Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• TAA
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01-09 00:05

TAA

Liever IRC

quote:
TAA schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:21:
[...]

Hmmm mijn preorder van 03.10.2012 staat nog steeds open. Hoop dat dat niet lang meer gaat duren. En nee, kan niet alnog ff fysiek gaan shoppen :(
Aangename verrassing; WiiU vannacht alsnog verzonden en wordt vandaag geleverd volgens PostNL site... Ik ben benieuwd of er ook echt een WiiU in de doos zit :P

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 01-09 15:49
quote:
De_Topper schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:48:
En nu is de WiiU al gehackt....dat is wel errug snel. Zijn er al illegale spellen op te spelen?
Gehackt is een groot woord. Het is enkel zo dat sommige Wii hacks nog werken via de Wii interface, een beetje zoals sommige psp hacks werken op de psvita via de psp interface. De console is dus helemaal niet gehackt.

• Speedpete
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 31-08 08:42

Speedpete

is barman

quote:
Phusebox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 02:06:
De Gamepad zou toch het sterke punt van de console moeten zijn, maar ik vind het steeds meer de zwakste schakel. Ik heb vanavond tijdens een sessie van 3 uurtjes wel 6 keer opnieuw moeten calibreren en de verbinding viel gewoon regelmatig weg terwijl ik op 1,5 meter van de console zat...

Dat moet toch echt niet kunnen.
Na de update ging het bij mij beter, maar laptop open en ipad aan = verbinding slecht.
quote:
Oh ja, welke mongool heeft de enorme blunder gemaakt door er geen analoge triggers op te zetten? Hoe wil je nu in godsnaam ooit een serieuze racing game uitbrengen op de Wii U?
Niet... of met een stuur. Bij het spelen van CoD kwam bij mij één ding naar voren: de hoog geplaatste secundaire stick is niet ideaal, dat is echt wennen. Zeker niet zo goed als de Xbox / Dreamcast layout in ieder geval.

Zodoende denk ik nu al dat er - net als bij m'n wii - een xbox naast gaat komen :X

Speedpete wijzigde deze reactie 01-12-2012 08:25 (7%)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-09 15:35
Mmmmm donderdagavond de WIIU gehaald en nu wil ik hem installeren en krijg mijn gamepad niet eens gesynchroniseerd. Druk op de sync. knop op de gamepad en krijg ERROR 165-3000 en Nintendo kent de error niet :S

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:04

Phusebox

Level30.nl

quote:
Speedpete schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:19:
[...]

Na de update ging het bij mij beter, maar laptop open en ipad aan = verbinding slecht.

[...]

Niet... of met een stuur. Bij het spelen van CoD kwam bij mij één ding naar voren: de hoog geplaatste secundaire stick is niet ideaal, dat is echt wennen. Zeker niet zo goed als de Xbox / Dreamcast layout in ieder geval.

Zodoende denk ik nu al dat er - net als bij m'n wii - een xbox naast gaat komen :X
Hier zonder iPad, laptop of überhaupt smartphones in de buurt werkt het nog voor geen meter.

Level 30 : Games.Reviews.Retro | xbox live / psn / nintendo id: phusebox

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01-09 06:23
Weet iemand hoe het zit met meerdere profielen?
Heb nu een tweetal profielen aangemaakt, maar de savegames van Super Mario WII U komt in beide profielen terug, dus niet per profiel een afgezonderde savegame.

• MrN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:58
Dus jullie adviseren niet om er nu 1 te kopen?

Hoor ook maar weinig mensen dolenthousiast over bepaalde games.

• ps3player
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-07 14:47
Nou Super mario u en nintendoland zijn toch wel juweeltjes vind ik :) zombii u is ook leuk , maar je moet van die setting houden.
Sonic racing is ook top :) mix tussen mariokart en wipeout zeg maar :D

Ik ben erg blij met mn wii u in iedergeval :D
Hoe vaak ga je met die gamepad op de plee zitten ? nooit denk ik... toch ?

PSN : BrouwmeesterNL : XboxLive : BrouwmeesterNL

• MrN
Ik niet nee !

En hoe bevalt jouw het overschakelen van tv op Gamepad?
En wat is de kwaliteit dan?

• albert04
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:08
Wat ik mij eigenlijk afvraag.. De drukte op de server van Black Ops.. Zijn er genoeg mensen die online spelen? Het zou een beetje zonde zijn, als er maar paar zijn die online spelen (net als vroeger bij de Wii)

En de Wii Friends code, bestaat deze nog steeds op de Wii U? Of hebben we nu gewoon nicknames/usernames, net als bij de PS3 en Xbox?

Ik had gehoopt dat de verbinding tussen de console en de gamepad wel wat sterker was. Wij wonen in een aardig stevig oude huis met bewapend beton (z'n kant en klare bouwpakket geweest vroeger) En Wifi heeft het hier erg moeilijk. Daarnaast heb ik ook nog een buurman met een erg sterke Wifi signaal :@ die de anderen gewoon bashed.

Ik wil er wel meer dan 4 meter van de TV willen gamen... Misschien aan de eettafel of op de WC.. :) Afstand is ongeveer 6/7m (de wc dan)

Ik denk trouwens dat ik nog even afwacht. Misschien in het nieuwe jaar..

albert04 wijzigde deze reactie 01-12-2012 10:09 (4%)

Call of Duty Call of Duty Call of Duty Call of Duty Call of Duty

• dizzytal
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
quote:
MrN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:37:
Dus jullie adviseren niet om er nu 1 te kopen?

Hoor ook maar weinig mensen dolenthousiast over bepaalde games.
Het is bij aanschaf van een console toch heel simpel? om welke games koop je een console? Als jij blind Mario koopt om voor de zo veelste keer alle sterren te verzamelen, maar niet direct geweldige vernieuwende gameplay zoekt: koop een Wii-U. (dat geldt natuurlijk voor praktisch elke Nintendo eigen franchise :) )

Als je een Wii-U koopt om BlackOps 2, Batman, AC3 enz.. en je hebt nog geen console denk ik dat je beter een 360 of PS3 kunt kopen. Goedkoper, dus je koopt er direct een stelletje games bij, grotere community, bewezen online platform.

Als je niet voor de Nintendo games gaat, maar hoopt dat er nog een aantal geweldige, niet Nintendo exclusives, uitkomen zou ik nog lekker even wachten tot dit daadwerkelijk het geval is.

Ik wacht PostNL vandaag af en zal dan m'n eerste bevindingen wel een posten. Voor mij was 't geen issue, die Wii-U komt er, sowieso voor Mario, Pikmin, Zelda, Mario Kart(?) en andere Nintendo titels. Daarnaast is het ook de console waar de vrouw het meest mee speelt en het leukst/meest verantwoord is voor de kleine.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• MrN
Ik zit nog te twijfelen om zo naar de Mediamarkt te rijden kan ik wel lekker gamen dit weekend.

Heb al wel al een xbox 360 denk dat ik zo ga rijden en mogelijk even testen in de Mediamarkt.

MrN wijzigde deze reactie 01-12-2012 10:27 (33%)

• botech
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21:48
Mijn Wii U is 1 keer gecrasht, tijdens Zombi U. Kon echt niks meer doen, uitzetten met powerknop ging zelfs ook niet, heb er de stekker dan maar uitgetrokken. Nadien weer kunnen verder spelen zonder problemen. Nog mensen die al iets gelijkaardigs hebben gehad? Hopelijk gebeurt dit niet te veel.
Ondanks dit wel tevreden met de Wii U.Zombi U is goed, maar in het begin niet gemakkelijk, is wennen, waardoor je in het begin redelijk veel het zelfde stuk moet opnieuw spelen. Mario blijft leuk maar is natuurlijk meer van hetzelfde, ziet er wel mooi uit. Mass Effect 3 heb ik nog maar zeer kort gespeeld maar is zeker ook de moeite.

• master_viper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:27

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

quote:
MrN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:15:
Ik zit nog te twijfelen om zo naar de Mediamarkt te rijden kan ik wel lekker gamen dit weekend.

Heb al wel al een xbox 360 denk dat ik zo ga rijden en mogelijk even testen in de Mediamarkt.
Je hebt een 360 en je twijfelt. Lijkt me toch duidelijk.

Ik begrijp niet precies wat je verwacht, tenzij je van de echt typische Nintendo games houdt. Is dit niet zo dan is het zonde van je aankoop, want het voegt weinig tot niks toe aan je 360.

-= Very annoying forum person =-

• Navi
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 28-08 20:29
Gistere hele avond samen met vriendin Nintendoland gedaan, pikmin en metroid blast zijn erg leuk.

Missers wat mij betreft op de gamepad:
- geen autodimming van het scherm! (moet je zelf instellen, 5 niveaus)
- geen batterijstatus, hij ligt nu aan de lader maar geen idee hoe vol hij is.
- geen analoge triggers (kan nodig zijn in bepaalde games)
- beeldkwaliteit is zichtbaar minder als beeld op de tv (zit compressie over volgens mij)

Verder prima ding, gamed lekker.

Pro controller:
- ligt echt super goed in de hand
- triggers zijn wel heeeel erg zacht en bijna geen feedback, ik voorspel heel veel per ongeluk indrukken!

Ik vind het ook jammer dat je in veel games wel de motion plus controller kan gebruiken maar niet de pro gamepad, controls kunnen makkelijk en die ligt veel beter in de hand dan zo'n vierkante balk.

Dan het laden van het menu, moet dat nou echt zo lang duren...ik vermoed dat ze dit nog wel patchen.

Ook de afstandsbediening functie werkt erg mooi, kan nu gewoon vanaf de gamepad de wii en tv aanzetten, en ook de tv naar juiste hdmi kanaal switchen en harder/zachter zetten.

Navi wijzigde deze reactie 01-12-2012 10:50 (15%)

Alles voor je konijntje op www.konino.nl

• Njay
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 31-08 21:50
Nu nog een app op de gamepad voor me versterker :P

PSN: NjayNL | Visual Pinball MIni Cabinet | Arcade Bartop

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:07

Zeror

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Ik Henk 'm!

quote:
botech schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:24:
Mijn Wii U is 1 keer gecrasht, tijdens Zombi U. Kon echt niks meer doen, uitzetten met powerknop ging zelfs ook niet, heb er de stekker dan maar uitgetrokken. Nadien weer kunnen verder spelen zonder problemen. Nog mensen die al iets gelijkaardigs hebben gehad?
Tweakers redactie hebben dit ook gehad.

video: De Nintendo Wii U besproken

Ik was Rakkerzero // Yumik (WoW) // Battle.net Tag: Zeror#2996
De 'Henk' knop! // Ik Henk dit: T.net BattleTag database

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
ps3player schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:41:
Nou Super mario u en nintendoland zijn toch wel juweeltjes vind ik :) zombii u is ook leuk , maar je moet van die setting houden.
Sonic racing is ook top :) mix tussen mariokart en wipeout zeg maar :D

Ik ben erg blij met mn wii u in iedergeval :D
Hoe vaak ga je met die gamepad op de plee zitten ? nooit denk ik... toch ?
Super Mario, ok, maar Nintendoland een juweeltje? Ik vind het uiterst brutaal dat ze voor deze meuk, die ja na 2 keer spelen wel hebt gezien, de volle mep durven te vragen wanneer hij niet bij je bundel zit. Nintendoland is niets meer dan een showcase van een paar mogelijkheden van de Wii U, maar erg weinig diepgang en gewoon te simpel om langer dan een week of twee (stretching it) interessant te blijven.
quote:
albert04 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:07:

Ik had gehoopt dat de verbinding tussen de console en de gamepad wel wat sterker was. Wij wonen in een aardig stevig oude huis met bewapend beton (z'n kant en klare bouwpakket geweest vroeger) En Wifi heeft het hier erg moeilijk. Daarnaast heb ik ook nog een buurman met een erg sterke Wifi signaal :@ die de anderen gewoon bashed.

Ik wil er wel meer dan 4 meter van de TV willen gamen... Misschien aan de eettafel of op de WC.. :) Afstand is ongeveer 6/7m (de wc dan)
Vergeet het maar, je mag blij zijn als je 4 meter haalt zonder muren er tussenin (overigens zal de verbinding in 2013 niet opeens sterker zijn ;)).

• Navi
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:58:
Super Mario, ok, maar Nintendoland een juweeltje? Ik vind het uiterst brutaal dat ze voor deze meuk, die ja na 2 keer spelen wel hebt gezien, de volle mep durven te vragen wanneer hij niet bij je bundel zit. Nintendoland is niets meer dan een showcase van een paar mogelijkheden van de Wii U, maar erg weinig diepgang en gewoon te simpel om langer dan een week of twee (stretching it) interessant te blijven.
Dan moet je denk ik toch even multiplayer Metroid en Pikmin proberen, beide hebben alleen al 15 level co-op, en meerdere game modes, heb nog lang niet alles geprobeerd iig.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Navi schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:00:
[...]

Dan moet je denk ik toch even multiplayer Metroid en Pikmin proberen, beide hebben alleen al 15 level co-op, en meerdere game modes, heb nog lang niet alles geprobeerd iig.
Dat zijn de enige twee die we niet gespeeld hebben, het lijkt mij helemaal niks van wat ik gezien heb qua gameplay beelden. Vooral Metroid zag er supersaai en knullig uit tijdens de Wii U demonstratie.

Binnenkort maar eens proberen dan wanneer er weer mensen over de vloer zijn die ook willen gamen.

• ps3player
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-07 14:47
quote:
MrN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:50:
Ik niet nee !

En hoe bevalt jouw het overschakelen van tv op Gamepad?
En wat is de kwaliteit dan?
Overschakelen van je tv naar je gamepad is goed :)
Kwaliteit is des nintendo , moet wel zeggen dat het plastic wat als versteviging rond het powercord zit alvorens het in de powerbrick zelf gaat, erg hard is en kraakt als je de oplader beweegt ... meer mensen hier last van?
Hard plastic om de stroomkabel welke in de powerbrick gaat wat kraakt?

Ben er ook eindelijk achter hoe ik de brightness van de gamepad zelf naar beneden kan schroeven :D

Erg fijn als je savonds speelt :)
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:58:
[...]

Misschien dat nintendo games niet echt jouw ding zijn , ik heb ook een xbox met meer dan 30 orginele spellen, en vermaak me er prima mee, maar nintendo heeft voor mij toch een stukje nostalgie :) en donkeykong Pikmin en zelda zijn toch zeer vermakelijk in nintendoland :)

ps3player wijzigde deze reactie 01-12-2012 11:31 (63%)

PSN : BrouwmeesterNL : XboxLive : BrouwmeesterNL

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01-09 13:07
In de hoop dat er al mensen zijn die het gedaan hebben even de volgende vraag.
Op dit moment heb ik een WII en een WII U. Nu zou ik graag de gegevens van de WII naar de WII U willen overzetten (VC, nintendo points,savegames,...). Het uitvoeren hiervan is geen probleem.

Mijn vraag is echter op de WII staan nu een aantal saves die ik na de transfer graag wil behouden op de WII (ik ben niet de enige die er op speelt). De bestaande saves heb ik op een (losse) SD kaart gezet (als backup) en nu wil ik de boel gaan overzetten maar hierna nog blijven gamen op de WII. Kan ik mijn saves dan weer op de WII zetten? (vanaf de SD kaart)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:53

Gynnad

* * *

Vind Mario tot nu toe wel erg makkelijk eerlijk gezegd. Nintendoland en AC III bevallen goed!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JFS
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01-09 13:41
Kan je Mario games van de Wii spelen met de Wii U controller of moet je dan ook je oude Wii controller gebruiken?

• Navi
Oude controller volgens mij.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:53

Gynnad

* * *

Oude controller idd

Ik kan trouwens nog niet vinden waar je games kunt downloaden van de N64/Super Nintendo etc?

Gynnad wijzigde deze reactie 01-12-2012 12:53 (71%)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• NickD
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:39
quote:
JFS schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:19:
Kan je Mario games van de Wii spelen met de Wii U controller of moet je dan ook je oude Wii controller gebruiken?
Oude Wii games kun je (nog niet?) spelen met de nieuwe Wii U controller. Je kan ze zelfs niet eens spelen met de nieuwe Wii U Pro Controller

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-08 20:14

Harrie

NederVlaming

Voor de Vlaamse gamers: Ik kom net van de Saturn in Wilrijk (bij Antwerpen), en daar hebben ze nu nog 5 premium packs en 4 zombi-U pakketten. Van de witte basic versie nog een stuk of 25 schat ik.
De premium is daar 326 euro.

Na overal te lezen en te horen dat ze op waren, was ik eigenlijk best verbaasd dat er nog toch nog een "stapeltje" stond. Mn broer weer blij :)

Harrie wijzigde deze reactie 01-12-2012 14:12 (24%)

• MrN
Heb er net toch 1 opgehaald ik kon het niet laten!
Heb dus mijn steentje weer bijgedragen aan de economische groei door geld uit te geven!

Is nu aan het updaten en ik ga zo lekker relaxed beneden op de bank gamen

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-03 22:10
Ik zag op de website van toysxl dat je het zombie pack gewoon kunt bestellen en deze is op voorraad dus dinsdag in huis.

Nog een vraag als je geen internet hebt op dit moment kun je de wii u dan toch uitpakken en meteen spelen?

• NickD
quote:
elaho schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:52:
Ik zag op de website van toysxl dat je het zombie pack gewoon kunt bestellen en deze is op voorraad dus dinsdag in huis.

Nog een vraag als je geen internet hebt op dit moment kun je de wii u dan toch uitpakken en meteen spelen?
Ja, maar je zal wel wat functionaliteit missen (maar die maakt niet zoveel uit omdat je toch geen internet hebt) :) Games spelen is dus geen probleem!

• Noax
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
quote:
MrN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:52:
Heb er net toch 1 opgehaald ik kon het niet laten!
Heb dus mijn steentje weer bijgedragen aan de economische groei door geld uit te geven!

Is nu aan het updaten en ik ga zo lekker relaxed beneden op de bank gamen
Have fun!
Wanneer je de Wii U je nu toch onverwacht mocht tegenvallen, dan breng je em toch weer terug.
Daar doet de MM, zolang je de verpakking onbeschadigd hebt weten te houden niet moeilijk over, kun je toch even twee weken testen.

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 15:53
Is dat zo? Op de bon staat nadrukkelijk dat ze alleen ongebruikte hardware terugnemen.

Ik twijfel namelijk. Het scherm op de pad valt me toch wat tegen.

RDMA wijzigde deze reactie 01-12-2012 15:24 (46%)

• MrN
Ik weet het niet dat is niet mijn stijl dan verkoop ik het wel als tweedehands en neem mijn verlies.

Hoe zit dat precies met dat premium gebeuren wat gratis is tot eind 2014?
Moet je dat activeren of gaat dat vanzelf?

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 15:53
quote:
MrN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:27:
Ik weet het niet dat is niet mijn stijl dan verkoop ik het wel als tweedehands en neem mijn verlies.

Hoe zit dat precies met dat premium gebeuren wat gratis is tot eind 2014?
Moet je dat activeren of gaat dat vanzelf?
Doe ik ook altijd. Zet hem zometeen maar eens op V&A.

Edit: voor de geïnteresseerden :

tweakers.net/aanbod/48181...ario-bros-u-(nieuw!).html

RDMA wijzigde deze reactie 01-12-2012 17:06 (16%)

• Noax
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
quote:
Raimon89 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:19:
Is dat zo? Op de bon staat nadrukkelijk dat ze alleen ongebruikte hardware terugnemen.

Ik twijfel namelijk. Het scherm op de pad valt me toch wat tegen.
Ik heb in het verleden altijd zonder probleem hardware terug kunnen brengen.
Het is in je voordeel wanneer je het nog eerder terugbrengt.

Anders (wanneer je de mogelijkheid hebt) kun je het eventueel nog bij een andere MM inleveren.....

Ik zoek in een dergelijk geval eerst een verkoper van de betreffende afdeling op en doe m'n verhaal.
Die verwijst me daarna naar de servicebalie, nadat ik daar de boel op de balie heb gelegd nemen zij contact op met de betreffende afdeling, daar zijn ze inmiddels bekend met het 'probleem' en is het appeltje eitje...
Die medewerkers van zo'n servicebalie hebben er namelijk 0.0 verstand van, daar ga ik het niet op wagen, gewoon proberen, succes!

Noax wijzigde deze reactie 01-12-2012 15:56 (30%)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
domme vraag misschien kan je nou met fifa ook gewoon zonder de tv spelen of niet?

Burp

• MrN
Ja hoe werkt dat automatisch overschakelen exact?

Mijn tv en ITV ontvanger zijn al gekoppeld.

• GranCanaria
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 26-08 07:15

GranCanaria

SimonlyInternet.nl

maar mensen, hoe is het online stuk? is er al wat te downloade? met name demo's of ben je echt afhankelijk van wat je gekocht hebt?

Sim Only Abonnementen Vergelijken

• MrN
Ik denk echt afhankelijk van wat ik op dit moment gekocht heb.
Dat geeft niet !

• Yaari
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-06 20:11
Zombi U pack was helaas uitverkocht bij MM Cruqius. Alleen nog maar witte Wii U's te zien. Ik dacht toch nog maar even gebruik te maken van de voordeelactie mbt games, maar het aanbod was erg beperkt. 6 verschillende games ofzo.. jammer. Niks gekocht dus, nu maar doorzoeken.

• Draakje5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 01-09 16:28
Dat premium gebeuren: goede vraag.

Nrgens is een code te herkennen maar wel wordt er gesproken over 5¤ tegoed bij de nintentdo premium network blaadje. Vreemd...

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20:49
Dat premium gebeuren stelt niet veel voor als je iets koop in de e-shop krijg je voor elke euro 8 punten. Als je 500 punten hebt krijg je 5 euro e-shop tegoed.

Diablo 3 WD

• Draakje5
quote:
jwgoverg schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:17:
Dat premium gebeuren stelt niet veel voor als je iets koop in de e-shop krijg je voor elke euro 8 punten. Als je 500 punten hebt krijg je 5 euro e-shop tegoed.
Duur grapje 8)7

• MrN
Iemand die Nintendoland graag wil hebben of wil ruilen tegen bijvoorbeeld Black Ops 2?
Hij is mij als volwassen persoon te kinderlijk !

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 01-09 15:49
Is dit de eerste console van Nintendo waar je geen punten voor krijgt in de sterrencatalogus?
Er zit enkel een flyer van club nintendo in mijn pakket maar ik kan nergens een registratiecode vinden!

• jwgoverg
quote:
Ekfad schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:15:
Is dit de eerste console van Nintendo waar je geen punten voor krijgt in de sterrencatalogus?
Er zit enkel een flyer van club nintendo in mijn pakket maar ik kan nergens een registratiecode vinden!
Je network ID koppelen aan je club Nintendo account daarna kun je op de website gewoon de enquête invullen en krijg je 1000 punten ;)

Diablo 3 WD

• MrN
Welke Enquete?

• ezra070
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-09 15:53
die je via je browser moet invullen :)

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 17:14

sanderev66

Leef om te leven

quote:
ff narekenen:

8 punten per euro en je moet er 500 in totaal krijgen. Dat is dus 500 / 8 = 62,50 euro. (63 euro, want je moet het naar boven afronden) aan eShop / retail download games. Dat is idd best prijzig.
quote:
Op de Nintendo site inloggen.
Dan naar deze pagina gaan (Mijn spellen en systemen)
http://www.nintendo.nl/NO...o/myGamesAndSystems_p3.do

Hier staat ergens dan je Nintendo WiiU tussen, daarbij zie je een linkje om een vragenlijst in te vullen. Klik op dat linkje :)

Mijn Twitter | Mijn website | Nintendo-ID: Sanderevers

• CptChaos
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CptChaos

It's a kind of magic

Ah, het koppelen van Nintendo Network Account en Club Nintendo account gaat dus via de Wii U. Tenminste, dat maakte ik op uit deze pagina. Die overigens aangeeft dat je 160 punten krijgt voor het invullen van die enquête. Het koppelen alleen al is dan dus 1000 punten denk ik?

Mensen die in de buurt van België wonen kunnen hem wellicht daar halen. Ik heb de mazzel dat mijn broer in België woont (antwerpen) en die heeft vandaag een WiiU voor me meegenomen bij de Saturn weg. Prijs is net zoals hier in NL.

EDIT:
Net mijn Nintendo Network en Club Nintendo account gekoppeld, maar ik zie die enquete nergens hoor, ook niet met de eerder gegeven link!

@Azre hieronder:

CptChaos wijzigde deze reactie 01-12-2012 21:43 (255%)

[ Spotweb ][ BuG Community ][ Diablo ]

• ezra070
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-09 15:53
Weet iemand waar je cheap WII Classic Controller's (Pro) kan kopen?

Wil weer fanatiek Mario Kart gaan spelen, maar ik ben mijn Classic Controllers kwijt.

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

quote:
GranCanaria schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:39:
maar mensen, hoe is het online stuk? is er al wat te downloade? met name demo's of ben je echt afhankelijk van wat je gekocht hebt?
Er zijn al wel wat demos ja.... Fifa 13 heeft sowieso een demo (al gespeeld ook)

www.merlinis.nl (Hosting en Web Development) - Hattrick Team: Knakworst United - Competitie: VII.384

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:12
Zo, de mijn is alvast gebricked :X stroomuitval tijdens het downloaden van de update

• CptChaos
  • Niet online

CptChaos

It's a kind of magic

Als je alleen nog aan het downloaden was, is er niets aan de hand. Had ik met de mijne ook. Als ik je zo hoor, dan was jouw Wii U bezig met flashen. ;) Wel kut overigens, ik zou garantie claimen bij de winkel waar je hem aangeschaft hebt. Zover ik weet en heb gezien, is die update verplicht en had je het dus niet kunnen voorkomen. Laat je daarbij overigens niet afschepen: de winke (mits je heb bij een NL winkel hebt gekocht) heeft jou garantie te geven zolang de economische levensduur van het apparaat niet verstreken is.
En als je hem bij een online winkel hebt gekocht (en ook online hebt besteld) dan heb je nog altijd de wet koop op afstand.

• _-= Erikje =-_
quote:
CptChaos schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:58:
Als je alleen nog aan het downloaden was, is er niets aan de hand. Had ik met de mijne ook. Als ik je zo hoor, dan was jouw Wii U bezig met flashen. ;) Wel kut overigens, ik zou garantie claimen bij de winkel waar je hem aangeschaft hebt. Zover ik weet en heb gezien, is die update verplicht en had je het dus niet kunnen voorkomen. Laat je daarbij overigens niet afschepen: de winke (mits je heb bij een NL winkel hebt gekocht) heeft jou garantie te geven zolang de economische levensduur van het apparaat niet verstreken is.
En als je hem bij een online winkel hebt gekocht (en ook online hebt besteld) dan heb je nog altijd de wet koop op afstand.
Ding was nog bezig met het downloaden, maar wat ik verder overal lees is dat al genoeg om 'm te bricken (blijkbaar heeft iemand verzonnen dat het handig is een 5 Gbyte update te downloaden en de console daarmee zo achter te laten dat je een probleem hebt als de stroom uitvalt)

Hij komt gewoon bij de BartSmit vandaan dus die mogen 'm morgen omruilen :)

• CptChaos
  • Niet online

CptChaos

It's a kind of magic

Dan kon je ook nog weleens een probleem krijgen met jouw Nintendo Network account. Die zijn toch console gebonden?

• _-= Erikje =-_
Ik had nog geen nintendo account gekoppeld, ik wilde eerste de update hebben omdat ik ook nog reut van de Wii over wil zetten

• CptChaos
  • Niet online

CptChaos

It's a kind of magic

Even een vraagje voor users die hun Club Nintendo en hun Nintendo Network account gekoppeld hebben: hoe lang moesten jullie wachten voordat jullie de sterren konden verzilveren? Ik zie mijn Wii U namelijk nog niet geregistreerd staan, terwijl ik wel mijn Club Nintendo en Nintendo Network accounts gekoppeld heb via de Wii U.

CptChaos wijzigde deze reactie 01-12-2012 22:10 (16%)

• jwgoverg
quote:
CptChaos schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:07:
Even een vraagje voor users die hun Club Nintendo en hun Nintendo Network account gekoppeld hebben: hoe lang moesten jullie wachten voordat jullie de sterren konden verzilveren? Ik zie mijn Wii U namelijk nog niet geregistreerd staan, terwijl ik wel mijn Club Nintendo en Nintendo Network accounts gekoppeld heb via de Wii U.
Ik heb gister alles ingesteld en kon vandaag mijn sterren verzilveren.

Diablo 3 WD

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

Moderator Spielerij

1+1 is niet altijd 2

Ik heb 'm vandaag in de winkel uitgeprobeerd en vond het eigenlijk niet zo heel goed (maar ook niet echt slecht). Ik vind het scherm van de GamePad niet echt bijzonder - sterker nog, als je kijkt naar wat voor beeldschermen in producten worden gestopt door bedrijven zoals Samsung, Sony of Apple vond ik het slecht.

Wat me wel ontzettend meeviel is de 'lompheid'. Ik had verwacht dat de GamePad niet zo heel goed in de hand zou liggen, maar dit viel dus reuze mee en lag zelfs wel wat prettig in de hand.

Daarnaast algemene indruk is nog weinig echt goede titels en slechte advertising.

• _-= Erikje =-_
Wat ik heb gespeeld (Mario Bros U) heb ik met name op de gamepad gespeeld omdat ik geen zin had de TV aan te zetten, beviel prima moet ik zeggen

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

Vandaag bijna de hele dag gegamed op mn WiiU :) Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Met zowel de Nintendo launch titels als de console opzich. Mario in HD, precies zoals ik gehoopt had.

Nintendoland is ook erg leuk, vooral als je er van uitgaat dat het een veredelde techdemo is om je met de besturing te laten wennen (zoals bv Wii Sports (Resort)) moet ik toch zeggen dat ze nou net een stapje verder zijn gegaan.

Ik ben dus 100% tevreden met mijn aankoop :)

• Kohaku
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 18:43
quote:
Uniciteit schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:25:
Ik heb 'm vandaag in de winkel uitgeprobeerd en vond het eigenlijk niet zo heel goed (maar ook niet echt slecht). Ik vind het scherm van de GamePad niet echt bijzonder - sterker nog, als je kijkt naar wat voor beeldschermen in producten worden gestopt door bedrijven zoals Samsung, Sony of Apple vond ik het slecht.

Wat me wel ontzettend meeviel is de 'lompheid'. Ik had verwacht dat de GamePad niet zo heel goed in de hand zou liggen, maar dit viel dus reuze mee en lag zelfs wel wat prettig in de hand.

Daarnaast algemene indruk is nog weinig echt goede titels en slechte advertising.
Jij verwacht voor een console die samen met een tabletcontroller minder kost dan een tablet van Samsung of Apple een HD scherm? Dan was de Wii U 100 euro duurder geweest. Ik vind het scherm prima, het is geen stand alone tablet.

Ik heb nog weinig tijd gehad en heb Far Cry 3 ook net binnen. Funky Barn vind ik erg leuk om te doen en ik wil als ik de savegame van de Wii over gezet heb weer eens in mijn stadje kijken in Animal Crossing. Van Mario heb ik de indruk dat de versie op de 3DS iets makkelijker is maar het eerste deel is erg leuk en kleurrijk.

Kohaku wijzigde deze reactie 01-12-2012 23:03 (14%)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tommie2006-2749/hero/789223

• blakez
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:38
Heeft iemand het antwoord op de volgende vraag betreffende ZombiU:

Wanneer je personage dood gaat, 'leeft' deze verder als zombie (inclusief je rugzak). Om je spullen dus terug te krijgen moet je je vorige character opsporen en neerhalen, zodat je je oude spullen weer terug kan pakken. Maar wat nu als je dood gaat voordat je bij je oude spullen bent?

Want in deze situatie ben ik zojuist terecht gekomen en ben zo'n drie keer na elkaar dood gegaan door een horde zombies, voordat ik m'n oude gear weer kon bemachtigen..

Op den duur het wel gehaald, maar de enigste backpack die ik terug vind is die van m'n voorlaatste character met dus nog niets in. Nu vraag ik mij af waar mijn vorige backpacks zijn gebleven, want die moeten toch ook nog ergens in de buurt ronddolen? :)

Verder vind ik ZombiU echt een heerlijk spel om te spelen. Ben d'r nog maar net aan begonnen, maar toch al in wat beklemmende situaties terecht gekomen! Met het licht uit en de speakers vol aan is dit echt genieten (voor mij dan!) >:)

blakez wijzigde deze reactie 02-12-2012 00:46 (13%)

• RollieBollie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
Als je in ZombiU dood gaat, ben je je backpack met stuff kwijt.
En je moet dan dus zo snel mogelijk die backpack terug vinden.

En ja, je moet dit doen, zonder dood te gaan, anders is de inhoud van die backpack weer in het spel terecht gekomen, maar dan moet je dus weer goed zoeken.

Ik had dit zelf ook al 1 keer meegemaakt.
spoiler:
En dat was bij de deur naar de supermarkt toe, waarop alarm zit.

• itons
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
iemand enig idee of er vandaag (zondag) nog een Wii Premium ZombiU bundle te krijgen is in Utrecht? beetje laat, dat weet ik :D

• NickD
quote:
itons schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:04:
iemand enig idee of er vandaag (zondag) nog een Wii Premium ZombiU bundle te krijgen is in Utrecht? beetje laat, dat weet ik :D
Je kan altijd even proberen te bellen :) Maar de mediamarkten schijnen vrij weinig voorraad nog te hebben (qua non-basic Wii U sets)

• Draakje5
Ik heb al 4x mijn wachtwoord opgevraagd via club-nintendo maar ik krijg maar geen e-mail terwijl er wel stata dat er een nieuw wachtwoord is opgestuurd.

Iemand hier ook last van?

• Pandorian
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 30-08 20:17
En natuurlijk nix in je spam box....

• Kohaku
quote:
Draakje5 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:41:
Ik heb al 4x mijn wachtwoord opgevraagd via club-nintendo maar ik krijg maar geen e-mail terwijl er wel stata dat er een nieuw wachtwoord is opgestuurd.

Iemand hier ook last van?
Het gaat daar weleens fout. Toen je vorig jaar de originele Kid Icarus kon downloaden kreeg ik ook te horen dat de code opgestuurd was maar die is nooit aangekomen. Uiteindelijk is die weer verzonden en toen werkte het wel. Maar ze zijn daar sowieso niet van de vlotte als je per mail communiceert.

• Draakje5
quote:
Pandorian schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:11:
En natuurlijk nix in je spam box....
Nee niks ;)

• elaho
Vraag dit even voor mijn broer zijn er nog wii pakketten bij mediamarkt Almere? Dat is voor o s dichtste bij nl.

• Speedpete

Speedpete

is barman

Hop, eerste vastloper bij CoD.

De controller begint te wennen, dwz. de positie van de rechter stick. Ze zijn wel merkbaar minder exact dan die op de Xbox, daarop kan ik veel beter kleine bewegingen maken dan op deze.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• CptChaos
  • Niet online

CptChaos

It's a kind of magic

quote:
itons schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:04:
Vrijdag was de premium al uitverkocht bij MM. Gamemania HC verwacht begin volgende week te krijgen, maar die hebben nog 11 man in de preorder staan, ik was nummer 12, maar heb op een andere manier een Wii U gevonden. Ook heb ik ook al advertenties voorbij zien komen op Marktplaats, maar of je dat vertrouwen moet? Je kan Media Markt Utrecht (HC) trouwens telefonisch bereiken via 030 - 233 71 00.
quote:
elaho schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:22:
Vraag dit even voor mijn broer zijn er nog wii pakketten bij mediamarkt Almere? Dat is voor o s dichtste bij nl.
Je kan elke Media Markt bellen en vragen. Dan heb je je antwoord sneller dan dat je het hier in het topic moet vragen.

Wellicht heeft een Saturn checken ook wel zin; mijn broer heeft er een voor me meegenomen bij een Saturn in België, daar hadden ze nog een aantal staan zelfs!

CptChaos wijzigde deze reactie 02-12-2012 12:44 (44%)

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Speedpete schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:36:
Hop, eerste vastloper bij CoD.

De controller begint te wennen, dwz. de positie van de rechter stick. Ze zijn wel merkbaar minder exact dan die op de Xbox, daarop kan ik veel beter kleine bewegingen maken dan op deze.
Volgens mij komt het mede omdat de sticks gewoon minder weerstand hebben waardoor je sneller doorschiet.

Verder kan ik niet wennen aan de triggers/shoulderbuttons, die zitten gewoon niet fijn ten opzichte van elkaar.

• _-= Erikje =-_
Zo, ding is weer ingepakt ik ben benieuwd of ze 'm gelijk om kunnen ruilen :X

• Draakje5
quote:
_-= Erikje =-_ schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:58:
Je gaat de wii u ruilen voor..?

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23:13

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompas

Hij is gebricked bij updaten. Staat op vorige pagina.

Eerste reseller is btw ook al op tweakers: *klik*

They exist

• SacreBleu
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:52
quote:
Draakje5 schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:07:
[...]

Je gaat de wii u ruilen voor..?
Een nieuwe, een beetje bovenaan staat dat z'n WiiU uitviel tijdens het updaten. Die doet het dus niet meer.

Zojuist heb ik zelf ook een WiiU ZombiU Bundle aangeschaft. Ben nu nog bezig met updaten. Gelukkig hadden ze hem nog achter bij de MM in Rotterdam. Gelukkig keek ik gisteren nog hier, want het scheelde me 50 euro! Omdat hij in bij de MM in R'dam Centrum voor 350 stond ipv 399. Ik mocht hem meenemen voor dezelfde prijs. Toch leuk! Gelijk maar Nintendoland en AC III opgepakt. Volgende week Tekken en Mario oppakken.

Nu het updaten even aanzien, gaat niet echt snel >:|
quote:
Gropah schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:15:
Eerste reseller is btw ook al op tweakers: *klik*
Die probeert er even zijn voordeel uit te halen. De Premium is nog volop te krijgen, hoop niet dat iemand
naïef genoeg is om dat ding voor 425 aan te schaffen. Terwijl die in de winkel voor 75 euro minder ligt.

Voor de mensen die overigens nog twijfelen, de Tablet-gamepad ligt bijzonder goed in de hand, eveneens als de Pro controller. Er zit ook een stylus bij de Tablet-gamepad.

De MM heeft trouwens een actie lopen waar je het tweede spel voor de helft krijg!

SacreBleu wijzigde deze reactie 02-12-2012 14:20 (32%)

PSN: IronSight STEAM: woopdiwoop - Playstation 4 - WiiU.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-09 15:35
quote:
_-= Erikje =-_ schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:58:
Bij de eerste van mij kon ik de tablet niet aanmelden op de console. Terug gebracht en geld terug gekregen omdat ze geen premiumpacks meer hadden (alleen erg vee standard). Vervolgens bij Bart Smit (Den Haag) voor hetzelfde bedrag een WII Premium gehaald

• Speedpete

Speedpete

is barman

quote:
Phusebox schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:14:
Verder kan ik niet wennen aan de triggers/shoulderbuttons, die zitten gewoon niet fijn ten opzichte van elkaar.
Triggers geen probleem mee, de shoulder-buttons zijn wel wat lastiger geplaatst.
quote:
SacreBleu schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:17:
Die probeert er even zijn voordeel uit te halen. De Premium is nog volop te krijgen, hoop niet dat iemand
naïef genoeg is om dat ding voor 425 aan te schaffen. Terwijl die in de winkel voor 75 euro minder ligt.
Nog altijd 75 euro minder dan ik er voor betaald heb :(

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 31-08 00:30
quote:
Gynnad schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:52:
Oude controller idd

Ik kan trouwens nog niet vinden waar je games kunt downloaden van de N64/Super Nintendo etc?
Dat kan alleen via het oude Wii Shop Channel. Je moet dus eerst naar het Wii Menu, en daar dan de Wii Shop openen. Dat is dezelfde shop als die je op de Wii had. Je kunt voor zover ik weet (nog) geen VC games in de Eshop op de WiiU kopen.

Ben ik trouwens de enige die merkt dat de 5.1 surround nogal rammelt? Als ik de WiiU aansluit via TV en dan met een TOSlinkje naar mijn 5.1 set ga, krijg ik stereo. Je moet dus echt een HDMI pass-through receiver hebben, die bovendien multichannel PCM ondersteunt (doen ze ook lang niet allemaal) om surround sound te krijgen. Dolby en DTS zit er niet op, en zelfs Dolby Pro Logic (voor de Wii games) wordt niet ondersteund.

Nou hebben we eindelijk een full-HD Nintendo console, gaat het geluid weer tien jaar terug in de tijd. Beetje jammer. Tel daarbij op dat het een hoop geknoei is om het ding online te krijgen (mijn Ubee router van Ziggo werd niet herkend, moest alle instellingen handmatig opgeven), het feit dat je dan een update van 5 GB voor je kiezen krijgt en het feit dat de system transfer op 90% bleef hangen, en mijn eerste indrukken wat het apparaat zelf betreft zijn niet bepaald euforisch te noemen.

De games zijn wel weer erg tof - ik had een paar van de launchgames nog niet op de PC gespeeld. Ben benieuwd wat er nog komen gaat. Ik zit stiekem te hopen dat Monolith weer flink gaat uithalen.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

quote:
Speedpete schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:18:
[...]

Triggers geen probleem mee, de shoulder-buttons zijn wel wat lastiger geplaatst.

[...]

Nog altijd 75 euro minder dan ik er voor betaald heb :(
8)7 waarom heb je 500 euro betaald?

SNSD / 

• _-= Erikje =-_
quote:
jongetje schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:50:
[...]

Bij de eerste van mij kon ik de tablet niet aanmelden op de console. Terug gebracht en geld terug gekregen omdat ze geen premiumpacks meer hadden (alleen erg vee standard). Vervolgens bij Bart Smit (Den Haag) voor hetzelfde bedrag een WII Premium gehaald
Ik had 'm in Rijswijk gehaald,daar is ie nu zonder morren omgeruild voor een verse.

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

Nu na een lange dag Wii U spelen heb ik ook al 2 eShop games gekocht. (Neo Assault, Little Inferno) Vooral die laatste is erg leuk. Lekker dingen platbranden :D

Little Inferno is trouwens ook voor Windows, Mac en Linux verkrijgbaar*
http://tomorrowcorporation.com/littleinferno

* Windows only momenteel voor de PC versie, Mac en Linux versies volgen later

/einde reclame.

sanderev66 wijzigde deze reactie 02-12-2012 16:31 (43%)

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:17
Ik vind het signaal van de Gamepad echt zwaar onder de maat, ik heb de Wii U op mijn slaapkamer staan, als ik naar de badkamer loop wat maar 3 meter verder is, valt het signaal al weg :(

Had het eigenlijk gekocht dat ik wat op de WC tedoen heb :p

Is er een signaal boosters dat die beter door muren gaat? Vind dit toch beetje jammer :(

• Eduardboon
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-08 07:26
Beton vind de Wii U niet zo leuk ;) Ik geloof dat het nog altijd een bluetooth verbinding is?

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:17
quote:
Eduardboon schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:50:
Beton vind de Wii U niet zo leuk ;) Ik geloof dat het nog altijd een bluetooth verbinding is?
Jup beton is echt een signal killer :( Had ik beter een 3ds of tablet kunnen kopen :p Dit was eigenlijk het punt waarom ik de Wii U kocht, dat ik door het hele huis kon lopen met de gamepad.

• Kohaku
Lekker, heb ik in Funky Barn mijn farm op lvl 4 en dan crasht de game. Schijnt vaker voor te komen. Toch jammer dat je 5 tientjes uitgeeft (wat 2 tientjes te veel is) en kun je de game niet eens uitspelen.

Verder bevalt de Wii U me goed, kijk nu al uit naar Toki Tori 2. :)

• Yaari
Weet iemand nog enige online shops die de ZombiU Pack op voorraad hebben? Helaas overal uitverkocht hier in de regio, en online zeker ook?

• Draakje5
Hier ook vaak last van het feit dat ik de dvd er uit haal, nieuwe in stop en blijft ie hangen bij insert dvd please.. Kan ik k weer opnieuw opstarten.

Hoop dingen die nog niet helemaal goed zijn..

• elaho
Bij toysxl kun je zombiu pack nog online bestellen.

• Yaari
Bedankt!!

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

Mensen die Game Party Champions willen kopen. Niet doen, de Nintendo life review is echt vernietigend:
http://www.nintendolife.c...wiiu/game_party_champions

1/10.

• Speedpete

Speedpete

is barman

quote:
Fietsbel schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:23:
[...]

8)7 waarom heb je 500 euro betaald?
Iets met preorderen en Bol.com die vasthouden aan de prijs die bij het product stond op het moment van bestellen, al meen ik me te herinneren dat er bij vermeld stond dat het een voorlopige prijs was. Ligt nu bij hun service-afdeling...

Tuurlijk, kan alles netjes inpakken en terugsturen om vervolgens goedkoper een andere te halen. Maar alle updates nogmaals draaien en al m'n Wii-aankopen kwijt zijn vind ik ook een no-go.

• Fzero
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-06 10:29
quote:
Speedpete schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:14:
[...]

Iets met preorderen en Bol.com die vasthouden aan de prijs die bij het product stond op het moment van bestellen, al meen ik me te herinneren dat er bij vermeld stond dat het een voorlopige prijs was. Ligt nu bij hun service-afdeling...

Tuurlijk, kan alles netjes inpakken en terugsturen om vervolgens goedkoper een andere te halen. Maar alle updates nogmaals draaien en al m'n Wii-aankopen kwijt zijn vind ik ook een no-go.
Dat zou ik sowieso never nooit pikken,dat zijn echt rare praktijken van bol zeg.
Ze staan nu voor de normale prijzen op hun site,dus ze moeten je het geld wel teruggeven denk ik.

• _-= Erikje =-_
zo, update maar weer downloaden, helaas had ie net een fout na het uitvoeren van de update, maar hij doet het nog wel ;)

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20:18
quote:
Cyclonic schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:48:
Ik vind het signaal van de Gamepad echt zwaar onder de maat, ik heb de Wii U op mijn slaapkamer staan, als ik naar de badkamer loop wat maar 3 meter verder is, valt het signaal al weg :(

Had het eigenlijk gekocht dat ik wat op de WC tedoen heb :p

Is er een signaal boosters dat die beter door muren gaat? Vind dit toch beetje jammer :(
Dunnere muren nemen :p. Mijn Wii U staat centraal in mijn appartement, en ik heb bereik tot in iedere ruimte muv van de douche en het washok. Gezien die laatste 2 nu toch niet zozeer de ruimte zijn waarin ik de Wii U zal gebruiken, werkt dit dus uitstekend. Kan beide richtingen uit ruim 10 - 15 m van de Wii U verwijderd zijn en door blijven spelen.
Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Desktops Samsung Smartphones Sony Microsoft Games Apple Politiek en recht Consoles Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013