"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
gmail versie 4.0.4-255454
Geen problemen (gmail versie lijkt me het belangrijkste..)
Samsung S2 -> T-Mobile branded -> 2.3.5
Desire Z -> 2.3.x? (niet zker welke versie) -> Werkt zonder issues.
Nexus -> 4.0 -> Bugged ook
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
HTC Desire Z; Android 2.3.3; HTC Sense 2.1
maar op slechts één van de twee Gmail accounts die ik heb draaien. Mijn persoonlijke Gmail (primair account) is bugged, maar mijn werk account werkt gewoon. Mijn vrouw (ook Desire Z) heeft geen problemen, maar zij heeft geen Google account op de telefoon staan.
Ik zag gisteravond toen ik het gebeurde ook een foutmelding over de Accounts o.i.d. Het is dus misschien niet de Gmail app, maar iets dat met accountbeheer te maken heeft. (foutmelding gestuurd naar HTC).
De App meldt wel keurig dat een nieuw mailtje is binnengekomen op het getroffen account, maar openen ho maar. In de lijst met accounts in de Gmail App is de hoofdaccount verdwenen. Daar staat alleen mijn secundaire werkaccount. Hoofaccount opnieuw toevoegen lukt niet ('Account bestaat al').
mail.google.com in de mobiele browser (Opera Mobile) werkt wel gewoon.
[ Voor 6% gewijzigd door bilgy_no1 op 23-03-2012 11:06 . Reden: info toegevoegd ]
[ Voor 25% gewijzigd door jejeh op 23-03-2012 12:24 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 23-03-2012 16:31 ]
Ik ga maar niet klikken op 'add account' om te proberen het account weer toe te voegen aan de app - want 't zit er ergens nog wel in. Ik hoop dat er duidelijke communicatie vanuit Google komt over hoe dit weer te fixen (als de aanstaande fix 't niet automatisch regelt).
Tot die tijd naar Gmail via de browser!
[ Voor 4% gewijzigd door .Frank op 23-03-2012 16:33 ]
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je kan ook gewoon de standaard email app gebruiken en dan inloggen op gmail.lanerios schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:40:
Erg bizar dit hoor. Wordt er doodmoe van. Toch maar overgestapt op K9 mail helaas. Bevalt me wel trouwens hoor. Maar is gewoon erg vreemd.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Androidversie: 2.3.4
LGE-versie: V20M
GMail-versie: 2.3.5.2
Unrooted.