Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 22:50
Klinkt zeker goed.

mijn s2 op standaard 2.3.6 gaat regelmatig heel snel leeg zonder er echt wat mee te doen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:41:
Klinkt zeker goed.

mijn s2 op standaard 2.3.6 gaat regelmatig heel snel leeg zonder er echt wat mee te doen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb ook 2.3.6 en ruim 3 dagen is bij mij geen uitzondering, af&toe zelfs 4 dagen. Moet er wel bij zeggen dat ik niet echt een heavy user ben, wat facebook, surfen en wordfeuten ;-)
Ik doe wel nagenoeg alles via wifi, misschien scheelt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:37:
welke rom is dat? Die lijkt me echt perfect! }:O
Hmmm, heb dat uiteraard ff gesjopt hè... :P Zou té mooi zijn natuurlijk :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:24
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:55:
[...]

Hmmm, heb dat uiteraard ff gesjopt hè... :P Zou té mooi zijn natuurlijk :)
was ook sarcastisch :9 briljante soep iig

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:27:
[...]

Waar baseer je die zogenaamde bug op dan? Bronnen?
Ik had sinds xwkk2 last van de android os battery drain bug en heb uit wanhoop maar ics geinstalleerd, ik kan niet zeggen dat die accuduur briljant is maar hij is voor mij wel degelijk beter dan de laatste gb roms. (de xwki* en j* roms hadden wat mij betreft de beste accuduur) op XDA zie ik ook niet heel veel klachten over accuduur ik denk dus niet dat er een algemeen bekende bug is maar eerder sprake van complexe individuele gebruikersfactoren....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Magnolia schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem. Toen heb ik mijn telefoon gereset naar standaard instellingen (via 'Instelling -> backup maken en terug zetten -> Standaard gegevens herstellen'). Daarna was het probleem verholpen. Wel ff lastig om alle apps en instellingen weer terug te zetten maar doe nu wel 18 tot maximaal 24 uur met m'n batterij met gemiddeld gebruik. Verder vind ik ICS echt een welkome verbetering!
Wat ik dan weer nergens terug kan vinden is.....of het wel mogelijk is om van te voren via KIES een backup van je contacten, agenda en berichten te maken en weer terug te zetten, na het resetten naar fabrieksinstellingen.
Zodanig dat de battery-drain niet terug komt.

Telefoon opnieuw instellen en apps installeren vind ik niet zo'n probleem, maar contacten en agenda kwijt zijn wel.

Ik sync mijn contacten en agenda niet met mijn google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
TifKag schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:01:
Ik sync mijn contacten en agenda niet met mijn google account.
Waarom niet? Een Google account heb je toch, voor Market toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
TifKag schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:01:
[...]..................Ik sync mijn contacten en agenda niet met mijn google account.
Ik gebruik dit hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 01:07
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Same here. Die nieuwe functie van de LP2 Roms is echt bizar geniaal gewoon!

[afbeelding]
*edit*
was er in getrapt......

[ Voor 10% gewijzigd door sabri91 op 23-03-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
sabri91 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:43:
[...]

Heb ook lp2 maar ziet het niet staan...
Custom rom zo te zien
8)7 Custom Photoshop zal je bedoelen

edit: LOL :*)

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 23-03-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:35:
[...]

Zit al de hele dag te browsen en batterij nog steeds op 100%
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Same here. Die nieuwe functie van de LP2 Roms is echt bizar geniaal gewoon!

[[url}]
Ik ging stuk! Briljant!! Hoe sommige meegingen _O-

[ Voor 25% gewijzigd door Aurora op 24-03-2012 00:22 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:57
Hehe ja geniaal _/-\o_

Ik heb de mijne ook maar eens geüpdate dmv Odin en de russische rom, dan hadden ze maar op moeten schieten. Meteen ook de ICS launcher er maar bij. :) Hangt nu aan de lader, morgen eens kijken hoe lang die nu meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:P Nu ben ik verder wel echt enorm tevreden over de combinatie LP2 met Siyah's 3.0b6 kernel. Draait allemaal prima en eindelijk ook af van die stroperige LPQ-scroll. Soepel als de neten, zoals het eigenlijk gewoon hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
CRXed schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:26:
[...]

Waarom niet? Een Google account heb je toch, voor Market toegang.
Ja, weet ik.
Maar ....dat is een eigen keuze
Ik heb daar geen app of externe site voor nodig, Ik ben tevreden met de mogelijkheden van KIES.

Ik maak via KIES regelmatig een backup van mijn contacten, agenda en berichten. (en een volledige, maar dat doet er hier niet toe)

Het enige wat ik wil weten is of het mogelijk is om via KIES, diezelfde backup na een factory reset terug te zetten, zonder nadelige gevolgen (zoals bv battery drain).

[ Voor 21% gewijzigd door TifKag op 24-03-2012 09:47 . Reden: Goedbedoelde adviezen zijn leuk, maar gewoon een antwoord is beter. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Alle ics updates komen gelijktijdig op 1 april a.s., waarbij meteen alle tot nog toe geconstateerde bugs gefixt zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racinfo schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:07:
Alle ics updates komen gelijktijdig op 1 april a.s., waarbij meteen alle tot nog toe geconstateerde bugs gefixt zullen zijn.
ROTFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41
Bron?
Behalve deze tweet van SamMobile:
Most countries will get #ICS for #SGS2 next week / first week of April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:34:
[...]

:P Nu ben ik verder wel echt enorm tevreden over de combinatie LP2 met Siyah's 3.0b6 kernel. Draait allemaal prima en eindelijk ook af van die stroperige LPQ-scroll. Soepel als de neten, zoals het eigenlijk gewoon hoort :)
lpq scroll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41
In LPQ verloopt scrollen niet lekker, dit is in LP2/LP7 opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
TifKag schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:30:
[...]Het enige wat ik wil weten is of het mogelijk is om via KIES, diezelfde backup na een factory reset terug te zetten, zonder nadelige gevolgen (zoals bv battery drain).
http://www.careace.net/20...sic-and-photos-using-kies
Geen idee wat er met de drain gebeurt, maar restoren kan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bron van Samsung zelf graag, geen fansites.. en als je dan serieus samsung nog geloofd.. dan ben je gewoon fout bezig. Ze zeggen te vaak "hij komt X" en dan 3 maanden later niks

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:45:
bron van Samsung zelf graag, geen fansites..
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-uqj2P_xHAYo/TeDwl1X7DVI/AAAAAAAAkYc/3-svNgaIP-4/s400/mug-sarcasm1-300x300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
blerh :P ben nog slaperig Brad :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55

WhySoSerious

Be the change.

Xmoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:

Flashen:
Voor de bestanden te flashen gaan wij alleen gebruik maken van het PDA gedeelte binnen ODIN. Alle andere vinkjes opties etc hoef je niet aan te raken!
Flash in de volgende volgorde:
1. Rom I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ_HOME.tar
Na het flashen van de ROM restart de toestel zich en moet je gewoon geduld hebben.
Zodra dat gebeurd is, kun je weer hetzelfde gaan doen als bij "Achteraf".

2. Root kernell CF-Root-SGS2_XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5.tar
Na het flashen van de root kernell restart de toestel zich.
Open de applicatie "Superuser" ga naar de settings ervan en update de SU, hiermee weten we zeker dat de root correct is.
Zodra dat gebeurd is kun je weer hetzelfde gaan doen als bij "Achteraf".

3. Oude bootloader GT-I9100_OLD_BOOTLOADER.tar
Na het flashen van de bootloader restart de toestel zich.
Zodra dat gebeurd is kun je weer hetzelfde gaan doen als bij "Achteraf".

4. Originele kernell Kernel_I9100XXLPQ.tar
Na het flashen van de bootloader restart de toestel zich.
Je toestel is nu klaar voor gebruik.
Bedankt voor deze handleiding! Ik heb stap 1 uitgevoerd en de telefoon werkt nu met 4.0.3. Ondanks dat ik de applicatie Superuser niet kan vinden op de telefoon lijkt alles goed te werken.
Is het nu alsnog nodig om stap 3 en verder uit te voeren? Zo ja, hoe?

Bedankt voor de info!

Sjoerd

Edit: Heb dus wel een melding dat ik een softwareupdate moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Nou ik ben ook een poging aan het wagen om via ODIN de overstap naar ICS te maken..

ik zat eerst op versie 2.3.6
Nu heb ik de installatie guide van de Lightningrom gevold en heb hem geflashed naar Lite'ning Rom v2.2 XWLP2

Probleem is nu dat ik geen verbinding met het bel netwerk kan maken. (kan dus niet bellen / gebeld worden).
Als ik handmatig ga zoeken vind hij ze wel. Maar verbinding maken Ho maar..

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:15:
Nou ik ben ook een poging aan het wagen om via ODIN de overstap naar ICS te maken..

Nu heb ik de installatie guide van de Lightningrom gevold en heb hem geflashed naar Lite'ning Rom v2.2 XWLP2

Probleem is nu dat ik geen verbinding met het bel netwerk kan maken. (kan dus niet bellen / gebeld worden).

Je kunt even proberen in de recovery mode de permissions te fixen.. relatief kleine kans maar ook kleine moeite. Daarna zou ik overgaan op enige wipes en als dat niet werkt de zaak opnieuw installeren. Ik heb zelf ook litening 2.2 en kan melden dat het in principe gewoon werkt met iig T-Mobile. Ik vind t echt een fenomenale ROM, de hakkerige scrolling zooi is er ook uit sinds vanmorgen 2.2 is uitgekomen. Was in 2.1 nog wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

No dice :(

Heb je ooit wel eens de phone geflashed via ODIN of alleen de PDA ?

Zit me nu af te vragen of de phone geflashed moet worden om over te kunnen gaan naar ICS... Lijkt me van niet. Maar kan mijn huidige probleem anders ook niet verklaren.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Nog meer mensen hier last van een accu die veel te snel leeg gaat op ICS. Met 2.3.6 kon ik ong. 3 dagen met de accu doen ( wireless aan, exchange sync om de 15 min. ) nu met ICS nog geen 20 uur. Ik heb laatst de russische ICS rom geflasht met gebruik van Odin maar nog geen fabrieksinstellingen terug gezet omdat ik wil weten of meer mensen het probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 uur!? Ik kom met 2.3.6 stock rom niet verder dan een uur of 10 denk.
Bel zelden, wat facebook whatsapp en internetten.

Display staat op automatische en syncen staat uit.
Dus denk dat je nog blij mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:11:

Laten die drie dingen die je noemt nou de grootste bottlenecks zijn voor je accu, bellen is over het algemeen minder 'erg' voor je accu dan internetdingen zoals facebook en whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:39:
No dice :(

Heb je ooit wel eens de phone geflashed via ODIN of alleen de PDA ?

Zit me nu af te vragen of de phone geflashed moet worden om over te kunnen gaan naar ICS... Lijkt me van niet. Maar kan mijn huidige probleem anders ook niet verklaren.
Dit ( [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware ) is wel een puik topic voor ROM-gerelateerde vragen, al heb ik ook wel gemerkt dat veel problemen zo specifiek en uniek zijn dat ze vaak amper op te lossen zijn..

Ik snap alleen even niet wat je bedoelt, je hebt er nu toch al ICS op staan (litening 2.2)? Ik heb zowel ODIN/mobile ODIN gebruikt als clockworkmod, gaat op zich altijd goed alleen zit je soms met dit soort kleine rottigheidjes. Al is niet kunnen bellen wel wat meer dan een kleinigheidje voor een telefoon ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Ik ben nogal nieuw met Odin, dus ik heb een paar vraagjes voordat ik durf te flashen :P (ik been een mietje, ik weet het XD)
Maar ik zie namelijk verschillende berichten op internet.
Ik kom van 2.3.6 en wil naar die nieuwe russische LP2. Hoef ik in Odin dan alleen PDA te selecteren of ook de PHONE en CSC en PIT en evt. BOOTLOADER.
Ik weet dat ik PDA natuurlijk in moet laden. Maar waar zijn de andere opties voor en is het aan te raden die ook in te laden? bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Durazno schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:21:
Ik ben nogal nieuw met Odin, dus ik heb een paar vraagjes voordat ik durf te flashen :P (ik been een mietje, ik weet het XD)
Maar ik zie namelijk verschillende berichten op internet.
Ik kom van 2.3.6 en wil naar die nieuwe russische LP2. Hoef ik in Odin dan alleen PDA te selecteren of ook de PHONE en CSC en PIT en evt. BOOTLOADER.
Ik weet dat ik PDA natuurlijk in moet laden. Maar waar zijn de andere opties voor en is het aan te raden die ook in te laden? bvd!
enkel de .tar in pda doen en flashen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Thx voor de snelle respons! Op XDA lees ik dat die Russische LP2 last heeft van dubbel SMS verzenden en dat de GPS lock drama is?
Daarnaast: mijn CSC verandert niet na het flashen, dus om later via Kies weer de updates te ontvangen een Nederlandse Gingerbread of ICS flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Durazno schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:44:
Thx voor de snelle respons! Op XDA lees ik dat die Russische LP2 last heeft van dubbel SMS verzenden en dat de GPS lock drama is?
Daarnaast: mijn CSC verandert niet na het flashen, dus om later via Kies weer de updates te ontvangen een Nederlandse Gingerbread of ICS flashen?
jup eroverheen flashen...
je kan ook nog even wachten tot er een goede versie uitkomt van ics en/of custom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Laatst online: 18:40
Durazno schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:44:
Geen idee van de dubbel sms, maar de GPS lock kan misschien verbeterd worden door DEZE patch. Ik heb nooit echt problemen gehad met de GPS behalve een enkele keer signaal verliezen, maar ik dacht het kan vast geen kwaad. Volgens de beschrijving verdubbeld het aantal sattelieten waarmee je telefoon verbind.
Flashen met CWM is het makkelijkst/snelst/betrouwbaarst schijnbaar: CWM flashable zip download
Vergeet niet voor de zekerheid te backuppen.
edit: dit mocht misschien ook wel in een ander topic maar goed ^_^

[ Voor 4% gewijzigd door Dekar op 26-03-2012 02:15 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Ik ben er na wat testen in ieder geval achter wat mijn accu leeg trekt. Ligt aan de email app/exchange service. Met exchange sync is mijn accu in een uur of 15 leeg. Nu had ik exchange schedule op handmatig gezet en de email app en exchange service gekilled. Wifi nog wel gewoon aan. Vannacht om 2 uur had ik 90% accu en vanochtend om 7 uur nog 87%. Waar deze normaal met exchange aan in 3 uur tijd 12% opslokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Goed gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-08 14:45
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:11:

Ik heb ook de stock 2.3.6 rom en haal makkelijk een uur of 20-25 en dan heb ik twee gmail accounts die syncen en een derde account die ik 1 a 2 keer per dag refresh. Verder gebruik ik facebook, whatsapp, twitter en luister ik muziek. Helderheid van m'n display staat redelijk laag.

Dus ik denk dat er iets met je telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:05
Zit die Exchange battery bug er ook in als je gebruikt maakt van de Hotmail app van Microsoft zelf? Die gebruik ik namelijk nu op 2.3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
markklok schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:15:

Als ik de TS van [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware mag geloven is dit alleen te herstellen via een Samsung service center en valt niet onder de garantie van je toestel.
Zie hiervoor: efs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Zo'n vaart zal het hopelijk niet lopen:
Wanneer dit gebeurd en je hebt geen back-up gemaakt van de folder /efs - dan is dit alleen te herstellen via een Samsung service center en valt niet onder de garantie van je toestel.
Als markklok een backup heeft gemaakt, is er dus niets aan de hand: gewoon restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:55:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb ook 2.3.6 en ruim 3 dagen is bij mij geen uitzondering, af&toe zelfs 4 dagen. Moet er wel bij zeggen dat ik niet echt een heavy user ben, wat facebook, surfen en wordfeuten ;-)
Ik doe wel nagenoeg alles via wifi, misschien scheelt dat.
Mijn batterij zal wel kapot zijn dan, want ik doe er juist niets mee omdat ik ook een iPhone heb.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:37:
[...]

Mijn batterij zal wel kapot zijn dan, want ik doe er juist niets mee omdat ik ook een iPhone heb.
Zoals al meerdere keren door anderen is opgemerkt, kunnen app's die op de achtergrond draaien en het eventueel om de zoveel tijd syncen daarvan aardig wat stroom kosten.
E-mail bijv laat ik niet automatisch syncen maar doe dat handmatig, wifi schakelt automatisch uit als het toestel standby gaat, en automatisch weer aan als ik hem uit standby haal.
G3 staat altijd uit en schakel dat pas in als ik het nodig heb en dus geen wifi voorhanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
  • Laatst online: 19:59
Dag iedereen,

Deze vraag is waarschijnlijk al erg veel gesteld geweest maar ik vind niet direct een antwoord na wat te hebben liggen zoeken. Is ICS nu eigenlijk al released in NL/BE? Ik weet dat de uitrol begonnen is en dat er een aantal mensen via softmod ICS er op hebben staan maar meer niet.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Chromanin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:58:
Is ICS nu eigenlijk al released in NL/BE?
Nee.
Dit had je zelf (via Google) makkelijk kunnen vinden: http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS en http://www.samfirmware.com/

[ Voor 30% gewijzigd door jelmervos op 26-03-2012 15:02 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chromanin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:58:
Dag iedereen,

Deze vraag is waarschijnlijk al erg veel gesteld geweest maar ik vind niet direct een antwoord na wat te hebben liggen zoeken. Is ICS nu eigenlijk al released in NL/BE? Ik weet dat de uitrol begonnen is en dat er een aantal mensen via softmod ICS er op hebben staan maar meer niet.
Check regelmatig hier http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS
Dan weet je tenminste iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Ik ben al dagen aan het lezen, maar ik begrijp toch nog iets niet.

Heb een standaard 2.3.5 installatie. Niets custom, niets geroot of wat dan ook.

Ik heb die Russische rom gevonden.
Kan ik die nu rechtstreeks installeren via Odin onder dat PDA gedeelte, zonder verder ook maar iets te doen? Of moet ik persé ook rooten? (en zo ja, hoe: ik heb 23 filmpjes bekeken, maar ze komen allemaal met custom tools en weet ik wat. Dat lijkt me niet handig)

Ik zie in deze post:
Xmoo in "Het Grote Galaxy S II ICS update topic"

4 stappen. Maar ik ben toch in principe klaar na stap 1? Of moet stap 2 ook? En stap 3 en 4 is neem ik aan om de telefoon weer origineel te krijgen...

[ Voor 22% gewijzigd door kreator op 26-03-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreator schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:45:
Ik ben al dagen aan het lezen, maar ik begrijp toch nog iets niet.

Heb een standaard 2.3.5 installatie. Niets custom, niets geroot of wat dan ook.

Ik heb die Russische rom gevonden.
Kan ik die nu rechtstreeks installeren via Odin onder dat PDA gedeelte, zonder verder ook maar iets te doen? Of moet ik persé ook rooten? (en zo ja, hoe: ik heb 23 filmpjes bekeken, maar ze komen allemaal met custom tools en weet ik wat. Dat lijkt me niet handig)
Ik snap er ook weinig van en daarom doe ik het ook niet, want als het fout gaat heb je ws een onbruikbaar toestel. Het beste is gewoon nog even geduld te hebben tot de originele beschikbaar is, geldt overigens ook voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Gewoon installeren met de PDA optie in ODIN. Rooten is geen vereiste en je verliest geen data als je de guide op de letter volgt.

Procedure duurt maar een paar minuten, reboot en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

acidfever schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:01:
Gewoon installeren met de PDA optie in ODIN. Rooten is geen vereiste en je verliest geen data als je de guide op de letter volgt.

Procedure duurt maar een paar minuten, reboot en klaar.
Ik ga een poging wagen. Thx. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:41:
[...]

Zoals al meerdere keren door anderen is opgemerkt, kunnen app's die op de achtergrond draaien en het eventueel om de zoveel tijd syncen daarvan aardig wat stroom kosten.
E-mail bijv laat ik niet automatisch syncen maar doe dat handmatig, wifi schakelt automatisch uit als het toestel standby gaat, en automatisch weer aan als ik hem uit standby haal.
G3 staat altijd uit en schakel dat pas in als ik het nodig heb en dus geen wifi voorhanden is.
Ik push de mail zelfs. Doe ik op de iPhone ook zonder problemen.
Verder staat ook facebook/whatsapp aan.
Het verschilt wel per dag, maar heb altijd wel snel het idee als ik maar even iets doe dat de batterij dan al snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
Krijgt de Samsung Galaxy S2 branded T-mobile wel een update naar Android 4.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Nee, Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat als je een T-Mobile branded toestel hebt zal deze exploderen wanneer je hem naar ICS probeert te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ceze85 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:50:
Nee, Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat als je een T-Mobile branded toestel hebt zal deze exploderen wanneer je hem naar ICS probeert te upgraden.
Hahah, maar dat is de vraag niet......
De vraag is: krijgt de Samsung Galaxy S2 branded T-mobile wel een update naar Android 4.0 ?

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 26-03-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb de Russische ics rom geflasht, sinds vandaag crasht mijn telefoon als ik de wallpaper wil wijzigen. Als ik uit de fotogalarij een nieuwe foto als wallpaper wil instellen crasht mijn telefoon en krijg ik een melding fotogalerij gestopt. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerdemon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-09 16:32
Jeej

Netherlands → Updating…

Netherlands (Vodafone, T-Mobile) → Pending…

Zou het voor KPN/Hi dan Updating zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 22:38
denk dat je met een sim only en los toestel niet dat gedoe heb van je provider....
eigenlijk moet zoiets net als bij een installatie windows of linux je kiest de versie die het beste bij je past, en niet die verplichte meuk , dat ze steeds voor jou van alles invullen, als ik dat wil kocht ik wel een iphone.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:42:
Krijgt de Samsung Galaxy S2 branded T-mobile wel een update naar Android 4.0 ?
Waarschijnlijk wel, maar vraag het anders aan T-mobile.
Je kunt sowieso altijd gewoon je een unbranded firmware er met Odin opzetten (voor uitleg moet je ff door dit topic heen lezen).
killerdemon schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:06:
[...]
Jeej

Netherlands → Updating…

Netherlands (Vodafone, T-Mobile) → Pending…

Zou het voor KPN/Hi dan Updating zijn? :)
Juich maar niet te hard, daar staat hij al minstens een week op. Volgens mij heeft KNP/Hi geen branded firmware voor de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Albert020 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:54:
[...]

Hahah, maar dat is de vraag niet......
De vraag is: krijgt de Samsung Galaxy S2 branded T-mobile wel een update naar Android 4.0 ?
Als je het topic even doorleest vind jet het antwoord op je vraag, is al 10 keer gesteld. Anders doe je ff googelen gappie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hades.NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:27:

Waarschijnlijk wel, maar vraag het anders aan T-mobile.
Je kunt sowieso altijd gewoon je een unbranded firmware er met Odin opzetten (voor uitleg moet je ff door dit topic heen lezen).
Wil hem niet via Odin uppen, maar heb het even via Twitter aan T-Mobile gevraagd.

*** edit ***

Gaat er komen, maar wanneer kunnen ze nog niet zeggen.......

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/104540/udThyjV.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

WhySoSerious schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:06:
[...]

Bedankt voor deze handleiding! Ik heb stap 1 uitgevoerd en de telefoon werkt nu met 4.0.3. Ondanks dat ik de applicatie Superuser niet kan vinden op de telefoon lijkt alles goed te werken.
Is het nu alsnog nodig om stap 3 en verder uit te voeren? Zo ja, hoe?

Bedankt voor de info!

Sjoerd

Edit: Heb dus wel een melding dat ik een softwareupdate moet doen
Mag ik dit even opnieuw onder de aandacht brengen? Sorry als het een makkelijke vraag blijft te zijn, maar niet zo bekend op dit gebied en het is toch niet de goedkoopste telefoon...

Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
NeutraleGast schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:59:
Ik heb de Russische ics rom geflasht, sinds vandaag crasht mijn telefoon als ik de wallpaper wil wijzigen. Als ik uit de fotogalarij een nieuwe foto als wallpaper wil instellen crasht mijn telefoon en krijg ik een melding fotogalerij gestopt. Hebben jullie hier ook last van?
Schijnt een bekend probleem te zijn. Ik geloof dat je iets als OpenGL 2D Wallpapers uit moet zetten. Zoek eens op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 21:55

nXXt

Carpe omnia

WhySoSerious schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Mag ik dit even opnieuw onder de aandacht brengen? Sorry als het een makkelijke vraag blijft te zijn, maar niet zo bekend op dit gebied en het is toch niet de goedkoopste telefoon...

Nogmaals dank!
Als je superuser niet kunt vinden is de kans aanwezig dat je telefoon dus niet geroot is (wat heel logisch is als je alleen stap 1 gedaan hebt). Als alles verder naar behoren werkt is dat helemaal prima, maar je kunt dus niet dingen doen die van Android standaard niet mogen (voor de duidelijkheid: met superuser op een geroot toestel kun je apps draaien die superuser-rechten nodig hebben, zoals een aantal backup-apps).

Als je wel root wilt en de andere stappen hebt doorlopen: heb je wel een geel gevarendriehoekje als je het toestel opstart?

[ Voor 12% gewijzigd door nXXt op 26-03-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

nXXt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:38:
[...]

Als je superuser niet kunt vinden is de kans aanwezig dat je telefoon dus niet geroot is (wat heel logisch is als je alleen stap 1 gedaan hebt). Als alles verder naar behoren werkt is dat helemaal prima, maar je kunt dus niet dingen doen die van Android standaard niet mogen (voor de duidelijkheid: met superuser op een geroot toestel kun je apps draaien die superuser-rechten nodig hebben, zoals een aantal backup-apps).

Als je wel root wilt en de andere stappen hebt doorlopen: heb je wel een geel gevarendriehoekje als je het toestel opstart?
Nou ja telefoon draait prima eigenlijk. Voor de rest staat er ook geen belangrijke data op (sowieso een back-up gemaakt van 2.3.6).

Heb geen driehoekje bij opstarten van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel grappig dat de mods gelijk op alles springen als het maar 1 letter off topic is, maar dat flashen van de rom niet verwezen wordt naar het correcte topic. Beetje kortzichtig?

Ja ik weet dat het over het flashen van de ICS update rom gaat, maar de vragen etc kunnen een stuk beter daar worden gesteld.

edit:

Wat ik bedoel is dat dit topic net zo goed naar de "Hoe flash je de update rom S2 topic" genoemd kan worden ipv "Galaxy S2 update topic"

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 27-03-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremere
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-07 02:48
Youmobile.org haalt z'n informatie (hoogst waarschijnlijk) van @SamKiesUpdates, dus ik zou die volgen.

Zie ook https://twitter.com/#!/SamMobiles/status/184334336592588800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Tremere schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:35:
[...]

Youmobile.org haalt z'n informatie (hoogst waarschijnlijk) van @SamKiesUpdates, dus ik zou die volgen.

Zie ook https://twitter.com/#!/SamMobiles/status/184334336592588800
Tsja, zelfde gegevens anders weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Albert020 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:34:
[...]
Wil hem niet via Odin uppen, maar heb het even via Twitter aan T-Mobile gevraagd.
Vergeef het me als je vind dat ik zeur. Maar waarom zou je niet via Odin updaten? Je hebt niet de ingebakken bloatware van de de provider en je flashcounter blijft gewoon op 0 staan. En kies is zo slecht dat dat nog wel eens onveiliger zou kunnen zijn dan Odin (maar dat is speculatie). Grootste voordeel is dat je vanaf vandaag ICS kunt draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door Kwak op 27-03-2012 15:30 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Ook mijn telefoon maar geflashed naar ICS, hij was al geroot , maar nu naar het flashen is idd ook superuser weg en al mijn smsjes, voorderest heb ik al mijn gegevens , foto's, apps etc. Ook het bekende gele 3 hoekje is weg bij het opstarten , wel een nieuw groot andriod poppetje met iets in zijn buik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
symbiotic schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:12:
Ook mijn telefoon maar geflashed naar ICS, hij was al geroot , maar nu naar het flashen is idd ook superuser weg en al mijn smsjes, voorderest heb ik al mijn gegevens , foto's, apps etc. Ook het bekende gele 3 hoekje is weg bij het opstarten , wel een nieuw groot andriod poppetje met iets in zijn buik ;-)
Symbiotic, gele driehoekje met temperatuur sensor erin? Die heb ik namelijk ook... Ik hoop dat het weggaat met ICS maar ik ben bang dat mijn accu verrot is (enige wat ik kon vinden is de volgende thread). Dat is ook de reden dat ik nog niet geflashed heb met odin, ik wil ze geen excuus geven om mij niet een nieuwe batterij/telefoon te geven mocht er iets stuk zijn. Maar als het weggaat met ICS dan ben ik mijn telefoon tenminste niet een maand kwijt. (Verslaafd enzo. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 21:18
Ik zie net dat Vodafone op zijn forum heeft staan dat de ICS update voor Galaxy S2 in de 1e week van april 2012 uitgeleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Dat zou erg tof zijn, hopelijk ook voor andere unbranded devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42
je zou denken dat ie dan eerder voor de unbranded versies uitkomt...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Hallo iedereen,

De update van ICS voor Samsung wordt in de eerste week van april 2012 verwacht.

Dit geldt voor de Vodafone Samsung toestellen.

Met Vriendelijke Groet,
Roy

Moderator

Smartphone Crew - Forum NL
Quote van vodafone forum. Is dus voor de VDF branded toestellen. Idd, dan ga ik er vanuit dat de ICS update voor de unbranded toestellen eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcpswijnenburg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:52:
Quote van vodafone forum. Is dus voor de VDF branded toestellen. Idd, dan ga ik er vanuit dat de ICS update voor de unbranded toestellen eerder komt.
Of het is de meest zure 1 april grap ooit :) Niet vreselijk boeiend op zich, de custom Roms draaien prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Waarom gaat het hier bijna alleen maar over custom Roms? Daar is toch een apart topic voor? Dan hoeft straks niemand daar meer te posten, aangezien binnenkort iedereen ICS custom roms zal draaien. Beetje rare indeling van de topics zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvonnev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-08 17:42
Ik heb nu een weekje ofzo geleden de ICS update via Kies geinstalleerd (op mijn Poolse S2).
Vandaag merkte ik dat de Rabo mobiel bankieren app niet werkt op het 3G netwerk (wel via wifi).
Rabo helpdesk heeft het probleem eerder gehoord bij Vodafone klanten en verwijst naar hun.
Bij Vodafone getest op toestel van collega die ook ICS heeft en ook die kreeg de foutmelding "waarschuwing". Zij zeggen dat het dus een probleem van Android is.

Al met al ben ik niet zo blij met de update.
Ik had het swypen aardig onder de knie maar het lukt nu voor geen meter (hele rare berichten type ik nu ;)
Het scrollen is niet prettig.
De e-mail app werkt niet fijn. Als ik deze open en vernieuwen aanklik zie ik niet of er iets gebeurd.
Wifi ontvangst in huis is slechter. Zie 'm regelmatig wegvallen en naar 3G gaan.
En ik heb het idee dat de batterij minder lang meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
yvonnev schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:27:
Ik heb nu een weekje ofzo geleden de ICS update via Kies geinstalleerd (op mijn Poolse S2).
Vandaag merkte ik dat de Rabo mobiel bankieren app niet werkt op het 3G netwerk (wel via wifi).
Rabo helpdesk heeft het probleem eerder gehoord bij Vodafone klanten en verwijst naar hun.
Bij Vodafone getest op toestel van collega die ook ICS heeft en ook die kreeg de foutmelding "waarschuwing". Zij zeggen dat het dus een probleem van Android is.

Al met al ben ik niet zo blij met de update.
Ik had het swypen aardig onder de knie maar het lukt nu voor geen meter (hele rare berichten type ik nu ;)
Het scrollen is niet prettig.
De e-mail app werkt niet fijn. Als ik deze open en vernieuwen aanklik zie ik niet of er iets gebeurd.
Wifi ontvangst in huis is slechter. Zie 'm regelmatig wegvallen en naar 3G gaan.
En ik heb het idee dat de batterij minder lang meegaat.
Dan heb je vast de LPQ versie(scroll is niet nice aldus bradpitt), snel die andere versie flashen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
-Edwin- schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:47:
Zit die Exchange battery bug er ook in als je gebruikt maakt van de Hotmail app van Microsoft zelf? Die gebruik ik namelijk nu op 2.3.6.
Iemand nog hier antwoord op??

[ Voor 6% gewijzigd door -Edwin- op 27-03-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Ewivis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:28:
[...]

Dan heb je vast de LPQ versie(scroll is niet nice aldus bradpitt), snel die andere versie flashen en klaar :)
welke andere nog maar weer?
kan 1 downloaden maar naam impliceert 3 types?

GT-I9100_SER_I9100XWLP2_I9100OXELP4_I9100XXLPQ.zip

Heb nu poolse LPQ maar scrollen is idd bagger..welke is beter/best?

Zie het al , 1e is rom , dan modem en csc .. hoef alleen de LP2 via Odin te flashen dus

[ Voor 34% gewijzigd door scorpio op 27-03-2012 18:09 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Blijkbaar is de UK versie van O2 ook beschikbaar gekomen. Bron: http://www.gsmarena.com/g...erfeed&utm_medium=twitter

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu lang genoeg gewacht, ik ga hem ook maar een custom installeren.

Weet iemand toevallig als je dat gedaan hebt, je daarna ook gewoon weer de officiele terug kan zetten en er niets aan te merken is dat er een custom op heeft gestaan dat je weer kan updaten op normale manier (via kies) (als er bijvoorbeeld een update is gekomen nadat je hem hebt geflashed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tearitup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
Hm, m'n telefoon is vandaag al een paar keer vastgelopen / uitgegaan met zo'n 10-15% batterij over, om vervolgens volledig leeg te zijn. Net een paar dagen die russische firmware d'r op, daarvoor nooit last van gehad. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier nu een tijdje XXLPQ draaien, maar het accu verbruik valt erg tegen:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/zwkm7n.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/qzgqys.png
Telefoon wordt weinig gebruikt (zie screenshot), maar is veel wakker. Met wifi hele dag aan (zonder dat het gebruikt wordt) gaat hij 8-9 uur mee, wifi uit misschien 10 uur.
Wake-locks vallen ook best mee: http://tinypic.com/r/34e2ik7/5

Volledige wipe/factory reset gedaan en daarna XXLPQ via Ondin geïnstalleerd.

Ik hoop dat dit met nieuwere ICS builds beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Mijn eerste indruk is dat dit een plezierige Rom is.... Heb wel de indruk dat het een accuvreter is... En hij is branded.... Maar dat lijkt me logisch.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
wpuntnl schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:13:
[...]

Mijn eerste indruk is dat dit een plezierige Rom is.... Heb wel de indruk dat het een accuvreter is... En hij is branded.... Maar dat lijkt me logisch.
hij is best ok ja...
Dubbelklik op de homebutton doet nu weer voicecommand bij mij... kan ik dat nu uitzetten of moet ik weer wachten op tweaks ? :)

en niet dat scores zo boeiend zijn hoor, maar ik krijg in antutu 4950 punten en met checkrom v6 6200...

apart is het wel...

[ Voor 13% gewijzigd door Ewivis op 27-03-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
yvonnev schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:27:
Rabo app werkt hier anders prima via 3G op ICS 4.0.3 (Resurrection 1.0 rom) met KPN...
Wat mij betreft zit Vodafone dus uit zijn nek te l*llen.

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 27-03-2012 22:29 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:16:
Dubbelklik op de homebutton doet nu weer voicecommand bij mij... kan ik dat nu uitzetten of moet ik weer wachten op tweaks ? :)
Vlingo verwijderen uit /system/app
en niet dat scores zo boeiend zijn hoor, maar ik krijg in antutu 4950 punten en met checkrom v6 6200...
Met Wanamlite LP3 net met AnTutu 6122 punten gehaald (stock kernel, 1200MHz, ondemand).

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-03-27-22-42-15.png

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2012 22:43 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:41:
[...]

Vlingo verwijderen uit /system/app

[...]

Met Wanamlite LP3 net met AnTutu 6122 punten gehaald (stock kernel, 1200MHz, ondemand).
kan je screen uploaden om te kijken waar de verschillen zitten? :-) en vlingo ga ik even verwijderen :) thnx!

vlingo staat er niet bij? voicesearch.apk dan?

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/88k51f5d

zie toch wel degelijk verschil bij ram e.d.

p.s. hoe heb je die battery % gedaan en het theme sowieso? :)

edit: al gevonden op xda... accu is leeg... en als je em in de power doet dan gaat ie wel aan, maar daarna sluit hij zichzelf direct weer af... lekker is dat... blijkbaar kost ics meer dan gb als hij helemaal leeg is...

[ Voor 36% gewijzigd door Ewivis op 27-03-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:43:
p.s. hoe heb je die battery % gedaan en het theme sowieso? :)
Hierzo: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1443498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 22:30
Zit nu sinds gisteren avond met Wanam LP3, Zo heerlijk!

LP3 in het geheel is een grote vooruitgang vergeleken met vorige roms als LPQ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41
Ewivis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:16:
[...]

hij is best ok ja...

apart is het wel...
Als je geroot bent:

Twee Flingo apk's verwijderen
Reboot
Homemyhome.apk installeren

Link naar topic op XDA

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is uiteraard alleen nodig als je alsnog een custom double-click functie wilt hebben :) Wel handig, dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:22:
[...]

Dit is uiteraard alleen nodig als je alsnog een custom double-click functie wilt hebben :) Wel handig, dat wel :P
Klopt :) Heb zelf mn Camera onder twee keer home. Makkelijk als je snel een foto wil nemen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:41:
[...][...]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13814150/SC20120328-120624.jpg
Dat lukt met 2.3.6 ook aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
racinfo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:17:
[...]
Dat lukt met 2.3.6 ook aardig!
Keurig toch! :) Was meer om even te laten zien dat ICS ook gewoon best okay is qua snelheid. Er zijn ladingen mensen die zeggen dat GB (veel) sneller is. Dat kan hoor, zo'n mening. Maar een "goede" ICS Rom is ook gewoon prima qua snelheid/smoothness/stabiliteit. Doet echt weinig/niks onder aan een goede GB Rom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:24:
[...]

Keurig toch! :) Was meer om even te laten zien dat ICS ook gewoon best okay is qua snelheid. Er zijn ladingen mensen die zeggen dat GB (veel) sneller is. Dat kan hoor, zo'n mening. Maar een "goede" ICS Rom is ook gewoon prima qua snelheid/smoothness/stabiliteit. Doet echt weinig/niks onder aan een goede GB Rom :P
Ik heb nooit gezegd dat het een stuk trager is, opvallend was enkel dat de score zoveel lager was dan in GB :-) verder niks te klagen zeker niet over die Wanamlite V10 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:32:
Ik heb nooit gezegd dat het een stuk trager is, opvallend was enkel dat de score zoveel lager was dan in GB :-) verder niks te klagen zeker niet over die Wanamlite V10 versie :)
Oh maar had het niet over jou hoor! :o Maar meer over de mensen op XDA en zo :) En benchmarks zeggen ook niet veel hoor, dev van Neak kernel is nu bijvoorbeeld blij dat je ook met zijn kernel hoge waardes kan halen. Mensen hechten daar toch belang aan.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook na het flashen van een nieuwe kernel meteen wat favoriete tests draai hoor.. Maar eigenlijk lekker boeiend op zich, als de Rom/kernel snel genoeg is tijdens normaal gebruik: prima toch! :P

Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.