Reg. datum: 15 mei 2007
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog
Jorgasme wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:03 (3%)
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Ik heb denk ik meer dan 50 man zien verdwijnen door alle rename's, voornamelijk mensen waar ik in de beta en begin van de game speelde. De meest absurde namen mogen wel en alle lore-achtige namen worden lichtjes aangepast.quote:Ltje schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:41:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat op Evernight gestrooid wordt met rename's, ik zie nog steeds dinsdag, lekkerding en kwikshot rondlopen, en nog wel meer die ik zo uit mn hoofd niet weet...
Ergste is dat het niet boeid welke server of welke naam, als ze eenmaal je nick aanpassen heb je 0.1% kans hem ooit terug te krijgen.
Reg. datum: 01 oktober 2002
Reg. datum: 08 mei 2000
Heeft misschien met afgelopen weekend te maken? Ik meende dat je toen 4 dagen vrij kon spelen vanwege het 1 jarig bestaan van de game ofzo?quote:Legolas_1973 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:02:
ik kreeg een mailtje dat mijn account is gesloten en ik hem weer kan openen ofzo6 maanden niet actief geweest en dat duurt nog wel even ook ik wacht wel tot ik naar level 60 kan
The Flying Dutchman
Reg. datum: 11 juli 2006
Nu zit ik er over te denken om weer (opnieuw) te beginnen. Zijn er nog redelijk jonge servers of heeft inmiddels iedereen al het maximale lvl bereikt en loop ik dus alleen door de wereld van beginners? En op welke servers zijn er veel Nederlanders actief? Ikzelf vind het namelijk leuker om in een kingschip Nederlands te kunnen praten.
Reg. datum: 08 mei 2000
De meeste mensen in dit topic zijn volgens mij actief op Laurelin. Er zijn veel mensen ook die net begonnen zijn, omdat het spel zo goedkoop te verkrijgen is in Nederland. Over weinig beginners zou ik me dus niet druk maken.quote:Thorgrem schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:29:
Ik heb een mailtje gehad dat mijn account opgeheven is ivm inactiviteit. Als ik weer wil spelen moet ik opnieuw beginnen (wat ook het leukst is natuurlijk, ik lig er al zo lang uit).
Nu zit ik er over te denken om weer (opnieuw) te beginnen. Zijn er nog redelijk jonge servers of heeft inmiddels iedereen al het maximale lvl bereikt en loop ik dus alleen door de wereld van beginners? En op welke servers zijn er veel Nederlanders actief? Ikzelf vind het namelijk leuker om in een kingschip Nederlands te kunnen praten.
The Flying Dutchman
Ik zag ook dat mijn oude karakter op snowborn zat.
Nu zit ik nog te twijfelen of ik een Lore-Master moet gaan worden of een Hunter.
De verdeling tussen high en lowlevels is er altijd genoeg. Er zijn naar ik weet in ieder geval veel Nederlanders op Laurelin. Mijn hele kinship is eigenlijk Nederlands, het is onze standaard taal op teamspeak in ieder geval. De enkele engelstalige in onze kin zit ook niet op TSquote:Thorgrem schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:29:
MueR wijzigde dit bericht 17-05-2008 00:36 (6%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog
Thrang al wel wat keren vaker gedaan, en ook deze keer was makkie. Maar hij blijft een gruwelijke voorkeur hebben met wounds spammen op mij...
Vervolgens met broken chain link +3 hope opgehaalt, en toen de balrog gedaan. Onze kin had hem 1 keer eerder neergehaald, en nu dus voor de tweede keer, met een healer die het nog niet eerder had gedaan. (me
Maargoed, laatste 12k, alles dr' opgooien, en toen lag ie al weer dood aan onze voeten!
Ben ik echt blij mee!
2 keer shoulders gedropt ook nog is, en dat deed ie de vorige keer dus ook al, dus schiet al lekker op zo met de shoulders.
Nerfing was niet nodig geweest, want pre-book13 werd hij zelfs met 6 man neergehaalt.
Reg. datum: 06 augustus 2002
Alleen, dat fluitje van je knol roepen, dat is echt bagger. Ik hoop niet dat dat agro trekt.
Ik ga dus ook weer een nieuw karakter aanmaken en ik zit te twijfelen tussen een Lore-Master een Guardian en een Hunter. Ik heb het spel in het begin als hunter gespeeld en dat beviel eigelijk prima. Maar misschien is het ook leuk om iets te kiezen waar er niet zo veel van zijn zodat ik later wat gewilder ben in groepen.
Reg. datum: 10 november 2002
Het minst gespeeld is denk ik een burglar. Daarnaast is lore-master erg nuttig en minstrel is ook altijd nodig. Hunters zie ik echt TE vaak.quote:Thorgrem schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:33:
Welk karakter is eigenlijk niet zo heel populair om te spelen?
Ik ga dus ook weer een nieuw karakter aanmaken en ik zit te twijfelen tussen een Lore-Master een Guardian en een Hunter. Ik heb het spel in het begin als hunter gespeeld en dat beviel eigelijk prima. Maar misschien is het ook leuk om iets te kiezen waar er niet zo veel van zijn zodat ik later wat gewilder ben in groepen.
http://specs.tweak.to/15333
Reg. datum: 06 augustus 2002
Maar echt goede Hunters kun je niet vaak genoeg zien.quote:Baserunner schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:19:
[...]
Het minst gespeeld is denk ik een burglar. Daarnaast is lore-master erg nuttig en minstrel is ook altijd nodig. Hunters zie ik echt TE vaak.
euh...ja
Andere kant is wel dat hunters, of ze nu goed of slecht zijn, een niet heel veelzijdige class zijn. Single-target DPS zijn ze meester in, en hun ports zijn ontzettend handig, en de OoC runspeed buff is erg leuk, maar daar is dan ook wel het meeste mee gezegd.
Daarom heb ik vaak toch liever vraag naar een andere, meer veelzijdigere class zoals de LM, dan naar een hunter, aangenomen dat ze allebei even goed gespeeld worden.
Maargoed, dat is ook maar relatief, omdat 99% van alle content voor lvl 50 met of zonder elke willekeurige class gedaan kan worden, zolang de spelers maar goed zijn.
Ik blijf me ook verbazen hoe vaak ik zie dat ik mensen roepen: 'LFM for [quest] x/6, need tank and minstrel', terwijl ik soms die quest gesoloed heb om mn burglar, of makkelijk met een kleine groep heb gedaan...
Ik ben overigens een dwarf wat ik wel erg leuk vind. De vorige keer was ik een mens. Ik zit op de server Laurelin ben na een dagje lvl 9 (ik weet het, gaat niet zo snel, maar ik vind het leuk om ook de verhaallijnen te lezen). Mijn naam is Thoranius (zo uit mijn hoofd, kan zijn dat ik een letter verkeerd heb..). Het was wel erg moeilijk om een naam te vinden zeg, vrij veel was al bezet.
Reg. datum: 01 oktober 2002
heb ik geen mail van gehad anders was ik zeker even online gekomenquote:The Flying Dutchman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:49:
[...]
Heeft misschien met afgelopen weekend te maken? Ik meende dat je toen 4 dagen vrij kon spelen vanwege het 1 jarig bestaan van de game ofzo?
Mijn alt een dwarf minstrell is ook zo'n lekkere combie..quote:MueR schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:43:
Een Dwarf Hunter? Die zie ik niet veel. Dwarven horen Champions of Guardians te zijnNou ja, mocht je wat hulp nodig hebben, geef een gil aan Rhyaehar of Melagil
Angst is de moordenaar van het verstand
Alles bij elkaar 1 week en 3 dagen speeltijd voor nodig gehad.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Dit topic is gesloten. ![]()