Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Alle favoriete servers bijna leeg.
Op de GoTBF3 servers nog geen bans vandaag (laatste in juli) en de TDM server zit al de hele dag vol:DanielWW2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:17:
Uber banwave going on.![]()
Mensen die een ban krijgen die in de 130.000 zit zijn gebanned door PB zelf en kunnen nooit meer een FPS gameserver inkomen op hun huidige computer als de game PB gebruikt. (unranked daarbuiten gelaten)
Me gusta.![]()
http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.html
http://www.pbbans.com/mbi-accbans-ab11784.html
(Niet bedoeld als reclame, puur informatief!)
Meer info: http://battlelog.battlefi...view/2832654348310926617/
Gaat iets behoorlijk mis volgens mij ja...JK schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:21:
LOL, massive kick! Iedereen wordt er uitgeschopt. Disconnected, EA Online (1).
Alle favoriete servers bijna leeg.Goed bezig!
Zal wel met de Origin update te maken hebben, Battlelog werkt wel maar is HEEEL ERRRG traaaaag...Metro2002 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:27:
Ben dus niet de enige. Lag er ineens uit, origin (WEER) eens op zijn bek en battleblog laadt niet meer.
Beetje jammer weer.
Dat verklaard kreeg ineens allemaal vage sync errors, files niet goed, BF3 en ME3 die raar begonnen te doen... heeft Origin een update... wat een feest.agoNITE schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:23:
Nieuwe Origin update beschikbaar...misschien dat dat roet in het eten gooit.
Moet zeggen dat die 'voorspellende' netcode van BF3 aardig irritant begint te worden.. hoevaak ik geen dmg doe terwijl mijn shotgun nog geen 10cm van iemands hoofd af is. En ten tweede waarom blijven claymores niet liggen?
[ Voor 23% gewijzigd door prutser001 op 09-11-2012 20:29 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Beetje jammer weer.
[ Voor 37% gewijzigd door Daanieyel op 09-11-2012 20:29 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 12:02
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
dat is geen training vanavond dus helaas
Angelo NL / Global Cargo VTC
Formerly known as Ragdoll
Battlelog doet het weer.
Wat doe je normaliter bij zo'n training dan?Pykow schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:29:
Wij waren net bezig met een clanwar training valt de server plat.
dat is geen training vanavond dus helaas
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
5 vs 5 conquest 4 rondjes.Lennardnl schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:29:
[...]
Wat doe je normaliter bij zo'n training dan?
positie training.
tacktieken bespreken
Wel erg fout om zo een update door te voeren waarbij je iedereen er af trapt. Moet ik op m'n werk eens doen bij de binnenlandse en buitenlandse kantoren.
Idd ja, zit je net lekker met je clan te ownen...JK schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:31:
Favorieten komen langzaam weer terug, dus het zal zo wel weer draaien.
Wel erg fout om zo een update door te voeren waarbij je iedereen er af trapt. Moet ik op m'n werk eens doen bij de binnenlandse en buitenlandse kantoren.
Ryzen 3600 - GTX1060
Dat is toch juist relaxed of begrijp ik t verkeerd? Cheaters nooit meer laten gamen, wat een heerlijkheidNLsandman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:32:
PB heef x22 game hacks te pakken, die klanten gaan niet blij zijn met een hardware ban van evenbalance, elke game die PB gebruikt is een no go area voor de betrapte klanten.
Weird, Close Quarters en Armored Kill worden weer gedownload hier
[ Voor 43% gewijzigd door agoNITE op 09-11-2012 20:40 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
DanielWW2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:17:
Uber banwave going on.![]()
Mensen die een ban krijgen die in de 130.000 zit zijn gebanned door PB zelf en kunnen nooit meer een FPS gameserver inkomen op hun huidige computer als de game PB gebruikt. (unranked daarbuiten gelaten)
Me gusta.![]()
http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.html
Beetje laat maar who cares. Bans.NLsandman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:32:
PB heef x22 game hacks te pakken, die klanten gaan niet blij zijn met een hardware ban van evenbalance, elke game die PB gebruikt is een no go area voor de betrapte klanten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lag niet aan Origin of Battlelog.JK schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:21:
LOL, massive kick! Iedereen wordt er uitgeschopt. Disconnected, EA Online (1).
Alle favoriete servers bijna leeg.Goed bezig!
Was internet storinkje bij een hoster - inmiddels fixed.
Wilde ff melden welke cheat dev nu aan de beurt was, zelfs 1 van de devs van AA.net vind dat PB wel heel actief is vergeleken met 2011, ze zijn nu ook al 3 keer aangepakt via een ban wave op aimbot 50120.DanielWW2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:39:
[...]
[...]
Beetje laat maar who cares. Bans.
Met guide bans hebben cheat websites geen probleem maar hardware bans is andere koek en het oplossen kost geld die de abonnees zelf moeten betalen, guide bans worden vergoed bij een abonnement.
Denk dat het geen pretje is op het x22 forum
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Oh je bedoelt een forum/cheatmaker. Ik dacht dat je gewoon een hoop bans bedoelde.NLsandman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:01:
[...]
Wilde ff melden welke cheat dev nu aan de beurt was, zelfs 1 van de devs van AA.net vind dat PB wel heel actief is vergeleken met 2011, ze zijn nu ook al 3 keer aangepakt via een ban wave op aimbot 50120.
Met guide bans hebben cheat websites geen probleem maar hardware bans is andere koek en het oplossen kost geld die de abonnees zelf moeten betalen, guide bans worden vergoed bij een abonnement.
Denk dat het geen pretje is op het x22 forum
En volgens mij is het breder dan een maker. Ik las ook al dat eigenlijk iedereen te grazen is genomen. Niet zeker hiervan maar ik hoop het. Dit word hopelijk nog wat.
Oh en muhahaha, dat banwave.
En die hoster host ook het Origin platform? Daar kon ik namelijk ook niet meer in.Stewie! schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:52:
[...]
Lag niet aan Origin of Battlelog.
Was internet storinkje bij een hoster - inmiddels fixed.
Source?NLsandman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:32:
Ik geloof je hoor, maar ik wil gewoon het bericht van PB lezen over de 22 hacks
Nvm, x22 is dus een merknaam.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 09-11-2012 21:27 ]
En alle servers, want er was geen enkele 64p server meer vol.JK schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:21:
[...]
En die hoster host ook het Origin platform? Daar kon ik namelijk ook niet meer in.
Welk gestotter bedoel je?fynrd1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:49:
Het werkt bij mij nu ineens allemaal perfect, geen gestotter meer, hebben ze iets veranderd?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Het speelde niet meer smooth, toevallig toen ik net naar win8 gemigreerd was. In scopen zat bijv lag, terwijl ik een goede ping had. Heel vervelend, maar nu werkt het na die storing weer als vanouds.. lol
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Omdat ik de Admin 2x afmaakte met C4 omdat hij god is op zijn server en niemand zijn tank mag opblazen waarschijnlijk haha. Ok ik lach de hem uit nadat ik hem opblies wellicht vond hij dat niet zo leuk
Dan wordt je toch niet gekicked door PB?JT888 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:20:
Ik ben ook gebanned ...
Omdat ik de Admin 2x afmaakte met C4 omdat hij god is op zijn server en niemand zijn tank mag opblazen waarschijnlijk haha. Ok ik lach de hem uit nadat ik hem opblies wellicht vond hij dat niet zo leuk.
Nee natuurlijk nietMizojojo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:25:
[...]
Dan wordt je toch niet gekicked door PB?
Overigens is dat wel iemand die lid is van het tweakerplatoon zie ik in zijn stats opmerkelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door fynrd1 op 10-11-2012 00:55 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Lijkt me een leuk potje. Als ik eens snipe wat een zeldzaamheid is dan is het schoot and move waneer mogelijk en stilstaan als niemand ooit eens terugschiet of ze echt niet kunnen mikken.fynrd1 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:54:
Oke dit breekt mijn klomp, mensen gingen mij net reporten omdat ik beweeg en ze mij daarom niet kunnen neer snipen. Ik brak de sniper code! wel lekekr potje weer trouwens
http://battlelog.battlefi...how/48412248/1/336110632/
Je gaat mij niet zien met die domme lens glare. Tenminste niet lang genoeg.
net weer een report, omdat ik een one hit kill deed met een m98b.. Kan alleen als je cheatDanielWW2 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:15:
[...]
Lijkt me een leuk potje. Als ik eens snipe wat een zeldzaamheid is dan is het schoot and move waneer mogelijk en stilstaan als niemand ooit eens terugschiet of ze echt niet kunnen mikken.
Je gaat mij niet zien met die domme lens glare. Tenminste niet lang genoeg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
fynrd1 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:33:
[...]
net weer een report, omdat ik een one hit kill deed met een m98b.. Kan alleen als je cheat

Dat is de enige reactie mogelijk.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
snipers hoef je niet te reporten, dat zijn bij voorbaat al zielige personen, dat ze uberhaubt het lef hebben om een one hit kill wapen te gebruiken.fynrd1 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:33:
[...]
net weer een report, omdat ik een one hit kill deed met een m98b.. Kan alleen als je cheat
Blijven meestal op afstand omdat ze slecht zijn om de strijd in te gaan.
ik wordt ook regelmatig door de M98B one shot kill in mijn hoofd, dat is normaal voor een sniper rifle en zelfs niet eens zo moeilijk als je heel wat uurtjes in de class steekt.
[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 10-11-2012 09:27 ]
In bc2 waren recons veel beter, hielpen mee aan het front met hun motion censor balls of vernietigden tanks met c4.
Verwijderd
syssteem herstel gedaan en ook gerepaeerd .
Op het moment dat ik in de server zou moeten komen verdwijnt het inloggen en gebeurt er verder niets meer.
Anderen er ook last van of....................???
Als ik recon class speel pak ik 9 van de 10x mijn SKS met holo scope en bipod echt perfect zelfs op Noshar canals team deathmatch GOT serverNLsandman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:19:
Echte recon's zijn zeldzaam in bf3, ze hebben leuke tools zoals tugs en spawn beacon maar als ze campen op 500 meter van de vijand heb je weinig aan een recon.
In bc2 waren recons veel beter, hielpen mee aan het front met hun motion censor balls of vernietigden tanks met c4.
sorry?Pykow schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:26:
[...]
snipers hoef je niet te reporten, dat zijn bij voorbaat al zielige personen, dat ze uberhaubt het lef hebben om een one hit kill wapen te gebruiken.
ik wordt ook regelmatig door de M98B one shot kill in mijn hoofd, dat is normaal voor een sniper rifle en zelfs niet eens zo moeilijk als je heel wat uurtjes in de class steekt.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
waarom zo haten op snipers? iemand killen met een bolt heeft wel wat meer skill nodig dan iemand killen met een assault rifle.Pykow schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:26:
[...]
snipers hoef je niet te reporten, dat zijn bij voorbaat al zielige personen, dat ze uberhaubt het lef hebben om een one hit kill wapen te gebruiken.
Met de eerste zal Pyk0w geen problemen hebben denk ik.
Ze moeten echter wel gewoon de gametype spelen en ondersteuning geven.
UGS voor spotten en beacons voor spawnen bij een vijandelijk punt.
Als je aquad er tenminste gebruik van wil maken
Maar er zitten ook dodo's bij.
Een goed voorbeeld is Caspian continue lafjes in de antenne hangen... bleh dan pak ik meestal een jet en doe een 9-11je
Met bolt-actions kan je ook wel op de frontline spelen hoorbvk schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:35:
Er is natuurlijk een verschil tussen de recon die lekker meespeelt in de frontlinie en zijn Tugs/Soflam/MAV etc gebruikt icm een Carbine of rifle en de bushwookie die ergens veilig gaat liggen campen.

kijk AWSME-0 dus zo zie je eruit
Ontopic
Ligt het nu aan mij of zijn er steeds meer ''goede'' jet piloten die scripts hebben mee draaien altijd een perfecte snelheid en de hardbreake soms draaien ze direct in 90 graden
[ Voor 83% gewijzigd door beuker19 op 10-11-2012 18:48 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Nee precies, recons die spelen als recons en niet als sniper zijn erg nuttig.bvk schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:35:
Er is natuurlijk een verschil tussen de recon die lekker meespeelt in de frontlinie en zijn Tugs/Soflam/MAV etc gebruikt icm een Carbine of rifle en de bushwookie die ergens veilig gaat liggen campen.
Tugs/mav/soflam en niet te vergeten de Spawn beacon (goed plaatsen zodat je geen parashut hebt)
maar er zijn 1000 + snipers die van long range steeds one hit kills maken en denken dat het iets bijzonders is wat ze doen. je moet wel wat bijdragen aan het team en niet denken. kijk ik heb een soflam op de berg dus ik help mee, maar ondertussen als sniper er naast te liggen of van veraf te campen.
Het probleem is dat de meeste sniper spelers ene CoD syndroom hebben WHoeoe 360 headshot pff who cares, kill is kill. zolang je maar je team helpt en dat doe je door veel kills te maken, weinig dood te gaan, revive/ammo geven etc en niet door pro te doen als je van dichtbij iemand neer hebt gehaald. want iemand met een M16 dan in die zelfde tijd 2 killen en dus veel meer nut.
En nog moet je mensen als mij in hun waarde latenPykow schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:02:
[...]
Nee precies, recons die spelen als recons en niet als sniper zijn erg nuttig.
Tugs/mav/soflam en niet te vergeten de Spawn beacon (goed plaatsen zodat je geen parashut hebt)
maar er zijn 1000 + snipers die van long range steeds one hit kills maken en denken dat het iets bijzonders is wat ze doen. je moet wel wat bijdragen aan het team en niet denken. kijk ik heb een soflam op de berg dus ik help mee, maar ondertussen als sniper er naast te liggen of van veraf te campen.
Het probleem is dat de meeste sniper spelers ene CoD syndroom hebben WHoeoe 360 headshot pff who cares, kill is kill. zolang je maar je team helpt en dat doe je door veel kills te maken, weinig dood te gaan, revive/ammo geven etc en niet door pro te doen als je van dichtbij iemand neer hebt gehaald. want iemand met een M16 dan in die zelfde tijd 2 killen en dus veel meer nut.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
als US heb je geen schijn van kans om te winnen in de meeste gevallen.
ze kunnen vanuit zoveel hoeken je base rapen of bestormen dat je geen schijn van kans maakt.
Sniper laat ik in hun waarden, 0,0 respect voor mensen die een hele ronden gaan campen voor die 10 kills die ze maken.
[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 10-11-2012 19:56 ]
Ook alle unlocks en instellingen/loadouts zijn niet gesaved.
Ik speelde vaak op Seine een tijdje lang op een No Recon rifles/M320/RPG CQ Hardcore server, maar die doet nu Rush dus die lol is ook weer voorbijPykow schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:54:
Wat is seine crossing eigenlijk toch erg unbalanced zeg.
als US heb je geen schijn van kans om te winnen in de meeste gevallen.
ze kunnen vanuit zoveel hoeken je base rapen of bestormen dat je geen schijn van kans maakt.
Sniper laat ik in hun waarden, 0,0 respect voor mensen die een hele ronden gaan campen voor die 10 kills die ze maken.
Seine in normale omstandigheden zuigt inderdaad best wel...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als je iemand in zijn of haar waarde laat dan betekent dat je er ook respect voor hebt. Dus je spreekt jezelf tegenPykow schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:54:
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/VoLTaGex3/
zat steeds op de kraan te campen en steeds zeuren dat mensen aan het hacken waren en dat we CoD moesten gaan spelen.
Kijk ik zijn profiel na, zie ik banned op xbox lol.
Had ik gisteren ook. En uiteraard tijdens het beste potje van de avondprutser001 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:24:
Hmm beetje erg kalote dit, midden in potje lading kills ineens server weg. Progress weg, alles weg...
Ook alle unlocks en instellingen/loadouts zijn niet gesaved.

---
http://battlelog.battlefi...how/48481232/1/542837036/
LOL iets langer geleden, speel zelden tdm, wilde dat ff proberen op GoT, maar ik was echt leeg op alle beide wapens en ik kon niet zo snel switchen naar knife.JT888 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:03:
[...]
Als ik recon class speel pak ik 9 van de 10x mijn SKS met holo scope en bipod echt perfect zelfs op Noshar canals team deathmatch GOT server. Dezelfde map waar ik NLsandman heb onteert door zijn Dogtags te pakken week geleden ofzo haha (zijn excuus me clip was leeg) Heerlijk
.
Saiga 12k lijkt me ook wel leuk maar toch, beetje hetzelfde als de DOA-12 denk ik maar wel snellere reload.
En sinds gister avond heb ik bij sommige servers een rare 'lag', met een ping van 15 a 20 ren ik raar, af en toe lijkt het of ik een stap terug doe tijdens het rennen. Ook merk ik dat ik vaak 'om de hoek' dood geschoten wordt. Ik zie de kill cam en dan staat diegene gewoon 2 hoeken terug kortom kan me nooit geraakt hebben, en dit gebeurt steeds vaker (misschien omdat ik meer speel nu).
Ook wil het knifen niet werken afentoe ik sta achter iemand maar er gebeurt gewoonweg niets, hetzelfde als er iemand op me afrent ik schiet eerst raak diegene ook en die begint te schieten en ik ben dood..
Heb nu een tijdje met die 1014 shotgun geknalt maar zag ineens die RPK-74M welke ik in de beta gebruikte, hij lijkt wel 'slechter' (nerf?) dan in de beta. Ook een QBB-95 unlocked welke wel lekker knalt en heb al 10 unlocks dus gaat lekker.
En mijn grootste irritatie is dat mijn claymores verdwijnen.. welke idioot daarover geklaagd heeft.. denk dat die te weinig zuurstof gehad heeft ofzo. Vergis je niet ik maak echt wel kills met die dingen maar ik mis er een hele hoop omdat ze of gewoon niet af gaan, 'verdwijnen??', ik ga dood, revive claymores weg... ik bedoel voorderest blijft alles toch ook liggen?
Het lastigste onderdeel van de MK3A1-assignment is denk ik nog wel de 5 DPV kills. Makkelijkste is om dat ding ergens te parkeren bij een vlag en op het juiste moment achter dat kanon kruipen en schieten. Op Gulf of Oman bij de kraan staat een DPV.prutser001 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:36:
Iemand enig idee hoe je een beetje 'snel' aan die Usas12/KM3A1 of vergelijkbaar kan komen. Ik had verwacht Karkand leuker te vinden (In BF2 mijn favo map) maar hij valt me eerlijk gezecht tegen... En die map moet ik spelen om dus die assignment the unlocken als ik het goed heb.
Wat betreft de MK3A1 zelf: het is één van de mindere shotguns. Wat mij betreft zelfs de slechtste shotgun van allemaal. Het is de enige full auto, maar er zit weinig slagkracht achter. Dus veel geknal, weinig damage.
De Saiga is echt een beest van een wapen, mits juist gehanteerd. Vooral in CQ-achtige mappen is dit een erg leuk wapen. Met de ext. mag kun je met gemak 3+ enemies pakken. Is niet geschikt voor de medium range, waardoor het op een CQ map zoals Operation 925 niet echt een goede keuze is. Ziba en Donya dan weer wel. Scrapmetal is een twijfelgeval.Saiga 12k lijkt me ook wel leuk maar toch, beetje hetzelfde als de DOA-12 denk ik maar wel snellere reload.
Dat heet rubberbanding (denk aan een elastiekEn sinds gister avond heb ik bij sommige servers een rare 'lag', met een ping van 15 a 20 ren ik raar, af en toe lijkt het of ik een stap terug doe tijdens het rennen.
Bekend "probleem". Ligt vooral aan de brakke netcode die clientgebaseerd is. Zie network smoothing.Ook merk ik dat ik vaak 'om de hoek' dood geschoten wordt. Ik zie de kill cam en dan staat diegene gewoon 2 hoeken terug kortom kan me nooit geraakt hebben, en dit gebeurt steeds vaker (misschien omdat ik meer speel nu).
Ik had een tijdje terug hier nog een filmpje van gepost. Er kan maar één persoon tegelijkertijd geknifed worden. Volgens Dice zou dit verholpen gaan worden. Overigens werkt het knifen alleen als je er recht achter staat. Voor- en zijkant geeft een stab.Ook wil het knifen niet werken afentoe ik sta achter iemand maar er gebeurt gewoonweg niets, hetzelfde als er iemand op me afrent ik schiet eerst raak diegene ook en die begint te schieten en ik ben dood..
Dat vind ik zelf ook erg vervelend. Ik vind dat claymores net zoals mijnen moeten blijven liggen. Nu is het erg lastig om daar fatsoenlijk wat kills mee te scoren. Zelfs in CQ lukt het mij amper, tenzij ik in een hoekje ga wachten om maar niet dood te gaan. Maar dat is onpraktisch. Dat C4 verdwijnt is dan wel weer goed, want dat voorkomt een hoop geklooi.En mijn grootste irritatie is dat mijn claymores verdwijnen.. welke idioot daarover geklaagd heeft.. denk dat die te weinig zuurstof gehad heeft ofzo. Vergis je niet ik maak echt wel kills met die dingen maar ik mis er een hele hoop omdat ze of gewoon niet af gaan, 'verdwijnen??', ik ga dood, revive claymores weg... ik bedoel voorderest blijft alles toch ook liggen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het ultieme bewijs dat hoe goed je ook mag zijn je zonder goed team nooit zal winnen.
Niet lullig bedoelt voor bijvoorbeeld bvk die ook in mijn team zat maar kom op mensen.
Moet ik echt alles doen?

- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het word alleen wel pijnlijk als je alleen 1/4 van de benodigde kills haalt...unfor schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:27:
TDM... das ieder voor zich.
Dat is voor mij standaard in TDM, aangezien voornamelijk beginners en CoD kiddies TDM spelenDanielWW2 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:46:
[...]
Het word alleen wel pijnlijk als je alleen 1/4 van de benodigde kills haalt...
Dat gevoel heb ik dus ook vrij vaak. Van die teammates die totaal niet vanuit de teamgedachte spelen. Dus niet reviven, verkeerd reviven, telkens de verkeerde route nemen, de (backstab)tactiek van de vijand niet doorzien, geen ammo geven, blijven campen, telkens op de meatgrinder aflopen en doodgaan, verkeerde kits hebben... noem het maar op. Alsof de dynamiek van het team maar niet als een puzzeltje in elkaar wilt vallen. In je eentje (of met een maat) begin je daar over het algemeen weinig tegen, zeker in de grotere/drukkere servers.DanielWW2 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:21:
http://battlelog.battlefi...how/48487924/1/184991456/
Het ultieme bewijs dat hoe goed je ook mag zijn je zonder goed team nooit zal winnen.
Niet lullig bedoelt voor bijvoorbeeld bvk die ook in mijn team zat maar kom op mensen.
Moet ik echt alles doen?
Een mooi voorbeeld zijn CQD servers. Mensen snappen nog steeds niet dat je vlagdominantie moet hebben om te kunnen winnen. Dat betekent dat je voor minimaal 50% van de tijd 2 vlaggen moet hebben. Ticketverlies door kills is minder relevant dan ticketverlies door vlagverlies. En mensen maar met de focus op kills spelen

Tegenwoordig maak ik me er minder druk om en zoek ik sneller een andere server op. Als het team nu niet samenwerkt, dan zal dat de volgende ronde nog steeds zo zijn. En daar bedank ik voor.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Speciaal voor jou.unfor schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:48:
[...]
Dat is voor mij standaard in TDM, aangezien voornamelijk beginners en CoD kiddies TDM spelen
http://battlelog.battlefi...how/48490138/1/184991456/
Ik kan ook gewoon niet begrijpen dat zoveel mensen de gametypes niet lijken te snappen. Het is gewoon normaal als er bij rush de attackers niet aan attacken doen en de defenders niet aan defenden. Conquest is meer een potje spawntrap.spawnrape dan een game omdat er vaak maar een paar zijn die daadwerkelijk vlaggen cappen. Als die voornamelijk in een team zitten word het bijna altijd spawnrape of vechten om de laatste vlag wat effectief ook spawnrape is.

CQ is dan nog wel speelbaar omdat een vlag cappen gewoon gratis punten is.
Ik weet nog toen ik voor het eerst echt BF ging spelen. Dat was BFBC2 en toen kwam ik van MW2 af om het nooit meer aan te raken. (wat een teringspel was dat zeg)
Ik was ronduit waardeloos. Ik raakte niks, was waardeloos met voertuigen, gebruikte destructie gewoon niet, kon en kan eigenlijk nog steeds niks met heli's en speelde nog wel eens als een bush wookie wat ik dan wel erg goed kon. Ik raakte wel eens wat in tegenstelling tot zo ongeveer iedereen.
Ik wist alleen wel meteen wat ik moest doen qua gametype. Ren naar een MCOM en klik op een knopje of cap een vlag. De helft van de spelers die BF3 heeft gekocht kan dat niet eens.

Einde rant.
Niet helemaal. Schuin van achteren werkt soms ook (nadruk op 'soms'.- it's a Dice thing), en ook als iemand van voren langs rent of in close quarters werkt het wel eens op onorthodoxe wijze - kwestie van manoeuvreren plus een flinke snuf dom geluk. Bekijk de volgende video maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=rTkMhHb6Ie4Bee.nl schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:19:
[...]
Ik had een tijdje terug hier nog een filmpje van gepost. Er kan maar één persoon tegelijkertijd geknifed worden. Volgens Dice zou dit verholpen gaan worden. Overigens werkt het knifen alleen als je er recht achter staat. Voor- en zijkant geeft een stab.
---
Welke server? Toen ik wat aan het rond kijken was kwam ik een TDM server tegen waar je geen sniper kit mocht gebruiken. Moet zeggen dat dit de potjes wel leuker maakte dan zo'n lamer die op die kraan gaat liggen.fynrd1 schreef op zondag 11 november 2012 @ 08:24:
Nou ik ben klaar met die server, de admin heeft net als rule ingesteld dat je als sniper niet meer mag verplaatsen als er op je geschoten wordt en vice versa. Dit omdat het dan eerlijker isen omdat hij geen zin heeft om 3uur te spelen voor 0 punten. Ik bedoel wtf
Het grappige was dat je gewoon om de minuut wel iemand gekicked werd..
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
http://battlelog.battlefi...how/48465539/1/172685289/
http://battlelog.battlefi...how/48478663/1/172685289/
Of je bent bezig met de unlocks voor de mk3a1 waarbij ik nog maals bewijs dat shotguns echt easy guns zijn: http://battlelog.battlefi...how/48476173/1/172685289/
Maar met teamwork kan je soms ook een leuk potje krijgen zoals op karkad rush
http://battlelog.battlefi...how/48454094/1/172685289/
Ik in een tank, me maat in een LAV en 1 maar die ons repaired
[ Voor 31% gewijzigd door Pykow op 11-11-2012 09:09 ]
Het is in Firefox. Wel moet ik bekennen dat ik hele Firefox data overgekopieerd heb.
Wie herkent dit probleem dat er geen queue tekst te zien is in de game manager venster? Als ik server neem met nog vrije plaatsen, dan werkt joinen goed. Maar hoe zorg ik ervoor dat tekst weer normaal staat. Het ruikt naar kleine bestand bug.
Op dit moment is erg lastig om te zien hoe lang ik moet wachten... Of hij doet het niks, dat is ook mogelijk.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
De queue message is de laatste tijd toch kapot, ik heb al tig keer meegemaakt dat ik 3rd queue sta, maar dat ik wel aan het joinen ben op servers waar ik geen reserved slots heb.MrDummy schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:43:
Ik heb kleine browser probleem sinds herinstallatie W7 (yay Samsung 830 SSD en HD7870 videokaart voor snel laden en betere fps) en nu merk ik op dat er dit keer geen queue voortgang meer te zien is op welke plaats wachtlijst ik nu sta. In oude W7 is dat nog in orde.
Het is in Firefox. Wel moet ik bekennen dat ik hele Firefox data overgekopieerd heb.
Wie herkent dit probleem dat er geen queue tekst te zien is in de game manager venster? Als ik server neem met nog vrije plaatsen, dan werkt joinen goed. Maar hoe zorg ik ervoor dat tekst weer normaal staat. Het ruikt naar kleine bestand bug.
Op dit moment is erg lastig om te zien hoe lang ik moet wachten... Of hij doet het niks, dat is ook mogelijk.
Ow God hahaha ik heb me net kapot zitten lachen en nog steeds lig ik in een deuk van deze geweldige nederlandse admin.
Zijn profiel:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lIIS0LOSC0UTlII/
en de kick message:

wij waren zo zwaar geowned dat we alleen nog maar A en B hadden en we konden echt niet weg komen.
Alleen ik was zo hard aan het domineren met de M16 dat hij aan het rage was, me een glitcher en hacker aan het noemen was. Vervolgens zeg ik 1x. Hou je mond, jullie winnen toch stop whine, wij zijn diegene die gespawn raped worden en TADA KICK
[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 11-11-2012 15:04 ]
Ben ik niet met je eensunfor schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:48:
[...]
Dat is voor mij standaard in TDM, aangezien voornamelijk beginners en CoD kiddies TDM spelen
COD speel ik niet alleen WAW gehad en gespeeld. En ik beschouw mezelf niet als beginner aangezien ik BF serie vanaf BF2 speel. Maarja maybe ben ik een uitzondering op jouw gedachte gang.
Ja dat klopt iets langer terugNLsandman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:25:
[...]
LOL iets langer geleden, speel zelden tdm, wilde dat ff proberen op GoT, maar ik was echt leeg op alle beide wapens en ik kon niet zo snel switchen naar knife.
http://battlelog.battlefi...mkneipe-by-ngz-server-de/ Slaat helemaal nergens op die regel.prutser001 schreef op zondag 11 november 2012 @ 08:53:
[...]
Welke server? Toen ik wat aan het rond kijken was kwam ik een TDM server tegen waar je geen sniper kit mocht gebruiken. Moet zeggen dat dit de potjes wel leuker maakte dan zo'n lamer die op die kraan gaat liggen.
Het grappige was dat je gewoon om de minuut wel iemand gekicked werd..
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer

heb je op mijn link geklikt? Daar komt het door, even opbieuw battelog openen helptDanielWW2 schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:59:
En nu is mijn battlelog in het Duits. Ik moet het ze nageven dat ze echt talent hebben bij EA/DICE/ESN. Ze weten als geen ander hoe ze elke keer iets moeten verpesten.![]()
[afbeelding]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Dit komt inderdaad door een verkeerde link.DanielWW2 schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:59:
En nu is mijn battlelog in het Duits. Ik moet het ze nageven dat ze echt talent hebben bij EA/DICE/ESN. Ze weten als geen ander hoe ze elke keer iets moeten verpesten.![]()
[afbeelding]
Als ik ESL speel heb ik soms een franse site, omdat de link naar de match ook frans is.
who cares u got kicked? Lekker nuttig als je hier iemand zwart loopt te maken, zo volwassen.Pykow schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:09:
[...]
De queue message is de laatste tijd toch kapot, ik heb al tig keer meegemaakt dat ik 3rd queue sta, maar dat ik wel aan het joinen ben op servers waar ik geen reserved slots heb.
Ow God hahaha ik heb me net kapot zitten lachen en nog steeds lig ik in een deuk van deze geweldige nederlandse admin.
Zijn profiel:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lIIS0LOSC0UTlII/
en de kick message:
[afbeelding]
wij waren zo zwaar geowned dat we alleen nog maar A en B hadden en we konden echt niet weg komen.
Alleen ik was zo hard aan het domineren met de M16 dat hij aan het rage was, me een glitcher en hacker aan het noemen was. Vervolgens zeg ik 1x. Hou je mond, jullie winnen toch stop whine, wij zijn diegene die gespawn raped worden en TADA KICK
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
En weer Engels. Het is wel een rare bug dat je zomaar van taal kan wisselen op die manier.fynrd1 schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:03:
[...]
heb je op mijn link geklikt? Daar komt het door, even opbieuw battelog openen helpt
Neuh, ben 24195 keer dood gegaan in bf3, je went er wel aanJT888 schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:58:
[...]
Ja dat klopt iets langer terugleuk dat je het onthouden hebt haha traumatishe ervaring zeker haha
.
Ik zit nu overal bij de 1p start servers dat er minimaal 3/4 mensen op moeten zitten.
Is dat nieuw?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Jah, blijkbaar liep het stat padden/boosten uit de hand en is het voor EA/Dice ook niet leuk om te gaan bannen, beter is voorkomen.Snuffel schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:04:
Is de mogelijkheid van single player servers er niet meer?
Ik zit nu overal bij de 1p start servers dat er minimaal 3/4 mensen op moeten zitten.
Is dat nieuw?
Verwijderd
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Die M1911 vin ik maar niets, nu ik de G18 heb maak ik tenminste nog kans want ik had het gevoel dat geen enkele kogel aan kwam met die M1911. 34kills met de G18 nu, nog net niet meer dan alle andere pistolen bijelkaarPykow schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:36:
M1911 is een leuke pistol zeg, je moet wel echt kunnen aimen met dat ding, maar voor mij gevoel win ik iedere strijd met dat ding. lekker snel single shot van dichtbij als finish off move en om ammo te sparen op snipers die achteraan in het veld liggen.
En Karkand komt me onderhand wel de strot uit, net echt een waardeloos potje gehad totaal geen team play, en het valt niet mee in je eentje een flag capturen.. Aanvallen was echt een drama, verdedigen... was weer super meestal kregen ze niet eens de eerste vlag (A), gingen ze voor een andere was die zo weer terug. 3 potjes.. 2 flag captures erbij.. moet ook nog 10 x mcom... Ik wil gewoon die MK3A1 of USAS12 maarja beide niet makkelijk.. Misschien is het sneller om 'rank 43' te halen dan die maffe assignment, de ene keer haal ik niets voor geen enkele assignment en het volgende potje heb ik er ineens 7 tegelijk waar iets mee gebeurt is.
En even een vraagje, wat als je die assignments gedaan hebt? is het dan gewoon gedaan of veranderen ze?

Dus niet en levert je een account ban op, er zijn er genoeg die een ban hebben doordat ze op pistol en knife servers of flag run servers speelden.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:07:
Statpadden/boosten is gewoon legaal en dus ook geen reden voor EA/Dice om te bannen. Een serverstart van minimaal 4 pers. gaat dat ook niet tegenhouden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
De highlights:
Iemand ging mijnen leggen in de attacker spawn op karkand waar de vijand niet kan komen.

Mensen die het niet doorhebben dat een meter achter hun een vijandelijke tank staat te schieten.

Mensen die aan het schreeuwen waren voor een admin vanwege baserape terwijl ze met een mortar in hun base zaten.
Tankbestuurders die echt niks konden raken op 1m afstand.

En mensen die oprecht trots waren dat ze een waardeloos team hadden afgeslacht als ik de chat mag geloven.

Dit samen met redelijk wat lag en veel te veel snipers maakte BF3 echt een plezier om te spelen.
Ik had vandaag tijdens een vrij lang potje TDM (750 tickets ofzo) een dude die de hele ronde niks anders deed dan ergens in een gang zijn M60 parkeren om vervolgens de ene na de andere belt te verschieten totdat-ie werd doodgeschoten. Net een metronoom op speed, je kon horen wanneer hij neergeknald was - je hoorde ineens vogeltjesDanielWW2 schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:59:
Het was me het avondje wel. Ik heb echt de meest dieptreurige dingen gezien.
De highlights:![]()
Iemand ging mijnen leggen in de attacker spawn op karkand waar de vijand niet kan komen.![]()
Mensen die het niet doorhebben dat een meter achter hun een vijandelijke tank staat te schieten.![]()
Mensen die aan het schreeuwen waren voor een admin vanwege baserape terwijl ze met een mortar in hun base zaten.![]()
Tankbestuurders die echt niks konden raken op 1m afstand.![]()
En mensen die oprecht trots waren dat ze een waardeloos team hadden afgeslacht als ik de chat mag geloven.
Dit samen met redelijk wat lag en veel te veel snipers maakte BF3 echt een plezier om te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 12-11-2012 01:00 ]
---
http://battlelog.battlefi...how/48586993/1/331626279/
Dit heb ik het hele weekend al, gemiddeld 4 servers per avond waar ik op rage quit omdat er geen balance is, 1 team allemaal hoge ranks en andere team lagere ranks met echte noobs.DanielWW2 schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:59:
Het was me het avondje wel. Ik heb echt de meest dieptreurige dingen gezien.
De highlights:![]()
Iemand ging mijnen leggen in de attacker spawn op karkand waar de vijand niet kan komen.![]()
Mensen die het niet doorhebben dat een meter achter hun een vijandelijke tank staat te schieten.![]()
Mensen die aan het schreeuwen waren voor een admin vanwege baserape terwijl ze met een mortar in hun base zaten.![]()
Tankbestuurders die echt niks konden raken op 1m afstand.![]()
Kwam zelfs nog een opmerking tegen van een speler die het grappig vond dat een rus met m16a3 speelt.
Wil je een keer een beetje spelen word het verpest door idioten.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Mensen zeiken altijd over de M16, zelfs het laatste potje op onze TDM server zat iedereen te janken dat ik er mee speelde.NLsandman schreef op maandag 12 november 2012 @ 07:47:
[...]
Dit heb ik het hele weekend al, gemiddeld 4 servers per avond waar ik op rage quit omdat er geen balance is, 1 team allemaal hoge ranks en andere team lagere ranks met echte noobs.
Kwam zelfs nog een opmerking tegen van een speler die het grappig vond dat een rus met m16a3 speelt.
Wil je een keer een beetje spelen word het verpest door idioten.
de UMP-45,M5K,AEK-971,F2000 en alle shotguns zijn sterker dan de m16.
UMP heeft een max damage van 35, dat is gewoon ziek, alleen op afstand is het een slecht wapen.
Gisteren ook weer 2 hackers tegen gekomen. ik was een hoekje nog niet om en ik kreeg een headshot van een Scar-H. One shot kill, als of hij met een shotgun rond liep met een snelle reactie.
Daarna zijn we gequit, omdat de admin er niet was (slecht geregeld bij db) en daarna kwam zijn vriendje online op de server. 79 op 2 was zijn eindscore op een server van 200 tickets. rondje duurde denk ik 5 minuten.
QPeter schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:25:
Ik was al brak op deze zondag, maar als je dan ook nog sommige mensen hier ziet braggen hoe goed ze wel niet zijn
I smell e-penis from a mile away
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ePenis
Waar is de tijd dat dit forum nog ging over techniek, tips, trics, routes, lanes etc. Ik lees hier tegenwoordig alleen maar over 'welk een geweldig rondje ik weer gehad heb...". Met links naar bewijs (reports) op Battlelog. Alsof iemand dat hier interesseert!!!!
Stuur die dingen naar je vriendjes op Battlelog. Verrijk ons liever met je wijsheden op een manier waarop we er wat aan hebben. Een select groepje posters doet dat hier keurig... daar heb je tenminste wat aan.
Er zijn mensen die omkunnen gaan met hun Level 100 status en 1.000 SPM,... en mensen die dat niet kunnen. Ik lees graag post van die eerste categorie!
Zo,.... nu eerst koffie!
Verwijderd
Ik kan me hier wel in vinden. Hoewel ik een battelog wel ok vindt gaat het hier vaak over een eigen prestatie of over de blauwe filter op het scherm. Ik zou ook graag meer lezen over routes, lanes, techniek of zelfs call outs van plaatsen op de map voor het spelen met vrienden!! Nuja ik lees deze topic regelmatig maar een beetje meer van het bovenstaande zou leuk zijnDirtySanchez schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]
amen to that!!!!
I smell e-penis from a mile away![]()
Waar is de tijd dat dit forum nog ging over techniek, tips, trics, routes, lanes etc. Ik lees hier tegenwoordig alleen maar over 'welk een geweldig rondje ik weer gehad heb...". Met links naar bewijs (reports) op Battlelog. Alsof iemand dat hier interesseert!!!!
Stuur die dingen naar je vriendjes op Battlelog. Verrijk ons liever met je wijsheden op een manier waarop we er wat aan hebben. Een select groepje posters doet dat hier keurig... daar heb je tenminste wat aan.
Er zijn mensen die omkunnen gaan met hun Level 100 status en 1.000 SPM,... en mensen die dat niet kunnen. Ik lees graag post van die eerste categorie!
Zo,.... nu eerst koffie!
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Laatst gaf iemand aan, dat we niet meer over de color tweakers en FPS moesten praten, maar meer van je leuke momenten in game en als je dat dan weer post is het ook weer niet goed.DirtySanchez schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]
amen to that!!!!
I smell e-penis from a mile away![]()
Zo,.... nu eerst koffie!
ok, ik kan wel een tip geven die de meeste mensen onder ons nog niet gebruiken, Zelfs mijn clanmaten kwamen weten niet eens hoeveel voordeel je kan hebben door 1 setting aan te passen.
Namelijk: MESH QUALITY op LOW zetten op Grand bazaar,seine crossing, Noshar canals TDM, Metro, Karkand.
Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom
In Noshar canals TDM kan je het vrij snel ontdekken.
1. Spawn op de treinrails (Eindtrein)
2. Spring naar de rode containers aan de linkerkant
3. ga naast de rode container staan of naar de groene blokken daarvoor (de U vorm)
4. Kijk in de richting van de loads langs het water, zodat je achter de loads kijkt (Behind L2)
5. Kijk eerst ZONDER ADS (door je vizier kijken)
6. Beweeg niet en ga nu WEL ADS (door je vizier kijken)
7. TADA blokken komen te voorschijn en verdwijnen als je op afstand bent.
Of te wel je hebt de mogelijkheid om iedereen te zien die achter de blokjes verschuilen.
Ook in metro heb je dit effect met bloembakken, waarbij de soms alleen nog de plant erin ziet staan, maar de bloembak daaronder niet en er dus doorheen kan kijken of iemand op afstand met een bipod ligt te campen.
Als je met voertuigen speelt, dan moet je hem op medium zetten, omdat je dan de meeste FPS haalt en de objecten gewoon blijft zien. vooral in een jet is het handig, want soms vergeet ik het om te zetten en vlieg ik zo tegen een paal op (hoe langer je er mee speelt en aan en uit zet, hoe meer profeit je er van hebt)
Sterker nog het is een ingebouwde wallhack, alleen je moet wel weten dat je er niet doorheen kan schieten en je moet wel weten welke blokken verdwijnen om er voordeel van te hebben.
een betere tip kan ik niet geven en dit is zelfs iets wat ik al vanaf dag 1 gebruik en dus een groot voordeel heb op andere gamers die de game op Hoge settings willen spelen.
JA IK CHEAT MET SETTINGS, JA DIT IS LEGAAL WANT HET IS EEN BF3 SETTING.
Nu snap je ook waarom ik je eerder heb gezien en waarom ik langer in leven blijf
Dat heeft er puur en alleen mee te maken dat ik Mesh quality op low heb gezet.
Tip 2. zet je brightness omhoog (bij mij staat hij bijna op zijn hoogst) je ziet alles veel eerder op afstand en donkere ruimtes. vooral de Loads in TDM Canals worden ligt en je ziet alles en iedereen in de loads van midrange afstanden.
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.