Chill... neem een biertje ofzo
How to become a Dj... deel III
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 58 59 60 61 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 april 2002
Komaan kerel heb elke pagina bekeken en nog niet gevondenquote:Op woensdag 24 april 2002 23:00 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Even zoeken in dit draadje, en je zult vinden. Sorry, klinkt misschien lullig, maar met een béétje moeite (en even de voorgaande berichtjes uit dit 3e "How to become a DJ" draadje doorspitten) en je vindt de info gegarandeerd.
Reg. datum: 22 maart 2001
Ben net een beetje aan het stoeien gegaan met Traktor Dj, maar lijkt me wel wat om de jouwe te testen. Is het "Dj-decks"?quote:Op woensdag 24 april 2002 20:02 schreef Adion het volgende:
Hey, voor iedereen die geintereseerd is in mixen op de computer: Ik zoek nog steeds betatesters voor mijn eigen mix-programma.
Meer info via http://users.esstec.be/adion
Belangrijkste features tot nu toe zijn :
-Tot 3 decks waar je mp3,wav of ogg bestanden kan laden en waarvan je volume en pitch kan regelen
-Effecten per deck, waaronder 3-band equalizer, clipping/max volume detectie, flanger, echo
-Mogelijkheid tot bewaren van je mix in raw (binnenkort wav) en mp3 formaat.
-Natuurlijk pitch-benden om de platen gelijk te krijgen
-Gebruik van Cue point
-Voorbeluistering als je 3d geluidskaart hebt
Mijn laatste mix is ondertussen ook geupload naar de ftp server.
Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)
quote:Op donderdag 25 april 2002 16:50 schreef sjacka het volgende:
[..]
Komaan kerel heb elke pagina bekeken en nog niet gevondenzou iemand anders me de FTP misschien kunnen zeggen!! vind hem echt niet hoor!!
misschien moet je deze
met een echte bril vervangen
quote:Op donderdag 25 april 2002 16:50 schreef sjacka het volgende:
[..]
Komaan kerel heb elke pagina bekeken en nog niet gevondenzou iemand anders me de FTP misschien kunnen zeggen!! vind hem echt niet hoor!!
Komaan blinde vink ! Ik heb even zelf nagezocht, en binnen een paar minuten was het raak: post van Mries, ergens op pagina 6 (bij 25 berichten per pagina) van dit huidige draadje.
Nu we het er toch over hebben: MRIES, hoe kunnen we aangeven welke mixen er beschikbaar zijn vanaf het 'djsets' account, en welke alleen door 'donateurs' te benaderen zijn ?
[...] And of course this misses a fundamental point. What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: 'Why is it so dark in here?'
quote:Op vrijdag 26 april 2002 00:07 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Komaan blinde vink ! Ik heb even zelf nagezocht, en binnen een paar minuten was het raak: post van Mries, ergens op pagina 6 (bij 25 berichten per pagina) van dit huidige draadje.
Nu we het er toch over hebben: MRIES, hoe kunnen we aangeven welke mixen er beschikbaar zijn vanaf het 'djsets' account, en welke alleen door 'donateurs' te benaderen zijn ?
hhmmzz... volgens mij is alles via djsets te berijken
(trouwen pagina 8 staat het ook 2x
ben je blint??? "nee ik ben kluivert :D"
PS Wie heeft er nog een dancevalley kaartje voor de normale prijs te koop, ik ben mijne vergeten af te halen woensdag..zucht
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
Reg. datum: 21 juni 2000
Dan heb je denk ik (helaas) een groot probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2002 13:17 schreef Mries! het volgende:
PS Wie heeft er nog een dancevalley kaartje voor de normale prijs te koop, ik ben mijne vergeten af te halen woensdag..zucht
quote:Op vrijdag 26 april 2002 13:17 schreef Mries! het volgende:
waarom wil je bepaalde mixen afschermen dan?? Het is niet de bedoeling dat het een of andere prive opslag plaats wordt ofzo
Ik heb nog wel 2 kaartjes voor shockers over
Ik dacht doe voor de lol ff mee met de prijsvraag...en dan win je opeens...echt NIET de bedoeling
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
voor hoeveel wil je ze kwijt?quote:Op vrijdag 26 april 2002 16:03 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 kaartjes voor shockers over
Ik dacht doe voor de lol ff mee met de prijsvraag...en dan win je opeens...echt NIET de bedoeling![]()
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Op woensdag 24 april 2002 20:02 schreef Adion het volgende:
Hey, voor iedereen die geintereseerd is in mixen op de computer: Ik zoek nog steeds betatesters voor mijn eigen mix-programma.
Meer info via http://users.esstec.be/adion
Ik heb zelf ook ff gespeeld met PC DJ Red en BPM studio dus ik zou ook wel jouw proggie willen proberen
Dus als je nog testers nodig hebt, let us know.
Systeem/SSD | Acer 3810T/SU9400/SSD | Vaio P/SSD | Touch HD | SLK 230 Kompressor
Canon 40D | Canon 17-40 F/4.0L | Sigma 30 F/1.4 | Canon 70-200 F/4.0L | Metz 44AF-4C | Canon Ixus 100 IS
quote:Op vrijdag 26 april 2002 13:17 schreef Mries! het volgende:
waarom wil je bepaalde mixen afschermen dan?? Het is niet de bedoeling dat het een of andere prive opslag plaats wordt ofzo
Ik zit er niet op te wachten dat mensen buiten dit forum zomaar al mijn werk kan beluisteren. Liever hou ik het beperkt tot mensen van deze lijst... (maar ja, ga je niet in al te gekke bochten wringen om het voor elkaar te krijgen, zo belangrijk is het ook niet.)
Wat betreft het Dance Valley kaartje...
Ik kreeg mijn e-mail van de ticketservice donderdag, kon dus ook tot donderdag ophalen. De kaartjes die nog niet opgehaald werden gaan retour, komen weer beschikbaar. Als ik jou was zou ik rap, vandaag nog, naar een GWK gaan, als die meedoen aan koopavond. Misschien rekenen ze tot vandaag dat je op moet halen, of zelfs zaterdag nog.
(Tenzij je vandaag al langsgeweest bent, en je postcode + huisnummer niet meer in de reserveringslijst stond...)
[...] And of course this misses a fundamental point. What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: 'Why is it so dark in here?'
¤25 per stukquote:Op vrijdag 26 april 2002 17:14 schreef Ener-G het volgende:
[..]
voor hoeveel wil je ze kwijt?
hehe ben ik al geweest vanmiddagquote:Op vrijdag 26 april 2002 18:27 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten dat mensen buiten dit forum zomaar al mijn werk kan beluisteren. Liever hou ik het beperkt tot mensen van deze lijst... (maar ja, ga je niet in al te gekke bochten wringen om het voor elkaar te krijgen, zo belangrijk is het ook niet.)
Wat betreft het Dance Valley kaartje...
Ik kreeg mijn e-mail van de ticketservice donderdag, kon dus ook tot donderdag ophalen. De kaartjes die nog niet opgehaald werden gaan retour, komen weer beschikbaar. Als ik jou was zou ik rap, vandaag nog, naar een GWK gaan, als die meedoen aan koopavond. Misschien rekenen ze tot vandaag dat je op moet halen, of zelfs zaterdag nog.
(Tenzij je vandaag al langsgeweest bent, en je postcode + huisnummer niet meer in de reserveringslijst stond...)
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
Reg. datum: 08 november 2000
quote:Op vrijdag 26 april 2002 20:38 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
¤25 per stuk
NRG WIL ZE NIET, IK BIED JE 25 EURO t stuk.
sorry voor de caps..
Reg. datum: 06 maart 2002
Main - CPU
Orchid 21:00
DJ Hell 22:00
Monika Kruse 23:30
Pascal F.E.O.S. 01:00
Thomas Schumacher 3:30
Dave Clarke 5:00
UPS
Marcel Woods 21:00
Dumonde 22:00
Bas&Ram 23:30
Warmdouscher 1:00
Luna 2:30
DJ Wag 4:00
Dana 5:30
ICT
Shindoe 21:00
John Thomas 22:30
Technasia 00:00
Vitalic 1:30
Thomas Krome 2:00
Adam Beyer 3:30
K.Cee 5:30
Help 'es even: stijlen/wat zeker niet te missen...
(Ben er een beetje uit
Wie gaan er nog meer trouwens?
Laat me nou toch eens met rust man!
quote:Op zaterdag 27 april 2002 11:56 schreef DGO het volgende:
Shockers - Line up
Main - CPU
Orchid 21:00
DJ Hell 22:00 <- komt me ergens ook hel bekend voor
Monika Kruse 23:30
Pascal F.E.O.S. 01:00
Thomas Schumacher 3:30
Dave Clarke 5:00 <- TIP
UPS
Marcel Woods 21:00
Dumonde 22:00
Bas&Ram 23:30 <- draaiden in P60 in amstelveen oeverloos gebeuk, vond t zelf nou niet om naar huis over te schrijven
Warmdouscher 1:00 <- als je van lekker stampen houd maar ook van een mooi opgebouwde mix
Luna 2:30
DJ Wag 4:00
Dana 5:30 <- dit mooie blondje laat je beuken tot je erbij neervalt
ICT
Shindoe 21:00
John Thomas 22:30
Technasia 00:00 <- wil ik zelf weleens zien, schijnt lekker te zijn
Vitalic 1:30
Thomas Krome 2:00 <- vage maar goeie techno
Adam Beyer 3:30 <-ook een topper van formaat
K.Cee 5:30
Help 'es even: stijlen/wat zeker niet te missen...
(Ben er een beetje uit
Tijd voor een DJ meeting??
ik ga namelijk ook
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Reg. datum: 06 maart 2002
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:14 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
Tijd voor een DJ meeting??
ik ga namelijk ook
Ok dan!
Alle reviews van vorig jaar zijn echt super dus ik kan niet wachten!
Zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe laat, wil eigenlijk niks missen, maar 21:00 is wel erg vroeg...
DJ Hell veel goeds over gehoord, Monika Kruse ook, allebei vroeg....
lang geleden, weer es effe lekker stampen
Laat me nou toch eens met rust man!
quote:Op zaterdag 27 april 2002 14:21 schreef DGO het volgende:
[..]
Ok dan!
Alle reviews van vorig jaar zijn echt super dus ik kan niet wachten!
Zit alleen nog een beetje te twijfelen hoe laat, wil eigenlijk niks missen, maar 21:00 is wel erg vroeg...
DJ Hell veel goeds over gehoord, Monika Kruse ook, allebei vroeg....
lang geleden, weer es effe lekker stampen
De hele line up van de CPU =
Pascal FEOS
quote:Op vrijdag 26 april 2002 18:12 schreef Sick Nick het volgende:
Ik heb zelf ook ff gespeeld met PC DJ Red en BPM studio dus ik zou ook wel jouw proggie willen proberenBeide wel grappig alleen het controle over de pitch was gewoon slecht in beide pakketen terwijl die toch meer dan $200 zijn
Dus als je nog testers nodig hebt, let us know.
Als je het wil proberen, gewoon een mailtje sturen naar adion@planetquake.com, dan stuur ik je de download-link op.
Persoonlijk vind ik dat de pitch controle in mijn programma veel beter is dan in BPM Studio/PC DJ.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
http://new.only-djs.com
en Password : finaltestphase
navigatie is in ieder geval een stuk verbeterd zo te zien
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Als het goed is gaat ie binnenkort (eind mei) online.
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
wat zijn die shipping cost's duur..
euro> 9,52
bijna 25 nlg dus
iig goeie reden om gewoon naar een ECHTE platenshop te gaan, ook beetje sociale contacten opdoen enzo
eigenlijk koop ik alleen de nummers die ik in de echte shop niet kan vinden op het net
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 58 59 60 61 last
Dit topic is gesloten.