Zo herkenbaarquote:
Dol Dinen sla ik meestal ook voor het grootste gedeelte over tijdens levelen. Domweg te veel werk voor te weinig reward. Wat ik wel doe is op lvl 50 zo nu en dan anderen helpen en tegelijkertijd wat quests oppakken en gelijk afronden.
Bah!
Vanmorgen log ik mijn warg en zie dat er 3 blauw op de map is
Aangezien het nacht was ben ik maar wat dwarves gaan farmen en even later komt een R8 Reaver online en vraagt of we Tol zullen terugnemen. Nu weet ik wel hoe je een keep kan 'ninja'en' maar met z'n vieren heb ik dat nog nooit gedaan.
Ik logde mijn R2 Defiler, en twee anderen hun (ook greendot) WL's. Met de standaard ninja procedure ging het prima, het ging natuurlijk wel langzaam maar de CG werd toch gestaag van z'n morale ontdaan:Y)
Tot 90K toen er eerst één en even later twee freeps ons feestje kwamen verstoren
Jammer maar helaas, zonder freep interventie zouden we Tol probleemloos heroverd hebben, en dat met 3 greendots en 1 R8 dps
Gisteravond na de reguliere Rift-raid weer met die agressieve (creep)raidleader ge-raid, en weer was het geweldig. Ondanks de overmacht sloegen we de freep-forces regelmatig uit elkaar en konden we er heel wat afslachten. Natuurlijk gingen er ook steeds een aantal van ons onderdoor maar dat mag de pret niet drukken.
Ik krijg de indruk dat de Defilers hun rol beter aan het invullen zijn en ze worden steeds beter geaccepteerd in raids. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er ondertussen veel minder tegelijk online dus dat lijkt goed te werken.
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!