dit was bedoelt voor diegene die een speciaal nokia toontje zocht en dat hier vroeg op het forum
Ik zag gister op Vodafone Live! dat je iedere dag een gratis ringtone van het EK mag downloaden.
Dus ik kies een leuke uit, staat er dat je 1.50 moet betalen.
Dus welke zijn wel gratis?
Waar kan ik die vinden?
Dus ik kies een leuke uit, staat er dat je 1.50 moet betalen.
Dus welke zijn wel gratis?
Waar kan ik die vinden?
Verwijderd
Dankewel dit is emrooie60 schreef op 30 juni 2004 @ 23:10:
iemand zocht hier laatst naar nokia midi's,je kunt ze vinden op mobile9
Oké ik zag dat iemand vroeg aan mij of ik een kleurenschema kan maken, als je dat wilt, en je weet precies hoe je het wil hebben, voeg me toe op MSN!
Over wat ik hoop dat er binnenkort uitgevonden wordt voor de V525:
- Toch het frontje passend krijgen van een V600, eventueel met een zaag
- Multiplayer vie Bluetooth
- Camera met FILM functie
- Meer spellen, applicaties (waar je wat aan hebt)
- IM aan de praat krijgen via Bluetooth, zodat je draadloos op IM kan
Dan wel gratis natuurlijk
Leuker dan Bluejacken 
- Filmpjes fullscreen (of kan dat al?)
- Meer geheugen, ik weet dat het mogenlijk is om er veel meer geheugen uit te persen, het wordt tijd dat er een f*a*h uitkomt, die maar een paar MB in beslag neemt (er zit geloof ik 64 MB op je geheugen, je geheugen is shared, de software neemt gemiddeld 60 MB in, dus de overige ruimte is de ruimte die je normaal hebt, correct me if I am wrong! Dus gewoon een flash versie zonder al die beltonen en plaatjes, zonder spellen, zonder Im applicatie (dus NIET uitschakelen, maar VERWIJDEREN), en alle onzin die we niet gebruiken eruit
Iemand nog suggesties?
En over de vraag Bluetooth of Kabel, neem een kabel, kun je VEEL meer mee, en ookal zeg je dat je het allemaal niet gebruikt, alleen voor plaatjes en beltonen, moet je eens opletten als je in de wereld van het modden, semen, f*a*h*n, en flexen komt!
Dan nog een vaag probleem, sinds ik Poesje zijn seem gebruik, gaat soms na een paar uur mijn verlichting van mn phone aan. Soms alleen de toetsen (die dan niet meer uit gaan), soms het externe scherm. heel vreemd allemaal.
Over wat ik hoop dat er binnenkort uitgevonden wordt voor de V525:
- Toch het frontje passend krijgen van een V600, eventueel met een zaag
- Multiplayer vie Bluetooth
- Camera met FILM functie
- Meer spellen, applicaties (waar je wat aan hebt)
- IM aan de praat krijgen via Bluetooth, zodat je draadloos op IM kan
- Filmpjes fullscreen (of kan dat al?)
- Meer geheugen, ik weet dat het mogenlijk is om er veel meer geheugen uit te persen, het wordt tijd dat er een f*a*h uitkomt, die maar een paar MB in beslag neemt (er zit geloof ik 64 MB op je geheugen, je geheugen is shared, de software neemt gemiddeld 60 MB in, dus de overige ruimte is de ruimte die je normaal hebt, correct me if I am wrong! Dus gewoon een flash versie zonder al die beltonen en plaatjes, zonder spellen, zonder Im applicatie (dus NIET uitschakelen, maar VERWIJDEREN), en alle onzin die we niet gebruiken eruit
Iemand nog suggesties?
En over de vraag Bluetooth of Kabel, neem een kabel, kun je VEEL meer mee, en ookal zeg je dat je het allemaal niet gebruikt, alleen voor plaatjes en beltonen, moet je eens opletten als je in de wereld van het modden, semen, f*a*h*n, en flexen komt!
Dan nog een vaag probleem, sinds ik Poesje zijn seem gebruik, gaat soms na een paar uur mijn verlichting van mn phone aan. Soms alleen de toetsen (die dan niet meer uit gaan), soms het externe scherm. heel vreemd allemaal.
offtopic:
Nathalie, PSP8? Verzoek om warez? Mag niet hier... Die P2P en andere share programma's, of wees eerlijk, en koop het
)
Nathalie, PSP8? Verzoek om warez? Mag niet hier... Die P2P en andere share programma's, of wees eerlijk, en koop het
[ Voor 18% gewijzigd door Nik op 01-07-2004 10:26 ]
Verwijderd
ey, ik weet nog niet wat ik nou het beste kan kopen, een bleutooth of een datakabel. kan je met een bleutooth gewoon spellen plaatjes en beltonen naar je mobiel zetten en foto's die je hebt gemaakt naar je pc zetten?
Verwijderd
laat maar kweet t alVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:47:
ey, ik weet nog niet wat ik nou het beste kan kopen, een bleutooth of een datakabel. kan je met een bleutooth gewoon spellen plaatjes en beltonen naar je mobiel zetten en foto's die je hebt gemaakt naar je pc zetten?
jezus mina jordo! dat hebben we al gezegd toen je het voor het eerst vroeg!
Verwijderd
quote:
jordo schreef op 30 juni 2004 @ 22:04:
ey k heb sinds kort een v525.. ckrs wel fijn dingetjuuuh mare wat is dat flexen of flashen of sow dan?.. jah sorriej k is niet so slim weet je
*Schop* ... mag hier nie
-------------------------------------------------------------------------------------
waarom praat iedereen heirover dan
jordo schreef op 30 juni 2004 @ 22:04:
ey k heb sinds kort een v525.. ckrs wel fijn dingetjuuuh mare wat is dat flexen of flashen of sow dan?.. jah sorriej k is niet so slim weet je
*Schop* ... mag hier nie
-------------------------------------------------------------------------------------
waarom praat iedereen heirover dan
offtopic:
Tja je kunt het nooit voorkomen dat er over flashen wordt gesproken. Waar we in dit topic veel over spreken is seemen (he?) en flexen. Dit is dus niet flashen, maar TWEAKEN. En wat zou dit topic hier op GoTWEAKERS doen zonder dat je je phone mag tweaken?
Eigenlijk vat ik niet waarom we het niet over flashen mogen hebben, er loopt hier ook een topic over het flashen (modden) van een R9/x800 PRO naar een XT. Maargoed, regels zijn regels. Wil je meer weten over flashen, gewoon even kijken wie er verstand van heeft, en toevoegen op MSN of een mailtje sturen. Happy Tweaking!
Tja je kunt het nooit voorkomen dat er over flashen wordt gesproken. Waar we in dit topic veel over spreken is seemen (he?) en flexen. Dit is dus niet flashen, maar TWEAKEN. En wat zou dit topic hier op GoTWEAKERS doen zonder dat je je phone mag tweaken?
Verwijderd
als iemand een programma heeft om wmv te converteren naar 3gpp...
zou die dan AUB effe een link kunnen plaatsen??
ik heb het zelf niet kunnen vinden.....
zou die dan AUB effe een link kunnen plaatsen??
ik heb het zelf niet kunnen vinden.....
Daar geloof ik echt NIKS van, weet je hoeveel dat is...proller schreef op 01 juli 2004 @ 10:25:de software neemt gemiddeld 60 MB in
(Een niet zo vergelijkbaar) Voorbeeld: Opera neemt bij mij op de PC 26 MB in.
Verwijderd
Ik ben bezig met downloaden van: http://paintshoppro.goedbegin.com/Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 12:30:
waar kan ik een trial vinden???
en dan ff zoeken
Waarom niet dan?R_W schreef op 01 juli 2004 @ 12:24:
[...]
Daar geloof ik echt NIKS van, weet je hoeveel dat is...
(Een niet zo vergelijkbaar) Voorbeeld: Opera neemt bij mij op de PC 26 MB in.
Ik kan me toch herinneren dat ik mijn V525 gef*a*h*d heb, met dit bestand:
TRIPLETS_G_0B.09.38R_LP0039_JPG_0B_TRIPLET_04_05R_SE6446AXXF1148_1FF (is geen link!!! of wares zooi, is gewoon een bestandsnaam hopen dat ik die mag posten!).
Dit bestand moest ik uploaden, en dit waren 2 files, een HMG en een SHX, die samen 59.6 MB zijn. Niet zo snel oordelen als je niet weet waar je het over hebt he!
[ Voor 33% gewijzigd door Nik op 01-07-2004 12:36 ]
60 MB bytecode 
Dat zijn een aantal miljoen instructies.
Dat lijkt me wel erg veel, 'grapjas'.
Niet dat ik het zeker weet, maar het lijkt me gewoon heel erg veel.

[ Voor 30% gewijzigd door R_W op 01-07-2004 12:43 ]
Verwijderd
Heeft iemand in zijn v525 een dualsim zitten? Het lijkt me namelijk een ideale uitkomst voor het "oudhollandse simmetje wisselen". Ik neem aan dat er plaats is voor een dualsim, maar welk type is mijn vraag.
http://www.fileforum.org/v600/60mb.JPG <--- klikkerdeklik geloof het of nietR_W schreef op 01 juli 2004 @ 12:41:
60 MB bytecode
En over die dual sim, geen idee of het er in past, bij mij is er geen ruimte voor, ookal staat het wel aan (ik kan het selecteren in het menu dacht ik?) Erg vaag, vraag me af waarom dat aan staat (na Poesje zijn seem).
[ Voor 26% gewijzigd door Nik op 01-07-2004 13:36 ]
Verwijderd
Weet iemand een tutorial om een wallpaper te maken
Of iets deregelijks waarmee ik t ook kan snappen???
Kom er niet uit ......
Of iets deregelijks waarmee ik t ook kan snappen???
Kom er niet uit ......
Verwijderd
Keb nu sinds net PSP 8, maar ik snap er dr balen niet van....proller schreef op 01 juli 2004 @ 13:37:
Probeer Paint eens
offtopic:
eMule
ZO moeilijk is het nu ook weer niet hoor een wallpapertje maken.
PSP is zo makkelijk! Anders ga je eerst eens Paint proberen! Werkt hetzelfde (de basis dan). vanzelf leer je de tooltjes te verkennen.
Hier een leege wallpaper:

have fun!

have fun!
Verwijderd
MANY THX!!!!!!!!proller schreef op 01 juli 2004 @ 13:43:
PSP is zo makkelijk! Anders ga je eerst eens Paint proberen! Werkt hetzelfde (de basis dan). vanzelf leer je de tooltjes te verkennen.
[afbeelding]
have fun!
Verwijderd
Ik heb mijn klepje erop gekregen terwijl ik naast de gewone simkaart ook een andere erin had zitten (een dualsim heeft dezelfde dikte) Een dualsim zorgt ervoor dat je bij het uit en aan schakelen de andere simkaart gebruikt. Dus instellen in het menu is niet nodig.
Ik bedoel dus niet een dualsimcover, maar meer zoiets
Ik bedoel dus niet een dualsimcover, maar meer zoiets
Wat boeit ons dat?Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 12:33:
[...]
Ik ben bezig met downloaden van: http://paintshoppro.goedbegin.com/
en dan ff zoeken
Wat heeft dat met v525 te maken?
Maar goed, als je nu PSP 8 hebt en mij op msn ff deblokkeert, dan wil ik je met alle plezier helpen.
Verwijderd
Iemand vroeg waar hij psp 8 kon vinden dus had ik m de link gedaan!rjongen schreef op 01 juli 2004 @ 14:14:
[...]
Wat boeit ons dat?
Wat heeft dat met v525 te maken?
Maar goed, als je nu PSP 8 hebt en mij op msn ff deblokkeert, dan wil ik je met alle plezier helpen.
En ik blokkeer je niet hoor. Ben alleen niet altijd online.
Jonge jonge wat een posts allemaal zeg.. ben er ff niet en ze lullen het hele topic vol 
is er inmiddels al een plek om kleurenthema's en wallies van mensen uit dit topic kunne uppen, anders neemt dit wel veel ruimte in in het ut topic en vragen over PSP stel je toch vrolijk ff op msn...
is er inmiddels al een plek om kleurenthema's en wallies van mensen uit dit topic kunne uppen, anders neemt dit wel veel ruimte in in het ut topic en vragen over PSP stel je toch vrolijk ff op msn...
Verwijderd
snap sowieso de vragen niet :P!Nanax schreef op 01 juli 2004 @ 14:18:
Jonge jonge wat een posts allemaal zeg.. ben er ff niet en ze lullen het hele topic vol
Verwijderd
Neej bedoel em anders, al die 10x gestelde vragen over hoe je weet waar da klokje moet, word ik zo MOE van...pfffNanax schreef op 01 juli 2004 @ 14:39:
welje vragen, die van mij?
Tja daar wen je wel aan
ik weet niet of je net zoals ik al vanaf draadje 1 mee loopt, maar dan raak je wel wat gewend
Verwijderd
PSD file met daarbij behorende instructiesVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 21:36:
hallo,
ik zoek iemand die het PSD file heeft voor de wallpaper.
als ik die heb zal ik namenlijk ook veel wallpapers maken en mijn creaties hier neerzetten.
dus mijn vraag is heeft iemand een PSD file voor me met de juiste maten?
alvast bedankt, Tim
Verwijderd
kan de v525 nog meer bestanden afspelen als 3gp??
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 15:23 ]
Verwijderd
3gp, mp3, jpeg, gif .... meer niet van de algemene soorten... dus geen avi enzo...Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:20:
kan de v525 nog meer bestanden afspelen als 3gp??
Verwijderd
ik ben er nog steeds niet uit, ga ik een datakabel kopen of een bleutooth 
kan je met bleutooth ook spellen op je mobiel setten of heb je daar wel een datakabel voor nodig?
kan je met bleutooth ook spellen op je mobiel setten of heb je daar wel een datakabel voor nodig?
Kan ook met Bluetooth. Mijn advies, neem een KABEL! Kun je veel meer mee. En lees eens de startpost...
Vergeet MP4 nietVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:46:
[...]
3gp, mp3, jpeg, gif .... meer niet van de algemene soorten... dus geen avi enzo...
Verwijderd
je kan het via bleutooth en datakabel!!
spel dat je wilt: kopieren > dan plakken in: "inbox"
spel dat je wilt: kopieren > dan plakken in: "inbox"
Verwijderd
Rechter muisknop -> doel opslaan als. Gewoon op klikken doet ie het niet (vreemd)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 16:23 ]
Verwijderd
Nu zag ik bij Dixons zon bluetooth-ding voor 29euro van Sitecom. Kan ik die gebruiken en is die goed? Kan ik trouwens ook games naar de telefoon versturen?Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:13:
Dit is volgens mij een echte newbie-vraag, maar dat ben ik ook heb de motorola pas net (vette telefoon trouwens)
Ik zit er nu over te denken om een bluetooth of een datacable te kopen. ik wil alleen ringtones naar mijn telefoon kunnen sturen (mp3s) en fotos van mijn telefoon naar de PC kunnen versturen en andersom (wallpapers maken), kan dit met een bluetooth adapter? Kun je met een bluetooth-adapter ook flashen?
Het kan best zijn dat dit al eerder is gevraagd, maar ik heb een half uurtje door de reply's gespit en vind nix....
Verwijderd
Tis wat hoor, ff de startpost lezen, ik heb altijd een sitecom gehad, werkt goed, als je niet meer wil dan games / afbeeldingen / ringtones, maar ik raad aan een datakabel de mogelijk heden zijn 10x groter... heb ook niet voor niets men BT Dongle verkocht.... Ook is een datakabel goedkoper dan zo'n dongleVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:56:
[...]
Nu zag ik bij Dixons zon bluetooth-ding voor 29euro van Sitecom. Kan ik die gebruiken en is die goed? Kan ik trouwens ook games naar de telefoon versturen?
ik heb zelf de MSI en zet met deze alles over en weer op mijn T610,S55 nokia6600 en V525 en nog nooit moeilijkheden mee gehad (1x maar was mijn eigen fout)ik verplaatste de BT map!!
en jordi?blijf je nou aan de gang.....
en jordi?blijf je nou aan de gang.....
Verwijderd
ik heb dus nu de bluetooth adapter, errrrug handig. Maar nu wilde ik er een mp3tje opzetten om als ringtone te doen, maar nu zegt ie dat het mp3tje beschadigd is 
Op welke kwaliteit moet je mp3s zetten?
Op welke kwaliteit moet je mp3s zetten?
Verwijderd
Had zaterdag bij www.daydeal.com met creditcard een frontje en torx besteld.
Vandaag binnengekregen, lekker snel! Dus mensen die twijfelen over www.daydeal.com, het duurt geen weken voordat je iets in huis hebt.
Ik heb het nu binnen 5 dagen gekregen!
Vandaag binnengekregen, lekker snel! Dus mensen die twijfelen over www.daydeal.com, het duurt geen weken voordat je iets in huis hebt.
Ik heb het nu binnen 5 dagen gekregen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 17:57 ]
Verwijderd
Ik weet niet of deze vraag al vaker gesteld is.. mijn excuses als dat zo moge zijn...
maar als nieuweling is het onmogelijk om alles door te lezen.
Is het mogelijk om met mijn v525 video op te nemen/af te spelen?
Ik heb de seems gedaan.. veel dingen zijn gelukt.. datum weg, 5X trilalarm,dual sim, sms rapport..etc...
moet de optie video op te nemen ook zichtbaar zijn, of kan ik alleen video afspelen?want bij menu>multimedia>(camera) is niks veranderd.
Ik heb de seems gedaan.. veel dingen zijn gelukt.. datum weg, 5X trilalarm,dual sim, sms rapport..etc...
moet de optie video op te nemen ook zichtbaar zijn, of kan ik alleen video afspelen?want bij menu>multimedia>(camera) is niks veranderd.
Verwijderd
Je kunt helaas alleen mar video afspelen tot nu toe!Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:00:
Ik weet niet of deze vraag al vaker gesteld is.. mijn excuses als dat zo moge zijn...
Maar je weet nooit wat er nog wordt uitgevonden
nee kan niet en is al erg vaak gevraagd
Je bent de eerste! Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 17:56:
Had zaterdag bij www.daydeal.com met creditcard een frontje en torx besteld.
Ik heb het nu binnen 5 dagen gekregen!![]()
![]()
![]()
Bij deze kondig ik vast aan: Na mijn vakantie gaan Poesje en ik een inkoopactie starten bij een van de andere frontjes-stuff-dealers.
Verwijderd
Wanneer wordt dat ongeveer dan?.......rjongen schreef op 01 juli 2004 @ 18:26:
[...]
Je bent de eerste! Gefeliciteerd!
Bij deze kondig ik vast aan: Na mijn vakantie gaan Poesje en ik een inkoopactie starten bij een van de andere frontjes-stuff-dealers.
Verwijderd
OOOW YES YES YES YES i love you.rjongen schreef op 01 juli 2004 @ 18:26:
[...]
Je bent de eerste! Gefeliciteerd!
Ik wou net na de vakantie (over 6 weken ongeveer) een frontje gaan kopen
mijn vakantie is tot 1 augustus.
Dus: ga maar vast sparen
Dus: ga maar vast sparen
Verwijderd
nou mensen,
ik heb zelf een psd file gemaakt
http://www.xtdesign.nl/leeg.psd
voor de mensen die ook wallpapers willen gaan maken
geef het adres van die frontjes shop maar vast
weten we nog niet.
in ieder geval geen Daydeal, na 2 keer foute behandeling.
Iemand zin om uit te vogelen of we een film (cam record) functie aan kunnen zetten? Misschien zelf iets coden? (geen idee hoe we dat moeten aanpakken, maar niet geschoten is altijd mis!).
Verwijderd
hey ff een vraagje over die kleurprofielen
weet iemand wat de kleurcode is voor onzichtbaar/doorzichtig
Verwijderd
hier was de prosessor toch niet snel genoeg voor (dacht ik ergens gelezen te hebben)proller schreef op 01 juli 2004 @ 19:41:
Iemand zin om uit te vogelen of we een film (cam record) functie aan kunnen zetten? Misschien zelf iets coden? (geen idee hoe we dat moeten aanpakken, maar niet geschoten is altijd mis!).
Verwijderd
FFVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:48:
hey ff een vraagje over die kleurprofielen
Hij kan toch ook gewoon het beeld weergeven (live)? Dan kijkt me dat al geen probleem, als er nu een manier is waarome we snel foto's achter elkaar kunnen maken, ookal zijn het maar 2 FPS ofzo (gewoon niet al te beste kwaliteit) dan zou dat al leuk zijnVerwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 20:19:
[...]
hier was de prosessor toch niet snel genoeg voor (dacht ik ergens gelezen te hebben)
Verwijderd
Het regende hier net heel hard, en had ff niks te doen, dus ging weer ff aan de slag met psp / mototool / gifmakertje
Uiteindelijk kwam er een thematje uit zoals we hier eerder hebben gezien, dit maal met als onderwerp Matrix:
DOWNLOAD EM HIER
Er zit in 3 wallpapers:

Een animated GIF:

En een kleurenschema, eerst was ik zelf weer aant klooien maar op een of andere manier deden ze het telkens niet, maar had nog een leuke bijpassende ooit van Poesje (wel bekend hier) en die zit er dus bij...
Degene die em proberen, zeg maar ff of t wat is...
Uiteindelijk kwam er een thematje uit zoals we hier eerder hebben gezien, dit maal met als onderwerp Matrix:
DOWNLOAD EM HIER
Er zit in 3 wallpapers:

Een animated GIF:

En een kleurenschema, eerst was ik zelf weer aant klooien maar op een of andere manier deden ze het telkens niet, maar had nog een leuke bijpassende ooit van Poesje (wel bekend hier) en die zit er dus bij...
de eerste 4 letter of cijfers zijn voor de kleur en de de laatste 2 voor de doorzichtbaarheid , FF is helemaal doorzichtig en 88 half
gegroet jasper
gegroet jasper
hier een matrix variant van m'n kleurenschema:Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 21:12:
Het regende hier net heel hard, en had ff niks te doen, dus ging weer ff aan de slag met psp / mototool / gifmakertje
DOWNLOAD EM HIER
Er zit in 3 wallpapers:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een animated GIF:
[afbeelding]
matrix.sch (hernoem deze dan naar spcolor.sch)
bedoel je niet eerste 6 ipv 4jasperv525 schreef op 01 juli 2004 @ 21:15:
de eerste 4 letter of cijfers zijn voor de kleur en de de laatste 2 voor de doorzichtbaarheid , FF is helemaal doorzichtig en 88 half
gegroet jasper
[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 01-07-2004 22:00 ]
Verwijderd
ik zoek Motorola Service Software 3.2.3 .. ik heb hier eerder gelezen dat je gewoon op google moet zoeken maar ik kan het nergens downloaden? iemand tips of zo? laters jordo
daar gaan wij dus mooi geen antwoord opgeven...
dat mag namelijk niet. vraag aan iemand via een andere weg of kijk eens naar de links in de startpost
dat mag namelijk niet. vraag aan iemand via een andere weg of kijk eens naar de links in de startpost
Verwijderd
naja gaat wel lekker met mij, bijna alles wat ik vraag mag geen antwoord opgegeven worden
zoek dan ook eens mensen op via andere kanalen dan GoT. hier zijn nou eenmaal regels...
Edit je post even, voor je een waarschuwing krijgt van een moderator.Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 23:14:
naja gaat wel lekker met mij, bijna alles wat ik vraag mag geen antwoord opgegeven worden
Die matrix gif is 90 kb, vind dat een beetje aan de hoge kant voor zo'n simpel gifje.
Voor video encoden heb je een processor en encoding techniek nodig die ervoor zorgt dat je in realtime 5+ fps kan halen en wegschrijven.Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 18:07:
[...]
Je kunt helaas alleen mar video afspelen tot nu toe!![]()
Maar je weet nooit wat er nog wordt uitgevonden
De Vxxx serie is er alleen op gemaakt foto's te maken en heeft niet voldoende kracht om video op te nemen.
[ Voor 56% gewijzigd door Kanarie op 01-07-2004 23:25 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
De V80 heeft daarentegen wel een videorecorder, en heeft t zelfde OS.THW Arie schreef op 01 juli 2004 @ 23:22:
[...]
Edit je post even, voor je een waarschuwing krijgt van een moderator.
Die matrix gif is 90 kb, vind dat een beetje aan de hoge kant voor zo'n simpel gifje.
[...]
Voor video encoden heb je een processor en encoding techniek nodig die ervoor zorgt dat je in realtime 5+ fps kan halen en wegschrijven.
De Vxxx serie is er alleen op gemaakt foto's te maken en heeft niet voldoende kracht om video op te nemen.
T kan dus wel, net als bij de samsung e700, de e600 heeft videorecorder-modus en de zelfde processor als de e700.
voor het encoderen zit er een ati Imageon in (heb ik me laten vertellen)
die kan encoderen/decoderen van jpeg/3gp en da soort dingen
de v80 heeft geen video recorder
http://www.phoneyworld.co...s.aspx?phone=motorola_v80Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 23:44:
[...]
De V80 heeft daarentegen wel een videorecorder, en heeft t zelfde OS.![]()
T kan dus wel, net als bij de samsung e700, de e600 heeft videorecorder-modus en de zelfde processor als de e700.
[ Voor 60% gewijzigd door poesje op 02-07-2004 00:14 ]
Verwijderd
ik kan sinds kort niet meer in het menu: instelling --> personaliseer
als ik dus de optie personaliseer kies zegt hij "een ogenblikje" ....
ik heb nu: TRIPLETS_G_0B.09.1FR_VA1
ik heb een v525 gefl*shed @ V600
en ik heb sinds kort dat seem gedoe van poesje toe3gepast, wie weet hoe ik weer in mij menu "personaliseer" kan komen??
en ik heb sinds kort dat seem gedoe van poesje toe3gepast, wie weet hoe ik weer in mij menu "personaliseer" kan komen??
opnieuw flashen en flexen.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 07:02:
ik kan sinds kort niet meer in het menu: instelling --> personaliseer
of seems updaten
of rebooten
of heel hard schreeuwen tegen je telefoon dat ie het weer moet doen
of een nieuw mobieltje kopen
maar de v878 wel.poesje schreef op 02 juli 2004 @ 00:09:
voor het encoderen zit er een ati Imageon in (heb ik me laten vertellen)
[...]
http://www.phoneyworld.co...s.aspx?phone=motorola_v80
Misschien kan daar flex en flash van gejat worden?
Verwijderd
De v878 maakt volgens mij gebruik van de Nancy codec die het mogelijk maakt om te encoden op computers (of phones dus) met een relatief langzame processor. Noe heb k ergens gelezen dat de v525/v600 daar nog niet snel genoeg voor was, maar dat weetk niet 100% cker.rjongen schreef op 02 juli 2004 @ 09:00:
[...]
maar de v878 wel.
Misschien kan daar flex en flash van gejat worden?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 09:30 ]
Verwijderd
nou dat hoop ik toch nietVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 09:29:
[...]
De v878 maakt volgens mij gebruik van de Nancy codec die het mogelijk maakt om te encoden op computers (of phones dus) met een relatief langzame processor. Noe heb k ergens gelezen dat de v525/v600 daar nog niet snel genoeg voor was, maar dat weetk niet 100% cker.
Ik wil echt dat mijn tel. ook video's kan maken
dat wil ik wel uittestenVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 09:29:
[...]
De v878 maakt volgens mij gebruik van de Nancy codec die het mogelijk maakt om te encoden op computers (of phones dus) met een relatief langzame processor. Noe heb k ergens gelezen dat de v525/v600 daar nog niet snel genoeg voor was, maar dat weetk niet 100% cker.
Verwijderd
Jouw psd bestand geeft een foutmelding bij psp. Wat was er mis met mijn psd, doet de link (rechter muisknop - doel opslaan als) het nog steeds niet?Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:16:
nou mensen,
Verwijderd
waarom heb je dan geen tellie gekocht met video functie als je dat ZOOO belangrijk vindt...Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 09:39:
[...]
nou dat hoop ik toch niet
Ik wil echt dat mijn tel. ook video's kan maken
omdat we er zo dicht bij zitten.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 11:56:
[...]
waarom heb je dan geen tellie gekocht met video functie als je dat ZOOO belangrijk vindt...
Verwijderd
daar ben ik het ook mee eens
en mijn PSD file is natuurlijk voor adobe photoshop
en niet voor de andere Noob programma
dus heeft niemand er hier wat aanVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:43:
[...]
daar ben ik het ook mee eens
en mijn PSD file is natuurlijk voor adobe photoshop
en niet voor de andere Noob programma
hoe lang duurt het voordat je de mini antenne ontvangt?ik heb hem 26 juni besteld,op de site staat alleen nog maar 'betaling overgemaakt'?
Verwijderd
Waar heb je besteld, miss wel handig, tis maar een suggestie hoorzz..rooie60 schreef op 02 juli 2004 @ 13:06:
hoe lang duurt het voordat je de mini antenne ontvangt?ik heb hem 26 juni besteld,op de site staat alleen nog maar 'betaling overgemaakt'?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 13:33 ]
Verwijderd
Probleem is opgeflexed opgelostVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:49:
Iemand een idee hoe het zit met het verbergen van de datum op een unbranded V500/600? Is het nog zoeken in de seems naar de juiste waarden, of zal de datum eeuwig mijn hoofdscherm blijven opvullen?
Ik denk dat ie de Inkoopactie bedoelt.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:32:
[...]
Waar heb je besteld, miss wel handig, tis maar een suggestie hoorzz..
Wachten tot de organisator (d-mixxx) je status op betaling ontvangen zet.
Vervolgens zal ie verzenden, en als jij het ontvangen hebt, dan zet je je status op ontvangen.
Verwijderd
wel wij hebben hier adobe photoshop
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 15:22 ]
Verwijderd
miscchien een e-mailtje sturen naar de gene waar je hem besteld hebt ?rooie60 schreef op 02 juli 2004 @ 13:06:
idd inkoopactie en het geld is al overgemaakt en afgeschreven,maar vroeg me af hoe lang dat alles bij elkaar duurt,voor ik hem in huis heb
ben erg ongeduldige vrouw;)
ben erg ongeduldige vrouw;)
Verwijderd
en mijn voorband is lek, boeiend...Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:45:
Ik heb de Motorola V525 verkocht.
Precies 1000 posts! Hier verder graag.
Dit topic is gesloten.