Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Maar bij LIVE! krijg ik als ik een vodafone ding kies idd. "File Type not recognized", maar als ik dan kies voor 'ga naar url' dan kan ik gewoon bijv. wap.tweakers.net of wap.telfort.nl e.d. bezoeken.
Dus volgensmij ondersteunt alleen de wap-pagina van Vodafone de v600 niet, de rest van het LIVE!/wap gebeuren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Nanax schreef op 22 juni 2004 @ 07:17:
doe de volgende keer maar een edit ;)
Ik heb van poesje al wel gehoord dat terug fl#shen niet helpt.
meer zeg ik er ff niet over. i.v.b. met policy en shit.
Ik heb wel gister net een originele v525 ge-seemedit. kijken of live het nog doet...
ik zou graag de resultaten willen zien.... als daar live het ook nie meer doet zit et dus in de seem, en wil ik de originele V525 seem weer eens.... om daar al m'n wijzigingen op te maken

zou je anders ook een EEPRON backup van de originele willen maken (met mss), of alle seem bestanden backuppen met p2kman en dan ff inpakken....
deze zou ik graag nog eens van een originele willen (misschien zit et ergens in een andere seem ;) )
rjongen schreef op 22 juni 2004 @ 08:50:
Maar bij LIVE! krijg ik als ik een vodafone ding kies idd. "File Type not recognized", maar als ik dan kies voor 'ga naar url' dan kan ik gewoon bijv. wap.tweakers.net of wap.telfort.nl e.d. bezoeken.
Dus volgensmij ondersteunt alleen de wap-pagina van Vodafone de v600 niet, de rest van het LIVE!/wap gebeuren wel.
live! is een speciaal soort van wap (waarom speciaal, zou ik nie weten... misschien om et mooier en dus duurder te maken) maar het is net zoals imode, dat is ook ander soort van wap.... terwijl hetzelfde met normaal wap kan worden gedaan

[ Voor 41% gewijzigd door poesje op 22-06-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah het is gelukt ik heb nu de Modem geinstalleerd 8)7

Vraagje.. ik kan wel plaatjes en geluiden over zetten maar nog geen games of thema's :|

Krijg geen verbinding met OBEX Object Push..

Iemand een idee?

TxNz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel of thema dat je wil op je phone, kopieer je en dan selecteer je het icoon van OBEX push en dan rechtermuisknop plakken.
Dan op je phone op accepteren drukken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er misschien een nederlsndse site waar je cover svoor je v525 kunt kopen?
of een winkel?

Op hoeveel extra kosten moet je trouwens rekenen als je bij amco-cellular ofzo een cover besteld bovenop de prijs van 15 dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de full housing + flashing keypad binnen. 7 dagen gew8. Weet iemand een soort van toturial over het installeren van een full housing. K heb gehoord dat je een soort toturial kan vinden op HowardForums.com. Maar ik kon er geen 1 vinden weet iemand wel de link? Meldt het ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nanax schreef op 22 juni 2004 @ 07:17:
doe de volgende keer maar een edit ;)
Heb je gelijk in , was laat ;) en ik bedacht het pas later dat het er onnodig stond. ging over de tarieven van mms, maar zolang dat niet werkt...had het ff uitgetest daarom was ik ff op dat onderwerp beland.
rjongen schreef op 22 juni 2004 @ 08:50:
Dat heb ik ook, k zei dat wap er ckerz niet inzat maar bedoelde eigenlijk dat andere sites waarschijnlijk wel werken (niet getest)maar live! niet . maar de prijs tussen al die site's is toch hetzelfde? (gaat om de data namelijk). In het v600 topic staat dat vodafone en motorola aan een oplossing werken en dat het 3 weken zou duren, dus als de juiste (nieuwe) flex vrijgegeven wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

@poesje, ik heb de originele v525 seems van de originele fl#x/fl#sh nog wel. ik heb de telefoon momenteel even niet, maar ik krijg hem binnekort nog even, dan zal ik testen of hij het nog wel doet(na seem edit dus, wat al gebeurt is). zo ja dat maak ik ook een eeprom backup ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Nanax op 22-06-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb effe een probleem misschien heeft iemand dit al eens eerder ervaren.

Ik heb bluetooth gekocht heb het geinstalleerd en nu las ik die tutorial:

Het aanzetten om te pairen, verzenden ,etc:
Aanzetten BT – menu > instellingen > verbinding > bluetooth koppeling > Setup > energie: Aan

Daarna doe ik dus handsfree en probeer ik tegelijk met mijn pc de apparaten te detecten maar hij detect dus niks.

Misschien weet iemand wat het probleem kan zijn?

greets

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:45:
Ik heb effe een probleem misschien heeft iemand dit al eens eerder ervaren.

Ik heb bluetooth gekocht heb het geinstalleerd en nu las ik die tutorial:

Het aanzetten om te pairen, verzenden ,etc:
Aanzetten BT – menu > instellingen > verbinding > bluetooth koppeling > Setup > energie: Aan

Daarna doe ik dus handsfree en probeer ik tegelijk met mijn pc de apparaten te detecten maar hij detect dus niks.

Misschien weet iemand wat het probleem kan zijn?

greets
met energie aan kan je als je al gepaired ben je pc je foon vinden en andersom. als je energie aanzet krijgen bovendien alle apparaten de mogelijkheid jouw gsm binnen 60sec. te vinden dus ook jouw prc omdat je bluetooth module actief wordt. Binnen die 60 seconden moet je pc je foon vinden en pairen (afhankelijk of je software dat vereist, het is altijd handig op een niet openbare pc dan)

Dus op je pc,explore my bluetooth places > view devices in range > ........-motorola phone vindt ie > rechtermuisknop > pairen. (kan iets verschillen van dit, afhankelijk van je bluetooth software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de reactie! Ik had energie al aan maar de pc detect hem dan ook nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:16:
bedankt voor de reactie! Ik had energie al aan maar de pc detect hem dan ook nog niet :(
dan doe je ''Vind mij'' nogmaals, dat vind je onder het setup kopje in het Bluetooth koppeling-menu. Handsfree is er alleen voor verbinding met n headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:20:
ik heb net de full housing + flashing keypad binnen. 7 dagen gew8. Weet iemand een soort van toturial over het installeren van een full housing. K heb gehoord dat je een soort toturial kan vinden op HowardForums.com. Maar ik kon er geen 1 vinden weet iemand wel de link? Meldt het ff
Waar heb je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook al meedere keren geprobeerd hij zegt onder mijn bluetooth locaties ook als ik "mijn externe toegang" wil inschakelen: modem niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de v525
Ik probeer nu al dagen om de screensaver te laten werken maar het lukt maar niet.
ik ga naar instellingen
personaliseer
screensaver
abeelding klik op wijzig
gebruik dan bijvoorbeeld "Balloon" om te testen
druk op kies
krijg gewijzig screensaver in beeld te zien
pauze staat dan al op 1min bijvoorbeeld
klik op terug
terug
terug
exit
maar niets na +- minuut zwart scherm maar geen screensaver te zien
wat doe ik verkeert ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:30:
heb ik ook al meedere keren geprobeerd hij zegt onder mijn bluetooth locaties ook als ik "mijn externe toegang" wil inschakelen: modem niet gevonden
raar, ik heb nogeneens een bluetooth modem volgensmij geinstalleerd ga toch niet me mail met een laptop via mijn telfoon uitlezen. maar mijn externe toegang heb ik nogeneens als keuzemogelijkheid met mijn bt-adapter.
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:33:
Vraagje over de v525
Ik probeer nu al dagen om de screensaver te laten werken maar het lukt maar niet.
ik ga naar instellingen
personaliseer
screensaver
abeelding klik op wijzig
gebruik dan bijvoorbeeld "Balloon" om te testen
druk op kies
krijg gewijzig screensaver in beeld te zien
pauze staat dan al op 1min bijvoorbeeld
klik op terug
terug
terug
exit
maar niets na +- minuut zwart scherm maar geen screensaver te zien
wat doe ik verkeert ??
je moet ervoor zorgen dat pauze bij screensaver & Display- Time-out en display licht bij Initiele Setup/Meer instellingen op elkaar zijn afgestemd. Vaak komt het er op neer dat je je screensaver slechts enkele seconden ziet of dat hij aan springt nadat het scherm al circa 20 sec. zwart is geweest.

[ Voor 49% gewijzigd door robert-630 op 22-06-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je misschien msn of zo? dan kan ik je effe een screenshot laten zien en is wat makkelijker praten misschien weet je dan wat er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:37:
heb je misschien msn of zo? dan kan ik je effe een screenshot laten zien en is wat makkelijker praten misschien weet je dan wat er mis is?
pak het 1na bovenste emailadres maar op msn uit mijn profiel, ga ik nu ff online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay added :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 22 juni 2004 @ 13:36:
[...]

je moet ervoor zorgen dat pauze bij screensaver & Display- Time-out en display licht bij Initiele Setup/Meer instellingen op elkaar zijn afgestemd. Vaak komt het er op neer dat je je screensaver slechts enkele seconden ziet of dat hij aan springt nadat het scherm al circa 20 sec. zwart is geweest.
Oke duidelijk maar wat zijn de juiste instellingen daarvoor dan zit al uren te klooie maar nog steeds zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:53:
[...]

Oke duidelijk maar wat zijn de juiste instellingen daarvoor dan zit al uren te klooie maar nog steeds zwart
dat weet ik ook niet, volgensmij zijn de fabrieksinstellingen oke, daarom blijf ik er van af, maar ik zie mijn screensaver volgensmij ook niet meer, je kan het wel proberen: (als het goed is de standaardinst.: pauze; 1min. , Display Time-out; 1min., Display licht: 60 sec.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut ik was douchen en nu ben je weer off :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[douchen blabla]

moeten wij dat weten?~ :X

Heeft iemand misschien al een manier ontdekt om via Bluetooth die standaard geluiden te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik kom wel op de rousso site,kan ook in thema sectie komen maar dan houd het op?ik heb me wel aangemeld??zie wel tazz etc... staan maar kan er niks mee
nog meer sites met thema's ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
de site http://www.v525downloads.de/
is veranderd nu staat de top 20 er inplaats
van rock pop black enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ow ja wie is hier de man :p

ik heb live (echt)werkend op een niet originele flex!!!
verdere uitleg volgt ;)

[edit]
Het zit dus in de 0032 seem.
ik ga nu de originele editten, met alle opties en dan up ik hem ergens en kunnen jullie hem gebruiken!

[ Voor 40% gewijzigd door Nanax op 22-06-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
arjan bregman2 schreef op 22 juni 2004 @ 15:16:
de site http://www.v525downloads.de/
is veranderd nu staat de top 20 er inplaats
van rock pop black enz
dat is gewoon een pop-up, de site wordt in een 2de venster geopend en werkt.
Nanax schreef op 22 juni 2004 @ 15:22:
ow ja wie is hier de man :p

ik heb live (echt)werkend op een niet originele flex!!!
verdere uitleg volgt ;)

[edit]
Het zit dus in de 0032 seem.
ik ga nu de originele editten, met alle opties en dan up ik hem ergens en kunnen jullie hem gebruiken!
geweldig man, thnx
zag wel dat ik iets fout had ingesteld in mijn mms profiel, ga zo ff uittesten of het wel werkt met iemand met ook live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Okee de instelling zit dus in de 0032 seem, zoals gezegd.
welke waarde het is weet ik nog niet, kan ik mischien wel uitzoeken maar:

hier(rechts klik, doel opslaan als)
vind je een gemode versie (video, sms rapport, sms op je telefoon etc) met een werkende live.

:+ OLE :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 22 juni 2004 @ 15:45:
[...]

dat is gewoon een pop-up, de site wordt in een 2de venster geopend en werkt.
hoezo gewoon een pop-up, ik kan geen andere ringtones meer downloaden dan die uit de top 20 of uit het startscherm van v525downloads.de

verklaar je nader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier voor de mensen die ook een full housing hebben/willen. Hier volgt een installatie (in het engels) heeft iemand een keer tijd, zin en kennis om dit te vertalen.

V400 Modding guide...
DISCLAIMER: I AM NOT HELD RESPONSIBLE IF YOU SUCK AND BREAK YOUR PHONE WHILE DOING THIS!!!

Most of this was taken from NJLMX6 v300 mod guide. I just changed a few words and added pics to make it a v400 mod guide. you can follow this guide to change the keypad or to change housings HOWEVER this is for keypad.

Tools needed:
1- Torx #6...i found mine ebay for .89 cents (daydeal) just buy others as shipping is high.
2- Very small flathead...ideally, one of those precision screwdrivers kits would be good.
3- Pair of rubber gloves (to not get the LCD all greasy)
4- About 1 hours of time if you've never done this

Step 1.) Take off rear battery cover, battery, SIM, also take out antenna(just unscrew).

Step 2.) Flip open the phone.

Step 3.) There are 2 screws on the top part of the back housing..take off rubber caps and remove screws (Torx #6)

Step 4.) Two more screws (Torx #6) under battery

Step 5.) You will see three sets of "access hole" i guess you want to say. On the middle set, there are two tabs that basically hold the keypad part of the phone together...GENTLY open them into the inside part of the phone (i used a SMALL flathead) and pry the 2 pieces of the housing open. (the white line is the "latch" and the red part is where the flathead should be inserted. Then just push it in towards the white line.

Step 5.) On the outside/back piece where the battery goes, gently pull it off.

Step 6.) You will see two small white thin rectangular pieces before the volume/speaker button which is CONNECTED to the main board. Take pliers, flathead, or fingers and *GENTLY* pop up the (A) end and then the (B) end out of the "holder" on each side. Dont worry if the main board pops up, its connected to the thin rectangular pieces. Then just take out/flip the main board up AND BE VERY VERY CAREFUL WITH THE RIBBON as its connected to the LCD.

The after market keypad I got for the v400 is different from the oem as its missing parts of the rubber pieces to support the functions on the side. If you got the same ones or if the keys on the side arent working then add thick tissue so itll "press" against the board and housing when fully shut.

heres wat was missing from the oem:

FOLLOW THE REST OF NJLMX6'S GUIDE FOR HOUSING

DISCLAIMER: I HAVE NOT CHANGED MY HOUSING YET (only faceplate and battery cover) BUT I'M ASSUMING IT SHOULD BE SIMILAR. I AM NOT HELD RESPONSIBLE IF YOU SUCK AND BREAK YOUR PHONE WHILE DOING THIS!!!

Step 7.) You will see a ribbon cable on the top right side after you get that piece off. I really wish i had a picture of it....but it has a large connector with a piece of clear-ish plastic over it...mine had some sort of marker writing on it (quality control). VERYYYYYY GENTLY use a small flathead to pry it off...it is a connector that has a clip to clip onto the other side of it...again... BE VERY CAREFUL or your LCD screen wont ork again

Step 8.) Continue to take off the rest of the pieces...should be pretty self-explanatory. The mouthpiece comes off with a small flathead...try not to touch the backside as you will need the adhesive to put it into the new housing. Be sure you remove the hands-free piece along with everything else...until it is a shell.

Step 9.) After all the guts are out of the keypad section.... start disassembling the flip section. Open it up...and there are 4 silver "plugs" that can be taken out easily with a very small flathead, or a pin. Also remove those 4 screws (Torx #6). Close the flip.

Step 10.) Now...understand that the flip is 2 pieces put together. When you close the phone, up near the top (where the antenna is) you will see one where the two pieces meet. GENTLY pry open that part of the flip. Be very careful as the camera is there. Once that part is apart....move your eyes to the other end of the flip, and pry this apart also. I used a small flathead...and made a few small scratches in my OEM housing doing this...but its the only way i figured it out. Moving on.....

Step 11.) Hopefully youve gotten the flip apart...and are baffled at what to do next. No worries. OK...looking at the inside of the phone...where the LCD is...place your flathead into the slot on the RIGHT side between the flip and the keypad. GENTLYpry them open enough to seperate. be careful, because remember that ribbon cable you dissasembles? its still connected through the flip to the main part of the phone. to undo this, you will see a small slot where the ribbon cable barely slides through. Again....wish i had a pic of this, as is searched for an hour trying to get the ×××× phone into two pieces.

Step 12.) Same as the keypad area....take everything out..including camera piece, LCS, and status screen. I suggest wearing rubber gloves while doing this, because i got tons of fingerprints on my screen. Also at this stage, PAY ATTENTION to how the cables look all put together. i had a ××××× of a time gettign everything to stay put once i got it into my new housing. Again, don't forget about the earpiece.

----Lets all get to where we should be. You should have the following stuff about in front of you:

--2 empty housings...your original, and your replacement
--Table full of phone stuff...a camera, keypad...you know....
--Half empty pack of Marlboro ciggs...i smoked SO MUCH due to stress.
--Mountain Dew

OK back to business.....

Step 13.) The re-assembly. Now..i don't know what exactly your new housing came with. I got mine off E-Bay from TECHNOPCS, which i would do again. It included not only the casing, but a plastic LCD protector, new screws, some rubber pieces, and some sticky thigs (earpiece and microphone), as well as those 4 silver plugs on the flip. I was very inpressed as well with the quality of the kit. For only 12 bucks...HELL YEAH.

Step 14.) Basically...everything goes back exactly the way you took it out. I'll let you figure it all out. Just a few more words....

--Don't forget to take out the piece in the flip that makes your flip "click" closed...it just pulls out.
--Make sure everything looks fine before you put a section back together. i completely finished then realized that i forgot to plug the ribbon cable back in...that was 3 ciggs right there.
--Be careful. This stuff isnt cheap to replace. If you really don't think you can do it...DONT. You should have some sort of basic knowledge of mechanics and electronics before attempting this.

DISCLAIMER: I AM NOT HELD RESPONSIBLE IF YOU SUCK AND BREAK YOUR PHONE WHILE DOING THIS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:41:
Hier voor de mensen die ook een full housing hebben/willen. Hier volgt een installatie (in het engels) heeft iemand een keer tijd, zin en kennis om dit te vertalen.

blablabla
Waar heb je die fullhousing besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daydeal.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 10:36:
het spel of thema dat je wil op je phone, kopieer je en dan selecteer je het icoon van OBEX push en dan rechtermuisknop plakken.
Dan op je phone op accepteren drukken en klaar.
Hij doet het nie :?
Hij zegt: Fout bij het tot stand brengen van verbinding
Wat doe ik nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
@nanax ,

hoe moet je nou die seem uploaden?
ik weet dat het met p2kman moet en dat je bij het vak van seems 0032 en 0001 moet invullen en daaronder de file path ..
maar de vorige keer had ik hiermee mijn telefoon seems beschadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 19:51:
[...]

Leuk dat je dat zegt. Ik had eerst ook de X450 en de V525 op het oog, maar ben toch maar voor de V525 gegaan, omdat deze veel meer opties heeft. Me broertje heeft toen ( :( ) LOL de X450 gekocht en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik de V525 heb gekocht en dat wil wat zeggen! :*) Over de E100: geen ervaring mee gehad, en de panasonic zuigt nog erger als de X450 :( O-)
Maar de V525 heeft toch geen Infrarood :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
kenny89 schreef op 22 juni 2004 @ 18:31:
@nanax ,

ik weet dat het met p2kman moet en dat je bij het vak van seems 0032 en 0001 moet invullen en daaronder de file path ..
seem bestanden zet je erop door links boven "upload seem" de eerste waarde (0032) in te vullen en rechtsboven de 2e waarde (0001) dan druk je op "upload seem" en selecteer je het seem bestand....

(is heel geen upload path bij nodig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

kenny89 schreef op 22 juni 2004 @ 18:31:
@nanax ,

[edit] zie poesjes post maar :P

zorgen dat je het zo hebt, dan op upload seem klikken en naar het bestandje gaan, openen word geupload. Dan telefoon rebooten.

Heb je IM in je hoofdmenu staan, en na gebruik een vaag menu, gefixt: ik heb dat geupdate, dus heb je dat: download hem dan opnieuw van de vorige link.

[ Voor 10% gewijzigd door Nanax op 22-06-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
tis gelukt :)
alleen moet ik nu gewoon die instellingen van mms en live instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ gewoon met die site of met de hand werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@nanax , welke instellingen gebruik jij dan voor het mms'en?
dezelfde als robert ofniet?

edit* kheb dus nu die motorola.nl vodafone live! werkend gekrege en ga nu ff mms met de hand invoere alleen weet ik nu niet welke instellingen , die van robert werken niet ?

[ Voor 52% gewijzigd door k5052 op 22-06-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik he mms van die site, werkt prima, of die van robert (inmiddels) werken weet ie zelf het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
kun jij die van jouw ff poste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 18:45:
[...]

Maar de V525 heeft toch geen Infrarood :?.
No but he does have Bluetand and Bluetand has the f*king future !!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:37:
[...]

No but he does have Bluetand and Bluetand has the f*king future !!!! :7
Bluetooth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

probeer deze instellingen voor mms eens

[ Voor 81% gewijzigd door Nanax op 22-06-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
staat zo leuk in het begin van een deel,dat je de sticker (vodafone aan binnenkant) kan verwijderen,nou ik haalde er alleen een plastik laagje vanaf....vofafone bleef staan??(hoe krijg ik dit helemaal weg)

aub wil iemand me ff antwoorden,heb al eerder gevraagd of het logo aan bovenkant van schelp echt goed te verwijderen is en geen krasjes achterlaat.
als ik het met een 2 eurocent weghaal??
Anders begin ik er al helemaal niet aan snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mijn bluetooth reageert en vindt de pc! Alleen maakt die nu een verbinding als hoofdtelefoon dus als headset en niet als externe toegang via een gsm. Wat kan ik hier tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@nanax, mijn personaliseer menu dinges werkt niet meer :S
ik kan er niet mee rinkomen ?
hij blijft op "eeen ogenblikje staan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel was je in totaal kwijt aan verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
zo mensen.... mijn seem 0032 is opnieuw gemaakt (staat dacht ik nog nie online)
hij is opnieuw gebouwd op de versie die nanax had gemaakt van de originile v525

dus.... nu alle goeie dingen met een werkende Live! :D
rooie60 schreef op 22 juni 2004 @ 22:21:
staat zo leuk in het begin van een deel,dat je de sticker (vodafone aan binnenkant) kan verwijderen,nou ik haalde er alleen een plastik laagje vanaf....vofafone bleef staan??(hoe krijg ik dit helemaal weg)

aub wil iemand me ff antwoorden,heb al eerder gevraagd of het logo aan bovenkant van schelp echt goed te verwijderen is en geen krasjes achterlaat.
als ik het met een 2 eurocent weghaal??
Anders begin ik er al helemaal niet aan snap je?
we zijn in topic 8.... denk je nie dat da al voorbij gekomen zal zijn?? (zijn dus al ruim 7425 posts voorbij gekomen!!!)
topic 1 ofzo :P , startpost is een verzameling van goeie dingen die gemeld werden...
2eurocent muntje zou geen krassen achterlaten... en da vodafone stikkertje zit er dus nog gewoon op bij jou... (alleen plastic laagje over stikkertje is er dus af)

[ Voor 15% gewijzigd door poesje op 22-06-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 22:23:
hey mijn bluetooth reageert en vindt de pc! Alleen maakt die nu een verbinding als hoofdtelefoon dus als headset en niet als externe toegang via een gsm. Wat kan ik hier tegen doen?
GEIL :9~ Leg jij dan is uit hoe het NIET moet :D

Ik wil namelijk ook af en toe mijn v525 op die manier gebruiken ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb de startpost gelezen! ik vraag me alleen af of er écht geen krassen achterblijven,en denk je dat ik nou echt een heeeeeeeel deel ga nalezen?is geen beginnen aan,maar oke als het teveel moeite is
en van dat stickertje klopt dus niet!
Ik heb vandaag pas de V525 gekocht,heb heel de startpost doorgelezen hoor!en met de search functie kwam ik ook gen stap verder!
mijn ogen tollen al van al die delen doorworstelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
rooie60 schreef op 23 juni 2004 @ 00:42:
ik heb de startpost gelezen! ik vraag me alleen af of er écht geen krassen achterblijven,en denk je dat ik nou echt een heeeeeeeel deel ga nalezen?is geen beginnen aan,maar oke als het teveel moeite is
en van dat stickertje klopt dus niet!
Ik heb vandaag pas de V525 gekocht,heb heel de startpost doorgelezen hoor!en met de search functie kwam ik ook gen stap verder!
mijn ogen tollen al van al die delen doorworstelen!
in alle topics zijn meerdemalen hele mooie foto's erover geplaats maar ook van mini-antennes ed. op dergelijke foto's is meestal de gehele voorzijde te zien, aangezien de meeste mensen het hebben verwijderd zijn er dus tig foto's en kan je zelf oordelen... (in topic 2 of 3 kwamen de eerste mensen met een mini-antenne voorzover ik weet...)

@ Nanax; mooi gedaan jongen, thnx... zowel op een V525 met diverse nieuwe seems als op een V525@V500/V600 werkt het volgensmij. (Live! getest op de V525) en MMS heb ik ff op alle 2 getest en het werkt weer en daar ging het mij om. Mooi werk...!
Ook thnx to poesje, jullie hebben het beide opgebouwd :)

[ Voor 18% gewijzigd door robert-630 op 23-06-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 22 juni 2004 @ 23:14:
zo mensen.... mijn seem 0032 is opnieuw gemaakt (staat dacht ik nog nie online)
hij is opnieuw gebouwd op de versie die nanax had gemaakt van de originile v525

dus.... nu alle goeie dingen met een werkende Live! :D
Wil je deze effe posten, please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@kenny89 contact mij maar even, dan kunnen we ff kijken
evt dat poesjes seem wat beter werkt

ik weet niet wat poesje nog heeft toegevoegd.
Overigens bij mij werkt mijn seem prima en bij enkele andere ook, beetje vreemd.

mijn seem bevat igg:
-vibracall (5 stuks nu)
- im
- Video
-Sms aflever rapport
-Sms op foon (meer dan 15 nu dus ;) )
-Java app loader aan
-geen vodafone op je display meer.

dat was het geloof ik.

ik heb ook al een v600 versie gemaakt, zodat mensen met een v600 kunnen liven, maar die is nog niet getest. (v600 dingen als licht en dat soort zakken staan daar aan)hier downloaden

[ Voor 92% gewijzigd door Nanax op 23-06-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Nanax schreef op 23 juni 2004 @ 09:35:
@kenny89 contact mij maar even, dan kunnen we ff kijken
evt dat poesjes seem wat beter werkt

ik weet niet wat poesje nog heeft toegevoegd.
Overigens bij mij werkt mijn seem prima en bij enkele andere ook, beetje vreemd.

mijn seem bevat igg:
-vibracall (5 stuks nu)
- im
- Video
-Sms aflever rapport
-Sms op foon (meer dan 15 nu dus ;) )
-Java app loader aan
-geen vodafone op je display meer.

dat was het geloof ik.

ik heb ook al een v600 versie gemaakt, zodat mensen met een v600 kunnen liven, maar die is nog niet getest. (v600 dingen als licht en dat soort zakken staan daar aan)hier downloaden
de seem die ik heb gemaakt (op die van nanax):
- autoupdate in menu instelbaar
- talk secure in beveiliging (nog nie gekeken wat et doet ;) )
- nummerweergave voor uitgaande gesprekken
- dual-sim ondersteuning
- "call-guard" functie (ook nog nie gekeken wat et doet ;) )
- voicemail niet meer onder #1
- toetsen vergrendelen
- 5 tril functies
- Sms aflever rapport
- gesprekken kunnen geblokkeerd worden (vanuit beveiligingen menu)
- 'GPRS' staat over datum (zodat datum weg kan ;) )
- Engineering menu staat aan
- MSG-alert is in te stellen (of je gestoord wil worden tijdens bellen, als je berichtje krijgt)
- video staat aan
- IM/AIM/Mobile QQ staan uit
- SMS onderwerp staat aan
- Sms op foon
- Java app loader aan
- geen vodafone op je display meer.
- geen "media album" wanneer je menu toets doet op een afbeelding ofzo (bij sommigen is dit een zwarte balk, 2e optie)

en, niet te vergeten:
live doet et nu, en volgen robert-630 nu ook mms :)

[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 23-06-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

okee ik heb hem ff geupload:
Poesje ze seem :p
hier neer halen.
heb je dus im in je hoofdmenu pak dan de mijne/zet het weer aan in die van poesje/edit je menu layout

POST 400 :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Nanax op 23-06-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

Ik ga binnenkort ook mijn telefoon flashen.

maar ik zou graag eens willen zien hoe de menu's er nu uit zien.

Zou iemand er A.U.B een foto van willen maken? :)

Alvast bedankt, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 10:55:
hallo mensen,

Ik ga binnenkort ook mijn telefoon flashen.

maar ik zou graag eens willen zien hoe de menu's er nu uit zien.

Zou iemand er A.U.B een foto van willen maken? :)

Alvast bedankt, Tim
Hoi tim !

Eerst even: welkom op GoT, groeten hoeft hier niet ;)

Bovendien wordt hier niet gesproken over flashen, als je de menus wil zien moet je maar even in de startpost kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 23 juni 2004 @ 10:50:
okee ik heb hem ff geupload:
Poesje ze seem :p
hier neer halen.
heb je dus im in je hoofdmenu pak dan de mijne/zet het weer aan in die van poesje/edit je menu layout
Kan je ook ff vertellen wat je nou pcies verandert hebt in de seem zodat je live werkend hebt gekregen, of misschien kan poesje dat.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
woot snel hier

je zult even een paar mensen buiten got om moeten contacten voor dat soort dingen.

s.o.c.o.o.l., ik weet het niet, en ik hoor net van poesje dat ie het nog niet heeft gecheckt

[ Voor 31% gewijzigd door Nanax op 23-06-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Nanax schreef op 23 juni 2004 @ 11:02:
s.o.c.o.o.l., ik weet het niet, en ik hoor net van poesje dat ie het nog niet heeft gecheckt
ben eigenlijk nie van plan het exacte bitje uit te gaan zoeken....
zou me te veel geld kosten, aangezien ik dan steeds live zou moeten testen... wat da 15 cent per keer kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, ik heb nu dus die nieuwe seem van poesje, maar hoe krijg ik die op mn foon??
ik heb datakabel en werkend p2k filemanager ofzoiets.

In welke map moet ik dit bestand gooien dan???

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

kijk een paar post terug eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 11:18:
ff een vraagje, ik heb nu dus die nieuwe seem van poesje, maar hoe krijg ik die op mn foon??
ik heb datakabel en werkend p2k filemanager ofzoiets.

In welke map moet ik dit bestand gooien dan???

alvast bedankt...
door rjongen:
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem-poesje
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 01a8_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.
stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera
(heb ook ff de seem link geupdate)

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 23-06-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 23 juni 2004 @ 11:18:
[...]

ben eigenlijk nie van plan het exacte bitje uit te gaan zoeken....
zou me te veel geld kosten, aangezien ik dan steeds live zou moeten testen... wat da 15 cent per keer kost
Dat is ook zo :P , mja als k een keer wat meer beltegoed heb zoek k het zelf wel een keer uit........zal nog wel ff duren denk k.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
poesje schreef op 23 juni 2004 @ 11:30:
[...]

door rjongen:

[...]

stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera
(heb ook ff de seem link geupdate)
kunne we dit niet ff gewoon in de start post zetten met de links naar de seems erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik ga nu een rewrite doen goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr.. ik word helemaal gek van dat Bluetooth 8)7
Elke keer als ik verbinding heb met m'n pc verbreekt hij automatisch de verbinding dat schiet echt niet op. Eerst dee die het alleen met Mobile PhoneTools maar dat doet ie nu ook niet meer... Ik wil gewoon dat hij het via windows doet zodat ik nog wat thema's en games kan overzetten. Iemand een idee hoe het zou komen dat hij steeds de verbinding verbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 23 juni 2004 @ 11:37:
ik ga nu een rewrite doen goed? :P
Yes sir! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:06:
[...]

Hoeveel was je in totaal kwijt aan verzendkosten?
6 dollar (ongeveer 5 euro) aan verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

allemaal even kijken naar onze bijgewerkte startpost, fouten=zeggen

lol ik heb 404 posts

[ Voor 16% gewijzigd door Nanax op 23-06-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
blauwe ruis?waar haal jij de thema's vandaan ik kom de site van rousso wel op maar kan verder niks?heb ik ook al eerder gevraagd hier....
Wil graag wat themas er,de plaatjes,afbeeldingen die er standaard op staan zijn niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn full-housing erop zitten.
Afbeeldingslocatie: http://networks.hostcubed.com/niels/images/mobiel.jpg
Het is een mooi resultaat maar het is echt super erg en eng om hem in elkaar te zetten..!
Daarom raad ik het aan niet een full-housing meer te kopen. Behalve als je 2 telefoons hebt. Ik dacht dat ik eerst mijn speakertje verrot had gemaakt maar dat was niet zo.
Dit moet ik even kwijt: HET WAS NOOIT GELUKT ZONDER POESJE
Hij had heel veel voor me vertaald super bedankt poesje _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:04 . Reden: plaatje deed ut niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:00:
[afbeelding]
Het is een mooi resultaat maar het is echt super erg en eng om hem in elkaar te zetten..!
Daarom raad ik het aan niet een full-housing meer te kopen. Behalve als je 2 telefoons hebt. Ik dacht dat ik eerst mijn speakertje verrot had gemaakt maar dat was niet zo.
Dit moet ik even kwijt: HET WAS NOOIT GELUKT ZONDER POESJE
Hij had heel veel voor me vertaald super bedankt poesje _/-\o_
wil foto zienn!! upload nog es :)

*EDIT* hij doet t al :) dankewel, ziet er zekr strak uit... totale kosten???

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:07:
[...]

wil foto zienn!! upload nog es :)

*EDIT* hij doet t al :) dankewel, ziet er zekr strak uit... totale kosten???
48 euro + verzendkosten maar dan zit er ook een flashing keypad bij (wel F*CK**G duur..! maarjah het is het waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb ook al uitgevonden wat je moet veranderen moet live werkend te krijgen:

In seem 0032_0001:

offset 7A - bit 1: verander naar 1 om live werkend te krijgen, als ie op 0 staat werkt het niet en krijg je bestandstype niet ondersteund.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

48 euro (± 105 gulden) voor een buitenkant van een telefoon waar je al min. 130 euro voor hebt neergelegd..... :+
vind ik wel ERRUG veel hoor....bijna schandalig dat iemand daar zoveel geld insteekt. maar goed ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de startpost onder seem editten staat:
Door het bewerken van seems kunnen IS de v525/v500 veel verborgen feature's worden ingeschakeld, en irriterende worden uitgeschakeld.

moet volgens mij zijn: ....seems kunnen IN de v525/v500 veel....
is maar klein typ foutje maar tog...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 08:41
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:27:

In seem 0032_0001:

offset 7A - bit 1: verander naar 1 om live werkend te krijgen, als ie op 0 staat werkt het niet en krijg je bestandstype niet ondersteund.....
Klopt inderdaad.. heb nu live weer werkende.
Alleen heb ik nog steeds geen icoontjes in het hoofdscherm van Live! of is dit iets wat in de originele flash/flex gebakken zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Shark_Dadow schreef op 23 juni 2004 @ 15:15:
[...]

Alleen heb ik nog steeds geen icoontjes in het hoofdscherm van Live! of is dit iets wat in de originele flash/flex gebakken zit ?
geen icoontjes in hoofdmenu komt doordat je dan maar 8 dingen in hoofdmenu hebt
wil et op icoontjes kunnen, moet je er 9 hebben daarvoor zijn de nieuwe mma_ucp en mma_dcp die in het stappenplan stonden
(die vervangt de menu bestanden waardoor calender/IM die eigenlijk in hoofdmenu zitten vervangen door camera :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 08:41
poesje schreef op 23 juni 2004 @ 15:19:
[...]

wil et op icoontjes kunnen, moet je er 9 hebben daarvoor zijn de nieuwe mma_ucp en mma_dcp die in het stappenplan stonden
(die vervangt de menu bestanden waardoor calender/IM die eigenlijk in hoofdmenu zitten vervangen door camera :D )
Daar heb je gelijk in.
Maar wat ik eigenlijk bedoelde zijn de icoontjes die je normaal ziet zodra je naar de vodafone Live! site gaat met je mobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 23 juni 2004 @ 15:19:
[...]

ik denk dat er wordt bedoeld het start scherm dat daar als rechter softwaretoets nog vodafone life staat.
ik heb daar ook last van zie ik het is dat standaard live logo/tekst

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:00:
Mooi resultaat, ik bestel vanavond mijn smoke front + battery cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
als ik hem nu download van poesje zie ik een txt bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
kenny89 schreef op 23 juni 2004 @ 15:54:
als ik hem nu download van poesje zie ik een txt bestand?
doel opslaan als.... doet wonderen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
naja , als ik nu die seem upload heb ik geen video :S

snap er helemaal niks van.....

ik heb nu de 9.38 flash en de SE64.....F9 flex.
volgens mij ligt het aan de flex of het goed gaat omdat ik het nu al 4x heb geprobeerd .....

[ Voor 146% gewijzigd door k5052 op 23-06-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 23 juni 2004 @ 16:07:
naja , als ik nu die seem upload heb ik geen video :S
Ik heb dezelfde seem net geupload, en heb wel video's nog geactiveerd. Dus ik vermoed dat je iets fout doet....welke seems heb je nog meer costumized?

en idd LIVE! doet t nu ook bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:27:

In seem 0032_0001:

ik snap wel wat je bedoel volgens mij, de icoontjes op de startpagina van Live!, heb je afbeeldingen aan staan op je browsertje? en anders is er nog een andere bit waarmee je het moet aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 23 juni 2004 @ 17:22:
[...]

[...]

ik snap wel wat je bedoel volgens mij, de icoontjes op de startpagina van Live!, heb je afbeeldingen aan staan op je browsertje? en anders is er nog een andere bit waarmee je het moet aanzetten
Kheb zelf ook geen iconen in het hoofdmenu van live, niet met de seem van jou en poesje en ook niet als k mn eigen seem aanpas, dus het zal een beetje lastig worden om uit te zoeken of je ze door een bit te veranderen wel kan krijgen en welke bit dat dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hmmz dan zit het dus niet in de seem ;) heb je al gecheckt dat je plaatjes niet hebt uitstaan in je opties van de browser? neem aan van wel. anders weet ik het antwoord helaas ook niet. bij mij doen ze het voor de duidelijkheid dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
alles is gelukt :)
zowel tekst weg en live werkend !
oorzaak was dat het lag aan de flex versie , ik heb nu een andere flex eropstaan.

nieuw probleem :( , als ik een afbeelding aanklik en dan bij menu afbeeldingen zit waar ik het kan verzenden , toepassen als etc. dan zie ik een zwarte balk , die ook een optie voor moet stellen...weet iemand hoe je dat oplost?
( ook nadat ik poesjes seem heb gebruikt)

* offtopic, weet iemand of er een spel is zoals "GO hamster" op de samsung voor de V525?

[ Voor 42% gewijzigd door k5052 op 23-06-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 23 juni 2004 @ 17:54:
hmmz dan zit het dus niet in de seem ;) heb je al gecheckt dat je plaatjes niet hebt uitstaan in je opties van de browser? neem aan van wel. anders weet ik het antwoord helaas ook niet. bij mij doen ze het voor de duidelijkheid dus prima.
Dat heb ik gewoon aanstaan :P , en nog zie ik geen iconen......dus dan staat het idd niet in de seem......

@Shark_Dadow: welke flex heb je? SE645...F9? Misschien dat het daar aan ligt.....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
kenny89 schreef op 23 juni 2004 @ 18:07:

nieuw probleem :( , als ik een afbeelding aanklik en dan bij menu afbeeldingen zit waar ik het kan verzenden , toepassen als etc. dan zie ik een zwarte balk , die ook een optie voor moet stellen...weet iemand hoe je dat oplost?
( ook nadat ik poesjes seem heb gebruikt)
Dat heb ik niet met die nieuwe seems.

Wel heb ik al tijden (met alle seems) last van een andere bug, ga naar melding profielen > detail > Sms (bijv.) > Als je nu peiltje omhoog doet en je je ''eigen'''laatste beltonen hebt gehad, verdwijnt het venster en kom je uit bij het startscherm. En als je peiltje beneden doet en je bent de ''fabrieksbeltonen'' (niet dat dat er veel zijn;) ) afgegaan dan loopt hij daar bij waarschijnlijk de laaste ook vast en gaat ook weer naar het startscherm.
Ook heb ik een bug als je contacten gaat bekijken en je komt bij de zoveelste dan gaat hij ook terug naar het startscherm :r vaag... als iemand nog weet hoe dat te veranderen is, graag :D
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:23:
[...]
Dat heb ik gewoon aanstaan :P , en nog zie ik geen iconen......dus dan staat het idd niet in de seem......
..en het kan niet aan jouw flex liggen?

[ Voor 18% gewijzigd door robert-630 op 23-06-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
daar heb ik helemaal geen last van....
msischien nieuwe flash + flex?
* robert , kheb je geadd op msn *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

robert-630 schreef op 23 juni 2004 @ 19:19:
[...]

Dat heb ik niet met die nieuwe seems.

Wel heb ik al tijden (met alle seems) last van een andere bug, ga naar melding profielen > detail > Sms (bijv.) > Als je nu peiltje omhoog doet en je je ''eigen'''laatste beltonen hebt gehad, verdwijnt het venster en kom je uit bij het startscherm. En als je peiltje beneden doet en je bent de ''fabrieksbeltonen'' (niet dat dat er veel zijn;) ) afgegaan dan loopt hij daar bij waarschijnlijk de laaste ook vast en gaat ook weer naar het startscherm.
Ook heb ik een bug als je contacten gaat bekijken en je komt bij de zoveelste dan gaat hij ook terug naar het startscherm :r vaag... als iemand nog weet hoe dat te veranderen is, graag :D

[...]

Zal wel komen omdat je met P2Kman of via bluetooth beltonen hebt verwijderd en weer toegevoegd, dan gaan de dingen wel vaker mis.

Om het te fixen moet je ff een stuk of 8 mp3tjes uploaden, allemaal 1 kb groot, dan kun je de menus weer in.

De reden dat je contacts vastloopt komt omdat je een plaatje hebt verwijderd die bij een contact hoort.
Als jij dus naar beneden scrollt, zoekt de telefoon het plaatje, kan em niet vinden, naait vast en gooit je terug in main screen.
Om dat op te lossen copy je al je contacts naar sim, en dan moet je volgens mij 'merge' kiezen ipv 'overwrite'. Dan loost ie alle contacts naar je sim, en daar worden ze opgeslagen zonder plaatje en dus slaat je telefoon niet vast.

[ Voor 4% gewijzigd door Kanarie op 23-06-2004 19:28 . Reden: typo's ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 23 juni 2004 @ 19:19:
[...]

Jep daar ligt het waarschijnlijk ook aan he ;) , maar t staat dus niet de 0032_0001 seem, omdat k geen iconen heb als k Nanax en Poesjes seem gebruik hebk nog steeds geen iconen en Nanax heeft dat dus wel. Het zou in een andere seem kunnen staan, maja vindt maar es uit waar dat staat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het hoofdmenu bij Live! gratis of moet juh daar ook al voor betalen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
het grote verschil is dat nanax de vodafone flex gebruikt...

@bericht boven mij
je betaalt voor de byte's die je overdraagt per sessie dus het laden van de hoofdpagina kost ook geld.
als je op live klikt en in het hoofdmenu komt kost het 15 cent voor de byte's die je overdraagt

[ Voor 66% gewijzigd door k5052 op 23-06-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 23 juni 2004 @ 19:38:
het grote verschil is dat nanax de vodafone flex gebruikt...

@bericht boven mij
je betaalt voor de byte's die je overdraagt per sessie dus het laden van de hoofdpagina kost ook geld.
als je op live klikt en in het hoofdmenu komt kost het 15 cent voor de byte's die je overdraagt
ohh sow B) wat een afzetters :+
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.