Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
cybevenom schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:56:
ik heb helemaal geen probleem met touchwizz en de layout van de huidige versie of de nieuwe. echter waar ik wel problemen mee heb is de ellende van de voortdurende reboots van mijn telefoon en kan dus helemaal begrijpen dat mensen erover zeuren waar de update blijft. Helemaal als hij in andere landen wel in het Nederlands te verkrijgen is. Enige waar ik echt op hoop met deze update is dat hij die irritante bug verwijderd van mijn phone.

just my 2 cents......
Gewoon flashen naar de 02 versie? of een andere custom ICS versie? Je zit toch niet voor niks op tweakers? :9 :+

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybevenom schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:56:
ik heb helemaal geen probleem met touchwizz en de layout van de huidige versie of de nieuwe. echter waar ik wel problemen mee heb is de ellende van de voortdurende reboots van mijn telefoon en kan dus helemaal begrijpen dat mensen erover zeuren waar de update blijft. Helemaal als hij in andere landen wel in het Nederlands te verkrijgen is. Enige waar ik echt op hoop met deze update is dat hij die irritante bug verwijderd van mijn phone.

just my 2 cents......
Hear, hear, precies het punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:31
Ewivis schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:04:
[...]

Gewoon flashen naar de 02 versie? of een andere custom ICS versie? Je zit toch niet voor niks op tweakers? :9 :+
Niet iedereen wil prutsen aan zijn tel, die willen een non rebooting telefoon.

* rejer zal in geheugen nemen dat ik niet weer een samsung tel koop. om de 5 uur een reboot en dat maanden lang achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Niet iedereen wil prutsen aan zijn tel, die willen een non rebooting telefoon.

* rejer zal in geheugen nemen dat ik niet weer een samsung tel koop. om de 5 uur een reboot en dat maanden lang achter elkaar.
Ik begrijp dat het niet voor iedereen is dat tweaken, maar het terugzetten van een eerdere versie is bijna kinderspel. Heb je in ieder geval geen last meer van spontane reboots. Scheelt je een hoop ergenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb net mijn telefoon (Thais) geüpdated naar ICS met een Poolse firmware. Alles lijkt fijn te werken, alleen zat in die firmware enkel een PDA file, geen modem of CSC. Is dat een probleem? Moet ik die alsnog installeren en waar haal ik die vandaan?

Ook vind ik de animaties in o.a. GMail en de browser heel vervelend en traag. De Android animaties kun je wel afzetten maar die in de apps zelf niet. Enig idee of daar iets aan te doen is? En ten slotte vind ik ook dat ik wel wat feller links en rechts moet swipen (langere afstand) om een swipe actie te triggeren. Nog iemand dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:01
bluppfisk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:22:
Ik heb net mijn telefoon (Thais) geüpdated naar ICS met een Poolse firmware. Alles lijkt fijn te werken, alleen zat in die firmware enkel een PDA file, geen modem of CSC. Is dat een probleem? Moet ik die alsnog installeren en waar haal ik die vandaan?

Ook vind ik de animaties in o.a. GMail en de browser heel vervelend en traag. De Android animaties kun je wel afzetten maar die in de apps zelf niet. Enig idee of daar iets aan te doen is? En ten slotte vind ik ook dat ik wel wat feller links en rechts moet swipen (langere afstand) om een swipe actie te triggeren. Nog iemand dat probleem?
Is geen probleem, daar zit alles in. Echter adviseer ik je LP3 versie zonder O2 meuk te installeren. Die werkt stuk beter dan de LPQ versie die jij nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Is die o2 versie wipe or non wipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Poolse ICS rom nu 2 weken draaien. Op het eerste gezicht lijkt hij perfect te werken maar hij bevat nog behoorlijk wat bugs. Dit zou verklaren waarom hij in Nederland nog niet te downloaden is. Dit omdat Samsung waarschijnlijk in heeft gezien dat de ICS rom niet stabiel genoeg is.

Bij het eerste gebruik van de rom lijkt alles als een zonnetje te werken. Dit komt misschien omdat je in het begin eigenlijk alleen de nieuwe features aan het bekijken bent en vooral hiermee "speelt". Je gaat toch snel eventjes de face unlock proberen dit doe je misschien een paar keer en dan zet je de functie uit gewoon omdat hij 9 van de 10 keer je toch niet herkent. Je bladert even door het nieuwe menu heen en je ziet hier en daar een aantal kleine aanpassingen. De manier waarop je internetten op je smartphone gewent bent leer je opnieuw omdat het gewoon net wat anders maar wel lekkerder werkt. Als je op gegeven moment toch wel weer uitgekeken bent op de nieuwe features gaan de bugs pas echt opvallen...

Als je denkt kom laat ik is mijn wifi uit zetten om het daarna aan te zetten valt de eerste bug al op. Je wifi doet niks meer hij blijft een aantal minuten hangen op wifi inschakelen maar daar houd het wel bij op. Je telefoon maar eventjes opnieuw opstarten denk je dan. Gelukkig zit deze functie nu gewoon ingebakken en dan kan je er weer tegenaan.

Icons verdwijnen spontaan van de telefoon. Op het moment dat je de bel functie gaat gebruiken komt er een moment waarop je toetsenbord icoontje en tekst weg is bij de tabbladen. Opzicht geen ramp maar wel jammer. Ook hier komt de reboot functie weer van pas.

De accu gaat de eerste paar dagen fantastisch goed mee maar dit verslapt na langdurig gebruik. Je telefoon gaat weer net zo lang mee als bij 2.3.6 en soms zelfs iets korter. Of de telefoon blijft voor 3 uur lang volhouden dat je nog maar 1% van je accu overhebt maar even de tweakers.net app gebruiken of even internetten blijft hij toch gewoon volhouden. Dit is wonderbaarlijk te noemen. Want volgens die gegevens zou ik de telefoon gewoon 300 uur moeten kunnen gebruiken maar dit is helaas niet het geval :-P.

Je telefoon uit je broekzak halen om even snel iets te kijken is soms snel gedaan maar het komt net iets te vaak voor dat het gewoon lang duurt voordat je scherm aangaat en je hem kunt unlocken. De ene keer is dit een seconden de andere keer blijf je gefrustreerd op je power button drukken maar resultaat is er niet mee te boeken.

Dit zijn mijn persoonlijke ondervindingen maar ik hoor van verschillende kanten dit soort verhalen. Misschien is Samsung dus toch niet zo ervaren met ICS als verwacht en hebben ze dit nu ook in gezien. Dit zou dus verklaren waarom de update er nog steeds niet is. Misschien vanavond om 23:59 met alle bugfixes. Maar dit lijkt me sterk.

Voor iedereen die toch alvast ICS op zijn telefoon wilt is het een kwestie van even naar samfirmware. De rom downloaden en heb flashen met odin. Maar de frustratie aan mijn kant neemt wel toe en ik zit er ook gewoon over na te denken om maar weer naar 2.3.6 te gaan. Want de bugs steken je wel in het oog.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 31-03-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:04

Nibbz

Postmaster General

Samsung kies zegt inmiddels weer "Your phone has the latest firmware" terwijl hij de laatste paar weken alleen maar zei welke versie ik had. Hebben ze de update uitgesteld ofzo?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:55:
Is die o2 versie wipe or non wipe?
De meeste zijn non-wipe. Al is het wel verstandig om een full wipe te doen i.v.m. kalender gedoe.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu momenteel de beste ICS versie die op de markt is?
Ik heb zelf de poolse versie,maar merk dat die niet helemaal soepel gaat.
Plus als ik mail of sms aan typen ben merk ik dat hij woorden die je al hebt gebruikt niet aangeeft bij het typen. Maar dit zal ongetwijfeld te maken hebben dat deze versie natuurlijk niet geoptimalseerd is voor de nederlandse markt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:53:
Wat is nu momenteel de beste ICS versie die op de markt is?
Gewoon "een" O2-based LP3 ICS Rom er op zetten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:54:
[...]

Dank je gaan we doen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:08
[...]

Welke talen heeft deze allemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Albert020 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Alle talen die ook in andere Europese firmwares zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:21:
Deze en nog meer :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-03-28-22-12-46.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ok, ga hem denk ik ook uppen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:27
[...]

Heb je een linkje voor me naar deze Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
GoEV6 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:42:
[...]

O2-based LP3 ICS Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
GoEV6 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:42:
[...]

Dat kun je zelf ook eenvoudig opzoeken. Altijd eerst zelf proberen en als je er niet uitkomt dan kun je het hier posten. Het dumpen van verzoekjes is niet de bedoeling.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zit vol met "meuk" imho. Draai zelf deze maar zo zijn er nog wel wat meer relatief bloatware-loze Roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41
Ik draai Wanam 10.2. 10.3 wil bij mij maar niet voldoende stabiel blijven...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Die zit vol met "meuk" imho. Draai zelf deze maar zo zijn er nog wel wat meer relatief bloatware-loze Roms :)
Dan moet ik deze hebben :
GT-I9100_WanamLite.XWLP3.V10.3.NO-WIPE.zip (RECOMMENDED including Stock Calendar) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:17:
GT-I9100_WanamLite.XWLP3.V10.3.NO-WIPE.zip (RECOMMENDED including Stock Calendar) ?
Die doet het hier (na een full wipe) gewoon prima ja. De persoon boven je heeft er problemen mee en gebruikt daardoor 10.2. Die hier ook prima werkte. Zou gewoon beginnen bij 10.3 (na een volledige wipe dus...). :)
Heb zelf na het flashen wel de nieuwe Chainfire LP3 kernel er overheen gezet. Hoeft niet, mag.

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 31-03-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:27
Albert020 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:17:
[...]

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Geïnstalleerd, ziet er op het eerste gezicht goed uit en al mijn apps werken ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:45:
Geïnstalleerd, ziet er op het eerste gezicht goed uit en al mijn apps werken ook nog ;)
Double check nog even of contacten toevoegen/verwijderen en kalender synchroniseren werkt? Dat wil wel eens, als je niet een full wipe doet, moeizaam doen. Als die het wel doen: mooi, scheelt je weer wat restore gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Het feit dat de NL rom er nog niet is, heeft niets te maken met die paar bugs die erin zitten, maar overeenkomsten met partners zoals bol.com om linkjes op te nemen en hier nog op te cashen.

Ik zeg niet dat het bugloos is, maar dat is het nooit. Maar wat jij opnoemt zijn duidelijk problemen niet gerelateerd aan de Rom, maar apps die erbij zitten of die je er bovenop hebt geinstalleerd.

WiFi probleem heb ik 1x gehad, echter met mijn HTC Legend had ik dit zo vaak en ook op werk zie ik zat iPad's e.d. met WiFi problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:47:
[...]

Double check nog even of contacten toevoegen/verwijderen en kalender synchroniseren werkt? Dat wil wel eens, als je niet een full wipe doet, moeizaam doen. Als die het wel doen: mooi, scheelt je weer wat restore gedoe :P
Alles wil synchroniseren alleen me foto's die op Picasa staan niet, zal nog wel opgelost worden.
Voor de rest vindt ik de telefoon een stuk sneller werken en het ziet er allemaal goed uit,
al met al blij dat ik deze update heb uitgevoerd ;)

*** edit ***

Zie wel dat er nu veeeeel meer cache geheugen gebruikt wordt met 4.03

[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 31-03-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
melvintje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:28:
Ikzelf weet wel wat cyanogenmod 9 is maar er is vooraf nog steeds niet een duidelijke uitleg gekomen ervoor.
Ook mijn vraag is of deze goed voor dagelijks gebruik is
Gebruik CM9 al meer dan een maand dagelijks en werkt prima, wordt alleen maar beter, videocamera werkt nu ook en ze gebruiken nu Android 4.04

En een FAQ over hoe te installeren is er al tijden: http://wiki.cyanogenmod.c...y_S_II:_Full_Update_Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb sinds gisteren I9100XWLP3 maar merk toch een paar kleine bugs,
2x is met wifi gebruik de hele telefoon vast gelopen kan geen foto's sygen van picasa.

Hoe zit dit met I9100XWLP2, de Russische versie ?

***edit***

Heb I9100XWLP2_I9100OXELP4_I9100XXLPQ_HOME.tar.md5 al gedownload,
maar las hier een paar reacties met betrekking tot de GPS, dubbele SMS en accu duur....
Heeft iedereen met deze versie daar last van of is het iets sporadisch ?

*** edit ***

Heb niet gewacht maar WLP2 er op gezet, en alles werkt goed, geen van boven genoemde bugs !

[ Voor 48% gewijzigd door Albert020 op 01-04-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
CM9 voor Galaxy S2? Is die wel betrouwbaar genoeg?

Wat is nu het dichtste dat ik kan komen bij een kale, geroote Android 4.03 (of 4.04) versie voor de SGS2? Dus dat hele Touchwiz hoeft er allemaal niet op.

[ Voor 5% gewijzigd door bluppfisk op 01-04-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Yes net mn S2 aan Kies gehangen en hij is eindelijk uit! Installing ICS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biatch schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:21:
Yes net mn S2 aan Kies gehangen en hij is eindelijk uit! Installing ICS...
Wat was het nou vandaag ook alweer voor dag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:24:
[...]

Wat was het nou vandaag ook alweer voor dag.....
Whahahah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Dat is dus not funny :) Hier maak je geen grapjes over... Al het andere mag wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu dus I9100XWLP2, de Russische versie, werkt overigens goed bij mij,

Maar heb gemerkt dat als ik me phone nu aansluit via me PC met KIES,
er geen update meer via kies gedownload kunnen worden, heeft iedereen die met deze versie ?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/105593/63nUVG5cYa2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 09:23
Albert020 schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:49:
Heb nu dus I9100XWLP2, de Russische versie, werkt overigens goed bij mij,

Maar heb gemerkt dat als ik me phone nu aansluit via me PC met KIES,
er geen update meer via kies gedownload kunnen worden, heeft iedereen die met deze versie ?

[afbeelding]
Ja zodra je een niet-NL ROM draait dan kan je KIES in NL niet meer gebruiken om te updaten. Je zult nu via Odin moeten blijven updaten of weer een officiele NL ROM moeten terug flashen om KIES te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Polster schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:13:
[...]

Ja zodra je een niet-NL ROM draait dan kan je KIES in NL niet meer gebruiken om te updaten. Je zult nu via Odin moeten blijven updaten of weer een officiele NL ROM moeten terug flashen om KIES te kunnen gebruiken.
Ahh ok bedankt, Odin gaat snel en vaker updates en eerder dan Kies ;)

Maar als ik toch via Kies wil updaten in de toekomst moet ik gewoon een NL Rom installeren
Zeg als voorbeeld even deze: I9100XWKJ3 2.3.5 2011 November I9100XENKJ1 Netherlands

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 01-04-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:24:
[...]

Ik begrijp dat het niet voor iedereen is dat tweaken, maar het terugzetten van een eerdere versie is bijna kinderspel. Heb je in ieder geval geen last meer van spontane reboots. Scheelt je een hoop ergenis.
Natuurlijk kun je het zelf oplossen. Het gaat er echter om dat dit de verantwoordelijkheid is van Samsung. De fout die ze zelf in het leven hebben geroepen moeten ze natuurlijk ook zelf oplossen. In plaats van 2.3.6. te fixen, hebben ze de update ingetrokken. Eigenlijk zeggen ze dus gewoon 'fuck you' tegen hun klanten. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet leuk vinden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door marhalm op 01-04-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Precies. Als Samsung nou gewoon een 2.3.7 update met fix had uitgebracht zou dat getuigen van klantvriendelijkheid. Nu adviseren ze om voor een downgrade langs te gaan bij een servicecenter. Ammehoela, moet ik weer een eind rijden en kost me weer veel tijd. Dat, en het lange uitblijven van de ICS-update doet mij besluiten om niet opnieuw een Samsungtoestel te kopen. Nog even afgezien van het feit dat de Samsung remote control app waarmee ik mijn Samsung LCD TV via Android kan bedienen sinds de laatste versie om toegang tot de contactenlijst vereist. Die update heb ik dus niet geinstalleerd en is nog een reden om Samsung voortaan links te laten liggen.

[ Voor 28% gewijzigd door BamSlam_ op 01-04-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Tiens, sinds ik naar ICS ben gegaan heb ik het probleem dat sommige afzendernamen in mijn tekstberichten niet verschijnen. Ik sla alle contacten op met de landenprefix bv. (+86 voor China). Als ik die prefix weghaal, dan gaat bij sommige berichten de naam wél verschijnen. Dus het lijkt erop dat sommige carriers de "+86" niet meesturen als afzendernummer. En dat de SGS2 met Android 4 blijkbaar niet automatisch het afzendernummer kan berekenen. Da's heel vervelend. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21

Yucko

One clown to rule them all !

BamSlam_ schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:07:
Precies. Als Samsung nou gewoon een 2.3.7 update met fix had uitgebracht zou dat getuigen van klantvriendelijkheid. Nu adviseren ze om voor een downgrade langs te gaan bij een servicecenter. Ammehoela, moet ik weer een eind rijden en kost me weer veel tijd. Dat, en het lange uitblijven van de ICS-update doet mij besluiten om niet opnieuw een Samsungtoestel te kopen. Nog even afgezien van het feit dat de Samsung remote control app waarmee ik mijn Samsung LCD TV via Android kan bedienen sinds de laatste versie om toegang tot de contactenlijst vereist. Die update heb ik dus niet geinstalleerd en is nog een reden om Samsung voortaan links te laten liggen.
raar, want ik zie bij Samsung Remote 2.2.5 nergens staan dat hij toegang tot mijn contactenlijst wil :?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 08:12

mvt

ja ik ja

bluppfisk schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:11:
Tiens, sinds ik naar ICS ben gegaan heb ik het probleem dat sommige afzendernamen in mijn tekstberichten niet verschijnen. Ik sla alle contacten op met de landenprefix bv. (+86 voor China). Als ik die prefix weghaal, dan gaat bij sommige berichten de naam wél verschijnen. Dus het lijkt erop dat sommige carriers de "+86" niet meesturen als afzendernummer. En dat de SGS2 met Android 4 blijkbaar niet automatisch het afzendernummer kan berekenen. Da's heel vervelend. Iemand een oplossing?
Sla het nummer van die persoon zoals het verschijnt op je toestel op als alternatief telefoonnummer

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
mvt schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:06:
[...]

Sla het nummer van die persoon zoals het verschijnt op je toestel op als alternatief telefoonnummer
Ja, maar een goeie oplossing is dat niet, want dan moet ik het nummer telkens editen als ik die persoon vanuit het buitenland wil bellen.

Overigens draai ik nu de laatste nightly van CM9 (ICS 4.04) en dat is echt super, snel en aangenaam. Alleen kan ik geen andere accounts adden aan mijn accounts and sync. Dus geen Facebook, Twitter, ... Enkel dat Google Account. But why?

[ Voor 25% gewijzigd door bluppfisk op 01-04-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
*weg* commentaar op bijsturing mag via de gebruikelijke kanalen

Na ff de poolse rom te hebben gehad, toch maar terug naar 2.3.5. Battery drain was toch nog iets te hoog voor me, en ik voel me niet skilled genoeg om met andere roms etc te gaan klooien, misschien later.
(heb trouwens geen reset bug met 2.3.5 <3)

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 02-04-2012 12:34 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
lanerios schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:19:
Na ff de poolse rom te hebben gehad, toch maar terug naar 2.3.5. Battery drain was toch nog iets te hoog voor me, en ik voel me niet skilled genoeg om met andere roms etc te gaan klooien, misschien later.
(heb trouwens geen reset bug met 2.3.5 <3)
Heb je I9100XWKJ3_I9100XENKJ1_XEN terug gezet ?
En waarom 2.3.5 en niet 2.3.6 ?

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 02-04-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
bluppfisk schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:55:
[...]Overigens draai ik nu de laatste nightly van CM9 (ICS 4.04) en dat is echt super, snel en aangenaam. Alleen kan ik geen andere accounts adden aan mijn accounts and sync. Dus geen Facebook, Twitter, ... Enkel dat Google Account. But why?
Geen idee, want bij mij werkt dat gewoon. Al heb ik ze niet via dat scherm toegevoegd, maar gewoon in de desbetreffende apps (4x mail, 1x FB, Whatsapp en Dropbox) de sync aan/uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
[...]
Overigens draai ik nu de laatste nightly van CM9 (ICS 4.04) en dat is echt super, snel en aangenaam.
Die ervaring had ik ook, draaide echt geweldig..
Enige reden waarom ik terug ben naar Wanamlite is dat niet alle multimedia apps mijn sdkaart zagen. Quickpic bv wel maar MX Videoplayer ziet hem dan weer niet.
Beetje onregelmatig dus, zal denk ik een update voor die apps moeten komen omdat in cm9 de sdkaart op \emmc (oid) zit en in samsung ics in sdcard\external_sd?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Het is heel raar, de Facebook app heeft in de settings gewoon geen optie "sync contacts"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Albert020 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:18:
[...]

Heb je I9100XWKJ3_I9100XENKJ1_XEN terug gezet ?
En waarom 2.3.5 en niet 2.3.6 ?
Kies heeft geen 2.3.6 voor me :) dus lijkt me dat dat dan ook niet zo slim is :p
qua versie zal ik ff kijken (Heb kies niet op deze pc staan)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:10:
[...]

Kies heeft geen 2.3.6 voor me :) dus lijkt me dat dat dan ook niet zo slim is :p
Maar dan heb je zeer waarschijnlijk deze versie terug gezet:

I9100XWKJ3 2.3.5 2011 November I9100XENKJ1 Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:10:
[...]

2.3.6 wordt toch niet meer uitgerold i.v.m. de reboot bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
[...]

Ja, maar een goeie oplossing is dat niet, want dan moet ik het nummer telkens editen als ik die persoon vanuit het buitenland wil bellen.

Overigens draai ik nu de laatste nightly van CM9 (ICS 4.04) en dat is echt super, snel en aangenaam. Alleen kan ik geen andere accounts adden aan mijn accounts and sync. Dus geen Facebook, Twitter, ... Enkel dat Google Account. But why?
Ik denk dat hij bedoelde dat je de nummers tweemaal opslaat onder 1 contact naam (het standaard nummer met prefix, en bijvoorbeeld het nummer zonder prefix opslaan als 'fax' nummer). Op deze manier kan je wel de naam zien in je berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb erop staan:

PDA:KJ2 PHONE:JK1 CSC:KJ2 (TNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Volgens mij is er weer een nieuwe firmware:

*NEW FW* Poland/Unbranded (I9100/LKAXEO) I9100XXLPS/I9100OXALPS/I9100XXLPS/I9100XXLPS

Bron: https://twitter.com/#!/search/%23SGS2_Upd_Checker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
mtlife schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat je de nummers tweemaal opslaat onder 1 contact naam (het standaard nummer met prefix, en bijvoorbeeld het nummer zonder prefix opslaan als 'fax' nummer). Op deze manier kan je wel de naam zien in je berichten.
Ik draai nu al een paar maanden op versie 2.3.6 en heb geen problemen met die reboot bug die jij report hebt ?

Weet niet of je dat ergens terug kan lezen maar verder rest geen probleem :)

(even voor de duidelijkheid heb firmware: (kernel 2.6.35.7-I9100XWKK20CL726411)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Signs schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:36:
Volgens mij is er weer een nieuwe firmware:

*NEW FW* Poland/Unbranded (I9100/LKAXEO) I9100XXLPS/I9100OXALPS/I9100XXLPS/I9100XXLPS

Bron: https://twitter.com/#!/search/%23SGS2_Upd_Checker
Waar is deze te downloaden, hij staat nog niet op: Sammobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:53:
[...]

Waar is deze te downloaden, hij staat nog niet op: Sammobile
Sja, ik zie hem ook (nog) niet. Weet niet waar ze hem dan vandaan halen :)
Op Check Fus Downloader zie ik het volgende:

Product Code: GT-I9100LKAXEO
Latest firmware: I9100XXLPS/I9100OXALPS/I9100XXLPS/I9100XXLPS
Modified: 26-3-2012 18:52:22

Te downloaden via http://samsung-updates.com/
Polen heeft dus "weer" een firmware gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door Signs op 02-04-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Benieuwd naar de ervaringen die vandaag vast gaan binnenkomen met LPS, Samsung is wel rare versie nummers aan het gebruiken, LPQ --> LP2 --> LP3 --> LPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvonnev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-08 17:42
yvonnev schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:27:
Ik heb nu een weekje ofzo geleden de ICS update via Kies geinstalleerd (op mijn Poolse S2).
Vandaag merkte ik dat de Rabo mobiel bankieren app niet werkt op het 3G netwerk (wel via wifi).
Rabo helpdesk heeft het probleem eerder gehoord bij Vodafone klanten en verwijst naar hun.
Bij Vodafone getest op toestel van collega die ook ICS heeft en ook die kreeg de foutmelding "waarschuwing". Zij zeggen dat het dus een probleem van Android is.

Al met al ben ik niet zo blij met de update.
Ik had het swypen aardig onder de knie maar het lukt nu voor geen meter (hele rare berichten type ik nu ;)
Het scrollen is niet prettig.
De e-mail app werkt niet fijn. Als ik deze open en vernieuwen aanklik zie ik niet of er iets gebeurd.
Wifi ontvangst in huis is slechter. Zie 'm regelmatig wegvallen en naar 3G gaan.
En ik heb het idee dat de batterij minder lang meegaat.
Zojuist aan Kies gehangen en er kwam weer een update binnen.
Heb nu de LPS versie.
Kan nog steeds niet op Rabo mobiel via 3G helaas.
Mijn andere problemen moet ik nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een ICS rom zonder bloatware erop en zo stock android mogenlijk, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:11:
Ik zoek een ICS rom zonder bloatware erop en zo stock android mogenlijk, iemand een idee?
WanamLite 10.4, maar daarvoor moet je in het andere topic zijn ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Razer op 02-04-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:15:
[...]

Hoezo ik zie zat mensen over de custom ics roms praten. Ik heb trouwens gegekeken maar dat is nog gebaseerd op de beta rom van de galaxy s2, maar bestaat er ook iets dat het 100% stock is (dus niet zelf thema overheen gegooid maar van android zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Razer schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:08:
Benieuwd naar de ervaringen die vandaag vast gaan binnenkomen met LPS, Samsung is wel rare versie nummers aan het gebruiken, LPQ --> LP2 --> LP3 --> LPS :P
Is LPS nog steeds 4.03? of al 4.04?
Snap echt niets van die nummering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:20:
Ik heb trouwens gegekeken maar dat is nog gebaseerd op de beta rom van de galaxy s2
Is geen beta.

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 02-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvonnev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-08 17:42
n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:23:
[...]

Is LPS nog steeds 4.03? of al 4.04?
Snap echt niets van die nummering..
4.0.3 staat in mijn toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:11:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:20:
[...]

Hoezo ik zie zat mensen over de custom ics roms praten. Ik heb trouwens gegekeken maar dat is nog gebaseerd op de beta rom van de galaxy s2, maar bestaat er ook iets dat het 100% stock is (dus niet zelf thema overheen gegooid maar van android zelf).
Je zoekt een Frankenstein of een officiele release.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

yvonnev schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:24:
[...]

4.0.3 staat in mijn toestel
Wat zijn dan de verschillende in die versienrs? 4.04 is dus blijkbaar een grotere update dan de letter updates :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
[...]

hebben meerdere mensen hier ervaringen mee ?? en hoorde dat N.E.A.K ook 1tje had uitgebracht !!

Hoe zijn de ervaringen met betrekking tot swipe, scollen, apps, bellen, accu enzovoort ?

Daar ben ik wel naar benieuwd
\

Wil namelijk ook gaan overstappen, want ben het bue om te wachten tot in NL de originele uitkomt, want dat duurt zo te zien nog weken/maanden :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Signs schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:58:
[...]

Sja, ik zie hem ook (nog) niet. Weet niet waar ze hem dan vandaan halen :)
Op Check Fus Downloader zie ik het volgende:

Product Code: GT-I9100LKAXEO
Latest firmware: I9100XXLPS/I9100OXALPS/I9100XXLPS/I9100XXLPS
Modified: 26-3-2012 18:52:22

Te downloaden via http://samsung-updates.com/
Polen heeft dus "weer" een firmware gekregen.
Ben hem momenteel aan het downloaden

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/105727/d3SOJL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Ik heb ook een scrolling probleem met ICS (zowel Samsungs 4.03 als de 4.04-gebaseerde CM9): het lijkt alsof het scherm niet meewil en de aanraakgevoeligheid zwaar verlaagd is. Een ogenblik later lukt het me wel om met een enkele swipe tot helemaal onderin te scrollen. Dat was voor mijn update geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bluppfisk schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:40:
Ik heb ook een scrolling probleem met ICS (zowel Samsungs 4.03 als de 4.04-gebaseerde CM9): het lijkt alsof het scherm niet meewil en de aanraakgevoeligheid zwaar verlaagd is. Een ogenblik later lukt het me wel om met een enkele swipe tot helemaal onderin te scrollen. Dat was voor mijn update geen probleem...
Dit hebben alle LPQ Roms. Upgrade naar een LP2 of LP3 Rom en je bent er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Is CyanogenMod9 gebaseerd op LPQ? Hoe kan ik dat zien? Je zou toch denken dat ze een goede ROM als basis nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

De originele Android 4.0 is toch niet uit voor Samsung Galaxy S2 ?

Momenteel heb ik de:
PDA:KK2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEN)

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flash1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09-2024
Is het mogelijk om android 4.03 al eerder op mijn telefoon te krijgen (zonder flashen)? Want het wachten op de update duurt wel erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
flash1 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:51:
Is het mogelijk om android 4.03 al eerder op mijn telefoon te krijgen (zonder flashen)? Want het wachten op de update duurt wel erg lang...
Of je leest even het topic door
Of, als je minder tijd hebt, voer je een zoekopdracht binnen dit topic uit...

edit:
Je wilt een update zonder te flashen.... Niet mogelijk (ODIN en KIES gebruiken is immers ook flashen)

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-04-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Ben nu LP3 aan het downloaden, of toch maar meteen de LPS installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

AllSeeyinEye schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:53:
[...]

Of je leest even het topic door
Of, als je minder tijd hebt, voer je een zoekopdracht binnen dit topic uit...

edit:
Je wilt een update zonder te flashen.... Niet mogelijk (ODIN en KIES gebruiken is immers ook flashen)
:+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrbx schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:57:
Doe die laatste maar en laat ons even weten hoe 'ie is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Zal ik doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mrbx schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:57:
Hoop dat LPS beter is dan de Russische WLP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:59:
Hoop dat LPS beter is dan de Russische WLP2
Veel beter dan LP3 gaat 'ie niet worden denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Brad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:00:
[...]

Veel beter dan LP3 gaat 'ie niet worden denk ik :P
Kan niet wachten, ga hem er nu ook opzetten...

P.S.

Hij staat nu overigens ook op: Sammobile

*** edit ***

Heb um er op staan, en het scrollen gaat in ieder geval een stuk beter nu.
GPS zeer snelle fix en alles lijkt even net iets sneller te reageren
De rest moet ik nog even testen......

[ Voor 49% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Soundstorm2010 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:39:
[...]

hebben meerdere mensen hier ervaringen mee met Wanam 10.4 ?? en hoorde dat N.E.A.K ook 1tje had uitgebracht !!

Hoe zijn de ervaringen met betrekking tot swipe, scollen, apps, bellen, accu enzovoort ?

Daar ben ik wel naar benieuwd
\

Wil namelijk ook gaan overstappen, want ben het bue om te wachten tot in NL de originele uitkomt, want dat duurt zo te zien nog weken/maanden :(
Kicken binnen 24 uur is onnodig, zie ook Het algemeen beleid.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 02-04-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kicken binnen een paar uur wordt niet echt op prijs gesteld :) Wanamlite 10.4 doet het prima trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er veranderd is aan de nieuwe poolse rom (LPS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Momenteel heb ik de:

Ik heb een Nederlandse versie met Android 2.3.6
Ik heb er een custom ROM opgehad namelijk LightningROM.
Een aantal weken geleden deze versie erop gezet: PDA:KK2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEN)

Als ik mijn eigen niet vergis is dat de officiele ROM van Samsung.
Nu is mijn vraag, de originele Android 4.0 ICS is toch nog niet te downloaden??

Neem aan dat jullie andere landen ICS aan het testen en gebruiken zijn??

Bedankt voor het antwoorden op mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nitrodesign schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:54:
Momenteel heb ik de:

Ik heb een Nederlandse versie met Android 2.3.6
Ik heb er een custom ROM opgehad namelijk LightningROM.
Een aantal weken geleden deze versie erop gezet: PDA:KK2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEN)

Als ik mijn eigen niet vergis is dat de officiele ROM van Samsung.

Bedankt voor het antwoorden op mijn post.
De 4.0.3 ROM is al officieel uit voor Polen maar nog niet voor Nederland, je kunt gewoon officieel de nieuwste versie flashen via Polen. De test fase zijn ze al uit. Alleen Nederland moet nog even 100 jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nitrodesign schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:54:

Dit is correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je toevallig ook de changelog is met de LPS versie (Dat als het goed is de allernieuwste is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:58:
Weet je toevallig ook de changelog is met de LPS versie (Dat als het goed is de allernieuwste is)
Weet niet meer als dat er in het XDA-topic over wordt geschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ok dan weet ik genoeg :). bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie ervaringen met LPS. Is hij sneller? En is het scroll probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:56:
[...]

De 4.0.3 ROM is al officieel uit voor Polen maar nog niet voor Nederland, je kunt gewoon officieel de nieuwste versie flashen via Polen. De test fase zijn ze al uit. Alleen Nederland moet nog even 100 jaar wachten.
De vertraging kon je eerst nog toeschrijven aan het feit dat ze mogelijk Oost-Europa en Azië voorrang gaven om zo ICS in de praktijk te kunnen testen, maar nu er meerdere (o.a. UK) firmwares uit zijn waarbij de bugs zijn verholpen, heeft Samsung geen excuus meer.

Behalve dan de bol.com bloatware app...*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wat zeikt iedereen over de BOl.COM bloatware app. Ik heb dat ding er niet opstaan, kan hem nergens vinden. Niet binnen de telefoons die we hier als bedrijf uitleveren, en niet op m'n T-mobile (branded toestel).

Zeker alleen een KPN iets ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:01:
Wat zijn jullie ervaringen met LPS. Is hij sneller? En is het scroll probleem opgelost?
LP2 en LP3 hebben ook geen scrollprobleem. Alleen de oude LPQ heeft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Brad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:45:
[...]

Kicken binnen een paar uur wordt niet echt op prijs gesteld :) Wanamlite 10.4 doet het prima trouwens.
haha kicken niet, maar moest wel eventjes anders had ik nog steeds geen vraag, en mijn vraag is alleen beantwoord door jou, en vroeg ook af of er meerdere mensen zijn die deze ROM hebben gebruikt

Dus sorry als het overkwam als kicken, was zeker niet de bedoeling ;)

Maar meerdere ervaringen zou ik best op prijs stellen.. heb google wel afgezocht, maar vraag het liever hier :D

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.