Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:51:
[...]
m'n naad gelast door een EOD Bot }:O :') :F :$
_O- _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:17:
Misschien iemand die het hier weet, ik heb zojuist me oude bf games geinstalleerd o.a. bf 1942 bf vietnam bf2 bf bc2 maar nou zie ik deze niet in origin. Maar ik heb ook de vetran medals er niet bij, iemand een idee?
Niet installeren, account-gegevens en serial nummers invoeren op de veteran site. Eventueel contact opnemen met EA support.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Stewie! schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:42:
[...]

5) Maakt niets uit, alles wat op client side gebeurd, inclusief hacks, is gewoon toegestaan. Je mag dus duizend hacks draaien in je client, zolang je in-game gedrag maar normaal is. Anders volgt kick->ban. Dus op het moment dat je de gameplay van anderen aantast, dan wordt dat gezien als ongewenst.
Je weet dat veel cheaters hier juist goed mee kunnen omgaan? Even wall hack aan ect. Gaat je systeem niks aan doen, even een lucky rondje in een tank of chopper en je bent gebanned. Ja goed bedacht 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
DanielWW2 schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:14:
[...]
Met echte kleuren vind ik de mappen die ik al gespeeld heb gewoon leuker om te spelen. Dat lijkt mij een reden om gewoon die colour tweaker te blijven gebruiken.
Welke color tweaker gebruik je dan? En is er kans dat je geband wordt door het te gebruiken?

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:35:
[...]

Welke color tweaker gebruik je dan? En is er kans dat je geband wordt door het te gebruiken?
Deze. ;)
http://bf3.realmware.co.uk/
Ja je kan in theorie gebanned worden. Ik denk alleen dat dit niet zal gebeuren. Het ergste dat er denk ik gebeuren kan is restrictie kicks van PB. Dat komt neer op uninstallen en dan kan je weer gamen. Wel op eigen risico.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Snap nog steeds niet dat punkbuster wat een soort virus scanner is en makkelijk patronen moet herkennen in memory/processen van aimbots of andere hacks.
Punkbuster koopt alle cheats en doen regelmatige updates dan word het voor de cheat ontwikkelaars niet meer rendabel.

Problem (nagenoeg) solved!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Als het allemaal zo makkelijk lag, dan hadden we natuurlijk geen last gehad van cheaters. Daar naast is Battlefield 3 ook niet de enige game die PB draait. :)

Of wil je weer terug naar de tijdperk dat PB zocht op simpele strings? Dat als iemand even in de chat roept aimbot v2.0 gelijk iedereen op de server gebanned word omdat "aimbot v2.0" in geheugen voorkomt. Het is uiteraard ook klote dat PB in waves banned, dus kan zo maar een grote periode tussen de busts zitten. Aan de andere kant als ze real time zouden bannen dan was na 2 bans de private cheats offline gehaald om zo snel mogelijk weer undetected te maken en is volgens mij de kans dat je hele grote groepen pakt een stuk kleiner.

Zo ver ik weet koopt Punkbuster zelf ook geen cheats, maar zijn er mensen die die cheats opkopen en doneren aan Punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:29:
Zo ver ik weet koopt Punkbuster zelf ook geen cheats, maar zijn er mensen die die cheats opkopen en doneren aan Punkbuster.
Op zich zeer nobel, nog nobeler zou zijn dat de developer zèlf pro-actief deze cheats opkoopt en doorspeelt aan PB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zou waarschijnlijk een hoop tijd en moeite schelen, maar je bent als AntiCheat bedrijf wel de kas aan het spekken van gene die die cheats verkoopt/maakt. Zal wel een principe kwestie zijn i guess, ik werk niet bij Evenbalance :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang er geld te verdienen valt met iets, zal er altijd wel iemand zijn die iets nieuws schrijft en op de markt brengt. Zelfs in de jaren '80 had je al trainer versions van games op de C64 en de Amiga (doet mij trouwens denken aan mijn vroeger Amiga groep: "The Band"). Deze trainers waren echter wel gratis... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hetzelfde eeuwenoude verhaaltje, sinds bij MOH:AA de cham-skins uitkwamen loopt anti-cheat altijd achter de feiten aan. Waarom ? Simpel, er kan teveel aan clientside gemanipuleerd worden. Pas als we games virtueel in een datacenter draaien, waarbij alleen beeldopbouw en bediening over de lijn gaan (ala xenapp/xendesktop/vmware view/etc, maar dan met échte 100% d3d support en performance), dan zal het mogelijk zijn om effectief cheats te weren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Of het gewoon tijdens het programmeren goed dicht bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:26
evilpin0 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:44:
Dan moet je de gebruikers ook elimineren. De fout zit namelijk altijd tussen scherm en stoel ;) Maar even zonder ongein. Dit soort cheats zijn eigenlijk alleen maar mogelijk doordat programmeurs ook proberen te denken aan de gebruiker. Als je deze uit de vergelijking haalt, kun je het 100% dicht bouwen. Helaas koopt dan niemand je product ;)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

evilpin0 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:44:
Nope, dat gaat je niet helpen want heel vaak wordt de onderliggende technologie van je OS, etc gebruikt om te cheaten ;)
Kun je nog je game dichttimmeren, als je via directx kunt cheaten, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:04:
[...]

Op zich zeer nobel, nog nobeler zou zijn dat de developer zèlf pro-actief deze cheats opkoopt en doorspeelt aan PB...
Inderdaad, maar ja, dat kost geld. Niet overdreven veel, maar toch extra onkosten, dus minder winst. Het zou de community absoluut ten goede komen, en ook gewaardeerd worden, maar we moeten niet vergeten dat een community in de ogen van de meeste publishers (niet alleen EA/Dice) niet meer is dan een vaste klantenkring, een gegarandeerde stroom inkomsten. De enige echte sanctie die een speler aan een publisher kan opleggen is een spel niet kopen, maar dat zie ik niet snel gebeuren: ik vermoed dat de meesten hier, ondanks alle kritiek op Dice en BF3, ook gewoon weer de intentie hebben BF4 te kopen (geldt ook voor mezelf), al geeft dat een verkeerd signaal aan de publisher (in feite een blanco cheque om gewoon op oude voet door te gaan. We klagen wel (en voor een niet onaanzienlijk deel ook terecht), maar als puntje bij paaltje komt trekken we toch collectief weer gedwee de beurs. Principes of plezier, that's the question.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al meegemaakt?: ik heb sowieso 3 of 4 mensen gekilled, m'n uiteindelijke score was 620+-, maar uiteindelijk stond er maar 1-1 bij m'n kd? (was een match die bijna afgelopen was die ik joinde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Geen kills, wel kill-assists.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
Heb ik iets gemist? Wat is er aan de hand met BF3? In ene zijn veel wapens 1 shot kills en zie ik allemaal ventjes lopen met andere skins. De AN94 wordt gebruikt om te snipen, etc. Client side dingetjes die uit de hand lopen?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:39
Tsurany schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:03:
[...]

Niet installeren, account-gegevens en serial nummers invoeren op de veteran site. Eventueel contact opnemen met EA support.
Enkel kan de support van EA niet enkele games aan je vet.rank toevoegen, maar alleen de hele serie BF games (helaas)...

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:49:
Heb ik iets gemist? Wat is er aan de hand met BF3? In ene zijn veel wapens 1 shot kills en zie ik allemaal ventjes lopen met andere skins. De AN94 wordt gebruikt om te snipen, etc. Client side dingetjes die uit de hand lopen?
De skins zouden ooit gepatched gaan worden (die werden niet onthouden) en de AN-94 was altijd al om te snipen. Wapens zijn niet 1-hit kill maar tegen de tijd dat het rampzalige excuus voor netcode jou meedeelt dat je beschoten wordt zijn de eerste vijftien kogels al in je hoofd blijven steken normaliter.
Of je zit op een HC server, alwaar je met de AN94 en veel andere wapens bij wat behoorlijk headshotten wel vrij snel op 2-bullet kills komt, en die voelen als 1-shot kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

KillerAce_NL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:35:
Hetzelfde eeuwenoude verhaaltje, sinds bij MOH:AA de cham-skins uitkwamen loopt anti-cheat altijd achter de feiten aan. Waarom ? Simpel, er kan teveel aan clientside gemanipuleerd worden.
Dat is de reden waarom Fairfight statistische data gebruikt van alle spelers van alle servers om zo gedrag uit te schakelen. Zij accepteren dat er cheats zijn en per definitie de anti-cheat altijd achterloopt. Vergelijkbaar met een virusscanner en heuristic scans.

Bij BF3 proberen ze via RCON het een en ander te bereiken. Ik andere games wordt het ingebouwd in de engine (server side), zo zijn er al enkele Unreal engine based games die het live gebruiken. En BF4 .. ?

Het leuke is dat de ontwikkelaars real-time de statistieken in kunnen en bepaald gedrag kunnen sturen. Nu wacht men vaak op patches om iets uit te zetten. Een voorbeeld bij BF3 is de dart gun. Als dat door de community managers real-time te sturen valt .. zijn er veel meer mogelijkheden om de balans in het spel goed te bewaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:57:
[...]

De skins zouden ooit gepatched gaan worden (die werden niet onthouden) en de AN-94 was altijd al om te snipen. Wapens zijn niet 1-hit kill maar tegen de tijd dat het rampzalige excuus voor netcode jou meedeelt dat je beschoten wordt zijn de eerste vijftien kogels al in je hoofd blijven steken normaliter.
Of je zit op een HC server, alwaar je met de AN94 en veel andere wapens bij wat behoorlijk headshotten wel vrij snel op 2-bullet kills komt, en die voelen als 1-shot kills.
Njah, ben al wat anders gaan doen. Meeste tijd ging ik dood met killed by admin, maar dan toch door 'n user. Skins doelde ik meer op omdat poppetjes er anders uitzagen dan dat je met skins kon kiezen, maar dat kon ik niet meer terugvinden. Blijft vreemde poep. Speel al een jaar mee, maar het wordt elke dag vreemder. Netcode is er dat hele jaar al lijkt me :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
Stewie! schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:02:
[...]

Dat is de reden waarom Fairfight statistische data gebruikt van alle spelers van alle servers om zo gedrag uit te schakelen. Zij accepteren dat er cheats zijn en per definitie de anti-cheat altijd achterloopt. Vergelijkbaar met een virusscanner en heuristic scans.

Bij BF3 proberen ze via RCON het een en ander te bereiken. Ik andere games wordt het ingebouwd in de engine (server side), zo zijn er al enkele Unreal engine based games die het live gebruiken. En BF4 .. ?

Het leuke is dat de ontwikkelaars real-time de statistieken in kunnen en bepaald gedrag kunnen sturen. Nu wacht men vaak op patches om iets uit te zetten. Een voorbeeld bij BF3 is de dart gun. Als dat door de community managers real-time te sturen valt .. zijn er veel meer mogelijkheden om de balans in het spel goed te bewaken.
Moet ik hieruit dus ook opmaken dat we een Big Brother is Watching You idee krijgen? Dat ''alles'' wat je doet opgeslagen wordt. Maar ook, dat mogelijke fouten door een per ongeluk opvallend gedrag voor kunnen komen?

En, de community managers ie alles sturen? De CM van Battlefield zelf? Feitelijk dus het team, of degene die daar anders ook een beslissing over nemen. Eerst de vergadering(en) en dan eventueel de beslissing. Die patch is dan niet meer het put qua tijd en uitrol.

Wat me opvalt is dat er over het systeem zo weinig te vinden is. Waarom wordt er geen openheid van zaken gegeven als het zo'n goed systeem is. Natuurlijk hoef je de achterliggende werking niet te vertellen, maar iets meer duidelijkheid over dit (..) 'superieure' systeem zou mooi zijn.

Ook al zijn cheaters heel erg vervelen, en heb ik er een hekel aan, Rcon werkt ook prima, ok all doet deze het niet altijd volledig automatisch.

Het belangrijkste mispuntje van BF3 vind ik dan ook dat spectate modus er niet in zit, dan wel voor alleen admins, dan wel voor iedereen.

Wat ik me voor de rest ook nog af vraag is het volgende. Stel, je ''ziet'' iemand hacken (neem als voorbeeld de superjump die je in sommige games tegen komt). Kan ik dan als server manager (neem aan, ik heb een server gekocht voor een ranked server), zelf ook nog een ban uitvoeren, als het systeem faalt en het verkeerde gedrag niet opgemerkt wordt?

edit:
Nu ik er aan denk, kun je me de namen van de games (van o.a. de games die op de Unreal Engine 3 gebaseerd zijn) geven, zodat ik misschien een beter beeld kan krijgen van het systeem?

[ Voor 4% gewijzigd door Skydream op 06-11-2012 18:21 . Reden: toevoeging vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
En jahoor, Origin is ermee gestopt. :')

"Er is een onbekende fout opgetreden. Start Origin opnieuw en probeer het nog eens."

Inmiddels al 4x gedaan maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
We're currently aware of some users being automatically set into "Offline Mode", and working on a solution.

Altijd handig om even 'Origin Status' te volgen op Twitter. Maar waarom gebeurt dit zo vaak? 1x per twee weken ofzo, Steam ligt naar mijn weten niet zoveel plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Hij is bij mij inmiddels weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
1x per twee weken? Volgens mij komt 2x per één week dichter in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb flink last van lagspikes (vooral met scopen), het kan toeval zijn omdat ik sinds kort win 8 heb +12.11 beta?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Qlii256 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:56:
We're currently aware of some users being automatically set into "Offline Mode", and working on a solution.

Altijd handig om even 'Origin Status' te volgen op Twitter. Maar waarom gebeurt dit zo vaak? 1x per twee weken ofzo, Steam ligt naar mijn weten niet zoveel plat?
EA heeft altijd problemen met haar backend, de oude was log, traag en had elke dinsdag onderhoud, de nieuwe is sneller maar ook instabiel, elke dag wel connection lost to EA of origin die down is voor enkele minuten.
Er connecten ook zoveel spelers naar de backend, veel online games van EA hebben altijd een connectie open naar de backend, alle stats worden bij gehouden en alle account gegevens worden opgeslagen op de backend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skydream schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:52:
[...]

Enkel kan de support van EA niet enkele games aan je vet.rank toevoegen, maar alleen de hele serie BF games (helaas)...
Kunnen ze wel :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:41

InFamous

excommunicado

Nja nou jij tip voor EA support gedaan en nu heb ik alle Battlefield games als veteran. Ze doen dus alleen de volledige lijst i.p.v losse games.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bij mij hebben ze keurig de losse games toegevoegd waar ik om vroeg. Namelijk de Xbox versies die ik niet online heb gespeeld omdat ik ze illegaal had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Stewie! schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:02:
[...]

Stats bewaken heb je niks aan, pak je alleen de extremen mee die anders door admins met het handje gebanned worden. Als iemand constant skinhacks gebruikt, heeft deze een hoge k/d, verder valt er niets op. Goede spelers hebben gemiddeld ook ern hoge k/d...
Echt verdacht gedrag kun je alleen maar monitoren als je dit in de game engine integreert. Dan kan software berekenen of jij degene die je net neerschoot wel kon zien, omdat de game b.v. Weet dat er geen tugs in de buurt stond en degene die neergeschoten is ook niet gespot is door iemand anders.

Ik zie dit echter nog niet gauw gebeuren, dit is complex en heeft waarschijnlijk erg veel resources nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door KillerAce_NL op 07-11-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stats bewaken zegt niks. Als je beter bent dan gemiddeld is de kans ook groot dat je anders door een map gaat etc dan het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ondanks dat ik BF3 al een hele tijd heb en een paar keer co-op gespeeld heb 1 of 2 potjes 'quick match' heb ik het daarna eigenlijk niet meer aangeraakt tot nu. En nu zag ik Battlefield Premium staan maar ik snap dat niet zo..

Heeft dat enig nut ik speel eigenlijk alleen maar die TDM op die map in de 'haven' met al die containers, en voor de rest een andere map als iemand het vraagt. Nou moet ik zeggen dat Karkand? in BF2 1 van mijn favo mappen was. Kortom is het die 50 euro waard (heb 15% korting nummer) voor het hele pakket of zou ik dan alleen die Karkand dlc kunnen kopen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
prutser001 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:59:
Ondanks dat ik BF3 al een hele tijd heb en een paar keer co-op gespeeld heb 1 of 2 potjes 'quick match' heb ik het daarna eigenlijk niet meer aangeraakt tot nu. En nu zag ik Battlefield Premium staan maar ik snap dat niet zo..

Heeft dat enig nut ik speel eigenlijk alleen maar die TDM op die map in de 'haven' met al die containers, en voor de rest een andere map als iemand het vraagt. Nou moet ik zeggen dat Karkand? in BF2 1 van mijn favo mappen was. Kortom is het die 50 euro waard (heb 15% korting nummer) voor het hele pakket of zou ik dan alleen die Karkand dlc kunnen kopen?
Als je het nauwelijks speelt en áls je dan al speelt enkel TDM speelt dan is het 't niet waard denk ik, dan zou je misschien beter Close Quarters kunnen kopen voor nog meer TDM.

Als je vaker wil gaan slepen en meer mapvariatie wil dan vind ik het wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je van TDM houd is close quarters iets voor je.
Back 2 karkand is een DLC met oude BF2 mappen, maar alleen karkand is leuk om te spelen.
Armored kill raad ik eigenlijk niemand aan om te kopen, ja leuk grote maps maar ook saai omdat het echt veelste slome gameplay is en daarnaast heb je de AC-130 die ze eruit moeten gooien, niets is zo erg dan in een lekkere killstreak te zitten en dat er dan vanuit de lucht neergeschoten te worden, Ook al heb je de AC-130 zo snel neer, blijft het vervelend als je even niet oplet.

Geef mij maar gewoon Bazaar,Seine,Canals(TDM),Metro,Karkand,Caspian border

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pykow schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:42:
[...]
Armored kill raad ik eigenlijk niemand aan om te kopen, ja leuk grote maps maar ook saai omdat het echt veelste slome gameplay is
Nou ja, dat is dan natuurlijk je persoonlijke mening.

Ingeval van prutser001, dan geef ik direct gelijk. Hij speelt immers enkel TDM.

Echter qua mapgrootte en gameplay komen de grotere mappen zoals Kharg, Firestorm, Caspian, Bandar, Armored Shield en Death Valley, dicht bij de oorpronkelijke BF2 mapgrootte en gameplay.

En volgens mij dragen nog een groot aantal spelers, de BF2 gameplay een warm hart toe. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
Als je zoekt vind je voor "Armored Kill" en "Back to Karkand"
toch ook gewoon TDM potjes, naast uiteraard "Close Quarters".

Het is dan gewoon een stukje van de de map i.p.v. de hele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:42:
[...]
Back 2 karkand is een DLC met oude BF2 mappen, maar alleen karkand is leuk om te spelen.
Armored kill raad ik eigenlijk niemand aan om te kopen, ja leuk grote maps maar ook saai omdat het echt veelste slome gameplay is [...] Geef mij maar gewoon Bazaar, Seine, Canals(TDM), Metro, Karkand, Caspian border
Dit klopt inderdaad als je TDM- of shootergeil bent, korte afstanden en snelle actie, maar dat heeft weinig met Battlefield te maken.

Probeer voor de grap Battlefield 1942 eens, sinds deze week gratis op Origin, en installeer dan Desert Combat 0.7. Dát is Battlefield.

De enige maps die een beetje in de buurt van dat gevoel komen, zijn voor mij Firestorm, Kharg, Karkand, Oman, Armored Shield en Bandar Desert, uiteraard allemaal op 64 player Conquest Large.

Toch mist er wat. In BF3 heb ik nooit het gevoel verdwaald of zelfs bang te zijn, omdat je altijd wel een vlag in beeld hebt, en als je neergeschoten wordt dan ben je binnen een halve minuut weer op dezelfde plek. Die (relatief) enorme afstanden, lage snelheid en fog of war voegen in de oudere Battlefields wel degelijk wat toe. Een vlag cappen is niet iets wat je tussen drie headshots door doet, het is een hele onderneming die, wanneer in je eentje ondernomen, bij voorbaat al faalt.

Uit je voertuig stappen moet een straf zijn. In BF3 huppel je in een paar seconden een halve woestijn door. Doodgaan moet een straf zijn, spawntijden van 15-60 seconden zijn een stuk beter dan die 2-10 seconden in BF3. Misschieten moet een straf zijn. In BF3 word je daardoor beloond, nuff said.

Dus. Dit weekend met GoT even een Desert Combat-server bezetten? :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 14:41

Als je BF3 amper hebt gespeeld, en wanneer je het al speelde bijna alleen maar neushaar TDM hebt gedaan, vraag ik me af of je wel 50 euro (-15%) moet uitgeven voor premium.
Misschien dat Close Quarters DLC los kopen wel leuk voor je kan zijn omdat dit kleinere maps zijn met snelle schietactie.
Als je premium wel koopt en je wilt zonder voertuigen spelen zou je bijvoorbeeld naar Armored Kill TDM servers zoeken maar dan haal je uiteraard niet alles uit die 50 euro (-15%...) die je aan premium hebt uitgegeven.
Sharqi Peninsula (rush) en Karkand uit de Back to Karkand DLC vallen trouwens ook wel goed te doen als infantry vind ik zelf.

Zoals Pykow al aangeeft vermaak ook ik me eigenlijk het meest met de Vanilla maps uit de game.
Armored Kill speel ik amper meer omdat de matches op deze maps meestal verschrikkelijk unbalanced zijn en Close Quarters heb ik ook al 1 of 2 maanden niet meer aangeraakt.

Misschien dat de aankomende DLC's wat voor je kunnen zijn.
Aftermath die in December uitkomt heeft waarschijnlijk ook wat kleinere maps die meer op infantry gefocust zijn.
En endgame die in maart uit moet komen heeft brommerts.

[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-11-2012 14:30 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

JellBro schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:55:
Als je zoekt vind je voor "Armored Kill" en "Back to Karkand"
toch ook gewoon TDM potjes, naast uiteraard "Close Quarters".

Het is dan gewoon een stukje van de de map i.p.v. de hele.
Voor mij persoonlijk is het TDM-gedeelte van Armored Kill zelfs het enige onderdeel dat me bevalt: de maps zitten prima in elkaar (de een wat meer dan de ander, maar ze zijn allen best geschikt voor TDM - het zijn imo. eerder bepaalde spelers die het vern**ken voor de rest dan de maps zelf), bieden nieuwe, gevarieerde omgevingen (en dus mogelijkheden) en zien er fraai uit. Toegegeven, 15 Euro puur voor 4 TDM maps zou ik er niet voor overhebben, maar als je Premium neemt krijg ze dus sowieso toegevoegd aan BF3.

Of Premium het geld waard is wanneer je je vooral richt op infantry-based Close Quarters Combat (CQC)? Alle uitbreidingen bieden TDM (de Close Quarters DLC is zelfs 100% toegespitst op CQC), en de aankomende DLC Aftermath lijkt ook veel meer gericht te zijn op infantry-based urban warfare met wat kleinere kaarten (denk dat je een beetje richting Seine en Bazaar moet denken). Vast staat dat je vrij veel krijgt ook al speel je niet of nauwelijks Conquest of Rush (niet alleen de nieuwe maps en game modi, maar ook assigments voor extra camo's en dogtags, en meer van dat soort tijdverdrijf). Persoonlijk vind ik 35-40 euro voor alle DLC's (dus 20 nieuwe maps, die allen ook CQC gameplay bieden) plus Premium extra's best een aardige deal die je vele uren zoet zal houden, maar anderen denken daar wellicht heel anders over.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
Tsurany schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:02:
En bij mij hebben ze keurig de losse games toegevoegd waar ik om vroeg. Namelijk de Xbox versies die ik niet online heb gespeeld omdat ik ze illegaal had...
Aha zo zit de vork in de steel. Maar dan nog, dan moet het dus gewoon apart kunnen. Toen ik er om vroeg, kreeg ik van de support simpelweg terug dat het niet kon (alles of niets). Blijkbaar zijn ze te lui/willen ze te veel, te makkelijk afhandelen dan eens een keer goed naar een support kwestie kijken.

Ik weet niet of ik hier dan maar weer eens een mailtje over ga sturen. Ze zien me al weer komen.

Maar ja wat willen ze dan, als ze niet duidelijk antwoord geven en er maar omheen draaien of niet eens weten waar ze het over hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe support kwestie aan. Ik heb namelijk nooit echt het idee dat ze de eerdere discussie/vraag, nog voor de eerste reactie van hun kant, überhaupt gelezen hebben.

Die vetranks zien er namelijk wel leuk uit, maar ik wil de games eigenlijk wel gespeeld hebben voordat ik ze in het vetrank lijstje wil hebben (wat niet zo'n probleem was geweest als ze automatisch goed toegevoegd waren :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Skydream schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:25:
[...]

Aha zo zit de vork in de steel. Maar dan nog, dan moet het dus gewoon apart kunnen. Toen ik er om vroeg, kreeg ik van de support simpelweg terug dat het niet kon (alles of niets). Blijkbaar zijn ze te lui/willen ze te veel, te makkelijk afhandelen dan eens een keer goed naar een support kwestie kijken.

Ik weet niet of ik hier dan maar weer eens een mailtje over ga sturen. Ze zien me al weer komen.

Maar ja wat willen ze dan, als ze niet duidelijk antwoord geven en er maar omheen draaien of niet eens weten waar ze het over hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe support kwestie aan. Ik heb namelijk nooit echt het idee dat ze de eerdere discussie/vraag, nog voor de eerste reactie van hun kant, überhaupt gelezen hebben.

Die vetranks zien er namelijk wel leuk uit, maar ik wil de games eigenlijk wel gespeeld hebben voordat ik ze in het vetrank lijstje wil hebben (wat niet zo'n probleem was geweest als ze automatisch goed toegevoegd waren :9 ).
Als ze wel alles tegelijk kunnen doen laat je ze toch alle games aan het veteran lijstje toevoegen en ga je daarna de games spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyXboxGotBanned
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-09 12:57
Yo,

De GoT tweakers server was echt vet gister!
Kunnen jullie mij even toevoegen op Origin? Derp_Joris.
Het een mijn eerste PC spel die ik echt veel wil gaan spelen. Ben dan ook echt heel slecht... :D
En dan heb ik mensen om mee te spelen. Bedankt!
Gr. Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
AdmiralSnipe schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:44:
[...]

Als ze wel alles tegelijk kunnen doen laat je ze toch alle games aan het veteran lijstje toevoegen en ga je daarna de games spelen???
Mijn vertelling was niet helemaal correct. In feite heb je gelijk, maar ik was bij sommige games ze niet van plan te gaan spelen op de korte termijn. Die vind ik dan niet in m'n vetrank thuishoren. Anderen heb ik al gespeeld, en die hou ik er dan wel graag wel in,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:40:
[...]

Echter qua mapgrootte en gameplay komen de grotere mappen zoals Kharg, Firestorm, Caspian, Bandar, Armored Shield en Death Valley, dicht bij de oorpronkelijke BF2 mapgrootte en gameplay.

En volgens mij dragen nog een groot aantal spelers, de BF2 gameplay een warm hart toe. ;)
Het is inderdaad een persoonlijke mening, dat ik geen fan ben van Armored kill. hoewel ik het leuk vindt om op massieve maps te spelen, vindt ik het erg jammer dat de balance niet al te best is en dat ik met een klein groepje niet het verschil kan maken, omdat de vlaggen te ver uit elkaar liggen.
CodeCaster schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:56:
[...]

Dit klopt inderdaad als je TDM- of shootergeil bent, korte afstanden en snelle actie, maar dat heeft weinig met Battlefield te maken.

Probeer voor de grap Battlefield 1942 eens, sinds deze week gratis op Origin, en installeer dan Desert Combat 0.7. Dát is Battlefield.

De enige maps die een beetje in de buurt van dat gevoel komen, zijn voor mij Firestorm, Kharg, Karkand, Oman, Armored Shield en Bandar Desert, uiteraard allemaal op 64 player Conquest Large.

Toch mist er wat. In BF3 heb ik nooit het gevoel verdwaald of zelfs bang te zijn, omdat je altijd wel een vlag in beeld hebt, en als je neergeschoten wordt dan ben je binnen een halve minuut weer op dezelfde plek. Die (relatief) enorme afstanden, lage snelheid en fog of war voegen in de oudere Battlefields wel degelijk wat toe. Een vlag cappen is niet iets wat je tussen drie headshots door doet, het is een hele onderneming die, wanneer in je eentje ondernomen, bij voorbaat al faalt.

Uit je voertuig stappen moet een straf zijn. In BF3 huppel je in een paar seconden een halve woestijn door. Doodgaan moet een straf zijn, spawntijden van 15-60 seconden zijn een stuk beter dan die 2-10 seconden in BF3. Misschieten moet een straf zijn. In BF3 word je daardoor beloond, nuff said.

Dus. Dit weekend met GoT even een Desert Combat-server bezetten? :P
Ik ben inderdaad een shooter fan en zo nu en dan wil ik in een voertuig springen, Kharg island,firestorm zijn echt goede Battlefield maps voor mij ook Caspian border is een van de beste maps.
Maar als shooter fan wil ik ook veel kunnen doen als infantry en dat gaat best wel lastig in Armored kill door de te grote afstanden, alleen death valley is nog leuk om te spelen. (ok zijn allemaal wel leuk om te spelen, maar als iemand aangeeft veel van TDM te houden, dan raad ik het af om AK te kopen)

in BF2 speelde ik Karkand, sherqi (in BF3 is de map een stuk minder leuk) maar ook Ghost town (BF2:SF)
de grote maps zijn wel leuk te spelen als je met 7 vrienden in een server zit. 2 volle squads en dan heb je echt dikke lol, maar dat heb je op iedere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Skydream schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:53:
[...]

Mijn vertelling was niet helemaal correct. In feite heb je gelijk, maar ik was bij sommige games ze niet van plan te gaan spelen op de korte termijn. Die vind ik dan niet in m'n vetrank thuishoren. Anderen heb ik al gespeeld, en die hou ik er dan wel graag wel in,
Ah vandaar.
Best wel raar dat ze wel alles tegelijk kunnen toevoegen maar geen individuele games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Indy91 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:40:
[...]

Vergeet niet dat je maar een beperkt zich had in bf2, in bf3 kun je over de hele map kijken en zie je precies wat de vijand van plan is, in bf2 was je afhankelijk van de commander.
BF3 promote in mijn ogen geen team play, een lone wolf kan gewoon eerste worden terwijl die kansloos was in bf2.
Als ik met wat oude clan leden speel of in een squad zit met goede team spelers dan is bf3 best wel leuken heb ik veel plezier maar met vreemden die lone wolf spelen is het vaak frusterend, geen rug dekking, geen revive, geen hulp bij het cappen van een vlag etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Gisteren en vanavond even Black Ops 1 gespeeld na heel lang geen COD te hebben gedaan. Dan lopen wij te klagen over BF3: Steam cloud die niet wil synchroniseren,classes die er leeg uitzien maar waar wel wapens in zijn geselecteerd, random hangs van een seconde of 5, half kromme animaties, hitboxes waarbij je duidelijk mist maar toch worden geregistreerd als hit en een verschrikkelijke laggy menu.

Nu maar wel snel BF3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
reemprive schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:55:
Gisteren en vanavond even Black Ops 1 gespeeld na heel lang geen COD te hebben gedaan. Dan lopen wij te klagen over BF3: Steam cloud die niet wil synchroniseren,classes die er leeg uitzien maar waar wel wapens in zijn geselecteerd, random hangs van een seconde of 5, half kromme animaties, hitboxes waarbij je duidelijk mist maar toch worden geregistreerd als hit en een verschrikkelijke laggy menu.

Nu maar wel snel BF3 spelen.
Bedankt dat je ons er even aan herinnert dat BF3 zo slecht nog niet is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:33:
ok zijn allemaal wel leuk om te spelen, maar als iemand aangeeft veel van TDM te houden, dan raad ik het af om AK te kopen
Daar heb je helemaal gelijk in. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister ook weer een masterlijke kill gehad met een rpg.
Firestorm...Ik join het potje en spawn bij office russian side. Vliegt er hoog een viper voorbij. ik denk wtf ik probeer het gewoon weer is. Mik er behoorlijk ver voor en zie mijn rocket gaan. wachten, wachten, wachten, wachten..... 8)7 dafuq BOOOOOM.
Woot woot :9~ eat my rpg biatches hahaha...!!!!
Kreeg meteen een vote kick aan mijn reet voor aimbot. :)
Ik killde de twee heli sletjes die in het andere bovenaan stonden en konden een rpg kill niet zo waarderen.

Haha why vote kick me for aimbot?
That was my best shot ever!!!!! I'll take the votekick as a compliment!!! ;)

Heerlijk als je na een dagje hard werken even lekker een potje BF3 gaat spelen en je eerste kill is zo masterlijk. Rest van je speeltijd heb je alleen nog maar een grijns op je gezicht want je hebt weer een epic kill gemaakt.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een potje Caspian border gespeeld in me eentje tegen 4 GoT members ;)
echt de hackutations waren weer aanwezig.

en toen ik zei dat ze maar beter moeten leren schieten kreeg ik van sommige mensen de reactie dat ik maar de k.. ziekte moest krijgen, wat een raar volk heb je toch.
Dit was het potje:http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/48275059/1/172685289/
54 op 12 in een map als caspian border is niet heel erg gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Haha weet nog wel dat ik dacht van "OW hij ook hier" toen je me neer schoot.
Daarna nog wel even naar je op zoek geweest maar je niet meer tegen gekomen.
Wat een butt team zaten wij in zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:56:
Gisteren een potje Caspian border gespeeld in me eentje tegen 4 GoT members ;)
echt de hackutations waren weer aanwezig.

en toen ik zei dat ze maar beter moeten leren schieten kreeg ik van sommige mensen de reactie dat ik maar de k.. ziekte moest krijgen, wat een raar volk heb je toch.
Dit was het potje:http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/48275059/1/172685289/
54 op 12 in een map als caspian border is niet heel erg gek.
Dat is idd niet overdreven, hoewel het toch goed gespeeld is voor die map!
Maar ik heb de indruk dat de laatste tijd steeds meer mensen beginnen met hackusations.
Vaak zijn het ook echt low-rank and low-skilled players. Geen probleem met noobs, maar het lijkt sinds de prijsdaling van BF3 dat veel mensen nu pas bij in het spel stappen en gefrustreerd raken tegen de meer ervaren spelers.

Ik merk zelf ook dat sinds ik beter speel steeds minder vaak tegen mezelf zeg "ale man da kan toch ni , cheater!".
Aangezien ik lui ben van aard zal ik dit echter nooit in de chat plaatsen. Verder levert dat ook niets op buiten banale discussies en geruzie. Ik denk dat de hackusations echt een aandoening is van de beginnende of weinig spelende speler.

In mijn +- 280 uur dat ik speelde kan ik mss 3 voorvallen aanhalen waarvan ik kan zeggen "ok dat was echt een cheater". Meestal als je naar deze persoon zijn stats gaat kijken klopt dit dan ook.

Wat ik zou willen is een kill-cam vanuit ADS-view.
Je ziet dan hoe je vijand, liep, bewoog en schoot. Heel vaak kill ik mensen gewoon omdat ik pre-fire als ik de hoek omga en weet via mijn mini-map dat er spelers om de hoek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
MeagaShira schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:11:
Gister ook weer een masterlijke kill gehad met een rpg.
Een dergelijk had ik gister ook. Niet met een RPG maar met de veel te gruwelijke EOD Bot, man man. Wilde de achievement halen voor 1 kill met een EOD bot maar t zijn er 3 geworden (gelijk m'n eerste 3). 2 ventjes en een tank, binnen 5 minuten. Man wat voelde dat heerlijk >:) !

Vooral leuk als je ze om zich heen ziet kijken terwijl je ze open brand, geen idee wat ze overkomt. Echt, de EOD bot is een heerlijk wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Netsrek schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:53:
[...]

Een dergelijk had ik gister ook. Niet met een RPG maar met de veel te gruwelijke EOD Bot, man man. Wilde de achievement halen voor 1 kill met een EOD bot maar t zijn er 3 geworden (gelijk m'n eerste 3). 2 ventjes en een tank, binnen 5 minuten. Man wat voelde dat heerlijk >:) !

Vooral leuk als je ze om zich heen ziet kijken terwijl je ze open brand, geen idee wat ze overkomt. Echt, de EOD bot is een heerlijk wapen!
Hehehe de EOT-bot is inderdaad heerlijk om te trollen.
Soms heb ik momenten dat ik me irriteer aan de mountain bushwookies en dan zijn hun mijn missie.. >:)
Niet echt goed voor mijn team maar super veel lol om hun aarshaar weg te branden met mijn torch.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Pykow schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:33:
[...]

de balance niet al te best is en dat ik met een klein groepje niet het verschil kan maken, omdat de vlaggen te ver uit elkaar liggen.
Juist wel, probleem is dat je daarvoor tactiek nodig hebt en dat hebben de meeste niet. Pak de gunship vlag, laat 1 tank achter, 3 gaan naar de andere dichtbij zijnde vlag in een andere tank. Als de gunship vlag zwaar onder vuur komt te liggen rijdt de aanvallende tank terug en blijft de infanterie achter om alsnog de vlag te claimen, of gaat mee terug als dat nodig is (of gaat gewoon door en respawnt)

Je hebt dan 2 tanks op de gunship vlag wat vrijwel alles tegenhoud als je teamplayed. 1 speler met een goede tactiek die weet waar die moet zijn is waardevoller dan 1 squad wat op TS zit en maar van vlag naar vlag rijdt en de gecapte vlag al verliest voordat hij de andere is. Dat is gewoon dom spelen.

Ik behaal altijd zodanige succes in AK als ik met een vriend van mij speel dat wij bijna elk potje beslissend zijn en deze vriend van mij is gewoon best slecht maar doordat hij achter me aan loopt is die altijd in een goede positie.

Klinkt misschien als brag allemaal, nu heb ik veel rts games gewoon op hoog niveau gespeeld en denk ik gewoon snel en tactische maar I will say it again; Je kan verschil maken in AK alleen, met een squad kan je makkelijk de game winnen ALS JE WEET WAT JE MOET DOEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Dit mag dan wel een Battlefield 3 topic wezen, Origin heeft er ook mee te maken.

http://www.origin.com/new...in-the-next-origin-update

Ik kijk zeker uit naar de nieuwe versie! Snellere laad tijden bij het opstarten van een game en het sneller laden van je friendlist. Ook een streamoptie enzovoort. En je kan nu ook eigen non-Origin games toevoegen!

Ik ga zeker en vast Battlefield 3 toevoegen in Origin!

Ow wacht, BF3 maakt gebruikt van Origin? Oh :( ;)

EDIT:

En maandag start alweer, ja je leest het goed, alweer een nieuwe double-xp WEEK! Waarom zo snel na de vorige? Ik weet het niet, maar het is van 12 november (maandag) tot 18 november wat dus een week is.

[ Voor 31% gewijzigd door Qlii256 op 08-11-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Qlii256 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:37:

EDIT:

En maandag start alweer, ja je leest het goed, alweer een nieuwe double-xp WEEK! Waarom zo snel na de vorige? Ik weet het niet, maar het is van 12 november (maandag) tot 18 november wat dus een week is.
Om al die nieuwe spelers van de laatste tijd te pleasen zodat ze niet te lang met een lage rang en de beginwapens rondlopen denk ik.

Stel je voor dat ze afhaken en geen DLC meer kopen....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmmm... staat me bij dat in de beta die claymores goed bruikbaar waren, nuttig... nu kom ik erachter dat ze verdwijnen nadat je dood bent (WTF?!) en zwaar generfed zijn... Merk het alweer noobs die niet kijken waar ze lopen en dan gaan zeiken.. zijn ook altijd dezelfde en het is ook altijd overal hetzelfde liedje..

Ben nu al even wat verder en speel voornamelijk op : http://battlelog.battlefi...ast-Rank-Watp-32-players/

Leuke server, gaat redelijk vlot daar.

Een paar dingen die me opvallen, ik heb vaak dat ondanks ik 'head shot' georienteerd ben dat ik andere spelers raak, de crosshair zie gaan (praat dan over 1 tot 5 meter) dat er of 0.0 leven af gaat zelfs met 2 a 3 rake schoten, mis is iets? Wat me daarbij opvalt is dat het meestal gebeurt bij premium spelers... Niet premium spelers vallen zo om..

Krijg je een bepaald voordeel als premium speler ofzo? Ik zag wel bepaalde upgrades Flak oid en Supression maar toch... een shotgun to the face = dood klaar of hebben ze 'armor' op hun gezicht ofzo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:01:
Hmmm... staat me bij dat in de beta die claymores goed bruikbaar waren, nuttig... nu kom ik erachter dat ze verdwijnen nadat je dood bent (WTF?!) en zwaar generfed zijn... Merk het alweer noobs die niet kijken waar ze lopen en dan gaan zeiken.. zijn ook altijd dezelfde en het is ook altijd overal hetzelfde liedje..

Ben nu al even wat verder en speel voornamelijk op : http://battlelog.battlefi...ast-Rank-Watp-32-players/

Leuke server, gaat redelijk vlot daar.

Een paar dingen die me opvallen, ik heb vaak dat ondanks ik 'head shot' georienteerd ben dat ik andere spelers raak, de crosshair zie gaan (praat dan over 1 tot 5 meter) dat er of 0.0 leven af gaat zelfs met 2 a 3 rake schoten, mis is iets? Wat me daarbij opvalt is dat het meestal gebeurt bij premium spelers... Niet premium spelers vallen zo om..

Krijg je een bepaald voordeel als premium speler ofzo? Ik zag wel bepaalde upgrades Flak oid en Supression maar toch... een shotgun to the face = dood klaar of hebben ze 'armor' op hun gezicht ofzo.
Welnee, premium members krijgen geen enkel voordeel in-game, waar het wel aan zou kunnen liggen is dat 'premium' players premium gekocht hebben omdat ze BF3 wat meer spelen en daarom hun settings iets nauwkeuriger instellen.

Allereerst moet de network smoothing factor uitgezet worden, als je verbinding naar de server goed is, gewoon op 0 zetten. Dat scheelt al de eerste 100 ms, vervolgens zijn er nog een hele rits aan windows instellingen en registry settings die ervaren shooter spelers al jaren gebruiken die de netwerk instellingen te optimaliseren voor 3d shooters.

Daarnaast is er natuurlijk nog de DICE factor, die voor de meest bizarre en random hit registraties kunnen zorgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:01

BramT

Rule #1

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:08:
[...]vervolgens zijn er nog een hele rits aan windows instellingen en registry settings die ervaren shooter spelers al jaren gebruiken die de netwerk instellingen te optimaliseren voor 3d shooters.
Nou, enlighten us!

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
vervolgens zijn er nog een hele rits aan windows instellingen en registry settings die ervaren shooter spelers al jaren gebruiken die de netwerk instellingen te optimaliseren voor 3d shooters.
Ik speel pas sinds Wolf3d shooters, vertel eens wat over dit voor mij volledig onbekende (behalve dan buiten de "pro gamers doen dit!!!!!1111eleven"-discussies zonder zinnigheid) netwerktweaks die die "ervaren shooterspelers" al jaren gebruiken?

Laat de instellingen voor analoge modems trouwens maar - hou het even op breedband instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zo zo heb kennelijk wat gemist, was al blij met een goede muis :P en 'network smoothing'? 15-25ms naar de servers waar ik op speel... maar ik houdt me aanbevolen noem eens wat tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:50:
[...]

Ik speel pas sinds Wolf3d shooters, vertel eens wat over dit voor mij volledig onbekende (behalve dan buiten de "pro gamers doen dit!!!!!1111eleven"-discussies zonder zinnigheid) netwerktweaks die die "ervaren shooterspelers" al jaren gebruiken?

Laat de instellingen voor analoge modems trouwens maar - hou het even op breedband instellingen.
http://www.gamingjunkies.de/forum/thread/5053/

Hier staat een beetje uitgebreide versie van wat ik zelf gebruik, toegegeven, niet alles is even effectief maar al met al zorgt het wel voor minder packet losses in mijn ervaring.

edit: Vroegah, toen ik nog competitief speelde (Quake 2 en mods) was er veel winst te behalen onder win98 en begin van XP ten opzichte van anderen toen de verbindingen nog slechter waren (kabel in mijn geval) en m'n krantenwijk de pc moest betalen (en dus voor een dubbeltje op de eerste rang wou zitten), maar het is een gewoonte gebleven om Windows kaal te strippen en zoveel mogelijk te optimaliseren. :)
prutser001 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:51:
Zo zo heb kennelijk wat gemist, was al blij met een goede muis :P en 'network smoothing'? 15-25ms naar de servers waar ik op speel... maar ik houdt me aanbevolen noem eens wat tips :)
Sinds games-multi platform zijn en voornamelijk Amerikanen (de grootste markt) nogal rampzalige internet hebben vergeleken met ons in Noord-West Europa is de 'network smoothing) geïntroduceerd om spellen vlekkeloos te laten (lijken) lopen. In BF3 is een delay ingebakken in de vorm van de 'smoothing factor' dat de client een beetje voorspelt hoe een ander gaat lopen. Dit zorgt voor een vertraging van 100 ms (standaard) van waar de hitboxes zich daadwerkelijk bevinden op dat moment en bij jou op je client.

Dit zorgt voor wat meer teleports van spelers tussen updates/packages (vergelijkbaar met de rate, cl_updaterate en cmd_rate van counter strike) tussen wat je ziet en wat de server registreert.

Maar voor BF3 is dit nogal een verhitte discussie waar nog geen 100% uitsluitsel of unaniem geaccepteerde verklaring voor is, voor zover ik weet.

edit zoveel:

nu we toch bezig zijn, voeg dit toe in je user.cfg voor meer fps:

PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DrawScreenInfo 0
Render.PerfOverlayEnable 1
Render.PerfOverlayVisible 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0

ps. ook al is het in sommige gevallen wellicht als een placebo effect, als het werkt, werkt het!

[ Voor 61% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-11-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Allereerst moet de network smoothing factor uitgezet worden, als je verbinding naar de server goed is, gewoon op 0 zetten. Dat scheelt al de eerste 100 ms, vervolgens zijn er nog een hele rits aan windows instellingen en registry settings die ervaren shooter spelers al jaren gebruiken die de netwerk instellingen te optimaliseren voor 3d shooters.
Ik begreep altijd dat die op 50% moest ook al is je ping lager dan 50 ms :? Volledige balk is inderdaad 100 ms net als bij BF2 :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:09:
[...]

Ik begreep altijd dat die op 50% moest ook al is je ping lager dan 50 ms :? Volledige balk is inderdaad 100 ms net als bij BF2 :)
Het beste is volgens mij gelijkzetten met wat je meestal als ping hebt. Dan moet je in theorie neerkomen op wel goede hitreg maar geen mensen die teleporteren. Voor mij werkt het in ieder geval op die manier goed. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broadcast (via twitch.tv) wordt standaard mogelijk via Origin.
En niet alleen van Origin games: je kan zelf je games toevoegen aan Origin (zoals Steam al kan) en die kan je ook streamen.

Wel toevallig: want net vandaag kondigt Activision aan dat Black Ops 2 ook broadcasting zal ondersteunen vanuit de game. (toch voor console. Geen woord over PC.)
Zij gaan niet in zee met Twitch, maar met Youtube.
http://www.vg247.com/2012...ce-is-powered-by-youtube/

edit: En ik denk dat het nu wel duidelijk is dat BF4 wel Battlerecorder zal hebben. *O*
Black Ops 2 komt met zoveel e-sports features dat EA zich verplicht zal voelen om te volgen. Ze willen tenslotte de FPS crown, die ze nog steeds niet hebben. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 08-11-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:52:
edit: En ik denk dat het nu wel duidelijk is dat BF4 wel Battlerecorder zal hebben. *O*
Black Ops 2 komt met zoveel e-sports features dat EA zich verplicht zal voelen om te volgen. Ze willen tenslotte de FPS crown, die ze nog steeds niet hebben. :P
Niet te positief worden. DICE bepaalt nog steeds of er battlerecorder komt. Aangezien hun community pleasement op het moment ronduit bagger is zou ik niet op de zaken vooruit gaan lopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Hmpf, well that's a first.. gekicked voor FXAA injector. Resultaat van een paar overijverige admins blijkbaar. Want "volgens DICE is het een cheat".

Geen recent officieel nieuws op dit front toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Asgaro schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:52:
Broadcast (via twitch.tv) wordt standaard mogelijk via Origin.
En niet alleen van Origin games: je kan zelf je games toevoegen aan Origin (zoals Steam al kan) en die kan je ook streamen.

Wel toevallig: want net vandaag kondigt Activision aan dat Black Ops 2 ook broadcasting zal ondersteunen vanuit de game. (toch voor console. Geen woord over PC.)
Zij gaan niet in zee met Twitch, maar met Youtube.
http://www.vg247.com/2012...ce-is-powered-by-youtube/

Het meeste zit al in bf3, het is triest dat dice dit niet heeft geactiveerd.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r0uNfV8_zWI&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:48:
Hmpf, well that's a first.. gekicked voor FXAA injector. Resultaat van een paar overijverige admins blijkbaar. Want "volgens DICE is het een cheat".

Geen recent officieel nieuws op dit front toch?
Welke server?
Oh en aangezien er nu een server patch word uitgerolled kan het ook DICE zijn. Zo ja dan zijn ze wel heel diep gezonken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
Was op deze server

Het was een PB kick voor een md5 mismatch op dxgi.dll. Hoeveel controle hebben admins uberhaupt over dit soort kicks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:01:
[...]
[...]
http://www.gamingjunkies.de/forum/thread/5053/

Hier staat een beetje uitgebreide versie van wat ik zelf gebruik, toegegeven, niet alles is even effectief maar al met al zorgt het wel voor minder packet losses in mijn ervaring.
- nagle algoritme, wordt al door allerhande spellen niet gebruikt omdat het ten eerste op TCP, niet UDP, wordt toegepast (hint: er wordt gewacht op ACKs) en ten tweede is er gewoon een TCP vlag die je kunt zetten als je dat algoritme ongebruikt wilt laten voor jouw verkeer. Als Battlefield hier profijt van heeft, waaraan ik sowieso twijfel gezien de bergen data die er overheen gaan en het feit dat het UDP gebruikt voor he tleeuwendeel van de gameplay data, is het geprogrammeerd door een stel apen. overig bewijs qua bugfixes, omgang met kleurendove fans en cheaters zijn geen garantie voor feitelijke aapheid in dezen - maar ik snap je punt :+
- IPv6 uitzetten - want dát zou uitmaken? Het is geen Win98 meer heh :+ De enige reden waarom je daar last van zou hebben is als je ondertussen wat heftigs op IP6 doet. Maar zet dan gewoon je ip6 torrentclient uit.
- Network throttling uitzetten is a. een slecht idee voor al die tijden dat je iets streamt en niet gamet, en ten tweede alleen potentiele relevant voor mensen die naast het gamen zitten te youtuben. Daarnaast is de vraag of games niet gewoon hun data als multimedia markeren om zo voorrang op andere packettypes te krijgen... Dit hele gebeuren is trouwens niets anders dan een kindervriendelijke naamgeving voor een stukje QoS gebruik:
- QoS uitzetten - dát is een goeie manier om je ping te verhogen... Die "20% reservering" is gelul - als pakketjes gemarkeerd met hoge prio verstuurd of ontvangen worden kan daar indien nodig tot 20% van je bandbreedte voor gereserveerd worden. Hoe iemand op het idee komt dat daar Windows Update overheen loopt weet ik niet maar voor de downloads is dat alvast onzin anders kwam ik ze tegen in mijn maandelijkse netwerktrafficshapinganalyse.

Die hele netwerkstack config is gevuld met regeltjes die óf schadelijk óf op z'n best placebo zijn. Dit is duidelijk een stukje "pro-gamers doen het zo!!!!11111eleventyone" droomwerk. En de meeste van deze dingen zitten er pas sinds Vista in dus dat shooterfans dit al jáááaáren gebruiken... volgens mij is het beperkt tot de XP generatie, die niet weet hoe je een programma van 610K geladen krijgt onder DOS 5. Amateurs dus, als het om tweaken gaat 8)
ps. ook al is het in sommige gevallen wellicht als een placebo effect, als het werkt, werkt het!
8)7 |:( Jij weet niet wat een placebo effect is dus. Die werken per definitie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

masq schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:00:
Was op deze server

Het was een PB kick voor een md5 mismatch op dxgi.dll. Hoeveel controle hebben admins uberhaupt over dit soort kicks?
ik zal eens een rondje spelen met FXAA inject en colour tweaker.

EDIT:

Inderdaad ook gekicked.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VL8hYl.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door InFamous op 08-11-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:00:
Was op deze server

Admins kunnen zelf een kickcommando schrijven en toevoegen op hun servers. Alleen als je het verpest dat word iedereen gekicked. :+
Op het moment is er in ieder geval nog geen nieuwe PB update en ik weet niet of er een MD5tool update was hoewel ik het zeer onwaarschijnlijk acht dat PB dit zelf zou doorvoeren aangezien ze ook niet kicken voor de colour tweaker.
Kan de kickmessage niet lezen. :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-11-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

InFamous schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:12:
[...]

ik zal eens een rondje spelen met FXAA inject en colour tweaker.

EDIT:

Inderdaad ook gekicked.
Iniedergeval niet PB gerelateerd die kick, op andere PB server geen kick na 10 minuten terwijl bij die andere binnen 10 seconden al een kick te pakken had.

Sorry Daniel hier is die dan
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lXtCP.png

Blijkbaar een admin die zelf de md5 checked en kicked op fxaa en colourtweaker

[ Voor 16% gewijzigd door InFamous op 08-11-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
Dat bedoel ik, er lijkt geen global ban te zijn maar blijkbaar kunnen admins wel lokaal md5 checks toevoegen?

[ Voor 6% gewijzigd door masq op 08-11-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:49:
[...]

Het meeste zit al in bf3, het is triest dat dice dit niet heeft geactiveerd.

[video]
Mother of god! Waarom heeft die video maar een miezerige 460 views?!
Dat iemand dit snel op de Battlefield subreddit plaatst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik of de verkeerde indruk gewekt, of je vat het iets te nauwgezet op.

Voor de duidelijkheid, ik ben geen 'pro', zal ook nooit claimen één te zijn en competitief spelen zal ik niet snel meer. Ik heb absoluut niet de intentie om anderen te vertellen wat de beste instellingen zijn, zoals ik ook al aangaf, dat het één meer zin heeft dan de ander. Ik heb ook niet al deze exacte instellingen, maak je geen zorgen.

MAAR, ik weet ook dat het gros van de hedendaagse pc gamers totaal geen benul heeft van hoe hun pc daadwerkelijk in elkaar steekt en wat voor programma's of services er allemaal draaien en hoe dat hun in-game performance kan beïnvloeden en gewoon vrolijk met alle vooraf geïnstalleerde bloatware en noem 't allemaal maar op gewoon met alle standaard instellingen spelen of met instabiele fps om vervolgens anderen voor hacker of wat dan ook uit te maken.

Dat KAN (hoeft niet) een verschil maken in-game tussen spelers, het hoeft niet, maar mensen die een spel echt bloedserieus spelen, die zetten wél dat extra stapje om maar elk voordeel te pakken wat er te pakken is, hoe marginaal dan ook. Zover ga ik nu zeker niet meer, maar vroeger echt tot op 't gaatje. Je maakt mij niet wijs dat er nu geen speciale configs of wat dan ook rond gaan in 'top' clans om ook dat kleine beetje extra te winnen. Helemaal met de console ports van tegenwoordig moet er nog een hoop te winnen zijn lijkt me. Hoe dat precies voor BF3 optimaal werkt? geen idee, dat intereseert me niet zoveel meer om echt veel verder te gaan dan de quick gains.

Enfin, het wordt alweer veel te veel tekst, maar:
8)7 |:( Jij weet niet wat een placebo effect is dus. Die werken per definitie niet...
Het placebo effect is toch zeker het effect dat iets wél positief uitpakt vanwege psychisch vertrouwen, maar niet door het medicijn/middel zelf.

Maar goed, heel wat anders, wat denken we van de Battlefield 4 geruchten die uit China over zijn komen waaien?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=498308

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:25:
Maar goed, heel wat anders, wat denken we van de Battlefield 4 geruchten die uit China over zijn komen waaien?

Dat de volgende consoles komen is haast een gegeven, ik weet niet of DICE überhaupt nog de XBOX360 en de PS3 ondersteunt. Als ze dat doen dan is het alleen voor het geld. Frostbite van 40% naar 80% klinkt ietwat extreem maar het is mogelijk. BF3 is denk ik niet echt maxed out als het om de engine gaat. Voor de rest is het een hoop rumors waarvan de meeste wel niet zullen kloppen. Ik denk bijvoorbeeld niet dat DICE nog verder richting CoD zal gaan. Dat is MoH terrein en DICE heeft al goede ervaringen daarmee. :+ (waardeloze game)
Commander misschien maar denk het niet. Female soldiers geen idee of ze dat doen. Ik hoop en denk dat DICE eens niet US vs Russia zal doen. EU (Duitsland) vs China zou leuk zijn. Modern zal het wel zijn en ik denk dat ze ook even kijken naar de paar dingen die MoH W wel goed deed. Kennelijk is de hitreg daar fatsoenlijk en die weapon customization ziet er wel erg goed uit. Een combinatie van de kleuraanpassing van wapens en nog diepere weapon customization zie ik wel zitten. ;)

Oh en ik denk niet dat DICE het de komende jaren in hun hoofd haalt om colour correction toe te passen na de shitstorm die ze er over hebben gekregen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Petertje750 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:20:
Snap nog steeds niet dat punkbuster wat een soort virus scanner is en makkelijk patronen moet herkennen in memory/processen van aimbots of andere hacks.
Punkbuster koopt alle cheats en doen regelmatige updates dan word het voor de cheat ontwikkelaars niet meer rendabel.

Problem (nagenoeg) solved!!!
  • Privacy (ja, buiten de eigen memory space scannen heeft al voor aardig wat rechtzaken gezorgd ;)). Er zijn overigens zat libs en executables die je niet in je BF3-directory moet plaatsen.... Die scan-lijst is aardig groot.
  • Net zoals er voor bepaalde patterns gescanned kan worden vanuit PB (wordt overigens al gedaan, sterker nog: er zijn zelfs injectors (welke je niet eens voor BF3 hoeft te gebruiken) waarvoor er gescanned wordt -> instant ban)), kan dat ook andersom voor PB gedaan worden, en zo kun je precies de methode van PB omzeilen.
  • Cheat ontwikkelaars hebben altijd een sprongetje voor. Game-engine code pas je niet even zomaar aan (zie bijvoorbeeld ook de nieuwe MoH, welke aardig wat code 1 op 1 (of bijna 1 op 1) heeft met BF3, resultaat --> veel publieke cheats op dag 1), dus wat gebeurt er? Juist, patterns die scannen op de info van de game, dus die zijn altijd up2date. PB verandert? Hook de update logica en je cheat sluit af wanneer PB andere adressen gaat scannen. Anti-cheat developer(s) kunnen gewoon nooit winnen, want de anti-cheat heeft niet altijd toegang tot de cheat, de ontwikkelaren van desbetreffende cheats wel van de anti-cheat (iets met client-side etc).
Hoeveel je met de filetweaker kunt doen is uiteraard echt absurd (en gewoon slecht, echt slecht dat zoiets kan, vooral na zoveel jaren ervaring met cheaters), maar cheaten tegenhouden op de pc? Onmogelijk. Korstbijzijnde dat ik persoonlijk ooit zie komen is als alles via een cloud gestreamed wordt, immers heb je dan alleen informatie over hetgeen dat gerenderd wordt, dus verder dan wat, behoorlijk geavanceerde in dit geval, pixelbots kom je dan niet.

Waar blijven de extreem krachtige consoles, met toetsenbord & muis uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:25:
[...]
Volgens mij heb ik of de verkeerde indruk gewekt, of je vat het iets te nauwgezet op.
Laten we beginnen te denken vanuit het perspectief dat het aan jou ligt, dat is voor mij makkelijker :D
Voor de duidelijkheid, ik ben geen 'pro', zal ook nooit claimen één te zijn en competitief spelen zal ik niet snel meer. Ik heb absoluut niet de intentie om anderen te vertellen wat de beste instellingen zijn, zoals ik ook al aangaf, dat het één meer zin heeft dan de ander. Ik heb ook niet al deze exacte instellingen, maak je geen zorgen.
Jammer, want mensen met deze instellingen creëren voor zichzelf meer ellende dan mensen zonder, dus zjjn makkelijker om te sproeien of te airbomben met C4
MAAR, ik weet ook dat het gros van de hedendaagse pc gamers totaal geen benul heeft van hoe hun pc daadwerkelijk in elkaar steekt en wat voor programma's of services er allemaal draaien en hoe dat hun in-game performance kan beïnvloeden en gewoon vrolijk met alle vooraf geïnstalleerde bloatware en noem 't allemaal maar op gewoon met alle standaard instellingen spelen of met instabiele fps om vervolgens anderen voor hacker of wat dan ook uit te maken.
Tuurlijk, maar dat is niets nieuws - Althans het gebeurde met Quake 1 ook al dat je mensen zich af zag vragen of dat dat een serieus probeem was, 100 virussen en een 33k6 modem dat telkens ongevraagd 0900 nummers in Rusland ging bellen.
Dat KAN (hoeft niet) een verschil maken in-game tussen spelers, het hoeft niet, maar mensen die een spel echt bloedserieus spelen, die zetten wél dat extra stapje om maar elk voordeel te pakken wat er te pakken is, hoe marginaal dan ook.
Maar *deze* instellingen gaan je in je voet schieten. Déze instellingen zijn voor mensen die totaal geen benul hebben van hoe hun PC daadwerkelijk in elkaar steekt en welke programma's en services ze met rust moeten laten omdat die hun in-game performance of niet beïnvloeden of zelfs verbeteren en gewoon vrolijk hun config gaan zitten buttfucken omdat ze denken dat alles wat naar een netwerkkaart kijkt per definitie bloatware en noem 't allemaal maar op is.
Zover ga ik nu zeker niet meer, maar vroeger echt tot op 't gaatje. Je maakt mij niet wijs dat er nu geen speciale configs of wat dan ook rond gaan in 'top' clans om ook dat kleine beetje extra te winnen.
Je gaat er voor het gemak even aan voorbij dat jouw aanname nu is dat windows nog steeds in het tijdperk 95 - 2000 hangt en alles doet om je netwerkverbinding te fukken, je framerate te b0rken en je spelervaring te verslechteren. Daarmee doe je toch echt onrecht aan de vorderingen die er in zowel de ontwikkeling van Windows en de onderliggende netwerkonderdelen gemaakt zijn, als de veel betere hard- en software die jouw scherm aan dat van je slachtoffer verbindt, én aan de enorme voortgang die spellen gemaakt hebben - zelfs DICE is niet in staat een spel op de markt te brengen wiens netcode dusdanig kostveroorzakend is dat je daar enige vorm van merkbare of zelfs maar meetbare winst uit gaat halen met dit soort vage tweaks. Een hoop van deze tweaks zijn ook het uitzetten van dingen die zogenaamd resources vreten, terwijl de énige resource die je chronische tekort komt GPU cycles voor je framerate en lichtsnelheid voor je latency is. Zolang je externe factoren op je netwerk uit kunt sluiten (dwz kabeltje ipv wireless, geen geheel crappy modem/routertje thuis en geen prutskonijnen als internetprovider) kun je op die 15~25 msec latency in een moderne shooter echt geen serieuze winsten meer boeken. Als je vanaf je PC de server pingt ga je ook ongeveer die pingtijden terugkrijgen.
Helemaal met de console ports van tegenwoordig moet er nog een hoop te winnen zijn lijkt me. Hoe dat precies voor BF3 optimaal werkt? geen idee, dat intereseert me niet zoveel meer om echt veel verder te gaan dan de quick gains.
Terwijl je zelf aangeeft dat je eigenlijk niet weet waar je het over hebt en het je ook niet boeit of het klopt wat je zegt zeg je dat jij niet gaat geloven dat wat je zegt niet klopt. Andere mensen met dit soort psychische problemen geloven in een god, jij in je netwerktweaks. Met dezelfde hoeveelheid feitelijke onderbouwing :+
Die console ports van tegenwoordig werken qua netwerken verdomd goed op PCs, dus nee, zoveel is er niet te halen. Dat jij meepraat met al die mensen die eigenlijk geen idee hebben en maar wat roepen á la "het komt van een console dus het moet wel kut zijn" en "Windows verneukt je netwerk, reserveert 20% voor QoS crap en stuurt je pakkets in bundels zodat je altijd lag hebt" is spijtig. Het toont aan dat je niet echt nadenkt over wat je napraat en zomaar meegaat met onbewezen stellingen - en ze vervolgens voor waar aanneemt.

Dit hele netwerkgebeuren is opgezet door ervaren, kundige en technisch bijzonder goed onderlegde programmeurs, zowel aan de kant van MS als aan de kant van, in dit geval, DICE.
Als het je niet interesseert, blijf er dan af - zo weet je zeker dat de instellingen zó zijn als iemand die er wél heel veel verstand van heeft ze het beste vindt, en niet zoals gevonden door één of andere random schreeuwlelijk op internet. Zelfs de slechtste programmeur bij DICE (is er ergens een lijstje? :+ ) heeft hier meer verstand van dan random naampjes in de verre krochten van het internet.
Het placebo effect is toch zeker het effect dat iets wél positief uitpakt vanwege psychisch vertrouwen, maar niet door het medicijn/middel zelf.
Het placebo effect is dat de patiënt zichzelf voor de gek houdt. Bij bepaalde ziekten kan dat een meetbaar positief resultaat opleveren. Netwerklatency is echter geen hypochondrische aandoening, ondanks indicaties in die richting bij sommigen. Je ping wordt niet beter omdat jij je goed voelt en lekker in je vel zit. Ik weet dit, want ik heb nog met een 14k4 modem gespeeld. Ook ná de sex is het bokking onspeelbaar.

Alles fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heeft die lap tekst nog wat met bf3 te maken? ;)

Gisteren sinds lange tijd maar weer es gespeeld, niveau lijkt nog lager dan ik dacht. Potje op Bandir Desert battle ik tegen 3 (!) TD's met zelf een ook een TD, koste wat moeite maar ik won!

"Pro's " die alles vernietigend vanaf 500+ meter je decimeren met een tank gun zijn volgens mij inmiddels op 1 hand te tellen, voor mij wel erg jammer. Geraakt worden op grote afstand laat toch wel altijd alle alarm bellen rinkelen....zou het zijn...ga ik een goede tank battle tegemoet!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:37:
"Pro's " die alles vernietigend vanaf 500+ meter je decimeren met een tank gun zijn volgens mij inmiddels op 1 hand te tellen, voor mij wel erg jammer. Geraakt worden op grote afstand laat toch wel altijd alle alarm bellen rinkelen....zou het zijn...ga ik een goede tank battle tegemoet!??
Nee, je wordt gesnepen door Knet...
Gisteren niet geheel toevallig op Armored Shield vanaf A vijandelijke MLRS, AA en een lomp geparkeerde Little Bird bestookt. De kerel met de heli had commentaar in de chat, toen hij het ding onder een ventilator parkeerde om te repareren en toen hij dat gedaan had en weer instapte een 120mm shell door de voorruit op z'n dop kreeg. De AA heb ik drie keer gedisabled voor het ding een keer wilde ontploffen - irritante engineers. Arti was het mooist - hij miste onze arty en kreeg eerst mijn shell op z'n dop en toen een veryveryverylongrange raketsalvo van een squadmate in de AH.

en nee, dat zijn geen goeie tankbattles, maar ik had er wel veel lol om. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

DanielWW2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:37:
[...]

.... die weapon customization ziet er wel erg goed uit. Een combinatie van de kleuraanpassing van wapens en nog diepere weapon customization zie ik wel zitten. ;)
... en please, please, please de mogelijkheid om wat standaard loadouts per class te saven. Als je tailormade op de verschillende maps en game modes wil spelen moet ik elke keer van loadout wisselen.. soms is als support C4 makkelijker (AK), soms Claymores (City maps) etc.

Nu verlies je (relatief) veel netto speeltijd door het samenstellen van je loadout als je eens een andere type assault, engineer, support of recon wil spelen.

Loadouts (class) saven ken ik nog van CoD en dat werkte erg makkelijk... mis het wel in BF3.

ps. iemand een idee waarom de Accuracy stats op Battelog anders zijn dan die op BF3Stats?

[ Voor 6% gewijzigd door DirtySanchez op 09-11-2012 13:52 ]

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:50:
[...]

... en please, please, please de mogelijkheid om wat standaard loadouts per class te saven. Als je tailormade op de verschillende maps en game modes wil spelen moet ik elke keer van loadout wisselen.. soms is als support C4 makkelijker (AK), soms Claymores (City maps) etc.

Nu verlies je (relatief) veel netto speeltijd door het samenstellen van je loadout als je eens een andere type assault of loadout wil spelen.

Loadouts (class) saven ken ik nog van CoD en dat werkte erg makkelijk... mis het wel in BF3.

ps. iemand een idee waarom de Accuracy stats op Battelog anders zijn dan die op BF3Stats?
BF3stats laat ook je accuratie zien van voertuigen, in battlelog hebben ze dat eruit gehaald half jaar geleden.
in BF3 stats heb ik een accuratie van 18.61% (boven de 18% heb je een goede aim zeggen de meeste) en in battlelog zit ik op 20.3%, maar van battlelog is puur en alleen maar je wapens en BF3stats ook je voertuigen.
probeer in beide gevallen boven de 18% te blijven, ik kom ook alleen maar onder de 18% accuratie in een game als ik slecht speel.

Mooi dat ze weer scannen op de MD5 tool. ik vind het nog steeds belachelijk dat je de kleuren tweaker kunt gebruiken, dat gebruik maakt van de MD5, het zelfde bestand die je wapens laat ombouwen, dat moeten ze gewoon volledig blokkeren voor gebruikers en een optie bouwen om de blauwe kleur te verwijderen uit de game.

---------------
Netwerk verbinding tussen een PC en Console is vrijwel identiek. een PC verbruikt wel meer omdat je battlelog open hebt staan, MSN, Teamspeak andere website of weet ik veel, maar met een goede router van een paar tientjes merk je geen verschil tussen een verbinding van een PC of van een console.

Met de zin. Het is een console game dus is het een slechte game voor op de PC. kan ik aangeven dat dit ALTIJD het geval is. kijk naar CoD, MoH (puur console games die niet goed gepoort zijn) of Borderlands 2 en ieder andere Ubisoft game die op de PC uitkomt. Besturing is zo raar, de FoV is altijd slecht ingesteld default. Gelukkig is BF3 beter gepoort naar de PC en heb ik gewoon het gevoel dat ik een pc game aan het spelen ben zoals ik dat heb met Quake, Team fortress 2, Counter-strike
BC2 was ook een console poort, je kon niet eens schuin lopen :S

DiCE heeft in mijn ogen goed werk afgeleverd met BF3 om er toch een PC game van te maken.
Jammer dat ze het verpesten met de Netcode, schieten uit het hoofd(hat glitchers) en de animaties van knifen of over een muur klimmen. dat laatste zal wel een stuk beter worden in BF4, want ze gebruiken de engine van Fifa 12 en die is in Fifa 13 ook een stuk beter geworden, dus ik verwacht volgend jaar een nog betere engine en daar zal DiCE dan wel weer gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:41:
BF3stats laat ook je accuratie zien van voertuigen, in battlelog hebben ze dat eruit gehaald half jaar geleden.
in BF3 stats heb ik een accuratie van 18.61% (boven de 18% heb je een goede aim zeggen de meeste) en in battlelog zit ik op 20.3%, maar van battlelog is puur en alleen maar je wapens en BF3stats ook je voertuigen.
probeer in beide gevallen boven de 18% te blijven, ik kom ook alleen maar onder de 18% accuratie in een game als ik slecht speel.
Ik wil jou niet in mijn team hebben : Je suppressed niet genoeg :P Ik heb in een paar dagen vanaf 0 kills iets van 150 of zo gehaald met een accuracy van 1,99% met de Type 88 8)
Gelukkig is BF3 beter gepoort naar de PC en heb ik gewoon het gevoel dat ik een pc game aan het spelen ben zoals ik dat heb met Quake, Team fortress 2, Counter-strike
Ik vind BF3 nog steeds een PS3 game op de PC ... komt niet eens in de buurt van CS 1.6 of CS:GO :)
BC2 was ook een console poort, je kon niet eens schuin lopen :S
Dat hoort zo volgens DICE : BF2 had het ook... net als al het blauw in BF3 : It's all in the game :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:25:
[...]

Ik wil jou niet in mijn team hebben : Je suppressed niet genoeg :P Ik heb in een paar dagen vanaf 0 kills iets van 150 of zo gehaald met een accuracy van 1,99% met de Type 88 8)

[...]

Ik vind BF3 nog steeds een PS3 game op de PC ... komt niet eens in de buurt van CS 1.6 of CS:GO :)

[...]

Dat hoort zo volgens DICE : BF2 had het ook... net als al het blauw in BF3 : It's all in the game :+
Type 88 is ook niet echt een sterk wapen.
Haha inderdaad ik suppress bijna nooit, ik kill liever veel en dat gaat meestal wel lekker op de meeste servers. alleen op AnR wat al weer een tijdje is geleden heb ik soms moeite om me staande te houden + op AnR speel ik bijna nooit met vrienden en dan is het niet leuk.
Speel liever met me buddys van Tweakers (ook al kunnen ze me af en toe niet uitstaan als ik in een team zit die stomme beslissingen nemen) en anders met me DutchBest clan. Vanavond weer lekker een Wartraining. daar leer ik toch het meeste van. zo zijn al mijn stats de laatste tijd flink gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Kunnen ze eens de camera aanpassen van de ventjes? Zoals dit: YouTube: Battlefield 3 Third person glitch.

3rd person!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:19:
Kunnen ze eens de camera aanpassen van de ventjes? Zoals dit: YouTube: Battlefield 3 Third person glitch.

3rd person!!!
Koop een andere game AUB als je 3rd person wilt hebben.
dit is een FPS, als ik 3rd person wil spelen, dan speel ik wel gears of war.

Voor de gasten die nog geen colonel 100 zijn. Gefeliciteerd 18 november is iedereen colonel 100.
de miljoenste double XP WEEK ! is aangekondigd damn. ipv echte content te geven zoals camo's, dogtags geven ze weer extra XP, zo nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Pykow schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:37:
[...]

Koop een andere game AUB als je 3rd person wilt hebben.
dit is een FPS, als ik 3rd person wil spelen, dan speel ik wel gears of war.
denk dat ie bedoelt dat ze die bug moeten fixen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uber banwave going on. >:)
Mensen die een ban krijgen die in de 130.000 zit zijn gebanned door PB zelf en kunnen nooit meer een FPS gameserver inkomen op hun huidige computer als de game PB gebruikt. (unranked daarbuiten gelaten)

Me gusta. :D

http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:17:
Uber banwave going on. >:)
Mensen die een ban krijgen die in de 130.000 zit zijn gebanned door PB zelf en kunnen nooit meer een FPS gameserver inkomen op hun huidige computer als de game PB gebruikt. (unranked daarbuiten gelaten)

Me gusta. :D

http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.html
lol wat voor hack gebruiken ze? of is dat die kleuren editer

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Pykow schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:37:
[...]
Voor de gasten die nog geen colonel 100 zijn. Gefeliciteerd 18 november is iedereen colonel 100.
de miljoenste double XP WEEK ! is aangekondigd damn. ipv echte content te geven zoals camo's, dogtags geven ze weer extra XP, zo nutteloos.
Jupjup, 12 t/m 18 november weer dubbel XP... 144 uur lang. Worden de Close Quarters servers weer 4x zoveel gespeeld.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:21:
[...]

lol wat voor hack gebruiken ze? of is dat die kleuren editer
PB zelf gehacked. Permaban. :D
Colour tweaker is dit zeker niet. Dat zijn files die gemodificeerd zijn.
Modified staat gelijk aan corrupted = kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Wtf, dan baal je wel :') !

Maar op basis van wat is dat? IP? Hardwarecode oid? Want dan zou je gewoon een andere videokaart kunnen inpluggen en dan moet het weer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Waarschijnlijk moederbord related, maar boeit verder niet. Ze hebben tenminste iets bereikt, al had die lijst van mij best groter mogen zijn. Waarschijnlijk een stukje code die PB-screenshots blokkeert (zwart maakt). Kan me niet echt veel andere PB-related hacks voorstellen, gezien dat toch wel een publiek-veel-gebruikte is (echte methodes om PB te omzeilen worden niet gedeelt, juist om dit te voorkomen, dan moet je immers weer op zoke gaan naar een nieuw 'gat').

PS:
Waarschijnlijk is dit al wat oudere (en dus verzamelde) data, om zo wat meer cheaters te vangen. Als je meteen gaat bannen dan vang je er te weinig. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 09-11-2012 19:36 ]

Pagina: 1 ... 129 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.