Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.045 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat als je niet meer je geluids profiel "luid" kan veranderen dat je dan mp3tjes moet uploaden van 1 kB moet dit gewoon in /a/mobile/audio/

Ook heb ik de nieuwste seem op me mobiel gezet maar nu kan ik wel de rechter softwaretoets instellen maar in het display geeft ie nog steeds live aan, (zoals standaard) Wie weet hoe je dit kan verhelpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:59:
Ik las net dat als je niet meer je geluids profiel "luid" kan veranderen dat je dan mp3tjes moet uploaden van 1 kB moet dit gewoon in /a/mobile/audio/

Ook heb ik de nieuwste seem op me mobiel gezet maar nu kan ik wel de rechter softwaretoets instellen maar in het display geeft ie nog steeds live aan, (zoals standaard) Wie weet hoe je dit kan verhelpen?
vfliveup & vflivedown verwijderen van je foon :)
Om het te fixen moet je ff een stuk of 8 mp3tjes uploaden, allemaal 1 kb groot, dan kun je de menus weer in.
net ff met een stuk of tien .IMY-extensie bestandjes van 1kb geprobeerd mocht niet baten, helaas. Maar ik heb er amper last van, verander namelijk niet constant van beltoon en ben er al aan gewend, selecteer toch mijn eigen beltonen altijd :)
De reden dat je contacts vastloopt komt omdat je een plaatje hebt verwijderd die bij een contact hoort.
Daar kan het niet aan liggen heb geen ( en ook niet gehad ) foto's bij contacten (...nog)

[ Voor 38% gewijzigd door robert-630 op 23-06-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waar ik fatsoenlijke 172x220 screensavers kan downloaden (animated gifs)? v525downloads.de en motclub.com hebben zelf erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Hmmz we kunnen dus concluderen dat het werken van icoontjes in live afhankelijk is van een andere seem dan 0032, aangezien poesje en ik allebij ze wel hebben, en allebij de zelfde flex gebruiken. zijn er verder mensen bij wie ze het wel doen? die iconen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 21:20:
Weet er iemand waar ik fatsoenlijke 172x220 screensavers kan downloaden (animated gifs)? v525downloads.de en motclub.com hebben zelf erg weinig.
wap.rousso.net en dan misschien es kijken onder theme's??.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
op die site kom ik wel op,maar dan houd het op???kan niks meer?? krijg bij de thema's rood kruis in kaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

Zou iemand mij kunnen helpen met het beantwoorden van een paar vragen?

Mijn MSN is: timbeglinger14@hotmail.com

Alvast bedankt, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 24 juni 2004 @ 12:41:
op die site kom ik wel op,maar dan houd het op???kan niks meer?? krijg bij de thema's rood kruis in kaders?
effe laten registreren (heb ik ook gedaan) krijg je toegang tot meer..
maar van die rooie kruizen snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
heeft iemand hier al een doorzichtige zilveren kleur profiel online staan!?

[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 24-06-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kan iemand mij een site geven waar ik de triplets en flex kan vinden voor een V525 om te zetten naar een gewone V500? Ik wil enkel de V500 software erop zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Kingskawn schreef op 24 juni 2004 @ 14:24:
Kan iemand mij een site geven waar ik de triplets en flex kan vinden voor een V525 om te zetten naar een gewone V500? Ik wil enkel de V500 software erop zetten...
mag hier niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 11:02:
[...]
wap.rousso.net en dan misschien es kijken onder theme's??.. :+
Ik bedoelde een screensaver in gif formaat, niet gelijk mtf zooi.
Een screensaver is iets anders als een theme! 8)7 :+

En als we toch bezig zijn, weet er iemand of er java (plattegrond) kaarten zijn van nederland voor op je v525.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:44:
[...]

En als we toch bezig zijn, weet er iemand of er java (plattegrond) kaarten zijn van nederland voor op je v525.
Right, jij denkt dat er op die 6/7 mb een kaartje van heel nederland past? Zo moeilijk is t niet om een plaatje te maken van nederland om door te scrollen.

En: MTF-bestanden bevatten wel degelijk 176*220 wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:18:
[...]

Right, jij denkt dat er op die 6/7 mb een kaartje van heel nederland past? Zo moeilijk is t niet om een plaatje te maken van nederland om door te scrollen.

En: MTF-bestanden bevatten wel degelijk 176*220 wallpapers.
[...]

denk dat ie em anders bedoelt, ik vermoed dat hij bedoelt een systeempje waarbij je verder in kunt zoome en dus de weg trug kan vinde via een kaart op je phone waar je kunt zoeken naar plaatsen, zoomen tot in gedetaileerde kaarten enderg...., hij is vast vaak de weg kwijt :P
robert-630 schreef op 24 juni 2004 @ 14:12:
heeft iemand hier al een doorzichtige zilveren kleur profiel online staan!?
Het is dat ik nu midde in pwweek zit anders zou ik t nu gaan maken!, miss zelf anders aan de slag met hexxe van dit bestandje... 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij ook wel handig hoor zo'n kaart op je mobiel

maar ik denk niet dat hij al bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:41:
Het lijkt mij ook wel handig hoor zo'n kaart op je mobiel

maar ik denk niet dat hij al bestaat
misschien zou het kunnen in heb een atlas in mijn grafische rekenmachine van texas daar kan je op een land inzoomen de bevolkingsdichtheid, de groote van het land, de gesproken taal, de hoofdstad, belangrijke rivieren e.d. in opzoeken, en de GRM heeft amper geheugen! alleen dat inzoomen, dat is er niet bij dus... globaal gezien zou er best zo'n java programma kunnen bestaan. Maar hetgeen wat jij er mee wil bereiken, is vast niet mogelijk.

Dat met GPS(bepalen waar je bent) , is niet mogelijk met java maar wel via live!/ GPRS (tenmsite als ik vodafone moet geloven >:) die bieden het namelijk aan op een paar live!sites tegen een kleine vergoeding

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/Vodafone/gfx/vfl_screenshots/scr_map24.gif

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 24-06-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck. welke tijd zit er aan het verzenden van die brief met 20 euro voor vodafone..!?

Ben vergete 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n gedetailleerde kaart zal ook nooit komen, geloof me nou maar. Denk je nou echt dat heel nederland op 6/7 mb past? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestond ooit wel een zoiets achtig programma en dat pastte op een diskette, 1,34 mb tog zoiets? dusjah waarom dan niet op je mobiel.... wie weet komt iemand t ooit nog tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:59:
fuck. welke tijd zit er aan het verzenden van die brief met 20 euro voor vodafone..!?

Ben vergete 8)7
Gewoon opsture, tis t proberen waard :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dan kijk je onder 'gifs and jpgs' en dan kies je screencavers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:14:
er bestond ooit wel een zoiets achtig programma en dat pastte op een diskette, 1,34 mb tog zoiets? dusjah waarom dan niet op je mobiel.... wie weet komt iemand t ooit nog tegen :D
route 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
voor de sendo X en andere smartphone's alleen toch!?

[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 24-06-2004 16:27 . Reden: vergat de [b]X[/b] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:55

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

robert-630 schreef op 23 juni 2004 @ 20:07:
[...]

vfliveup & vflivedown verwijderen van je foon :)

[...]

net ff met een stuk of tien .IMY-extensie bestandjes van 1kb geprobeerd mocht niet baten, helaas.

[...]
Probeer nou eens een flink aantal MP3tjes erop te zetten......

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrEvil1986
  • Laatst online: 29-07 11:43
Heb gister ook mijn kabeltje besteld --> Duurt n weekje ofzow.
Ik wil natuurlijk ook gaan tweaken, en ik ben het meest geinterreseerd in de video functie. Die kun je via seemediten aanzetten.

Vraagje: Wat voor formaten pakt ie dan? Kun je dan gewoon een mpgje (of ander videobestand) op je phone zetten en lekker gaan zitten kijken?

Zou wel vet zijn. Ff een paar futurama afleveringen encoden naar de goeie resolutie, en dan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

verwacht er maar niet al te veel van,
het formaat is gp3 of mp4,( dat had je zo kunnen vinden)
en de kwaliteit is niet echt super + je hebt max 5mb tot 6mb voor 1 filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
THW Arie schreef op 24 juni 2004 @ 16:27:
[...]

Probeer nou eens een flink aantal MP3tjes erop te zetten......
werkt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 16:01:
Zo'n gedetailleerde kaart zal ook nooit komen, geloof me nou maar. Denk je nou echt dat heel nederland op 6/7 mb past? ;)
volgens mij zou et wel passen, als et via een java app gaat.... je hoeft natuurlijk maar 16 kleuren in het plaatje, en als het goed gedaan word.... doet ie achteraf zelf de tekst erin zetten

ik heb nog nie gekeken naar de mogelijkheden van de java, maar als je bepaalde netwerk informatie kunt opvragen.... kun je de afstand tot palen krijgen... en dit kan voor soort van (simpele) plaatsbepaling zorgen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door poesje op 24-06-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 11:55

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Kun je met P2Kman niet temptone.db en mytone.db verwijderen van de mobiel, dan de mp3s uploaden en daarna de mobiel restarten?

Dat zou iig moeten werken.

Als last-resort kan je altijd nog ff je telefoon flexen >:)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
THW Arie schreef op 24 juni 2004 @ 18:39:
[...]

Kun je met P2Kman niet temptone.db en mytone.db verwijderen van de mobiel, dan de mp3s uploaden en daarna de mobiel restarten?
Helpte niet, ik kan nu zelfs de geluidsprofielen helemaal niet meer in komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
wat is de laatste software versie van jullie?ik heb de V525 dinsdag gekocht en zie dat het 09.38R_V is
Is dit de laatste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 10:03
Dat is inderdaad de nieuwste versie op dit moment.

Zijn er mensen die al een echt zilveren (doorzichtig) kleur profiel gemaakt hebben? Ik heb het ff geprobeerd met een Duits programma, maar het wou maar niet lukken. Ik heb wel een paar andere gemaakt, maar zilver is nogal lastig.
Een paar van de kleuren die ik gemaakt heb staan hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 24-06-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dank je wekko ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die geintreseerd zijn in kaarten van stad/land op je Motorola V525,
kwam op het idee door onze spaanse collega's @ v525.com

Hier hun draadje.
http://www.v525.com/modul...9f1d717a00822cf4c621aa88a

Ze hebben hiervoor een java applet gemaakt die de kaarten *opstelt*

Losse vertaling van hun principe
The folder that we are going to manipulate is going to be storage. In this folder, they appear by defect the folders Bilbo and Portu and a called text cities. Both folders we can erase them, since they are simple examples done by riky2. In this folder, storage, we are going to put the new cities that we are lowering of the Web. Ej. Madrid Once we have the Madrid folder in storage, we modified the text ciudades.txt and we put the name of the new city (Madrid) erasing previous the Bilbo and Portu.
Voorbeeldje kun je vinden door http://www.loshechiceros....o%202004)%20by%20pini.jar te downloaden. Deze bevat in de map storage allemaal stukjes kaart.

Dus op zich is het wel mogelijk. Misschien dat we eerst de snelwegen en provinciale wegen zouden moeten maken in een eventuele NL versie.

En daarna steden maken, zodat iedereen zijn/haar stad op de v525 kan zetten.

:P En via de palen je positie op vragen is te doen, maar daarvoor moet je wel erg technisch aangelegd zijn. Vooral om deze info dan ook in een applet te verwerken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ook een v525, maar het lukt me maar niet om mmsjes te ontvangen. Ik heb t nu geprobeerd via die site van My Vodafone en dan een mmsje naar mn eigen nummer gestuurd. Maar dan kan ik niks lezen. Ik krijg alleen de melding dat er een nieuw bericht is. En in mijn inbox is dan zo'n envelopje te zien met een soort klokje. En als ik dan op details druk en dan op download dan zie ik even zo'n balkje en daarna niks. Ik zou dan toch de mms moeten zien? En als ik dan op dat bericht druk en ik kies 'wissen' dan staat er dat het downloaden dan onderbroken wordt. Ik snap er helemaal niks meer van. En ik kon tussen die meer dan 1000 post hier ook niet echt een antwoord vinden dus vandaar dat ik t nog maar eens vraag, voor het geval deze vraag al eens gesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 01:10:
Ik heb sinds een paar dagen ook een v525, maar het lukt me maar niet om mmsjes te ontvangen. Ik heb t nu geprobeerd via die site van My Vodafone en dan een mmsje naar mn eigen nummer gestuurd. Maar dan kan ik niks lezen. Ik krijg alleen de melding dat er een nieuw bericht is. En in mijn inbox is dan zo'n envelopje te zien met een soort klokje. En als ik dan op details druk en dan op download dan zie ik even zo'n balkje en daarna niks. Ik zou dan toch de mms moeten zien? En als ik dan op dat bericht druk en ik kies 'wissen' dan staat er dat het downloaden dan onderbroken wordt. Ik snap er helemaal niks meer van. En ik kon tussen die meer dan 1000 post hier ook niet echt een antwoord vinden dus vandaar dat ik t nog maar eens vraag, voor het geval deze vraag al eens gesteld is.
Misschien geen tot weinig beltegoed. Als je onder de 2-3 euro zit wil het Live! gedoe niet werken, dus ook MMS ophalen niet.

Snap trouwens niet wat er zo leuk is aan MMS, het hele idee daarachter is geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had inderdaad te weinig beltegoed. Wel raar overigens dat je negatief beltegoed kan hebben. Ik had -2.52 euro ofzo. Ik dacht dat het gewoon op zou zijn bij 0 euro en dat je dan niks meer kon doen. En weet iemand misschien hoe dat zit met die 10 euro live tegoed die je krijgt als je voor 30 juni live gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Heb ik me toch weer wat vaags gezien op m'n telefoon hoor:
als ik:
menu->instellingen->beveiliging->slottoepassing->onde kopje multimedia: radio:ontgrendeld.

en met cell broadcast kun je beter uit laten staan, in 8 uur ongeveer 110 berichtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 11:14:
Heb ik me toch weer wat vaags gezien op m'n telefoon hoor:
als ik:
menu->instellingen->beveiliging->slottoepassing->onde kopje multimedia: radio:ontgrendeld.

en met cell broadcast kun je beter uit laten staan, in 8 uur ongeveer 110 berichtjes :P
hmm.... 'k zie et ook.... zometeen maar eens kijken of we radio aan kunnen zetten onder multimedia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie het over de v525? Want ik heb dat er niet bij staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

poesje schreef op 25 juni 2004 @ 11:18:
[...]

hmm.... 'k zie et ook.... zometeen maar eens kijken of we radio aan kunnen zetten onder multimedia ;)
Hier zie ik radio niet in de lijst :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat ook niet staan, is die van jullie wel een gewone V525 of een v525@..... ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik heb een v525, maar met .38R, vodaflex en seem edit

offtopic:
@socool: gaan we bijdehand lopen doen :P ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Nanax op 25-06-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 24 juni 2004 @ 19:57:
[...]

Helpte niet, ik kan nu zelfs de geluidsprofielen helemaal niet meer in komen!
offtopic:
En Nederlands is cker jouw goeiste vak??? :P
Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 11:34:

offtopic:
@socool: gaan we bijdehand lopen doen :P ;)
offtopic:
Sorry ik kon het gewoon niet laten >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die radio was al ter sprake geweest. Je moet eerst een fm-headset aansluiten op je mobiel en dan doet ie t pas. Maar misschien ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Zei ik net tegen poesje op msn, maar dat betekend dat hij bij de rest niet zou werken :/ beetje maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar er zijn dus fm-headsets waarmee je dan wel radio zou kunnen luisteren op de V525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof, een beetje laat achtergekomen...ik ga nu al een mp3 speler kopen met fm radio, maar toch het idee is vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Ik zie die fm radio niet @ me menu maar als ik hem koop dan kan ik hem wel gewoon gebruike? :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Poesje,

Ik heb je seem gebruik. Hij werkt prima, maar kun je voor mij ook de "shut down" plaatjes weer activeren. (Ik heb mijn eigen plaatjes gemaakt en wil die gaar uittesten)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam nog een handige link tegen:
http://www.silverspecter.com/vxxx.htm

ik weet niet of ie al eens gepost is? Anders bij deze excuses :P

Ik vond vooral de link bij "other links" naar "How good is vxxx Camera? " erg handig. Al denk ik dat regelmatige bezoekers van hofo dit al eens hebben gezien. Je krijgt iig wel een goede indruk van de camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@die fm radio
geen idee, anders is die funtie nog wel aan te zetten :

[ Voor 13% gewijzigd door Nanax op 25-06-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 12:41:
@die fm radio
geen idee, anders is die funtie nog wel aan te zetten :
radio in je multimedia heb je volgens mij niks aan zonder zo'n headset, dus hoeft ook nie aan lijkt me ;)
(voor iedereen die et nie kan vinden: het staat nie in multimedia, alleen in beveiligingen... als onderdeel van multimedia)

zo'n leuk headsetje verkopen ze in new york voor 16 dollar
offtopic:
misschien leuk om inkoopactie voor te starten ;)
(heb alleen geen CC, dus kan ik em nie organiseren...
misschien is dan ook korting te regelen, zodat ie bij je thuis is voor 15-20 euro ofzo :P )

[ Voor 38% gewijzigd door poesje op 25-06-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poesje, Wat moet ik veranderen in de seem file om die "shut down plaatjes" (plaatje die je krijg als je je telefoon uitzet) weer aan te krijgen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Zo ff wat achtergrondjes gemaakt:

voor het (erg mooie) lime color theme:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~scho5250/lime.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~scho5250/lime2.jpg
colortheme:hier

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~scho5250/metal.jpg
ook te krijgen met tekst naar keuze er ingegraveerd
past goed bij moto theme of nieuwe blauw+rode color theme.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~scho5250/blue.jpg

Zon kleurenthema of nieuwe geel+oranje:hier
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~scho5250/geel.jpg

credits voor kleurenthema's:
MrSlick @ hofo
Wekko @ GoT
(dezelfde persoon ;) 0

[ Voor 5% gewijzigd door Nanax op 25-06-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

ik zie net iemand praten over een fm radio.

is er een mogelijkheid voor een fm radio op de V525?

ik zou dit heel graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ff lezen he, je kan er los een bij kopen.

@motomoto:
hier
hier

[ Voor 65% gewijzigd door Nanax op 25-06-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zelfgemaakte thema's, kun je die er met Bluetooth op zetten? zoja hoe?
(zal wel weer nie, vragen kan geen kwaad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

:p niet dat ik weet, alleen met p2kman. netzoals seem editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zorg je ervoor dat je phone connectie maakt met p2kman??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 13:51:
Zo ff wat achtergrondjes gemaakt:

voor het (erg mooie) lime color theme:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ook te krijgen met tekst naar keuze er ingegraveerd
past goed bij moto theme of nieuwe blauw+rode color theme.
[afbeelding]

Zon kleurenthema of nieuwe geel+oranje:hier
[afbeelding]

credits voor kleurenthema's:
MrSlick @ hofo
Wekko @ GoT
(dezelfde persoon ;) 0
dankewel!.... ik ff weer die themes beetje aangepast, zodat ze bij men neiuwe wallpaper passen, scheelt hoopwerk! dankjewel Wekko en Nanax _/-\o_
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 15:35:
hoe zorg je ervoor dat je phone connectie maakt met p2kman??
Kijk op de toturial : Deze wel te verstaan.....
Daar staat alles wat jij maar wilt weten over hoe en wat met usb kabel.....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
Geen idee of dit al is gemeld (en anders mag deze post verwijderd worden) :

in plaats van de datum op je binnenste scherm, kun je dit vervangen door de regio waar je je bevindt (cell broadcast). Het kanaal is 50, en je moet dit dan "aan" zetten.
(berichten > cell broadcast > setup > service : aan + actieve kanalen : 50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 25 juni 2004 @ 15:44:

in plaats van de datum op je binnenste scherm, kun je dit vervangen door de regio waar je je bevindt (cell broadcast). Het kanaal is 50, en je moet dit dan "aan" zetten.
:9 regio 013 :*) stiekum wist ik dat wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hehe grappig :D Dus dat is Cell Broadcast *voelt zich n00b* => Had mijn Pa vroeger met Libertel + Sony X1000 ook :+

Bij mij vervangt ie de datum omdat ik GPRS aan heb staan, daarmee wisselt ie heel de tijd zeg maar :)

Alleen krijg ik nu steeds van die Quickview berichten |:( Kost dat geld ?? Effe kijken of ie het ook doet als je het uit doet.....

Hmm....... Automatisch opslaan op ja gedaan en nu krijg ik ze nog steeds :|

Lijken nu verdwenen en is GRATIS :*)

[ Voor 12% gewijzigd door nero355 op 25-06-2004 15:56 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Zodra ik op de "ophang"-toets druk, dan verdwijnt de regiocode en komt de datum terug erin te staan. Jammer dat dit gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
blijft dat GPRS tekentje staan bovenin het scherm?ik gebruik geen GPRS nl en ook geen wap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

P!tr delen he die wallpaper en colortheme :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
rooie60 schreef op 25 juni 2004 @ 16:10:
blijft dat GPRS tekentje staan bovenin het scherm?ik gebruik geen GPRS nl en ook geen wap
GPRS icoontje blijft staan ja, dat staat bij mij altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Er staat nu trouwens ook een doorzichtig zilveren colortheme op Hofo, ziet er best goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

daar vind je ook een mooie zwarte van bovenstaande.. staat mooi met gele achtergrond, of iets anders fels of zwarts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje

weet je meer van die soort kanalen??

(wist wel hoe het werkt en alles, maar heb nooit een kanaal gevonde :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op 25 juni 2004 @ 16:36:
Er staat nu trouwens ook een doorzichtig zilveren colortheme op Hofo, ziet er best goed uit :)
wekko die plaatjes die je hier had neergezet heb je die ook in t rood??? zoek die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Bedoel je die plaatjes die Nanax gepost heeft? Die heb ik in ieder geval niet gemaakt, ik denk Nanax zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op 25 juni 2004 @ 17:31:
Bedoel je die plaatjes die Nanax gepost heeft? Die heb ik in ieder geval niet gemaakt, ik denk Nanax zelf.
jah dat d8 ik, maar dat zal dan wel jah...... hmmzz zit een fout in je rode theme, bij camera dan zie je die witte info niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Oh oke, ik zal ff kijken of ik t kan vinden en dan fix ik t wel. Hou HoFo maar ff in de gaten want hij staat er zo op denk ik ;)

Oke hij staat er op :)

[ Voor 10% gewijzigd door Wekko306 op 25-06-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej vraagje.
Kan je met bleutooch ook seem editen of flexen/fleshen??
want ik wil die foon gaan kopen en dan seem editen of flexen/flashen naae V600.
graag hoor ik het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
hoe kan je die rode transperant op je telefoon krijgen
moet je dan de naam verandere, heb ik geprobeerd maar werkte niet

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
jongens?(denk dat jullie allemaal jongens zijn...:)
Ik zag op ebay een mini antenne voor de V525 maar op de afbeelding zat ie op een LH ?is dit de goede voor de V525? bestel ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 18:13:
eej vraagje.
Kan je met bleutooch ook seem editen of flexen/fleshen??
want ik wil die foon gaan kopen en dan seem editen of flexen/flashen naae V600.
graag hoor ik het antwoord
Nee daar heb je allemaal een kabel voor nodig.
hoe kan je die rode transperant op je telefoon krijgen
moet je dan de naam verandere, heb ik geprobeerd maar werkte niet

gegroet jasper
Eerst pak je het zip bestand uit, en dan krijg je een spcolor.sch file. Dan verbindt je je telefoon met je computer (kan niet met Bluetooth) en open je P2K. Dan vul je onderaan bij upload path /a/mobile/system/ in en druk je op Upload File. Dan browse je gewoon naar de spcolor.sch en dubbel klik je daarop.
Als het goed is staat de nieuwe colortheme dan op je telefoon. Die moet je eerst restarten en daarna kan je hem gebruiken.
Als je je telefoon geflext heb, moet je eerst bit 6 van offset 53 in seem 0032_0001 activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hmmz een rode van die bg geen probleem hoor, en ja ze zijn van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
bedankt maar ik moest er .zip achter zette anders deed hij het niet

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
poesje schreef op 25 juni 2004 @ 17:07:
[...]

weet je meer van die soort kanalen??

(wist wel hoe het werkt en alles, maar heb nooit een kanaal gevonde :P)
50 = regio
52 = netwerk info
54 = operator info
91 = netcode
100 = ook iets met regio
833 = iets met cell info
837 = iets met datum en tijd

Sorry voor de vage omschrijvingen. Ik meen dat alleen code 50 werkt icm Vodafone.
(of zoek via Google op "cell broadcast").

[ Voor 4% gewijzigd door BonBon op 25-06-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb p2k phone file manager
mar k kan mijn phone mar niet verbinden..
hij zegt steeds: phone not connected
wat kan k hier aan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 20:19:
ik heb p2k phone file manager
mar k kan mijn phone mar niet verbinden..
hij zegt steeds: phone not connected
wat kan k hier aan doen??
zorgen dat je kabel op je telefoon en computer is aangesloten :+
(was ff flauw)

misschien iets meer toelichting geven... heb je tutorial gevolgt??

[ Voor 18% gewijzigd door poesje op 25-06-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de tutorial helemaal gelezen maar daar kom k nie verder mee...

ik ben nu dit aan het volgen : http://xlr8.us/hofo/

al deze divices krijg k ook nie meer als ik men phone aanzet met *# rooie knop

Motorola USB Device: Accessories Interface
Motorola USB Device: Communications Class - Communications Interface
Motorola USB Device: Communications Class - Data Interface
Motorola USB Device: Data Logging DSP Interface
Motorola USB Device: Data Logging MCU Interface
Motorola USB Device: Test Command Interface
Sound, video and game Controllers: USB Audio Device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een paar onwijze n00b vraagjes.. maar toch

Als je een bluetooth dongle aan je pc hebt. Dan kun je toch met je telefoon gratis internetten? Hoeveel meter bluetooth ontvangst heb je? Gaat bluetooth door muren? Oftewel heb je beneden ook nog bluetooth ontvangst?

dat was het wel zo'n beetje :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 20:48 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 20:47:
Misschien een paar onwijze n00b vraagjes.. maar toch

Als je een bluetooth dongle aan je pc hebt. Dan kun je toch met je telefoon gratis internetten? Hoeveel meter bluetooth ontvangst heb je? Gaat bluetooth door muren? Oftewel heb je beneden ook nog bluetooth ontvangst?

dat was het wel zo'n beetje :)
zin om te lezen?? (zo'n 7500 post ;) )

kunt met BT dongle nie gratis internetten
bereik is 10 of 100 meter
gaat door muren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best jammer..... want op hellomoto.com:

When connected via the included Bluetooth USB adapter, your phone becomes your modem so you can surf the Internet, send & receive messages or emails, and stay up to date by synchronizing your calendar and phonebook.

http://direct.motorola.co...guage=ENG&ProductID=29177

**ik ben al bij post 1762 ;) **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Dat is denk ik dat je via je telefoon op je pc gaat internetten, niet andersom ;)
Je telefoon fungeert dan als modem, wat je behoorlijk wat geld kost (gprs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

BonBon schreef op 25 juni 2004 @ 18:47:
[...]

50 = regio
52 = netwerk info
54 = operator info
91 = netcode
100 = ook iets met regio
833 = iets met cell info
837 = iets met datum en tijd

Sorry voor de vage omschrijvingen. Ik meen dat alleen code 50 werkt icm Vodafone.
(of zoek via Google op "cell broadcast").
Heb het zootje maar uitgedaan teveel van die berichtjes binnengehad :( Was wel leuk, als het zonder die Quickbl44t dingen kan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er nog besteld worden voor die actie ? er was toch iemand die 1 bestellign wou doen ofzo ? voor frontjes enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om morgen ook de motorola v525 met vodafone live prepaid te gaan kopen. Na lang zoeken op het forum heb ik echter het antwoord op de volgende vraag niet kunnen vinden:

- Is het beter om je pakket bij een service point te kopen? Krijg je dan meer/betere ondersteuning?

Een stukje terug in dit topic ook al gevraagd door iemand anders, maar nog steeds geen antwoord op gekregen:

- Zijn er dingen die ik gelijk moet instellen als ik de telefoon heb? Wat moet ik bv. niet over het hoofd zien etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

maak je maar niet druk hoor, het hangt echt af van het filiaal, in de ene stad zijn ze bij de belcompany beter qua service, in de andere het service point.
het heeft igg geen speciale voordelen

dingen die je gelijk moet instellen?
niks moet, live aanzetten kan, je telefoon boek vullen, de bon voor je beltegoed insturen. niks bijzonders verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thnq Nanax.

Nog even een klein vraagje: hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een datakabel? Op internet zag ik dat zo'n bluetooth ding rond de €30 is, zo'n kabel is wel wat goedkoper lijkt me, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

€12.5 adres staat in de startpost (eerste pagina eerste post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
help,ik snap geen reet van ebay,er staat nu kopen en geboden???
Ik wil die miniantenne hebben voor de V525 is dat de goede en als ik bestel zijn dat nieuwe??
sorry ben een leek met ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hoort hier natuurlijk niet helemaal he.. ga anders gewoon naar inkoopacties.net
daar loopt een normale nederlandse inkoopactie, en die persoon heeft er al veel verkocht.
vragen over ebay horen hier dus niet ;)

[hint]nu kopen weet je zeker dat je hem hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 23:44:
hoort hier natuurlijk niet helemaal he.. ga anders gewoon naar inkoopacties.net
daar loopt een normale nederlandse inkoopactie, en die persoon heeft er al veel verkocht.
vragen over ebay horen hier dus niet ;)

[hint]nu kopen weet je zeker dat je hem hebt
hee bedankt!dat was tenminste overzichtelijk en makkelijk,heb er gelijk een besteld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kan ik met mijn bluetooth adapter dan wel.
want jah het is draadloos maar als ik er niet veel mee kan kan ik beter gewoon een kabeltje kopen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.