Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.050 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 18:43:
ben maar eens begonnen mijn eigen dingen te maken:

[afbeelding]

Zal binnenkort complete themas gaan maken.
Waar kan ik dat raster vinden met klokje? :+

Is er een raster voor? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:46:
hoe weet je waar het klokje zit??? is daar een programma voor om zoon afbeelding te maken???
rjongen schreef op 28 juni 2004 @ 19:35:
[...]

offtopic:
Ik weet niet waar jij jouw wallpapers mee maakt, maar als je dat doet met PSP, dan pak het goede plaatje met de dingen die jij wilt (bijv. het longhorn geval), en dan ga je background erasen. (dus weghalen wat jij niet nodig hebt.) Wat je overhoudt plak je vervolgens over jouw eigen plaatje.
[schreeuwmodus]
LEES NOU EENS ALLEMAAL GVD!
[/schreeuwmodus]
Dit is totaal offtopic!
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:48:
[...]

Waar kan ik dat raster vinden met klokje?
(Ik snap niet helemaal wat je bedoelt:)
Die heb ik gejat van Prollers Longhorn thema.
Hier heb je hem:
Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/achtergrond.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/heinekenbg2.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door rjongen op 29-06-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 18:50:
[...]

[...]

[schreeuwmodus]
[/schreeuwmodus]
Dit is totaal offtopic!

[...]

Hier heb je hem:
[afbeelding]

[afbeelding]
Heb plezieeeerrrr hier...!!! :)!! 8)7 whahahahh! GEWELDIG.....
Zekr nog nooit gehoord van iets betrz dan paint :+
En voor degene die een raster willen, zou ik zegge ga aan de slag... :) en trouwens dat kopieren hoeft toch niet perse je kunt em ook gewoon zelf maken, heb ik ook gedaan :) bij deze............

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/oranje1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/oranje2.jpg

Wallpaper en screensaver. :)
@ P!TR: Wat bedoel je met Paint? en ben je online?

[ Voor 6% gewijzigd door rjongen op 29-06-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 18:50:
[...]

[...]

[schreeuwmodus]
[/schreeuwmodus]
Dit is totaal offtopic!

[...]

Hier heb je hem:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:46:
hoe weet je waar het klokje zit??? is daar een programma voor om zoon afbeelding te maken???
offtopic:
PSP 7: circel 43 x 43, positie 131, 153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 19:06:
[afbeelding] [afbeelding]

Wallpaper en screensaver. :)
@ P!TR: Wat bedoel je met Paint? en ben je online?
Jah ben online: pietervanluijt at hotmail .com
enuh ik bedoelde het niet op jouw, met da gelach, maar op die ene of meerdere die voor de derde keer al vroegen hoe hij zon klokje ding kreeg :D
srry als je t verkeerd begreep.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb het maar 1 keer gevraagt... gek dat het zo vaak komt te staan....
maar bedankt he!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat nou als je een Digitale Klok hebt/draait :? Wordt het dan vervormd ??

* nero355 vroeg het zich af en heeft geen USB-Kabel maar wel BT en kan het dus niet testen...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
nero355 schreef op 29 juni 2004 @ 19:30:
Wat nou als je een Digitale Klok hebt/draait :? Wordt het dan vervormd ??

* nero355 vroeg het zich af en heeft geen USB-Kabel maar wel BT en kan het dus niet testen...
hoezo kan je dat niet testen?
Het is gewoon een plaatje, die kan je net zoals ik zelf doe, gewoon met BT overzetten.
Er wordt niks vervormd
alleen ziet het er niet mooit uit.
Ik kan die dingen ook zonder klokgeval maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Iets gewaagder:

Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/nude.jpg

Ik maak eerst wat leuke achtergrondjes, en dan ga ik complete themas maken. (al boeien mij de screensavers niet echt ;) )

offtopic:
Ze heeft geen navel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 29 juni 2004 @ 19:39:
Iets gewaagder:

[afbeelding]

Ik maak eerst wat leuke achtergrondjes, en dan ga ik complete themas maken. (al boeien mij de screensavers niet echt ;) )

offtopic:
Ze heeft geen navel :>
toe maarrrr..... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de welbekende Bart met klokje :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jijmoeder/Pictures/bart_5.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurde ff maar heb weer wat nieuwss... :D, na sand,

http://vanluijt.parelnet.nl/SAND.rar

Heb er maar gelijk een thema van gemaakt....codename: Tower
Download em hier, het rar file bestaat uit een spcolor.sch (zilver, zwart, wit, doorzichtigheid, grijs) en een Jpgtjuh! wallie......

http://vanluijt.parelnet.nl/tower.rar

Hier ff een beeld van de achtergrond, heb twee blokjes erop... Digitale klok...en Datum blokjes.... (datum is als je costum seems hebt, dus zonder vodafone) en natuurlijk de balkjes.... en blokje bij knoppen....

Afbeeldingslocatie: http://vanluijt.parelnet.nl/TheTower.jpg

:P was ff passe en meten :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hebben jullie alweer het beltegoed gehad voor deze maand :? Normaal krijg je het de 27ste ofzo...maar nu duurt het zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 21:47:
offtopic:
Hebben jullie alweer het beltegoed gehad voor deze maand :? Normaal krijg je het de 27ste ofzo...maar nu duurt het zo lang
offtopic:
Ik wel vandaag om 12:30 ongeveer :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg mn BTG vandaag, zonder berichtje.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
voor de mensen die interesse hebbe

SEEM 004a_0001:
offset 22 (01 for custom startup sound stored in /a/mobile/audio/Start~up.mp3, 00 for no custom startup sound)
offset 24 (01 for custom shutdown sound stored in /a/mobile/audio/Power~down.mp3, 00 for no custom shutdown sound)

edit: stond op HoFo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 29-06-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar niemand weet dus hoe je wallpaper etc. samenperst in een TCF file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 29 juni 2004 @ 22:07:
[...]

offtopic:
Ik wel vandaag om 12:30 ongeveer :)
offtopic:
Dankje, kreeg het net binnen toevallig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
voor de liefhebbers:
de ultieme seem-editor :D p2kseem

't werkt via een hex-editor waarbij je losse bits aan/uit kunt zetten, samen met het seem gedeelte van p2kman
('t is ook van p2kman maker ;), vind et gewoonweg geweldig)

[ Voor 19% gewijzigd door poesje op 29-06-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Werkt wel netjes ja :)

Klein minpuntje is dat je niet echt overzicht hebt van de functie, je zult elke hexwaarde af moeten lopen.

Wel handig dat jij ons op de hoogte houdt van HoFo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het hier neerpost maar, RJONGEN kan je me aub iets terugmailen of laten horen dat je nog leeft omtrent terugboeking V525 IA. Ik zie dat je wel de tijd hebt om hier te posten en complete wallpapers in elkaar te flansen, dus met mij contact opnemen moet een kleine moeite zijn.

Voor alle andere mensen, ja dit is offtopic, ik baal dat het zo moet. Maar de enige plek waar ragnar nu aan mij enig teken van leven vertoont is hier en lijkt me niet dat als je op vakantie bent complete wallpapers gaat flansen en geen tijd hebt om een email te versturen.

:| :| :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:27:
Sorry dat ik het hier neerpost maar, RJONGEN kan je me aub iets terugmailen of laten horen dat je nog leeft omtrent terugboeking V525 IA. Ik zie dat je wel de tijd hebt om hier te posten en complete wallpapers in elkaar te flansen, dus met mij contact opnemen moet een kleine moeite zijn.

Voor alle andere mensen, ja dit is offtopic, ik baal dat het zo moet. Maar de enige plek waar ragnar nu aan mij enig teken van leven vertoont is hier en lijkt me niet dat als je op vakantie bent complete wallpapers gaat flansen en geen tijd hebt om een email te versturen.

:| :| :?
Ik hou me buiten deze zaak maar mij lijkt dat Ragnar je post al lang moet hebben gelezen, aangezien hij ook hier post. Beetje vreemd, maar laat dit wil de laatste oproep zijn aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
oke,ik ben bij deel V blz8,ik zocht ondertussen ook naar iets maar kan het niet vinden (nog niet) is het normaal dat het opladen zo lang duurt?21.30 aan oplader,is nu 23.30 en nog maar één streepje??? de vorige keer duurde het geloof ik bijna 4 uur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rooie60 schreef op 29 juni 2004 @ 23:34:
oke,ik ben bij deel V blz8,ik zocht ondertussen ook naar iets maar kan het niet vinden (nog niet) is het normaal dat het opladen zo lang duurt?21.30 aan oplader,is nu 23.30 en nog maar één streepje??? de vorige keer duurde het geloof ik bijna 4 uur.....
getest is dat 1 uur en 3 kwartier gebruikelijk is voor deze telefoon. maar denk dat het bij mij meestal ca.2(1/2) uur duurt maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rooie60 schreef op 29 juni 2004 @ 23:34:
die indicator is nie zo nauwkeurig (zijn die dingen nooit bij motorola ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Eerste keer opladen duurt wel lang ja maar daarna steeds korter en uiteindelijk een uur of 2 dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:32:
[...]

Ik hou me buiten deze zaak maar mij lijkt dat Ragnar je post al lang moet hebben gelezen, aangezien hij ook hier post. Beetje vreemd, maar laat dit wil de laatste oproep zijn aub ;)
Oke begrepen, hoop dat hij dit keer dan wel reageert op mijn oproep :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
nero355 schreef op 29 juni 2004 @ 23:41:
Eerste keer opladen duurt wel lang ja maar daarna steeds korter en uiteindelijk een uur of 2 dacht ik :)
tis nu zoals je ziet 00.55 en ik heb nog pas 2 streepjes??? ligt er dus al bijna3,5 aan........... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Is redelijk normaal. En die indicator klopt niet. haal hem er maar eens uit, dan is hij ineens vol :S (rara hoe kan dat?). Denk dat je hem gewoon een nacjte moet laten liggen, hij stopt vanzelf met opladen (weet ik omdat de adapter na een tijde vanzelf afkoelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
de vorige keer heb ik echt gewacht totdat batt.metertje helemaal vol was en stil stond,ik heb de oplader er zojuist uitgehaald en idd metertje is vol,maar blijf het vaag vinden!lijkt dan net alsof ie niet echt vol is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Zelfs al is hij leeg, en je doet je lader er 5 minuten in, heelt hem eruit, dan geeft hij aan dat je batt vol is. Ookal kun je er niet lang mee bellen dan ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 29 juni 2004 @ 12:56:
[...]

Wat ik zeg is eigenlijk geen thema. Het is gewoon een kleurenprofiel, wallpaper, screensaver, en eventueel opstart en afsluit logo.

Ik noem het maar thema omdat het eigenlijk wel een thema heeft, alleen, Motorola heeft iets al Thema genoemd, wat eigenlijk geen thema is (pff anders kan ik het niet uitleggen hoor!)

Maar voor de Heineken fans, een simpele, snel gemaakte Heineken kleuren profiel thema :P'(verwacht er dus niet te veel van want dit heb ik in een minuut of 10 in elkaar gezet, dus geen klachen als het niet mooi is ofzo :P)

http://www.fileforum.org/v600/Set-Proller-Thema-Heineken.zip
hoe zet ik zo'n thema er eigenlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:45:
SMSen nu voor 9 cent bij Vodafone!!!!! :)

Tot 1 september 2004 heeft Vodafone een speciale promotie-actie bij de SMS bundel van 100, waarbij klanten 50 extra SMS-berichten gratis krijgen. Hierdoor is tijdens deze actie de prijs per SMS zelfs maar 6 eurocent.

Joepie wou al bijna overstappen op KPN
(maar ergens wist ik wel dat Vodafone ook met zoiets zouden komen) :P
waarom wou je dan overstappen naar KPN bij telfort is het nog goedkoper (smsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 30 juni 2004 @ 01:43:
Zelfs al is hij leeg, en je doet je lader er 5 minuten in, heelt hem eruit, dan geeft hij aan dat je batt vol is. Ookal kun je er niet lang mee bellen dan ofzo :D
ja dat was met mijn vorige motorola ook al maar dan is die nog nie helemaal goed opgelade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
waarom wachten jullie allemaal niet tot de melding in ''opladen voltooid'' in beeld komt te staan!? Als jullie nu zeggen ja, met de seems getweakt dus ja ik krijg die melding nooit in beeld, zet je mobiel dan uit dan komt het wel in beeld!
De batterij indicatie is al niet goed, maar tijdens het opladen klopt ie helemaal niet!
maar 4 uur opladen is idioot lang, als je dat ding al 2, zeg 3 weken hebt en hij doet er zo lang over zou ik echt gaan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 09:02:
[...]

hoe zet ik zo'n thema er eigenlijk op?
Dat Heineken thema is niet helemaal oké, blijkbaar heb ik wat fout gedaan (was de eerste keer dat ik met Motorola Tools een thema maakte, normaal deed ik het met MTE). Hij doet het wel, alleen zie je geen letters geloof ik. Zal het asap aanpassen hoor :)

En een thema eropzetten, daar heb je een datakabel voor nodig. Daarmee upload je de wallpaper, eventueel screensaver, en de spcolor.sch. Die gaat het makkelijkst (best?) met P2kman :) Enkele pagina's terug wordt bescreven waar je alles neer moet zetten.

En nee, het kan niet met Bluetooth, zolang we niet in de root directory kunnen komen, is daar geen beginnen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 10:43:
[...]

waarom wou je dan overstappen naar KPN bij telfort is het nog goedkoper (smsen)
Telfort ben ik niet zo weg van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 11:50:
[...]

Telfort ben ik niet zo weg van!
zijn toch binnenkort weer falliet of ze stappen over op nieuwe naam, telfort is het zwarte schaap in de mobiele telecom..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 11:57:
[...]

zijn toch binnenkort weer falliet of ze stappen over op nieuwe naam, telfort is het zwarte schaap in de mobiele telecom..... >:)
offtopic; las net in n ander topic dat de kans groot is dat orange ook niet meer lang zo orange heet (sms-oorlog gaat hun veel kosten ;) )

edit; telfort mag wel een bagger provider zijn (zelf geen ervaring) ze zullen niet snel failiiet gaan, ze hebben echt heel veel geld, naar de overname door o2 zijn ze weer verzelfstandigd. ze hebben daar veel geld aan overgehouden en ze hebben een licentie voor umts (die heel veel euries waard is) die ze niet benutten, en wel willen verkopen. Nee, telfort gaat niet snel failliet, orange eerder (zeker als ze met deze marktstrategie doorgaan)

[ Voor 42% gewijzigd door robert-630 op 30-06-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Alleen in de steden is Telfort goed te doen. Maar hier op het platte land heb je nooit bereik. Nu maar weer ontopic want ik denk dat een discussie over welke provider nu het beste is hier niet hoort. Ieman het al voor elkaar gekregen opstart en afsluit logo's op zijn phone te zetten, en eventueel een filmpje er van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
proller schreef op 30 juni 2004 @ 12:30:
Alleen in de steden is Telfort goed te doen. Maar hier op het platte land heb je nooit bereik. Nu maar weer ontopic want ik denk dat een discussie over welke provider nu het beste is hier niet hoort. Ieman het al voor elkaar gekregen opstart en afsluit logo's op zijn phone te zetten, en eventueel een filmpje er van kan maken?
hoe bedoel je opstart en afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 30 juni 2004 @ 12:30:
telfort is hier altijd goed te ontvangen en ik woon niet eens in een grote plaats maar wel een stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

rjongen schreef op 30 juni 2004 @ 13:12:
[...]

hoe bedoel je opstart en afsluiten?
Animatie bij het aan en uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe het zit met het verbergen van de datum op een unbranded V500/600? Is het nog zoeken in de seems naar de juiste waarden, of zal de datum eeuwig mijn hoofdscherm blijven opvullen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
proller schreef op 30 juni 2004 @ 13:38:
[...]

Animatie bij het aan en uitzetten ;)
hek al lang.... moet je in seems aanzetten (geen zin om het exact op te zoeken...
maar staat in het bestand van XLR8 en in de seem editors ;)
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:49:
Iemand een idee hoe het zit met het verbergen van de datum op een unbranded V500/600? Is het nog zoeken in de seems naar de juiste waarden, of zal de datum eeuwig mijn hoofdscherm blijven opvullen? :)
is ook al lang bekend

[ Voor 32% gewijzigd door poesje op 30-06-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 30 juni 2004 @ 13:57:
[...]

hek al lang.... moet je in seems aanzetten (geen zin om het exact op te zoeken...
maar staat in het bestand van XLR8 en in de seem editors ;)

[...]

is ook al lang bekend
Hmmzz allang bekend...ik weet van niks.... vertell......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij precies vertellen hoe ik zo'n wallpaper maak?
Ik weet zo ongeveer wel hoe ik moet prutsen :P
maar hoe krijg ik de 2 balkjes + het klokje op de goede plek?

Ik heb al iets gelezen in dit topic:
Ik weet niet waar jij jouw wallpapers mee maakt, maar als je dat doet met PSP, dan pak het goede plaatje met de dingen die jij wilt (bijv. het longhorn geval), en dan ga je background erasen. (dus weghalen wat jij niet nodig hebt.) Wat je overhoudt plak je vervolgens over jouw eigen plaatje.

Ik gebruik p2p 7, maar hoe selecteer ik de 3(balkjes+klokje) tegelijk? En hoe krijg ik ze dan precies op de goede plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mede v525 fans

er schoot mij laatst een apart idee binnen
zou het misschien mogelijk zijn om een geheugen kaart van een fototoestel (zo'n klein plaat je) in de tel. te bouwen. hiermee zou je namelijk een GIGANTISCH groot geheugen hebben. ik zou zelf geen flau idee hebben hoe dit erin gedaan moest worden laatstaan aansluiten. maar ik zou graag willen weten hoe jullie hierover denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:39:
hallo mede v525 fans

er schoot mij laatst een apart idee binnen
zou het misschien mogelijk zijn om een geheugen kaart van een fototoestel (zo'n klein plaat je) in de tel. te bouwen. hiermee zou je namelijk een GIGANTISCH groot geheugen hebben. ik zou zelf geen flau idee hebben hoe dit erin gedaan moest worden laatstaan aansluiten. maar ik zou graag willen weten hoe jullie hierover denken.
allereerst hoe denk je dat dat gaat passen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:22:
Kan iemand mij precies vertellen hoe ik zo'n wallpaper maak?
Ik weet zo ongeveer wel hoe ik moet prutsen :P
maar hoe krijg ik de 2 balkjes + het klokje op de goede plek?

Ik heb al iets gelezen in dit topic:

Ik gebruik p2p 7, maar hoe selecteer ik de 3(balkjes+klokje) tegelijk? En hoe krijg ik ze dan precies op de goede plek?
offtopic:
Bovenbalk: breedte 176, hoogte 16; positie 0,0
Onderbalk: breedte 176, hoogte 22; positie 0,198

Klokje: circel 43 x 43; positie 131, 153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 30 juni 2004 @ 14:45:
[...]

allereerst hoe denk je dat dat gaat passen..?
die kaartjes zijn maar heel klein en wat ook nog een optie is bij die frontjes van daydeal zat toch een tegroot batterijklepje op daar heb je dus ook nog wat ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:47:
[...]

offtopic:
Bovenbalk: breedte 176, hoogte 16; positie 0,0
Onderbalk: breedte 176, hoogte 22; positie 0,198

Klokje: circel 43 x 43; positie 131, 153
THX ik ga ff verder prutsen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:11:
[...]

THX ik ga ff verder prutsen!!! :)
Wel jouw backgrounds hier posten he?
ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:06:
[...]

die kaartjes zijn maar heel klein en wat ook nog een optie is bij die frontjes van daydeal zat toch een tegroot batterijklepje op daar heb je dus ook nog wat ruimte
die sd-kaartjes moeten ergens in. (lijkt me)
Datgene waar het in moet, dat lijkt me als nog te breed voor die extended battery covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 30 juni 2004 @ 15:14:
[...]

Wel jouw backgrounds hier posten he?
ik ben benieuwd!
Ja alleen als die goed lukt, ik heb gewoon een plaatje van internet afgehaald dus ik ben niet zo'n expert als jullie!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik die posities aanhoud staat dat cirkeltje niet op de goeie plek of word ik nou gek???? 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:32:
Maar als ik die posities aanhoud staat dat cirkeltje niet op de goeie plek of word ik nou gek???? 8)7
Heb je dan een rand omheen? Probeer eens 130, 152. Bij mij pas ie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:45:
[...]

plaatste kloppen hoor.... hebt ff getest :P....

ff over dat van die sd kaart, of memorystick, hoe dacht je die aan te sluiten.... :O
denk trouwens sowieso dat t iets TE is.... 8)7 De huidige 5mb chipje is waarschijnlijk van een dergelijke kwaliteit als zon memory stick ofzo... en die kunnen 256 mb hebbe ofzo en de onze 5 mb, is vast hhhhheeeeeeeelllll kleiiinn!! (maarja je wilde em toch op ander plekkie :P) maarja wie ben ik, ben niej zon droomerd :z ! en vast ook niej zo's tweakerd ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:45:
[...]

Ik heb zelf een beetje geprutst maar die onderste rand zie ik niet omdat daar het vodafone taakbalkje staat... die krijg ik alleen maar weg als ik m laat FL**** toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:51:
[...]

Ik heb zelf een beetje geprutst maar die onderste rand zie ik niet omdat daar het vodafone taakbalkje staat... die krijg ik alleen maar weg als ik m laat FL**** toch???
heb je datakabel, met costum seems kant ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:53:
[...]

heb je datakabel, met costum seems kant ook :)
Ja heb ik wel maar werkte niet goed bij mij, dus heb ik bluetooth aangeschaft!
Maar wil t ooit weer proberen, welke programma heb ik daar voor nodig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
oops.

[ Voor 98% gewijzigd door rjongen op 30-06-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:57:
[...]

Ja heb ik wel maar werkte niet goed bij mij, dus heb ik bluetooth aangeschaft!
Maar wil t ooit weer proberen, welke programma heb ik daar voor nodig???
Nou je hebt hiervoor iig p2kman nodig... maar allereerst zul je je datakabel moeten instaleren, en dit maal correct anders doet hij het niet... volg anders de toturial in de startpost, en zorg dat je de nieuwste p2kman drivers gebruikt die staan op motclub (zie startpost voor link) evenals veel andere benodigde software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:51:
[...]

Sorry maar dat *&%$^& cirkeltje krijg ik niet op de goeie plek!
En als je m eenmaal denkt goed te hebben en je probeert t en is dus niet goed dan kun je weer opnieuw beginnen want met dat cirkeltje kan ik niks meer doen of wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:08:
[...]

En als je m eenmaal denkt goed te hebben en je probeert t en is dus niet goed dan kun je weer opnieuw beginnen want met dat cirkeltje kan ik niks meer doen of wel???
Afbeeldingslocatie: http://www.oranjeerin.nl/achtergrond.jpg
gebruik dit.
En nu is het afgelopen met offtopic posts :( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:08:
[...]

Geef het plaatje maar en dan maak ik t wel ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 27 juni 2004 @ 20:11:
Windows Longhorn Thema Compleet v1.1

http://www.fileforum.org/...ller-Thema-Longhorn-2.zip

Met wallpaper, kleurenschema en screensaver!

Veranderingen:

- officiele Longhorn Wallpaper
- provider tekst nu met witte rand
- klok cirkel met zwarte wijzers

--------------------------------------------------------------

Windows Longhorn Thema Compleet v1.0

http://www.fileforum.org/...ller-Thema-Longhorn-1.zip

Met wallpaper, kleurenschema en screensaver!
hey,

heb jij mischien het PSD file nog?

dan kan ik zelf ook wallpaper maken.

ik kan namenlijk wel aardig overweg met adobe photoshop

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Nogmaals Oops.

[ Voor 95% gewijzigd door rjongen op 30-06-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al vergeven

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu word ik egt gek :( , ik stuur een beltoon via Mpt naar me phone, zet de beltoon in geluidspofiel als beltoon, en me telefoon gaat spontaan terug naar instellingen, dus ik terug naar geuildsprofiel en dan Detail:Luid en gaat ie weer terug...
Ik had dit nog niet eerder meegmaakt, ik keek ff rond opt forum weer en zag dat pas geleden ook iemand dit had, hem werd aangeraden om 10 beltonen van kleine groote erop te gooien en dan nog es te proberen, dus ik doe dat, helpt, bij die gene overigens ook niet... maar wat moet ik nou wel doen.... wet niet wie het was die dit ook had of hij al oplossing had...??
:( :( :( :( :( :( :(

EDIT1: doe nu alle orginele geluidenerop en doe fabrieks instellingen....\
EDIT2: HELPT NIKS!! :'(
EDIT3: ga ff me seems eropnieuw opzetten...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook nog steeds niet mijn geluid profiel is echt wel balen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proller
kan je een vette mariokart theme maken?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:15:
ik kan ook nog steeds niet mijn geluid profiel is echt wel balen......
wat heb je al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:04:
Nu word ik egt gek :( , ik stuur een beltoon via Mpt naar me phone, zet de beltoon in geluidspofiel als beltoon, en me telefoon gaat spontaan terug naar instellingen, dus ik terug naar geuildsprofiel en dan Detail:Luid en gaat ie weer terug...
Ik had dit nog niet eerder meegmaakt, ik keek ff rond opt forum weer en zag dat pas geleden ook iemand dit had, hem werd aangeraden om 10 beltonen van kleine groote erop te gooien en dan nog es te proberen, dus ik doe dat, helpt, bij die gene overigens ook niet... maar wat moet ik nou wel doen.... wet niet wie het was die dit ook had of hij al oplossing had...??

1. nadat jij nu alle geluidstonen er opnieuw opgezet hebt, heb je opnieuw temptone en mytone.db verwijderd?
Zo ja, en het lukt niet: flexen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:04:

EDIT4: JAAAAAHHH TIS GELUUUUKKKTTT!!!! :P :P :P
De UPDATE VAN DE SEEMS, heb 004a_0001, 0061_0001, 0032_0001, en mma_ucp en mma_dcp en nu kan ik er weer in :D _/-\o_

EDIT5 werkt al niej meer :Sppfff
EDIT6: Bedankt Ragnar, nu werkt t wel weer! Nu ik jouw genoemde bestandjes eraf heb gehaald... :P Na het reinstallen van de seems en terug zetten van de orginele tonen nogmaals geprobeerd en nu werkt t wel...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:20:
[...]

De UPDATE VAN DE SEEMS, heb 004a_0001, 0061_0001, 0032_0001, en mma_ucp en mma_dcp en nu kan ik er weer in :D _/-\o_
Euhm hij deed et niej meer maar na het update die temptone en mytone die r_jongen zei! nu kan ik er wel weer in al 3x :D oftwel nu werkt t

Dus kortsamengevat wat ik heb gedaan:
Terug zetten orginele tonen, download ze hier
Terug naar fabrieks instellingen
De seems: 004a, 0061, 0032, mma_upc, mma_dpc opnieuw erop
verwijderen temptone.db en mytone.db

EN DAN DOEN ZE T :D :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 08:41
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:23:
[...]

Euhm hij deed et niej meer maar na het update die temptone en mytone die r_jongen zei! nu kan ik er wel weer in al 3x :D oftwel nu werkt t
Heb ik zelf ook vaker problemen mee gehad maar als je die twee bestandjes eraf haalt en er vervolgens genoeg beltonen op zet ( midi, mp3 ) kom je weer in de geluidsprofielen.

Ik moest er zelfs een stuk of 30 in zetten om het weer te laten werken :?

Of als je tijd teveel hebt kun je met je hexeditor en de mytonedb.db aan de slag gaan, kan allemaal..

Ik heb nog nooit terug naar fabrieksinstellingen hoeven te gaan en ook niets met seems hoeven te klooien.

[ Voor 9% gewijzigd door BizzieBis op 30-06-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shark_Dadow schreef op 30 juni 2004 @ 17:32:
[...]

Heb ik zelf ook vaker problemen mee gehad maar als je die twee bestandjes eraf haalt en er vervolgens genoeg beltonen op zet ( midi, mp3 ) kom je weer in de geluidsprofielen.

Ik moest er zelfs een stuk of 30 in zetten om het weer te laten werken :?

Of als je tijd teveel hebt kun je met je hexeditor en de mytonedb.db aan de slag gaan, kan allemaal..

Ik heb nog nooit terug naar fabrieksinstellingen hoeven te gaan en ook niets met seems hoeven te klooien.
Naja hij doet t nu, ben ALLANG blij :*) , zal volgende keer jouw methode proberen 8)7

Ook heb ik nu dus een werkende SMS tone, na al da gezeik, vind em zelf heerlijk, nadat iemand weet zen GoT nick niet mij een ICQ toontje had gestuurd heb ik er dit van gemaakt, zodat t iets langer opvallend en vooral LUID is..

als je em wil download em hier

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:37:
[...]

Naja hij doet t nu, ben ALLANG blij :*) , zal volgende keer jouw methode proberen 8)7

Ook heb ik nu dus een werkende SMS tone, na al da gezeik, vind em zelf heerlijk, nadat iemand weet zen GoT nick niet mij een ICQ toontje had gestuurd heb ik er dit van gemaakt, zodat t iets langer opvallend en vooral LUID is..

als je em wil download em hier
Vind m persoonlijk best wel irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik gister alle themes had gewist en mij betonen stonden op die HELLOMOTO en de theme stond dus aan kan ik ook niet meer in mij detail van geluidsprofielen :( :( Dus gok dat ik HELLOMOTO er weer op moet zetten kan hem alleen nergens vinden dus ik zit hier met zo'n kop :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:16:
Proller
kan je een vette mariokart theme maken?:D
Ik heb geprobeerd de wallpaper te maken. Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/seemlam/Mariokart.jpg

Ik weet niet hoe je zo'n color theme moet maken. Misschien kan Proller dat doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:52:
Omdat ik gister alle themes had gewist en mij betonen stonden op die HELLOMOTO en de theme stond dus aan kan ik ook niet meer in mij detail van geluidsprofielen :( :( Dus gok dat ik HELLOMOTO er weer op moet zetten kan hem alleen nergens vinden dus ik zit hier met zo'n kop :( :( :( :(
Bedoel je dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ Harstikke bedankt kan nu weer detail in _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
* rjongen denkt terug aan een paar topics geleden toen mensen dachten dat het einde van de v525-topics naderde ;) . En ik hoop: Ik hoop dat er ooit uitgevonden wordt:
- hoe je via BT multiplayer spelletjes kan spelen.
- hoe er meer ruimte vrij kan komen
- ...en nog veel meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

rjongen schreef op 30 juni 2004 @ 18:21:
* rjongen denkt terug aan een paar topics geleden toen mensen dachten dat het einde van de v525-topics naderde ;) . En ik hoop: Ik hoop dat er ooit uitgevonden wordt:
- hoe je via BT multiplayer spelletjes kan spelen.
- hoe er meer ruimte vrij kan komen
- ...en nog veel meer >:)
* nero355 hoopt mee :)

Verder heb ik vandaag iets nuttigs gedaan voor all you crazy v600 addicts :

Een v600 naast mijn v525 gelegd en guess what : Precies even groot :P

Dus voor degenen die er allemaal extra ledjes in willen bouwen enzo om een v600 na te apen : Ga je gang het kan !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
kan niet.
is veel te gecompliceerd.
Daar beschadig je gegarandeerd je tellie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:20:
[...]

EDIT5 werkt al niej meer :Sppfff
EDIT6: Bedankt Ragnar, nu werkt t wel weer! Nu ik jouw genoemde bestandjes eraf heb gehaald... :P Na het reinstallen van de seems en terug zetten van de orginele tonen nogmaals geprobeerd en nu werkt t wel...
seem 0061_0001, 0032_0001, mma_ucp en mma_dcp hebben niks ermee te maken...
in seem 004a daarentegen... staan persoonlijke instellingen, hier zit de fout dan... tegelijk met temptonedb.db en mytondb.db

@mensen die hun mobiel helemaal open hebben gehad:
waren er nog connectie punt vrij, aangezien het mogelijk moet zijn om er een IR-poort op te maken ;) (software ondersteund et)
nero355 schreef op 30 juni 2004 @ 18:30:
[...]

* nero355 hoopt mee :)

Verder heb ik vandaag iets nuttigs gedaan voor all you crazy v600 addicts :

Een v600 naast mijn v525 gelegd en guess what : Precies even groot :P

Dus voor degenen die er allemaal extra ledjes in willen bouwen enzo om een v600 na te apen : Ga je gang het kan !!!
ze lijken even groot, maar dat zijn ze intern niet (had ik gehoord)
het schermpje van de V600 is namelijk dunner ;)

maar misschien is et mogelijk, als er een interne connecter vrij is :P

[ Voor 25% gewijzigd door poesje op 30-06-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favo wallpaper nu met klok :P, simpele klok.

Afbeeldingslocatie: http://img4.imgspot.com/u/04/181/17/wallmot2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is volgens mij een echte newbie-vraag, maar dat ben ik ook heb de motorola pas net (vette telefoon trouwens)

Ik zit er nu over te denken om een bluetooth of een datacable te kopen. ik wil alleen ringtones naar mijn telefoon kunnen sturen (mp3s) en fotos van mijn telefoon naar de PC kunnen versturen en andersom (wallpapers maken), kan dit met een bluetooth adapter? Kun je met een bluetooth-adapter ook flashen?

Het kan best zijn dat dit al eerder is gevraagd, maar ik heb een half uurtje door de reply's gespit en vind nix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:13:
Dit is volgens mij een echte newbie-vraag, maar dat ben ik ook heb de motorola pas net (vette telefoon trouwens)

Ik zit er nu over te denken om een bluetooth of een datacable te kopen. ik wil alleen ringtones naar mijn telefoon kunnen sturen (mp3s) en fotos van mijn telefoon naar de PC kunnen versturen en andersom (wallpapers maken), kan dit met een bluetooth adapter? Kun je met een bluetooth-adapter ook flashen?

Het kan best zijn dat dit al eerder is gevraagd, maar ik heb een half uurtje door de reply's gespit en vind nix....
Ja dat kan. Datacable is zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
als het je alleen om mp3 gaat en fotos heen en weer sturen zou ik voor de MSI dongel kiezen,niks geen gedonder met kabeltje,alleen klikken en hoppa!! je kunt niet fl**** met een BT dongel volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
je kan inderdaad niet flashen of flexen of seems veranderen met Bluetooth.

Kijk eens in de startpost:
:? Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?

:Y) Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
+ seem editten

- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos

:Y) Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik zoek iemand die het PSD file heeft voor de wallpaper.

als ik die heb zal ik namenlijk ook veel wallpapers maken en mijn creaties hier neerzetten.

dus mijn vraag is heeft iemand een PSD file voor me met de juiste maten?

alvast bedankt, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey k heb sinds kort een v525.. ckrs wel fijn dingetjuuuh mare wat is dat flexen of flashen of sow dan?.. jah sorriej k is niet so slim weet je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 21:36:
hallo,

ik zoek iemand die het PSD file heeft voor de wallpaper.

als ik die heb zal ik namenlijk ook veel wallpapers maken en mijn creaties hier neerzetten.

dus mijn vraag is heeft iemand een PSD file voor me met de juiste maten?

alvast bedankt, Tim
En ook ik zal er erg blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rjongen schreef op 30 juni 2004 @ 21:17:
je kan inderdaad niet flashen of flexen of seems veranderen met Bluetooth.

Kijk eens in de startpost:

[...]
tegenwoordig kijken mensen nie meer in startpost.... zijn ze te lui voor :P
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 22:04:
ey k heb sinds kort een v525.. ckrs wel fijn dingetjuuuh mare wat is dat flexen of flashen of sow dan?.. jah sorriej k is niet so slim weet je :)
*Schop* ;)... mag hier nie

nog ff en we hebben topic IX :D

[ Voor 40% gewijzigd door poesje op 30-06-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 22:04:
gaat de nederlandse taal nu helemaal naar de kl......!8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rooie60 schreef op 30 juni 2004 @ 22:46:
[...]

gaat de nederlandse taal nu helemaal naar de kl......!8)7 ?
offtopic:
daar zijn tegenwoordig die integratie cursussen voor.... zodat de buitenlanders beter nederlands kunnnen dan de nederlanders zelf ;)

:) woei, verloren :+ (sorry, moest er ff uit)

[ Voor 8% gewijzigd door poesje op 30-06-2004 23:10 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.