toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als dat spel het motion spul gebruikt heb je wel een sensor nodig.Anoniem: 234657 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:41:
Even een misschien wel noob vraagje tussendoor.
Als ik mario 1 2 en 3 of welk ander oud spel wil spelen op de wii u middels de wii omgeving (VC).
Moet ik dan een sensorbar aansluiten?
Of kan ik gewoon een wii mote kopen en daarmee aan de gang zonder sensor balk?
Koop gewoon zo'n WiiU kit, das een wiimote plus, nunchuck en sensorbar voor 59 euro.
90710
Als je puur VC spellen gaat spelen kan je het beste een WiiMote + ClassicController(Pro) halen. Met de CC(P) kan je het Wii menu besturen (gaat niet zonder sensorbar). Of koop idd een Wii Mode pakket voor je WiiU.Anoniem: 234657 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:41:
Als ik mario 1 2 en 3 of welk ander oud spel wil spelen op de wii u middels de wii omgeving (VC).
Als je de games via de Virtual Console hebt, dan hoeft dat niet meer per se via de Wii. Wel moet je eerst de data overzetten van de Wii naar de WiiU. Binnen het Wii menu op de WiiU is daar een aparte app / kanaal voor, het Wii Transfer menu.Anoniem: 234657 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:41:
Ik moet die zelf ook nog een keer doorlopen, maar weet eigenlijk niet of ik dat ga doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Wahloh op 12-12-2012 20:44 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Wat ik had begrepen is dat oude wii motes zonder motion plus juist helemaal niet werken op de Wii U90710 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:56:
Oude WIiMotes (zonder motion plus) zullen in veel games ook goed te gebruiken zijn.
Beide werken er gewoon opBrummetje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:37:
[...]
Wat ik had begrepen is dat oude wii motes zonder motion plus juist helemaal niet werken op de Wii U
90710
Hier moet ik even op terugkomen. Ik heb het namelijk zojuist geprobeerd (mn WiiU via component (5 stekkers) aangesloten met de originele Wii kabel - die had ik nog
Let wel op , ik heb ook een setje daarvan alleen verliest telkens mijn wiimote de pair na een console reboot super irritantmatthijst schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:09:
Gewoon de bende verkopen en die China wiimote plus met nunchucks halen.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik denk dat het door de achtergrond verlichting komt (nu helemaal met al die kerstverlichting, etc)
Hebben jullie nog tips om dit te verbeteren?
NB: ik heb originele Nintendo spul.
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
90710
Dan gebruik je, denk ik, tijdelijke sync. Als je op het WiiU menu bent moet je eerst op het Sync knopje op je WiiU drukken en daarna die op je WiiMote. Hiermee registreer je de WiiMote met je WiiU.Njay schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:39:
[...]
Let wel op , ik heb ook een setje daarvan alleen verliest telkens mijn wiimote de pair na een console reboot super irritant
Kerstverlichting is idd een veelvoorkomend probleem met WiiMotes. LED kerstverlichting "zendt" ook IR licht uit.Granny schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:23:
Ik heb dat de wiimote plus best storingsgevoelig is. Als ik de intensiteit op 2 zet zie ik net 2 stipjes (via instellingen), als ik de intensiteit op 5 zet zie ik veel meer stipjes, maar gaat het handje ineens verspringen. Daarom de intensiteit nu op 2, maar merk ik dat het handje ook wel vaak wegspringt.
Ik denk dat het door de achtergrond verlichting komt (nu helemaal met al die kerstverlichting, etc)
Hebben jullie nog tips om dit te verbeteren?
NB: ik heb originele Nintendo spul.
Verder ziet het er goed uit, soms zelfs voor mijn gevoel beter dan op de Xbox 360? Of is dat maar schijn?
Enige grote minpunt is het aantal spelers online. Ik speel altijd Kill confirmed, of meestal dan, en daar waren maar 16 mensen online... 16!!! Bij TDM waren het er maar 600. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen deze game spelen, dus misschien ligt het wel aan de online dienst van Nintendo?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het is idd even wennen en het blijft wennen als je een xbox en wiiu hebt. Dit had ik namelijk bij de PS Vita. Iedere keer drukte ik op de verkeerde knop en dat gebeurde ook bij de WiiU als ik daarvoor met de Vita had gespeeld.
Ik heb verder iedereen die in het lijstje staan toegevoegd. Willen jullie mij ook toevoegen? Je krijgt volgens mij hierover geen melding ..
Ja heb maar 2 potjes gedaan volgens mij, maar speel al jaren Call of Duty (sinds deel twee).albert04 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:26:
Je bent level 3, zag ik gisteren.:P Ik heb sinds gisterenavond een pro controller. Ik moet zeggen dat dat ook erg lekker speelt. Controller ligt erg goed in de hand.
Het is idd even wennen en het blijft wennen als je een xbox en wiiu hebt. Dit had ik namelijk bij de PS Vita. Iedere keer drukte ik op de verkeerde knop en dat gebeurde ook bij de WiiU als ik daarvoor met de Vita had gespeeld.Dus, de Vita heb ik verkocht haha.. (speelde sowieso al weining mee)
Ik heb verder iedereen die in het lijstje staan toegevoegd. Willen jullie mij ook toevoegen? Je krijgt volgens mij hierover geen melding ..
Volgens mij ligt het niet aan de dienst van Nintendo. Spellen zijn region locked, dus je zult geen Amerikaanse of Aziaten tegenkomen. Daarnaast is de Wii U nog vrij nieuw. En de meeste mensen die een echte interesse hadden in CoD: BLOP II zullen deze wel op een ander platform hebben.Phusebox schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:17:
Enige grote minpunt is het aantal spelers online. Ik speel altijd Kill confirmed, of meestal dan, en daar waren maar 16 mensen online... 16!!! Bij TDM waren het er maar 600. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen deze game spelen, dus misschien ligt het wel aan de online dienst van Nintendo?
Wellicht, nog even geduld
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik had her en der begrepen dat het op XBOX/PS ook niet heel erg druk was ?SacreBleu schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:59:
[...]
Volgens mij ligt het niet aan de dienst van Nintendo. Spellen zijn region locked, dus je zult geen Amerikaanse of Aziaten tegenkomen. Daarnaast is de Wii U nog vrij nieuw. En de meeste mensen die een echte interesse hadden in CoD: BLOP II zullen deze wel op een ander platform hebben.
Wellicht, nog even geduld
Lijkt me wel een reden dat deze dan niet heel druk is.
Nope werkt niet.. heb ik al vele malen geprobeerd90710 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:40:
[...]
Dan gebruik je, denk ik, tijdelijke sync. Als je op het WiiU menu bent moet je eerst op het Sync knopje op je WiiU drukken en daarna die op je WiiMote. Hiermee registreer je de WiiMote met je WiiU.
[...]
Kerstverlichting is idd een veelvoorkomend probleem met WiiMotes. LED kerstverlichting "zendt" ook IR licht uit.
90710
Misschien moet je dan alle synchronisaties resetten (zie Instellingen)Njay schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:37:
[...]
Nope werkt niet.. heb ik al vele malen geprobeerd
[ Voor 83% gewijzigd door 90710 op 13-12-2012 11:39 ]
Geen idee, heb het spel op de PC en daar ben ik nog geen problemen met online spelers tegengekomen.Brummetje schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:04:
[...]
Ik had her en der begrepen dat het op XBOX/PS ook niet heel erg druk was ?
Dat is ook de reden waarom in BLOP niet zal aanschaffen voor de Wii U, simpelweg omdat ik er niet nog een keer 50+ euro voor wil neertellen.
Het enige wat nu de vraag is; hoeveel third-party support mogen we gaan verwachten op de Wii U. Er zijn al een aantal goeie titels uitgebracht, maar het schaadt nog een beetje aan andere titels. Heeft dat te maken met de hardware. Of gewoon het feit dat het omzetten van het spel teveel tijd en geld gaat kosten en ontwikkelaars geen zin hebben om een gloednieuw platform te ondersteunen?
Borderlands 2 zou naar de Wii U kunnen komen, zodra Gearbox iets leuks kan verzinnen om met de gamepad te doen.

Hoe innovatief - en risicovol - zijn ontwikkelaars (bereidt zich op te stellen)? Nintendo heeft iets leuks bedacht voor de Wii U. Het kan iets groots worden - Nintendo Land - maar zijn er uberhaupt third-party ontwikkelaars die het platform willen benaderen?
Wel kun je rekenen op genoeg ondersteuning van Nintendo zelf en dat is al een mooi vooruitzicht
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Bedankt voor het testen !!90710 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:21:
Hier moet ik even op terugkomen. Ik heb het namelijk zojuist geprobeerd (mn WiiU via component (5 stekkers) aangesloten met de originele Wii kabel - die had ik nog) en hij werkt ook gewoon op 1080p met de component kabel. Ik zie op mijn TV geen enkel verschil tussen component en HDMI.
Was nl al op zoek naar een HDMI splitter, maar als je zegt dat kwaliteit zelfde is dan gebruik ik gewoon de component waar de oude Wii nu aan zit.
EDIT: kun je de Wii U net als de Wii op z'n kant zetten ? Ik zie dat er wel cradles voor de gamepad bijzitten, maar niet voor de console zelf ??
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 13-12-2012 12:27 ]
Ja dat kan. Er zitten 2 plastic houdertjes bij om de console in te plaatsen.Goner schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:18:
[...]
EDIT: kun je de Wii U net als de Wii op z'n kant zetten ? Ik zie dat er wel cradles voor de gamepad bijzitten, maar niet voor de console zelf ??
Het lijkt inderdaad zo te zijn dat dit enkel bij de premium versie het geval is.
[ Voor 17% gewijzigd door Rhapsody op 13-12-2012 13:24 ]
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
90710
http://www.play-asia.com/...71-1ob-49-en-70-5eoz.html
[ Voor 50% gewijzigd door 90710 op 13-12-2012 13:52 ]
Vraag me alleen af hoe kan ik die dingen opladen?
Gister Trine 2 Dir cut gekocht wat er erg mooi uit ziet (Maar niet zo mooi als op de PC die ik ook aangesloten had puur ter vergelijking, verschil is vooral merkbaar in scherpheid/detail/AA.) Maar ondanks dat leuk om te spelen wat wennen is. Ik hoop snel die controllers binnen te krijgen.
Heeft iemand hier al die sonic race game gespeeld?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
90710
http://www.nintendolife.c...tting_an_update_next_week
The update will include support for Wii U Pro Controller, Voice Chat for online multiplayer, some new languages (German vocals for example), improved graphics (more vivid/better black colors), some controller improvements, and some minor things.
Met zoiets? Die dockstations werken wel goed. Sonic allstar bedoel je? Die ziet er wel erg goed uit zag ik! (de trailer) Nog niet gespeeld helaas.prutser001 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:02:
Toch maar 2 zwarte wiimotes besteld voor 34 euro de stuk. Inlc beschermhoesje? 20 batterijen. Totaal 82 euro. Besteld bij : http://www.wiigamesinfo.nl/ Goedkoopste die ik kon vinden.
Vraag me alleen af hoe kan ik die dingen opladen?Is dat mogelijk met het kabeltje dat in de WiiU pad gaat?
Gister Trine 2 Dir cut gekocht wat er erg mooi uit ziet (Maar niet zo mooi als op de PC die ik ook aangesloten had puur ter vergelijking, verschil is vooral merkbaar in scherpheid/detail/AA.) Maar ondanks dat leuk om te spelen wat wennen is. Ik hoop snel die controllers binnen te krijgen.
Heeft iemand hier al die sonic race game gespeeld?
Opladen ?prutser001 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:02:
Toch maar 2 zwarte wiimotes besteld voor 34 euro de stuk. Inlc beschermhoesje? 20 batterijen. Totaal 82 euro. Besteld bij : http://www.wiigamesinfo.nl/ Goedkoopste die ik kon vinden.
Vraag me alleen af hoe kan ik die dingen opladen?
Je hebt er 20 batterijen bij
Anoniem: 230001
Ook erg leuk gedaan, die animaties tijdens het overzetten van de gegevens.
Heb nog geen Wii U (komt er wel) en zit me af te vragen of ik blijf doorspelen op de Wii of alles zal overzetten.Anoniem: 230001 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:09:
Ik heb de gegevens van mijn Wii over gezet en kan nu Animal Crossing op de Wii U spelen.
AC is inderdaad een leuke game, heeeeel anders dan Metro 2033, Battlefield, COD enzo, maar leuk om af en toe even tot rust te komen (we hadden ook maanden niet gespeeld, alle bloemen weg). Jammer dat er geen Wii U versie komt ...
Ja helaas.Goner schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:21:
[...]
Heb nog geen Wii U (komt er wel) en zit me af te vragen of ik blijf doorspelen op de Wii of alles zal overzetten.
AC is inderdaad een leuke game, heeeeel anders dan Metro 2033, Battlefield, COD enzo, maar leuk om af en toe even tot rust te komen (we hadden ook maanden niet gespeeld, alle bloemen weg). Jammer dat er geen Wii U versie komt ...
[ Voor 4% gewijzigd door iNFiNiTY- op 13-12-2012 16:23 ]
Had er toch nog een paar nodig hier en daar
Mjah kennelijk kun je ze niet opladen met de lader/kabel van de WiiU pad? en
En wie zegt dat consoles goedkoop zijn is gek
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Anoniem: 230001
Zover ik weet komt er wel een Wii U versie en gezien het grote succes van AC voor de 3DS zou Nintendo wel gek zijn als er geen Wii U versie komt. En met de tablet zijn prachtige dingen te verzinnen. Verwacht de game alleen niet voor eind 2014, tenzij ze er al stiekem mee begonnen zijn en Nintendo ons op de komende E3 weet te verrassen met een aankondiging voor begin 2014.
90710
Ook wel leuk dat ze met de gamepad wat hebben gedaan (roteren van objecten)
Had de Wii-U gekocht voor de kinderen (maak ik mezelf wijs) , maar vind hem zelf ook erg leuk
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
90710
Erg vermakelijk die demo, vond met name het muziek level zeer geniaalbotech schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:29:
Voor wie interresse heeft: Rayman demo staat in de eShop. Ik heb al gedownload maar moet 'm nog spelen.
Ligt die bende eruit ofzo?
Schijnt een probleem te zijn met sommige modems/routers combinaties. Ik had geen enkel probleem met mijn FB 7340 maar andere mensen hadden b.v. problemen met de Experiabox (witte?) en UPC modems welke gewoon geen verbinding mee gemaakt kon worden.Zebby schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:22:
Internet werkend krijgen is een heel gedoe...
UPC/Chello/Ziggo schijnt problemen te geven vanwege de veranderende DNS ip's.
Gebruik je de handmatige wifi verbinding optie dan werkt het eigenlijk altijd.
- stabiel internet
- controllers (metname het bekende gamepad probleem) raken niet meer van slag dat ze geen verbinding meer hebben -> kortom: je kan weer zorgeloos gamen
WiFi en WII U kan soms irritant werken...
Verder ben ik nogsteeds erg blij met mijn WII U
Trine 2 en COD...daar vermaak ik me vooral mee.
Is Trine 2 niet heel erg klein ? Zit te twijfelen of ik hem ga kopen omdat samen met vrienden te spelen maar hij lijkt me zo kort (dus snel uitgespeeld)? En kan je ook met 3 man online ? Dus allemaal op een andere locatie ?ezra070 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:56:
Ik heb de accesspoint naast mijn WII U weggehaald (en in een andere kamer gestopt) en een goedkope WII-LAN-USB ding via Ebay gekocht:
- stabiel internet
- controllers (metname het bekende gamepad probleem) raken niet meer van slag dat ze geen verbinding meer hebben -> kortom: je kan weer zorgeloos gamen
WiFi en WII U kan soms irritant werken...
Verder ben ik nogsteeds erg blij met mijn WII U
Trine 2 en COD...daar vermaak ik me vooral mee.
Anoniem: 277102
Ik krijg dit namelijk niet gevonden.
Verschilt per game, sommige hebben motion plus nodig sommige werken ook prima zonder.Anoniem: 277102 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:52:
Ik zit nu ook te kijken voor een WII U, maar de standaard controller naast de gamepad is de gewone wii controller? MOET hier tevens de wii motion plus inzitten (of bij zitten) ? of werkt de aller eerste met nun chuck ook gewoon?
Ik krijg dit namelijk niet gevonden.
moeten deze de wii motion plus hebben?
Ik heb alvast maar een losse motion plus add-on gekocht. Heb alleen de (gouden) Zelda motionplus en 3 gewone.Anoniem: 277102 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:56:
Is die controller pro een must-have of ook alleen maar voor bepaalde spellen ??
En zag ook dat support voor een 2e gamepad ook is aangekondigd ... dure grap lijkt me.
EDIT: oh en er is hoop voor de AC fans
http://www.nintendolife.c...re_friendly_with_miiverse
al was het alleen maar voor de wereldwijde fanbase ! ik heb/had contact met spelers in Chili, Japan en Korea om bijv. regionale DLC te ruilen.
overigens begrijp ik dat WiiConnect 24 het niet doet op de Wii U, beter dus om te blijven spelen op de Wii in het geval van AC !!
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 14-12-2012 10:46 ]
Ik heb beide spellen gepeeld, met WII motes zonder motion plus.Anoniem: 277102 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:56:
Ik wil op het begin mario en nintendoland. Eventueel ook nog AS3 (maar deze zou later komen).
Tja, dat kan je alleen voor jezelf bepalen. Ik heb de wii u wel gehaald en ik speel er een paar keer per week op (mario). Dit is ook leuk om samen te spelen.Dennis Lammers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:14:
En heb ik al een juiste beslissing gemaakt om de Wii U nog niet te halen bij launch? Staat ie al stof te happen bij veel mensen na 2 dagen uitprobeerplezier?
New Super Mario Bros U werkt zonder motion plus, in sommige mini-games van nintendo land heb je motion plus nodig zoals zelda.Anoniem: 277102 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:56:
Ik wil op het begin mario en nintendoland. Eventueel ook nog AS3 (maar deze zou later komen).
NeeDennis Lammers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:14:
En heb ik al een juiste beslissing gemaakt om de Wii U nog niet te halen bij launch?
Ik heb hem nog niet uitgespeeld en heb al ruim 7 uur er in zitten.Brummetje schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:24:
[...]
Is Trine 2 niet heel erg klein ? Zit te twijfelen of ik hem ga kopen omdat samen met vrienden te spelen maar hij lijkt me zo kort (dus snel uitgespeeld)? En kan je ook met 3 man online ? Dus allemaal op een andere locatie ?
Online spelen kan, je speelt met 2 anderen (totaal 3 man), maar na 5 minuten had ik wat anders te doen...dus nog niet fanatiek uitgetest.
Is misschien een must have bij fps, zoals bij Black Ops. Ik heb hem sinds afgelopen dinsdag. Ik speel nu meer met de Pro controller dan met de GamePad zelf. Gebruik de GamePad alleen als de vrouw TV wilt kijken.Goner schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:21:
[...]
Is die controller pro een must-have of ook alleen maar voor bepaalde spellen ??]
Ik heb hem een dikke week en ik speel er dagelijks op. Van Black Ops 2, Mario tot ZombiU. Nog steeds met veel plezier. De vrouw is verslaafd aan Mario en ik meer aan Black Ops.Dennis Lammers schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:14:
En heb ik al een juiste beslissing gemaakt om de Wii U nog niet te halen bij launch? Staat ie al stof te happen bij veel mensen na 2 dagen uitprobeerplezier?
Edit:
Wie weet meer over de patch van 2GB? Die zou afgelopen zaterdag beschikbaar zijn? Ik heb namelijk nog niks gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door albert04 op 14-12-2012 11:16 ]
90710
[ Voor 15% gewijzigd door 90710 op 14-12-2012 11:28 ]
Heb nog steeds nadat ik me wiimotes sync, en daarna richting system settings b.v. wil, is de sync weg
maar ik krijg daarna alleen weer leven in me mote door de batterijen er opnieuw in te doen
bug ? of niet compatible met chinese ebay motes?
90710
waar heb jij ze vandaan?
Ik heb momenteel even geen spare drive om te formatteren om snel mee te kijken, ga binnenkort wel een nieuwe bestellen. Maar vroeg me met name af als ik Trine 2 nu aanschaf, of ik hem later naar externe schijf kan overzetten.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
150 euro voor 2 Wii Motionplus controllers? Waar haal jij die dingen vandaan? De goedkopere webshops bieden ze aan voor 47 euro per stuk met verzenden.Anoniem: 277102 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:23:
Suedje, dank jewel.. dit scheelt toch in de overweging.. 2 complete nieuwe kopen (dan ook meteen in het zwart zit je toch weer op 150 EUR extra.
Ach ik weet in ieder geval dat ik ze gewoon kan bestellen bij wiigamesinfo.nl, snel geleverd en werkt allemaal goed.
Mijn zokn wil graag een eigen console, een xbox. Maar we hebben al een ps3 staan, wiiU leek mij dan een betere keuze ivm afwisseling. Maar daar gaat dus gewoon echt klauwen met geld in zitten als hij ook eensnmet een vriendje wil spelen.
Dealbreaker voorlopig voor mij, jammer.
Ben ik het wel mee eens, ik had de WiiU dan 'gratis' maar ben nu ondertussen 82+14 euro kwijt en kan nu nog Trine2 (spel koste 14 euro) niet lokaal spelen. Ook de spellen zelf zijn best prijzig vergeleken met de PC. Moet nu weer 2 nunchucks kopen voor 7,50 de stuk dus weer 15 euro erbij en wilde eigenlijk nog dat Sonic all star racing transformed oid hebben wat ook weer 50 euro is.DinoPK schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:31:
Vind het echt idioot hoeveel plastic je er eigenlijk nog bij moet kopen, en dat de ene controller wel en de andere niet werkt op een willekeurige game.
Mijn zokn wil graag een eigen console, een xbox. Maar we hebben al een ps3 staan, wiiU leek mij dan een betere keuze ivm afwisseling. Maar daar gaat dus gewoon echt klauwen met geld in zitten als hij ook eensnmet een vriendje wil spelen.
Dealbreaker voorlopig voor mij, jammer.
Op mijn pc heb ik een aardige rits spellen maar voor geen enkel spel heb ik meer dan 32 euro betaald. En bijna al deze spellen beschikken over MP/Co-op/online. Ook heb ik aardig wat F2P spellen. Ja de aanschaf ligt hoger bij een PC maar met een pc kan je gewoon veeeeeel meer.
Maar ja, lekker op de bank hangen en een beetje aanklooien met de kids is ook weleens lekker want de pc is heilig
Moet toch ook een nunchuk bij?Romius schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:35:
[...]
150 euro voor 2 Wii Motionplus controllers? Waar haal jij die dingen vandaan? De goedkopere webshops bieden ze aan voor 47 euro per stuk met verzenden.
Wees dus blij dat het in ieder geval deels kan. En dus als je al accesoires had enigszins geld uitspaard t.o.v. een gehele nieuwe besturing etc. Vraag me af hoeveel man er gaat klagen als een nieuwe XBOX/PS 4 nieuwe controllers vereisen en hoeveel geld dat kost... Natuurlijk zijn er ook onhandige uitzonderingen zoals de multiplayer van de nieuwe Mario waarbij je verplicht bent met 2 Wiimotes te spelen, dit zou nadrukkelijker op de verpakking vermeld moeten worden in mijn ogen.
In mijn ogen dus een hoop gezeur om niks en als je dus nog controllers zoekt, kijk ook eens op marktplaats etc. zal je verbazen hoeveel mensen die dingen los verkopen voor weinig.
Breek je nek voorzichtig
Ik moet zeggen dat de Wii U overigens inderdaad best traag reageert maar dat hij tot nu toe mijn verwachtingen ruim heeft overtroffen terwijl ik hem eerst had geannuleerd omdat het mij allemaal een beetje tegen viel. Met Nintendoland, ZombiU, New Super Mario Bros U en Mass Effect 3 U moet ik mij de rest van het jaar wel zien te vermaken denk ik zo.
De reden waarom ik overigens Mass Effect 3 heb gekocht is omdat ik geen zin heb om de twee voorgaande delen opnieuw te spelen om te kijken hoe de romance met Ashley verder zou gaan als ik niet zou zijn vreemd gegaan ;-). Ben een grote Mass Effect fan dus moest toch wel in mijn collectie komen daar niet van.
UDP 3074-3075
TCP 3074
Dat moet voldoende zijn. Status van NAT staat nu op Open ipv Moderate.
Nu heb ik alle balkjes en het gamen gaat nu ook stukken beter.
Nouja is niet echt een probleem als ik em eerst sync dan doetie 't prima en ik gebruik het toch als player 4 wiimote en dus alleen als ik erbij ben
Ik ga nog wel proberen er één terug te sturen en een andere te krijgen. Het jammere is dat het juist de rose is die niet wil en het mijn dochters zijn die elkaar de hersens inslaan om juist de rose te krijgen
Ik vindt het niet echt een probleem had ik maar echten moeten kopen
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Blij dat je het hier dan toch meldt...4play schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:12:
Ik heb 2 van die chinese nepwiimotes met motion plus erin gekocht via miniinthebox.com en een doet het niet goed ook het sync probleem officiele wiimotes werken als een dolle maar ik wilde nog 2 extra.
Nouja is niet echt een probleem als ik em eerst sync dan doetie 't prima en ik gebruik het toch als player 4 wiimote en dus alleen als ik erbij ben![]()
Ik ga nog wel proberen er één terug te sturen en een andere te krijgen. Het jammere is dat het juist de rose is die niet wil en het mijn dochters zijn die elkaar de hersens inslaan om juist de rose te krijgen![]()
Ik vindt het niet echt een probleem had ik maar echten moeten kopen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
toch maar voor de originele gaan dan..
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Ik heb dus ook geen sync op het moment dat ik naar het Wii Menu ga.. dus daar kan ik dan verder niks doen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
wat bij mij werkt is de sync knop aan de voorkant van de wii u dan sync op de wiimoteRalf Bimbo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:45:
Bij mij na elke reboot.. of na elke applicatie die ik dus opstart.
Ik heb dus ook geen sync op het moment dat ik naar het Wii Menu ga.. dus daar kan ik dan verder niks doen.
zo kan ik hem weer gebruiken in het wii menu , wel zeer irri
Het gaat mij niet zozeer om het kopen, maar meer omdat je voor alles weer een andere nodig hebt en sommige controllers niet werken terwijl het makkelijk zou kunnen.The PyroPath schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:04:
Word eerlijk gezegd enigszins moe van het gezeur dat sommige accesoires van de Wii niet werken op de Wii U... Als ze de Wii controllers niet hadden gebruikt, hoeveel mensen hadden dan extra controllers moeten kopen? Juist... Iedereen. Er zijn bakken met Wii's verkocht en ik vind het een goede zet dat juist veel accesoires uitwisselbaar zijn. Ik had 3 Wiimotes en Nunchucks en 1 motion plus, 2 motion plus blokjes kost me dus ongeveer 40 euro en dan kan ik met 4 man spelen. Hadden ze een hele andere controller gebruikt dan had ik laten we zeggen 3x50/60 euro uit moeten geven om met 4 man te kunnen spelen. Zelfde voor videokabels en sensorbalken etc.
Wees dus blij dat het in ieder geval deels kan. En dus als je al accesoires had enigszins geld uitspaard t.o.v. een gehele nieuwe besturing etc. Vraag me af hoeveel man er gaat klagen als een nieuwe XBOX/PS 4 nieuwe controllers vereisen en hoeveel geld dat kost... Natuurlijk zijn er ook onhandige uitzonderingen zoals de multiplayer van de nieuwe Mario waarbij je verplicht bent met 2 Wiimotes te spelen, dit zou nadrukkelijker op de verpakking vermeld moeten worden in mijn ogen.
In mijn ogen dus een hoop gezeur om niks en als je dus nog controllers zoekt, kijk ook eens op marktplaats etc. zal je verbazen hoeveel mensen die dingen los verkopen voor weinig.
Waarom niet 2 player mario met game pad en pro controller? Nee moet weer perse met een wiimote..
(terwijl je alleen een d-pad en 2 knopjes gebruikt)
Zelfde voor allerlei minigames in nintendoland, kunnen makkelijk met een pro controller in veel gevallen.
Waarschijnlijk omdat het juist met de D-Pad is en bij een controller als de Pro controller gaan je handen automatisch naar de pookjes en is het misschien minder prettig om lang zo te spelen?Navi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:14:
[...]
Het gaat mij niet zozeer om het kopen, maar meer omdat je voor alles weer een andere nodig hebt en sommige controllers niet werken terwijl het makkelijk zou kunnen.
Waarom niet 2 player mario met game pad en pro controller? Nee moet weer perse met een wiimote..
(terwijl je alleen een d-pad en 2 knopjes gebruikt)
Zelfde voor allerlei minigames in nintendoland, kunnen makkelijk met een pro controller in veel gevallen.
Bij de Wii-mote heb je in iedergeval niet de verleiding om snel naar de pookjes te gaan grijpen.
Maar ik moet eigenlijk van mijn Wii af dat ding wordt niet meer gebruikt en dat geld kan ik goed gebruiken voor wat extra controllers. Hopelijk gaat de verkoop vlot maar er worden zo veel van die dingen op Marktplaats gegooid nu de Wii U uit is...
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Daarom heb ik mijn Wii een paar weken voor de launch van de U verkochtWahloh schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:04:
Maar ik moet eigenlijk van mijn Wii af dat ding wordt niet meer gebruikt en dat geld kan ik goed gebruiken voor wat extra controllers. Hopelijk gaat de verkoop vlot maar er worden zo veel van die dingen op Marktplaats gegooid nu de Wii U uit is...
Ik heb er nog 72 euro neer voor gekregen , beter dan niks.
- Is het beeld Rood / Groen
- Geen geluid
Nu blijkt dat je vanuit je Wii-U menu dus eerst het volgende moet instellen, voordat alles onder het oude Wii menu werkt:
- Zet je resolutie op 480p.. vorige isseu is dan opgelost
- Zet je audio op stereo.. en je hebt geluid
Ik had verwacht dat dit automatisch zou verlopen, of dat je dit op z'n minst alsnog apart in het oude Wii menu in kon stellen, maar helaas... hopelijk komt dat nog met een update. Weet niet of iemand hier al tegenaan is gelopen.. maar dit werkt voor mij in ieder geval
bugs again?
nnid: geengrenzuh als je een paar rondjes wilt knallen
PSN: Geengrenzuh
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
The first casualty in war is always the truth...
Dit topic is gesloten.