Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik had de vorige versie van de Poolse rom, en het scrollen ging nog trager dan een chiwawa. Je moest 8x scrollen voor je aan de onderkant van je scherm was.Brad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:05:
[...]
LP2 en LP3 hebben ook geen scrollprobleem. Alleen de oude LPQ heeft dat.
Bekend euvel ja. Is echter al lang opgelost door genoemde Roms.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:13:
Ik had de vorige versie van de Poolse rom, en het scrollen ging nog trager dan een chiwawa. Je moest 8x scrollen voor je aan de onderkant van je scherm was.
Dat heb ik allang gedaan *gelezen op XDA en custom* maar zie ook vaak dat apps niet willen werken,Brad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:11:
[...]
Kijk ook gewoon even in het SGS2 Custom Rom topic en op XDA. Voldoende tevreden mensen. Flash it!
of dat het gewoon helemaal niet werkt.
Vandaar dat ik dus even om wat advies vraag, maar kwam net er achter dat ik in de verkeerde forum zit

Mijn excus en dank is groot
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Verwijderd
Enige vorm van lags? Haperingingen? Geen vast lopers? En is het non-wipe of moet je wipen.Mrbx schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:15:
Zojuist LPS geinstalleerd maar kan zover nog geen bugs ontdekken
Ik ben hem trouwens ook aan het downloaden kan hem alleen vanavond pas installeren
Link..?Soundstorm2010 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:16:
maar zie ook vaak dat apps niet willen werken, of dat het gewoon helemaal niet werkt.
Agh ik download hem nu en zal zo mijn bevindingen posten, helaas duurt het nog een half uurSoundstorm2010 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:16:
[...]
Dat heb ik allang gedaan *gelezen op XDA en custom* maar zie ook vaak dat apps niet willen werken,
of dat het gewoon helemaal niet werkt.
Vandaar dat ik dus even om wat advies vraag, maar kwam net er achter dat ik in de verkeerde forum zit
Mijn excus en dank is groot
Overigens is met ICS het enige wat echt voor geen meter lijkt te reageren: Draw Something... buggy app.
Droidwalln00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:25:
[...]
Agh ik download hem nu en zal zo mijn bevindingen posten, helaas duurt het nog een half uur
Overigens is met ICS het enige wat echt voor geen meter lijkt te reageren: Draw Something... buggy app.
Pdroid
Bloatfreezer
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Zit nu op werk.. Dus zal even duren voordat ik het kan vinden, aangezien ik eigelijk op zulke sites mag zitten i.v.m. klanten contact (systeembeheer helpdesk)
@n00bs
Ik hoor het graag.. dan ga ik hem vanavondt ook gelijk proberen
@BradPitt
De reden waarom ik het mezelf af vraag is omdat ik veel verschillende roms zie, en dan hoor ik dat sommige apps wel werken en niet.. (vooral als je regelmatig de XDA voor S2 bekijkt )
Op de andere topic hoorde ik al dat calander niet werkte ofzo iets.. Dacht dat Brad Pitt daar een oplossing voor heeft, maar wil gewoon liefst van te voren weten of de apps gewoon werken
Ben nog geen pro in CROMS van smart phones

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Zij geven aan dat eerst alle grote landen voorrang krijgen, dan de rest.....
Als je niet zou wipen en je kwam vanaf een andere base kan je inderdaad kalender problemen hebben. Als je gewoon doet wat in het Wanam forum staat heb je "nergens" (op de standaard ICS-dingen na) last van.Soundstorm2010 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:29:
[...]
Op de andere topic hoorde ik al dat calander niet werkte ofzo iets.. Dacht dat Brad Pitt daar een oplossing voor heeft, maar wil gewoon liefst van te voren weten of de apps gewoon werken
Hadden ze beter op volgorde van verkoopcijfers of afdracht belastinggeld aan de EU kunnen doenSigns schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:30:
Ik had via het twitter kanaal aan samsung gevraagd hoe de update process verliep.
> Die apps die nu niet goed werken, zal vast en zeker snel een update voor komen. Lijkt me niet dat dit perse een bug van de rom is.
[ Voor 15% gewijzigd door n00bs op 02-04-2012 13:39 ]
Nope, scrollen gaat prima etc. Het is een non-wipe alleen heb zelf voor de zekerheid wel een hard reset gedaan. Net ff al mn apps geinstalleerd maar nog geen bug ontdekt.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:17:
[...]
Enige vorm van lags? Haperingingen? Geen vast lopers? En is het non-wipe of moet je wipen.
Ik ben hem trouwens ook aan het downloaden kan hem alleen vanavond pas installeren
Ok, dat is mooiBrad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:31:
[...]
Als je niet zou wipen en je kwam vanaf een andere base kan je inderdaad kalender problemen hebben. Als je gewoon doet wat in het Wanam forum staat heb je "nergens" (op de standaard ICS-dingen na) last van.
kom van versie 2.3.6 ginger af, en gebruik gewoon de normale apps (facebook, whatsapp, twitter, gmail, en soms hyves) en dan natuurlijk de games
Maar bedankt voor mijn vraag te beantwoorden, ga vanavondt eens er mee vechten
Unbranded bij Hi zelf besteld.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:03:
Wat zeikt iedereen over de BOl.COM bloatware app. Ik heb dat ding er niet opstaan, kan hem nergens vinden. Niet binnen de telefoons die we hier als bedrijf uitleveren, en niet op m'n T-mobile (branded toestel).
Zeker alleen een KPN iets ofzo?
Dat is beter dan op de Facebookpagina, waar ze tegen iedereen die het vraagt zeggen dat ze de mensen die er naar vragen "op de hoogte houden".Signs schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:30:
Ik had via het twitter kanaal aan samsung gevraagd hoe de update process verliep.
Dan nog is het gelul, want er zijn verschillende updates met verschillende aanpassingen uitgekomen, wat het toch aannemelijk maakt dat ze bugs zijn tegengekomen.
Ook zijn Litouwen, Denemarken en Hong Kong kleiner dan Nederland en die hebben de update wel. Of rekenen ze Litouwen tot de Sovjet-Unie, rekenen ze Groenland mee bij Denemarken, Hong Kong bij China en kijken ze naar letterlijk grootte van het landoppervlak?
Samsung verzint smoesjes en ze zijn nog slecht ook.
Hi, KPN dus. Ok, dat verklaard. Gelukkig hier totaal geen last vanFramoes schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:47:
[...]
Unbranded bij Hi zelf besteld.
[...]
Dat is beter dan op de Facebookpagina, waar ze tegen iedereen die het vraagt zeggen dat ze de mensen die er naar vragen "op de hoogte houden".
Dan nog is het gelul, want er zijn verschillende updates met verschillende aanpassingen uitgekomen, wat het toch aannemelijk maakt dat ze bugs zijn tegengekomen.
Ook zijn Litouwen, Denemarken en Hong Kong kleiner dan Nederland en die hebben de update wel. Of rekenen ze Litouwen tot de Sovjet-Unie, rekenen ze Groenland mee bij Denemarken, Hong Kong bij China en kijken ze naar letterlijk grootte van het landoppervlak?
Samsung verzint smoesjes en ze zijn nog slecht ook.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik heb een unbranded versie, gekocht op 10 mei 2011, die heeft ook de Bol.com app.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:54:
[...]
Hi, KPN dus. Ok, dat verklaard. Gelukkig hier totaal geen last van
Niet specifiek KPN dus.
Unbranded, zoals ik al zei. Het ligt dus niet aan Hi/KPN, maar aan Samsung. Hebben ze zelfs erkend.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:54:
[...]
Hi, KPN dus. Ok, dat verklaard. Gelukkig hier totaal geen last van
http://webwereld.nl/nieuw...rbare-bol-com-app-op.html
https://twitter.com/#!/SamsungMobileNL:
@Timmeh013 Hi Tim, landen krijgen de update afhankelijk van het aantal actieve gebruikers. Grote landen krijgen de update daarom eerder.
Hier ook, alles werkt goed en geen bug te bekennen.Mrbx schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:39:
[...]
Nope, scrollen gaat prima etc. Het is een non-wipe alleen heb zelf voor de zekerheid wel een hard reset gedaan. Net ff al mn apps geinstalleerd maar nog geen bug ontdekt.
Heb overigens geen hard reset gedaan, alle apps werken nog
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 14:22 ]
Hier leveren we 50 galaxy S2's per dag uit. Zonder bol.com app. T-mobile, geen Bol.com app.Framoes schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:05:
[...]
Unbranded, zoals ik al zei. Het ligt dus niet aan Hi/KPN, maar aan Samsung. Hebben ze zelfs erkend.
http://webwereld.nl/nieuw...rbare-bol-com-app-op.html
Dus dat verschilt dus echt per provider.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb dan weer een T-Mobile abonnement (via Studentenmobiel) met Bol.com-app...lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:15:
[...]
Hier leveren we 50 galaxy S2's per dag uit. Zonder bol.com app. T-mobile, geen Bol.com app.
Dan is dat juist omdat die Branded is. Dan heeft T-mobile die app er uitgesloopt (en vermoedelijk weer andere bloatware toegevoegd). Samsung zelf geeft namelijk toe dat zij het in de firmware verwerken.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:15:
[...]
Hier leveren we 50 galaxy S2's per dag uit. Zonder bol.com app. T-mobile, geen Bol.com app.
Dus in Litouwen, waar 3,5 miljoen mensen wonen, en Denemarken, waar 5,5 miljoen mensen wonen zijn er meer Galaxy S2's verkocht dan in Nederland? Noem me sceptisch, maar dat vind ik moeilijk om te geloven.NPrimus schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:12:
Samsung meldt inderdaad zelf via Twitter het volgende.
https://twitter.com/#!/SamsungMobileNL:
@Timmeh013 Hi Tim, landen krijgen de update afhankelijk van het aantal actieve gebruikers. Grote landen krijgen de update daarom eerder.
[ Voor 3% gewijzigd door Framoes op 02-04-2012 14:22 ]
Verwijderd
Ik heb mijn S2 2 maandjes geleden los gekocht en unbranded (2.3.6) dus, maar ben die BOL-app nog nooit tegengekomen of er een melding van gehad.seijndhove schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:19:
[...]
Ik heb dan weer een T-Mobile abonnement (via Studentenmobiel) met Bol.com-app...
Again, die van ons zijn NIET. ik herhaal NIET branded. Het zijn gewoon NL toestellen die niet gebrand zijn. (Zakelijke mobiele provider). En geen Bol.com app.Framoes schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:22:
[...]
Dan is dat juist omdat die Branded is. Dan heeft T-mobile die app er uitgesloopt (en vermoedelijk weer andere bloatware toegevoegd). Samsung zelf geeft namelijk toe dat zij het in de firmware verwerken.
[...]
Dus in Litouwen, waar 3,5 miljoen mensen wonen, en Denemarken, waar 5,5 miljoen mensen wonen zijn er meer Galaxy S2's verkocht dan in Nederland? Noem me sceptisch, maar dat vind ik moeilijk om te geloven.
Weer echt standaard Samsung gezeur. 1 rumour over dat het op elke S2 staat. En iedere fanboy schreeuwt gelijk dat het overal op staat.
[ Voor 9% gewijzigd door corset op 02-04-2012 14:28 ]
Verwijderd
Vreemd....lijkt me volledige willekeur. Toestel was in december in een goede avondaanbieding bij MM, simlockvrij, unbranded (2.3.3) en ja hoor --> bol.com applanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:26:
[...]
Again, die van ons zijn NIET. ik herhaal NIET branded. Het zijn gewoon NL toestellen die niet gebrand zijn. (Zakelijke mobiele provider). En geen Bol.com app
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
totaal niet, het zit hem in het "NL"-toestellen! een los toestel gekocht bij webshop X kan ook een UK/FR/PL... versie zijn, du zonder XEN/KPN/TNL firmware, en dus een buitenlands toestel zijn. vandaar ook ZONDER bol.com app.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:28:
[...]
Vreemd....lijkt me volledige willekeur. Toestel was in december in een goede avondaanbieding bij MM, simlockvrij, unbranded (2.3.3) en ja hoor --> bol.com app
en @framoes: Denemarken hoort bij de Nordic Countries, Litouwen bij Rusland en dan zijn de aantallen ineens een klap groter.
en kunnen we nu weer on-topic verder?
Zijn er nog bekende problemen/issues ontdekt op de nieuwste LPS versie?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Echt.. lees je wel? Ik heb hier 3 NL toestellen. ZONDER de bol app. Lees nog een keer. ZONDER.reyals schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:39:
[...]
totaal niet, het zit hem in het "NL"-toestellen! een los toestel gekocht bij webshop X kan ook een UK/FR/PL... versie zijn, du zonder XEN/KPN/TNL firmware, en dus een buitenlands toestel zijn. vandaar ook ZONDER bol.com app.
en @framoes: Denemarken hoort bij de Nordic Countries, Litouwen bij Rusland en dan zijn de aantallen ineens een klap groter.
en kunnen we nu weer on-topic verder?
Zijn er nog bekende problemen/issues ontdekt op de nieuwste LPS versie?
Als je zo arrogant wil doen, weet dan waar je over praat.
Lijkt me toch onwaarschijnlijk.. Post je firmware versie eens?lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:42:
[...]
Echt.. lees je wel? Ik heb hier 3 NL toestellen. ZONDER de bol app. Lees nog een keer. ZONDER.
Verwijderd
Sorry voor mijn onwetendheid, maar waar kan ik op mijn S2 zien of ik een NL- of andere versie heb?, ik begrijp weinig van die code's.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:42:
[...]
Echt.. lees je wel? Ik heb hier 3 NL toestellen. ZONDER de bol app. Lees nog een keer. ZONDER.
via kies en op het toestel : toestel infoVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:46:
[...]
Sorry voor mijn onwetendheid, maar waar kan ik op mijn S2 zien of ik een NL- of andere versie heb?, ik begrijp weinig van die code's.
talkin' is cheap, people follow like sheep
*#1234# in toetsenVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:46:
[...]
Sorry voor mijn onwetendheid, maar waar kan ik op mijn S2 zien of ik een NL- of andere versie heb?, ik begrijp weinig van die code's.
Verwijderd
Daar staat;
PDA: I9100XWLA4
Phone: I9100XXKI4
CSC: I9100DBTKH1
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 14:52 ]
Laat het nou net om de CSC code gaan die je niet gemeld hebtVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:51:
[...]
Daar staat;
Voordat iedereen gaat posten / vragen wat ie heeft:
Ga naar: http://www.sammobile.com/firmware/
En type rechts boven in het vakje "search" je CSC code, dan krijg je onderaan te zien wat je firmware is.
[ Voor 38% gewijzigd door Ikke_Niels op 02-04-2012 15:03 ]
User Error -- Please Replace User
Dit is een Duits toestel !Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:51:
[...]
Daar staat;
Heb hier:Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:51:
[...]
Daar staat;
PDA: I9100XWKJ3
CSC: I9100XENKJ1
(Heb bol.com app)
Je hebt een duits toestel..
[ Voor 8% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 02-04-2012 14:53 ]
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Draw something die sinds ICS (LPQ) problemen had, lijkt nu beter te werken..
Echt.. sommige NL toestellen hebben hem wel, andere niet. Deal with it. Lijkt wel een apple forum. Alleen maar mening X en Y mensen worden niet geduld.
On topic:
Net Samsung aan de lijn gehad (business 2 business) i.v.m een ander galaxy, en kreeg te horen dat de update binnen nu en 2 weken uitgerold moet worden.
Verwijderd
Volgens mij de officiële Nederlandse versie die jij hebt.Zanzibar-1337 schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:52:
[...]
Heb hier:
PDA: I9100XWKJ3
CSC: I9100XENKJ1
(Heb bol.com app)
Je hebt een duits toestel..
Ja toch, 100% NLVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:54:
[...]
Volgens mij de officiële Nederlandse versie die jij hebt.
Nope dit is FranceVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:58:
Ik heb:
PDA: I9100XWKJ2
PHONE: I900XXKI4
CSC: I9100XEFKJ1
Ook Duits?
Verwijderd
Betekent dit dat zodra ICS voor NL uit komt ik deze niet kan updaten of zo?
Heb hem trouwens online bij Redcoon gekocht.
Deze kan gewoon met KIES! geüpdatet worden, zodra ICS voor NL uit isVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:00:
[...]
Betekent dit dat zodra ICS voor NL uit komt ik deze niet kan updaten of zo?
Heb hem trouwens online bij Redcoon gekocht.
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 15:06 ]
Verwijderd
Gelukkig, want ik ben niet zo'n modderaarAlbert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:03:
[...]
Yeps, via KIES!, kan wel geüpdatet worden.
Dan weet ik het ook niet, maar dan is de claim dat het aan de provider (KPN wel, T-mo niet) ligt ook ongegrond.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:26:
[...]
Again, die van ons zijn NIET. ik herhaal NIET branded. Het zijn gewoon NL toestellen die niet gebrand zijn. (Zakelijke mobiele provider). En geen Bol.com app.
Weer echt standaard Samsung gezeur. 1 rumour over dat het op elke S2 staat. En iedere fanboy schreeuwt gelijk dat het overal op staat.
Google Play: Boekenbol#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50eHRyLmFuZHJvaWQuYm9sIl0.
Nu zal dit niet alleen op de S2 zijn, maat het lijkt me wel dan een substantieel deel de boekenbol app heeft. Het kan overigens ook zo zijn dat ze er recent mee zijn gestopt. Ik heb m'n S2 al sinds de releasedatum.Aantal keer geïnstalleerd: 500.000 - 1.000.000
Dat neemt dan overigens wel weg dat ICS vertraging heeft doordat ze die app nog moeten toevoegen.
Dat ik niet ga rooten.Ewivis schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:29:
/care rooten en freezen of deleten die bol.com app? Waar zit het probleem?
Nee sorry jij hebt CSC: I9100DBTKH1, dit is toch echt Duits !Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:06:
[...]
Gelukkig, want ik ben niet zo'n modderaar
Kun je niet updaten met ICS voor NL via KIES!
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 15:12 ]
Verwijderd
Dan is updaten met de NL-rom dus niet mogelijk?Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:10:
[...]
Nee sorry jij hebt CSC: I9100DBTKH1, dit is toch echt Duits !
Als ik hem op mijn PC met KIES aansluit krijg ik iig geen foutmelding maar geeft hij de geïnstalleerde en de laatst beschikbare rom-versie aan die overigens hetzelfde zijn.
I9100XWLA4 ## 2.3.6 2012 February I9100DBTKH1 Open GermanyVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:15:
[...]
Dan is updaten met de NL-rom dus niet mogelijk?
Als ik hem op mijn PC met KIES aansluit krijg ik iig geen foutmelding maar geeft hij de geïnstalleerde en de laatst beschikbare rom-versie aan die overigens hetzelfde zijn.
Kan zijn dat deze wel een NL ICS wil uppen omdat er open staat ?
I9100XXLPS 4.0.3 2012 March I9100OXALPS Polandflash1 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
Ik wou hem toch gaan flashen heb Odin gedownload, maar waar vind ik de goede android 4.03 update die ik moet gebruiken voor het flashen?
Sammobile
[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 15:20 ]
Verwijderd
OK, ik neem wel ff contact op met Redcoon, ff kijken wat zij zeggen.Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
[...]
I9100XWLA4 ## 2.3.6 2012 February I9100DBTKH1 Open Germany
Kan zijn dat deze wel een NL ICS wil uppen omdat er open staat ?
Als ie niet kan uppen krijg je deze melding.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:20:
[...]
OK, ik neem wel ff contact op met Redcoon, ff kijken wat zij zeggen.

Op de een of andere manier kan ik me er niet registreren, heb je misschien nog een andere link waar ik hem kan downloaden?Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:18:
[...]
I9100XXLPS 4.0.3 2012 March I9100OXALPS Poland
Sammobile
I9100XXLPSflash1 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:27:
[...]
Op de een of andere manier kan ik me er niet registreren, heb je misschien nog een andere link waar ik hem kan downloaden?
Het moet 381.4 MB zijn.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
[...]
Dat is raar. Die versie is 30mb groter dan die ik van xda heb... Hmmm...
Verwijderd
Daarom melde ik ook dat KIES geen foutmelding gaf omdat ik dat eerder in dit topic gelezen had.Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:22:
[...]
Als ie niet kan uppen krijg je deze melding.
[afbeelding]
Ik kreeg hem met 2.3.4 en kon gewoon via WIFI (zonder KIES) updaten naar 2.3.6
Ik mag dus aannemen dat ICS dan ook gewoon mogelijk is.
Volgens mij ook.....Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:33:
[...]
Daarom melde ik ook dat KIES geen foutmelding gaf omdat ik dat eerder in dit topic gelezen had.
Ik kreeg hem met 2.3.4 en kon gewoon via WIFI (zonder KIES) updaten naar 2.3.6
Ik mag dus aannemen dat ICS dan ook gewoon mogelijk is.
Verwijderd
Ingepakt (zip) is hij 381 MB (399.887.880 bytes)
Klopt dus wel yeay.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 15:35 ]
Uitgepakt is ie 608 MBVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:35:
[...]
Ingepakt (zip) is hij 381 MB (399.887.880 bytes)
Klopt dus wel yeay.
Verwijderd
608 MB (638.208.077 bytes)
Jep ik heb de juiste. Vanavond meteen flashen, ik heb hem inmiddels ook al geupload op mijn server met een snelle up stream. Url is: http://www.webtronix.nl/S...0326185207_sb00n8li1n.zip
Is bij mijn gewoon qwerty !n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:40:
lol LPS probleempje... Samsung keyboard is niet meer in Qwerty modus
Pfff en dan te bedenken dat over een halfjaar de volgende Android versie alweer klaarstaat. Wat een traag gedoe bij die gasten. Ik word er wel een beetje simpel van. Eerst werd er nog van alles begin november beloofd na die faalupdate naar 2.3.6 Nu heb ik gelukkig nauwelijks meer reboots.lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:54:
...
On topic:
Net Samsung aan de lijn gehad (business 2 business) i.v.m een ander galaxy, en kreeg te horen dat de update binnen nu en 2 weken uitgerold moet worden.
Hoe gaat dit bij HTC en Sony?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het Swype keyboard wel ja, maar het Samsung keyboardje dus niet
Dat had (en hebt nog steeds) ik ook bij de eerste Poolse update.n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:45:
[...]
Check je CSC eens, want bij mij staat hij op unknown.
Geen idee nog hoe dit op te lossen is, maar t is wel irritant idd
Heb echter niet in de vorige ROM (O2) gekeken of het er ook in zat.
In de Instellingen pagina - Weergave staat:
Achtergrond Startscherm
Achtergrond Vergrendelscherm
Volgens mij zijn deze 2 opties apart gemaakt.
Hieronder zijn volgens mij nieuwe instellingen, zodat je je weer op de vergrendelscherm krijgt.
Weer:
Weer op vergrendel scherm
Weerinstellingen
Is bij mij toch echt gewoon qwerty !n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:45:
[...]
Heb het al zal even een screensot maken...
[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 15:53 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278#flash1 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:37:
Heeft iemand misschien een tutorial voor het flashen met Odin?
hier vind je het precies uitgelegt
Oh net te laat haha, goedzoAlbert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:51:
[...]
Is bij mij toch echt gewoon qwerty !
[ Voor 9% gewijzigd door Lampecap op 02-04-2012 15:55 ]
Linkje: http://lmgtfy.com/?q=flash+odin+tutorialflash1 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:37:
Heeft iemand misschien een tutorial voor het flashen met Odin?
User Error -- Please Replace User
Dit hebben ze allemaalSigns schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:50:
collega had precies hetzelfde nadat hij de poolse rom erop gezet had. Deze had ineens een QWERTZ layoutykz schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:47:
[...]
Dat had (en hebt nog steeds) ik ook bij de eerste Poolse update.
Check je CSC eens, want bij mij staat hij op unknown.
Geen idee nog hoe dit op te lossen is, maar t is wel irritant idd
CSC stond op unknown met geen enkele andere optie om te selecteren. Volgens mij is dat nog niet verholpen.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Die opties waren er al, inc de NOG STEEDS aanwezige bug dat de klok altijd op je lockscreen wordt weergegeven, ongeacht dit uit staat.Signs schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:50:
Volgens mij is er wel iets nieuws in de laatste rom.
In de Instellingen pagina - Weergave staat:
Achtergrond Startscherm
Achtergrond Vergrendelscherm
Volgens mij zijn deze 2 opties apart gemaakt.
Hieronder zijn volgens mij nieuwe instellingen, zodat je je weer op de vergrendelscherm krijgt.
Weer:
Weer op vergrendel scherm
Weerinstellingen
helaas.. ook deze versie heeft een k*t verbinding met het netwerk
iemand enig idee of ik iets over het hoofd zie?
[ Voor 16% gewijzigd door Aherin op 02-04-2012 16:04 ]
Ja wat wil je dan?! Het is een Rom van Samsung zelf, geen custom ding.Yonah schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:02:
helaas zit wel al die samsung meuk er weer in, inc. touchwiz
Vrij bizar!Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:51:
[...]
Is bij mij toch echt gewoon qwerty !
Ik heb net als een ander hier op het topic QWERTZ, welke rom had je erop gezet en met welke versie van Odin geflashed en welke instellingen?
Ik heb van http://www.sammobile.com/...=3&t=1&o=1&m=GT-I9100&r=1
I9100XXLPS 4.0.3 2012 March I9100OXALPS Poland Download
met Idon 1.85 met de default instellingen gebruikt.
dat was me niet echt duidelijk sorry..Brad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:04:
[...]
Ja wat wil je dan?! Het is een Rom van Samsung zelf, geen custom ding.
dan maar opzoek naar een echte custom rom
Bij enkelen blijkbaar wel, maar denk dat de meerderheid gewoon een QWERTY indeling heeft.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
Komt het er nu op neer dan LPS een querz indeling heeft of niet?
Bij mij dus gewoon qwertyykz schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
[...]
Bij enkelen blijkbaar wel, maar denk dat de meerderheid gewoon een QWERTY indeling heeft.
[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 16:09 ]
Hier Vodafone en gewoon 100% bereikYonah schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:02:
ik heb nu de GT-I9100_XEO_I9100XWLP3_I9100OXALPQ_I9100XXLPR versie van skywanker gedownload, omdat de versie die ik gisteravond gedownload had op de een of andere manier amper bereik had met T-Mobile, hopelijk is dat met dezse versie niet zo.. helaas zit wel al die samsung meuk er weer in, inc. touchwiz
helaas.. ook deze versie heeft een k*t verbinding met het netwerk
iemand enig idee of ik iets over het hoofd zie?
Misschien ligt het aan T-mobile ?
[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 16:11 ]
Je zit niet stiekem in Polen hè?
Hahah, het is hier gewoon AmsterdamBrad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:11:
[...]
Je zit niet stiekem in Polen hè?Ook maar even aan het flashen, ben nu toch wel benieuwd geworden
n00bs in "Het Grote Galaxy S II ICS update topic"
Keep us posted, ben het vaak met je posts eensBrad Pitt schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:11:
[...]
Je zit niet stiekem in Polen hè?Ook maar even aan het flashen, ben nu toch wel benieuwd geworden
Aangezien je nu ook LP3 based rom draait ben ik benieuwd naar verschil van LP3-LPS.
De zelfde als jij:n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:13:
Albert020> kan je nog mijn vraag beantwoorden voordat die weer ondersneeuwt
n00bs in "Het Grote Galaxy S II ICS update topic"
Met Odin1.85 met de default instellingen gebruikt.
Heel vreemd, weet jij of iemand anders of het mogelijk is om geforceerd een losse CSC file te gebruiken bij deze Rom en dus opnieuw flashen...Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:20:
[...]
De zelfde als jij:
Met Odin1.85 met de default instellingen gebruikt.
Maar ik heb hem wel binnen gehaald met Check fus downloader v2.1n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
[...]
Heel vreemd, weet jij of iemand anders of het mogelijk is om geforceerd een losse CSC file te gebruiken bij deze Rom en dus opnieuw flashen...

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 16:31 ]
NICE!Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:26:
[...]
Maar ik heb hem wel binnen gehaald met Check fus downloader v2.1
[afbeelding]
exact zelfde Rom, maar heb hem opnieuw geflashed en heb nu Qwerty!
Dit topic is gesloten.
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.