Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.046 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 25 juni 2004 @ 14:01:
ff lezen he, je kan er los een bij kopen.

@motomoto:
hier
hier
Hè Nanax,

Bedoel je je met deze seem de "shutdown" plaatjes terug kan halen. Zoja, welke moet ik dan hebben. Er staat ook een 004a_0001 seem bij.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 10:55:
[...]

Hè Nanax,

Bedoel je je met deze seem de "shutdown" plaatjes terug kan halen. Zoja, welke moet ik dan hebben. Er staat ook een 004a_0001 seem bij.

Bedankt
de 004a zorgt voor opstart plaatje
als de 0032 seem niet werkt (dat je afsluit plaatje dus nie te zien krijgt)
moet je ff kijken wat er in seem 0207 en 0209 staat.... daar moet namelijk custgoobye.gif in staan

[ Voor 24% gewijzigd door poesje op 26-06-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij heeft een datakabel voor 15 euro gekocht op de zwarte markt in Beverwijk. misschien makkelijker als je geen week wilt wachten...

en ik heb daar mn miniantenne voor 3 euro gekocht (5 mm maar toch een verbetering)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
uiteindelijk is het gelukt een thema (tazz) te downen van rousso
Ik heb hem via BT naar foon gestuurd maar........kan hem nergens terugvinden...?
niet bij thema's nergens, waar zit ie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je em via obex push gedaan???, dan zou hij toch gewoonbij thema's moeten staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 15:14:
heb je em via obex push gedaan???, dan zou hij toch gewoonbij thema's moeten staan :S
uh...obex push?? ik ben de 6600 en T610 gewend,daar staat het er dan gewoon op?
Ik begrijp dus niet wat je bedoeld sorry,heb thema gewoon vanaf pc direkt naar V525 gestuurd.....maar dat is vet fout dus ? wil je het mij aub uitleggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nanax vroeg me ff me wallie + scheme te delen, dus bij deze, dit is men huidige...
(normaal staat er ook nog mijn naam op geprint, maar nu dus niet, hebbe jullie otch niks aan...)

Afbeeldingslocatie: http://vanluijt.parelnet.nl/burnished2.jpg

met deze scheme

deze scheme heb ik gemaakt van de full black van wekko alleen met paar veranderingen, en bestaat uit alleen maar zwart en wit... niks heel bijzonders dus..... wel wat transparante stukjes, want vond dat mooi bij die van wekko.
Dus als je em mooi vindt verdient hij de credits ik heb enkel wat kleine dingetjes veranderd.....
rooie60 schreef op 26 juni 2004 @ 15:27:
[...]

uh...obex push?? ik ben de 6600 en T610 gewend,daar staat het er dan gewoon op?
Ik begrijp dus niet wat je bedoeld sorry,heb thema gewoon vanaf pc direkt naar V525 gestuurd.....maar dat is vet fout dus ? wil je het mij aub uitleggen _/-\o_
Nou kijk ik heb nu gen blauwtand meer, maar ik kan me herrinneren dat als ik onder op het bluetooth icoontje duwde je kwam in een windows schermpje van de hardware (bluetooth). Dan kon je jezelf de telefoon in klikken, door eerst je telefoon, dan kreeg je 4 mapjes waaronder Obex Push, en Obex Touch ofziets, als je dan dat thema naar Obex Push sleepte, kwam hij onder thema's te staan... al weet ik dit niet meer zekr 8)7

Een paar draadjes terug is dit beschreven, dus als ik jouw was miss eventjes zoeken op GoT, of w8e op iemand die het nog vers in zijn gehuegen heeft :*)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ppppfffff ik ben al aan het lezen vanaf dinsdag avond......ben nu bij deel 4
Maar ik heb een MSI dongel,die heeft die opties niet,niet die jij opnoemt nl....?
thnx anyway.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 26 juni 2004 @ 16:22:
Maar ik heb een MSI dongel,die heeft die opties niet,niet die jij opnoemt nl....?
thnx anyway.....
ik had een sitecom geloof ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:26:
[...]

ik had een sitecom geloof ik.....
ja ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow net ook even een V525 gehaald bij Dixons :). Bij Belcompany en Vodafone was die alweer uitverkocht :(.

Maar ff een vraagje omtrent dat extra 10E beltegoed, waar kan ik die 'peal off sticker' vinden :?.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:18:
Zow net ook even een V525 gehaald bij Dixons :). Bij Belcompany en Vodafone was die alweer uitverkocht :(.

Maar ff een vraagje omtrent dat extra 10E beltegoed, waar kan ik die 'peal off sticker' vinden :?.
offtopic:
dat zit daar, over de code ;)

[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 26-06-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook net een motorola v525 gekocht.
ik wil seem edit doen maar moet eerst nog de datakabel ergens kopen :).
dus die ga ik errst bestellen.
in tilburg was hij nog maar in 1 winkel te krijgen namelijk the phone house waar er net weer een stuk of 100 binnen gekomen waren :).
hoop dak er veel plezier mee kan hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:30:
hoop dak er veel plezier mee kan hebben :P.
Trust Me : You Will >:) 8)

Ding is CooLer dan een Gameboy O+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:18:

op de verpakking staat er toch........ daar waar de simkaart in zit
achterop zitten 2 sticker 1 haal je eraf,de andere laat je zitten staat ook je 06 nr op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 26 juni 2004 @ 17:51:
[...]

Trust Me : You Will >:) 8)

Ding is CooLer dan een Gameboy O+
jah ghe ghe is wel cool ding jah.
alleen nog ff wennen aan menu als je nokia en of siemens gewent bent is dit inees heeeeeeel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 26 juni 2004 @ 16:22:
thnx anyway.....
ik heb ook een msi dongle en die heeft alle functies die hier ooit beschreven zijn voor bluetooth. Obex object push wordt uitgelegd in de tutorial voor games via bluetooth. je moet dan gewoon i.p.v. de game een theme verzenden. Hetzelfde principe, alleen verzend je dan geen game maar een theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik ken alleen de opties die in het scherm staan (van de BT) onderin
was al blij dat ik mijn andere 3 foons ermee aan de praat kreeg,maar wat jij nu allemaal zegt,snap ik niet,weet niet eens waar die mogelijkheden staan
wat obex betreft dan he?want ook games ed heb ik allemaal gewoon door kopieeren===>naar een van mijn modellen gestuurd en allemaal op dezelfde manier (6600,S55,T610)dit obex is nieuw voor me,zou niet weten hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ik heb een review gemaakt op nieuwemobiel.nl
kan holleboomer die ff in de eerste post van het topic erbij voegen :D

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:41
Ik heb een nieuwe seem editor gevonden..

Download HIER

Voor zo ver ik heb kunnen zien zitten de laatste nieuwe opties er in en kunnen deze makkelijk aan of uit gezet worden zonder hex codes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Shark_Dadow schreef op 26 juni 2004 @ 19:43:
Ik heb een nieuwe seem editor gevonden..

Download HIER

Voor zo ver ik heb kunnen zien zitten de laatste nieuwe opties er in en kunnen deze makkelijk aan of uit gezet worden zonder hex codes oid.
Dat ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:06:
[...]

jah ghe ghe is wel cool ding jah.
alleen nog ff wennen aan menu als je nokia en of siemens gewent bent is dit inees heeeeeeel anders.
Valt mee hoor ....... is allemaal hetzelfde met als uitzondering Siemens die hebben gewoon klote menu's vind ik persoonlijk :/

* nero355 heeft Ericsson's/Samsung's/Sony's/Panasonic's/Nokia's/en heleboel andere beeste dingen gehad en kan het dus weten :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 26 juni 2004 @ 21:42:
[...]

Valt mee hoor ....... is allemaal hetzelfde met als uitzondering Siemens die hebben gewoon klote menu's vind ik persoonlijk :/

* nero355 heeft Ericsson's/Samsung's/Sony's/Panasonic's/Nokia's/en heleboel andere beeste dingen gehad en kan het dus weten :Y)
ik heb ook het een en ander gehad.
Poketline swing
Siemens C25
Ericson A26
Nokia 3310
Nokia 3410
siemens m55
maar dit is dus mijn eerste motorola maar het menu begint al te wennen :P.
wat ik alleen zo snel niet kan vinden is een toetsenblok.
zou handig zijn want de knopjes aan de zijkant blijven actief in me broekzak en knopjes actief in mijn broekzak is niet veilig :P
iemand een idee of er toetsenblok opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
is der geen topic over de V600 want die heb ik namenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
J-J-Jordy schreef op 26 juni 2004 @ 22:15:
is der geen topic over de V600 want die heb ik namenlijk :P
jawel, maar daar is et veel stiller ;) (moet je maar ff zoeken...)

verschil is nie echt groot meer tussen de toestellen.... maar hier zitten de gierige mensen (echte nederlanders ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door poesje op 26-06-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geprobeerd met seems die videofuntie aan te zetten maar dat is niet gelukt als ik in mijn root folder kijk staat daar wel video bij....
en mma in rar zetten hielp ook niet

zou iemand mischien nog een keer precies uitwillen leggen hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 23:03:
ik heb geprobeerd met seems die videofuntie aan te zetten maar dat is niet gelukt als ik in mijn root folder kijk staat daar wel video bij....
en mma in rar zetten hielp ook niet

zou iemand mischien nog een keer precies uitwillen leggen hoe het werkt?
nou... in de seem staan ze dus aan, aangezien ze te zien zijn in MPT

dan moet je nog een nieuwe mma_dcp een mma_ucp op je mobiel zetten, om bij de video te kunnen vanuit je menu

de rar die een eindje terug stond had deze 2 mma bestandjes, en die moet je dan met p2kman in je /a/mobile/system/ zetten... dan mobiel herstarten en klaar

links:
mma_dcp(1)
mma_ucp(1)
hernoem deze twee dan op je computer naar mma_dcp en mma_ucp
(dus zonder extentie zoals ".txt" en zonder "(1)" erin)

edit1:
heb ook nieuw kleurenschema gemaakt... combinatie van zwart, grijs en transparant
(ziet er volgens mij wel mooi uit bij donkere/zwarte achtergronden)
zal morgen ff kijken of ik/iemand em ergens kan hosten ;)

edit2:
http://www.fileforum.org/v525/spcolor.sch

[ Voor 33% gewijzigd door poesje op 27-06-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 26 juni 2004 @ 23:14:
[...]

heb ook nieuw kleurenschema gemaakt... combinatie van zwart, grijs en transparant
(ziet er volgens mij wel mooi uit bij donkere/zwarte achtergronden)
zal morgen ff kijken of ik/iemand em ergens kan hosten ;)
wel mooi, hij is alleen nog niet helemaal perfect >:) als je over teksten ''snel scrolt'' kan je bij alle teksten in een menu een soort schaduw zien, waarin je andere teksten uit het menu ziet. ook zie je bijv. bij multimedia alles wat je geselecteerd hebt en start je mobiel apart op met donkere vlakken.. maar het is wel een van de mooiste/creatiefste die ik tot nu toe op mijn mobiel gehad hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 26 juni 2004 @ 18:43:
ik ken alleen de opties die in het scherm staan (van de BT) onderin
was al blij dat ik mijn andere 3 foons ermee aan de praat kreeg,maar wat jij nu allemaal zegt,snap ik niet,weet niet eens waar die mogelijkheden staan
wat obex betreft dan he?want ook games ed heb ik allemaal gewoon door kopieeren===>naar een van mijn modellen gestuurd en allemaal op dezelfde manier (6600,S55,T610)dit obex is nieuw voor me,zou niet weten hoe??
daarom zeg ik ook dat je eens in de startpost moet kijken, daar wordt uitgelegd hoe je obex object push in moet stellen, kun je vinden bij tutorial games via bluetooth.
ik citeer:

Kijk onder het kopje: 'Bluetooth taken' en druk op: 'Wizard Setup van Bluetooth'
Klik daarop, er komt nu een nieuw venster tevoorschijn, kies in dat venster voor de optie: Ik wil een bepaaldBluetooth apparaat opzoeken en vervolgens instellen hoe deze computer de services van dat apparaat gaat gebruiken.
Selecteer die optie, en ga naar volgende. Nu gaat de computer automatisch zoeken naar Bluetooth apparaten, in de buurt. Als hij klaar is, zie je als het goed is jouw telefoonnaam verschijnen. Klik hierop en ga naar volgende. Nu kun je extra services installeren, kies voor de optie: OBEX Object Push. Druk nu op voltooien, nu is hij geconfigureerd, om nu een .jar (in jouw geval een theme) erop te zetten doe je het volgende:
Open 'Mijn Bluetooth locaties, en klik op 'Apparaten in bereik bekijken, en selecteer jouw telefoon.
Nu kun je de .jar (theme) simpelweg slepen naar: OBEX Object Push, als je dat doet, komt er in je scherm de status van verzenden te staan. Op je telefoon komt een melding, dat [PCNaam] verbinding wil maken, en kies voor oke

hoop dat t nu lukt, nogmaals, dit kon je ook in de startpost vinden dus dank aan Remco B. (staat eronder) en niet aan mij :+

ps. als de themes nou nog niet lukken weet je iig hoe je games op je v525 kan zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een Probleem, ik heb gister het nieuwe seem-edit progammatje gebruikt en als ik nu in me menu zit verdwijnen de inconen als ik er overheen ga. Als ik me menu in ga staat ie op camera en als ik dan na berichten ga verdwijnen dus de iconen die ik onderweg tegenkom. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 27 juni 2004 @ 01:20:
[...]

wel mooi, hij is alleen nog niet helemaal perfect >:) als je over teksten ''snel scrolt'' kan je bij alle teksten in een menu een soort schaduw zien, waarin je andere teksten uit het menu ziet. ook zie je bijv. bij multimedia alles wat je geselecteerd hebt en start je mobiel apart op met donkere vlakken.. maar het is wel een van de mooiste/creatiefste die ik tot nu toe op mijn mobiel gehad hebt :)
vond zelf da schaduw effect wel grappig ;)
maar ben erachter gekomen dat er met een zwarte/donkere achtergrond iets mis gaat :P
dan zie je helemaal linksonderin je scherm na een tijdje een rood groen en blauw stipje verschijnen...

kleurenschema is geupdate :)
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 08:53:
Ik zit met een Probleem, ik heb gister het nieuwe seem-edit progammatje gebruikt en als ik nu in me menu zit verdwijnen de inconen als ik er overheen ga. Als ik me menu in ga staat ie op camera en als ik dan na berichten ga verdwijnen dus de iconen die ik onderweg tegenkom. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
"animation" uit zetten

[ Voor 57% gewijzigd door poesje op 27-06-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe haal je de extenties uit een rar bestand bij opend de Pc rar bestanden met kladblok..??¿¿
en ik kom mijn geluidsmenu niet meer in hoe kan dat??¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 10:56:
hoe haal je de extenties uit een rar bestand bij opend de Pc rar bestanden met kladblok..??¿¿
en ik kom mijn geluidsmenu niet meer in hoe kan dat??¿¿
Typ 't eerst even normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreselijk, mensen die expres typfouten maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mensen voor fouten...

hoe haal je de extenties uit een rar bestand?? mijn pc opend rar bestanden met kladblok..??¿¿
en ik kom mijn geluidsmenu niet meer in, hoe kan dat??¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:01:
sorry mensen voor fouten...

hoe haal je de extenties uit een rar bestand?? mijn pc opend rar bestanden met kladblok..??¿¿
en ik kom mijn geluidsmenu niet meer in, hoe kan dat??¿¿
Heb je WinRAR geinstalleerd?

Welk geluidsmenu, je profielen of dat menu dat zich onder multimedia bevind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die heb ik geinstalleerd mar daar snap ik nie veel van ¿¿?? moet ik dan gewoon die 2 bestanden in winrar bestand naar men phone sturen??....

het geluidsmenu bij : instellingen > geluids profiel > dan staat er : profiel: luid
onder "profiel luid" staat: detail: luid als ik dat aan klik gaat hij terug naar instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:33
ik had een vraag, is het bij jullie ook zo dat de fotos in de preview (Dus in mijn afbeeldingen op de telefoon) die hele klein fotos, zonder dat je ze op de telefoon vergroot, anders zijn de die vergrote versie. WAnt ik maak soms een foto, dan zie ik in mijn afbeeldingen (Waar ze allemaal onder elkaar staan) dat er 1 super gelukt is, doe ik ze op mijn telefoon vergroten, dan zie ik dat er een vinger voor zit :( of dat hij erg onscherp is :(

hoe komt dit, en is dit gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:31:
ja die heb ik geinstalleerd mar daar snap ik nie veel van ¿¿?? moet ik dan gewoon die 2 bestanden in winrar bestand naar men phone sturen??....

het geluidsmenu bij : instellingen > geluids profiel > dan staat er : profiel: luid
onder "profiel luid" staat: detail: luid als ik dat aan klik gaat hij terug naar instellingen
Nee niet in RAR-bestanden, je moet ze uitpakken en vervolgens het bestand naar je telefoon sturen.

Dat van de geluidsinstellingen komt omdat jeje ringtones hebt gewist die in gebruik waren. Misschien moet je nog je *.db bestanden wissen.
MaStar schreef op 27 juni 2004 @ 11:32:
ik had een vraag, is het bij jullie ook zo dat de fotos in de preview (Dus in mijn afbeeldingen op de telefoon) die hele klein fotos, zonder dat je ze op de telefoon vergroot, anders zijn de die vergrote versie. WAnt ik maak soms een foto, dan zie ik in mijn afbeeldingen (Waar ze allemaal onder elkaar staan) dat er 1 super gelukt is, doe ik ze op mijn telefoon vergroten, dan zie ik dat er een vinger voor zit :( of dat hij erg onscherp is :(

Dit probleem is al een paar keer ter sprake geweest, ik heb er zelf ook last van, andere mensen ook. Vroeger had ik er geen last van, met mijn huidige 9.38R wel. Het is jammer, maar er valt mee te leven, toch ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op 27 juni 2004 @ 11:32:

Door beweging en de hoeveelheid licht dacht ik. Maar dit is te corrigeren met Paint Shop Pro (wel lastig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( :( :( Ik was laatst met een kapot voor schermpje en toen zij ik dat ik ging vragen wat die prijs was, en toen wou iemand dat ook weten, ik ben na vodafone city point geweest en als je dat moest laten maken was je paar honderd euries kwijt, en het viel ook niet onder garantie, dus dat is lekker k*t :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:59:
:( :( :( Ik was laatst met een kapot voor schermpje en toen zij ik dat ik ging vragen wat die prijs was, en toen wou iemand dat ook weten, ik ben na vodafone city point geweest en als je dat moest laten maken was je paar honderd euries kwijt, en het viel ook niet onder garantie, dus dat is lekker k*t :( :( :(
hmm dan maar naar zoon telefoonzaakje daar kunne ze het vast wel voor goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:59:
Hoeveel kost zo'n schermpje online dan? Misschien kan je het zelf inbouwen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks Holleboomer ik kan nu mijn details van geluidsprofiel! :D

alleen da video kijken lukt nog steeds niet.... 8)7
op de pc komt wel video te staan..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 12:09:
[...]

Hoeveel kost zo'n schermpje online dan? Misschien kan je het zelf inbouwen.
heb zo'n schermpje op ebay gezien voor 15 euro
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5215&item=5705826708&rd=1

[ Voor 18% gewijzigd door poesje op 27-06-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat ik zo'n ding er zelf in kan bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 12:41:
[...]

Denk niet dat ik zo'n ding er zelf in kan bouwen
is nie zo moeilijk hoor ;) (vraag maar aan de mensen die een nieuwe full-housing om hun mobiel hebben gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik meen dat de fotokwaliteit ook achteruit is gegaan toen ik een firmwareupgrade kreeg via het VCP van triplets v8. naar v.9, sindsdien (ook na flashen/flexen) is de kwaliteit nooit meer geweest zoals voorheen. Zal triplets v.8 op dit gebied dan beter zijn geweest?! Ook is volgensmij het verschil tussen preview-foto en echte-foto vaker waarneembaar. Het enige dat ik kan bedenken is dat mijn lens viezer is geworden, en er daardoor op foto's vaker een blok/vlakjes effect te zien is. Maken jullie de lens regelmatig schoon!? :)

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 27-06-2004 13:45 . Reden: [/sub] de lens ... [/sub] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 12:32:
thanks Holleboomer ik kan nu mijn details van geluidsprofiel! :D

alleen da video kijken lukt nog steeds niet.... 8)7
op de pc komt wel video te staan..... :?
Heb je bij patch dan "/a/mobile/system/" staan? De mma's deed het bij mij ook eerst niet omdat ik "/" was vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
twanzel?ik ga het proberen,was zo druk met alle delen door te lezen dat ik vergat de startpost door te lezen,ik zit écht al dágen alle delen te lezen......tot midden in de nacht zelfs omdat ik ook hekel heb als mensen alles vragen,zonder moeite te nemen delen door te lezen
nogmaals sorry en alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
ik maar de lens een keer per week schoon ofzo. gewoon met een wattestaafje voor je oren, gaat goed

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
die vinger ervoor kun je dus zelf ff in de gaten houden,mijn ervaring is na 5 dagen dat je de foon ff langer stil moet houden terwijl hij de foto neemt,dus niet te snel bewegen nádat je de foto nam
Heb de 1ste dag foto van zoon genomen en en liep gelijk weg nadat ik de foto nam,terugkijkend op de foto was het een en al bewogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
rooie60 schreef op 27 juni 2004 @ 16:38:
die vinger ervoor kun je dus zelf ff in de gaten houden,mijn ervaring is na 5 dagen dat je de foon ff langer stil moet houden terwijl hij de foto neemt,dus niet te snel bewegen nádat je de foto nam
Heb de 1ste dag foto van zoon genomen en en liep gelijk weg nadat ik de foto nam,terugkijkend op de foto was het een en al bewogen
idd, je moet wachten op het moment dat het woordt ''camerastatus'' verdwijnt en op die plaats de naam van de foto komt te staan, dan weet je zeker dat het goed gegaan is..

@jasper ..ik ga meteen wattenstaafjes zoeken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op 27 juni 2004 @ 15:57:
ik maar de lens een keer per week schoon ofzo. gewoon met een wattestaafje voor je oren, gaat goed

gegroet jasper
Wattenstaafje mét (foto)lensreiniger, dat gaat pas super!. Daarna met punt van bijv een theedoek voorzichtig schoonwrijven. Toen ik dat de 1e x deed, waren mn foto's echt superscherp in vergelijking met daarvoor :)
En gewoon 1x in de zoveel dagen, kost je 1 minuut, en je krijgt er scherpe foto's voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Zow ben ik weer! Lang geleden, maar mijn PC heeft een BSOD error, die ik al een paar weken niet weg krijg.

Gelukkig heb ik nu een andere installatie en kan ik weer lekker GoTten!

Allereerst een probleem, ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar na een aantal seems van Poesje op mijn phone te hebben gezet, werken de lampjes van het toetsenbord niet of soms. :S Zeer vaag al zeg ik het zelf!

Dan ben ik aan het prollen met wat kleuren schema's, ik heb nu een Windows Longhorn Slate (black) style gemaakt! (nog niet helemaal af)

Er zitten nog wat kleine foutjes in, maar dat is nog weg te werken ;) Wat vind ik zo leuk aan dit thema?

- kleurenstyle van Windows Longhorn Slate (zwart/grijs/oranje/groen)
- TOP-BAR bovenaan (soort taakbalkje)
- Windows Longhorn Wallpaper (zelf gemaakt, dus ziet er wat brak uit)
- Groene MENU knop! (in kleur van de Longhorn Startknop!)

Zien?

Preview (lastig foto's maken van je scherm zeg...)

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/v600/v525longhorn.JPG

Wallpaper (heb je niet nodig, maar past er wel leuk bij, én zorgt voor de groene menu knop!) hier

--> Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/Motorola%20V525/Wallpapers/longhorn.jpg <-- rechts klikken en Afbeelding Opslaan

En het kleuren thema hier --> http://www.fileforum.org/v600/spcolor.sch

Er zit meer aan te komen, misschien een leuk GoT thema, andere Windows versies? Zeg het maar ik zal eens kijken wat ik kan maken :)

[ Voor 27% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEFTIG KEREL
Kzal die wallpaper ff anders maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dankje! Voor de mensen die het plaatje te brak vinden om het aan te durven (tja, proberen kan geen kwaad hoor), heb ik een klein filmpje gemaakt!

Telefoon op de rotatie stoel (vet dring trouwens :P):

http://www.fileforum.org/v600/PHTO0001.AVI/

Proller introduceerd de eerste Motorola met een Windows Longhorn OS :P (binnenkort MET BSOD ERROR ALS SCREENSAVER :D:D:D) KAN HET NOG LEUKER?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
proller schreef op 27 juni 2004 @ 17:08:
Zow ben ik weer! Lang geleden, maar mijn PC heeft een BSOD error, die ik al een paar weken niet weg krijg.

Allereerst een probleem, ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar na een aantal seems van Poesje op mijn phone te hebben gezet, werken de lampjes van het toetsenbord niet of soms. :S Zeer vaag al zeg ik het zelf!

Dan ben ik aan het prollen met wat kleuren schema's, ik heb nu een Windows Longhorn Slate (black) style gemaakt! (nog niet helemaal af)

Er zitten nog wat kleine foutjes in, maar dat is nog weg te werken ;) Wat vind ik zo leuk aan dit thema?

Zien?

[afbeelding]

Wallpaper (heb je niet nodig, maar past er wel leuk bij, én zorgt voor de groene menu knop!) hier

--> [afbeelding] <-- rechts klikken en Afbeelding Opslaan

Er zit meer aan te komen, misschien een leuk GoT thema, andere Windows versies? Zeg het maar ik zal eens kijken wat ik kan maken :)
ziet er over het algemeen goed uit.....
maar waarom Windows?!?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 16:55:
[...]

Wattenstaafje mét (foto)lensreiniger, dat gaat pas super!. Daarna met punt van bijv een theedoek voorzichtig schoonwrijven. Toen ik dat de 1e x deed, waren mn foto's echt superscherp in vergelijking met daarvoor :)
En gewoon 1x in de zoveel dagen, kost je 1 minuut, en je krijgt er scherpe foto's voor terug.
Heb het geprobeert met wattenstaafje met alcohol. De kwaliteit van foto's is echt super in vergelijken met daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 17:35:
Dankje! Voor de mensen die het plaatje te brak vinden om het aan te durven (tja, proberen kan geen kwaad hoor), heb ik een klein filmpje gemaakt!

Telefoon op de rotatie stoel (vet dring trouwens :P):

http://www.fileforum.org/v600/PHTO0001.AVI/

Proller introduceerd de eerste Motorola met een Windows Longhorn OS :P (binnenkort MET BSOD ERROR ALS SCREENSAVER :D:D:D) KAN HET NOG LEUKER?
net echt >:), windows staat immers bekent om zen errors :P
Maar vind t zekr wel mooi! en creatief bedacht!!

enuhm waar maak jij je beeldscherm mee schoon, hij glinstert, men ogen doen er zeer van :P ! en ik zag dat je de vodaf logo's nog had! wist niej eens meer hoe da eruit zag :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Voor de die-hard fans...

BSOD als screensaver!

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/v600/bsod.gif

Instellen als screensaver natuurlijk!

[img]En de vraag waarom Windows?[/img]

1 * Nik loves Longhorn (serieus, best leuk om mee te prollen!)
2 Vanwege de gemakkelijkheid (simpele kleuren)
3 leuk om die knop in het menu daar zo te krijgen
4 vanwege de BSOD screensaver die ik in gedachte had :D
5 omdat dit mij laat zien wat de mogelijkheden zijn, heb jij een leuk idee voor een thema? zeg het maar ik zal kijken wat ik kan fixen :)

Waar ik het beeldscherm mee schoon maak?

Brilglazenschoonmaak doekjes :P

Vodafone logo's?

Yep, ik krijg toch een ander frontje, ga er geen mote voor doen om die logo's eraf te halen ;)

Hij is trouwens wel vodafone vrij :P Is gefl*shed @ V600!

Totaal Filmpje?

- Longhorn Thema
- Wallpaper
- BSOD
- glimmend scherm 8)7

http://www.fileforum.org/v600/PHTO0002.AVI

:+ _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kleurenthema ( longhorn ) is wel vet voor in t startscherm , maar als je andere menu's neem wordt alles wit ( de achtergrond )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:03:
die kleurenthema ( longhorn ) is wel vet voor in t startscherm , maar als je andere menu's neem wordt alles wit ( de achtergrond )
en je kunt beter deze link gebruiken
http://www.fileforum.org/v600/PHTO0002.AVI
die werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ik heb een vraagje over die kleurenschema's
al die schema's heten spcolor.sch
Maar hoe kan ik er dan meerdere erop zetten?
gewoon spcolor1.sch?
of pakt ie gewoon 2x spcolor.sch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Je kan er (momenteel) maar 1 kleurenthema opzetten (voor zover ik weet), misschien vind jij een nieuwe manier uit?).

En over die witte achtergrond, niets mis mee toch? Heeft Longhorn toch ook witte achtergronden (alleen het onderste menu balkje wordt grijs, maar zoals ik al zei, hij vertoond nog wat kuren, helaas... Is mijn eerste thema btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/bsod.jpg

Deze is iets echter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Pittie schreef op 27 juni 2004 @ 18:05:
ik heb een vraagje over die kleurenschema's
al die schema's heten spcolor.sch
Maar hoe kan ik er dan meerdere erop zetten?
gewoon spcolor1.sch?
of pakt ie gewoon 2x spcolor.sch?
voor zover bekend, is er maar 1 custom color scheme tegelijk mogelijk op je telefoon :P
misschien leuker om er ook in te vermelden dat je menu en dan * moet indrukken (blokkeerd ie meteen keypad en gaat beeldschermpje uit ;) , met 1 van de laatste seems dan)

[ Voor 37% gewijzigd door poesje op 27-06-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Gaat er niet om hoe echt hij is, het lijkt op een BSOD en mijn informatie klinkt wat logischer (press any key to continue, en het werkt nog ook :P). Ookal is die van jou echter, ik vind die van mij beter passen. Maar ach, smaken verschillen, en desnoods maakt iedereen zijn eigen BSOD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
betty boop screen misschien?? lijkt me leuk!!! :> please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Betty Boob?

Geen idee of dit een verzoek is om een wallpaper maar als dat zo is ---> http://www.fileforum.org/v600/bettyboop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
poesje schreef op 27 juni 2004 @ 18:11:

voor zover bekend, is er maar 1 custom color scheme tegelijk mogelijk op je telefoon :P
das jammer, maar goed, je kan niet alles hebben he :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pittie op 27-06-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.huysmans/s/r.gifNu kom ik weer iets raar tegen zeg :S

http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=359

Specs van onze telefoon, moet je eens kijken bij GAMES

Games built-in and downloadable / supports wireless multiplayer gaming

Nee toch? Of missen we iets? (misschien is het dan toch mogenlijk? Mij lijkt die info gewoon verkeerd. Of er is iets wat wij niet weten...)

[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waar ik de orginele customewakeup.gif en customgoodbye.gif van Vodafone kan downloaden. Ben ze namelijk kwijtgeraakt na een klein foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 18:40:
Nu kom ik weer iets raar tegen zeg :S

http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=359

Specs van onze telefoon, moet je eens kijken bij GAMES

Games built-in and downloadable / supports wireless multiplayer gaming

Nee toch? Of missen we iets? (misschien is het dan toch mogenlijk? Mij lijkt die info gewoon verkeerd. Of er is iets wat wij niet weten...)
Dit is idd vreemd, laten we hopen dat het dan echt kan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 18:08:
Je kan er (momenteel) maar 1 kleurenthema opzetten (voor zover ik weet), misschien vind jij een nieuwe manier uit?).

En over die witte achtergrond, niets mis mee toch? Heeft Longhorn toch ook witte achtergronden (alleen het onderste menu balkje wordt grijs, maar zoals ik al zei, hij vertoond nog wat kuren, helaas... Is mijn eerste thema btw!
kun je maken dat ie dat wel krijgt? Doorzichtige achtergronden? Half doorzichtig zoals die standaard MOTO ( die blauwe )

Afbeeldingslocatie: http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/conker.jpg
Hier nog die wallpaper met conker erbij ( van het spel Conker's Bad Fur Day, het beste spel op TLOZ: OOT na dan:P )
En dat rondje is voor t klokje. Dat vind ik mooi:P En jullie vast ook wel

Sorry
Dat was de foute versie
Deze is de goeie. Hier staat t klokje precies goed
Afbeeldingslocatie: http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/image1_copy22.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
is gewoon een foutje van die site denk ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 27 juni 2004 @ 18:11:
[...]

Voeg je eigenlijk een color scheme toe of verander je een color scheme (ik neem aan die van vodafone)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 27 juni 2004 @ 12:43:
[...]

is nie zo moeilijk hoor ;) (vraag maar aan de mensen die een nieuwe full-housing om hun mobiel hebben gezet)
Dat kan best zo zijn ma ik koop zo een nieuwe mobiel als dat nodig is want Motorola vind ik persoonlijk niet zo heel erg goed, hou het liever bij Nokia :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
weer een vraagje he
Ik start vandaag voor de eerste keer dat p2k op, en ik zie in die lijst ook die standaard afbeeldingen van vodafone staan, kan ik deze dan gewoon uit deze lijst gooien, of moet k ze perse vervangen door zo'n 0,0kb bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pittie schreef op 27 juni 2004 @ 18:53:
weer een vraagje he
Ik start vandaag voor de eerste keer dat p2k op, en ik zie in die lijst ook die standaard afbeeldingen van vodafone staan, kan ik deze dan gewoon uit deze lijst gooien, of moet k ze perse vervangen door zo'n 0,0kb bestand?
Eruitgooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:51:
[...]

Voeg je eigenlijk een color scheme toe of verander je een color scheme (ik neem aan die van vodafone)?
hij vervangt standaard vodafone kleuren schema
Pittie schreef op 27 juni 2004 @ 18:53:
weer een vraagje he
gewoon verwijderen ;)
oohh..... was je net paar seconde eerder

[ Voor 41% gewijzigd door poesje op 27-06-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:46:
[...]

kun je maken dat ie dat wel krijgt? Doorzichtige achtergronden? Half doorzichtig zoals die standaard MOTO ( die blauwe )

[afbeelding]
Hier nog die wallpaper met conker erbij ( van het spel Conker's Bad Fur Day, het beste spel op TLOZ: OOT na dan:P )

Sorry
Dat was de foute versie
[afbeelding]
Heb je nog meer van die gafe plaatjes, en waar haal je die vandaan :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
thx voor de info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:46:
[...]

[afbeelding]

Sorry
Dat was de foute versie
[afbeelding]
Ik vind dat met al die dinge zoals boven menu balk en een kleurtje achter menu toets en klok achtergrondje egt geweldig uitgevonde.... ineens me telefoon veel mooier weer, qua wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 17:08:

Zien?

[afbeelding]

--> [afbeelding] <-- rechts klikken en Afbeelding Opslaan

Hoe krijg je die groene kleur daar dan want als ik via bluetooth doe dan komt die er niet bij moet je daar speciaal iets voor instellen ofzo, heb er niet zo veel verstand van namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Hoe krijg je die groene kleur daar dan want als ik via bluetooth doe dan komt die er niet bij moet je daar speciaal iets voor instellen ofzo, heb er niet zo veel verstand van namelijk
Je moet minimaal een datakabel hebben om een anders scheme (kleuren schema te kunnen maken) oftwel anders zijn je knoppen niet doorzichtig en komt de groene kleur er niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:50:
[...]

Je moet minimaal een datakabel hebben om een anders scheme (kleuren schema te kunnen maken) oftwel anders zijn je knoppen niet doorzichtig en komt de groene kleur er niet door
Ma bij dat plaatje van conker ofzo is waar het eerst wit was wel donker geworden, kan dat wel dan 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:06:
[...]

Heb je nog meer van die gafe plaatjes, en waar haal je die vandaan :) :)
Die haal ik gewoon van sites af. Zoeken met google
Hier nog eentje die ik al een tijd geleden had gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/luigi_mansion.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Windows Longhorn Thema Compleet v1.1

http://www.fileforum.org/...ller-Thema-Longhorn-2.zip

Met wallpaper, kleurenschema en screensaver!

Veranderingen:

- officiele Longhorn Wallpaper
- provider tekst nu met witte rand
- klok cirkel met zwarte wijzers

--------------------------------------------------------------

Windows Longhorn Thema Compleet v1.0

http://www.fileforum.org/...ller-Thema-Longhorn-1.zip

[ Voor 29% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 27 juni 2004 @ 20:11:

Veranderingen:

Mm, net zei je nog dat t jouw kleurenschema was, maar ik zie toch echt made by MTE :? Of is dat je HoFo-account? Bovendien vind ik het bsod-ss wel leuk, maar je kan beter arial als lettertype nemen, ziet er leuker uit. Voor de rest is het een leuke projectje wat wel beter uitgewerkt zal gaan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 20:11:

Veranderingen:

hahah, heb ze er nu op, zijn goed gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb per ongeluk een file geupload met P2K Man naar /a/a/mobile/system/ deze file is nu 0 bytes. Als ik deze wil verwijderen krijg ik een GENERIC Failure en wordt de file dus niet verwijderd.

Iemand enig idee hoe ik deze file kan verwijderen?

En zou iemand AUB zijn/haar orginele Vodafone custwakeup.gif en custgoodbye.gif online kunnen zetten, ben de mijne kwijt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 20:14:
[...]

Mm, net zei je nog dat t jouw kleurenschema was, maar ik zie toch echt made by MTE :? Of is dat je HoFo-account? Bovendien vind ik het bsod-ss wel leuk, maar je kan beter arial als lettertype nemen, ziet er leuker uit. Voor de rest is het een leuke projectje wat wel beter uitgewerkt zal gaan worden ;)
Uh MTE = programma waarmee je kleuren profielen kan maken via een GUI :)

En het wordt al beter uitgewerkt, versie 1.1 is alweer uit :P

edit: preview :D

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/v600/v525longhorn.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/v600/preview.JPG

Links: Versie 1.0
Rechts: Versie 1.1

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij versie 1.1 ook nog die onderkant zo doorzichtig? zoals bij die eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Yep, en daarom heb ik versie 1.2 alweer klaar staan:

Windows Longhorn Thema Compleet v1.2

http://www.fileforum.org/...ller-Thema-Longhorn-3.zip

Veranderingen sinds 1.1:

- menubalk blijft nu zwart
- achtergrond van de menu's is nu zwart

[ Voor 8% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
thnx proller ;) deze had ik nog niet,maar waar is dat leuke groene vierkantje onderin nou?

Jullie lazen iets op een site qua specs,nou ik las in de handleiding op blz 77 dat ik een licht ID voor categorien zou kunnen instellen,heb me blauw gezocht op de foon?? kan het niet vinden

kom btw wel meer woorden tegen in handl.die als je eenmaal in je menu zit helemaal niet terug te vinden zijn maar goed dat terzijde
kan iemand wél dat licht ID vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Denk dat dat alleen voor de V600 is (die heeft een ledje aan de voorkant!)

En het leuke groene vierkantje zit er als het goed is nog steeds in hoor (hier wel, bij elke versie die ik heb).

[ Voor 44% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 20:48:
Yep, en daarom heb ik versie 1.2 alweer klaar staan:

Windows Longhorn Thema Compleet v1.2

http://www.fileforum.org/...ller-Thema-Longhorn-3.zip

Veranderingen sinds 1.1:

- menubalk blijft nu zwart
- achtergrond van de menu's is nu zwart
ik weet miss nog iets, dat stuk dat telkens oranje is in submenu's bij slectie, miss da groen maken, zodat het meer longhorn is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Longhorn heeft ook orange hoor, moet je maar eens opletten :)

http://www.neowin.net/sta...051/iedownloadmanager.jpg

Oranje streepje (kon zo snel niets beters verzinnen, maar er zite redelijk veel oranje in longhorn, meer als groen in ieder geval :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.