Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:12
Mr. Freeze schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:32:
Een paar maanden geleden dit ook ervaren maar dan zonder switch. Voor mij was de oplossing de remote resetten en opnieuw koppelen.

https://www.tenorshare.co...eset-apple-tv-remote.html
Mijn Remote is ook echt een drama. Heb er geen ander woorden voor. Wat een &%$ding. Ik bedien mijn ATV 4K daarom altijd maar met mijn AW of iPhone. Beiden gaan wel goed.
Eerst dacht ik nog of het aan mijn duim/vingers zou liggen, te droog, te nat, te warm, te koud, maar niets van dit alles.

Maar ik zal ook eens mijn remote gaan resetten en opnieuw koppelen. Ik hoop echt dat dat de oplossing is voor mijn onwerkbare remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 20:16
yorroy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Ja gek genoeg kom ik het probleem op internet en bijvoorbeeld Reddit nog niet tegen.
Maar als de Switch in de dock zit is de Apple TV onbruikbaar, haalt mij zoontje hem eruit is er niks aan de hand.

Ben benieuwd of het bij jou ook een probleem is. En anders weet je in ieder geval de oplossing
Ga er zeker mee experimenteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 10:09
yorroy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Ja gek genoeg kom ik het probleem op internet en bijvoorbeeld Reddit nog niet tegen.
Maar als de Switch in de dock zit is de Apple TV onbruikbaar, haalt mij zoontje hem eruit is er niks aan de hand.

Ben benieuwd of het bij jou ook een probleem is. En anders weet je in ieder geval de oplossing
Al jaren een nintendo switch en een apple tv op mijn tv aangesloten en nog nooit last gehad van de afstandbediening die raar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:02
Hier staan ze op 20cm van elkaar af en heb ook nergens last van, maar succes met je probleem.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-04 21:10
yorroy schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:11:
Heeft er hier ook iemand een Nintendo Switch in de buurt van de Apple TV staan?

Ik heb sinds 1,5 maand weer dat mijn remote niet lekker reageert, dat als ik opzij scrol de Apple TV heel raar reageert. Wat blijkt nou.. sinds kerst staat er een Nintendo Switch en dat blijkt het dus aan te liggen.
Als ik de switch weg haal is het probleem opgelost.
Mijn Switch zit in de dock vlak naast de Apple TV en ik heb geen problemen met de afstandsbediening van de Apple TV gehad zoals jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:23
Bedankt, in ieder geval 3 mensen die het probleem niet ervaren met een Switch er naast.
Heb ook de Apple TV al een keer gereset naar fabrieksinstellingen maar zal de remote ook eens resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metoru
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 19:14
Ik merk wel dat mijn Switch interference heeft met mijn remote. Even gewoon de Apple TV sluimeren, en daarna doet hij t weer prima! Of gewoon je iPhone gebruiken als afstandsbediening ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-05 15:36
Ik kom HDMI poorten tekort op mijn LG Oled na aanschaf van een PS5. 1 van de poorten gebruik ik voor de Apple TV 4K. Een optie is om gebruik te maken van de apps op de LG. Gebruik alleen films van iTunes, Netflix en Disney+ en airplay op de Apple TV. Kan op internet niet goed vinden hoe de beeldkwaliteit zich verhoudt tussen de app op de LG en Apple TV 4K. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBOZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08-2024
LCHero schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:53:
Ik kom HDMI poorten tekort op mijn LG Oled na aanschaf van een PS5. 1 van de poorten gebruik ik voor de Apple TV 4K. Een optie is om gebruik te maken van de apps op de LG. Gebruik alleen films van iTunes, Netflix en Disney+ en airplay op de Apple TV. Kan op internet niet goed vinden hoe de beeldkwaliteit zich verhoudt tussen de app op de LG en Apple TV 4K. Iemand hier ervaring mee?
HDMI hub ertussen?
De apps die je noemt zijn (buiten Airplay) ook aanwezig op de PS5 volgens mij dus mogelijk een overschot aan apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-05 15:36
RobertoBOZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:20:
[...]

HDMI hub ertussen?
De apps die je noemt zijn (buiten Airplay) ook aanwezig op de PS5 volgens mij dus mogelijk een overschot aan apparaten?
Ja daar lijkt het inderdaad op :X Voordat ik mijn Apple TV verkoop wel benieuwd hoe die andere apps op de TV zijn qua beeldkwaliteit/ervaringen. Altijd fan geweest van de Apple TV qua gemak en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:13
LCHero schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:49:
[...]

Ja daar lijkt het inderdaad op :X Voordat ik mijn Apple TV verkoop wel benieuwd hoe die andere apps op de TV zijn qua beeldkwaliteit/ervaringen. Altijd fan geweest van de Apple TV qua gemak en snelheid.
Ik heb het een tijdje geprobeerd met de apps op de tv, maar zoals je zegt het gebruiksgemak van de ATV, dus die staat weer terug en gelijk ook maar 1 op de slaapkamer neergezet 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:56

Aiii

何これ

RobertoBOZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:20:
[...]

HDMI hub ertussen?
De PS5 trekt zo'n 70 Watt naar binnen als je Netflix streamt, de Apple TV doet dat met 6 Watt.

Alleen dat al zou voor mij genoeg reden zijn nooit een PS5 te gebruiken als media streaming box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironic6925
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-04 14:09
IK heb sindskort een Sonos Beam aan mijn TV hangen. Ik wil graag at mijn Apple TV standaard schakelt naar de Beam. Is dat mogelijk? Geluid loopt nu via de TV alsnog naar de Beam maar dat wil ik niet (scheelt me een afstandbediening namelijk). Ik had gedacht dat er een optie zou zijn in de instellingen van de Apple TV omdat de Beam Airplay 2 heeft meer helaas.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
ironic6925 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:19:
IK heb sindskort een Sonos Beam aan mijn TV hangen. Ik wil graag at mijn Apple TV standaard schakelt naar de Beam. Is dat mogelijk? Geluid loopt nu via de TV alsnog naar de Beam maar dat wil ik niet (scheelt me een afstandbediening namelijk). Ik had gedacht dat er een optie zou zijn in de instellingen van de Apple TV omdat de Beam Airplay 2 heeft meer helaas.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Wat je absoluut niet wilt, is dat het beeld via HDMI gaat, en het geluid via wifi, tenzij het echt niet anders kan. Je verliest bv formaten als Atmos, en je introduceert mogelijk timing verschillen.

Heeft je soundbar HDMI inputs, sluit je Apple TV daar dan op aan, ondersteunen je tv en je soundbar eARC, sluit je Apple TV dan op je tv aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Ziggo Go TV app blijft nog steeds een beetje buggy. Zojuist even snel naar het journaal gekeken. Stond op opeens de ondertitels aan! Geen ramp natuurlijk, het is zo weer uitgezet. Maar is wel vreemd. Ook wel eens eerder gehad dat ondertitels werden voorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@meesje
Als jij een oplossing hebt om het voorlezen van de ondertitels uit te zetten: ik houd me aanbevolen! Dat is een zwaar irritante optie die ik niet uit krijg in de Ziggo Go app op m'n Apple TV!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ikweethetbeter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:37:
@meesje
Als jij een oplossing hebt om het voorlezen van de ondertitels uit te zetten: ik houd me aanbevolen! Dat is een zwaar irritante optie die ik niet uit krijg in de Ziggo Go app op m'n Apple TV!
Heb er een jaar geleden al melding van gemaakt bij ziggo, ze doen er gewoon niets mee. Bloed irritant

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@DennusB
Ik heb het ook al gemeld. En het is nog steeds niet opgelost. Inderdaad zwaar irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@meesje
Het is al weer even geleden, maar volgens mij had ik in mijn Next box toen een aanpassing gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@meesje
Helaas, die heb ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

@meesje
Als ik je opmerking goed begrijp.
In een programma swipe je naar beneden om de gids te voorschijn te halen.
Klik op de ...
Bij [audio] zet je deze op Dutch in plaats van op Audio description.

[edit] Ik zie net dat het per programma verschilt welke talen er zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Opi op 10-04-2021 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opi schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:34:
[...]

Als ik je opmerking goed begrijp.
In een programma swipe je naar beneden om de gids te voorschijn te halen.
Klik op de ...
Bij [audio] zet je deze op Dutch in plaats van op Audio description.

[edit] Ik zie net dat het per programma verschilt welke talen er zijn.
Via die weg heb ik gisteren dus wel de ondertitels uitgezet. Kennelijk kun je dus daar ook de spraak uitzetten. Goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een vaag probleem, en ik weet niet goed waar ik het moet zoeken.
Ik gebruik een NAS met Plex Server en een Apple TV 4K + HomePods. Overal werkt alles prima, behalve bij Plex. Als ik een video pauzeer dan duurt het enkele seconden voordat het geluid stopt. Het beeld staat dan al wel stil. Bij play gebeurt het omgekeerde, het beeld speelt en het geluid komt later (want het geluid bij dat beeld, liep namelijk door toen je op pauze drukte).

Soms denk ik, het zijn de instellingen (4K Dolby Visio, 50Hz, Geluid: HomePods, Dolby Atmos of andere structuren) maar then again: alleen Plex heeft last.
Wat ik ook wel eens zie (bij het selecteren van subtitles) dat ik een melding krijgt dat mijn netwerk niet snel genoeg is. Maar beide apparaten zijn bedraad. Zou de Plex client via internet mijn content streamen (ipv lokaal) en hoe check ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:19

amphora

Websites & Fotografie

Nieuwe ATV met A12 chip (waarom geen A13/14?) en nieuwe remote die m'n vader denk ik heel fijn zou vinden :-)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 24-03 15:14
Tijd om het topic te updaten (wellicht met een schone lei beginnen met een deel 4?), want er is eindelijk een vernieuwde Apple TV. Mocht ook wel na 1313 dagen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3h_GWk7eOBCXaGiOyOvUHn-OV4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNrTWTWC5LQ1aNXThIQuopv0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
amphora schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:19:
Nieuwe ATV met A12 chip (waarom geen A13/14?) en nieuwe remote die m'n vader denk ik heel fijn zou vinden :-)
die remote wordt wel even wennen.

Had alleen mute en pauze omgedraaid. Dat lijkt nu niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij persoonlijk geen reden om mijn ATV4K te upgraden. Met de remote heb ik ook geen enkele moeite. Het enige argument zou kunnen zijn als er ooit waanzinnige games op AA verschijnen. Dat moeten we eerst maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@robcoenen Van mij mag je een nieuw topic starten hoor! Ik weet overigens niet wat de regels zijn voor wanneer een nieuw deel te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
meesje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:49:
@robcoenen Van mij mag je een nieuw topic starten hoor! Ik weet overigens niet wat de regels zijn voor wanneer een nieuw deel te starten.
Die keuze laat ik over aan de (mede-)auteurs van dit topic ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robcoenen schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:51:
[...]

Wijs! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05
32GB: € 199
64GB: € 219

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh nice dan neem ik die.
Kastje zelf hoef ik niet maar die remote op zeker.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
Helemaal top! die ga ik dus wel los aanschaffen, het kastje zelf werkt perfect en ik maak geen gebruik van AA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Remote is € 65

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog in dubio, wel leuk zo’n nieuw kastje, maar het is toch weer een A12, wat oudere processor. En de 4K content van Netflix en Disney+ kan ook prima via LG’s WebOS.

Feit is wel dat tvOS veel fijner navigeert.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:48
Heb hier de normale ATG 4K staan.. had liever de M chip erin gezien.. Nu twijfel ik toch wel erg eigenlijk want in principe doet deze 4K al alles wat ik ermee wil in combinatie met Infuse

Mocht je dan het spul kopen en je hebt Apple TV+ geld dan dat gratis jaar alsnog? Heb dit ooit al eens gedaan.. Of zou ik dan iemand uit het gezin moeten kiezen en het daar op moeten claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robcoenen schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:51:
[...]

Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 16-04 00:13
Zie op de Apple site bij de nieuwe AppleTV in de specs onder “Audiostructuren” niets staan over het ondersteunen van Spatial Audio. Het was toch een kwestie van hardware dat ontbrak op de oorspronkelijke 4K settop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
THE_BASE schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:20:
Nog in dubio, wel leuk zo’n nieuw kastje, maar het is toch weer een A12, wat oudere processor. En de 4K content van Netflix en Disney+ kan ook prima via LG’s WebOS.

Feit is wel dat tvOS veel fijner navigeert.
Waarvoor verwacht je dat nodig te hebben dan? Ik heb zelf de huidige 4k, en zie eigenlijk geen reden om te upgraden of uberhaupt iets anders te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 18:45

PeaceNlove

Deugleuter

Wat ik wel interessant vind is dat de Apple TV HD nu ook met de nieuwe remote geleverd wordt. Nog steeds de A8 CPU, dus zo uit mijn hoofd veranderd daar niks. Ik ben nog steeds erg happy met mijn Apple TV HD en dat ze die blijven verkopen betekent dus ook dat er voorlopig dus ook nog support voor zal blijven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Zelf vind ik die kleurcorrectie mogelijkheid i.c.m. met een iPhone wel interessant. Ik stel me dan zo voor dat je je TV zo neutraal mogelijk instelt en dan vervolgens je Apple TV voor de juiste kleuren laat zorgen. Daarmee heb je dus kleurcalibratie in huis zonder extra software en speciale camera's!

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:53
BellySM schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:32:
Zie op de Apple site bij de nieuwe AppleTV in de specs onder “Audiostructuren” niets staan over het ondersteunen van Spatial Audio. Het was toch een kwestie van hardware dat ontbrak op de oorspronkelijke 4K settop?
Volgens mij gebruikt spatial audio ook de gyroscoop van iPhone en iPad om te weten hoe de koptelefoon en beeld zich ten opzichte van elkaar bewegen. Ik vraag me eigenlijk af of het ooit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeaceNlove schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:43:
Wat ik wel interessant vind is dat de Apple TV HD nu ook met de nieuwe remote geleverd wordt. Nog steeds de A8 CPU, dus zo uit mijn hoofd veranderd daar niks. Ik ben nog steeds erg happy met mijn Apple TV HD en dat ze die blijven verkopen betekent dus ook dat er voorlopig dus ook nog support voor zal blijven :)
Dat klinkt inderdaad goed. Wat me trouwens opvalt, is dat je er een lightning kabel bij krijgt. Zat dat er voorheen ook bij? Ik kan me dat niet herinneren van mijn ATV4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cyleo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:32:
[...]

Waarvoor verwacht je dat nodig te hebben dan? Ik heb zelf de huidige 4k, en zie eigenlijk geen reden om te upgraden of uberhaupt iets anders te overwegen.
Ik vond hem wat traag, maar dat lijkt in de NPO-app te zitten. Die laadt alles vrij traag. Andere app’s zijn nog altijd retesnel. En zolang er bijna geen 4K-content is, heeft zo’n nieuwe  TV weinig nut in dit huis.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 18:45

PeaceNlove

Deugleuter

meesje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:55:
[...]

Dat klinkt inderdaad goed. Wat me trouwens opvalt, is dat je er een lightning kabel bij krijgt. Zat dat er voorheen ook bij? Ik kan me dat niet herinneren van mijn ATV4K.
Volgens mij kreeg ik die er indertijd bij. Je hebt die af en toe nodig voor het laden van de remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeaceNlove schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:57:
[...]

Volgens mij kreeg ik die er indertijd bij. Je hebt die af en toe nodig voor het laden van de remote.
Dan heb ik zo’n vermoeden dat deze nog in de verpakking zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-05 20:45
meesje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:59:
[...]

Dan heb ik zo’n vermoeden dat deze nog in de verpakking zit. ;)
Zit er inderdaad bij, net even alle 3 de doosjes van de ATV 4K nagekeken en alle 3 een nieuwe laadkabel 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:53
Radiodurans schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:45:
Zelf vind ik die kleurcorrectie mogelijkheid i.c.m. met een iPhone wel interessant. Ik stel me dan zo voor dat je je TV zo neutraal mogelijk instelt en dan vervolgens je Apple TV voor de juiste kleuren laat zorgen. Daarmee heb je dus kleurcalibratie in huis zonder extra software en speciale camera's!
Lijkt mij ook wel tof! Maar zit die functionaliteit alleen in de nieuwe Apple TV of is het gewoon een softwarematig iets, en kunnen de oude modellen dat dadelijk ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-04 21:10
Remy!!!! schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:24:
[...]

Lijkt mij ook wel tof! Maar zit die functionaliteit alleen in de nieuwe Apple TV of is het gewoon een softwarematig iets, en kunnen de oude modellen dat dadelijk ook?
Is softwarematig en wordt volgende week toegevoegd:
Requires iPhone with Face ID running iOS 14.5 or later, and is available for Apple TV 4K (1st generation and later) and Apple TV HD with tvOS 14.5. These software updates will be available next week.
Ik ben erg blij dat dit softwarematig wordt toegevoegd.
Wellicht ga ik toch een Apple TV 4K kopen voor de LG webOS TV.

[ Voor 8% gewijzigd door VirinR op 20-04-2021 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiodurans schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:45:
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, al is dan natuurlijk niet je tv gekalibreerd maar het beeld van je Apple TV.
Mijn tv is nu al gekalibreerd maar ga het zeker even proberen zo om te kijken of Apple het bij het rechte eind heeft.

Edit: Ooh ik draai de RC overal al bedenk ik mij nu, even proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 20-04-2021 22:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oké ik heb het even gedaan. Nu is het bij mij allemaal al gekalibreerd dus voor en na zit amper verschil in maar buiten dat zou ik er ook niet direct te veel van verwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/os3H4PqmjwNfyiYKsy24FuOJQNY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NmWcqoJCN4oaylhiOcmF5D60.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMQE1r3-WCJpmWsbOxOstx91QIE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r0JoIULyd8ms31TXdzySYkEN.png?f=fotoalbum_large

Op het scherm komt Vervolgens een rechthoek in de vorm van een iPhone waarin je de iPhone moet houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udsSChFnD0U_le_I4UpQU5oQO5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PDeSPrcqSEguNSwj3VCoUpAB.jpg?f=fotoalbum_large

Na herkenning komen hier opvolgend de RGB kleuren en wat wit tinten. Na die korte “kalibratie” is het gebeurt en verschijnt het volgende.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/meQ6koGxp1AB9pz5WzoppaRJonQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0AbpGqUtA3Q9trZZB0KpkYrL.jpg?f=fotoalbum_large

Al met al best grappig als je net ff dat hulpje nodig hebt maar een kalibratie is het verre van, daarvoor is het veel te kort en onnauwkeurig.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 20-04-2021 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:48
Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:13:
Oké ik heb het even gedaan. Nu is het bij mij allemaal al gekalibreerd dus voor en na zit amper verschil in maar buiten dat zou ik er ook niet direct te veel van verwachten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op het scherm komt Vervolgens een rechthoek in de vorm van een iPhone waarin je de iPhone moet houden.

[Afbeelding]

Na herkenning komen hier opvolgend de RGB kleuren en wat wit tinten. Na die korte “kalibratie” is het gebeurt en verschijnt het volgende.

[Afbeelding]

Al met al best grappig als je net ff dat hulpje nodig hebt maar een kalibratie is het verre van, daarvoor is het veel te kort en onnauwkeurig.
Toch wel heel benieuwd.. Professioneel laat ik het niet doen.. Zelf een OLED c8 en dan gebruik ik de technicolor expert standaard.. Benieuwd hoe het eruit gaat zien na zo calibratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 09:36

epo

Ik heb een LG G1 maar hij geeft aan dat het niet nodig is omdat ik Dolby Vision heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dglavimans schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:23:
[...]

Toch wel heel benieuwd.. Professioneel laat ik het niet doen.. Zelf een OLED c8 en dan gebruik ik de technicolor expert standaard.. Benieuwd hoe het eruit gaat zien na zo calibratie
Ja ben ook wel benieuwd wat er dan nog ervaren wordt.

Hier is de kleur na het “kalibreren” een heel klein tintje warmer, iets wat niet rijmt met kalibratie die nu in het toestel zit.

Maar goed geinige feature. Meerendeel van de gebruikers (buiten onze bubbel) laten tv’s op de zuurstokken stand staan en die zijn er misschien wel iets mee geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 11:31
Ben klaar voor de Pre-order van volgende week. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:16
Ik dacht bij de aankondiging: yes die moet ik hebben voor mijn 4k HDR tv, maar toen bedacht ik me dat die verversingssnelheid ook al in d ehuidge 4K ATV zit, dus eigenlijk niets nieuws biedt. Had gehoopt dat er 120 Hz zou komen ...

Qua snelheid voldoet de huidige 4K nog meer dan prima. Vrewacht ook niet dat er veel zware streams komen komende tijd die een upgrade vereisen qua chip snelheid. De streamingdiensten knijpen ook de 4K streams gewoon af. En die nieuwe remote: tsjaa, ik gebruik een harmony, nog een stukje fijner icm lineaire tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Gezien de nieuwe generatie Apple TV wordt het tijd voor een nieuwe topic met een opgefriste topicstart :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:30

Ankh

|true

Ik heb ooit een Apple TV gehad, maar door de beperkte audio mogelijkheden heb ik hem weggedaan. Is dit in de afgelopen tijd / jaren nog verbeterd?

Ik heb een versterker met eigen audio processing en microfoon, waardoor heeft de versterker bepaald hoe hij de speakers moet instellen. Doordat de AppleTV alles in PCM naar de versterker stuurt, doet ie nu niets met deze instellingen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:37
Ik zou eigenlijk het liefst enkel mijn iPhone gebruiken en helemaal geen remote. Ansich werkt dat ook perfect behalve het aanpassen van het volume werkt ongeveer maar 1 op de 100x ofzo. Meer mensen daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Mischien domme vraag maar heb zelf lg c9 tv en daar heb ik de app van apple tv+ waar mijn bibliotheek is van mijn aangekochte 4k hdr/dolby vision films .

Is er een verschil in kwaliteit video / audio als ik de films afspeel op de app van apple via de tv zelf dan met de apple box ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Hoedje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:26:
[mbr]Gezien de nieuwe generatie Apple TV wordt het tijd voor een nieuwe topic met een opgefriste topicstart :).[/]
Ik heb het nieuwe topic zo 1-2-3 niet kunnen vinden. Wil je als deze er al is, of wanneer is aangemaakt, hiervan een link hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:14
Ankh schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:33:
Ik heb een versterker met eigen audio processing en microfoon, waardoor heeft de versterker bepaald hoe hij de speakers moet instellen. Doordat de AppleTV alles in PCM naar de versterker stuurt, doet ie nu niets met deze instellingen.
Weet niet precies welke apparatuur je hebt maar wij hebben een Denon receiver die via audyssey ingesteld is (speaker/kamer afstelling). AppleTV kan verschillende signalen doorsturen waaronder Dolby Atmos en inderdaad ook PCM, maar onze receiver past altijd de audyssey toe ongeacht het signaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

RicoK schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:15:
[...]

Ik heb het nieuwe topic zo 1-2-3 niet kunnen vinden. Wil je als deze er al is, of wanneer is aangemaakt, hiervan een link hier posten?
Als je helemaal boven bij de topic naam kijkt, zie een "<" en "O" staan, het is een topic reeks. Dus als er straks een nieuwe uit komt, dan zal er een ">" komen. Overigens je hier de topic reeks: Topicreeks: [Apple TV] Discussietopic

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ankh schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:50:
[...]

Als je helemaal boven bij de topic naam kijkt, zie een "<" en "O" staan, het is een topic reeks. Dus als er straks een nieuwe uit komt, dan zal er een ">" komen. Overigens je hier de topic reeks: Topicreeks: [Apple TV] Discussietopic
En sowieso gooit een moderator dit topic dan op slot en maakt een verwijzing naar het nieuwe deel. Tenminste dat is mijn ervaring met andere topics.
Jouw genoemde symbolen zijn me nog nooit opgevallen. Goed om dit te weten!

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 21-04-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Sinus_rhythm schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:21:
[...]

Weet niet precies welke apparatuur je hebt maar wij hebben een Denon receiver die via audyssey ingesteld is (speaker/kamer afstelling). AppleTV kan verschillende signalen doorsturen waaronder Dolby Atmos en inderdaad ook PCM, maar onze receiver past altijd de audyssey toe ongeacht het signaal.
We hebben een (zware) Onkyo Receiver, helaas zijn ze ooit gestopt met Audyssey... Het was goed merk als ik een film streamde via de TV (met ARC) of via de Apple TV. Gesprekken waren in onze woonkamer relatief slecht verstaanbaar als ik het via de Apple TV deed. Ook de subwoofer werd amper gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Scrtz schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:33:
Ik zou eigenlijk het liefst enkel mijn iPhone gebruiken en helemaal geen remote. Ansich werkt dat ook perfect behalve het aanpassen van het volume werkt ongeveer maar 1 op de 100x ofzo. Meer mensen daar ervaring mee?
Kan jij volume regelen met je iPhone? Die optie zie ik niet op de iphone.
De nieuwe remote zorgt echt er voor dat ik mijn afstandbediening van de TV in de kast kan zetten en mijn STB uit kan zetten. Ik deed alles al met de apple tv. Behalve aanzetten van de TV moest ik de tv bediening hebben. Voor uitzetten van de apple tv gaat 9 van 10 keer ook de TV mee uit.

Daarnaast vond ik het ook jammer dat niet altijd de 10 sec forward lukt op de afstandbediening en op de iphone.

Dit alles is opgelost met de nieuwe afstandbediening.

Even afwachten of de A12 er ook voor zorgt dat de apple tv sneller reageert. Dan zou ik nog overwegen om een extra apple tv te gaan halen. Maar vooralsnog alleen de nieuwe remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ankh schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:50:
Thanks. My bad, ik las/begreep het verkeerd. Ik las het als of er een nieuwe topic werd aangemaakt speciaal voor de nieuwe ATV. Logisch dus inderdaad, gelet op de omvang ervan, dat het huidige topic gesloten gaat worden en er een nieuw deel wordt gestart.
Mezkeijou schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:26:
Ik heb die mogelijkheid ook nog niet gezien op de iPhone/iPad.

[ Voor 16% gewijzigd door RicoK op 21-04-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
[...]

De nieuwe remote zorgt echt er voor dat ik mijn afstandbediening van de TV in de kast kan zetten en mijn STB uit kan zetten. Ik deed alles al met de apple tv. Behalve aanzetten van de TV moest ik de tv bediening hebben. Voor uitzetten van de apple tv gaat 9 van 10 keer ook de TV mee uit.

Daarnaast vond ik het ook jammer dat niet altijd de 10 sec forward lukt op de afstandbediening en op de iphone.

Dit alles is opgelost met de nieuwe afstandbediening.

Even afwachten of de A12 er ook voor zorgt dat de apple tv sneller reageert. Dan zou ik nog overwegen om een extra apple tv te gaan halen. Maar vooralsnog alleen de nieuwe remote.
Een enkele keer heb ik wel eens gehad dat ik met de volumeknoppen van mijn iPhone het volume op de Apple TV kon wijzigen. Maar dat was dus die 1 op de 100 keer, en kon nooit echt concreet nabootsen hoe dat dan precies zat of hoorde te werken.

TV aan en uit werkt bij mij prima via de Apple TV. Bij mij is het enkel het volume aanpassen wat ik nog mis, anders zo ik de Remote nieteens meer nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
Scrtz schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:32:
[...]

Een enkele keer heb ik wel eens gehad dat ik met de volumeknoppen van mijn iPhone het volume op de Apple TV kon wijzigen. Maar dat was dus die 1 op de 100 keer, en kon nooit echt concreet nabootsen hoe dat dan precies zat of hoorde te werken.

TV aan en uit werkt bij mij prima via de Apple TV. Bij mij is het enkel het volume aanpassen wat ik nog mis, anders zo ik de Remote nieteens meer nodig hebben.
Ik denk dat je toen iets vanuit je iphone aan het casten was op de apple tv en dat je de volume van de cast kon wijzigen. Dat is niet de volume van de tv. De apple tv remote kan de volume van de tv aanpassen.

Ik heb waarschijnlijk een oude tv waarbij aangaan niet vanzelf gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:20

The Inquisitor

Greetings weaklings

Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:33:
[...]
Maar goed geinige feature. Meerendeel van de gebruikers (buiten onze bubbel) laten tv’s op de zuurstokken stand staan en die zijn er misschien wel iets mee geholpen.
Ah prima, dat ben ik :9 Ik heb eigenlijk nooit de instellingen van mijn tv aangepast, dus ben benieuwd of ik verschil ga zien. Vanmiddag even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:47:
[...]

Ah prima, dat ben ik :9 Ik heb eigenlijk nooit de instellingen van mijn tv aangepast, dus ben benieuwd of ik verschil ga zien. Vanmiddag even doen!
Ooh lekkere test wel, hou ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:54:
[...]

En sowieso gooit een moderator dit topic dan op slot en maakt een verwijzing naar het nieuwe deel. Tenminste dat is mijn ervaring met andere topics.
Jouw genoemde symbolen zijn me nog nooit opgevallen. Goed om dit te weten!
Die verwijzing kan je ook zelf maken overigens, als je een nieuw topic maakt is dat een van de opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:33:
Hier gaat dat prima, de AppleTV doet dat dan via HDMI-CEC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:57
Als je de remote op je iPhone tevoorschijn haalt kun je het geluid van de ATV met de fysieke knoppen van je iphone of ipad aanpassen.

Werkt bij mij altijd. ATV hangt aan een Samsung TV via CEC, en aan de TV hangt een soundbar via CEC. Als ik op m'n iphone met de knop het volume aanpas geeft de ATV dit netjes door aan de TV, en de TV aan de soudbar. In het scherm van de TV zie ik de volumebalk gewoon aangepast worden alsof je het met de remote van de TV zou doen.

Zie ook: https://support.apple.com/nl-nl/guide/tv/atvb701cadc1/tvos
[...]

RicoK schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:26:
[...]

Ik heb die mogelijkheid ook nog niet gezien op de iPhone/iPad.
Scrtz schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:32:
[...]

[ Voor 11% gewijzigd door B-lex op 21-04-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Scrtz op 21-04-2021 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mezkeijou
B-lex schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:02:
Als je de remote op je iPhone tevoorschijn haalt kun je het geluid van de ATV met de fysieke knoppen van je iphone of ipad aanpassen.

Werkt bij mij altijd. ATV hangt aan een Samsung TV via CEC, en aan de TV hangt een soundbar via CEC. Als ik op m'n iphone met de knop het volume aanpas geeft de ATV dit netjes door aan de TV, en de TV aan de soudbar. In het scherm van de TV zie ik de volumebalk gewoon aangepast worden alsof je het met de remote van de TV zou doen.

Zie ook: https://support.apple.com/nl-nl/guide/tv/atvb701cadc1/tvos
Net getest. Werkt niet bij mij. Of ik heb een oude tv of ik heb een verkeerde HDMI kabel. Dat laatst kan ik nu even niet vaststellen. Geen zin om tv-kast open te trekken.
Maar bedankt voor de uitleg. Ik ga er op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mezkeijou schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:07:
[...]

Net getest. Werkt niet bij mij. Of ik heb een oude tv of ik heb een verkeerde HDMI kabel. Dat laatst kan ik nu even niet vaststellen. Geen zin om tv-kast open te trekken.
Maar bedankt voor de uitleg. Ik ga er op letten.
Kun je het volume van je TV wel bedienen via de fysieke remote van de ATV? Zo ja, dan moet het dus ook werken als je remote opstart op je iPad/iPhone en daarna de fysieke knoppen van je idevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
meesje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:10:
[...]

Kun je het volume van je TV wel bedienen via de fysieke remote van de ATV? Zo ja, dan moet het dus ook werken als je remote opstart op je iPad/iPhone en daarna de fysieke knoppen van je idevice.
Ja via de fysieke apple tv remote kan ik wel het geluid van de TV bedienen. Wellicht is mijn ipad en iphone uit 2016 te oud. Ik zou het niet weten. Ik heb net getest op beide apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:55

Agent47

I always close my contracts.

Nieuw topic zal een goed idee zijn. Ff alles opgefrist :)
Ik blijf nog bij mijn Apple TV 4K 64 GB.
Qua snelheid werkt die nog meer dan prima.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
meesje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:10:
Hmm, dat heb ik niet geprobeerd. Omdat ik ervan uitging dat de fysieke knoppen op de ab van de ATV in de remote in iOS/ipadOS zouden zitten, zoals de play/pause, menu etc. en deze daar dus ontbreken, dacht ik dat met de iOS remote geen volume kon worden bediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:23
De nieuwe Apple TV valt me lichtelijk tegen.
De vooruitgang ten opzichte van de 4K is niet heel groot, van de A10x naar de A12.
Waarom niet gelijk naar de A13 of A14..

[ Voor 62% gewijzigd door yorroy op 21-04-2021 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[mbr]Gezien de nieuwe generatie Apple TV wordt het tijd voor een nieuwe topic met een opgefriste topicstart :).[/]
@SquareOne @tcviper Gaat een van jullie (of beide) deel 4 starten? Of kan iemand anders dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:42:
Mee eens. Een nieuwe remote is het grootste verschil met het vorige model. Van een snellere cpu zullen we wellicht ooit wat van terug zien in Apple Arcade. Ongetwijfeld is deze al erg krachtig, maar om echt verschil te maken had er dan gelijk een A14 in gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:42:
De vooruitgang ten opzichte van de 4K is niet heel groot, van de A10x naar de A12.
Waarom niet gelijk naar de A13 of A14..
Ja hier ook. had graag ook een design refresh van het kastje zelf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:47:
[...]

Ja hier ook. had graag ook een design refresh van het kastje zelf gezien.
Ja hoe een apparaatje voor in of achter je TV meubel er uit ziet is idd retebelangrijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-05 12:49
Fijne upgrade. Ik had zelf geen klachten over de remote, maar als ik dit uitgelegd moest krijgen aan sommige klanten was het wat moeilijker. Ik heb meerdere keren een oude zilveren IR afstandsbediening geleverd omdat het touchpad een struikelblok bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:09
meesje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:42:
[...]

@SquareOne @tcviper Gaat een van jullie (of beide) deel 4 starten? Of kan iemand anders dat doen?
Dank voor de tag, ik ga het niet doen. Ik kan je wel even owner van het topic maken (of je mag een nieuwe starten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:11:
[...]

Ja hoe een apparaatje voor in of achter je TV meubel er uit ziet is idd retebelangrijk.
Yes inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:18
Voor hen die hem op het tv meubel hebben staan, is dit zeker belangrijk. Kan ik me zomaar voorstellen.

Mij maakt het niets uit, ik zit bij team. Staat in het tv meubel bij de rest. Achter gesloten deuren. 😜

[ Voor 18% gewijzigd door TheKerremenke op 21-04-2021 16:25 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:23:
[...]

Voor hen die hem op het tv meubel hebben staan, is dit zeker belangrijk. Kan ik me zomaar voorstellen.
Precies. Die van mij staat bewust maar ongewenst in het zicht en dan kan het gewoon beter.

Maar goed, ik zie wel eens interieurs voorbij komen op het forum, dan snap je direct dat het niet iedereen wat doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een kleinigheidje, maar ik vind de kleine power knop van de nieuwe remote totaal niet passen in het cleane design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SquareOne schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:12:
[...]

Dank voor de tag, ik ga het niet doen. Ik kan je wel even owner van het topic maken (of je mag een nieuwe starten :) )
Ik ben helemaal niet bedreven in het maken van een mooie topic start. Daar zijn anderen beter in. Haal mijn rechten maar weer weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
meesje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:49:
Het is een kleinigheidje, maar ik vind de kleine power knop van de nieuwe remote totaal niet passen in het cleane design.
Eens. Ze hadden ook de aanuit knop kunnen verwerken in de rechterknop. Langer ingedrukt houden voor uitzetten en aan bij aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:09
meesje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:51:
[...]

Ik ben helemaal niet bedreven in het maken van een mooie topic start. Daar zijn anderen beter in. Haal mijn rechten maar weer weg hoor.
@robcoenen heeft een bericht gestuurd dat hij er mee aan de slag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SquareOne schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:20:
[...]

@robcoenen heeft een bericht gestuurd dat hij er mee aan de slag gaat.
Top. Dan komt dat wel goed! Ik had hem al eerder getipt maar hij wilde het eerst aan de huidige auteurs overlaten. Wel zo netjes natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Ga het ook eens proberen. Heb m’n Apple TV sowieso in 4K SDR staan ipv Dolby Vision. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 21-04-2021 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
Bij deze [Apple TV] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Dat gaat deze op slot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 94 95 Laatste

Dit topic is gesloten.