Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Op het moment heeft de Gmail app een bug waardoor deze flitst, naar links en rechts scrolled.

zie:

Dit gebeurt op zowel rooted als unrooted phones. Factory reset werkt niet, en de app uninstallen en reinstallen ook niet.

Het beste wat we kunnen doen is wachten.

Source:

http://johnryanlee.com/an...oads-and-flickers-updated

http://www.zdnet.com/blog...-from-accessing-mail/3605

En aub geen 20 posts met "Ik heb hier geen last van" of "Jep dat heb ik ook" Of je moet je toestel, firmware en rooted ja of nee erbij zetten,

P.S: Het lijkt met de authenticatie oid te maken hebben.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:31
galaxy nexus, rooted, custom rom AOKP B28 (ICS 8) ), glados kernel.
gmail versie 4.0.4-255454

Geen problemen (gmail versie lijkt me het belangrijkste..)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Merk het inderdaad, Niet rooted 2.3.x Desire Z van m'n vriendin heeft geen enkele issue. Nexus en mijn S2 hier op het werk hebben er last van.

Samsung S2 -> T-Mobile branded -> 2.3.5
Desire Z -> 2.3.x? (niet zker welke versie) -> Werkt zonder issues.
Nexus -> 4.0 -> Bugged ook

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:15
Ik ben ook geraakt door dit probleem:
HTC Desire Z; Android 2.3.3; HTC Sense 2.1
maar op slechts één van de twee Gmail accounts die ik heb draaien. Mijn persoonlijke Gmail (primair account) is bugged, maar mijn werk account werkt gewoon. Mijn vrouw (ook Desire Z) heeft geen problemen, maar zij heeft geen Google account op de telefoon staan.

Ik zag gisteravond toen ik het gebeurde ook een foutmelding over de Accounts o.i.d. Het is dus misschien niet de Gmail app, maar iets dat met accountbeheer te maken heeft. (foutmelding gestuurd naar HTC).

De App meldt wel keurig dat een nieuw mailtje is binnengekomen op het getroffen account, maar openen ho maar. In de lijst met accounts in de Gmail App is de hoofdaccount verdwenen. Daar staat alleen mijn secundaire werkaccount. Hoofaccount opnieuw toevoegen lukt niet ('Account bestaat al').

mail.google.com in de mobiele browser (Opera Mobile) werkt wel gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door bilgy_no1 op 23-03-2012 11:06 . Reden: info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep inderdaad, zelfde issues hier. Lijkt erop dat het asap gefixed wordt (dus ga maar uit van paar dagen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:10
ics 4.0.3 no issues :> buildnr 239410

[ Voor 25% gewijzigd door jejeh op 23-03-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Zelfde issues. HTC Desire, unrooted, Android 2.2.2

[ Voor 68% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 23-03-2012 16:31 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Zelfde probleem hier (Desire HD, Android 2.3.5 met Sense 3.0, build 3.12.405.1)) - mijn tweede account werkt prima, maar mijn eerste account (dat vanmorgen aan het 'flikkeren' was) is inmiddels zelfs uit de lijst met accounts verdwenen in de Gmail app. Meldingen van nieuwe e-mails op dat account komen nog wel netjes in de systray :)

Ik ga maar niet klikken op 'add account' om te proberen het account weer toe te voegen aan de app - want 't zit er ergens nog wel in. Ik hoop dat er duidelijke communicatie vanuit Google komt over hoe dit weer te fixen (als de aanstaande fix 't niet automatisch regelt).

Tot die tijd naar Gmail via de browser!

[ Voor 4% gewijzigd door .Frank op 23-03-2012 16:33 ]

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-09 09:00
Hier geen problemen, versie 4.0.4-255454 op S2 met ICS.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GMail 4.0.4 buildnr 255454 geen probleem
HTC Desire Rooted CM9 ICS 4.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Erg bizar dit hoor. Wordt er doodmoe van. Toch maar overgestapt op K9 mail helaas. Bevalt me wel trouwens hoor. Maar is gewoon erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

lanerios schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:40:
Erg bizar dit hoor. Wordt er doodmoe van. Toch maar overgestapt op K9 mail helaas. Bevalt me wel trouwens hoor. Maar is gewoon erg vreemd.
Je kan ook gewoon de standaard email app gebruiken en dan inloggen op gmail.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPGalien
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-08 16:51
Geen last van dit probleem op LG Optimus 2x Speed.

Androidversie: 2.3.4
LGE-versie: V20M
GMail-versie: 2.3.5.2

Unrooted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Zelfde probleem op m'n Sony xperia s.. Niet rooted, .67 firmware. Gmail 2.5.3.2

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
is weer gefixed merk ik. Heb geen issues meer, maar K9 is echt geweldig als mail client.

Pagina: 1