quote:
swampy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:44:
[...]De demo is well niet echt top kwaliteit maar ik heb hoop dat de game aardig is. Ik verwacht niet van haze dat het Cod4 verslaat! Maar op zich het idee is niet slecht en net als timeshift zijn er best leuke dingen aan de game.
Zelfs zit in niet in shooters! Zal him ook niet kopen maar op zich ziet het er aardig uit maar dat is juist het. Het is niet meer dan aardig! Moet je gelijk geven over de ammo en de lijken, je ziet geen ammo! Je ziet geen lijken en om nou te zeggen dat ik een goed verhaal verwacht van Haze nee!
Online supersoldiers vs underdog idee is aardig! Toch denk is dat net als timeshit het een gevalletje lage verkopen zal worden. GTA IV trekt heel veel aandacht en vergeet niet Cod4.. zelfs Resistance!
Ben de demo op dit moment aan het downloaden (86%) en dan zo maar eens installeren.
Ikzelf had best hoge verwachtingen toen ik voor het eerst dingen over Haze zag en las. Maar wat ik hier lees ga ik teleurgesteld worden... Maar dat is vaak met als je dingen te groots aankondigd. Sony kan zelf ook in die kuil vallen als ze de screens van Killzone 2 op blijven poetsen. Dan zijn straks weer veel gamers teleurgesteld. Zelfde hebben ze trouwens bij GTA 4 gedaan, want al ziet die game er best oke uit de screenshots waren vele malen scherper.
Denk trouwens niet dat GTA 4 veel van de aandacht van Haze weg zal halen. Is een heel andere game. Het zal dus niet zo zijn zoals dat TimeShift tegelijkertijd met Call of Duty 4 werd ge-released. Zou stommer zijn als ze Killzone 2 en Haze tegelijk zouden uitbrengen. Maar Killzone 2 is dan weer wellicht uitgesteld tot Q1 2009, dus daar gaan we niet van uit...
quote:
Ik heb hier wat dvd's liggen die door de XBox 360 mooier worden gescaled dan door de PS3...
Weet niet waar het precies aan ligt, maar het is zeker wel zo.
Feit blijft dan wel dat de PS3 toch mijn voorkeur houdt omdat ik mijn tv dan niet harder hoef te zetten. Al scheelt een XBox 360 Elite zeer veel met mijn oude XBox 360 Premium, het geluid van de disc-drive is er niet veel minder om geworden... helaas...
quote:
Hier is die game er toch al zeker vele keren uit geweest....
Een keer een Blu-Ray kijken op z'n tijd is ook wel chill.
En als ik vast zit met GTA (zoals nu met de "wrong is right"-missie) dan speel ik een dag een andere game. Wil ook nog wel eens helpen...