Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
MueR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:48:
Misschien moet ik ook maar weer eens teruggaan naar de Moors, kijken of ik Bosszah nog een keer op de killing blow kan krijgen :+
Dat zal niet meer gaan ben ik bang :). Ik ben namelijk al een aantal weken 6-7? gestopt met lotro.... :/. Ik zat denk ik nog zo'n 2000 infamy verwijderd van chief-guard, toen ik het ineens zat was. Speelde namelijk voornamelijk nog als creep in de moors, mijn 50 guardian Marscha was semi-retired. Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.

Het feit dat je met 3-4 mensen niet eens 1 burglar of LM kan killen, en dat andersom 1 loremaster met gemak 2 creeps aankan tijdens het koffie drinken slaat echt helemaal nergens op. Ook zag ik geen verandering hierin qua patches of updates. Het is algemeen bekend dat pvp zwaar unbalanced is, maar het kon de devs niks schelen. Dus ipv mezelf continue te ergeren ben ik opgestapt uit lotro. Wel jammer, want met iets meer tuning op pvp gebied was ik zeker weten gebleven, nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)

He, jammer dat je gestopt bent :(

Op zich heb je een punt. Het is ook ten nadele van bijvoorbeeld mij als Hunter. Wij worden snel als eerste gepakt want we zijn en squishy (med armour) en kunnen niet stunnen/riddlen. Dus ik ben ook wel voor verandering in PvMP. Alleen heb ik er een hele grote maar bij, wat tot nu toe tot frustratie heeft geleid bij elke pvmp gerelateerde change; Ik wil er in PvE NIKS van merken.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

Misschien dat book 14 wat goeds brengt:
quote:
Frelorn Frelorn is offline
Turbine Community Team

Re: Why is it so much to ask for stun immunity?
One of the main topics of discussion we see on the monster play forums has been crowd control and how it works in PvMP. Coming in Book 14, there will be some changes made to balance how the cc skills work in the Ettenmoors. We're being careful about making sure these changes don't impact the PvE aspects of the game - which is something that is even more difficult than most would imagine.

As we get closer to the release of Book 14, we'll be publishing a Dev Diary describing all of the changes that are upcoming, as well as the thought process behind them.

We also have a couple other monster play surprises up our sleeves, but I’ll save those for another day.
http://forums.lotro.com/s...=1810748&postcount=33
quote:
Tank-a-Holic schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Dat zal niet meer gaan ben ik bang :). Ik ben namelijk al een aantal weken 6-7? gestopt met lotro.... :/. Ik zat denk ik nog zo'n 2000 infamy verwijderd van chief-guard, toen ik het ineens zat was. Speelde namelijk voornamelijk nog als creep in de moors, mijn 50 guardian Marscha was semi-retired. Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.

Het feit dat je met 3-4 mensen niet eens 1 burglar of LM kan killen, en dat andersom 1 loremaster met gemak 2 creeps aankan tijdens het koffie drinken slaat echt helemaal nergens op. Ook zag ik geen verandering hierin qua patches of updates. Het is algemeen bekend dat pvp zwaar unbalanced is, maar het kon de devs niks schelen. Dus ipv mezelf continue te ergeren ben ik opgestapt uit lotro. Wel jammer, want met iets meer tuning op pvp gebied was ik zeker weten gebleven, nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)

Shuttle st20g5

Acties: [view][quote]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

quote:
Tank-a-Holic schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:56:
. . . Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.
. . .nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)
Yep, op Eldar ook zo, heel veel van de hardcore diehards laten hun account aflopen of hebben dat al gedaan en de meesten stappen naar AoC.

Ik weet ei'k niet of de zware onbalans (en dan vooral cc) daar 100% oorzaak van is of dat velen gewoon toe zijn aan iets nieuws en door die onbalans makkelijker kiezen (zeker nu er met AoC iets nieuws is).

Ik vraag me af hoe EM er uitziet over een paar weken :|

Gisteren de hele avond creepside gedaan, eerst tijdens een wat slappe tijd mijn Defiler naar rank 2 gebracht (dramatisch zonder maps en zonder stealth :+ ) en alle beschikbare traits gekocht zodat ik nog maar 600 dp over had :o maar alleen nog één R3 passive over voor sig :)
Daarnaa begon de raid een goede vorm aan te nemen en was een R2 Defiler niet meer echt nodig/nuttig en ben ik met mijn warg verdergegaan.

De raidleader ging tekeer als een dolle (hoe hij het voor elkaar krijgt om te /raidshout te typen terwijl 'ie als RA in combat is en ook nog eens de meute bij elkaar houd is me en raadsel), en ondanks dat we (zoals zo vaak) 2-1 of 3-1 outnumbered waren gingen we er, na de eerste paar matige acties, als een kettingzaag doorheen :Y) De helft van de keren legde ik het loodje maar uiteindelijk toch nog 200 rating gewonnen :o m.a.w. er gingen beduidend meer freeps dood dan creeps 8)
Ondanks de rivieren van tar, de chainstunners en de stackable dite's etc. zaaiden we dood en verderf en de freeps trokken zich uiteidelijk liever terug naar Tir groundfloor zodat we eerst de complete tar&trap gang door moesten maar uiteindelijk hebben we ze ook daar verdreven :Y).

Leukste commentaar was van R9 Reaver Kamikazee (terechte naam :) ) die ook een Guardian heeft en daarmee EM doet. Hij maakte twee dagen terug mee dat een groep van 40(!) freeps Tol niet durfden te nemen omdat ze 6 wargs gezien hadden die tegenstand boden. Nu waren we weliswaar met 9 wargs en minstens R5 (shadowpack van de Angbands Shadow Tribe), maar toch . . .

Typerend freepgedrag :D

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Het zijn vaak de melee classes die dit veroorzaken. Wij hunters blijven toch wel op een afstand staan, daar zijn we immers voor. Als melee's blijven staan gebeurt er inderdaad niks.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

It's me, Mario!

quote:
Knowuse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:12:
"We also have a couple other monster play surprises up our sleeves, but I’ll save those for another day."
Yay! Warg nerf, BlackArrow nerf en Reaver nerf!

Je gaat me niet zeggen dat ze nu pas erachter komen dat creeps een groote dosis liefde nodig hebben. :|

En is er al ongeveer bekend wanneer 14 uitkomt dan? Als dat nog heel lang duurt lopen er misschien nog wel meer weg als ik de verhalen zo lees.

Ik blijf trouwens nog wel even, ben er net en het is behoorlijk verslavend. :P
Region name change: EvenSwim

Niet alleen op Pvp gaan mensen weg, op PvE gebied zijn er ook al mensen verdwenen. Vaak zonder uitleg zomaar weken weg tot xxxxx dagen niet online. Forcochel heeft voor velen te lang geduurd en zo spannend is een 44-50 gebied niet als je al 50 bent.

Vind het nieuwe gedeelte best goed gedaan, maar als je niet houdt van een tweede of derde char, dan verveel je je gauw op PvE. Als je dan in Pvp gaat kijken komen velen ook terug van een koude kermis.

Book 14 announcement doet daar weinig aan.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

ach.. ondanks de inbalance vind ik het nog steeds erg leuk om als creep te spelen.

Dankzij mn lifetime abbo kan ik het ook rustig blijven doen :)

Het is gewoon zo veel leuker om een freep te killen dan andersom en helemaal om de bekende angsthazen (high star freeps) die achterin freep raids vertoeven eens lekker te pakken als we een keer helemaal omgelopen zijn via het water naar EC en ze keihard van achter plat te walsen.

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

Baby, Vissie, Gamepie

Ik vermaak me voorlopig reuze met enkel pve. Ook te gek dat we iedere avond met een groep gelijkgelevelden op pad gaan. Maakt niet uit hoe of waar, maar er is elke avond een goede en gebalanceerde groep met enkel Kinners. Het Legioen van Eriador op Laurelin.

Heb guard op lvl 46 die van Eldar naar Laurelin is overgezet (was op 3 werkdagen gefixt). Gisteren kijkje gaan nemen op Forochel. Eindelijk weer simpele en fijne pve content, werd Angmar onderhand beetje zat. Hoop er zo de 50 te halen.

Mja, beetje dilemma: ofwel sologewijs guard op 50 brengen, ofwel met de Kinners mijn captain (23 nu) levellen. Met zo'n FS is het o zo gezellig spelen en doen we steevast alle questen die we kunnen samen.

Funny is ook dat ik een Duitse vrouw heb leren kennen van 46 jaar die in Engeland woont, 2 tieners heeft en Lotro (Captain lvl 20) speelt.

EVE-Online (Miss Taheira), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 2x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin)

Ha die Blotrun. Is inderdaad erg leuk. Gister avond weer met een 4/5 tal mensen van de kin bezig geweest. Leuke is dat we met een ongeveer dezelfde groep spelen allemaal rond lvl 24/25. * MADG0BLIN is Aikanaron online. :w
Zit nu ongeveer anderhalve week bij het Legioen van Eriador, maar bevalt me prima. Leuke kin en erg behulpzaam en gewoon gezellig.
Op naar het volgende lvl. :)
Baby, Vissie, Gamepie

quote:
MADG0BLIN schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:11:
Ha die Blotrun. Is inderdaad erg leuk. Gister avond weer met een 4/5 tal mensen van de kin bezig geweest. Leuke is dat we met een ongeveer dezelfde groep spelen allemaal rond lvl 24/25. * MADG0BLIN is Aikanaron online. :w
Zit nu ongeveer anderhalve week bij het Legioen van Eriador, maar bevalt me prima. Leuke kin en erg behulpzaam en gewoon gezellig.
Op naar het volgende lvl. :)
Ah dat ben jij, vermoedde al zoiets bij je vorige posts. Want het kwam me heel bekend voor wat je schreef: de plaatsen, de quests en de groepsamenstelling. Niet te snel gaan, ik wil jullie kunnen bijbenen. Ben nog maar lvl 23. Ik zal vanavond joinen, of je nu wil of niet :+

EVE-Online (Miss Taheira), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 2x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin)

---------------

quote:
Jorgasme schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:39:
Niet alleen op Pvp gaan mensen weg, op PvE gebied zijn er ook al mensen verdwenen. Vaak zonder uitleg zomaar weken weg tot xxxxx dagen niet online. Forcochel heeft voor velen te lang geduurd en zo spannend is een 44-50 gebied niet als je al 50 bent.

Vind het nieuwe gedeelte best goed gedaan, maar als je niet houdt van een tweede of derde char, dan verveel je je gauw op PvE. Als je dan in Pvp gaat kijken komen velen ook terug van een koude kermis.

Book 14 announcement doet daar weinig aan.
Precies, ik heb ook al tijden 3 50's , meeste PvE gezien en dan komt boek13 niet echt met iets nieuws. Log soms nog even in om beetje te ouwehoeren met de kin en pak een paar 'kill X van N' questjes mee in Forochel, maar het spel lijkt nogal dood te bloeden zo. Voor mensen die nu levelen een prachtig game hoor Lotro, maar endgame stelt geen moer voor.
Baby, Vissie, Gamepie

quote:
bstard schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
[...]
Precies, ik heb ook al tijden 3 50's , meeste PvE gezien en dan komt boek13 niet echt met iets nieuws. Log soms nog even in om beetje te ouwehoeren met de kin en pak een paar 'kill X van N' questjes mee in Forochel, maar het spel lijkt nogal dood te bloeden zo. Voor mensen die nu levelen een prachtig game hoor Lotro, maar endgame stelt geen moer voor.
klopt bstard, de q zijn wel hard van dat type. Heb slechts een handvol q accepted, had er nog tig van Angmar staan, maar dat was me ook opgevallen. Mja, voor mij niets mis mee, gaat lekker snel als je zuiver voor XP en lvllen speelt.
Maar misschien heb je een tijd geleden gewoon te hard gespeeld (3x50 is zeker niet mis) en ben je nu een beetje uitgekeken. Veel endgame raid materieel is er niet voorhanden. Dat klopt. Pak je gewoon een nieuwe class op om door te levellen. Heb je al gedaan. Dan is het wel zonde dat je slechts 5 char slots hebt per server.
Probeer eens een ander spel en pak Lotro weer op bij de grote expansion.

Na een hoop geklooi kan ik eindelijk weer echt spelen.
Had een neiuwe kaart *3850) en die sloeg steeds vast bij LotRO (em dan ook enkel daar). Wat bleek, LotRO vraag af en toe een piekbelasting waardoor de temp plots omhoog schiet. En de fan van die kaart stond niet vol.
Dus gewoon nu vol aan en tot nu geen probleem. Eindfelijk. Ruim 2 weken niet gespeeld.

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
maartend schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:15:
Had een neiuwe kaart *3850) en die sloeg steeds vast bij LotRO (em dan ook enkel daar). Wat bleek, LotRO vraag af en toe een piekbelasting waardoor de temp plots omhoog schiet. En de fan van die kaart stond niet vol.
Dus gewoon nu vol aan en tot nu geen probleem. Eindfelijk. Ruim 2 weken niet gespeeld.
Lijkt me gebrekkige hardware constructie. Een fan moet toch die variabele schommelingen kunnen opvangen. Ofwel eventueel de graka fan vervangen door een andere? Als je niet te veel last hebt van noisy fans, kan het vol opengooien wel een oplossing zijn. Maar zou toch eigenlijk niet mogen. Heb me destijds ook moeten behelpen door mijn kast gewoon open te zetten als het én warm seizoen was en ik een zware game aan het spelen was.
Mijn pc blies gisterenavond ook al veel warmere lucht de kamer in dan normaal. Kamertemp was 23,5°C. Spaar ik wel weer geld uit doordat de verwarmer van mijn aquarium minder moet aanfloepen (water neemt temperatuur van kamer over). Elk nadeel heb ze voordeel (Cruijff).

Update: betreffende die kaart en lotro het volgende gevonden
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16814121219
productreview: Club3D HD 3870 Overclocked Edition review door Nixadus (suggestie oplossing dmv Zalman)

Hurtebise wijzigde dit bericht 08-05-2008 14:43 (10%)

It's me, Mario!

quote:
maartend schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:15:
Eindelijk na 2 weken weer kunnen spelen? :P Ik zit al 13 weken met pc problemen waardoor ik niet kan spelen (naja, op laptop wel.. alleen is dat k*t :( ). Dus je bent niet de enige ;)

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:23:
[...]

Lijkt me gebrekkige hardware constructie. Een fan moet toch die variabele schommelingen kunnen opvangen. Ofwel eventueel de graka fan vervangen door een andere? Als je niet te veel last hebt van noisy fans, kan het vol opengooien wel een oplossing zijn. Maar zou toch eigenlijk niet mogen. Heb me destijds ook moeten behelpen door mijn kast gewoon open te zetten als het én warm seizoen was en ik een zware game aan het spelen was.
Mag ook niet, maar het is wel zo. Heeft iets met LotRO te maken. De 8800 serie heeft hier ook last van. En ook enkel met deze game. En de fan is gelukkig niet te horen
En bedabkt voor de linx

Acties: [view][quote]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Soms ben ik het wel een beetje zat met lotro, 't is bijna dwangmatig inloggen, maar me tpve doe ik weing anders dan steeds weer dezelfde raids. De gear van m'n 50'ers een beetje verbeteren, maar echt uitdaging ben ik in pve wel kwijt. Forochel kon me niet echt boeien toen ik met m'n hunter book 13 afraffelde, en door het onnozel lange heen-en-weer gereis zie ik er helemaal geen heil in om dat met mijn andere toons ook te gaan doen.

Het enige wat me momenteel trekt is pvp, maar als je dan voor de zoveelste keer met die tar-hugging, chain-stunning, EC-hugging freeps zergs te maken krijgt (die ei'k alleen maar renown willen farmen en zelden een interessante strijd aan durven gaan), dan loopt m'n interesse wel wat terug . . .

Vanmorgenvroeg wel een klein kansje (dacht ik) op een interessant gevecht (dacht ik).

Een greendot Defiler wilde An doen en er zou even later ook een R2 WL komen zodra z'n An-quest timer afgelopen was, dus ging ik naar EC toe. Daar aangekomen zie ik een hobbit-burg die helemaal alleen de greendot Defiler aan durfde te vallen :X op het moment dat ik me met die ongelijke strijd bemoei vlucht 'ie EC in, en durft niet meer tevoorschijn te komen (terwijl 'ie op volle morale stond :X ).
Op het moment dat de WL er bijna bij is pulled de greendot An naar de koeien terwijl ik zei dat ik dat beter kon doen (was mijn eerste hint dat ik beter niet met onbekenden iets moet ondernemen). Natuurlijk popt de bugger weer op als de greendot met An en koeien bezig is, ik val 'm weer aan en hij vlucht wederom EC in.
Terug bij An haal ik er 2 koeien bij en terwijl ik daar me bezig ben komt onze kleine 'held' met z'n ranzige truukjes en vlucht wéér naar EC. Ik kan 'm vlak voor EC te pakken krijgen en heb op dat moment alleen met hem en 2 npc's te maken. An is lekker bezig met de koeien, de groendot doet iets onduidelijks en de WL hangt er ook maar een beetje bij.

Natuurlijk had ik er op moeten rekenen dat onze kleine held om hulp zo roepen en er komt een chimp bij. Op dat moment ben ik samen met de WL met 2 npc's, de bugger en de chimp bezig. Tijd om wat tactischer te gaan spelen dus :+
Ondertussen blijkt An de koeien de baas te zijn en de greendot scheen niet te begrijpen dat 'ie dan nieuwe koeien moest halen.
Ik neem bugger en chimp mee naar een paar koeien, natuurlijk doet de chimp de o zo voorspelbare AoE en de strijd lijkt weer een beetje gelijker met 2 behulpzame koeien aan onze kant (Defiler heals heb ik dan nog niet gezien :X ). Helaasch is An niet gereset of heeft de greendot 'm opnieuw gepulled en An bemoeit zich ook met de strijd.
De WL roept spontaan dat 'ie weg moet :X en ik besluit om bugger en chimp over het water mee te nemen naar Tol, dat gaat niet zo snel met al die bugger/chimp debuffs maar veel keus was er niet. Mijn skills zijn natuurlijk op cd vanwege het eerdere An/koeien evenement.

Ik roep (typ) naar de greendot dat 'ie moet volgen maar die komt met een excuus dat 'ie probeerde te healen, maar mijn morale-bar loopt wel erg ver leeg wat niet zo verwonderlijk is als de healer 200 meter verderop is :'(
Uiteindelijk kom ik bij de Orc boogschutters aan en begin een dansje rond een muurtje om zodoende het bugger/chimp duo bezig te houden tot 'mijn healer' in de buurt komt.

Eind van het liedje is dat ik een eenzame dood ben gestorven en de twee helden een R6 warg hebben verslagen :( Ik hoop dat ze er cocky van worden, want krijgen zal ik ze . . .

Zou de buuger me in het begin verslagen hebben (en met een klein beetje skill had 'ie dat best gekend) dan zou ik er vrede mee hebben, ik heb er geen probleem mee om in een goed gevecht te verliezen (liever niet natuurlijk:+ ), maar op zo'n slappe manier, eerst vluchten, hulp roepen en dan wachten totdat je tegenstander druk bezig is met An en koeien, en er dan nog steeds npc's er bij moeten halen voordat je eindelijk zelf iets durft, dat is irritant en vraagt om vergelding :P

moraal?
Greendots zijn net zo gevaarlijk als freeps :P

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Region name change: EvenSwim

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:13:
[...]

klopt bstard, de q zijn wel hard van dat type. Heb slechts een handvol q accepted, had er nog tig van Angmar staan, maar dat was me ook opgevallen. Mja, voor mij niets mis mee, gaat lekker snel als je zuiver voor XP en lvllen speelt.
Maar misschien heb je een tijd geleden gewoon te hard gespeeld (3x50 is zeker niet mis) en ben je nu een beetje uitgekeken. Veel endgame raid materieel is er niet voorhanden. Dat klopt. Pak je gewoon een nieuwe class op om door te levellen. Heb je al gedaan. Dan is het wel zonde dat je slechts 5 char slots hebt per server.
Ben daarom ook met mn vijfde char bezig en dat geef je ook wel weer een Boost. Deze char kan Forochel wel doormaken, maar zonder werd ik al gemakkelijk 50. De meeste Imlad Balchort quests sloeg je tochwel over en de groupsquests in MM zoals Thunder in de Mountains of Towering champ hoef je niet te doen. Ook Fornost en Garth Aragwen hebben mn laatste twee chars niet meer aangeraakt en toch werd ik zonder grinden rond Urugarth 50. De nieuwe gebieden als zuid Trollshaws, Oost MM en nu met Forcochel hebben lekkere xp om flink door te boosten.

Ze kunnen beter 2 nieuwe raid gebieden openen ipv nieuw gebied, om de 50'ers tevreden te houden. Want volgens mij zijn er heel veel 50 'ers en minder mensen die nieuw toetreden verhoudingsgewijs.

Geluiden als WAR en AoC lees je dan wel in OOC / kinchat en dat is zonde. Kortom: we willen End level gameplay en minder high level gameplay.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

---------------

quote:
Jorgasme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Ben daarom ook met mn vijfde char bezig en dat geef je ook wel weer een Boost. Deze char kan Forochel wel doormaken, maar zonder werd ik al gemakkelijk 50. De meeste Imlad Balchort quests sloeg je tochwel over en de groupsquests in MM zoals Thunder in de Mountains of Towering champ hoef je niet te doen. Ook Fornost en Garth Aragwen hebben mn laatste twee chars niet meer aangeraakt en toch werd ik zonder grinden rond Urugarth 50. De nieuwe gebieden als zuid Trollshaws, Oost MM en nu met Forcochel hebben lekkere xp om flink door te boosten.

Ze kunnen beter 2 nieuwe raid gebieden openen ipv nieuw gebied, om de 50'ers tevreden te houden. Want volgens mij zijn er heel veel 50 'ers en minder mensen die nieuw toetreden verhoudingsgewijs.

Geluiden als WAR en AoC lees je dan wel in OOC / kinchat en dat is zonde. Kortom: we willen End level gameplay en minder high level gameplay.
Ja dat bedoel ik. Ik had mijn 3e char (captain) pre book 13 geleveld, eigelijk helemaal solo omdat al me maten gestopt zijn en had nergens problemen met quest tekorten. 1 t/m 50 was al prima mogelijk welke gat voor solo play boek13 nou eigelijk moet oplossen? Had er een paar leuke 6mans en een nieuwe raiding a-la Rift ingestopt en 20 ipv 100 solo quests, dan had iedereen iets nieuws gehad. Vage update voor de Annuminas instances die de meeste toch al eens gedaan hebben ondanks de nogal ontoegankelijke opzet. Jammer.. maar bij de expansie ben ik er wel bij, athans zodra AoC saai gaat worden ;)
quote:
JohnnyV76 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:48:
ach.. ondanks de inbalance vind ik het nog steeds erg leuk om als creep te spelen.

Dankzij mn lifetime abbo kan ik het ook rustig blijven doen :)

Het is gewoon zo veel leuker om een freep te killen dan andersom en helemaal om de bekende angsthazen (high star freeps) die achterin freep raids vertoeven eens lekker te pakken als we een keer helemaal omgelopen zijn via het water naar EC en ze keihard van achter plat te walsen.
LOL inbalance...hallo wakker worden Johny. Juist nu is er goede balance veel gevechten moeilijk keeps te pakken. De tijd dat wij in 1 uur alle keeps pakten was ook niet leuk. Complimenten voor de creeps defending TR was echt goed gedaan _/-\o_ Maar inbalance is er nu niet moeilijk keeps pakken moeilijk keeps defenden dat is toch waar het om gaat niet om de easy kills maar om de mass foghts. Maakt mij eigenlijk allemaal weinig uit,,, alleen als jij graag stars wil hunten waarom dan na een paar deads :'( gelijk warg raid opzetten stars terug halen? 8)7

Of zie ik dat verkeerd :)

Maar wel leuke avond gehad veel kills enkel suicides maar.. zeker weer de moeite waard na 2 weken afwezigheid. Maar was zeker een geslaagde avond tot morgen raidkever

ps het is gelukt me het renamen van je gf warg? Of is raidvlo niet de "oude" kakteef?

Bobbie1980 wijzigde dit bericht 09-05-2008 08:55 (23%)

er waren gisteren voor het eerst sinds 2 weken weer meer freeps online dan creeps ja. Wat wel jammer was was dat de freeps 1 of 2 rangers hadden gerolled terwijl ze al in de meerderheid waren. Kan me niet herinneren dat de creeps de laatste tijd een troll gerolled hadden.

Sterren en deads kan me echt niks schelen hoor. Ik weet dat ik vaak op de raid assist sta omdat ook mn kin maatjes erop uit zijn om me om te leggen. Goede taktiek trouwens gister... denk dat er een stuk of 3 a 4 burglars in jullie raid waren en die liepen samen en ik vermoed dat een daarvan raid assist target was. Ik werd kocked down en meteen vlogen de pijlen op me af en was ik dood voordat ik weer iets kon doen...
Nee ik vind het niet erg om dood te gaan maar om zo massaal gezerged te worden zonder een kans om iets te doen vind ik nou ook niet echt feest. Op een of andere manier zijn de meeste freeps verblind door het halen van makkelijke renown "by any means possible". Ze vergeten alleen dat ze het zo voor een hoop mensen verpesten en die mensen over zullen stappen op andere games. En als er straks geen creeps meer over zijn...sja lastig renown halen.

Oh en over dat vermeende warg squad....
Ik heb iets van 1,5 uur in de raid gespeeld maar toen de freeps lug overnamen was de lol er een beetje af. Onze raid was op een gegeven moment nog maar 3/4 vol nadat er wat high rank spelers weggegaan waren. Het leadership was aan mij overgedragen maar ik had niet echt zin om de verantwoordelijkheid op me te nemen en zeker niet met een gekreupelde raid.

De ene volle (of mss wel 1,5) raid was bij lug ingegraven met TAR om de freeps heen en toen we naar TR mapten om daar met de defense te helpen hebben we de freeps het CP in gejaagd en toen had ik eigenlijk geen zin meer. Ik heb toen tegen raidvlo (voormalig kakteef) mijn vrouw gezegd... kom we gaan even met zn tweeen spelen... tenminste eerlijkere gevechten en meer infamy per kill.

Ik moet wel zeggen dat er nog een paar andere wargs liepen maar wij zaten met zn tweeen in een FS. Als je dat een warg squad noemt....

oh en met inbalance bedoel ik de skills van de freeps vs die van de creeps en dan met name op CC gebied!

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

It's me, Mario!

quote:
Ga monsterplay spelen op Evernight, dan zie je dat je het volkomen verkeerd hebt. Het is gewoon inba, heel simpel. Freeps moeten ze eens flink nerfen zodat het CC vs CC gelijk word getrokken.

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:43:
er waren gisteren voor het eerst sinds 2 weken weer meer freeps online dan creeps ja. Wat wel jammer was was dat de freeps 1 of 2 rangers hadden gerolled terwijl ze al in de meerderheid waren. Kan me niet herinneren dat de creeps de laatste tijd een troll gerolled hadden.

oh en met inbalance bedoel ik de skills van de freeps vs die van de creeps en dan met name op CC gebied!
Geen troll in dagen? Crasher, gisteren eergisteren ook trol nadat wij alles keeps hadden :) Maar Johny, was wel weer erg leuk ik was bij Lug capture wij waren met 1 raid! Het idee was wij lug attacken zo lang mogelijk volhouden terwijl 1.5 raid van newbs TR konden pakken, maarja draat trapten jullie mooi niet in dus moesten wij lug maar pakken. Vervolgens geprobeerd TA te pakken LOL suicide terwijl ik afk was iedereen naar TA en op tyrant toen ik terug kwam direct naat TA gereden was nog net op tijd om gekiled te worden 8) En wij waren niet in meerderheid minimaal 1-2 creeps raids at TR en zeg nou niet dat het niet zo is.. Wij hebben met 2.5 raid en 2 rangers gewoon wiped.. Jullie hadden daar zeker goed gespeeld _/-\o_ maar dat had je met 1 raid noooooiiit tegengehouden.

Vanavond weer :9

ps Johny no offence, just enjoy. Maar als je warg raid formed try to stay a bit :P

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws