Cogitationis poenam nemo patitur
Hmm, je zult wel gelijk hebben, wilde het direct enthousiast zelf proberen, maar PC liep finaal vast als Kies gaat updatenBamSlam_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:21:
[...]
Dat gaat dus niet meer, zoals ik reeds meldde.
Sorry!
Anoniem: 420619
http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dan doe ik iets fout, want het lukt m voor geen goud. Hoe lang ik de knoppen ook ingedrukt hou... Bij mij gaat mijn geluid naar tril stand....Wat doe ik verkeerd?Brad Pitt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:51:
[...]
Dat werkt prima, je moet alleen wel lang drukken
Ben er inmiddels achter.
Je moet 3 knoppen gebruiken!! Niet echt handig vond ik. Je moet de powerknop en de powerbutton tegelijk indrukken en dan home. Dat gaat bij mij tot nu toe steeds goed. Beetje raar dat het nu met 3 knoppen moet. Dat is de enige combinatie die bij mij werkt.
[ Voor 29% gewijzigd door FrankGuthrie op 20-03-2012 23:20 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het kan ook aan de apps liggen die nog niet up to date zijn. Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?
Hier hetzelfde,afentoe het scherm op zwart,als ik op return klik.Wakoz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:04:
Ik heb sinds een paar dagen ook ICS op m'n telefoon staan. Ik ben heel tevreden over de vernieuwingen en features. Alleen heb ik sinds dat ik ICS heb het gevoel dat het wat trager is af en toe en soms blijft ie ook even hangen als ik bijvoorbeeld op de terug knop 'klik'.
Het kan ook aan de apps liggen die nog niet up to date zijn. Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?
Verder vind ik het kontrast minder geworden,en vind ik het jammer
dat ik geen snelkoppelingen meer kan plaatsen,die staan nu bij
opgeslagen pagina`s.
Ook handig is de opnieuw opstarten knop,in het afsluitmenu.
Dat moet dan echt aan TouchWiz liggen, want ik gebruik al tijden CM9 en dus stock ICS en mijn foon heeft nog nooit zo vloeiend gedraaid! Die Android-lag waar iedereen het over heeft, komt gewoon door al die Skins en heeft weinig met puur Android te maken.Wakoz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:04:
Ik heb sinds een paar dagen ook ICS op m'n telefoon staan. Ik ben heel tevreden over de vernieuwingen en features. Alleen heb ik sinds dat ik ICS heb het gevoel dat het wat trager is af en toe en soms blijft ie ook even hangen als ik bijvoorbeeld op de terug knop 'klik'.
Ik denk dat contacten zowel lokaal als op je account worden opgeslagen. Helaas wil ik dus alleen lokaal mijn contacten opslaan, want een backup van contacten maken kan ik zelf ook. Als je de bron leest die ik erbij had gezet kan je het zien. (hier dus :))Aurora schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Dit lijkt mij erg sterk. Dat zou dan betekenen dat je altijd een internetverbinding moeten hebben om een contactpersoon op te slaan.
Ik heb geen idee waar het door komt. Ook heb ik gemerkt dat ik minder lang over een accu lading doe terwijl er gezegd werd dat het juist beter zou worden. Misschien dat ik ook maar eens CM9 oid moet proberen want ik heb geen zin om terug te draaien naar gingerbread. Ik ben verder tevreden over ICS.CRXed schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 02:10:
[...]
Dat moet dan echt aan TouchWiz liggen, want ik gebruik al tijden CM9 en dus stock ICS en mijn foon heeft nog nooit zo vloeiend gedraaid! Die Android-lag waar iedereen het over heeft, komt gewoon door al die Skins en heeft weinig met puur Android te maken.
Bedoel je snelkoppelingen van websites op je home screen? Als je dat bedoeld, dan is dat gewoon nog steeds mogelijk. Gewoon even een seconde ofzo je vinger vasthouden op een lege plek op je home screen, op sneltoetsen klikken en een bookmark toevoegen.Midasz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:51:
[...]
Hier hetzelfde,afentoe het scherm op zwart,als ik op return klik.
Verder vind ik het kontrast minder geworden,en vind ik het jammer
dat ik geen snelkoppelingen meer kan plaatsen,die staan nu bij
opgeslagen pagina`s.
Ook handig is de opnieuw opstarten knop,in het afsluitmenu.
Goeie verbetering wat mij betereft
Verder wordt er naar het schijnt niet veel data verzonden, maar de verbinding wordt telkens weer uit en aangezet wat veel batterij kost.
Iemand tips?
Even double-checken met BetterBatteryStats?Lars93 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:56:
Iemand tips?
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 422106
Ik heb de handleiding van XMOO gebruikt voor het flashen en ik heb een hard reset gedaan. Mijn batterij gaat nu langer mee dan bij 2.3.5. Wellicht is dit een idee?Lars93 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:56:
Ik heb sinds zondag ICS 4.0.3 (heb denk een Poolse telefoon?) en ICS trekt mijn batterij echt in een uur of zes leeg. De telefoon staat gewoon het grootste deel van de tijd op standby. Nu ben ik er achtergekomen dat ICS zo'n beetje de hele tijd mijn wifi- dan wel 3G-verbinding belast. Heb nu al verschillende network monitoring apps geprobeerd maar ik kan in geen van allen zien welk proces mijn verbinding belast.
Verder wordt er naar het schijnt niet veel data verzonden, maar de verbinding wordt telkens weer uit en aangezet wat veel batterij kost.
Iemand tips?
Iemand toevallig hiervoor al een workaround gevonden?
Je zou deze app kunnen proberen.Morgoth schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:28:
Iemand toevallig hiervoor al een workaround gevonden?
Dat helpt niet, die heb ik standaard geinstalleerd staan. Maar je hebt geen 'preview' knopje meer, zoals in de oude gmail, waardoor je hem via een andere app kan downloaden. Staat gewoon onder het bestand alleen een knopje 'informatie' en als je daar op klikt krijg je die melding.
Okay, vaag. Met de standaard Samsung mail app gaat het wel prima trouwens...Morgoth schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:40:
Dat helpt niet, die heb ik standaard geinstalleerd staan. Maar je hebt geen 'preview' knopje meer, zoals in de oude gmail, waardoor je hem via een andere app kan downloaden. Staat gewoon onder het bestand alleen een knopje 'informatie' en als je daar op klikt krijg je die melding.

Is JuiceDefender niet iets? Is volgens mij ook een gratis versie van...Lars93 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:56:
Iemand tips?
Zeker aan te raden, mijn batterij gaat gemiddeld 2x zo lang mee (volgens JuiceDefender zelf)
Wat staat er bij batterijverbruik welke app de meeste batterij verbruikt? Misschien heb je last van de Exchange bug?Lars93 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:56:
Iemand tips?
JuiceDefender zou ik nooit gebruiken, zorgt alleen maar voor meer Wakelocks.
[ Voor 14% gewijzigd door CRXed op 21-03-2012 14:05 ]
Hm, ok, handig om te weten voor als het echt moet. Maar in de basis weiger ik Samsung apps te gebruikenBrad Pitt schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:52:
[...]
Okay, vaag. Met de standaard Samsung mail app gaat het wel prima trouwens...
[afbeelding]
Nouja bijna... Hij staat al bijna een week op "updating".Anoniem: 420619 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
Heb net een site gezien dat de ics voor de gs2 bij houd .. nl is bijna aan de beurt !
http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Wie raadt dat aan?waterfles schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:57:
Adfree wordt aangeraden. Maar waarom? Zit er bij de poolse ICS reclame ingebouwd of iets dergelijks.
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Nee natuurlijk niet. Reclame kan alleen in apps zitten.waterfles schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:57:
Adfree wordt aangeraden. Maar waarom? Zit er bij de poolse ICS reclame ingebouwd of iets dergelijks.
https://twitter.com/#!/SamKiesUpdates
Dell Latitude E7450
ga maar uit van geen release voor NL of een mei release. Dan ben je tenminste zeker van minder teleurstelling. Het boeit samsung allang niet meer wat ze doen, elke telefoon worden updates beloofd. ze zeggen constant "komt er snel aan" en 6 maanden later zit je nog steeds te wachten. (Voor de zeikers: Ik heb het hier NIET over de S2, maar over andere toestellen met update drama's + Samsung)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De lijst aan I9100 ICS updates is (relatief gezien) vandaag wel veel groter geworden.
Maar inderdaad, hoop niet op teveel, ik zit al teveel op de "controleren op updates" knop te drukken.
Ik heb mijn telefoon gewoon bij vodafone besteld bij een verlenging, en ik heb geen XEN (benelux) telefoon, maar een "Open Europe" blijkbaar (Build XWKK2 : Baseband I9100XXKI4), maar toch de Bol.com app.
Zit die ook in de poolse ICS Rom als je hem op nederlands zet?
Nee. Zit er niet in.mennuz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:00:
Denk dat het niet al te lang meer duurt.
De lijst aan I9100 ICS updates is (relatief gezien) vandaag wel veel groter geworden.
Maar inderdaad, hoop niet op teveel, ik zit al teveel op de "controleren op updates" knop te drukken.
Ik heb mijn telefoon gewoon bij vodafone besteld bij een verlenging, en ik heb geen XEN (benelux) telefoon, maar een "Open Europe" blijkbaar (Build XWKK2 : Baseband I9100XXKI4), maar toch de Bol.com app.
Zit die ook in de poolse ICS Rom als je hem op nederlands zet?
Als je dat op je telefoon doet kun je wachten tot je een ons weegt, de update komt niet OTA binnen maar via KIES..mennuz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:00:
ik zit al teveel op de "controleren op updates" knop te drukken.
Anoniem: 192811
De berichtgeving hierover is erg onduidelijk, hier http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS staat;Occy74 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Als je dat op je telefoon doet kun je wachten tot je een ons weegt, de update komt niet OTA binnen maar via KIES..
"Update Available via KIES/OTA" wat ook meerdere nieuwssite's vermelden.
Maar in die vergelijkings-handleiding staat dat het via FOTA niet werkt, erg verwarrend allemaal
Dit lijkt een nieuwere versie te zijn en ik las ergens dat er ook NL taal in die versie zit.
Ik heb 'm zelf nog niet geüpdate, maar ben wel benieuwd wat andere er van vinden. Ik kan mijn telefoon nu niet updaten omdat ik bereikbaar moet zijn.
Ja hier:
http://www.androidiani.co...wlp2-android-4-0-3-a.html
Deutsch
English UK and US
Espanol
Francais
Irisg
Italiano
Nederlands
Polski
Protugues
ETC
[ Voor 24% gewijzigd door Fairy op 22-03-2012 10:12 ]
Zo zie je ook maar weer dat er waarschijnlijk geen drol van die youmobile site klopt, daar staat Rusland namelijk nog op "pending".Fairy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:
Op sammobile is nu de ( I9100XWLP2 2012 March I9100OXELP4 Russia ) beschikbaar.
Ik zal het eens proberen, wel eerst weer kies installeren enzoFairy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:
Dit lijkt een nieuwere versie te zijn en ik las ergens dat er ook NL taal in die versie zit.
Ik heb 'm zelf nog niet geüpdate, maar ben wel benieuwd wat andere er van vinden. Ik kan mijn telefoon nu niet updaten omdat ik bereikbaar moet zijn.

edit: laat maar, ik heb weer ruzie met kies
[ Voor 4% gewijzigd door ibmos2warp op 22-03-2012 10:58 ]
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Volgens hen zijn OTA updates strikt de verantwoordelijkheid van de Fabrikant.
Vreemd, ik heb nooit enige update OTA kunnen binnenhalen.
Een vriend van mij die op het KPN netwerk zit kon zn toestel destijds gewoon OTA naar 2.3.5 kunnen updaten. Of 2.3.6.
Weet niet of ie em heeft geroot of niet.
Weet iemand of er in ICS nog steeds die voice control shit zit?
It's always DNS...
dan klopt het nog. Sammobile heeft een andere bron dan Kies. op youmobile wordt gekeken naar Samsung Kies updates. en die zal nog wel niet beschikbaar zijn.Exterminator schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Zo zie je ook maar weer dat er waarschijnlijk geen drol van die youmobile site klopt, daar staat Rusland namelijk nog op "pending".
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Zit er nog in.ShadyNetworker schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:07:
Net even met Tmobile gebeld.
Volgens hen zijn OTA updates strikt de verantwoordelijkheid van de Fabrikant.
Vreemd, ik heb nooit enige update OTA kunnen binnenhalen.
Een vriend van mij die op het KPN netwerk zit kon zn toestel destijds gewoon OTA naar 2.3.5 kunnen updaten. Of 2.3.6.
Weet niet of ie em heeft geroot of niet.
Weet iemand of er in ICS nog steeds die voice control shit zit?
It's always DNS...
Net geflashed. Nederlands is confirmed...Fairy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:
en is dit dan 4.0.4?
Stop chasing the dream, you're already living it
Anoniem: 315662
de nederlandse taal zit in alle releases, ook de eerste poolse release en de beta releases hadden NL.Fairy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:
Ja hier:
http://www.androidiani.co...wlp2-android-4-0-3-a.html
Deutsch
English UK and US
Espanol
Francais
Irisg
Italiano
Nederlands
Polski
Protugues
ETC
Dit is nog steeds 4.03.Qosmic schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:58:
en is dit dan 4.0.4?
(Op deze Rom Vertumus ICS thema knallen is trouwens niet heel erg verstandig
[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 22-03-2012 12:08 ]
Wellicht leaked firmware, waar YouMobile alleen de vrijgegeven KIES updates geeft.Exterminator schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:54:
Zo zie je ook maar weer dat er waarschijnlijk geen drol van die youmobile site klopt, daar staat Rusland namelijk nog op "pending".
Nee hoor, is vrijgegeven ook op YouMobileCptChaos schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:54:
[...]
Wellicht leaked firmware, waar YouMobile alleen de vrijgegeven KIES updates geeft.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Kun je dat uitleggen? Waarom is dat een probleem?CRXed schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Wat staat er bij batterijverbruik welke app de meeste batterij verbruikt? Misschien heb je last van de Exchange bug?
JuiceDefender zou ik nooit gebruiken, zorgt alleen maar voor meer Wakelocks.
Dat wil niets meer zeggen dan dat het toestel wakker blijft (en dus meer stroom verbruikt) ipv in een soort van low-power slaapmodus te gaan wanneer hij niet gebruikt wordt.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Met Touchwiz verwacht ik niet dat het echt een verbetering gaat geven. Helaas vind ik Samsung hier best wel falen. Het is een geweldige telefoon, maar ook ik heb 2.3.6 ooit gedraaid, en dat was een nachtmerrie. Op software gebied is samsung maar zeer matig, IMO.
Anoniem: 440008
Samsung probleem is dat de originele firmware al heel erg goed was. De pogingen om die te verbeteren waren mede daardoor niet succesvol. Dat wil niet zeggen dat alle firmware slecht is.Quellien schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:32:
Ben toch nog zeer benieuwd wanneer hij komt. Draai nu al een custom rom van ICS, maar kan, als ik heel eerlijk ben, niet echt super enthousiast ervan worden. Ja het is wel mooier, ja het is wat makkelijker, alles werkt wat meer op intuïtie, maar echt sneller vind ik hem er niet op geworden. Nu weet ik ook dat het aan de Rom kan liggen, en aan de Launcher natuurlijk (Lite'ning en GO Launcher).
Met Touchwiz verwacht ik niet dat het echt een verbetering gaat geven. Helaas vind ik Samsung hier best wel falen. Het is een geweldige telefoon, maar ook ik heb 2.3.6 ooit gedraaid, en dat was een nachtmerrie. Op software gebied is samsung maar zeer matig, IMO.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Anoniem: 436606
Ik wil mijn S2 updaten.
Maar naar wat is de vraag.
Mijn S2 heeft nu:
Android: 2.3.3
Baseband: XXKE7
Kernel: CL276555
Gingerbread: XWKF3
Wat is het beste, zijn er verschillende update, of moet je altijd de laatste nemen ?
Bvd (leek) Remco.
lees de faq. Dit soort posts maken van tweakers een 'computeridee forum'. Het is al niet meer wat het was...Anoniem: 436606 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:40:
Beste Lezers,
Ik wil mijn S2 updaten.
Mijn S2 heeft nu:
Wat is het beste, zijn er verschillende update, of moet je altijd de laatste nemen ?
Bvd (leek) Remco.
Dell Latitude E7450
Anoniem: 384711
Verklaar je nader?Peentje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:44:
[...]
lees de faq. Dit soort posts maken van tweakers een 'computeridee forum'. Het is al niet meer wat het was...
Installeer Samsung Kies, sluit je telefoon via de bijgeleverde USB kabel aan op de computer en kies in het menu van Kies de optie 'Upgrade firmware'. Krijg je altijd de laatste firmware beschikbaar voor jouw telefoon, en blijft je garantie gewoon behoudenAnoniem: 436606 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:40:
Beste Lezers,
Ik wil mijn S2 updaten.
Mijn S2 heeft nu:
Bvd (leek) Remco.
Maar beter is nu toch even te wachten op de ICS versie. Want bovenstaande deed ik vorige week.mtlife schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:12:
[...]
Installeer Samsung Kies, sluit je telefoon via de bijgeleverde USB kabel aan op de computer en kies in het menu van Kies de optie 'Upgrade firmware'. Krijg je altijd de laatste firmware beschikbaar voor jouw telefoon, en blijft je garantie gewoon behouden.
Ik kreeg toen de 2.3.5 versie en die reboot mijn telefoon soms als wifi aanstaat...
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ja, stel je voor dat je mensen helpt die er iets minder vanaf weten dan jij. Dat soort autisme is hier altijd al geweest, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd.Peentje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:44:
[...]
lees de faq. Dit soort posts maken van tweakers een 'computeridee forum'. Het is al niet meer wat het was...
En dat komt door mensen zoals jij.. mensen helpen is eng he?Peentje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:44:
[...]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
lanerios schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:45:
[...]
En dat komt door mensen zoals jij.. mensen helpen is eng he?
Er word gewoon verwacht dat je hier ook zelf dingen uitzoekt. Gebruik je verstand en de zoekfunctie, dit heeft niks met autisme of angst te maken.kreator schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:44:
[...]
Ja, stel je voor dat je mensen helpt die er iets minder vanaf weten dan jij. Dat soort autisme is hier altijd al geweest, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd.
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
Als ik het account van m'n werk instel is er geen probleem. Iemand enig idee?
Owner of DBIT Consultancy
Rustig maar, hij stelt maar een vraagr.steenis schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:52:
[...]
[...]
Er word gewoon verwacht dat je hier ook zelf dingen uitzoekt. Gebruik je verstand en de zoekfunctie, dit heeft niks met autisme of angst te maken.
Hier is een idee: vermeld in de startpost een kleine handleiding over op welke manieren je kunt updaten en dan kun je heel gemakkelijk naar de startpost van dit topic verwijzen (vaak hoeft dit niet eens omdat mensen de startpost nog wel doorlezen voordat ze dit soort vragen stellen). Dan sluit je gelijk 90% van dit soort vragen uit.
Vroeger was er een bepaald niveau op T.net ... dat is de laatste jaren al behoorlijk veranderd. Zie ook het Frontpage bericht laatst over de xxxx-duizendste gebruiker die zich aan heeft gemeld.
Nofi verder, maar het is gewoon een trend die de laatste jaren behoorlijk doorzet op t.net.
En het heeft overigens niets te maken met niet willen helpen, maar er zijn in elk subforum op GoT wel elke dag posts over 'het werkt niet', 'wat moet ik doen', zonder überhaupt de FAQ of openingspost te bekijken.
[ Voor 20% gewijzigd door De_Bastaard op 23-03-2012 10:27 ]
Er is wel wat aan de hand met de gmail app.DennusB schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:57:
Ik heb echt iets vaags. Ik krijg m'n mail(Google Apps, Activesync) niet aan de praat op de officiele ICS ROM. Als ik hem instel kom ik in de mail app met "Laden" en zo'n enorm rondje wat ronddraait, maar dat stopt nooit en ik krijg nooit m'n mail te zien.
Als ik het account van m'n werk instel is er geen probleem. Iemand enig idee?
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Het Galaxy S II topic - Deel 7Annihilism schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Rustig maar, hij stelt maar een vraag. Laten we dit topic nou niet om zeep helpen door dit soort discussies wat niemand wil lezen.
Hier is een idee: vermeld in de startpost een kleine handleiding over op welke manieren je kunt updaten en dan kun je heel gemakkelijk naar de startpost van dit topic verwijzen (vaak hoeft dit niet eens omdat mensen de startpost nog wel doorlezen voordat ze dit soort vragen stellen). Dan sluit je gelijk 90% van dit soort vragen uit.
Staat er ook maar niet in het ics topic.
Zie:ibmos2warp schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:22:
[...]
Er is wel wat aan de hand met de gmail app.
Waarschuwing: Gmail App is bugged
Topic wat er over gemaakt is.
mtlife, bedankt.mtlife schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:12:
[...]
Installeer Samsung Kies, sluit je telefoon via de bijgeleverde USB kabel aan op de computer en kies in het menu van Kies de optie 'Upgrade firmware'. Krijg je altijd de laatste firmware beschikbaar voor jouw telefoon, en blijft je garantie gewoon behouden.
En alle andere, ook bedankt

Wat is het verschil om met Kies te updaten, of met applicaties->instellingen->Info over toestel->software update ??
Bedankt alvast.
Hoe gaat het updaten in zijn werk?
quote:
Dat gaat via OTA of je zal daar Kies of Odin voor moeten gebruiken als het via OTA niet lukt. Voor Odin verwijs ik je door naar het rooten en custom ROM's topic, daar staat het uitgebreid besproken. Kies is te downloaden vanaf de Samsung site, en installeert dan ook automatisch de goede drivers. Als je je Galaxy S II eraan koppelt zou hij een melding moeten geven als er een update beschikbaar is. Soms geeft Kies niet meteen die melding, dan kan je eventueel overstappen op Odin, maar dat is tricky, dat veegt namelijk je hele telefoon schoon. Ik raad aan te wachten tot Kies de melding geeft.
Let op met updates, sommige updates leveren problemen op!
quote:
In deel 6 van het Galaxy S II topic zijn er veel problemen ontstaan NA het updaten naar de nieuwere, "verbeterde" versie van Gingerbread (de spontane reboots etc.) zodat er zelfs een speciaal topic aan is gewijd. Belangrijkste wat hiervan te leren is het volgende: Als je toestel goed werkt, wacht dan met updaten, zodat je kan horen of er mensen zijn die ineens problemen hebben na de update! (If it ain't broken, don't fix it!)
Mocht dit niet het geval zijn, kun je op de gebruikelijke manier updaten.
Of wist je waar het stond ??
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 23-03-2012 13:22 ]
Heb GT-I9100_SEB_I9100XXLPQ_I9100OXXLPD_I9100XXLPQ.tar.md5 gebruikt Nederlandse swype werkt prima, voor mij niet een big issue maar voor me vriendin wel (als het niet zou werken). Omdat het een officiële flash is behoudt hij zijn cache en hoef je niks (opnieuw) in te stellen. Vandaar dat het maar 5 min duurt. (ik moet wel alles weer instellen als voorheen anders heb ik een boze vriendin, bedankt samsung voor de snelle update
[ Voor 8% gewijzigd door D0gtag op 23-03-2012 13:06 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ik had precies hetzelfde probleem. Toen heb ik mijn telefoon gereset naar standaard instellingen (via 'Instelling -> backup maken en terug zetten -> Standaard gegevens herstellen'). Daarna was het probleem verholpen. Wel ff lastig om alle apps en instellingen weer terug te zetten maar doe nu wel 18 tot maximaal 24 uur met m'n batterij met gemiddeld gebruik. Verder vind ik ICS echt een welkome verbetering!Lars93 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:56:
Ik heb sinds zondag ICS 4.0.3 (heb denk een Poolse telefoon?) en ICS trekt mijn batterij echt in een uur of zes leeg. De telefoon staat gewoon het grootste deel van de tijd op standby. Nu ben ik er achtergekomen dat ICS zo'n beetje de hele tijd mijn wifi- dan wel 3G-verbinding belast. Heb nu al verschillende network monitoring apps geprobeerd maar ik kan in geen van allen zien welk proces mijn verbinding belast.
Iemand tips?
Ontspan.

On topic: Het schijnt een bug te zijn met ICS op het moment dat de batterij erg snel leeg is.
Waar baseer je die zogenaamde bug op dan? Bronnen?lanerios schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:26:
eigen mening mag blijkbaar niet in dit topic. echt awesome
On topic: Het schijnt een bug te zijn met ICS op het moment dat de batterij erg snel leeg is.
Mijn boefje is liev!
Hier de hongaarse versie. Ik herken dit probleem.Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:02:
Zijn er mensen bij die naast de poolse versie ook andere versies (landen) geprobeerd hebben, en zo ja misschien ook betere versies hebben gevonden?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Als ik er dagelijks mensen over aan de lijn heb (dan heb ik het over >10) dan ga ik ervan uit dat het een bug is. Vooral omdat de aantal users al met een ICS geflashde versie ongeveer 22/23 is.JB schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:27:
[...]
Waar baseer je die zogenaamde bug op dan? Bronnen?
Okay dat houdt in dat het ook weinig nut zal hebben om bijv de engelse versie erop te zetten?Tukk schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:09:
[...]
Hier de hongaarse versie. Ik herken dit probleem.
Dan maar even geduldig wachten,al moet ik zeggen dat de site waar updating staat volgens mij helemaal niet bijgewerkt wordt.. Waar ligt het probleem toch?
De unbranded russische versie is beter dan de poolse (in mijn optiek) Mijn S2 gaat vandaag stukken langer mee en hij is ook veel minder warm. Daarnaast ziet hij het Telfort netwerk niet meer als roamen.Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:02:
Zijn er mensen bij die naast de poolse versie ook andere versies (landen) geprobeerd hebben, en zo ja misschien ook betere versies hebben gevonden?
dus... ik blijf voorlopig even op de russische versie.
Survival of the W-est
Dan ga ik er die eens even opzetten en proberen Thankswpuntnl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:17:
[...]
De unbranded russische versie is beter dan de poolse (in mijn optiek) Mijn S2 gaat vandaag stukken langer mee en hij is ook veel minder warm. Daarnaast ziet hij het Telfort netwerk niet meer als roamen.
dus... ik blijf voorlopig even op de russische versie.
Dat is geheel onmogelijkacidfever schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:20:
Ik heb met de russische na 1.5 uur gebruikt 1% batterij ontlading met regelmatig gebruik van Facebook en Whatsapp via 3G. Dat lijkt me vrij normaal toch?
Anoniem: 384711
Zit al de hele dag te browsen en batterij nog steeds op 100%acidfever schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:20:
Ik heb met de russische na 1.5 uur gebruikt 1% batterij ontlading met regelmatig gebruik van Facebook en Whatsapp via 3G. Dat lijkt me vrij normaal toch?
Same here. Die nieuwe functie van de LP2 Roms is echt bizar geniaal gewoon!Anoniem: 384711 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:35:
Zit al de hele dag te browsen en batterij nog steeds op 100%

Lol, dit is nieuwe voor mij.Brad Pitt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
[...]
Same here. Die nieuwe functie van de LP2 Roms is echt bizar geniaal gewoon!
[afbeelding]
Volgens mij klokt hij de cpu's op erg laag.
welke rom is dat? Die lijkt me echt perfect!Brad Pitt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
[...]
Same here. Die nieuwe functie van de LP2 Roms is echt bizar geniaal gewoon!
[afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Dit topic is gesloten.
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.