Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:40:
[...]
:) wat een luxe zeg, ik zou als ik jou was de 60gb houden, kan je toch wat ps3 games op spelen mocht je genoeg krijgen van de ps3 games.
;)

maar euh, vind ik ook. Ik vind het jammer dat de 60Gb er niet meer is.
Nu moet ik dus mijn PS2 laten staan voor o.a. final fantasy 10 en 12 en voor guitar hero (geen zin om dat weer opnieuw te gaan kopen)

M a r c o wijzigde dit bericht 07-05-2008 17:52 (23%)

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

sorry, ik bedoelde:

kan je toch wat ps2 games op spelen mocht je genoeg krijgen van de ps3 games.

maar dat heb je zelf al door waarschijnlijk.

GranCanaria wijzigde dit bericht 07-05-2008 17:32 (19%)

Hoogste tijd voor een nieuwe poll. GTA IV komt bij mij en vele anderen voorlopig de PS3 niet uit.

harlekein wijzigde dit bericht 07-05-2008 17:36 (48%)

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

Hiya, fellas!

quote:
Van: Postbank N.V. [mailto:klantenservice@rentepunten.postbank.nl]
Verzonden: woensdag 7 mei 2008 17:13
Aan: xxx
Onderwerp: Uw bestelling met Postbank Rentepunten is niet geaccepteerd

Geachte xxx,

Wij hebben onlangs uw bestelling voor een Sony PlayStation3 via het bestelformulier in de Postbank Voordeelwinkel ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te verwerken.

De reden hiervoor is dat het product tijdelijk niet meer leverbaar is.
U kunt op een later tijdstip via het bestelformulier weer proberen dit product te bestellen.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Hoe een mooie dag toch nog verpest kan worden. -O-
Rond 7:50 succesvol de bestelprocedure doorlopen. :/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Koning der goede argumentatie

quote:
swampy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:44:
[...]De demo is well niet echt top kwaliteit maar ik heb hoop dat de game aardig is. Ik verwacht niet van haze dat het Cod4 verslaat! Maar op zich het idee is niet slecht en net als timeshift zijn er best leuke dingen aan de game.

Zelfs zit in niet in shooters! Zal him ook niet kopen maar op zich ziet het er aardig uit maar dat is juist het. Het is niet meer dan aardig! Moet je gelijk geven over de ammo en de lijken, je ziet geen ammo! Je ziet geen lijken en om nou te zeggen dat ik een goed verhaal verwacht van Haze nee!

Online supersoldiers vs underdog idee is aardig! Toch denk is dat net als timeshit het een gevalletje lage verkopen zal worden. GTA IV trekt heel veel aandacht en vergeet niet Cod4.. zelfs Resistance!
Ben de demo op dit moment aan het downloaden (86%) en dan zo maar eens installeren.
Ikzelf had best hoge verwachtingen toen ik voor het eerst dingen over Haze zag en las. Maar wat ik hier lees ga ik teleurgesteld worden... Maar dat is vaak met als je dingen te groots aankondigd. Sony kan zelf ook in die kuil vallen als ze de screens van Killzone 2 op blijven poetsen. Dan zijn straks weer veel gamers teleurgesteld. Zelfde hebben ze trouwens bij GTA 4 gedaan, want al ziet die game er best oke uit de screenshots waren vele malen scherper.

Denk trouwens niet dat GTA 4 veel van de aandacht van Haze weg zal halen. Is een heel andere game. Het zal dus niet zo zijn zoals dat TimeShift tegelijkertijd met Call of Duty 4 werd ge-released. Zou stommer zijn als ze Killzone 2 en Haze tegelijk zouden uitbrengen. Maar Killzone 2 is dan weer wellicht uitgesteld tot Q1 2009, dus daar gaan we niet van uit...
quote:
GranCanaria schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:57:
[...]Ja de ps3 doet dat idd erg goed, daar kan de xbox360 veel van leren, ik kijk ook nooit films op mijn xbox360, hier gebruik ik altijd de ps3 voor.
Ik heb hier wat dvd's liggen die door de XBox 360 mooier worden gescaled dan door de PS3...
Weet niet waar het precies aan ligt, maar het is zeker wel zo.

Feit blijft dan wel dat de PS3 toch mijn voorkeur houdt omdat ik mijn tv dan niet harder hoef te zetten. Al scheelt een XBox 360 Elite zeer veel met mijn oude XBox 360 Premium, het geluid van de disc-drive is er niet veel minder om geworden... helaas...
quote:
harlekein schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:36:
Hoogste tijd voor een nieuwe poll. GTA IV komt bij mij en vele anderen voorlopig de PS3 niet uit.
Hier is die game er toch al zeker vele keren uit geweest....

Een keer een Blu-Ray kijken op z'n tijd is ook wel chill.
En als ik vast zit met GTA (zoals nu met de "wrong is right"-missie) dan speel ik een dag een andere game. Wil ook nog wel eens helpen...

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Reg. datum: 22 november 2000

Vanochtend toch op het juiste moment besteld (7:20). Toch nog aardig wat Tweakers succes gehad als ik het zo lees. :)

Intussen heb ik een email bevestiging van de Postbank gekregen en zijn de rentepunten en het bedrag van m'n rekening afgeschreven. Gek genoeg kreeg ik twee meldingen binnen. Een, dat m'n aankoop correct verwerkt was en twee dat ik dit product maar eenmaal kon aanschaffen. Blijkbaar toch iets verkeerd gedaan toen ik m'n bestelling had uitgeprint. :? In ieder geval, ik heb hem en zal hem waarschijnlijk vooral als bluray speler en mediacenter gebruiken.

Wel sneu voor de mensen waar het niet gelukt is. Je zou nog eens kunnen proberen contact op te nemen met klantenservice. Misschien valt er nog wat uit te slepen.

quote:
Dr. Quipers schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:59:
[...]

Wat betreft die getallen he... die zeggen iets over resolutie/kwaliteit van het beeld? Mijn Bravia geeft dat automatisch aan als een game/dvd opstart... GT5 draait op 1080p... GTA4 op 720p en gisteren voor het eerst een gewone DVD erin gedaan en die geeft dan 576p aan.
Bij mij draait GTA4 ook op 1080p.

Intel Core2Duo E6850 @ 3.6Ghz | ASUS Striker Extreme | 2x G.Skill DDR2 PC6400 2048Mb | Leadtek 8800GTX | 2 x WD Raptor 150Gb 10.000Rpm | Dell 2407WFP 24" TFT

A young loner on a crusade..

quote:
FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:52:
[...]

Ik heb hier wat dvd's liggen die door de XBox 360 mooier worden gescaled dan door de PS3...
Weet niet waar het precies aan ligt, maar het is zeker wel zo.
Titels graag! :) Dan ga ik die ook wat testen.. (vind ik leuk om te doen :9 )

Wat mijzelf en anderen al is opgevallen tijdens een avondje dvd`s/hddvd/bluray testen, is dat veel dvd`s met animatiefilms het er vrij beroerd vanaf brengen op de 360+upscaling... soms zelfs zo erg, dat het lijkt alsof je kijkt naar een slechte divx (veel artifacts bij bijv de Pixar/Dreamworks intro).

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Kl*te postbank... om 08h:08 bestelling geplaatst (zonder problemen). Ik voelde al nattigheid omdat ik geen mail had ontvangen + geen afschrijvingen van geld en rente punten. Dus heb ik vanavond in de file contact opgenomen met de postbank: "Nee meneer, helaas uw bestelling staat niet in het systeem"

Kom ik thuis heb ik de volgende mail in mijn mailbox (van 18:08)

Geachte Meneer XXXXXX,

Wij hebben onlangs uw bestelling voor een Sony PlayStation3 via het bestelformulier in de Postbank Voordeelwinkel ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te verwerken.

De reden hiervoor is dat het product tijdelijk niet meer leverbaar is.
U kunt op een later tijdstip via het bestelformulier weer proberen dit product te bestellen.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.

Dus ff geen PS3 voor mij _/-\o_

quote:
konehead schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:40:
Kl*te postbank... om 08h:08 bestelling geplaatst (zonder problemen). Ik voelde al nattigheid omdat ik geen mail had ontvangen + geen afschrijvingen van geld en rente punten. Dus heb ik vanavond in de file contact opgenomen met de postbank: "Nee meneer, helaas uw bestelling staat niet in het systeem"

Dus ff geen PS3 voor mij _/-\o_
Er zijn wat gelukhebbers maar ook de nodige mislukte pogingen. En nu? Gaan de pechvoglels die zich al dagen, weken hadden rijkgerekend met een goedkope Postbank-PS3 er toch maar eentje uit de winkel halen?

ymmv wijzigde dit bericht 07-05-2008 19:49 (27%)

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Hiya, fellas!

quote:
Precies hetzelfde bij mij dus. Ook lekker die zin erbij "U kunt op een later tijdstip via het bestelformulier weer proberen dit product te bestellen.". Geloven ze het zelf? |:(

Ik heb een mail verstuurd dat ik er vanuit ga dat ik de PS3 toch geleverd krijg voor de actieprijs want ik heb nog voordat de melding "uitverkocht" op de site kwam de bestelprocedure gewoon kunnen doorlopen. Maarja, weinig kans vrees ik. :'(

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Ook hier een gelukkige, om 7:20 de bestelling succesvol afgerond :)
Mail binnen, geld en punten afgeschreven.

Nu kijken hoelang het allemaal gaat duren voordat ze ook daadwerkelijk geleverd gaan worden.

Kan niet wachten tot ik GTA4 kan gaan spelen :)

Two Thoughts Ahead!

quote:
harlekein schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:36:
Maak er maar een. Ik zal die dan wel in de SP opnemen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

Ik snap echt niet wat iedereen op HAZE zit te zeuren? :? Na de demo gespeeld te hebben wil ik hem echt gaan kopen. Het ziet er misschien niet zo uit als Uncharted, maar er gebeurt dan ook echt van alles. Overal vijanden en allies die op elkaar schieten, zonder een enkele hapering. Ook vond ik de AI heel goed. De rebellen blijven niet op je staan schieten las je op ze afloopt met een dozis nectar, maar duiken weg als ze kunnen, voordat je ze een klap op hun bek geeft. Ook zijn ze volgens mij redelijk tactisch bezig, het is neit zo dat ze gewoon op hun plek blijven staan, de rebellen gaan een beetje naar elkaar toe om elkaar te beschermen en soms valt eentje je plotseling in je rug aan. Misschien nadat je over ze heen gelopen bent omdat ze dood kunnen spelen, echter weet ik niet zeker of ze dit doen. Dit komt namelijk doordat alles zo chaotisch is dat je snel over dat soort dingen heen kijkt. Dat vind ik ook het sterkste punt aan deze game, pure chaos. Vooral met een dozis nectar, waarbij ik ook echt een soort van onoverwinnelijk gevoel krijg, iig normaal speel ik redelijk tactisch, dus veel coveren enzo, maar als ik nectar gebruik ga ik ineens heel anders spelen en loop ik recht op ze af. Als je dus lekker aan eht knallen bent valt je dan echt niet meer op dat de textures niet super zijn, en de resolutie kan me al helemaal gestolen. Om eerlijk te zijn vond ik het er best wel goed uitzien.

Ik heb net die Haze demo zitten te bekijken, bij het begin staat het beeld even stil dus kun je goed kijken hoe en wat, maar als ik die graphics van heel dichtbij bekijk, en als dit 576p is dan is GTA 4 op de PS3 echt 320x200 gerenderd, zeker wanneer je in de auto zit aldaar.

Dus ik heb mn twijfels over die pixelcounters. Naja, is ook niet zo boeiend. De demo zelf nog niet echt lang gespeeld, maar wel lang genoeg dat ik al een gloeiende hekel krijg aan die intens domme opmerkingen van je makkers. Waarom moet dat geneuzel altijd van doorspekt zijn van die clicheopmerkingen uit 3e rangs actiefilms uit de jaren 80...

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

Om nog even terug te komen op iets uit het vorige topic (slordig gequote, I know :))

-de mediacentermogelijkheden van de PS3 zijn erg slecht. In een mp3 playlist passen maar 200 items ofzo (hoezo je klassiek, jazz, blues en rock + metal uit elkaar willen houden?) en voor films kan je geen playlists maken of ook maar sequentieel een aantal clips afspelen |:(

Mp3 playlist kan idd beter, maar om het 'erg slecht' te noemen gaat ver. MP3 support is in principe erg netjes. En wat moet je met een playlist voor films? Kijk jij 10 films achter elkaar :s

Ik kijk geen tien films achter elkaar maar wel tientallen videoclips op een avond, tenminste, dat was de bedoeling. Met de oude xbox met xbox media center ging dat perfect, een PS3 kan dat standaard niet, dat was dus een tegenvaller. We kopen veel muziekDVD's die we dan rippen naar losse mpeg files. Over dat gemis aan playlists kom ik wel heen maar dat je dus helemaal geen clips achter elkaar af kan spelen (om het daarbij nog maar niet over een shuffle functie te hebben) vind ik inderdaad erg kut, ja }:|

Maar om te gamen is het een prachtding!

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Jheroun schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:41:
Om nog even terug te komen op iets uit het vorige topic (slordig gequote, I know :))

-de mediacentermogelijkheden van de PS3 zijn erg slecht. In een mp3 playlist passen maar 200 items ofzo (hoezo je klassiek, jazz, blues en rock + metal uit elkaar willen houden?) en voor films kan je geen playlists maken of ook maar sequentieel een aantal clips afspelen |:(

Mp3 playlist kan idd beter, maar om het 'erg slecht' te noemen gaat ver. MP3 support is in principe erg netjes. En wat moet je met een playlist voor films? Kijk jij 10 films achter elkaar :s

Ik kijk geen tien films achter elkaar maar wel tientallen videoclips op een avond, tenminste, dat was de bedoeling. Met de oude xbox met xbox media center ging dat perfect, een PS3 kan dat standaard niet, dat was dus een tegenvaller. We kopen veel muziekDVD's die we dan rippen naar losse mpeg files. Over dat gemis aan playlists kom ik wel heen maar dat je dus helemaal geen clips achter elkaar af kan spelen (om het daarbij nog maar niet over een shuffle functie te hebben) vind ik inderdaad erg kut, ja }:|

Maar om te gamen is het een prachtding!
Kan je met de streamprogramma geen playlists maken? Volgens mij gaat dat prima.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Reg. datum: 01 december 2003

Ik heb de demo van haze singleplayer uitgespeelt in een kwartier.
Ben ik nu al gewend aan de sixaxis of is het een makkelijke demo?
Of mis ik iets aan de demo?
lopen, stukje niet weten wat ik moet doen, lopen, wat schieten, lopen, niet weten wat te doen, schieten, vliegtuig, reclame, hoofdmenu terug.
Dat was het?

giulio

quote:
giulio schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Ik heb de DEMO van haze singleplayer uitgespeelt in een kwartier.
Ben ik nu al gewend aan de sixaxis of is het een makkelijke DEMO?
Of mis ik iets aan de DEMO?
lopen, stukje niet weten wat ik moet doen, lopen, wat schieten, lopen, niet weten wat te doen, schieten, vliegtuig, reclame, hoofdmenu terug.
Dat was het?
.....

Dat het doel wat onduidelijk was ben ik het mee eens, maar het is een demo. Met online coop e.d. denk ik dat je best een goed beeld kan krijgen van hoe de game in elkaar zit.

Ik weet iig dat ik hem niet ga kopen. Het lijkt me alleen leuk in online coop mode. Maar daar heb ik de knaken/tijd niet voor over.

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
giulio schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Ik heb de demo van haze singleplayer uitgespeelt in een kwartier.
Ben ik nu al gewend aan de sixaxis of is het een makkelijke demo?
Of mis ik iets aan de demo?
Dat was het?
Als je niet weet wat je moet doen, er komen niet voor niets objectives in beeld ;) En dan is er ook nog je compas om je de goede richting op te sturen. Er zijn verschillende moeilijksheidsgraden, welke had jij? En he tis nu eenmaal een demo van een shooter. Ze kunnen natuurlijk neit een have game gratis aan bieden. Ook willen ze geen spoilers geven.

jdm8 wijzigde dit bericht 07-05-2008 21:14 (14%)

Ik heb net de demo van Haze gespeeld en ik ben toch wel geinteresseerd. De graphics vallen zeer mee, en zeker beter dan GTA4 en niet low-res oid. Water ziet er wel minder uit dan bij uncharted, je loop idd door planten heen en de scherpte van sommige textures is minder en die lusers waar je mee op pad gaat zijn het doodknallen niet waard, maar verder zeker niet slecht. er schijnen geen laadschermen in wat voor vorm dan ook (behalve als je dood gaat) in te zitten, dus dat is een plus. Dat je soms niet weet wat je moet doen is toch redelijk? Ik hou niet zo van een compas waar een kruisje op staat waar je heen moet, dat zoek ik zelf wel uit. Wapens oppakken is ook lastiger want je ziet ze niet van verre liggen, is ook logisch, die dingen hebben geen lichtbaken ingebouwd ;)

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.

Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over :(

Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.

Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.

Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...

Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.

Het gaat er natuurlijk niet alleen om hoeveel ze uit de PS3 halen maar ook hoe goed de engines zijn die de ontwikkelaars maken... Ik kan best een programma schrijven dat 1+1+1 uitvoert, baggertraag werkt en de CPU op 100% zet...kwestie van goed programmeren!

Vriend van me heeft ook GTAIV gekocht die na een kwartier zijn PS3 de nek omdraaide... Yellow Light of Death... En hij was er echt zuiniger op dan Dagobert op zijn geluksdubbeltje...
Sony heeft wel direct zijn garantie verlengd, dus ook al was zijn garantie verlopen wordt het toch gratis gemaakt. Maar ja... nu krijgt hij er eentje terug met krasjes natuurlijk... :(
Was de 60GB Launch versie trouwens.

Ikzelf heb in ieder geval eerst een backup gemaakt van de schijf en Internet disabled voordat ik hem er voor het eerst instopte! Ook een 60GB launch versie namelijk...

WaterVuur wijzigde dit bericht 07-05-2008 21:51 (55%)

Jv3

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
RoaDHouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.

Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over :(

Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.

Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.

Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...

Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.
Sinds vorig jaar zijn er ook nog geen jaren voorbij :+

Die vastlopers van GTA ligt aan de ontwikkelaar, niet aan de ps3, ze hebben ook toegegeven dat er een foute code in de ps3 versie zit. Als het goed is komt/of is er vanavond een patch. Misschien dat het daarmee is opgelost.

quote:
E2TK schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Sinds vorig jaar zijn er ook nog geen jaren voorbij :+

Die vastlopers van GTA ligt aan de ontwikkelaar, niet aan de ps3, ze hebben ook toegegeven dat er een foute code in de ps3 versie zit. Als het goed is komt/of is er vanavond een patch. Misschien dat het daarmee is opgelost.
Ik heb net een nieuwe ps3, ben benieuwd of ik de patch kan uitstellen, totdat er bijvoorbeeld positieve ervaringen mee zijn?
Mijn vastlopers waren opgelost toen ik op PSN uitlogde en heb nog geen behoefte aan multiplayer.
edit: zojuist (PSN uitgelogd) GTA opgestart en de download werd aangeboden, gewoon maar ff gedownload, nog geen minuutje bezig geweest en ik zit nu weer lekker te gamen.

madwurmz wijzigde dit bericht 07-05-2008 22:05 (12%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws