Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 20:56:
Longhorn heeft ook orange hoor, moet je maar eens opletten :)

http://www.neowin.net/sta...051/iedownloadmanager.jpg

Oranje streepje (kon zo snel niets beters verzinnen, maar er zite redelijk veel oranje in longhorn, meer als groen in ieder geval :)
w00000w, heheheh, zeg al niks meer 8)7 :X
nou had ik wel nog een ding: als je die onderste menu knoppen nie egaal zwart maar zo overlopend naar licht en weer terug doet, zoals bij de bovenste (taak)balk..... of is da niks?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:S
Ik krijg geen zwarte lijnen bij me klokje:S
Bij die versie 1.1

En voeg mij s toe bij msn

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Thema's maken?

Ken je Duits? Beetje verstand van je phone? Java SDK? (zie readme!)

http://www.fileforum.org/v600/MTE.zip

(op verzoek van P ! t R )

[ Voor 13% gewijzigd door Nik op 27-06-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb ook iets veranderd aan me gsm nu, ik stoord me aan die blauwe vakjes die aangeven dat je geen foto hebt bij het bijbehorende contact in je telefoonboek.
Nu kan je het allemaal wel instellen op lijst, maar ik wil gemakkelijk me telefoonnr's zien.

In de stijl van het Longhorn-thema heb ik dit simpel opgelost door ff een eigen ''phonebook no-image''-icoon te maken. simpelweg een zwart valk met een oranje omlijsting. Wilde het hier ff kwijt omdat het dan wel een kleine aanpassing is, maar ik denk dat je er niet zo snel opkomt om dit ook ff te veranderen. En voor alle duidelijkheid (voor diegeen die het niet weten) simpelweg je phonebook_no_image_30x30_c.gif vervangen (ook e.v.t phonebook_sim_entry_30x30_c.gif ) door je eigen gemaakte icoon en uploaden via p2kman. Op deze manier verschijnt het vlak/icoon ook niet onnodig in beeld als iemand je belt.

Dacht ff al mijn contacten naar de sim over te zetten en de huidige op de foon te wissen, via kopiëren -> Alles naar SIM -> Samenvoegen of Overschrijven is dat niet mogelijk. En dan kan ik het met me oude nokia foon in een keer van de sim wissen omdat dat motorola ook al niet kan :( Je komt soms dingen tegen in deze telefoon waar volgensmij nooit over nagedacht is, of die je juist mist. Tenslotte ben ik nog geen stap verder als ik niet mijn telefoon-contacten in een ruk kan wissen. (Of heb ik een functie gemist? :? )
Ik laat nu alles wel om mijn telefoongeheugen staan, zo kan ik bij elk contact op bewerk drukken om een leeg plaatje te selecteren (er stonden namelijk nutteloze en te veel plaatjes)

[ Voor 38% gewijzigd door robert-630 op 28-06-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
er is weer een nieuwe motorola-tool op HoFo...
heb ff kopie gemaakt op motorola-tool
je kunt er nu veel meer mee, ook kleurenschema's maken :) (vind et zelf een handig proggie, gezien wat ie kan.... heb em alleen nog nie getest aangezien et zo laat is)

[ Voor 16% gewijzigd door poesje op 28-06-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
het is maar waar je je aan ergerd :O
toevallig al de optie 'licht ID'tegengekomen op de foon?staat wel in handleiding nl,maar ik kan het nergens in de foon vinden
niemand anders die dit ff kan nakijken??of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rooie60 schreef op 28 juni 2004 @ 01:15:
het is maar waar je je aan ergerd :O
toevallig al de optie 'licht ID'tegengekomen op de foon?staat wel in handleiding nl,maar ik kan het nergens in de foon vinden
niemand anders die dit ff kan nakijken??of ben ik nu gek?
kunt de optie aanzetten in seem 0032 als je wil, maar je hebt et lampje toch nie... dus heeft et ook geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
waarom staat het dan in de handleiding...??????
tell me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Voor de mensen die nog steeds zich afvragen waar ze nou die ringtone's op v525downloadse.de, deze zijn weg doordat het dataverkeer een beetje uit de hand liep, ze zijn alleen nog via IRC te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bij een paar personen uit mijn telefoonboek een beltoon ID aangezet. Maar nu krijg ik elke keer als ik een sms van die mensen krijg die hele beltoon ( beltoon ID) te horen in plaats van de smsmelding die ik bij mijn geluidsprofiel heb gekozen. Hoe kan ik dit veranderen zodat ik niet elke keer een hele beltoon te horen krijg als er een smsje binnenkomt. Want nu lijkt het elke keer of ik gebeld word want die beltoon duurt ook nog eens heel lang :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 20:17:
Heb per ongeluk een file geupload met P2K Man naar /a/a/mobile/system/ deze file is nu 0 bytes. Als ik deze wil verwijderen krijg ik een GENERIC Failure en wordt de file dus niet verwijderd.

Iemand enig idee hoe ik deze file kan verwijderen?

En zou iemand AUB zijn/haar orginele Vodafone custwakeup.gif en custgoodbye.gif online kunnen zetten, ben de mijne kwijt.
Download ze hier.... (als je die bedoelt?)(rechtermuisknop -> opslaan als...)
custwakeup.gif
custgoodbye.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

poesje schreef op 28 juni 2004 @ 01:13:
er is weer een nieuwe motorola-tool op HoFo...
heb ff kopie gemaakt op motorola-tool
je kunt er nu veel meer mee, ook kleurenschema's maken :) (vind et zelf een handig proggie, gezien wat ie kan.... heb em alleen nog nie getest aangezien et zo laat is)
Zip bestand is hier beschadigd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Nanax schreef op 28 juni 2004 @ 07:19:
Voor de mensen die nog steeds zich afvragen waar ze nou die ringtone's op v525downloadse.de, deze zijn weg doordat het dataverkeer een beetje uit de hand liep, ze zijn alleen nog via IRC te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 21:59:
Thema's maken?

Ken je Duits? Beetje verstand van je phone? Java SDK? (zie readme!)

http://www.fileforum.org/v600/MTE.zip

(op verzoek van P ! t R )
Kan ik nie ;)
Ik begin nu al een beetje te snappen hoe p2kman allemaal in elkaar zit en alle andere progjes,maar aan de gsm klungelen kan ik nog nie. Khbe nooit verstand van programeren gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
proller schreef op 28 juni 2004 @ 10:51:
[...]

Zip bestand is hier beschadigd? :S
hmmm..... 'k zie et...
zal ff de link die op HoFo staat geven

edit:
HoFo wil ff nie bji mij :/
http://www.fraghosts.net/...la-tool/motorola-tool.zip

[ Voor 25% gewijzigd door poesje op 28-06-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 09:30:
[...]

Download ze hier.... (als je die bedoelt?)(rechtermuisknop -> opslaan als...)
custwakeup.gif
custgoodbye.gif
:p die had ik ook gevonden maar die custwakeup.gif is niet de orginele van Vodafone ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 12:12:
[...]

:p die had ik ook gevonden maar die custwakeup.gif is niet de orginele van Vodafone ...
da waren de kleinere versies ;) (die ik een keer snel had gemaakt)

heb ff voor je online gezet op http://www.fileforum.org/v525/

edit1:
zie dat die filehost een probleem heeft met iets grotere bestanden :? (of m'n ftp client doet dan wat fout)

edit2:
lag aan client, nu doen ze et :)

edit3:
en hier nog een repack van motorola-tool:
http://www.fileforum.org/v525/motorola-tool.exe

[ Voor 32% gewijzigd door poesje op 28-06-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Kun je dus ook zelfgemaakte opstart en afsluit afbeeldingen erin zetten? Dan ga ik eens een Longhorn opstart scherm maken :P

edit: die kleurenschema maker met dat tooltje vind ik maar bagger eerlijk gezegd. Je zit vast aan een aantal kleuren... Wel jammer, want de opzet is goed.

[ Voor 39% gewijzigd door Nik op 28-06-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 28 juni 2004 @ 12:26:
Kun je dus ook zelfgemaakte opstart en afsluit afbeeldingen erin zetten? Dan ga ik eens een Longhorn opstart scherm maken :P

edit: die kleurenschema maker met dat tooltje vind ik maar bagger eerlijk gezegd. Je zit vast aan een aantal kleuren... Wel jammer, want de opzet is goed.
Je zit niet vast aan een aantal kleuren.

En doe gelijk maar windows opstart en afsluiten geluiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Woeps foutje! had niet gezien dat je op Costum kon klikken ;)

Enneh, weet je zeker dat die opstart afbeeldingen gaan? Moet er geen vast formaat aan zitten (bestandsgrootte / kleuren / type / compressie / watd an ook?). Gewoon een animated gif van schermformaat lijkt me?

hier issie (geen idee hoe ik die nu op mn phone moet zetten....)

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/v600/longhornboot3.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 28-06-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook wel benieuw idd.
zou je die ook met bluetooth erop kunnen zetten, dat je hem noem custwakeup.gif ofzo en dan gewoon in de map van obex file transfer plakken....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
proller schreef op 28 juni 2004 @ 12:59:
Woeps foutje! had niet gezien dat je op Costum kon klikken ;)

Enneh, weet je zeker dat die opstart afbeeldingen gaan? Moet er geen vast formaat aan zitten (bestandsgrootte / kleuren / type / compressie / watd an ook?). Gewoon een animated gif van schermformaat lijkt me?

hier issie (geen idee hoe ik die nu op mn phone moet zetten....)

[afbeelding]
laat je inspireren ;)

animated gif's

Afbeeldingslocatie: http://www.v525downloads.de/screensavers/XP_animiert-t610.gif
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:34:
ik ben ook wel benieuw idd.
zou je die ook met bluetooth erop kunnen zetten, dat je hem noem custwakeup.gif ofzo en dan gewoon in de map van obex file transfer plakken....?
als het goed is kan je idd de custwakeup & custshutdown (?uit mijn hoofd) vervangen. alleen soms (met name als je het eerder verwijderd hebt) geeft het wel problemen en er is dan niks zichtbaar, maar dat kan je ook weer veranderen..! (volgensmij door de seems, poesje e.a zullen daar meer over kunnen vertellen)
-edit; met bt zou dit niet mogelijk kunnen zijn, hierboven ga ik uit van dk en p2kman

@proller \/ oké, dacht al wel dat je inspiratie zat had, leuk dat ie animated is. :)

[ Voor 43% gewijzigd door robert-630 op 28-06-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Denk dat het met een datakabel moet, omdat je in een directory moet gaan zitten waar je met Bluetooth volgens mij zelf niet inkomt. Maar ik heb al vaker gelezen (ook op HoFo) dat het niet mogelijk is deze te vervangen? maar dat lijkt me sterk, moet gewoon kunnen toch? Ik wacht even af op de juiste methode en langzaamaan zal het dan mogelijk worden om complete thema's te maken, met alles erop en eraan! :P

@ robert:

Inspiratie zat, mogelijkheden genoeg, die ik heb gepost is super simpel, maar ik wil eerst weten of het KAN voordat ik er moeite voor ga zitten doen ;) (en die van mij is ook animated, maar de herhaling staat op 1x, omdat hij anders blijft laden, en dat is natuurlijk niet gaaf he :P)

[ Voor 30% gewijzigd door Nik op 28-06-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
proller schreef op 28 juni 2004 @ 13:38:
Denk dat het met een datakabel moet, omdat je in een directory moet gaan zitten waar je met Bluetooth volgens mij zelf niet inkomt. Maar ik heb al vaker gelezen (ook op HoFo) dat het niet mogelijk is deze te vervangen? maar dat lijkt me sterk, moet gewoon kunnen toch? Ik wacht even af op de juiste methode en langzaamaan zal het dan mogelijk worden om complete thema's te maken, met alles erop en eraan! :P

@ robert:

Inspiratie zat, mogelijkheden genoeg, die ik heb gepost is super simpel, maar ik wil eerst weten of het KAN voordat ik er moeite voor ga zitten doen ;) (en die van mij is ook animated, maar de herhaling staat op 1x, omdat hij anders blijft laden, en dat is natuurlijk niet gaaf he :P)
die custwakeup.gif en custgoodbye moeten in de /a/
en het opstart geluidje is start~up.mp3 in /a/mobile/audio/ (dacht ik)

je kunt ook een start knop maken (rechter softkey) die er anders uit ziet als de linker ;)
de vflive_up.gif in /a/mobile/system/ (gewoon methode van vodafone knopje gebruiken :P )

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 28-06-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilt iemand het start en het afsluit geluidje van windows posten? k wil namelijk een heel windows mobiel hebben wel grappig. En nog een vraagje waar kan ik die gain table nou vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Voor zover ik me kan herinneren heeft Longhorn nog geen eigen opstart geluid.

En Poesje, hoe zit het met die opstart logo's? Die moet ik dus renamen naar custwakeup.gif en dan uploaden. En dan nog mijn seem editen want daar staan de opstart en afsluit logo's uit!? Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
proller schreef op 28 juni 2004 @ 14:36:

En Poesje, hoe zit het met die opstart logo's? Die moet ik dus renamen naar custwakeup.gif en dan uploaden. En dan nog mijn seem editen want daar staan de opstart en afsluit logo's uit!? Of mis ik nu iets?
in de seem bestanden moeten de plaatjes aanstaan, afsluit zit in 0032 en opstart in 004a

je kunt de opstart en afsluit plaatjes ook anders noemen, maar dan moet je dat wijzigen in seem 0207, 0209 en nog 2 die ik zo nie uit m'n hoofd weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 28 juni 2004 @ 14:36:

Een Vodafone Live! v525 heeft custwakeup & goodbye al ingeschakeld staan in de seem.

Teminste, heb bij mij niks hoeven veranderen.

Poesje > Weet jij hoe je in P2k een 0 byte bestand verwijdert? Heb per ongeluk iets geupload naar /a/a/mobile/system/
Iedere keer als ik probeer het te verwijderen geeft P2k een GENERIC FAILURE

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
oeps 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 14:48:
[...]

Een Vodafone Live! v525 heeft custwakeup & goodbye al ingeschakeld staan in de seem.

Teminste, heb bij mij niks hoeven veranderen.

Poesje > Weet jij hoe je in P2k een 0 byte bestand verwijdert? Heb per ongeluk iets geupload naar /a/a/mobile/system/
Iedere keer als ik probeer het te verwijderen geeft P2k een GENERIC FAILURE
sommige mensen hebben gefl***** en de seem lekker zitten editten...
in die van mij staat et altijd wel aan, aangezien je de bestandjes dan alleen hoeft te verwijderen ;)

en da 0kb bestandje is dus een bestandje dat in de file-list staat, maar nie op de telefoon... misschien moet je eens kijken of je het met de file-browser van MSS het bestandje kunt verwijderen
anders misschien de attribute eens wijzigen (kijken of da wel lukt)
anders helpt "master clear" van fone wel, of ff opnieuw fl**** ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
leuk idee voor de rechter-button:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/E57S03436GX9/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 28 juni 2004 @ 15:09:
leuk idee voor de rechter-button:

[afbeelding]
misschien tekst dan veranderen en ff spiegelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 28 juni 2004 @ 15:14:
[...]

misschien tekst dan veranderen en ff spiegelen...
moet natuuk wel in longhorn kleuren :) anders past ie er niet meer bij...!!
zoiets:......deze komt van een echte longhorn desktop.....geloof ik

Afbeeldingslocatie: http://vanluijt.parelnet.nl/longhornbutton.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog ff een screensaver/opstart/aflsuitschermpje gemaakt, vond eerlijkg ezegd t schermpje van proller niet zo mooi (nfl ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/longhorn2.gif

Moet wel nog even laadbalkje maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 28 juni 2004 @ 15:00:
[...]
en da 0kb bestandje is dus een bestandje dat in de file-list staat, maar nie op de telefoon... misschien moet je eens kijken of je het met de file-browser van MSS het bestandje kunt verwijderen
anders misschien de attribute eens wijzigen (kijken of da wel lukt)
anders helpt "master clear" van fone wel, of ff opnieuw fl**** ;)
Vanaf welke MSS versie kun je file browsen? bij mij 3.2.3 werkt het niet.

Al gevonden, werkt bij MSS 3.6. File deleten ging daar wel mee bedankt Poesje _/-\o_

MMM blijkbaar iets te vroeg gejuicht, file blijft gewoon in de filelist staan.

Weet er ook iemand hoe je een *ghost*/backup van de firmware van je v525 kan maken. Zodat als er iets foutgaat je alles makkelijk kan terugzetten?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:56:
[...]

Vanaf welke MSS versie kun je file browsen? bij mij 3.2.3 werkt het niet.

Al gevonden, werkt bij MSS 3.6. File deleten ging daar wel mee bedankt Poesje _/-\o_

MMM blijkbaar iets te vroeg gejuicht, file blijft gewoon in de filelist staan.

Weet er ook iemand hoe je een *ghost*/backup van de firmware van je v525 kan maken. Zodat als er iets foutgaat je alles makkelijk kan terugzetten?
alle bestanden en seems van je mobiel kopieren zou een volledige backup moeten zijn van alles wat er ingesteld kan worden (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Er onstaat al een leuk compleet thema hier!

Ik heb nu alles weer in het transparant zilver dus weer nieuwe icoontjes bij contacts gemaakt;

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/G20KS08BR3T7/picserver.jpeg & Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/6P07POP306O2/picserver.jpeg

misschien eerdaags longhorn/motorola icoontjes op me mobiel ... >:) alles in longhorn-style! :)

Weet iemand een functie waarmee je in een keer alle contacten naar de sim kan zetten en de contacten ook tegelijk of naderhand van je telefoongeheugen wist!?
Ik kan ze wel in een keer naar de sim kopieren maar met MPT kan je ze denk ik alleen een voor een wissen of allemaal!? (Ik gebruik MPT alleen als back-up basis vandaar) Wie weet hoe het kan?? (op de foon of bepaalde functies's in MPT)

[ Voor 33% gewijzigd door robert-630 op 28-06-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen geluid meer op mijn phone!! helemaal niks!!!
weten julile mischien hoe k dit kan oplossen....
ik heb het volgens mij gekregen toen ik er een nieuwe seem op had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bent
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02 09:20
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:30:
ik heb nog ff een screensaver/opstart/aflsuitschermpje gemaakt, vond eerlijkg ezegd t schermpje van proller niet zo mooi (nfl ;) )

[afbeelding]

ja nu je het zo zegt vind ik die van jou idd veeeeeeeeeeeel!!!!!! mooier, vooral dat kleuren perspectief is echt serieus geweldig!!. Ook mooir dat er die dingen van motorola enzo erbij staan, dat maakt het een stuk duidelijker. Ook een zeer goede indeling. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Bent op 28-06-2004 17:31 . Reden: een boze boom die hol is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Ik heb geprobeerd dat live logotje te veranderen, wat opzich goedging, maar nu krijg ik telkens een foutmelding bij p2kman

CMD: awnser packet invalid
fail!

wat kan ik hier aan doen?

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mischien de bestanden MytoneDB en TemptoneDB willen posten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:18:
ik heb geen geluid meer op mijn phone!! helemaal niks!!!
weten julile mischien hoe k dit kan oplossen....
ik heb het volgens mij gekregen toen ik er een nieuwe seem op had gezet.
heb je je /a/gain_table.bin nog op je mobiel?? (die word gebruikt voor de volumes)
messi schreef op 28 juni 2004 @ 16:38:
Ik heb geprobeerd dat live logotje te veranderen, wat opzich goedging, maar nu krijg ik telkens een foutmelding bij p2kman

fail!

volgens mij heb ik da nooit gehad....
misschien je windows opnieuw opstarten, kabel er opnieuw indoen en je mobiel herstarten... als et nie werkt, blaas je connector eens schoon ;)
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:44:
zou iemand mischien de bestanden MytoneDB en TemptoneDB willen posten???
die bestanden worden automatisch gegenereerd door je mobiel...

[ Voor 74% gewijzigd door poesje op 28-06-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messi schreef op 28 juni 2004 @ 16:38:

fail!

gewoon op reboot/restart phone klikken, in p2kman, dan reboot ie en dan ff w8e tot het weer allemaal aanstaat en dan nog een keer proberen, volgens mioj heb ik dit ooit gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
poesje schreef op 28 juni 2004 @ 16:54:

volgens mij heb ik da nooit gehad....
misschien je windows opnieuw opstarten, kabel er opnieuw indoen en je mobiel herstarten... als et nie werkt, blaas je connector eens schoon ;)
Woei het heeft nog gewerkt ook :P

Afbeeldingslocatie: http://nathalie.homeftp.net/Images/tweakers_motorola.jpg

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
robert-630 schreef op 28 juni 2004 @ 16:16:
...

Weet iemand een functie waarmee je in een keer alle contacten naar de sim kan zetten en de contacten ook tegelijk of naderhand van je telefoongeheugen wist!?
Ik kan ze wel in een keer naar de sim kopieren maar met MPT kan je ze denk ik alleen een voor een wissen of allemaal!? (Ik gebruik MPT alleen als back-up basis vandaar) Wie weet hoe het kan?? (op de foon of bepaalde functies's in MPT)
Niemand?? Wie weet veel van de mogelijkheden met Mobile Phone Tools!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er als ik in de gain table alles op 8 zet ? Krijg ik dan overbelasting of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik word hélemaal gestoord hier,ik zette een paar plaatjes op de foon,ging prima.
Ik wil ook een paar fotos op de pc zetten dus zet BT uit,en laat hem zoeken,zoals ik altijd doe en ook gaat
En ik zie het metertje lopen dat ie verzend,en ineens zegt ie 'verbinding onderbroken' ???????? kan niet verzenden
Ik heb niets veranderd heb pc al opnieuw opgestart.....
Wat is dit??
Verzend ik ff later een afbeelding naar de foon toe,en dat doet ie wel?kan dat nou weer? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 28 juni 2004 @ 18:22:
ik word hélemaal gestoord hier,ik zette een paar plaatjes op de foon,ging prima.
Ik wil ook een paar fotos op de pc zetten dus zet BT uit,en laat hem zoeken,zoals ik altijd doe en ook gaat
En ik zie het metertje lopen dat ie verzend,en ineens zegt ie 'verbinding onderbroken' ???????? kan niet verzenden
Ik heb niets veranderd heb pc al opnieuw opgestart.....
Wat is dit??
Verzend ik ff later een afbeelding naar de foon toe,en dat doet ie wel?kan dat nou weer? :(
waarschijnlijk windows foutje of programma error of mis transactie, hij odet het nu toch weer?? of lees ik verkeerd.....
Of bedoel je dat als je iets naar pc zet ie het wel doet dus...

PC >> Phone doet t wel...
Phone >> PC doet t niet...

?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt poesje, mijn geluid doet het weer!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug van weg geweest;

Ik maak nu zelf ook wallpapers (inieder geval een pging tot) hahaha
Maar ik vraag me af hoe je de balkjes (boven en onder) en het rondje
(voor t klokje)op je wallpaper krijgt. Je moet deze drie toch selecteren
en dan op je wallpaper plakken. Maar dit moet dan precies goed staan.
Ishiervoor geen handigheidje dat je alle 3 tegelijk kunt seleceteren
en dan precies kan plakken dat het gelijk op de goeie plek staat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:30:

[afbeelding]

Kerel als je nou eens zou lezen, die van mij was een snel probeersel omdat ik geen tijd ga verdoen als het toch niet zou werken! Halleluja zeg...

Enneh, over dat startknopje, heel mooi, maar eigenlijk moet hij zwart of groen zijn :P Dat is de startknop van de Plex style, en mijn thema is Slate style :P Net weer wat anders, maar wel leuk om te weten toch? En dan nog wat, kan ik dat knopje ook doen? Heb een V525@V600 en heb dus die logo's standaard al niet, dus ik kan ze ook niet vervangen. Enig idee of dat bij mij ook werkt?

Voor de rest ziet het er allemaal goed uit. En ja Holleboomer, je opstarscherm is mooi! Maar nu niet meer zeiken over mijn slechte Flash skills he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:34:
[...]

waarschijnlijk windows foutje of programma error of mis transactie, hij odet het nu toch weer?? of lees ik verkeerd.....
Of bedoel je dat als je iets naar pc zet ie het wel doet dus...

PC >> Phone doet t wel...
Phone >> PC doet t niet...

?? :?
Nee P!TR naar PC doet ie het dus niet(fotos) naar foon wel(afbeeldingen,ringtones)

ik heb net mijn T610 gepakt en kan ik ook geen fotos naar pc sturen?verb.mislukt afbeeldinkje,ringtone naar T610 lukt wel?
duidelijker kan ik het er toch echt niet neerzetten :)
en ik heb niets veranderd,aan foon niet en PC niet heb dit nog nóóit gehad????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:03:
Terug van weg geweest;

Ik maak nu zelf ook wallpapers (inieder geval een pging tot) hahaha
Maar ik vraag me af hoe je de balkjes (boven en onder) en het rondje
(voor t klokje)op je wallpaper krijgt. Je moet deze drie toch selecteren
en dan op je wallpaper plakken. Maar dit moet dan precies goed staan.
Ishiervoor geen handigheidje dat je alle 3 tegelijk kunt seleceteren
en dan precies kan plakken dat het gelijk op de goeie plek staat????
al weer terug? :)
Nee ff zonder dollen: jouw vraag gaat niet over de v525 maar over 'foto-bewerken', dus of je moet in een ander forum zijn, of je moet het aan iemand op msn vragen

offtopic:
Ik weet niet waar jij jouw wallpapers mee maakt, maar als je dat doet met PSP, dan pak het goede plaatje met de dingen die jij wilt (bijv. het longhorn geval), en dan ga je background erasen. (dus weghalen wat jij niet nodig hebt.) Wat je overhoudt plak je vervolgens over jouw eigen plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mn games niet op mijn foon met bluetooth :(
Hij kan dr alles opzetten ringtones en foto's maar games lukt niet...
Ik heb het geprobeerd met game.jar en game.jad deze heb ik geprobeerd in OBEX file transfer te plakken maar het wil niet lukken, windows zegt: Server ondersteunt deze bewerking niet weet iemand wat ik verkeerd doe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:36:
Ik krijg mn games niet op mijn foon met bluetooth :(
Hij kan dr alles opzetten ringtones en foto's maar games lukt niet...
Ik heb het geprobeerd met game.jar en game.jad deze heb ik geprobeerd in OBEX file transfer te plakken maar het wil niet lukken, windows zegt: Server ondersteunt deze bewerking niet weet iemand wat ik verkeerd doe??
Voor games gebruik OBEX object Push en niet file transfer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar daar ken ik alleen vistekaartjes mee versturen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:45:
Maar daar ken ik alleen vistekaartjes mee versturen... :?
Heb je beide tutorials uit de startpost gelezen? Daar wordt alles duidlijk in uitgelegd, ook hoe je games moet versturen via OBEX object Push........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:50:
[...]

Heb je beide tutorials uit de startpost gelezen? Daar wordt alles duidlijk in uitgelegd, ook hoe je games moet versturen via OBEX object Push ........
Ik heb het gelezen en geprobeerd maar tekens als ik de game naar OBEX object Push sleep gebeurd er helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt hij doet het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring bij producten bestellen bij www.daydeal.com?
Heb er gister met creditcard frontje en torx besteld.

Alleen heb nu (maandag) nog steeds geen bevestigingemailtje
gekregen. Krijg je die pas later als het spul is opgestuurd?
Hoelang duurde het bij jullie voordat je mailtje terugkreeg?

Vraag dit ook omdat ik merk dat @msn.com laatste tijd sommige
meel niet accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijde opzoek naar een leuke sms ringtone:

Eisen KORT, LUID, SIMPEL... denk aan bijvoorbeeld de wereld bekende piep piep van nokia..!! 8)7

Heeft iemand toevallig wat leuks voor als sms tone?? post et ff maak me blij :P!
En als iemand die nokiasmstune kan krijgen is helemaal geweldig!! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
hehe,hij doet het weer,van foon naar PC
Ik zat wat te pielen in het configuratiescherm van de BT (niet dat ik er ook maar iéts verstand van heb!)maar ik heb het wel 5 keer bekeken,totdat ik ineens een scherm kreeg met BT exchaned places folder is moved...iets in die geest
Toen wist ik het! ik had de map BT exch.places verplaatst!wilde alles ff netjes opruimen op pc(vrouwe trekje ;) ) ik heb hem weer op zijn plaats gezet en voilá,het werkte weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 20:13:
Iemand ervaring bij producten bestellen bij www.daydeal.com?
Heb er gister met creditcard frontje en torx besteld.

Alleen heb nu (maandag) nog steeds geen bevestigingemailtje
gekregen. Krijg je die pas later als het spul is opgestuurd?
Hoelang duurde het bij jullie voordat je mailtje terugkreeg?

Vraag dit ook omdat ik merk dat @msn.com laatste tijd sommige
meel niet accepteert.
Daar heb ik ervaring mee:
Ik kreeg net als jij niets, heb toen meerdere malen gemaild, werd niet op gereageerd, voor 10tallen euros meerdere keren gebeld, en na 3 weken kreeg ik een verzendbevestiging en nog 2 weken later was het in NL.
Kijk anders in het forum van de toenmalige IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 28 juni 2004 @ 21:10:
[...]

Daar heb ik ervaring mee:
Ik kreeg net als jij niets, heb toen meerdere malen gemaild, werd niet op gereageerd, voor 10tallen euros meerdere keren gebeld, en na 3 weken kreeg ik een verzendbevestiging en nog 2 weken later was het in NL.
Kijk anders in het forum van de toenmalige IA.
offtopic:
Heb trouwens nog steeds niet het geld terugekregen van de IA rjongen (Ragnar),
ik denk dat er iets fout is gegaan met terugboeking. Kun je het aub eens nakijken
heb je al een mail verstuurd maar geen reactie. Ook zie ik je niet op MSN online komen.

Reageer aub ff hier/per email/MSN

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:50:
[...]

Heb trouwens nog steeds niet het geld terugekregen van de IA rjongen (Ragnar),
ik denk dat er iets fout is gegaan met terugboeking. Kun je het aub eens nakijken
heb je al een mail verstuurd maar geen reactie. Ook zie ik je niet op MSN online komen.

Reageer aub ff hier/per email/MSN
offtopic:
je weet dat dit niks met deze thread te maken heeft..... dus gelieve niet hier posten

ennuhh.... volgens mij was ie op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 20:57:
Ik ben al een tijde opzoek naar een leuke sms ringtone:

Eisen KORT, LUID, SIMPEL... denk aan bijvoorbeeld de wereld bekende piep piep van nokia..!! 8)7

Heeft iemand toevallig wat leuks voor als sms tone?? post et ff maak me blij :P!
En als iemand die nokiasmstune kan krijgen is helemaal geweldig!! :D
ik gebruik het signaal van een binnenkomend bericht van ICQ, de OHOH! best wel een fijne, hij duurt alleen niet erg lang, en zoek es op kazaa naar polyfoon of ringtones, staat echt wel ergens een zip bestandje met een stuk of 100 toontjes en daar staan er echt wel een paar tussen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/v600/longhornboot5.gif

Niet precies wat ik wilde, maar wel leuk genoeg om te posten (naar idee van Holleboomer).

EDIT: Leuk om te lezen en te zien dat er ook mensen zijn die werkelijk mijn thema op hun phone hebben staan, met wallpaper en alles! Jullie zorgen er voor dat ik dit leuk vind om te doen en ik twijffel er dan ook niet over om door te gaan met deze thema's e.d.. Mocht er iemand geinteresseerd zijn in een bepaald thema, laat het dan even weten, ik kan op zijn minst wat gaan proberen toch? Dus heb jij een thema in gedachten, post het hier of voeg me toe op MSN, wie weet wat voor mooie thema's er uit komen!

Dank jullie wel _/-\o_

offtopic:
Misschien een idee om een apart topic te openen voor thema's? Aangezien iedereen nu meer wil weten over thema's enzo, bied ik me aan om een nieuw topic te openen, met alle info die er voor nodig is. Ik wil niet zeggen dat het moet, maar misschien is het wel interessant. Overigens, deze thema's gelden ook voor de V600 (en misschien andere versies). ZOmaar een suggestie hoor? Maar aan de andere kant, wel lekker als alles over de V5xx in 1 topic komt? :?

[ Voor 95% gewijzigd door Nik op 29-06-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
^ ^ MOOI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Een nieuw topic lijkt me wat overdreven.

* R_W wil een bier theme O+

[ Voor 9% gewijzigd door R_W op 29-06-2004 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_W schreef op 29 juni 2004 @ 01:41:
Een nieuw topic lijkt me wat overdreven.

* R_W wil een bier theme O+
Heineuke, Grolsch, Jupiler, Amstel....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 22:44:
[...]

ik gebruik het signaal van een binnenkomend bericht van ICQ, de OHOH! best wel een fijne, hij duurt alleen niet erg lang, en zoek es op kazaa naar polyfoon of ringtones, staat echt wel ergens een zip bestandje met een stuk of 100 toontjes en daar staan er echt wel een paar tussen.

succes
Wil je die ff posten of sturen via msn, zie mijn email bij men account, want heb ff heirvoor ICQ geinstallt maar zie nergens geluidsbestandjes....dusjah :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Proller, die ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een kabel waarmee je het geluid van de telefoon op de tv kunt laten horen...!
maar weten jullie of er ook kabels zijn waarmee je foto`s op de tv kan laten zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die thema's zijn wel tof (ik kan ze tenminste met Bluetooth erop zetten gelukkig) dus ga zo door, maar liever in dit topic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 10:40:
nou die thema's zijn wel tof (ik kan ze tenminste met Bluetooth erop zetten gelukkig) dus ga zo door, maar liever in dit topic houden.
Je kunt tog niet het opstartplaatje van proller op je mobiel zetten met bluetooth, dus als je mobiel aan zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar wel thema's in zn geheel, dus als iemand er effe een geheel thema van kan maken (zodat ik m met obex push ook kan gebruiken) dan ben ik (en andere bluetooth gebruikers) ook blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
een oranjeboom tema is leuk man
ps ik heb nu de onderbalk van xp als onderbalk

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
je kan een kabel van je telefoon naar de computer doen en dan een kabel van je computer naar de tv. zo doe ik het

gegroet jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nope heb je toch echt een datakabel voor nodig (tenzij iemand het voor elkaar kan krijgen de root directory uit te lezen met Bluetooth lijkt me...).

En over dat nieuwe topic, ik vind het best dat het hier in blijft hoor :D Alleen kreeg ik het idee dat we een beetje het topic aan het verzieken zijn (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden) met plaatjes en thema's. Maargoed, iemand vroeg om een Heineken thema? Ik zal eens gaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook thema's van wap.rousso.net op mn tellie zetten via Bluetooth, dus waarom niet jouwe dan? (of bestaan jouw 'themas' gewoon uit een losse wallpaper, screensaver en kleurprofiel i.p.v. TCF file?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
proller schreef op 29 juni 2004 @ 12:13:
Nope heb je toch echt een datakabel voor nodig (tenzij iemand het voor elkaar kan krijgen de root directory uit te lezen met Bluetooth lijkt me...).

En over dat nieuwe topic, ik vind het best dat het hier in blijft hoor :D Alleen kreeg ik het idee dat we een beetje het topic aan het verzieken zijn (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden) met plaatjes en thema's. Maargoed, iemand vroeg om een Heineken thema? Ik zal eens gaan kijken!
HEINEKEN!!!!!!!!
Past mooi bij het heineken frontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 12:21:
ik kan ook thema's van wap.rousso.net op mn tellie zetten via Bluetooth, dus waarom niet jouwe dan? (of bestaan jouw 'themas' gewoon uit een losse wallpaper, screensaver en kleurprofiel i.p.v. TCF file?)
Wat ik zeg is eigenlijk geen thema. Het is gewoon een kleurenprofiel, wallpaper, screensaver, en eventueel opstart en afsluit logo.

Ik noem het maar thema omdat het eigenlijk wel een thema heeft, alleen, Motorola heeft iets al Thema genoemd, wat eigenlijk geen thema is (pff anders kan ik het niet uitleggen hoor!)

Maar voor de Heineken fans, een simpele, snel gemaakte Heineken kleuren profiel thema :P'(verwacht er dus niet te veel van want dit heb ik in een minuut of 10 in elkaar gezet, dus geen klachen als het niet mooi is ofzo :P)

http://www.fileforum.org/v600/Set-Proller-Thema-Heineken.zip

[ Voor 10% gewijzigd door Nik op 29-06-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja, dan zijn alleen je wallpapers interresant voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Proller, ik heb ook nog even een beetje geknutseld, en dit is mijn opstartscherm. Misschien is t beter om op msn te spreken. Ik voeg je zo toe ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/animation2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
en ik heb zelfs ook al lopen knutselen :)
ik vond een van die screensavers wel mooi, maar ik gebruik geen ss, daarom wilde ik hem al wallpaper gebruiken, maar er moest het een en ander aangepast worden. deze wp is er uitgerold; en dit ocoon;
(Met dank aan de originele maker(s) ;) )

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3D789FVGVLVF/picserver.gif Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/6BE7O191ZUV1/picserver.gif

Trouwens vandaag €10,- extra BTG dag!! volgensmij had ik 10 euro extra, alleen kreeg geen sms, misschien omdat bij mij quickview berichten misschien staan uitgeschakeld, hebben jullie een mededeling gehad?

[ Voor 19% gewijzigd door robert-630 op 29-06-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 29 juni 2004 @ 14:31:
ik vond een van die screensavers wel mooi, maar ik gebruik geen ss, daarom wilde ik hem al wallpaper gebruiken, maar er moest het een en ander aangepast worden. deze wp is er uitgerold; en dit ocoon;

[afbeelding] [afbeelding]

Trouwens vandaag €10,- extra BTG dag!! volgensmij had ik 10 euro extra, alleen kreeg geen sms, misschien omdat bij mij quickview berichten misschien staan uitgeschakeld, hebben jullie een mededeling gehad?
Krijg nooit berichtje :S :(, maarja wel t beltegoed :*) ! Ben zelf weer es bezig met thema, upload em over halfuurtje hijs bijna af :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor thema dan???

Vraagjuh aan iemand die zn v525 ---->>> ******** V600

Heb je dan alles t zelfde als een V600??? Behalve t uiterlijk?

Wat is precies t verschil tussen V525 en V600????

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:01:
Wat voor thema dan???

Vraagjuh aan iemand die zn v525 ---->>> ******** V600

Heb je dan alles t zelfde als een V600??? Behalve t uiterlijk?

Wat is precies t verschil tussen V525 en V600????
alles is min of meer hetzelfde, je hebt alleen een extra videofuctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de screensaver maar late zitte, zit er wel bij animated ook, maar niks bijzonders.....

Mijn Theme heet Sand.... en de kleuren kun je je nu wel indenken vermoed ik, kijk maar gewoon ff......

.......... als je wil althans download em hier

Als je em probeert zeg ff wa je er van vind :P

(en het is een raretje met daarin losse wallpaper, screensaver en spcolor.sch, dus geen tcf bestand)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 07:13:
[...]

Heineuke, Grolsch, Jupiler, Amstel....... 8)7
Bavaria :9~

en ja, ik woon in brabant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 29 juni 2004 @ 15:04:
[...]

alles is min of meer hetzelfde, je hebt alleen een extra videofuctie.
videofunctie is het verschil nie, aangezien je da via seem edit en nieuwe mma bestanden aan kan zetten....
het enige echte verschil is het uiterlijk en het externe ledje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSen nu voor 9 cent bij Vodafone!!!!! :)

Tot 1 september 2004 heeft Vodafone een speciale promotie-actie bij de SMS bundel van 100, waarbij klanten 50 extra SMS-berichten gratis krijgen. Hierdoor is tijdens deze actie de prijs per SMS zelfs maar 6 eurocent.

Joepie wou al bijna overstappen op KPN
(maar ergens wist ik wel dat Vodafone ook met zoiets zouden komen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:45:
SMSen nu voor 9 cent bij Vodafone!!!!! :)

Tot 1 september 2004 heeft Vodafone een speciale promotie-actie bij de SMS bundel van 100, waarbij klanten 50 extra SMS-berichten gratis krijgen. Hierdoor is tijdens deze actie de prijs per SMS zelfs maar 6 eurocent.

Joepie wou al bijna overstappen op KPN
(maar ergens wist ik wel dat Vodafone ook met zoiets zouden komen) :P
offtopic:
als je zo veel sms't in een maand, is een sms-abonnement dan niet handiger?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even zo'n bundeltje van 25 gekocht, voor 9 cent per stuk. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is veel????

Ik heb bijna elke maand een smsvoorraad besteld en daar kon ik het goed mee redden en met een abbonement zit je aan de prijs vast. Nee doe mij maar prepaid + goedkoop smsen. Want Abbonement heeft dus niet voor 9 cent smsen tis alleen voor Prepaid! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

robert-630 schreef op 29 juni 2004 @ 14:31:

[afbeelding] [afbeelding]

Ziet er zeker goed uit! Misschien moet ik eens een Longhorn Plex kleurenprofiel gaan brouwen, die samen met het "start" knopje gebruikt kan worden. Alleen heb ik op dit moment het kabeltje niet (ligt nu bij Micheal, een vriend van me met ook een V525@V600). Hopen dat het kabeltje snel weer terug komt want ik vind het heerlijk om dit soort creaties te doen :D Het wordt tijd voor een V525/V600 emulator mensen, dan kunnen we alle kleuren even "previewen" (hint voor iemand met programmeer skills!).

BTW iemand nog die Heineken kleurenprofiel geprobeerd? Ik moet zeggen dat ik hem redelijk goed gelukt vind (misschien wat simpel en eenvoudig, maar goed te doen al zeg ik het zelf). Misschien ook iemand die er een screen van kan posten?

[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 29-06-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de heiniken geprobeerd maar hij is mij niet bevallen,
want je kan niks lezen... je kan alleen zien wat je geselecteerd.
hij is wel mooi!! hoe maak je zoiets eigenlijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Woeps mijn fout. Dan moet ik denk ik maar weer met MTE gaan programmeren (had dit met Motorola Tool gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
ben maar eens begonnen mijn eigen dingen te maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/heinekenbg.jpg

Zal binnenkort complete themas gaan maken.

[ Voor 19% gewijzigd door rjongen op 29-06-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet je waar het klokje zit??? is daar een programma voor om zoon afbeelding te maken???
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.