Reg. datum: 08 november 2000
Reg. datum: 08 november 2000
Dat vind ik helemaal een mooi verhaal worden dan -> Koop je 1 technics terwijl je er 2 andere draaitafels voor had kunnen kopen die meer kunnen
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Reg. datum: 18 januari 2002
quote:
www.sl-1200.com
www.ultimate-records.com
Hb net ff gebeld met Ultimate records volgens die gasten komt hij over 2 weken officieel uit een gaat de mk5 rond de ¤600 kosten. Dan zullen ze in Duitsland wel een stuk goedkoper zijn. * PatriXx woont niet zover van de grens af
Mochten ze toch een stuk duurder zijn, dan ga ik voor de sl 3deg
Mijn specs Rockford Fosgate Power
Mischien dat de SL1200 nu is een keer een normale prijs gaat krijgen dan
hmm is dit misschien ook wat ?? Misschien niet alles maar lijkt me toch wel praktisch....
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Ik ken iemand die ook zo'n ding heeft maar ideaal is anders. Iki vind het zelf maar helemaal niets. Zet liever mijn dure gear op een stevig meubel
nee dat lijkt me nou 3x niks.. bovendien.. (monitor)speakers _onder_ het bladquote:KeeZ schreef op 06 mei 2003 @ 12:28:
[afbeelding]
hmm is dit misschien ook wat ?? Misschien niet alles maar lijkt me toch wel praktisch....
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Hmm tja. Zoals de Mk3 weinig verschilde van de Mk2, zo verschilt deze Mk5 weinig van de Mk3. De belangrijkste "annoyances" van de Mk2 waren dien sullige on/off switch en die click-"functie" bij 0% pitching, allebei verbeterd in de Mk3.quote:PatriXx schreef op 06 May 2003 @ 12:09:
[...]
www.sl-1200.com
www.ultimate-records.com
Hb net ff gebeld met Ultimate records volgens die gasten komt hij over 2 weken officieel uit een gaat de mk5 rond de ¤600 kosten. Dan zullen ze in Duitsland wel een stuk goedkoper zijn. * PatriXx woont niet zover van de grens af
Mochten ze toch een stuk duurder zijn, dan ga ik voor de sl 3deg
Wel heel erg goed dat ze nu eindelijk zelf tot inzicht zijn gekomen dat 8% pitch erg weinig is. Dus 16% is mooi!
Ik weet echter niet of ik nu bereid ben om weer 100~200 Euro extra per tafel te gaan lappen, enkel vanwege de opgevoerde pitch en wat leuke lampjes (en niet te vergeten: de mooier uitziende tone-arm, alsof die nog verbeterd diende te worden). De Mk3 is weliswaar een simpele maar toch erg degelijke tafel, net als de Mk2. Het is idd te hopen dat deze twee met de komst van de Mk5 nog wat in rpijs zullen kelderen.
Hier een vergelijking tussen de PDX-2000 en de Mk5.

DJService.com gaat hem ook verkopen, maar zegt nog nix over releasedata of prijsindicatie
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
En als ik het zo ff bekijk kan de anti skating nog steeds niet verder als 3
En die headshell -> Ze monteren er tegenwoordig bij voorbaat maar alvast een extra gewicht op?
Nog ff over de aan en uit knop -> Zit gewoon een stukje plastic voor en is niets bijznders aan -> Die dingen kun je geloof ik ook wel los kopen bij HTFR
Nou verder dat pitch verhaal -> Moet je is aan Dre vragen wat er gebeurd als je de andere pitch range setting kiest
Achja technics heeft een naam hoog te houden -> Ze moeten tenslotte wel een beetje ouderwets blijven
Zo genoeg gezeken voor vandaag -> Tis al weer wat bij technics zullen we maar zeggen. Mischien dat de volgende ook reverse en een display heeft.
En die blauwe lampjes zijn lelijk
Ja inderdaad wat gaat er gebeuren zodra je die ff lekker hard zet -> Ik kan wel wat bedenkenquote:Ener-G schreef op 06 mei 2003 @ 12:56:
[...]
nee dat lijkt me nou 3x niks.. bovendien.. (monitor)speakers _onder_ het blad![]()
quote:
HAHAHA sommige dingen veranderen ook nooit he
je zit nog steeds in je anti-Technics campagne (sinds deel 1
maarre weetje, je moet het gewoon zo zien: Technics zijn heel duur. Ze zijn heel basic en toch betaal je je rot aan die dingen, maar het is toch wel de keus van de koper. Tjah dat sommige nix beters weten, dat leren ze dan vanzelf wel toch? En er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon klaarkomen als ze technics horen.
dat is met heel veel producten zo. Mensen zijn bereid meer te betalen voor iets dat eigenlijk geen meerwaarde heeft
quote:pokeran schreef op 06 May 2003 @ 14:05:
[...]
je zit nog steeds in je anti-Technics campagne (sinds deel 1)
maarre weetje, je moet het gewoon zo zien: Technics zijn heel duur. Ze zijn heel basic en toch betaal je je rot aan die dingen, maar het is toch wel de keus van de koper. Tjah dat sommige nix beters weten, dat leren ze dan vanzelf wel toch? En er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon klaarkomen als ze technics horen.
dat is met heel veel producten zo. Mensen zijn bereid meer te betalen voor iets dat eigenlijk geen meerwaarde heeft
Onderzoek kan je in dat geval veel geld besparen...
* KeeZ is in eerste instantie ook met een el-cheapo gemini DJ setje begonnen
Reg. datum: 13 november 2001
quote:JasperT schreef op 05 May 2003 @ 20:34:
Hierbij nog even wat pics van mijn (nieuwe)booth, de gear die erin zit is een cd-400x en cdj20, ps626i mengpanneel en daarbij de em-330 koptelefoon... allemaal gemini.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er nog meer mensen die zelf hun booth cq meubel hebben gebouwd en daar evt pics van hebben?
(Search in het forum leverde weinig op) Ik wil namelijk binnenkort ook een meubel fixen.
There's no place like 127.0.0.1
hier thuis is het nog steeds @ 2e bureau, een meubel past er simpelweg niet in
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:pokeran schreef op 06 mei 2003 @ 14:05:
[...]
je zit nog steeds in je anti-Technics campagne (sinds deel 1)
Nah ik ben wel wat minder geworden. Ik ga wat minder moeite doen om mensen te wijzen op andere producten en hen te wijzen op fouten of slechte kwaliteit.
Mensen kunnen er slecht tegen namelijk en ze zijn zo gods snel op hun pik getrapt. Nee laat ze er dan maar lekker zelf achter komen dat de faders binnen een half jaar verrot zijn van een bepaalde mixer of dat mensen teveel betalen voor een draaitafel.
quote:Reind schreef op 06 May 2003 @ 15:29:
[...]
Nah ik ben wel wat minder geworden. Ik ga wat minder moeite doen om mensen te wijzen op andere producten en hen te wijzen op fouten of slechte kwaliteit.
Mensen kunnen er slecht tegen namelijk en ze zijn zo gods snel op hun pik getrapt. Nee laat ze er dan maar lekker zelf achter komen dat de faders binnen een half jaar verrot zijn van een bepaalde mixer of dat mensen teveel betalen voor een draaitafel.
Als mensen pas om advies vragen nadat ze zoiets gekocht hebben
En als mensen echt gericht bij je komen om advies te vragen voor aanschaf, zou ik me daardoor vereert voelen (en dat veol ik me ook
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
BtM909 wijzigde dit bericht 06-05-2003 16:03 (3%)
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
Bij Ultimate Records gaan de Reloops 3000 en 4000 eruit tegen spotprijsjes
Dus het werkelijke verschil zit eigenlijk gewoon in de kracht van de motor. Dus dat het eigenlijk makkelijker is om te ''beatmatchen'' zoals in de startpost wordt vermeld. Omdat de pitch dus zo constant is.
Virgil wijzigde dit bericht 06-05-2003 16:40 (9%)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
quote:SeRRveR schreef op 06 May 2003 @ 16:40:
Done, heb net trouwens ook wat rondgevraagd in het stadscentrum (Arnhem).
Bij Ultimate Records gaan de Reloops 3000 en 4000 eruit tegen spotprijsjes
Dus het werkelijke verschil zit eigenlijk gewoon in de kracht van de motor. Dus dat het eigenlijk makkelijker is om te ''beatmatchen'' zoals in de startpost wordt vermeld. Omdat de pitch dus zo constant is.
Ik wil niet heel lullig doen maar Dre zit nog 50¤ onder die spotprijs van Ultimate records
Ze kunnen daar trouwens ook niet de speling van je arm af toveren en ze worden voor zover ik weet zonder element geleverd terwijl je er bij Dre een Ortofoon Pro S bij krijgt
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11682
Het kutte is alleen dat ze bij reloop ook een Vestax tik hebben -> Ze doen er geen stofkap bij (stelletje eikels)
T60P Widescreen
Reg. datum: 18 januari 2002
Je kan door die stroboscooprand kijken of hij precies op het goede aantal toeren loopt. Vraag mij echter niet welk randje je voor welk toerental moet hebben.quote:Seesar schreef op 06 May 2003 @ 17:49:
Ik heb misschien een hele stomme vraag, waarbij jullie waarschijnlijk echt zullen laggen, maar ik kon het nergens terug vinden, ook niet in de manual gegeven aan het begin van deze draad: wat kun je met dat blauwe/rode lampie wat vaak links naar het plateau zit? Ik weet dat het iets met timing te maken heeft, en met de "bobbeltje" op de rand van plateau.....
Mijn specs Rockford Fosgate Power
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last
Dit topic is gesloten.