rooie60 schreef op 26 juni 2004 @ 18:43:
ik ken alleen de opties die in het scherm staan (van de BT) onderin
was al blij dat ik mijn andere 3 foons ermee aan de praat kreeg,maar wat jij nu allemaal zegt,snap ik niet,weet niet eens waar die mogelijkheden staan
wat obex betreft dan he?want ook games ed heb ik allemaal gewoon door kopieeren===>naar een van mijn modellen gestuurd en allemaal op dezelfde manier (6600,S55,T610)dit obex is nieuw voor me,zou niet weten hoe??
daarom zeg ik ook dat je eens in de startpost moet kijken, daar wordt uitgelegd hoe je obex object push in moet stellen, kun je vinden bij tutorial games via bluetooth.
ik citeer:
Kijk onder het kopje: 'Bluetooth taken' en druk op: 'Wizard Setup van Bluetooth'
Klik daarop, er komt nu een nieuw venster tevoorschijn, kies in dat venster voor de optie: Ik wil een bepaaldBluetooth apparaat opzoeken en vervolgens instellen hoe deze computer de services van dat apparaat gaat gebruiken.
Selecteer die optie, en ga naar volgende. Nu gaat de computer automatisch zoeken naar Bluetooth apparaten, in de buurt. Als hij klaar is, zie je als het goed is jouw telefoonnaam verschijnen. Klik hierop en ga naar volgende. Nu kun je extra services installeren, kies voor de optie: OBEX Object Push. Druk nu op voltooien, nu is hij geconfigureerd, om nu een .jar (in jouw geval een theme) erop te zetten doe je het volgende:
Open 'Mijn Bluetooth locaties, en klik op 'Apparaten in bereik bekijken, en selecteer jouw telefoon.
Nu kun je de .jar (theme) simpelweg slepen naar: OBEX Object Push, als je dat doet, komt er in je scherm de status van verzenden te staan. Op je telefoon komt een melding, dat [PCNaam] verbinding wil maken, en kies voor oke
hoop dat t nu lukt, nogmaals, dit kon je ook in de startpost vinden dus dank aan Remco B. (staat eronder) en niet aan mij
ps. als de themes nou nog niet lukken weet je iig hoe je games op je v525 kan zetten