http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:Reind schreef op 06 mei 2003 @ 23:50:
Je hebt toch niet staan schuren met de apperatuur er in hé?
Ik weet het het is een stomme vraag maar je weet maar nooitIk ken ze hoor die er toe in staat zijn
dat jongeren centrum kennende zou dat best mogelijk zijn
1 staat te draaien, ondertussen schuurt persoon nummer2, schildert nummer3, en nummer 4 staat tegen schilderwerk aan met zijn biertje en laat zijn bier over het mengpaneel vloeien
http://trucks.victorb.org/ Lego Truck schaal 1op13 DAF95XF ftm
(brrr moet er niet aan denken)
btw met die platen bedoel ik die op de muur _achter_ het dj meubel, het 'tafelblad' waar de decks in zitten en de cd speler en mengpaneel op staan was al zwart
oh en victorb> dat ging in 'jouw' tijd zo.. nu krijgen de kids echt hard om hun oren van mij en mark als dat gebeurt
Chiron wijzigde dit bericht 07-05-2003 00:09 (23%)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
en hoe bedoel je 'oud zooitje'? omdat het allemaal van hout is? dat heeft ook zo z'n charme...
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Huh??? Vorige week donderdag nog gebeld met de importeur van Numark. Volgens hem duurt het nog wel even voor de Axis-9 uitkomt (zeker een aantal weken).quote:KeeZ schreef op 06 May 2003 @ 14:09:
[...]
Onderzoek kan je in dat geval veel geld besparen...
* KeeZ is in eerste instantie ook met een el-cheapo gemini DJ setje begonnen![]()
leek me wel wat leuks (voor 1700 pieken destijds) na een half jaar weer weggedaan voor -bijna- niks
en nu... voor de prijs van een axis-2 en ¤ 100 een axis-9 halen
André Huisman (www.new-line.nl)
quote:T3KST3P schreef op 06 mei 2003 @ 22:37:
[...]
zodat je tijd hebt voor de dingen die het dj zijn zo aangenaam maken
Ik stond hier letterlijk te mixen met een bakkie koffie in de hand, praatje makend, triggertje gooiend, reversje, echo'tje, filtertje, overgangetje, slokje, open bekken van paar mensen die op bezoek waren ;-)
En voor de echte puristen: Je kunt deze cheatfuncties uitzetten (maar waarom zou je ;-)
André Huisman (www.new-line.nl)
neej, eerder de algeheelheid zoals vergeelt plafond, gare tlbakken etcquote:Ener-G schreef op 07 mei 2003 @ 00:19:
dat dimmerpack is binnenkort pleite, er komt nieuwe lichtinstallatie
en hoe bedoel je 'oud zooitje'? omdat het allemaal van hout is? dat heeft ook zo z'n charme...
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Het zit er niet voor jan LUL op zeggen ze dan. Nu nog een draaitafel die dat kan en ik kan mijn aandacht op compleet andere dingen vestigen als ik ergens moet draaien
Reg. datum: 21 juni 2000
De plannen zijn er wel om een meubel te klussen. Heb nu een groot blad op twee schragen staan. Mijn 2 SL's en XTC wil ik straks gaan verzinken in een 'zwevend' meubel (met daaronder opbergruimte voor platen). Daarboven (ook zwevend) m'n twee CDJ-500's en monitors. Gaat wel wat wordenquote:Remco00 schreef op 06 May 2003 @ 14:17:
[...]
Zijn er nog meer mensen die zelf hun booth cq meubel hebben gebouwd en daar evt pics van hebben?
(Search in het forum leverde weinig op) Ik wil namelijk binnenkort ook een meubel fixen.
sten wijzigde dit bericht 07-05-2003 08:37 (6%)
Mjah zo staat het ook op djservice.com... maar iig wel dat de prijs ¤ 499 isquote:huisman schreef op 07 May 2003 @ 00:29:
[...]
Huh??? Vorige week donderdag nog gebeld met de importeur van Numark. Volgens hem duurt het nog wel even voor de Axis-9 uitkomt (zeker een aantal weken).
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Reg. datum: 13 november 2001
Ben benieuwd, wil zelf binnenkort ook een meubeltje in elkaar flansen, onder de cd-spelers, dan mixer, daarboen de controlers voor de cd-spelers, heb ook zo'n kassie gezien van JB Systems, maar wil het liever zelf maken.quote:speedphreak schreef op 07 May 2003 @ 08:37:
[...]
De plannen zijn er wel om een meubel te klussen. Heb nu een groot blad op twee schragen staan. Mijn 2 SL's en XTC wil ik straks gaan verzinken in een 'zwevend' meubel (met daaronder opbergruimte voor platen). Daarboven (ook zwevend) m'n twee CDJ-500's en monitors. Gaat wel wat worden
Tensity wijzigde dit bericht 07-05-2003 12:09 (4%)
There's no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 13 november 2001
quote:Oeboema schreef op 06 mei 2003 @ 21:31:
[...]
Ik heb een eigen meubel geklust voor mijn 2 Gemini PT-2400's en Omintronic PT-524mixer. Ik heb nog wat oude foto's van het meubel met XL-500's erin. Ze geven niet echt een goed overzicht, maar misschien heb je er wat aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is gemaakt van MDF platen en vurehouten poten. Ik heb er wielen onder geklust, zodat ik hem makkelijk door mijn kamer kan rollenAls je foto's wilt waar die helemaal op staat, kan ik eventueel nog wel wat fixen.
Tis altijd handig om ideeën op te doen., wil eigenlijk wel iets met beukenkleur achtig hout doen, aangeien mijn cd-spelers zilver zijn en mijn mixer grijskleurig.
Binnenkort maar even rondneuzen in de bouwmarkt.
There's no place like 127.0.0.1
quote:MR_WAZOO schreef op 07 mei 2003 @ 00:51:
[...]
neej, eerder de algeheelheid zoals vergeelt plafond, gare tlbakken etc
dat vergeeld plafond komt door de jaarlijkse beruchte schuimparty
en er gaan plannen om al die plafondplaten eruit te slopen
T60P Widescreen
Verder zou ik het verschil niet eens weten om heel eerlijk te zijn.
Is op zich een aardig deck. Verschil met de PT-2100 is de plaatsing van het de on/off-switch en de fijnafstelling van de pitchbenders/controller. Als je kunt kiezen, zou ik toch voor de PT-2100 gaan want deze is wat meer uitgebalanceerd en even duur (volgens mij).quote:Seesar schreef op 07 May 2003 @ 13:00:
Ik kan voor een leuk bedrag de gemini pt-2000 nemen, doet deze veel onder de pt-2100 en de pt-2400?, ik was nml opzoek naar de pt-2400, maar ik kwam deze per toeval tegen, nu zeggen specificaties me niets, en nieuw is hij niet meer te koop, hebben jullie enige mening er over?
De PT-2400 heeft ook een LCD'tje.
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
Dré wist mij te vertellen dat de 2000 iets beter was dan de 2100, maar dat het goed opletten was op het mechanic, of dat nog goed in orde was.
Bluh, twijfels twijfels, is niet makkelijk als je je nog niet lang op dit gebied begeeft,
T60P Widescreen
100 vinyls! wow. Als dat spul in goede staat is (die vinyls), dan is dat alleen al een klomp geld waard (niet als het van die "Corry Konings sings the blues met Rocco Vrijvogel"-handel is natuurlijk).quote:Seesar schreef op 07 May 2003 @ 14:42:
ja das is innd zo, als ik de keuze heb om 2100 te kopen, maar het geval is, dat ik deze 2000, gepaard met aantal elementen, en 100 tal vinyl platen weet voor 800 Euro, nu is het zo dat nieuw een 2100 325 *2 + elementen toch ook op 750 kom.....maar dan heb ik die vinyltjes niet.
Dré wist mij te vertellen dat de 2000 iets beter was dan de 2100, maar dat het goed opletten was op het mechanic, of dat nog goed in orde was.
Bluh, twijfels twijfels, is niet makkelijk als je je nog niet lang op dit gebied begeeft,. Maar qua motor kracht en arm is het dus een goede beginners tafel?
Pfoei, naja als Dré het zegt zal het toch wel goed zitten met de basisunit van de PT-2000, dan kun je hem wel ff ergens laten nakijken/doormeten voor dat geld dat je uitbespaart op die platen.
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
quote:Reind schreef op 06 May 2003 @ 17:43:
[...]
Ik wil niet heel lullig doen maar Dre zit nog 50¤ onder die spotprijs van Ultimate records
Ze kunnen daar trouwens ook niet de speling van je arm af toveren en ze worden voor zover ik weet zonder element geleverd terwijl je er bij Dre een Ortofoon Pro S bij krijgt
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11682
Het kutte is alleen dat ze bij reloop ook een Vestax tik hebben -> Ze doen er geen stofkap bij (stelletje eikels)
Ik heb het over de draaitafeltjes die daar staan die je gebruikt om even voor te luisteren.
150 euro gaan de rp4000mkII weg en 130 de rp3000
Komt met element en headshell, heb ik nog gevraagd
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Een PT-2100 heeft geen hoogteafstelling, geen display en een lagere torque (tussen de Q-30 en de Technics/2400 in). Dat zijn de enige verschillen voor zover ik weet.quote:Reind schreef op 07 mei 2003 @ 13:49:
Tis een voorloper van de PT2100 en hij is al zeker niet beter dan de PT2400 (ook niet gelijkwaardig)
Verder zou ik het verschil niet eens weten om heel eerlijk te zijn.
Zo'n "super" DJ ben ik nou ook weer niet, ik gooi geen aangeboden gigs meer de deur uit... heb ik al eens eerder gedaan nou je staat overal te boek als eigenwijs en nix willen DJ... Dan maar ff een uurtje van je vrije tijd weg, beetje service moet kunnen (tochquote:T3KST3P schreef op 06 May 2003 @ 23:26:
[...]
Ha, ja daaag... daar word ik niet voor betaald. Ze zorgen maar dat het in orde is.
Zoals reind zegt, gewoon op je strepen gaan staan en als ze niets doen gewoon wegwezen.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Je moet dat juist WEL doen, anders dan denken ze de volgende keer weer van "ey, die knakker neemt toch wel z'n eigen spullen mee, hoeven wij niets aan die zooi te doen". Bij mijn eerste gig in een club waren er ook geen monitor speakers, heb toen tegen die geluidsman gezegd dat dat niet normaal was, en later nog met de programmeur over gehad dat dat echt niet kon. Daarna nog twee keer geboekt. Je bent dan niet meteen 'lastig' hoor...quote:KeeZ schreef op 07 May 2003 @ 15:47:
[...]
Zo'n "super" DJ ben ik nou ook weer niet, ik gooi geen aangeboden gigs meer de deur uit... heb ik al eens eerder gedaan nou je staat overal te boek als eigenwijs en nix willen DJ... Dan maar ff een uurtje van je vrije tijd weg, beetje service moet kunnen (toch) daar krijg je tenslotte ook voor betaald
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
quote:Vash schreef op 07 mei 2003 @ 15:41:
[...]
Een PT-2100 heeft geen hoogteafstelling, geen display en een lagere torque (tussen de Q-30 en de Technics/2400 in). Dat zijn de enige verschillen voor zover ik weet.
Geen gedempt plateau slechtere motor en een slechtere ophanging van de arm niet te vergeten
Ow en de PT2100 heeft wel een hoogte afstelling
Reind wijzigde dit bericht 07-05-2003 16:59 (7%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last
Dit topic is gesloten.