ik heb ook iets veranderd aan me gsm nu, ik stoord me aan die blauwe vakjes die aangeven dat je geen foto hebt bij het bijbehorende contact in je telefoonboek.
Nu kan je het allemaal wel instellen op lijst, maar ik wil gemakkelijk me telefoonnr's zien.
In de stijl van het Longhorn-thema heb ik dit simpel opgelost door ff een eigen ''phonebook no-image''-icoon te maken. simpelweg een zwart valk met een oranje omlijsting. Wilde het hier ff kwijt omdat het dan wel een kleine aanpassing is, maar ik denk dat je er niet zo snel opkomt om dit ook ff te veranderen. En voor alle duidelijkheid (voor diegeen die het niet weten) simpelweg je phonebook_no_image_30x30_c.gif vervangen (ook e.v.t phonebook_sim_entry_30x30_c.gif ) door je eigen gemaakte icoon en uploaden via p2kman. Op deze manier verschijnt het vlak/icoon ook niet onnodig in beeld als iemand je belt.
Dacht ff al mijn contacten naar de sim over te zetten en de huidige op de foon te wissen, via kopiëren -> Alles naar SIM -> Samenvoegen
of Overschrijven is dat niet mogelijk. En dan kan ik het met me oude nokia foon in een keer van de sim wissen omdat dat motorola ook al niet kan

Je komt soms dingen tegen in deze telefoon waar volgensmij nooit over nagedacht is, of die je juist mist. Tenslotte ben ik nog geen stap verder als ik niet mijn telefoon-contacten in een ruk kan wissen. (Of heb ik een functie gemist?

)
Ik laat nu alles wel om mijn telefoongeheugen staan, zo kan ik bij elk contact op bewerk drukken om een leeg plaatje te selecteren (er stonden namelijk nutteloze en te veel plaatjes)
[
Voor 38% gewijzigd door
robert-630 op 28-06-2004 14:47
]