Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Oh maar had het niet over jou hoor! :o Maar meer over de mensen op XDA en zo :) En benchmarks zeggen ook niet veel hoor, dev van Neak kernel is nu bijvoorbeeld blij dat je ook met zijn kernel hoge waardes kan halen. Mensen hechten daar toch belang aan.

Moet eerlijk bekennen dat ik ook na het flashen van een nieuwe kernel meteen wat favoriete tests draai hoor.. Maar eigenlijk lekker boeiend op zich, als de Rom/kernel snel genoeg is tijdens normaal gebruik: prima toch! :P
Ik zeg niks meer, na een full wipe en nieuwe rom erop te hebben gezet: 6272 score! prima dus :)

Edit: als je de menu knop ingedrukt hield had je altijd een google search(voor apps enzo) die is nu weg right? Kan die nog worden geactiveerd? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ewivis op 28-03-2012 12:46 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Ewivis schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:44:
[...]als je de menu knop ingedrukt hield had je altijd een google search(voor apps enzo) die is nu weg right? Kan die nog worden geactiveerd? :)
Net getest op 2.3.6 maar daar krijg ik taakbeheer wanneer ik home vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racinfo schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:06:
[...]
Net getest op 2.3.6 maar daar krijg ik taakbeheer wanneer ik home vasthoudt.
Daar heeft hij het ook niet over.
Het gaat om de 'menu' knop. Als je die lang ingedrukt houd komt je bij Google Search uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:44:
Edit: als je de menu knop ingedrukt hield had je altijd een google search(voor apps enzo) die is nu weg right? Kan die nog worden geactiveerd? :)
Met de Apex Launcher is dat weg ja. Heb gewoon in de settings van die Launcher ingesteld dat een dubbelklik op welk homescherm dan ook de search functie oproept. Werkt minimaal even snel en ook gewoon prima :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-03-28-13-13-36.png

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 28-03-2012 13:32 . Reden: Screenshot toegevoegd / verkleind ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:12:
[...]

Met de Apex Launcher is dat weg ja. Heb gewoon in de settings van die Launcher ingesteld dat een dubbelklik op welk homescherm dan ook de search functie oproept. Werkt minimaal even snel en ook gewoon prima :)

[afbeelding]
Ok heeeele goede workaround! thnx man! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben het nu toch alweer weten te rekken tot het einde van de maand, de jongens van samsung.. :(
En nog steeds geen update beschikbaar. Ben het nu wel zat, ik zit te denken aan de laaste rom die erbij is gekomen. Draai nuzelf de poolse versie, maar dat gaat niet helemaal lekker. Zijn er al mensen die ervaring hebben met deze rom?
I9100XWLP3 I9100O2ULP4 United Kingdom (O2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:22:
Ze hebben het nu toch alweer weten te rekken tot het einde van de maand, de jongens van samsung.. :(
En nog steeds geen update beschikbaar. Ben het nu wel zat, ik zit te denken aan de laaste rom die erbij is gekomen. Draai nuzelf de poolse versie, maar dat gaat niet helemaal lekker. Zijn er al mensen die ervaring hebben met deze rom?
I9100XWLP3 I9100O2ULP4 United Kingdom (O2)
ik, draait prima :-) scrollen schijnt beter te gaan in deze rom.

Daarnaast draai ik een 'custom' versie hiervan.
http://wanamlite.com/2012...le-blue-ics-stock-themed/

dan de ICS themed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:26:
[...]

ik, draait prima :-) scrollen schijnt beter te gaan in deze rom.

Daarnaast draai ik een 'custom' versie hiervan.
http://wanamlite.com/2012...le-blue-ics-stock-themed/

dan de ICS themed
Dank je voor de snelle reactie, ga hem straks proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:22:
Samsung liegt toch niet? ICS is in het eerste kwartaal gearriveerd. Ze hebben nergens gezegd dat alle SII's dan de update aangeboden zouden krijgen. Daarnaast zijn er ook genoeg branded toestellen, waarbij de provider eerst nog de nodige aanpassingen zal gaan doen.

Beter dat het een paar maandjes langer duurt en dan zonder bugs, dan nu afleveren en veel bugs.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:43:
[...]

Samsung liegt toch niet? ICS is in het eerste kwartaal gearriveerd. Ze hebben nergens gezegd dat alle SII's dan de update aangeboden zouden krijgen. Daarnaast zijn er ook genoeg branded toestellen, waarbij de provider eerst nog de nodige aanpassingen zal gaan doen.

Beter dat het een paar maandjes langer duurt en dan zonder bugs, dan nu afleveren en veel bugs.
Ze zullen onderhand de bugs er toch wel uit hebben (wordt wel tijd). De eerste landen is nu alweer 2 weken geleden, en dat updating blijft ook maar staan. Zet er dan niets bij,dan maak je mensen ook niet blij met een dode mus. Over anderhalve maand komt de S3 er al weer aan, en ik heb zo'n idee dat ze hier eerst dat nieuwe toestel introduceren en daarna pas de update vrijgeven voor de S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-08 14:45
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:52:
[...]

Ze zullen onderhand de bugs er toch wel uit hebben (wordt wel tijd). De eerste landen is nu alweer 2 weken geleden, en dat updating blijft ook maar staan. Zet er dan niets bij,dan maak je mensen ook niet blij met een dode mus. Over anderhalve maand komt de S3 er al weer aan, en ik heb zo'n idee dat ze hier eerst dat nieuwe toestel introduceren en daarna pas de update vrijgeven voor de S2
Slim als je vertrouwen hebt in je klanten en hoe merktrouw ze zijn, maar de concurrentie zit ook niet stil. HTC brengt volgende week de One X uit en die gaat waarschijnlijk goed verkopen. En omdat er genoeg keus is, moet je wel je klanten tevreden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
@framoes dàt en het feit dat het merendeel vast zit aan 1 toestel in combinatie met een 2 jarig abonnement

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:43:
[...]

Slim als je vertrouwen hebt in je klanten en hoe merktrouw ze zijn, maar de concurrentie zit ook niet stil. HTC brengt volgende week de One X uit en die gaat waarschijnlijk goed verkopen. En omdat er genoeg keus is, moet je wel je klanten tevreden houden.
Precies. Dit gedoe met updates, reboots en lange aankondigingstermijnen voor nieuwe producten (in dit geval de Note 10.1) zorgt er in mijn geval waarschijnlijk voor dat het geen Samsungtablet gaat worden, maar toch een iPad. Enige probleem is dat ik dan tegenover mijn vrienden, die ik altijd heb lopen afzeiken om hun Apple-fanboyism, moet bekennen dat ik toch ook zo'n klokhuisje heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:26
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:41:
[...]

Vlingo verwijderen uit /system/app

[...]

Met Wanamlite LP3 net met AnTutu 6122 punten gehaald (stock kernel, 1200MHz, ondemand).
Zelf haal ik met LPQ 6246. (litening 2.1)
Ik zie trouwens dat ik AnTuTu 2.7.3 gebruik en jij 2.7.2. Dus dat is dan al gelijk niet meer te vergelijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Biersteker op 28-03-2012 18:06 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Daar heeft hij het ook niet over.
Het gaat om de 'menu' knop. Als je die lang ingedrukt houd komt je bij Google Search uit.
Excuus, daar las ik overheen, en... weer wat bijgeleerd, want ik had er geen weet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Precies. Dit gedoe met updates, reboots en lange aankondigingstermijnen voor nieuwe producten (in dit geval de Note 10.1) zorgt er in mijn geval waarschijnlijk voor dat het geen Samsungtablet gaat worden, maar toch een iPad. Enige probleem is dat ik dan tegenover mijn vrienden, die ik altijd heb lopen afzeiken om hun Apple-fanboyism, moet bekennen dat ik toch ook zo'n klokhuisje heb gekocht...
Ben het helemaal met je eens,ik heb gelukkig een los toestel zonder 2 jaar shit. Dus kan zo naar een ander toestel. En ik heb hetzelfde met apple, maar moet toch eens goed gaan nadenken over een ander merk,ofwel misschien toch eens een oogje laten gaan richting de nieuwe HTC. Ik hoor samsung nog zeggen eind november 2011 De galaxy wordt het eerste toestel dat op ICS gaat lopen. Nou de eersten zullen de laatste zijn. En dat is niet de eerste keer. Ben gescharmeerd van hun telefoons, maar afspraken omtren updates komen ze zelden na. Jammer een gemiste kans samsung :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biersteker schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:05:
[...]
Dus dat is dan al gelijk niet meer te vergelijken.
Sowieso moeilijk te vergelijken want je moet dan ook precies dezelfde achtergrond processen draaien, dezelfde kernel en governor gebruiken enz. Dit zijn allemaal slechts indicaties. Draai hem nogmaals en je hebt al een andere score. Het is voornamelijk "leuk" om op je eigen telefoon, met je eigen apps, te zien wat een kernel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:43:
Is het nog wel misleidend geweest door te zeggen dat in Q1 ICS zou komen naar Samsung telefoons. Aangezien zij niet gespecificeerd hebben wáár, gaat elke klant er (logischerwijs) vanuit dat het overal is.
ICS an sich is al langer uit. Er is een verschil tussen ICS en de ICS releases van Samsung. ;) De een wordt gemaakt door Google en is de basis van alle ICS ROMS, ook die van Samsung dus. ;) In November 2011 was er al een ICS review op het internet verschenen en bijna een half jaar later heeft Samsung nog niet hun ICS gereleased in NL, terwijl dit wel in andere landen kan, waar nota bene de Nederlandse taal gewoon in zit. Heeft niets met bugs te maken imo, maar met moeite die Samsung er blijkbaar niet in wil steken. Een Nederlandstalige ICS is er dus gewoon, vreemde is dus dat het niet gereleased is in Nederland en België, waar juist die taal gesproken wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Jup daar stoor ik me ook een beetje aan, er zitten landen tussen die de release eerder krijgen waarbij ik me afvraag of dat net zo'n grootverbruikers van mobiele telefonie zijn zoals NL.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:32:
Jup daar stoor ik me ook een beetje aan, er zitten landen tussen die de release eerder krijgen waarbij ik me afvraag of dat net zo'n grootverbruikers van mobiele telefonie zijn zoals NL.
Uk, Us, Duitsland hebben hem ook nog niet terwijl dat toch echt vele malen grotere verbruikers zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
ik ben bang dat het ook iets met de telecom providers te maken heeft.

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Wat ik apart vind, is dat als we het updateblog op youmobile moeten geloven, er allang een versie voor de unbranded versie klaar ligt (test server al vrij gegeven), maar dat deze nog geaccordeerd moet worden. Vraag me af, wie dit akkoord dan moet verstrekken en waarom dit zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Uk, Us, Duitsland hebben hem ook nog niet terwijl dat toch echt vele malen grotere verbruikers zijn...
Ik zit met mijn unbranded UK versie nog op 2.3.4 dus je kan je afvragen hoeveel waarde ze hechten aan grote verbruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Zojuist Kies opgestart en melding gezien dat er weer firmware management modules een update gaan krijgen.

Maar ik geloof er niets van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Sansar schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:29:
Zojuist Kies opgestart en melding gezien dat er weer firmware management modules een update gaan krijgen.

Maar ik geloof er niets van... :)
Hier ook, maar geen nieuwe firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik word er langzamerhand moedeloos van. Zeker nu al 4.04 geport is van de Nexus voor de S2.
Geen idee of ik nog echt lang ga wachten op de officiele Samsung 4.03 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Ook hier een update van KIES. Is al de derde update in 2 maanden... :(

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

Nouja... ze hebben officieel nog 2 dagen om de update in het 1e kwartaal beschikbaar te maken :+
Maar ik heb het idee dat het nooit meer heel lang kan gaan duren. Gaan ook geruchten dat morgen de UK update komt, maar die hebben we ook al vaker gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Zojuist ook de melding gehad van KIES voor een update. Begin ook langzamerhand moe te worden van het wachten. Maar zoals Musicer het zegt, Samsung heeft nog 2 dagen om de update in het 1e kwartaal beschikbaar te stellen, al geloof ik het niet...
ICS was al een half jaar geleden uitgebracht, hoe lang kan je erover doen om de UI aan te passen, die volgens mij meer dan de helft van de gebruikers niet wilt...

Maar goed, het wordt toch nog een paar dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-08 19:05
Ik voorspel dat we ICS 4.0.3. hier nooit te zien krijgen in Nederland maar dat we een maandje of 2 zullen moeten wachten op 4.0.4. Ach jah, ik heb nu 2.3.5 en die werkt voor mij nog steeds goed genoeg dus ik heb nog genoeg geduld over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook KIES geïnstalleerd en mijn S2 wordt netjes gezien, maar ik ben gewend om apparaten veilig te verwijderen, die mogelijkheid zie ik in KIES niet, ook niet in de systray van W7.
Zie ik iets over het hoofd en gaat dat misschien anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21
Dit bericht las ik zojuist op nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:37:
Ik heb zojuist ook KIES geïnstalleerd en mijn S2 wordt netjes gezien, maar ik ben gewend om apparaten veilig te verwijderen, die mogelijkheid zie ik in KIES niet, ook niet in de systray van W7.
Ruk 'm er altijd uit als er niks specifieks bezig is. Nog nooit problemen mee gehad, met geen enkel apparaat.

Misschien als je in de systray bij verborgen pictrogrammen weergeven op 'aanpassen' klikt, dat Windows verkenner (hardware veilig verwijderen) erbij staat? Als dat zo is even de instelling controleren.

Edit: dit is trouwens totaal niet de plek voor zulk soort vragen.

[ Voor 6% gewijzigd door SCARfaceE op 29-03-2012 12:20 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even klikken op het kruisje rechts naast de devicenaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:17:
[...]

Even klikken op het kruisje rechts naast de devicenaam :)
Zo simpel kan het zijn, maar het had ook wel iets duidelijker aangegeven mogen worden, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

beetje oud nieuws: nieuws: Google brengt Android 4.0.4 uit voor Nexus-telefoons
Dit heeft ook niets met Samsung te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
In KIES zit een mogelijkheid om je apparaat veilig te verwijderen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:34:
[...]

In KIES zit een mogelijkheid om je apparaat veilig te verwijderen !!
Mag jij vertellen waar, of bedoel je wat "BamSlam_" schreef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brandts schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:34:
Ik voorspel dat we ICS 4.0.3. hier nooit te zien krijgen in Nederland maar dat we een maandje of 2 zullen moeten wachten op 4.0.4. Ach jah, ik heb nu 2.3.5 en die werkt voor mij nog steeds goed genoeg dus ik heb nog genoeg geduld over :)
Gebaseerd op wat???
Je eigen hersenspinsels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-08 19:05
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Gebaseerd op wat???
Je eigen hersenspinsels...
Mijn glazen bol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hoop ik dat die slecht werkt of kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Geruststellend is het bericht echter niet:
Ook de update van de Samsung Galaxy S II is begonnen, wanneer deze in Nederland beschikbaar komt, kan Samsung nog niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joelhaasnoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-06-2022
Zie net op Twitter dat op KIES de originele Galaxy S nu ook al update heeft, waarschijnlijk de value pack. Hoezo wij blijven achter :(
XEU = Europe I9000XXJW4/I9000OXAJW4 (Android 2.3.6) sammobile.com/kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joelhaasnoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:45:
Zie net op Twitter dat op KIES de originele Galaxy S nu ook al update heeft, waarschijnlijk de value pack. Hoezo wij blijven achter :(

[...]
Dat is 2.3.6 die heeft de S2 al een paar maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag mbt tot android 4.0. Ben een redelijke noob wat dit betreft en mogelijk kunnen jullie mij uitleg geven. Gister via instelligen - over het toestel - software update, de software update gedaan. Ging goed en zie nu ook kleine veranderingen. tevens staat er vermeld dat ik android 4.0.3 heb, met baseband versie I9100xxlpq. Zie dus zogezegd wel wat verandering in het menu, voornamelijk instellingen, maar het touchwiz is bij mij hetzelfde gebleven. Heb ik ICS onvolledig geinstalleerd? Graag jullie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 20:47
Ik kreeg een maandje geleden via twitter nog in antwoord op mijn vraag naar fix voor random reboots onder 2.3.6 van SamsungNL te horen dat de update naar ICS 'eind maart' die zou verhelpen. Dat was kennelijk letterlijk.

Sammy moet begrijpen dat je beter je muil kunt houden dan zeggen dat je 'begint uit te rollen' vanaf 19 maart. Dit frustreert namelijk nog meer, en vestigt de aandacht op het feit dat de port naar de eigen toestellen nu al bijna zes maanden duurt. Dat is inmiddels een uitstekend argument voor een Nexus toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:22:
Even een vraag mbt tot android 4.0. Ben een redelijke noob wat dit betreft en mogelijk kunnen jullie mij uitleg geven. Gister via instelligen - over het toestel - software update, de software update gedaan. Ging goed en zie nu ook kleine veranderingen. tevens staat er vermeld dat ik android 4.0.3 heb, met baseband versie I9100xxlpq. Zie dus zogezegd wel wat verandering in het menu, voornamelijk instellingen, maar het touchwiz is bij mij hetzelfde gebleven. Heb ik ICS onvolledig geinstalleerd? Graag jullie feedback.
Dan heb je een pools toestel,hiervoor is de update beschiknaar..Klopt dat er weinig verranderd is,samsung zet zijn eigen schil erover heen. Die is bijna zo niet hetzelfde als bij de vorige versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Dan heb je een pools toestel,hiervoor is de update beschiknaar..Klopt dat er weinig verranderd is,samsung zet zijn eigen schil erover heen. Die is bijna zo niet hetzelfde als bij de vorige versie...
Aha, oke. dus dat betekent dat de update wel volledig is geinstalleerd? Maar ik zie allerlei pics met veranderde touchwiz.. Kan ik dit ook nog updaten of is dit per land verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Aha, oke. dus dat betekent dat de update wel volledig is geinstalleerd? Maar ik zie allerlei pics met veranderde touchwiz.. Kan ik dit ook nog updaten of is dit per land verschillend?
De kans is groot dat ze op die pics een andere launcher draaien. Zelf draai ik naar volle tevredenheid GoLauncher pro, ziet er ook compleet anders uit dan TW. (en werkt Imo veel beter). :*)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DerLeonov schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:23:
Ik kreeg een maandje geleden via twitter nog in antwoord op mijn vraag naar fix voor random reboots onder 2.3.6 van SamsungNL te horen dat de update naar ICS 'eind maart' die zou verhelpen. Dat was kennelijk letterlijk.

Sammy moet begrijpen dat je beter je muil kunt houden dan zeggen dat je 'begint uit te rollen' vanaf 19 maart. Dit frustreert namelijk nog meer, en vestigt de aandacht op het feit dat de port naar de eigen toestellen nu al bijna zes maanden duurt. Dat is inmiddels een uitstekend argument voor een Nexus toestel.
Ze zijn toch begonnen met uitrollen op 19 maart... Niks aan gelogen en voor zover ik weet zal de S2 alsnog 1 van de eerste toestellen worden in Nederland die ICS draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Samsung heeft gewoon nog 2 dagen om haar beloftes na te komen. Pas dan kan er (terecht) gezeurd worden.
Desalniettemin ben ik ook niet tevreden over de manier waarop dit allemaal gebeurt. Ik vind het een zeer zwakke zaak dat ze blijkbaar niet in staat zijn om de updates in twee weken overal uit te rollen. Ze zijn immers al vanaf 13 maart bezig met rollen. Ik snap dat je met providers/branded toestellen zit, maar voor unbranded toestellen moet dit binnen deze tijd toch wel haalbaar zijn lijkt me. Waar wachten ze op? Ik heb inmiddels al minimaal twee updates van Kies gehad in deze twee weken, maar nog steeds geen spoor van ICS. Als het in dit tempo doorgaat, dan redden ze het bij lange na niet om overal de update in het eerste kwartaal te verspreiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:21: Ik vind het een zeer zwakke zaak dat ze blijkbaar niet in staat zijn om de updates in twee weken overal uit te rollen. Ze zijn immers al vanaf 13 maart bezig met rollen.
Het uitrollen mag ook best één of twee maanden duren als men maar aangeeft wanneer een bepaald land aan de beurt is. Het gaat er bij mij niet in dat men zelf geen flauw benul heeft wanneer een bepaalde versie uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:22

Yucko

One clown to rule them all !

Dat KiES een update voor zichzelf binnenhengelt wil niet zeggen dat het ook maar iets met jouw toestel (SGS2) te maken heeft aangezien het voor meerdere toestellen gebruikt wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 31-03-2012 07:21 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hier de moraal van het verhaal... Ik had al eerder gemeld dat Samsung in novemer trots vertelde dat de galaxy s2 de eerste telefoon zou zijn die op ICS zou gaan draaien. Verder stond er toen dat HTC nog lang zo ver niet was en dat er maar enkele telefoons uit hun range de upgrade zouden krijgen.....
Nou zie hier..
http://www.allaboutphones...oor-de-HTC-Sensation.html
De eersten zullen de laatse zijn....
En als je samsung belt zeggen ze doodleuk, wij hebben heel veel telefoons die een update moeten krijgen, ja zo kan ik er nog wel paar.. Als in polen 13//03 ICS is uitgerold en verder geen problemen zijn is het gewoon belachelijk dat die firmware voor ons nog op updating staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:20:
Zie hier de moraal van het verhaal... Ik had al eerder gemeld dat Samsung in novemer trots vertelde dat de galaxy s2 de eerste telefoon zou zijn die op ICS zou gaan draaien. Verder stond er toen dat HTC nog lang zo ver niet was en dat er maar enkele telefoons uit hun range de upgrade zouden krijgen.....
Nou zie hier..
http://www.allaboutphones...oor-de-HTC-Sensation.html
De eersten zullen de laatse zijn....
En als je samsung belt zeggen ze doodleuk, wij hebben heel veel telefoons die een update moeten krijgen, ja zo kan ik er nog wel paar.. Als in polen 13//03 ICS is uitgerold en verder geen problemen zijn is het gewoon belachelijk dat die firmware voor ons nog op updating staat.
Terwijl geen enkele fabrikant voor elke telefoon ICS naar die telefoon zal brengen. Dus 'veel' toestellen is relatief, zelfs de SGS1 krijgt vanuit Samsung ICS niet, kan alleen met een custom ROM.
-Edwin- schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:51:
Is het echt zo simpel denk je? Samsung, HTC en dergelijke brengen die updates echt niet voor liefdadigheid uit hoor. Blijkbaar is er tegenwoordig vraag naar en zijn ze bang dat mensen overstappen als ze GEEN updates krijgen.
Logisch toch dat gebruikers dat denken? Doe je dat als bedrijf niet, dan neem je je eigen producten niet serieus. Hoe kunnen klanten dan de producten van die bedrijven serieus nemen?

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 29-03-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is gewoon heel simpel. Samsung zegt 1e kwartaal 2012. Een hele veilige mededeling, wat ze nog een heleboel speling geeft om de software uitvoerig te testen zodat ze een betrouwbaar stukje firmware kunnen leveren voor hun flagship model.
Dit is allemaal prima, maar feit is dat ze al sinds 13 maart de update aan het uitrollen zijn. Dit betekent dat alles nagenoeg 'klaar' is en dat het puur om het uitrollen zelf gaat. Iedereen hier (en ik ga er van uit dat de meesten hier een beetje met de tijd meelopen) wacht terecht op deze ICS update en dan is het gewoon teleurstellend als er na dik twee weken nog steeds geen update is terwijl de update maar mondjesmaat in andere landen gereleased wordt.
*Knip* want onzin.

Het is altijd hetzelfde liedje met Android updates. In het verleden is het keer op keer een drama geweest ongeacht van welke fabrikant het toestel afkomstig is, behalve de Google phones natuurlijk. Er worden allerlei deadlines gesteld die zelden worden gehaald of pas op het laatste nippertje. Daarom heb ik ook al een hele tijd geleden gezegd dat iedereen beter uit kon gaan van 31 maart en gewoon rustig af kon wachten in plaats van te klagen. Dit is helaas toch wel een van de grootste nadelen van Android.

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
om me even in de discussie te mengen....

Ik heb al meerdere malen een gewone galaxy s geupdate naar 2.3.3 gewoonweg omdat er vrienden waren die inderdaad geen verstand van updates e.d. hadden bij de telefoon en klaagden dat hij heeeeel traag was en vaak vastliep. Nu was er een lag bij de gewone S natuurlijk en die werd opgelost bij 2.3.3.

Dus updates hebben zeker wel zin en ook voor mensen die er geen verstand van hebben... Wij tweakers geven het door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Android-fabrikanten hebben het gewoon, na al die jaren, nog steeds niet goed begrepen. Vooral Samsung poept jaarlijks tientallen nieuwe toestellen uit. De toestellen die dan enkele maanden oud zijn, zijn ze dan al lang weer vergeten. Samsung denkt dat klanten blij worden van een hagel-schot aan nieuwe telefoons. Lekker makkelijk kiezen ook uit 3 telefoons die hetzelfde doen, maar een andere naam hebben of 12 soorten tablets die 1 of 0,5 inch van elkaar verschillen. Zo is de ondersteuning per toestel natuurlijk ook pure bagger omdat alle resources over 60 producten moeten worden uitgespreid.

Voor goede ondersteuning van je Android moet je helaas niet bij de fabrikant zijn, maar bij XDA. Niet-tweakers oftewel gewone consumenten die een goede ondersteuning willen en bug-vrij willen werken zonder halfslachtige updates kunnen helaas beter een iPhone kopen, maar dan zul je voor elke scheet je portemonnee moeten trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Snoop schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:52:
Het is gewoon heel simpel. Samsung zegt 1e kwartaal 2012. Een hele veilige mededeling, wat ze nog een heleboel speling geeft om de software uitvoerig te testen zodat ze een betrouwbaar stukje firmware kunnen leveren voor hun flagship model.
Dit is allemaal prima, maar feit is dat ze al sinds 13 maart de update aan het uitrollen zijn. Dit betekent dat alles nagenoeg 'klaar' is en dat het puur om het uitrollen zelf gaat. Iedereen hier (en ik ga er van uit dat de meesten hier een beetje met de tijd meelopen) wacht terecht op deze ICS update en dan is het gewoon teleurstellend als er na dik twee weken nog steeds geen update is terwijl de update maar mondjesmaat in andere landen gereleased wordt.

Knip*

Het is altijd hetzelfde liedje met Android updates. In het verleden is het keer op keer een drama geweest ongeacht van welke fabrikant het toestel afkomstig is, behalve de Google phones natuurlijk. Er worden allerlei deadlines gesteld die zelden worden gehaald of pas op het laatste nippertje. Daarom heb ik ook al een hele tijd geleden gezegd dat iedereen beter uit kon gaan van 31 maart en gewoon rustig af kon wachten in plaats van te klagen. Dit is helaas toch wel een van de grootste nadelen van Android.
De reden dat de Oost-Europese landen en een deel van Azië de update eerst krijgen is om te kunnen testen in de praktijk. Er is namelijk alweer een nieuwe versie uitgebracht die in o.a. Engeland wordt verspreid, waarin een aantal bugs zijn verholpen. Ik heb het idee dat die bugs nog aan Touchwiz liggen ook, want 4.0.3 met Sense op de Sensation draait als een tierelier.

Mijn punt is: liever een paar weken extra wachten en een goed werkende versie draaien, dan een haastklus voorgeschoteld krijgen waarbij o.a. het scrollen niet lekker werkt (veelgehoord probleem van mensen die de Poolse rom hebben).

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
marhalm schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:20:
[...]

Ik neem Samsung sowieso niet serieus meer. Mijn ouders hebben één van de topmodellen Samsung-TV, maar je moet er niet op rekenen dat je een full-HD filmpje van de Galaxy S2 via DLNA kan streamen naar die Samsung TV hoor, dan krijg je: 'Codec niet ondersteund'. *knip*
het rare van dat dlna gebeuren is dat het vroeger (2.3.3) het wel deed en nu op (2.3.5) niet meer.
ik weet nog dat ik mijn toestel aan mijn broer had uitgeleend om fc twente tegen nog wat op te nemen, hij had gedeelde opgenomen om effe later thuis te gaan kijken en het deed perfect!!
erg jammer van samsung!!
enige wat nu wel doet zijn mp3 en avi video's
misschien dat het met android 4.0.2 het wel doet?
bradpit jij heb toch android 4.0.2 toch?
kun je dat dan uitproberen ?

[ Voor 7% gewijzigd door raro007 op 29-03-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marhalm schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:20:
[...]

Ik neem Samsung sowieso niet serieus meer. Mijn ouders hebben één van de topmodellen Samsung-TV, maar je moet er niet op rekenen dat je een full-HD filmpje van de Galaxy S2 via DLNA kan streamen naar die Samsung TV hoor, dan krijg je: 'Codec niet ondersteund'. De support van Samsung-producten is gewoon pure, stinkende bagger :P Zeer jammer want de hardware is prachtig. De softwarekant is echter zeer onder de maat. Echter, de ondersteuning van geen enkele Android fabrikant is goed. Wellicht dat ik mijn 2 jaar uitzit en dan overstap naar het fruit.
Toch werkt mijn SGS2 veel beter met mijn iMac dan een iPhone.... Ik kan heerlijk bestanden overhengelen via bluetooth naar mijn iMac en terug !! Dit gaat niet lukken met de iPhone. Als je het over support hebt.. ga dan ergens anders zeuren.
DLNA heb ik ook getest op een Samsung TV, werkt perfect.

Hoop dat je lekker overstapt naar het fruit. Succes :) Ik ben zeer tevreden over de openheid van OSX... maar iOS vind ik zelf een gigantische ramp omdat je NIKS MAG.

Over je CODEC, dat heeft te maken natuurlijk met jou filmpje wat je probeert af te spelen... niet met dat DLNA niet werkt. Want als we naar CODECS gaan kijken op de iPhone :) lol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:51:
[...]

Toch werkt mijn SGS2 veel beter met mijn iMac dan een iPhone.... Ik kan heerlijk bestanden overhengelen via bluetooth naar mijn iMac en terug !! Dit gaat niet lukken met de iPhone. Als je het over support hebt.. ga dan ergens anders zeuren.
DLNA heb ik ook getest op een Samsung TV, werkt perfect.

Hoop dat je lekker overstapt naar het fruit. Succes :) Ik ben zeer tevreden over de openheid van OSX... maar iOS vind ik zelf een gigantische ramp omdat je NIKS MAG.

Over je CODEC, dat heeft te maken natuurlijk met jou filmpje wat je probeert af te spelen... niet met dat DLNA niet werkt. Want als we naar CODECS gaan kijken op de iPhone :) lol.....
Beetje rustiger mag ook wel hoor ;)

Uiteraard heeft een iPhone ook z'n mankementen. Anders had ik geen Android gehad :) Ik had het alleen wel fijn gevonden dat twee Samsungproducten, ook nog twee topmodellen, met elkaar kunnen communiceren als die optie er is. Uiteraard heft het met de codec te maken, maar dan neemt de S2 dus op met een codec die de TV dan weer niet ondersteunt. Dat vind ik niet consequent.

Verder ben en blijf ik van mening dat fabrikanten beter de helft minder toestellen uitbrengen en dan de resources kunnen verdelen over de producten zodat de ondersteuning per toestel veel beter is. Wat Samsung nu doet is eerst 2.3.6. pushen, een rebootprobleem (waar ongetwijfeld niet iedereen last van heeft, maar ook heel veel wel want het internet staat er bol van) de wereld in helpen, dit vervolgens niet oplossen maar in plaats daarvan 2.3.6. niet meer aanbieden. Dit soort dingen bedoel ik. Wellicht is er over twee jaar een fabrikant die heeft ontdekt dat ondersteuning bieden toch wel voordelen heeft, dan stap ik op die over en kan ik het fruit links laten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
leonmm schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:58:[/b]
[...]

Wat doet u hier dan???
Leg ons dan maar eens uit wat ICS is..
Ik denk dat 8 van de 10 mensen hierop tweakers toch wel weten waar ze het over hebben..
Hij heeft het niet over de Tweakers an sich. Wat Patrickt35 in een notendop vertelt is dat jij en alle anderen, die met smacht zitten te wachten, in een bepaalde hogere sfeer zitten en het gevoel hebben dat miljoenen mensen zitten te wachten op de update. En dat al die mensen het niet pikken met het "getreuzel" van Samsung.

Feit is, Patrick heeft gelijk. Als je alle SG2 bezitters bij elkaar optelt, gaat het maar om een lullig percentage pipo's die op de ISC update aan het wachten zijn. Ik ben d'r 1 van, daar niet van O-)

Offtopic, dus weg.

[ Voor 39% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 08:50 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

De enige updates die we steeds ontvangen zijn van KIES zelve: daarnet weer eentje: 2.2.0.12014_18, maar van ICS (nog) geen spoor te vinden. Gelukkig kan ik met GB 236 nog steeds gewoon bellen... (zelfs zonder resetten) 8)

[ Voor 22% gewijzigd door racinfo op 30-03-2012 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Offtopic, dus knip

En sorry hoor, mensen die lopen te zeuren dat Samsung het fout doet. Ze hebben aangekondigd dat de uitrol in kwartaal 1 begint. Dat is toch gelukt?

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 08:45 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Modbreak:Kunnen we hier vriendelijk & ontopic blijven? Alleen posts over de ICS update, de rest hoort hier niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
^^ Wat hierboven staat dus ^^.

[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Een vraag aan de mensen die bv de Europese ICS rom erop hebben gezet (via Odin) of daarna al je settings en apps er nog op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
Ja, beste mensen, ik weet dat Samsung zich aan de letter van zijn woord heeft gehouden: de uitrol is inderdaad begonnen in het eerste kwartaal. Dat betwistte ik dan ook niet. Ik zei alleen dat ze beter hun mondje (aardig blijven) kunnen houden, dan zulke juridisch rekbare en vage beloftes doen. Want als klant heb ik lak aan juridische houdbaarheid en voel ik me hetzij wel hetzij niet serieus genomen. En voor mij geldt dat laatste. Ik vind dat Samsung te lang doet over het geschikt maken van de update en vervolgens ook over de distributie. Dat vind ik. En dat weeg ik mee als ik mijn volgende telefoon wil, of één of andere medeTweakert dat nou gezeur vindt of niet.

De GS II is de beste telefoon die ik ooit heb gehad en ik ben er over het algemeen zeer tevreden over (met name nadat ik TouchWiz terzijde had geschoven). Waar ik minder blij mee ben is het bovenstaande en bijvoorbeeld het feit dat ik nu geen SD-kaart meer kan gebruiken (functionaliteit waar ik feitelijk voor betaald heb) vanwege een brakke firmware (2.3.6 in dit geval). Sammy maakt goede producten, maar is wat minder succesvol met ondersteuning nadien. En customer experience is een totaalplaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
DerLeonov schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:21:
Ja, beste mensen, ik weet dat Samsung zich aan de letter van zijn woord heeft gehouden: de uitrol is inderdaad begonnen in het eerste kwartaal. Dat betwistte ik dan ook niet. Ik zei alleen dat ze beter hun mondje (aardig blijven) kunnen houden, dan zulke juridisch rekbare en vage beloftes doen. Want als klant heb ik lak aan juridische houdbaarheid en voel ik me hetzij wel hetzij niet serieus genomen. En voor mij geldt dat laatste. Ik vind dat Samsung te lang doet over het geschikt maken van de update en vervolgens ook over de distributie. Dat vind ik. En dat weeg ik mee als ik mijn volgende telefoon wil, of één of andere medeTweakert dat nou gezeur vindt of niet.

De GS II is de beste telefoon die ik ooit heb gehad en ik ben er over het algemeen zeer tevreden over (met name nadat ik TouchWiz terzijde had geschoven). Waar ik minder blij mee ben is het bovenstaande en bijvoorbeeld het feit dat ik nu geen SD-kaart meer kan gebruiken (functionaliteit waar ik feitelijk voor betaald heb) vanwege een brakke firmware (2.3.6 in dit geval). Sammy maakt goede producten, maar is wat minder succesvol met ondersteuning nadien. En customer experience is een totaalplaatje...
Ik vraag me af of je een fabrikant gaat vinden die je beter gaat bevallen dan.
Bij bijvoorbeeld Sony Ericsson was het altijd precies hetzelfde verhaal.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
frankivo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Ik vraag me af of je een fabrikant gaat vinden die je beter gaat bevallen dan.
Bij bijvoorbeeld Sony Ericsson was het altijd precies hetzelfde verhaal.
htc ook hoor... volgens mij doet enkel apple dat goed, maar ja wat wil je met 1 soort telefoon (ik weet het meerdere iPhones).. Android is gewoon goed, draait op heel veel hardware en dat is ook meteen het grootste probleem denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ach, de russiche versie doet het toch prima? ook qua batterijverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Probeer mijne nu te updaten met Odin... van een T mobile branded versie van collega ging gewoon goed met de EU (stock zonder root) versie. Mijne unbranded gebeurt niks. Odin blijft nu hangen op SBL.bin
Geen foutmelding of wat dan ook.

Uiteindelijk gelukt... geen idee wat de oorzaak was.

[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 30-03-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nnndoh schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:07:
ach, de russiche versie doet het toch prima? ook qua batterijverbruik
De Engelse O2-versie ook wel. Batterijgebruik daarbij vind ik wel een tweezijdig iets. Tijdens idle is het allemaal erg okay (verlies meestal 1% per 2 uur) maar tijdens het gebruik met het scherm aan keldert het als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:14:
[...]

De Engelse O2-versie ook wel. Batterijgebruik daarbij vind ik wel een tweezijdig iets. Tijdens idle is het allemaal erg okay (verlies meestal 1% per 2 uur) maar tijdens het gebruik met het scherm aan keldert het als een malle.
Heb nu een poosje die o2 versie erop gehad. Moet zeggen het werkt allemaal prima opzich, maar heb checkrom v6 er weer opgezet. Man man, dat reageert toch echt wel een stuk sneller hoor. Veel directer zeg maar. voorbeeld: search--> meteen tikken in GB meteen letters, in ICS hapert dat eerst nog even en komen de letters later...

Ook draw something werkt beter in GB dan in ICS. Het scherm reageert gewoon beter waar je vinger zit en daardoor lijkt het alsof het scherm beter werkt. (niet dat ik dat spel vaak speel, maar het is even als voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
DerLeonov schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:21:

Ik weet niet wat jou probleem is met de SD kaart, maar gebruik ook 2.3.6 en gebruik een 4GB kaartje, en nergens last van ;)

Verder rest vindt ik ook de uitrol erg traag gaat, had eigenlijk allang klaar kunnen zijn en OTA of kies moeten gedownload worden, maar jammer genoeg duurt het heeel erg lang :/

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

n00bs schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:06:
Een vraag aan de mensen die bv de Europese ICS rom erop hebben gezet (via Odin) of daarna al je settings en apps er nog op staan?
Alle settings en apps blijven gewoon staan. Geen enkel probleem.

Overigens had ik zelf problemen met de standaard launcher (TWLauncher). Draai nu een Launcher uit de Market dus probleem opgelost.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:25:
Veel directer zeg maar. voorbeeld: search--> meteen tikken in GB meteen letters, in ICS hapert dat eerst nog even en komen de letters later...
Heb hier niet echt "last" van moet ik zeggen. Vind het op ICS snel genoeg, al zal GB wat sneller zijn ja, kan.
Ook draw something werkt beter in GB dan in ICS. Het scherm reageert gewoon beter waar je vinger zit en daardoor lijkt het alsof het scherm beter werkt. (niet dat ik dat spel vaak speel, maar het is even als voorbeeld)
Hier kan ik mij echter geheel in vinden. Sowieso lijkt het wel of hetgeen je tekent niet precies "onder" je vinger zit plus tekent hij niet even "veel" als dat je het scherm aanraakt. Zal wel te maken hebben met die bizarre manier van scrollen. Speel dat ook niet dagelijks en heb pennetje besteld dus niet echt probleem 1a op zich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:52:
[...]

Ik weet niet wat jou probleem is met de SD kaart, maar gebruik ook 2.3.6 en gebruik een 4GB kaartje, en nergens last van ;)

Verder rest vindt ik ook de uitrol erg traag gaat, had eigenlijk allang klaar kunnen zijn en OTA of kies moeten gedownload worden, maar jammer genoeg duurt het heeel erg lang :/
Het is niet zozeer 'mijn' probleem met de SD-kaart als dat het een goed gedocumenteerd probleem is, waarbij de combinatie tussen sd-kaart en wifi *kan* leiden tot spontane reboots. En dat niet alleen mijn onbescheiden persoontje daar last van heeft, kun je snel achterhalen.

Anderen zeggen dat andere producenten het niet veel beter doen, maar dat klopt maar ten dele. HTC heeft geen perfecte, maar toch echt betere record in deze dan Samsung. En als je een Nexus-foon neemt dan weet je vrijwel zeker dat je je updates op tijd krijgt. Want een Appeltje neem ik niet, hoeveel dorst ik ook heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wom schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Alle settings en apps blijven gewoon staan. Geen enkel probleem.

Overigens had ik zelf problemen met de standaard launcher (TWLauncher). Draai nu een Launcher uit de Market dus probleem opgelost.
Alleen je desktop en app drawer settings raak je dus wel kwijt :) de rest blijft idd grotendeels hetzelfde.

2 Bugs gevonden in stock 4.03:
1) lockscreen, als je instelt dat er GEEN klok zichtbaar moet zijn, komt hij er altijd. Ongeacht je pattern of pin lock gebruikt.
Wanneer je klok wel aanzet, maar op een andere plek dan boven, dan komt hij alsnog bovenin het scherm

2) Samsung Dive beveiliging, wanneer je dit inschakelt op het toestel en de PIN intoetst voor het vrijgeven van het toestel dan kom je daarna direct op je home scherm terecht, ondanks dat je een lockscreen had ingesteld die meteen moet locken. Dit maakt het niet 100% safe, want die PIN zou makkelijker te raden of cracken zijn dan een pattern.

Herkennen mensen bovenstaande punten en zoja, waar kan dit gemeld worden. 2e vind ik nogal een security risico.

[ Voor 46% gewijzigd door n00bs op 30-03-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:27
Zo zie je maar weer hoe de afterserivce is van samsung, HTC heeft zijn update al uitgebracht voor de sensation en die hebben nergens last van met hun skin(sense),
Ben eigenlijk wel benieuwd mocht de update komen welke er daadwerkelijk ook komt.
4.0.3 of 4.0.4, er komt ook totaal geen informatie van samsung betreft de update. zo laat je je klanten die samsung telefoons kopen met name de Galaxy S2 wel lekker in de kou staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Heb hier niet echt "last" van moet ik zeggen. Vind het op ICS snel genoeg, al zal GB wat sneller zijn ja, kan.

[...]

Hier kan ik mij echter geheel in vinden. Sowieso lijkt het wel of hetgeen je tekent niet precies "onder" je vinger zit plus tekent hij niet even "veel" als dat je het scherm aanraakt. Zal wel te maken hebben met die bizarre manier van scrollen. Speel dat ook niet dagelijks en heb pennetje besteld dus niet echt probleem 1a op zich :P
Ben je nadat je op ICS bent geweest wel eens teruggegaan naar checkrom v6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Weet iemand of ik me kan abboneren op deze onderwerp/topic zodat ik een email krijg wanneer er bericht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ffspring
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 22:05
Het kwartaal is bijna afgelopen samsung.. die fix voor dat reboot probleem mag nu wel gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pas op Melvintje.. je krijgt de mod op je hoofd omdat dat off topic is!

On topic. Wat een rot programma dat Kies. Opeens melding dat er update is.. Ik enthousiast laten updaten "U heeft al de laatste software"

zucht..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
melvintje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:39:
Weet iemand of ik me kan abboneren op deze onderwerp/topic zodat ik een email krijg wanneer er bericht is
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Gewoon af en toe dit topic checken of de frontpage in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Oke bedankt voor het antwoorden,

Nu maar rustig afwachten tot cynagomod 9 uit zijn beta/nightly build komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Na lang wachten het een beetje zat geworden. Ik heb net de russische ICS er op gezet via Odin. Ging perfect. Alleen de PDA er op zetten (niet de PIT!) en repartition uitgevinkt laten.

Data blijft dan ook behouden en zit nu op ICS NL :)

Werkt toppie, heb meteen die van mijn collega ook geüpdate. Als uiteindelijk de NL versie komt kan ik die denk ik zo er overheen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

melvintje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:07:
Oke bedankt voor het antwoorden,

Nu maar rustig afwachten tot cynagomod 9 uit zijn beta/nightly build komt
offtopic:
huidige nightly loopt na het deinstalleren van de exchange en email pak's heerlijk :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

melvintje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:39:
Daarvoor is http://gathering.tweakers.net/forum/myreact ook kan je topics aan je favorieten toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:29
melvintje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:28:
Zo zie je maar weer hoe de afterserivce is van samsung, HTC heeft zijn update al uitgebracht voor de sensation en die hebben nergens last van met hun skin(sense),
Ben eigenlijk wel benieuwd mocht de update komen welke er daadwerkelijk ook komt.
4.0.3 of 4.0.4, er komt ook totaal geen informatie van samsung betreft de update. zo laat je je klanten die samsung telefoons kopen met name de Galaxy S2 wel lekker in de kou staan
Dan zet je er toch een poolse of russiche rom op? Genoeg mensen in dit topic die daar heel tevreden over zijn, geen reden om dat niet te proberen als je geen zin hebt om te wachten.

Snap niet waarom ik mij trouwens ik de kou te staan gelaten moet voelen, Samsung belooft een update en die krijgen we ook, ze hebben nooit gezegd wanneer de NL versie kwam alleen dat vanaf begin maart de update uitgerold zou worden over de hele wereld. Uiteindelijk krijgen we hem wel en dan zijn de meeste bugs er ook al uit dus sla je 2 vliegen in 1 klap. Beetje positief blijven kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Ja de poolse versie is wel leuk, maar is niet met volledige nederlandse ondersteuning, er is wel nederlandse support aanwezig, maar niet volledig alles is in het nederlands. Maar misschien flash ik die ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een goede handleiding hoe ik ICS en Cyanogenmod 9 erop kan zetten? Heb mijn S2 nu een paar dagen dus weet er nog niet zoveel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:14:
Wie heeft er een goede handleiding hoe ik ICS en Cyanogenmod 9 erop kan zetten? Heb mijn S2 nu een paar dagen dus weet er nog niet zoveel vanaf.
Dat zou ik graag ook wel willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cyanogenmod 9 is ICS.. Als je er zo weinig vanaf weet, kan ik niet aanraden om Cyanogenmod te installeren. Da's toch meer een tweakers-OS. Zet dan de officiele ICS-rom van Samsung zelf erop met odin, zoek even terug in dit topic naar de tutorial die al meerdere keren langsgekomen is.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enterprise1701
Ikzelf weet wel wat cyanogenmod 9 is maar er is vooraf nog steeds niet een duidelijke uitleg gekomen ervoor.
Ook mijn vraag is of deze goed voor dagelijks gebruik is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:27
Vandaag bij het opstarten van Kies weer een update voor de firmwaregegevens en dergelijke dus ik had hoop, maar nee, loos alarm! Begin nu wel mijn geduld kwijt te raken, en moe te worden van deze rare beloftes van Samsung

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Als een iPhone gebruiker hier een groot deel van de SGS2 gebruikers zou vragen naar de telefoon, dan zouden de meeste mensen antwoorden dan ze heel erg tevreden zijn. Velen zullen zeggen dat dit de beste telefoon is die ze ooit hebben gehad.

Omdat er nu een nieuwere Android OS bestaat, is de oudere versie die eigenlijk gewoon heel goed werkt niet meer goed genoeg. Omdat de branded zooi wat langer duurt om uit te komen gaan mensen Samsung een beetje zitten afkakken.

Ik begrijp dat Samsung dit alles veel en veel beter kan aanpakken, echt! Maar om steeds maar weer klachten te lezen over firmware updates van mensen waarvan het grootste deel niet eens zal merken dat de OS anders is (omdat ze de originele gaan gebruiken met TW), beetje onnodig allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Franco10 op 30-03-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:52:
Ik begrijp dat Samsung dit alles veel en veel beter kan aanpakken, echt! Maar om steeds maar weer klachten te lezen over firmware updates van mensen waarvan het grootste deel niet eens zal merken dat de OS anders is (omdat ze de originele gaan gebruiken met TW), beetje onnodig allemaal.
+1 Volledig mee eens. (Genoeg gezeurd, we weten het nu wel :O)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
ik heb helemaal geen probleem met touchwizz en de layout van de huidige versie of de nieuwe. echter waar ik wel problemen mee heb is de ellende van de voortdurende reboots van mijn telefoon en kan dus helemaal begrijpen dat mensen erover zeuren waar de update blijft. Helemaal als hij in andere landen wel in het Nederlands te verkrijgen is. Enige waar ik echt op hoop met deze update is dat hij die irritante bug verwijderd van mijn phone.

just my 2 cents......
Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.