Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Vanavond eindelijk eens een paar rondjes TDM gedaan met de SVD die zowaar aangenaam waren! :) Meestal ga ik teveel spammen met autosnipers en dan irriteer ik me dood aan de recoil, maar de iron sights van de SVD zijn best goed en zonder scope is het opeens een heel ander verhaal. Foregrip erop.. zelfs in CQC kon ik me goed redden (wat me vaak niet zo goed lukt met de M39).

Ik probeer ook altijd even met supressor erop, maar dat is echt nooit een succes. Ik doe bijna overal supressors op maar bij sniper rifles werkt het echt niet voor mij. Wel jammer want het ziet er wel badass uit vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

nero355 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:11:
[...]

Ben ik de enige die een oude BF2 of BF1942 speler had verwacht in plaats van zo'n rare oude vent die amper te verstaan is en verder helemaal niet grappig is :?

De n00b en Colonel 100 zijn veel grappiger 8)
Ik weet niet hoor maar als je net als ik bf3 al sinds dag 1 speelt dan is al die gepatche-de shit waar die ouwe het over heeft (en waar veeeeel mensen over hebben lopen whinen) wel heel herkenbaar, en dat is nou juist wat die BFF filmpjes in mijn ogen ook altijd zo leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:15

fynrd1

Fooled by Randomness

Iemand een idee hoe ik de timeout length kan aanpassen? Ik heb nu hele tijd server timeouts, 2 a 3 seconde meer zou denk ik wat schelen

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben ik de enige die een oude BF2 of BF1942 speler had verwacht in plaats van zo'n rare oude vent die amper te verstaan is en verder helemaal niet grappig is :?
BF1492 or BF2 was echt een fossiel geweest en dan had dit filmpje minimaal een halfuur geduurd. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:46:
Iemand een idee hoe ik de timeout length kan aanpassen? Ik heb nu hele tijd server timeouts, 2 a 3 seconde meer zou denk ik wat schelen
Als dat gebeurt is de verbinding crap, dan moet je de verbinding aan pakken en niet maar meer uitstel krijgen. Je hoort überhaupt geen timeouts te krijgen, als dat wel gebeurt is er wat mis en moet je daar dus wat aan gaan doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tsurany schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:52:
[...]

Als dat gebeurt is de verbinding crap, dan moet je de verbinding aan pakken en niet maar meer uitstel krijgen. Je hoort überhaupt geen timeouts te krijgen, als dat wel gebeurt is er wat mis en moet je daar dus wat aan gaan doen.
Ik heb het probleem al gelokaliseerd maar ik kan er niks aan veranderen. UPC met hun crap service zullen wel pas een monteur het einde van de week hierheen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is het tot die tijd geen Battlefield. Iedereen heeft last van een persoon met een slechte verbinding, het zou niet redelijk zijn om jouw probleem op de rest af te schuiven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tsurany schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:54:
Dan is het tot die tijd geen Battlefield. Iedereen heeft last van een persoon met een slechte verbinding, het zou niet redelijk zijn om jouw probleem op de rest af te schuiven.
Anderen hebben er geen last van, ping is ook gewoon laag, en dan is die ineens weg. Soms een uur niks aan de hand, en dan ineens elke 5 minuten weer pff ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:9~

En aan alle haters die zeggen "Ja maar, iedereen kan zijn mooie kills recorden en die achter elkaar plakken"...
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lembnt5kZW1qdtfdbo1_250.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 14 januari 2013 @ 03:43:
:9~
[video]

En aan alle haters die zeggen "Ja maar, iedereen kan zijn mooie kills recorden en die achter elkaar plakken"...
[afbeelding]
Tja 95% van al zijn kills zijn noob tegenstanders..... 4% zijn kills omdat hij een icon ziet waar hij op kan mikken en 1% zijn wel knappe kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De n00b en Colonel 100 zijn veel grappiger 8)
Deze episode van BFF was inderdaad minder grappig dan de voorgaande.
hij benoemt alleen de problemen waar iedereen zat over te klagen en that's it.
pas op het einde kwam er een smile op me gezicht met you supposed to be a white man ;)

Gisteren clan war gespeeld en zelfs toen we de tegenstander een mannetje meer gaven in Metro, konden ze niets betekenen. helaas was het dus geen uitdaging en stond ik zelf ook 30 -1 in een clan war.
we hielden 2 punten vast en daarna zorgde we er gewoon voor dat ze er niet doorheen konden komen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:29
zo heb laatste dagen weer heel wat BF3 gespeeld .. enige wat me stoort is dat mensen niet in een team spelen .. is er een server waar veel tweakers komen en die dan ook samen spelen ..

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:50

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou de balans is ook vaak ver te zoeken als ik in de server browser kijk is het ticket verschil meestal al 300-800 tickets verschilt .
En 1 op de 2 potjes mond vaak uit in 1 team dat alle vlaggen heeft.
Zo is battlefield weinig meer aan :(
Ik hoop nog een x op een goede balance tool maar die komt vast niet meer

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:03:
Nou de balans is ook vaak ver te zoeken als ik in de server browser kijk is het ticket verschil meestal al 300-800 tickets verschilt .
De beste balanstool zou zijn geweest dat DICE een aantal tutorials in BF3 had gestopt. Elke game kom ik wel mensen tegen die werkelijk geen idee hebben wat de helft betekent. Ammo droppen weet niemand, hetzelfde voor health. Een andere leuke is dat je reactive armour kan repareren. Heeft iemand ooit een random dat zien doen?

Als mensen op z'n minst weten wat mogelijk is dan scheelt dat al redelijk wat denk ik zo. En dan ook nog een soort van command structure waarbij er een soort van coördinatie is in een teamoriented game zou ook wel leuk zijn. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk eigenlijk niet zozeer dat het probleem ligt bij het feit dat er geen goede balancing plugins bestaan, maar dat de plugins die er zijn, zoveel verschillende mogelijkheden tot balancing bieden (aan de hand van skill, kd, algoritmes, noem het allemaal maar op) dat je als server admin ook een beetje door de bomen het bos niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 302316 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:55:
[...]
Denk eigenlijk niet zozeer dat het probleem ligt bij het feit dat er geen goede balancing plugins bestaan, maar dat de plugins die er zijn, zoveel verschillende mogelijkheden tot balancing bieden (aan de hand van skill, kd, algoritmes, noem het allemaal maar op) dat je als server admin ook een beetje door de bomen het bos niet meer ziet.
De beste spelers shuffelen na elke ronde lijkt in theorie leuk, maar als daar vier van met dezelfde clantags in één squad zitten dan kun je er vergif op innemen dat shuffelen inhoudt dat óf twee man gaat zitten proberen te switchen, óf alle vier op zoek gaan naar een server die niet zo slecht ingesteld is, óf twee man blijft beukend kontschoppen omdat de andere twee, geforceerd in het vijandelijke team, hun clanmatties gaan zitten helpen door c4 op eigen voertuigen te plakken en lege jeepjes over hun eigen team te walsen, locaties verklappen en alle andere lamballenongein uithalen die je kunt verzinnen. Of dat je een squad van vier goed samenspelende asskickers omvormt tot twee squads van twee man die geen bal voor elkaar krijgen omdat ze hun matties missen.

Als je in plaats van losse spelers netjes squads balanceert kom je in de onhandige situatie dat je eigenlijk, om de teams even sterk te maken, niet op het aantal spelers per team zou moeten letten. Dat gaat niet, dus probeer je één hele goeie squad te duwen in een team met verder alleen nietsnutten. Dat gaat óf niet helpen omdat de goeie squad te goed is,of het breekt de goeie squad en die gaan weg, en je balans is weer mijlen ver te zoeken.

Daar is op geen enkele manier een eenvoudige balans in te vinden. Ophouden met exact evenveel spelers willen hebben en spelers verdelen gebaseerd op skill desnoods in oneven teams, zou beter zijn. Maar dat doet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:50:
[...]

De beste balanstool zou zijn geweest dat DICE een aantal tutorials in BF3 had gestopt. Elke game kom ik wel mensen tegen die werkelijk geen idee hebben wat de helft betekent. Ammo droppen weet niemand, hetzelfde voor health. Een andere leuke is dat je reactive armour kan repareren. Heeft iemand ooit een random dat zien doen?

Als mensen op z'n minst weten wat mogelijk is dan scheelt dat al redelijk wat denk ik zo. En dan ook nog een soort van command structure waarbij er een soort van coördinatie is in een teamoriented game zou ook wel leuk zijn. O-)
Sorry maar is het je nooit opgevallen dat er soms een messagebox rechtsonder kom te staan hoe iets werkt ?
Daarnaast denk ik dat dice niet alles moet voorkauwen en zeggen hoe het werkt. in notime loop iedereen met dezelfde setup te spelen. ik denk dat iedereen wel weet dat ammo droppen 4 is etc, maar er zijn gewoon spelers die gewoon dom zijn en die er niks van snappen. Het grootste probleem zijn de spelers die gewoon verkeerd denken. zo kwam ik laatst wat spelers tegen met domme opmerkingen.
1. Its not Rush so i don't have to defense |:(
2. Why should i give you ammo, you can also play the support class |:( |:(
3. Jets are not Op they are just too powerfull and im too awesome with it.
4. ik kom uit amsterdam :P (geintjuh natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Sorry maar is het je nooit opgevallen dat er soms een messagebox rechtsonder kom te staan hoe iets werkt ?
Totaal waardeloze tips waar je ook zo overheen leest. Je doet er verder ook niks mee, de helft zal het meteen vergeten op die manier...
Daarnaast denk ik dat dice niet alles moet voorkauwen en zeggen hoe het werkt. in notime loop iedereen met dezelfde setup te spelen. ik denk dat iedereen wel weet dat ammo droppen 4 is etc, maar er zijn gewoon spelers die gewoon dom zijn en die er niks van snappen.
Alsof mensen nu niet allemaal met de M16A3 met red dot of kobra, foregrip en HB lopen...
En ik bedoelde uitleg van hoe de minimap werkt en wat symbolen bedoelen. Zo ongeveer niemand heeft een idee wat die kogels boven iemands hoofd betekenen...
Het grootste probleem zijn de spelers die gewoon verkeerd denken. zo kwam ik laatst wat spelers tegen met domme opmerkingen.
1. Its not Rush so i don't have to defense |:(
2. Why should i give you ammo, you can also play the support class |:( |:(
3. Jets are not Op they are just too powerfull and im too awesome with it.
4. ik kom uit amsterdam :P (geintjuh natuurlijk)
En dat is waarom er nou juist wel tutorials moeten komen. Mensen hebben nog steeds niet door dat je punten krijgt voor ammo geven of dat de vlaggen ook moet verdedigen om te winnen...

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-01-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:04:

Daar is op geen enkele manier een eenvoudige balans in te vinden.
Dus in essentie zeg je eigenlijk precies hetzelfde als ik in mijn post ook al deed. Aangezien je daar verder inhoudelijk totaal niet op ingaat, vind ik eerlijk gezegd de qoute ook nogal overbodig. Ja het is behoorlijk moeilijk een goed werkende balans te vinden, alleen ben ik niet van mening dat het onmogelijk is. Zoals ik al aangaf, komt dit mijns inziens dan ook niet door het gebrek aan goede balancing plugins, maar juist doordat de plugins zoveel verschillende mogelijkheden ter belancing bieden. Hierdoor kan ik mij goed voorstellen dat het voor server admins lastig is om te bepalen / te testen welke mogelijkheden nou daadwerkelijk wel of niet goed blijken te werken. (Hierbij is het overigens ook prima mogelijk om in te stellen of bepaalde squads / clans juist wel of niet bij elkaar moeten blijven of niet.)

Voor de geïnteresseerden, hier is een link naar de plugin die tegenwoordig op onze server draait, met een mooi overzichtje van alle opties die mogelijk zijn om de teams te balanceren. (http://www.phogue.net/for...-BF3)&highlight=balancing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldig, volgens mij is de statserver van BF3 gecrashed. Iedereen is ingame rank 0 en je kan alleen de default wapens gebruiken zonder iets. Ik dacht dat we hier vanaf waren na BFBC2 DICE. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

DanielWW2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:47:
Geweldig, volgens mij is de statserver van BF3 gecrashed. Iedereen is ingame rank 0 en je kan alleen de default wapens gebruiken zonder iets. Ik dacht dat we hier vanaf waren na BFBC2 DICE. |:(
Battlelog ziet er anders nog goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 179336 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Battlelog ziet er anders nog goed uit.
Ingame was het heel anders. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-07 18:41
DanielWW2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Ingame was het heel anders. :/
Gelukkig is de m16 direct als eerste wapen unlocked, huuhuuhuu!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:51:
[...]
Gelukkig is de m16 direct als eerste wapen unlocked, huuhuuhuu!!!
En dan zat je in het RU team. :')
En nu lijkt het weer te werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:57:
[...]

En dan zat je in het RU team. :')
Toevallig had ik gisteren de RU wapen gepakt voor wat uitdaging.
met foregrip RDS en Suppressor haha
http://battlelog.battlefi...how/53172051/1/172685289/

dit potje was een potje met HEEL VEEL LAG.
http://battlelog.battlefi...how/53183124/1/172685289/
Moet je maar eens zien hoeveel er gequit zijn in mijn team en wat er van overbleef zucht.
ik had wel een Only in Battlefield momentje en jammer dat ik het niet had opgenomen.

Ik zag een attack heli over mijn tank vliegen en ik probeer hem te raken, maar omdat ik niet al te best stond was het zeer moeilijk om hem nog te raken, maar ik schoot dus me mainshell naar de heli en op dat moment zoals wel vaker, draait hij net zijn staart en mis ik hem op een haarna. MAAR op dat zelfde moment komt er een flanker jet achter de heli van links (Die ik totaal niet had zien aankomen) en BOEM !!
jet uit de lucht geschoten, dat was opzich al episch om mee te maken, maar de attackheli kreeg zoveel G krachten te verwerken dat hij met zijn neus de grond in gaat en BOEM zowel de jet als de attack heli waren weg. Man dit soort acties maakt BF3 zo supergame. ondanks mijn geklaag en gezeur altijd, zijn dit de momenten wat BF3 leuk maakt en dan vindt ik het persoonlijk er nog mooi uitzien en goed klinken als het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:22:
[...]
Toevallig had ik gisteren de RU wapen gepakt voor wat uitdaging.
met foregrip RDS en Suppressor haha
http://battlelog.battlefi...how/53172051/1/172685289/
Red dot = telt niet. De iron sights van de AK zijn niet echt geweldig in deze game. Je bent vrij snel het zicht op je tegenstander kwijt...

En dan ook nog de JNG-90 assignment gehaald, met quickscoping like a boss. :P
Het is overigens niet echt voor herhaling vatbaar, de snipers zijn veel te onbetrouwbaar in BF3 om dit vaker te gaan doen maar nu ging het lekker omdat de meeste mensen er niet veel van bakte. :+
http://battlelog.battlefi...how/53247742/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:17

ronalddus

Buffalo77

peakaboo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 04:27:
[...]

Tja 95% van al zijn kills zijn noob tegenstanders..... 4% zijn kills omdat hij een icon ziet waar hij op kan mikken en 1% zijn wel knappe kills :)
Onzin, dat doen niet veel spelers ze na.
Ik hoor mensen dat vaker roepen, maar zet je eigen goede kills op een rijtje en je krijgt echt niet dit resultaat.
Er is niet echt veel aan bewerkt namelijk

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 302316 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:32:
Dus in essentie zeg je eigenlijk precies hetzelfde als ik in mijn post ook al deed. Aangezien je daar verder inhoudelijk totaal niet op ingaat, vind ik eerlijk gezegd de qoute ook nogal overbodig.
Ten eerste zeg ik veel meer dan jij deed en ten tweede is het gebruikelijk als je op iemand's verhaal doorborduurd dat even te citeren. Eerlijk gezegd vind ik dat je niet moet huilen over dat je gequote wordt.
Voor de geïnteresseerden, hier is een link naar de plugin die tegenwoordig op onze server draait, met een mooi overzichtje van alle opties die mogelijk zijn om de teams te balanceren. (http://www.phogue.net/for...-BF3)&highlight=balancing).
Die plug-in is net zo goed vervelend als andere balancer plugins; als je die z'n gang laat gaan kan hij in-game gigantisch disruptive zijn omdat tijdens een unbalanced game het gewissel erg hard kan gaan en behoorlijk irritant kan zijn (in-game wisselen is sowieso geen populair iets natuurlijk) en omdat hij elke ronde opnieuw balancet, of dat nou nodig is of niet, met als gevolg dat als je een goeie balance had je de volgende ronde alsnog diep genaaid kunt zijn. Bovendien als de balance echt ver weg is dan gaan mensne ook vertrekken. de in-round balance optie kan dan het leven bepaald niet beter maken doordat voorheen winnende spelers vertrekken omdat ze ineens in het verliezende team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

GVD :(
Net 2 Dice approved gasten geknifed
hadden ze net hun dogtag veranderd :(
Fonta had meer geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dus ?? Ik maai alles neer met de AK74 zowel de normale als de kleinere versie :P
Ik durf het gekke ding zelfs wel OP te noemen, maar niemand die er mee speelt dus het is wel goed zo :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 01:18:
[...]

Dus ?? Ik maai alles neer met de AK74 zowel de normale als de kleinere versie :P
Ik durf het gekke ding zelfs wel OP te noemen, maar niemand die er mee speelt dus het is wel goed zo :+
Dan nu zonder attachments.
En OP, no way. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:37
Ik moet zeggen dat het van het weekend best redelijk was met de balance, zijn leuke potjes als het gelijk opgaat en je maar met 15 tickets verschil wint of verliest.
Aan het einde van het rondje zie je iedereen als een gek lopen reviven om tickets te behouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485285

Wat zou volgens jullie DICE moeten veranderen aan Battlelog met het oog op Battlefield 4? Gaan ze het met BF4 nog gebruiken of laten ze het links liggen?

Zelf vind ik het leuk dat ik al mijn statistieken in kan zien zonder veel moeite.
Toch heb ik mijn twijfels over het privacy gedeelte van de site.

Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk privacy gedeelte? Enige wat je ziet is een nickname, daar kan niemand een persoon aan koppelen. Nergens staat je mail adres, nergens staan andere gegevens. Privacy is nu niet echt van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:15:
Welk privacy gedeelte? Enige wat je ziet is een nickname, daar kan niemand een persoon aan koppelen. Nergens staat je mail adres, nergens staan andere gegevens. Privacy is nu niet echt van toepassing.
Toch lukt het blijkbaar mensen om Battlelog te hacken, daar doelde ik meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heeft het hacken van een frontpage met privacy te maken? Hackers hebben voor zover ik weet geen persoonsgegevens buit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:20:
Wat heeft het hacken van een frontpage met privacy te maken? Hackers hebben voor zover ik weet geen persoonsgegevens buit gemaakt.
Dat is dus niet helemaal duidelijk, maar goed. Wat vindt je verder dan?

Dit is Origin maar toch,
YouTube: IMPORTANT MESSAGE - Origin Account Details STOLEN

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 485285 op 15-01-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 01:18:
[...]

Het wapen is sloom en daarom makkelijk te gebruiken op mid tot lange afstanden.
OP is het wapen ZEKER niet, want je hebt gewoon bijna een hele magazijn nodig voor een kill en je verliest het van bijna iedere wapen. alleen de SCAR-L,KH2002 zijn nog slechter.
Anoniem: 485285 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:12:
Wat zou volgens jullie DICE moeten veranderen aan Battlelog met het oog op Battlefield 4? Gaan ze het met BF4 nog gebruiken of laten ze het links liggen?

Zelf vind ik het leuk dat ik al mijn statistieken in kan zien zonder veel moeite.

Wat is jullie mening?
Battlelog zal blijven bestaan, ook met BF4 gaan ze dit systeem gebruiken.
opzich is er niks mis mee met battlelog zelf, alleen moeten de administrators meer hun best doen.
Mijn profiel had een perm. ban. en dit kon in geen mogelijkheid aangepast worden want ik had verkeerde taal gebruikt. half jaar later is mijn profiel toch weer volledig open gezet.

Hacken van accounts ben ik niet zo erg bang voor, met wat goede bewijs krijg je account wel terug.
slechte zaak vindt ik echter de gamefiles die aangepast kunnen worden door de gebruiker. zodat ze de kleuren kunnen aanpassen en andere stats op een wapen kunnen geven.

Nee laten we hopen dat BF4 geen client side hit registratie meer heeft, dat de engine die ze gebruiken voor de animaties een stuk beter gaat worden (hebben ze 2 jaar de tijd voor gehad) Dat de jets niet meer OP zijn en dat premium een stuk uitgebreider wordt. dus meer dogtags en alle wapens mogen camo krijgen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
Pykow schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:26:

Nee laten we hopen dat BF4 geen client side hit registratie meer heeft, dat de engine die ze gebruiken voor de animaties een stuk beter gaat worden (hebben ze 2 jaar de tijd voor gehad) Dat de jets niet meer OP zijn en dat premium een stuk uitgebreider wordt. dus meer dogtags en alle wapens mogen camo krijgen van mij.
Ik ben het vooral eens met het moeten veranderen van de hit registratie, het komt te vaak voor dat je al achter cover zit en alsnog dood gaat. De animaties vind ik wel soepel gaan behalve over voorwerpen of rotsen heen springen, dat kan soms ook frustrerend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Anoniem: 485285 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:12:

Wat is jullie mening?
Mijn mening over jouw twijfels? Je geeft niet aan waarover je twijfelt, dus mijn mening is dat die twijfels bij voorbaat ongegrond zijn.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zojuist eindelijk een keer succes gehad met de Igla. Minimaal 15x een chopper uit de lucht gehaald, en zelf 2x een jet. Dit lukt uiteraard alleen als er wat minder ervaren piloten inzitten, en ik had de mazzel dat ze elke keer te vroeg de flares eruit gooide.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:18

Arfman

Drome!

Van het weekend na lange tijd weer eens gespeeld. 1 superpotje gehad met goeie balance, was nog 1500 tickets zelfs maar verveelde geen moment. Rest van het weekend alleen maar waardeloos gebalanceerde potjes gehad met > 200 tickets, geen barst aan. 1 potje waarin een level 100 nerd in een jet naar 50-1 ging en iedereen in ons team gigantisch afmaakte, ook niks aan. Slecht gevoel overgehouden aan dit BF3 weekendje en maar lekker andere games gaan spelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03:26
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:38:
Van het weekend na lange tijd weer eens gespeeld. 1 superpotje gehad met goeie balance, was nog 1500 tickets zelfs maar verveelde geen moment. Rest van het weekend alleen maar waardeloos gebalanceerde potjes gehad met > 200 tickets, geen barst aan. 1 potje waarin een level 100 nerd in een jet naar 50-1 ging en iedereen in ons team gigantisch afmaakte, ook niks aan. Slecht gevoel overgehouden aan dit BF3 weekendje en maar lekker andere games gaan spelen.
Waarom zijn Master Eagle 100 Sergeants nerds?
BF3 is al meer dan een jaar uit, dus er zijn genoeg spelers die vogel 100 zijn.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat is inderdaad zo, maar het gaat denk meer om het speciaal spelen in server met weinig tegenstand. Als je 50-1 staat met je jet, en der is totaal geen weerstand, is voor een LvL 100 toch ook niks aan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:57
CodeCaster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:20:
[...]

Mijn mening over jouw twijfels? Je geeft niet aan waarover je twijfelt, dus mijn mening is dat die twijfels bij voorbaat ongegrond zijn.
Ongegrond omdat jij niet weet wat zijn twijfels zijn? Das raar....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:48:
Dat is inderdaad zo, maar het gaat denk meer om het speciaal spelen in server met weinig tegenstand. Als je 50-1 staat met je jet, en der is totaal geen weerstand, is voor een LvL 100 toch ook niks aan?
Dan is het tijd om een Youtube filmpje te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:48:
Als je een beetje goed bent met een jet valt er ook niet veel weerstand te bieden, behalve als je een goede jet piloot als tegenstander hebt, maakt niet uit of je lvl 100 bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CodeCaster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:20:
[...]

Excuses voor mogelijk ongemak. Misschien legt dit mijn twijfels een beetje uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485285 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Heb het filmpje niet gezien, maar waarom zou je daar zorgen over maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
ronalddus schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:48:
[...]

Onzin, dat doen niet veel spelers ze na.
Ik hoor mensen dat vaker roepen, maar zet je eigen goede kills op een rijtje en je krijgt echt niet dit resultaat.
Er is niet echt veel aan bewerkt namelijk
Onzin? Dus jij kijkt in je glazen bol en meent dat hij de enige is die dit zo'n beetje kan? Riiiiight. Die unscoped sniper kill waar hij die gast uit die heli knalt is knap idd. Is mij ook wel eens gelukt met een G18 bijv. op lange afstand dat ik de pilot eruit knalde. Ik neem helaas voor jou nooit iets op tijdens het spelen maar ik maak soms wel aparte kills. Dat ze niet op video staan wil niet zeggen dat ze door andere nooit gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Anoniem: 485285 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Ik zie een filmpje met zes minuten gameplay en heb geen geluid, noch zin om zes minuten naar geblaat te luisteren. Als het zo'n IMPORTANT MESSAGE was, had 'ie het probleem wel even uitgetikt in de description van de video. Mijn gok: hij heeft last van social engineering, keyloggers en/of voorspelbare/hergebruikte credentials.
ChojinZ schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:53:
Ongegrond omdat jij niet weet wat zijn twijfels zijn? Das raar....
Hap je nu, of snap je 'm nu?

"Ik heb mijn tijfels over appels, wat zijn jullie gedachten?". Daar valt gewoon geen zinnig antwoord op te geven, behalve bijvoorbeeld "Ja, je hebt gelijk".

@hieronder: word je dat jet-gejank nou echt nooit zat?

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 15-01-2013 14:45 ]

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:58:
[...]

Als je een beetje goed bent met een jet valt er ook niet veel weerstand te bieden, behalve als je een goede jet piloot als tegenstander hebt, maakt niet uit of je lvl 100 bent of niet.
Je moet gewoon simpel doen, kom je een jet piloot tegen die het goed doet en dus tig stars heeft voor de jet.
leave de server want je bent alleen maar voer. je doet niks tegen een goede jet deze dagen.
het gaat hier niet zozeer om een lvl100 nerd maar een jet whore en die moet je gelijk negeren en een andere server opzoeken. meeste jet piloten verpesten de game ontzettend hard. als ik me een jaar lang bezig had gehouden met de jets, dan had ik ook iedereen kunnen domineren zonder al te veel moeite. maar goed deze discussie is al te vaak langs gekomen en de conclusie blijft nog steeds het zelfde. jets zijn overpowerd volgens 75% van de gevraagde. gelukkig hebben we genoeg maps zonder jets :D en hopelijk heeft BF4 helemaal geen jets meer !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:43:
[...]

Waarom zijn Master Eagle 100 Sergeants nerds?
BF3 is al meer dan een jaar uit, dus er zijn genoeg spelers die vogel 100 zijn.
Hoeveel uur zou je nodig hebben om level 100 te worden?

Ik heb er 193 uur inzitten (jezus wat veel) en ik ben level 50, zie ik net. Om level 100 te worden zou ik er dus ~400 uur in moeten steken. Dat is dus elke dag voor een jaar lang minstens een uur spelen. Misschien haalbaar als student, maar voor de mensen die meer hobby's hebben (of claimen een leven te hebben, zoals ik :+) is dat niet te doen.

Ongetwijfeld zou zo'n gast me als level 1 ook nog uit de lucht knallen, wat dat betreft ben ik het helemaal met Pykow eens. Ik heb servers meegemaakt waarin 1 of 2 jetwhores van 1 team de map domineerden. Tanks aan flarden geschoten, squads vermorzeld die een vlag in gingen nemen, enzovoort. IGLA's en Stingers helpen niets tegen dat soort mensen, die flaren en duiken achter een bergkam. Of je moet met het halve team met IGLA's gaan lopen en je concentreren op de jets maar dan stel je op de grond weer geen reet voor.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen jets is ook overdreven, fatsoenlijke MAA voertuigen die niet dood worden generft omdat de jet whores te veel hebben gehuild op battlelog is wel een vereiste voor BF4. DICE mag ook wel wat meer SAA's plaatsen of ze tenminste effectief maken. Ik wil een f*cking patriot in BF4, ontwijk dat maar jet whores. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:19:
[...]

Ik heb er 193 uur inzitten (jezus wat veel) en ik ben level 50, zie ik net. Om level 100 te worden zou ik er dus ~400 uur in moeten steken. Dat is dus elke dag voor een jaar lang minstens een uur spelen. Misschien haalbaar als student, maar voor de mensen die meer hobby's hebben (of claimen een leven te hebben, zoals ik :+) is dat niet te doen.

Ongetwijfeld zou zo'n gast me als level 1 ook nog uit de lucht knallen, wat dat betreft ben ik het helemaal met Pykow eens. Ik heb servers meegemaakt waarin 1 of 2 jetwhores van 1 team de map domineerden. Tanks aan flarden geschoten, squads vermorzeld die een vlag in gingen nemen, enzovoort. IGLA's en Stingers helpen niets tegen dat soort mensen, die flaren en duiken achter een bergkam. Of je moet met het halve team met IGLA's gaan lopen en je concentreren op de jets maar dan stel je op de grond weer geen reet voor.
Maar dan ga je van jezelf uit als gemiddelde, misschien was jij wel wat trager? Als je regelmatig in de top 3 staat level je toch een stuk sneller denk ik. Uiteraard kost het je tijd, maar als een jaar bf3 speelt en eigenlijk geen andere games is het goed te doen hoor. Ook voor niet studenten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(25.000.000 - X) / Y waarbij X je huidige aantal punten is en Y je SPM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-07 10:27
Tsurany schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:36:
[...]

(25.000.000 - X) / Y waarbij X je huidige aantal punten is en Y je SPM is.
En om dan echt correct te zijn delen door 60, anders heb je het aantal minuten die je zal nodig hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:19:
Geen jets is ook overdreven, fatsoenlijke MAA voertuigen die niet dood worden generft omdat de jet whores te veel hebben gehuild op battlelog is wel een vereiste voor BF4. DICE mag ook wel wat meer SAA's plaatsen of ze tenminste effectief maken. Ik wil een f*cking patriot in BF4, ontwijk dat maar jet whores. :D
Rocketpods eraf scheelt al de helft, trouwens. Als je alleen je guns hebt en eventueel een guided missile (waar geen hond voor designate, dus die alleen op tanks gaat werken op korte afstand) wordt domineren een heel stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tijdens de eerste persberichten over de ranks en classis in BF3, gaven ze aan dat je ongeveer 400 uur erover zou doen om de hoogste rank te halen.
als je veel conquest speel dan haal je het in 400 uur.
speel je daarnaast veel TDM,Metro map, dan kan je het zelfs halen in 250 uur ongeveer.
zelf heb ik er 440 uur overgedaan, ik heb ooit een profiel gezien die alleen maar tdm speelde en metro en binnen 150 uur lvl 100 was geworden en dat is echt ziek
ik was echt een noob in het begin van BF3.
als je van TF2 komt en alleen maar rocketjumps en airshots gewent bent om te maken is BF3 echt een wereld van een verschil met veel langzamere gameplay en gewoon rifles ipv rocketlaunchers, granade spammers (ja M320 LVG nu) etc. eerste uren was ik ook aan het twijfelen wat het beste wapen was. ik speelde altijd met de m27 iar en dat was toen mijn beste wapen. ik heb de game zelfs de eerste 2 a 3 maanden niet aangeraakt omdat ik er niks van bakte en dat is gelukkig goed bijgetrokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 12:18
allez eindelijk lvl 100 http://battlelog.battlefi...Imperiu5/stats/589837374/

heeft me toch 330 uur gekost. Spijtig dat ik maar 1 dubbel XP weekend heb meegemaakt. Anders was het mss wat sneller gebeurd.

Ben mss ook wat teveel bezig geweest om met crappy wapens te spelen de laatste tijd. Nog een paar unlocks te gaan voor LMGs en snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Postius schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Maar dan ga je van jezelf uit als gemiddelde, misschien was jij wel wat trager? Als je regelmatig in de top 3 staat level je toch een stuk sneller denk ik. Uiteraard kost het je tijd, maar als een jaar bf3 speelt en eigenlijk geen andere games is het goed te doen hoor. Ook voor niet studenten.
Oh ja dat kan, ik sta bijna nooit in de top 3, alleen op hele slechte servers :D

Jetwhores heb ik an sich geen probleem mee, het probleem is echter dat het een goed samenwerkend team vereist (dus verdeeld over de map genoeg Stingers/IGLA's). Zie dat maar eens te coordineren op een pub .. (en nee, ik heb geen tijd voor clanwars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:45:
[...]

Rocketpods eraf scheelt al de helft, trouwens. Als je alleen je guns hebt en eventueel een guided missile (waar geen hond voor designate, dus die alleen op tanks gaat werken op korte afstand) wordt domineren een heel stuk moeilijker.
Nee, het wordt in de meeste gevallen voor de echte pro's een stuk makkelijker. Waarom, omdat als je de rocket pods eraf haalt er alleen maar minder spelers een jet gaan pakken en de pro's die overblijven rapen nog net zo hard (met minder tegenstand) met alleen de cannon, plus het feit dat jets dan eerst voor het voetvolk gaan aangezien tanks aanvallen met je cannon zo goed als nutteloos is. De discussie over jets=op vind ik op zich prima maar het gros van de hier aangedragen oplossingen zijn gewoon niet overdacht en puur van uit een enkele rol (meestal infatristen) bekeken zonder naar het complete plaatje te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 08:11
dotslasher schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:50:

heeft me toch 330 uur gekost. Spijtig dat ik maar 1 dubbel XP weekend heb meegemaakt. Anders was het mss wat sneller gebeurd.
Das wel een (hele)goede SPM in mijn ogen. Dus ik zou zeggen 'maar' 330 uur ;)
Om op Pykow te antwoorden vind ik 400 uur ook aardig snel. Ik denk toch echt dat de gemiddelde speler er minstens 500-600 uur over doet. Het gros van de spelers waarvan ik het profiel bekijk - ik klik af en toe nog wel eens random een profiel aan - heeft meestal een SPM lager dan 600.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EliHiel schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:44:
[...]

En om dan echt correct te zijn delen door 60, anders heb je het aantal minuten die je zal nodig hebben. :)
Inderdaad, anders heb je wel heel veel uur te gaan ;) En om echt heel heel correct te zijn moet je nog de tijd tussen rondes mee calculeren en dan weet je precies hoe lang je kan verwachten achter de pc te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik heb er ongeveer 600 of 700 uur over gedaan maar als je veel tdm/close quaters en rush speelt gaat je spm enorm omhoog .
ik heb voornamelijk heel veel conquest large gespeeld en had een spm van ongeveer 570 toen ik colonel 100 werd 8)
Maar sinds de dubbel xp weken is je spm, de minst zegende stat op battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 12:03

ThunderNet

Flits!

Volgens mij is het redelijk mis op Battlelog op het moment.. Kreeg net een Tank Destroyer service medal... in een potje TDM? http://battlelog.battlefi...how/53301619/1/370708015/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

ThunderNet schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:15:
Volgens mij is het redelijk mis op Battlelog op het moment.. Kreeg net een Tank Destroyer service medal... in een potje TDM? http://battlelog.battlefi...how/53301619/1/370708015/
Heb je vorige week tijdens dubbel xp gehaald .
De service stars krijg je vaak een ronde later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45

Met een tank 200 air kills in 1 week tijd..

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 15-01-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Weer is een keer met een LMG gespeeld. De PKP Pecheneg, best aardig wapen als je 2-3 kogel burst gebruikt op mid-long range. Toch vind ik de support class wel een stuk minder als je normaal mensen kunt reviven en kan healen. Ammo is leuk minder veel minder noodzakelijk

http://battlelog.battlefi...how/53182874/1/321270662/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
dotslasher schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:50:

Ben mss ook wat teveel bezig geweest om met crappy wapens te spelen de laatste tijd. Nog een paar unlocks te gaan voor LMGs en snipers.
dikke tetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:57
CodeCaster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:36:
[...]

Hap je nu, of snap je 'm nu?

"Ik heb mijn tijfels over appels, wat zijn jullie gedachten?". Daar valt gewoon geen zinnig antwoord op te geven, behalve bijvoorbeeld "Ja, je hebt gelijk".

@hieronder: word je dat jet-gejank nou echt nooit zat?
Snap deed ik em al. Maar ik geloof dat jij het niet helemaal volgt... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:01
ronalddus schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:28:
Weer is een keer met een LMG gespeeld. De PKP Pecheneg, best aardig wapen als je 2-3 kogel burst gebruikt op mid-long range. Toch vind ik de support class wel een stuk minder als je normaal mensen kunt reviven en kan healen. Ammo is leuk minder veel minder noodzakelijk

http://battlelog.battlefi...how/53182874/1/321270662/
De ammobox is meer zodat je altijd grenades/explosives bij je hebt, niet zozeer alleen kogels B)
Dat, en achter teamies aan lopen, engineers hebben nooit genoeg RPG ammo _O-

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

kevz schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:38:
[...]

De ammobox is meer zodat je altijd grenades/explosives bij je hebt, niet zozeer alleen kogels B)
Dat, en achter teamies aan lopen, engineers hebben nooit genoeg RPG ammo _O-
Ja daar heb je wel gelijk in, ik bedoelde meer in de maps die geen/weinig voertuigen hebben, zoals epicenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik denk dat het al een boel helpt als je het bereik van de Igla enorm vergroot, en de raketten sneller maakt. Dan wordt het voor jet veel lastiger om die dingen te ontwijken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
ronalddus schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:40:
[...]

Ja daar heb je wel gelijk in, ik bedoelde meer in de maps die geen/weinig voertuigen hebben, zoals epicenter
Ah ja, dat is meer een recon/assault map. Dan nog kan ik me wel vermaken als support, je kan ook de crossbow nemen met die snelle arrows zonder enige drop (tot en met 75 meter), kan je nog een beetje mee komen met de recons :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:43:
Ik denk dat het al een boel helpt als je het bereik van de Igla enorm vergroot, en de raketten sneller maakt. Dan wordt het voor jet veel lastiger om die dingen te ontwijken?
En voor heli's wordt het dan onmogelijk. En die heli's zijn, mits goed gebruikt, best goed vs. jets. Resultaat is waarschijnlijk heli's die 24/7 600m buiten het 'speelveld' TVs lobben en met zoom infantry pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of Igla sneller laten locken op jets dan op heli's. Niet de schoonheidsprijs qua oplossing maar als het werkt? Bij een jet komt er vuur uit de motoren dus is het warmer dus betere lock blabla is wel wat onzin voor te bedenken.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 15-01-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Tsurany schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:53:
Of Igla sneller laten locken op jets dan op heli's. Niet de schoonheidsprijs qua oplossing maar als het werkt? Bij een jet komt er vuur uit de motoren dus is het warmer dus betere lock blabla is wel wat onzin voor te bedenken.
ik zou juist denken dat de jets niet zwakker moeten worden maar vuurkracht moeten inleveren;
kortere bursts van maincannon (zodat vehicles niet in 1x op te blazen zijn en dus alleen effectief tegen infanterie) en minder rockets per load (4 stuks oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-P schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Nee, het wordt in de meeste gevallen voor de echte pro's een stuk makkelijker. Waarom, omdat als je de rocket pods eraf haalt er alleen maar minder spelers een jet gaan pakken en de pro's die overblijven rapen nog net zo hard (met minder tegenstand) met alleen de cannon, plus het feit dat jets dan eerst voor het voetvolk gaan aangezien tanks aanvallen met je cannon zo goed als nutteloos is.
Maar doordat je geen goeie anti-armor oplossing hebt tenzij je iemand hebt die je van laserpaints voorziet maak je de jet juist minder OP. Een jet die niet zómaar even van buiten het bereik van de MAA de MAA af kan slachten is ineens kwetsbaar voor die MAA. Dat, en het feit dat met je cannon infantry rapen niet nét zo easy is als met rockets, maakt dat je ineens twee redelijke counters hebt tegen jets: de MAA werkt gewoon goed zolang hij rook gebruikt en de Igla/Stinger werkt mits je er als inf in slaagt je niet aan vellen te laten schieten. In je eentje als inf is dat niet makkelijk, maar als je met twee man bent heb je goeie kans dat als een jet een pass maakt één van jullie overleeft en z'n raket af kan vuren.
Zo wordt de jet veel minder sterk onder dat je de AA raketten moet pimpen (en de heli dus geheel zinloos maakt) of de MAA moet pimpen (en er dus een antitankvoertuig van maakt) of de SAA moet pimpen (en dus weer vooral helis nerft) en zonder extra SAAs te moeten plaatsen (wat de raperigheid bij oneven teams niet zou helpen, nodeloos helinerfend zou werken én 5 GB aan patches vereist omdat veel maps gewijzigd moeten worden).
Ik denk dus dat jij overschat wat er aan jetpower overblijft als je de mogelijkheid voertuigen te rapen zonder dat die zich kunnen verdedigen eraf sloopt. Ik denk dat er juist weinig pro's meer in jets gaan zitten dan, als het enige waar je goed tegen kunt dogfighten helis, andere jets en loslopende infantry is wordt het halen van een 50-1 killstreak gewoon veel moeilijker, en alle andere balance blijft behouden.
De discussie over jets=op vind ik op zich prima maar het gros van de hier aangedragen oplossingen zijn gewoon niet overdacht en puur van uit een enkele rol (meestal infatristen) bekeken zonder naar het complete plaatje te kijken.
Ik kijk juist wel naar het totaalplaatje, daarbij er van uit gaande dat de balance in BF3 eigenlijk behoorlijk goed is zoals hij is met als énige uitzondering de jets. En de enige jets waar je écht last van hebt, zijn jets met rocket pods. Al het andere is te counteren, op één of andere manier.
Jay-P schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:49:
[...]
En voor heli's wordt het dan onmogelijk. En die heli's zijn, mits goed gebruikt, best goed vs. jets. Resultaat is waarschijnlijk heli's die 24/7 600m buiten het 'speelveld' TVs lobben en met zoom infantry pesten.
Dit is dus precies het soort balance-wijziging die ik zou willen voorkomen om dezelfde redenen als jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
ben paar weken terug overgestapt van BF3 Xbox naar PC, kon het niet meer met een controller. Of omdraaien duurde een halve minuut, of de sensitivity was zo hoog dan precies mikken niet meer lukte. Welke optie ook, ik heb niet een sensitivity kunnen vinden die goed was voor long en short ranged combat op de xbox.
OT: Wat is BF3 makkelijk op de pc zeg :P na 30 uur halverwege level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:06:
Kunnen mikken scheelt een berg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SilentNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:06:
ben paar weken terug overgestapt van BF3 Xbox naar PC, kon het niet meer met een controller. Of omdraaien duurde een halve minuut, of de sensitivity was zo hoog dan precies mikken niet meer lukte. Welke optie ook, ik heb niet een sensitivity kunnen vinden die goed was voor long en short ranged combat op de xbox.
Niet om weer een discussie op te laten laaien, maar shooters horen nou eenmaal met kb+muis gespeeld te worden :+

GJ dat je het nu op de PC speelt! Meer fragvoer >:)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
enige wat ik niet kan uitstaan is dat op de Xbox geen communicatie is via voice (terwijl dat makkelijker zou zijn met meegeleverde headsets maarja), maar via de PC zelfs niet eens via de chat.
De hoeveelheid mensen die specializations stacken is schandalig veel en als je dat opmerkt via chat gebeurd er nog niets.. 8)7
Ik weet dat als je beetje wil samenwerken dat je platoon moet joinen oid, maar zoveel tijd heb ik niet :'(

[ Voor 0% gewijzigd door SilentNL op 15-01-2013 17:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Oh ik speel ook alleen maar casual hoor. Ik kijk alleen naar squads en squad perks, en geef vaak ook aan in squad chat als iemand aan het herpderpen is. Hoe vaak ik niet een lv100 zie die niet door heeft welke perk die aan heeft staan lol. Comms zijn opzich niet nodig, mits je met fatsoenlijke mensen speelt :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Tijdens de eerste persberichten over de ranks en classis in BF3, gaven ze aan dat je ongeveer 400 uur erover zou doen om de hoogste rank te halen.
als je veel conquest speel dan haal je het in 400 uur.
speel je daarnaast veel TDM,Metro map, dan kan je het zelfs halen in 250 uur ongeveer.
zelf heb ik er 440 uur overgedaan, ik heb ooit een profiel gezien die alleen maar tdm speelde en metro en binnen 150 uur lvl 100 was geworden en dat is echt ziek
ik was echt een noob in het begin van BF3.
als je van TF2 komt en alleen maar rocketjumps en airshots gewent bent om te maken is BF3 echt een wereld van een verschil met veel langzamere gameplay en gewoon rifles ipv rocketlaunchers, granade spammers (ja M320 LVG nu) etc. eerste uren was ik ook aan het twijfelen wat het beste wapen was. ik speelde altijd met de m27 iar en dat was toen mijn beste wapen. ik heb de game zelfs de eerste 2 a 3 maanden niet aangeraakt omdat ik er niks van bakte en dat is gelukkig goed bijgetrokken ;)
Het kan inderdaad redelijk snel.
Als je zo'n 24/7 metro dude bent kan het makkelijk binnen 200 uur.
Ik heb meer dan een half jaar lang bijna alleen maar conquest gespeeld op de grotere maps waard je meestal een niet al te hoge SPM haalt (vooral niet wanneer het spel net uit is en je nog moet wennen aan alles).
Ben daarna wat meer TDM en de wat kleinere infantry-based maps (+nog een tijdje Close Quarters) gaan spelen en je merkt al snel dat je daar veel sneller punten krijgt omdat je meer tegenstanders in korte tijd tegenkomt (en meer revives/ammo drops etc. kunt geven).
M'n SPM schommelde eerst een hele tijd tussen 450-500 maar toen ik meer TDM ging spelen en wat beter werd in het spel ging het al snel omhoog.
Heb er volgens mij rond de 460 uur over gedaan om rang 100 vogeltje te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Als je een beetje TDM op Noshahr speelt met ~40 man, kan je als je je best doet consistent 1200-1800 SPM halen. Statistieken zijn om deze reden dan ook nutteloos. Mja ik verwacht niet anders aangezien EA bekent staat om alles half assed te creëren en dan de volgende game in de reeks te maken ;)

Ik zit zelf nu op 820 ofzo, maar ik speel bijna altijd met gimmicky loadouts. DOA+Frag, C4, Revolver+Scope, Ammobox. Dat soort herpderp kits. Helaas kan je er vrij weinig mee na alle nerfs, maar dat is wat BF3 nog een beetje leuk maakt. Assault is nog steeds koning, zoveel wapens waarmee je een fragmachine kan zijn. Ach ja, als je het niet te serieus neemt is het een grappig spel, neem je het wel serieus dan hoop ik voor je dat je PC laat staan en niet het raam uit gooit :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 12:18
:D

en je moet die friend requests zien binnenstromen na een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hoeveel uur je nodig hebt om level 100 te hebben hangt van zo verschrikkelijk veel factoren af, daar valt echt niets algemeens over te zeggen. Om maar wat te noemen:

-Game mode, close quarters domination biedt de hoogste SPM, dubbel xp weekenden daargelaten denk ik dat ik gemiddeld zo rond de 1500 spm zit dankzij de belachelijke KPM die je daar kan halen je hebt immers non-stop encounters, het snelle vlaggen cappen, veel spelers op een klein oppervlakte die gebruik maken van je kistje/tugs, de vele mensen die je als assault kan reviven, de hoeveelheid mensen die je supressed of kill assists op haalt etc. etc. Hoge KPM = veel ribbons en medals.

Daarna denk ik Rush gevolgd door TDM, de potentie van teamplay scores ligt veel hoger in Rush. De overige gamemodes zijn zoveel trager dat je ook automatisch lagere spms haalt.

-Class, de juiste klasse met het juiste wapen op het juiste moment op de juiste map scheelt ook al gigantisch. Snipen (met bolt action) zet niet zo heel veel zoden aan de dijk, idem met shotguns op grote open maps etc. etc.

-Squad, een goed werkend squad met goed gebalanceerde perks en klasses scheelt gigantisch in je 'uptime' dus hoevaak je dood gaat en weer moet wachten op respawn en weer naar de actie moet lopen. Lopen=geen scores. Squad orders harken overigens ook massa's punten binnen als je in een goed squad zit. Als je veel met vrienden speelt waar je goed op ingespeeld bent is BF3 een totaal ander spelletje dan als je alleen speelt.

-Team balance, hoe goed je ook bent in je eentje kan je niet zoveel beginnen als je met alleen maar knuppels in een team zit tegen een sterk, georganiseerd team. Veel deaths = vrijwel geen punten.

l-Unock/assignment obsessie, als je persé alles wil vrijspelen zit je toch vaak met ineffectieve wapens voor de map/situatie waar je speelt te harken = lage SPM.

-Dubbel XP weken, spreekt voor zich, als je tijd hebt om dan te spelen gaat 't hard.

-Maps, city maps leveren veel meer actie dan grote open conquest maps.

-Kijk op 't spelverloop, de één heeft gewoon net wat meer feeling voor het spelletje dan de ander, dat is met alles in het leven zo. De een past zich goed aan het eigen team aan of kan goed anticiperen op de tegenstander, de ander blijft keer op keer 'fouten' maken of is erg voorspelbaar. Dit is ook datgene waar top ESL spelers zich echt op onderscheiden. Dit is erg goed te merken op AnR waar veel top spelers spelen, die gasten eindigen altijd en consequent met hoge scores, ongeacht de map/teams. Om een voorbeeld te geven: ik heb er zelf bijvoorbeeld rondes waar alles nét lekker valt en je dik wint maar minstens zoveel (zo niet meer) rondes waar ik niets in te brengen heb maar waar gasten van EYE, Epsilon, Rock, Psyc etc. consequent met dikke k/d's eindigen, ronde na ronde. Dat onderscheidt de absolute top in shooters naar mijn mening, niet de aim skills maar het goed anticiperen op de situatie.

Zo is er ongetwijfeld nog een hele hoop te verzinnen. Waar de obsessie van veel mensen (ik zeg niet dat jij dat hebt, meer in het algemeen op fora enz.) met level 100 spelers vandaan komt snap ik niet. Er valt toch niets meer te unlocken na level 45 uit m'n hoofd. Ik ben geweldige spelers met lage levels tegengekomen en minstens zoveel waardeloze teamspelers van level 100.

Gewoon lekker spelen, als je maar plezier hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-07 14:49
Tsurany schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:53:
Nou dat mag er wel in ja.... Ik zat toevallig weer een keer met een iglo te klooien en soms duurt het gewoon 3-5 seconden voordat je begint te locken terwijl die jet toch echt in je crosshair zit.

Al moet ik zeggen dat ik soms als jet zijnde achterlijk snel wordt gelockt, als in je hoort het geluidje en dan bam gelockt en geschoten. Zal dan wel een jet zijn met laser scanning (ik gebruik zelf geen stealth).

Ennuh die jet rape op normal..... 8)7 Ik dacht laat ik weer eens een keer spelen op SC, en laat ik nou net een fan zijn van lekkere grote maps met alles er op en eraan. Op SC niet meer, al is jet spelen op SC gewoon to easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 18:26
w000t, mijn video is getweet door Battlefield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 18:26
https://twitter.com/Battlefield/status/291236820694482944

Staat ook op facebook.com/battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:44:
[...]

Je moet gewoon simpel doen, kom je een jet piloot tegen die het goed doet en dus tig stars heeft voor de jet.
leave de server want je bent alleen maar voer. je doet niks tegen een goede jet deze dagen.
het gaat hier niet zozeer om een lvl100 nerd maar een jet whore en die moet je gelijk negeren en een andere server opzoeken. meeste jet piloten verpesten de game ontzettend hard. als ik me een jaar lang bezig had gehouden met de jets, dan had ik ook iedereen kunnen domineren zonder al te veel moeite. maar goed deze discussie is al te vaak langs gekomen en de conclusie blijft nog steeds het zelfde. jets zijn overpowerd volgens 75% van de gevraagde. gelukkig hebben we genoeg maps zonder jets :D en hopelijk heeft BF4 helemaal geen jets meer !!!
Mwah... Ik hoop dat in BF4 door spelers eens wat tijd wordt gestoken in echt goed en fatsoenlijk leren spelen in een MAA. Sommigen doen dat echt hoor _/-\o_ , en die zorgen er dan simpelweg voor dat de jet whores in no time vertrekken en de balans weer optimaal is. Ik heb dat zo vaak meegemaakt door MAA spelers als Wineasy-BF3, TomHunter1, Slaughter-Sa, Max-FreiVRN.
Maar ja... dat kost tijd (net als de jet whores die hun hele leven geven ;) (lees K/D ratio) voor het goed besturen van een jet) en da's nou net wat de meesten niet willen doen. In BF4 zitten dus gewoon vast wel weer jets en blijven de flame postst, butthurt messages etc etc etc altijd goed voor een pot bier, nootjes erbij en meer lachen dan welke sit-com dan ook...

Ieder zijn ding toch? Genoeg infantry-only maps, gamemodes etc. als TDM etc...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mijn beste potje in tijden, Killing machine, best support en mvp2.

http://battlelog.battlefi...how/53317241/1/352330830/

En gelijk ook 2 medals gehaald die ik nog moest.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ChojinZ schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Snap deed ik em al. Maar ik geloof dat jij het niet helemaal volgt... ;)
Ik volg jou helemaal, ik wil alleen aangeven dat een onzinnige reactie op een onzinnige post misschien onzinnig kan zijn.
Zeara schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:38:
[...]

Nou dat mag er wel in ja.... Ik zat toevallig weer een keer met een iglo te klooien en soms duurt het gewoon 3-5 seconden voordat je begint te locken terwijl die jet toch echt in je crosshair zit.
Is die iglo op Damavand? :+

De lock is in de tank net zo goed vernacheld. Ik rij daarom altijd met mijn guided missile geselecteerd, dan begint 'ie tenminste te locken zodra er iets in beeld komt. Als ik m'n primary geselecteerd heb, een vijandelijk voertuig zie en daarna naar guided wissel, duurt het voor m'n gevoel nog 1-2 seconden voor 'ie überhaupt begint met locken.

Andersom kun je met de primary direct na het wisselen schieten, dus [1], klik, boem.

Ze hebben ook Battlelog weer onder handen genomen zie ik: alle tooltips zijn stuk. :P Als je de muis over iets beweegt (unlocks, mappen bij servers, knoppen), komt de zwarte tooltip-popup heel ergens anders tevoorschijn. :+

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 15-01-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 23:45
[...]

Ik denk dat het halve team met IGLA's een beetje overdreven is. Wat je nodig hebt om jets uit de lucht te halen is een beetje teamwork (iets wat op een random server steeds vaker een beetje ontbreekt of er toevallig is). Ik ben er absoluut niet voor om jets te nerven. Ik denk dat het logisch is dat ze heel krachtig zijn (er zijn meer voertuigen in dit spel die geen vleugels of wieken hebben en toch sterk zijn). Áls er al wat aan de balans in de mappen gedaan zou moeten worden, dan zou ik liever zien dat ze bijvoorbeeld een extra AA-tank in een mao zetten. Eventueel mag er ook wel een klein beetje splash damage af van de main gun, maar voor de rest denk ik dat mensen gewoon wat creatiever moeten zijn met jets uit de lucht halen, bijvoorbeeld via wat teamwork.
Er kwam in dit topic een keer de oplossing naar voren dat jets zouden moeten landen om hun ammo te herladen. Leuk idee overigens, maar dan wel ook voor tanks en andere voertuigen lijkt me. En de vraag is dan hoeveel balans er dan is.

Nu het toch over jets gaat. Die rocket pods mogen er misschien wel af, maar ervoor in de plaats een afwerpbare bom zou leuk zijn. De guided missle op vliegtuigen werkt toch niet efficiënt. En natuurlijk een two-seater jet. Ja dat lijkt me wel wat.

Maar goed, balans is moeilijk en dat zal het toch wel blijven. Als de een niet klaagt over te sterke wapens de ene kant op dan doet de andere kant het wel de andere kant op. Een middenweg daartussen zoeken lijkt me dan ook knap lastig.

En pykow, dat je niet van jets houdt weten we, maar zolang het battlefield 4 heet (en geen afgeleide zoals bad company 3 oid) lijkt het me anders maar beter dat de jets er wél in blijven :). Wat ik wel zou willen zien is andere type jets, in plaats van één type. Zoals bestuurbare transporter vliegtuigen of soortgelijk.
En in battlefield 4 een puntensysteem, meer gericht op teamwork dan op punten rapen door bijvoorbeeld te mediccen (terwijl je recht voor je vijand ligt ;) ), of maar ammo boxjes neer te gooien. En ik hoop dat ze dat belachelijke lampje van de sniper rifles af halen (voor hen die het glare noemen, afgezien dat één van de eerste dingen die een sniper doet is dat afdekken is, komt het ook in de diepste tunnelhoekjes voor :? ). Wat meer bolt action rifles lijkt me leuk, in plaats van de wapens in bf3 die bijna als single shot assault rifle gebruikt worden. Met dan natuurlijk alleen maar schopes van zeg, 6x> misschien wel instelbaar zelf :).

Och ik heb wel weer genoeg (te veel) gezegd. Voor ik m'n rode draad kwijt ben maar stoppen met dit berichtje schrijven.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
l0n3w012ph schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:06:
[...]
Ieder zijn ding toch? Genoeg infantry-only maps, gamemodes etc. als TDM etc...
Ik hoop (wat ze niet gaan doen) dat ze de gamemode TDM er uithalen & een andere soort teambased gamemode kunnen verzinnen / in BF4 stoppen. Er is een groot publiek wat TDM speelt dus ze laten de gamemode er vast in. Ik speel het meestal alleen om snel kill blabla met die gun achievements te halen.

Grote gedeelte wat TDM speelt snapt niet eens dat ze kunnen reviven/medkits/ammo kunnen droppen, en geen sniper die TUGS / MAV neer zet. Iedereen rent als een kip zonder kop.

Ik wou dat meer van Planetside 2 community BF3 speelde, als ik daar in een tank of wat dan ook zit staan er soms 3 gasten 3 minuten lang autistisch(met alle respect) mijn tank te repairen. Dat heb ik weinig engineers zien doen in bf3. Ook dropt bijna iedereen daar instant ammo, om punten te krijgen.

Ach iedereen zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Ik heb geen vrienden die BF3 spelen, maar zou wel een keertje goede squadmates willen hebben. Iemand die met mij samen wil spelen? Voeg mij toe op Battlelog 8)

-edit: weet niet of hier een aparte topic voor gemaakt?

[ Voor 10% gewijzigd door SilentNL op 15-01-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-07 14:49
CodeCaster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:20:
[...]

Is die iglo op Damavand? :+

De lock is in de tank net zo goed vernacheld. Ik rij daarom altijd met mijn guided missile geselecteerd, dan begint 'ie tenminste te locken zodra er iets in beeld komt. Als ik m'n primary geselecteerd heb, een vijandelijk voertuig zie en daarna naar guided wissel, duurt het voor m'n gevoel nog 1-2 seconden voor 'ie überhaupt begint met locken.

Andersom kun je met de primary direct na het wisselen schieten, dus \[1], klik, boem.
Oops typefout ;)

Zou het misschien te maken hebben met die client side troep? Dat ie dus wel al bij mij erin zit, maar dan nog niet bij die persoon ofzo? Of is het gewoon toch dat die IGLA gewoon te traag is in dat op zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Iemand die de livestream van LvLCap kijkt? http://www.twitch.tv/levelcap

Ik zag net AWESOME-0 voorbij komen en LvlCap van achteren neerschieten :P
Pagina: 1 ... 155 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.