Gathering of Tweakers

Quicksearch
It's me, Mario!

quote:
Hurtebise schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:40:
[...]

Vind de stijl te modern en gewoon niet in de sfeer en de stijl van de game passen.
Modern is goed, alleen de kleurcombo's zijn door de grootste moffo ter wereld gekozen. Ik doe zelf de opleiding Media & Design (Multimedia) dus vind het best triest om dit soort zaken te zien. :'(

Maargoed, ze mogen wel eens wat doen aan het crafting panel, die is echt te klein. :(

quote:
MOAW schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 08:33:
[...]

Maargoed, ze mogen wel eens wat doen aan het crafting panel, die is echt te klein. :(
*Eens. Veel en veels te klein. Je kan amper zien wat je kan maken.
Gister weer extra level erbij, 20. Kan je eindelijk heavy armour en een bow dragen. Moet wel zeggen dat een goede bow veel scheelt. Voordat dat iemand bij je is is hij al behoorlijk gehavend. :P

Nu vlug omhoog met mijn crafts en dan kan ik mijn recepten eindelijk lezen, loop al een tijdje met iets van 15 recepten te zeulen. :P
Recepten zijn een hel. Ik heb een heel karakter vol met single use tailoring recepten als opslag :x

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

It's me, Mario!

Vandaag heb ik de freep side vaarwel gezegd, ik ga niet meer gewoon questen en raiden. Alleen nog monsterplay totdat mijn subscriptie afloopt.

Het was een hele mooie game, maar door Turbine zijn rare fratsen en persoonlijke problemen heb ik geen reden meer om dit spel te spelen. Maargoed, ik heb nog 1,5 maand! :)

quote:
MueR schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:17:
Recepten zijn een hel. Ik heb een heel karakter vol met single use tailoring recepten als opslag :x
Dat is inderdaad wel een idee, om ze morgen eens te mailen naar een andere char van me. Wat kost mailen eigenlijk? Heb het nog nooit gedaan.
Net weer level omhoog, op 21. Nog 1 barrow downs quest en dan is die ook klaar. :9 Alleen malin nog.
Zo, vandaag flink aan het spelen geweest. Van level 18 naar bijna 21. Vanavond was vooral leuk, toen met een fellowship in the barrows zowel `find Malin' als `defeat Boneman' als `ruins of cardonan' (of iets wat erop lijkt) en ondertussen nog wat gemakkelijkere quests in de barrows die ik al had gehaald, maar die een ander fellowmember nog niet had.

Nu moet ik alleen nog weer wachten tot het donker wordt, zodat ik bij die geest langs kan.
Wanneer en waar kan ik eigenlijk een paard kopen? Ik meende dat dat vanaf level 20 kon, maar het kon niet bij een stable master, dus het zal nog wel niet kunnen denk ik?

The Flying Dutchman

Paarden kan je vanaf level 35 kopen (of je moet die vervloekte gold edition hebben, dan krijg je er een, bedankt codemasters...)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

Ah, dat wordt nog even flink doorspelen dan! (Maar helaas niet vandaag)

The Flying Dutchman

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MADG0BLIN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:53:
[...]
Nog 1 barrow downs quest en dan is die ook klaar. :9 Alleen malin nog.
En daarna de great barrow instance in :P >:)

euh...ja

It's me, Mario!

quote:
MueR schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:39:
Paarden kan je vanaf level 35 kopen (of je moet die vervloekte gold edition hebben, dan krijg je er een, bedankt codemasters...)
De bree-town steed waar jij naar wijst is wel zo'n 15% sloomer als de normale lvl35 horses he. :P

alvestedentocht!!

Nog frustrerender is dat je eindelijk level 35 bent (nu 36) en dat je tijdens een auction house rondje niet rekening gehouden hebt dat je eigenlijk voor een paard aan het sparen was.. :( zit nu met 1g en 500s en dat sparen gaat traaaag... :(

Angst is de moordenaar van het verstand

quote:
MOAW schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:16:
[...]

De bree-town steed waar jij naar wijst is wel zo'n 15% sloomer als de normale lvl35 horses he. :P
Dat is het punt niet. Turbine heeft dat paard gemaakt als cadeau voor hun lifetimers en founders. Codemasters moet het weer commercieel doen, en heeft tot op de dag van vandaag niets gedaan voor deze groep mensen.

Was weer een goede avond voor de quests. Met een leuke groep uit de kinship de buurt van trestlebridge verkend. Ging weer lekker en weer level omhoog. :)
Daarna nog even voor iemand uit de groep wat extra armour gemaakt. Sommige recipes zijn best aardig.

MADG0BLIN wijzigde dit bericht 04-05-2008 22:38 (26%)

Region name change: EvenSwim

De info is handig maar het microsoft design met grote Windows Mediaplayer knoppen, vind ik niks. Daarbij is mn overzicht een beetje kwijt en scroll ik me lam tussen de quests.

Forochel ziet er goed uit. De Shivering Beaks / Grim Beaks zien er goed uit. Het gebied is goed te doen en veel quest bosses zitten op 4K. Daarbij 3 BS gevonden ( 2 beren en een Guaradan omringed door 3 fierce wolves) (ziet er goed uit).

Kreeg een BS en een Glorious Edhel Token als present.

LM doorgeleveld naar 23, kortom leuke vrije LOTRO dagen gehad :)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

iemand in forochel die mega mammoet al tegengekomen? ik was een beetje de boel aan het verkennen, spawnt er ineens z'n mammoet een paar meter naast me, lvl52 met dik 50k morale. Ook iets van 10 van die guaradan's er omheen, ben dus snel doorgelopen :)

Het vissen is wel aardig, vind het alleen een beetje te snel gaan.
met 10-15 minuten vissen zit je al aan 10 levels, de cap per dag... (en dat met de standaard rod)

In FFXI deed ik er meer dan 2 uur over om 1 level omhoog te gaan...

RonnieB82 wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:44 (32%)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

It's me, Mario!

Die 50K Mammoth is door een LRM op de US servers gesolo'd. :P

Kheb hem ook al gespot ja. Ik moet hem nog doodmaken, hij dropt een crafting item voor me waarmee ik de Torahammas Cloak can maken.

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Ik heb ondertussen al 3 Beryl Shards als present mogen incasseren, en dat terwijl ik maar weinig (niet ei'k) naar tokens aan het grinden ben. Slechts wat ik tegengekomen ben met book 13 afraffelen en enkele drops in de Rift.

Creepside presents zijn crap, niet meer dan een paar silver waard en/of te hoog geclasseerde dingen (kan ik zelf wel gebruiken, maar er zijn genoeg lagere rank creeps die er niets aan hebben).

Nu met de map vrijwel altijd rood (meeste freeps zijn Forochel aan het verkennen) heb ik wel lekker de rust om stevig rocks te grinden en stapels potions aan te schaffen (die er weer net zo hard uitgaan met die chainstunners, maar dat ter zijde). Leuke bijvangst is dat ik nu meer dan 1 gold op mijn warg heb niet echt nodig maar altijd handig :+ ).

Ik word helemaal gek van de freep CC, het is tegenwoordig heel normaal om 5 CC's icm debuffs tegelijk te mogen ontvangen waarvan de kortste 30 sec duurt en de langste 2 minuten (!). Eea stackable op natuurlijk :( Soms lijkt het wel of ik helemaal geen movement meer heb, slowmotion tot het maximum :(

Er zijn momenteel zwermen met Defilers, je zou denken dat je als warg/reaver/BA in een gouden schaaltje zit, maar helaasch denkt 90% van de Defilers dat ze dps zijn en zich in melee-range moeten zijn . . .
Er zijn al verschillende raids gewest waar niet meer dan 4 Defilers mee mochten.

Bijkomend voordeel is dat er ook greendot Defiler farming Freeps in EM komen, en dat zijn vaak niet de meest ervaren EM freeps (denken bv dat je in EC volkomen veilig bent, of dat je als LM geen stun-immunity nodig hebt :D ).

Mooi staaltje meegemaakt toen tijdens de stille uurtjes een LM z'n pet op de npc Orcs afstuurde _O- , tja dan vraag je om een pak slaag en wegrennen naar EC als er een Warg in de buurt is helpt je dan echt niet meer :) 'your mighty blow topples Loretard :Y)

Zelf ook een Difiler aangemaakt en met wat kinnies meegehobbeld als er weinig Difilers aanwezig waren. Dat iedereen in de gaten houden om te healen is nog niet zo makkelijk en mijn stealth mode mis ik wel heel erg (om niet te spreken van het gebrek aan maps :'( ). Toch redelijk vlot naar R1 geduwd en bij elkaar al 50K dp gespendeerd. Ik zal m'n Defiler zo nu en dan wat buiten laten spelen om te kunnen ranken, ik heb nog genoeg dp om signature te maken zodra ik R3 ben :).

Zaterdagavond eerst in de Rift bezig, gezellig babbelend over EM met een R6 hunter waar ik vaker mee Rift en Helegrod doe en maakte ik 'm een complimentje dat ik 'm nog geen DF heb zien doen (doe ik 2 keer per uur vertelt 'ie me dan, maar wacht iig niet op cd :+ ). Vraag ik 'm of hij me aan het spamtracken is de hele tijd. Jazeker, want jij rolt met Angbands vertelt 'ie dan, bedank ik 'm vriendelijk en vertel dat ik wel steeds wist wanneer de freep-raid er aan kwam :D .

Na de Rift weer met mijn warg verder en jahoor, daar is mijn favo hunter weer, eerst onsnapt 'ie met DF (terecht, want z'n fellows waren alweer aan het rennen en hij had mee belangstelling dan goed voor 'm was :P , maar wat later toen 'ie blijkbaar wel op z'n fellows rekende, had ik 'm toch te pakken :Y

Ik maak mezelf mateloos populair bij de freeps. Naja, de ene hand wast de andere zullen we maar zeggen :) En zolang het met enig respect en skill gaat heb ik er geen probleem mee. Zo zag ik op een gegeven moment een (bij creeps goed bekend staande) burg vanaf de Tol-brug het water inspringen. Ik er achteraan omdat ik verwachtte dat 'ie achter een gewonde creep aanzat maar geen combat te zien in het water. Nu zijn burgs nagenoeg niet te verslaan 1v1 maar tegen deze wilde ik het toch wel proberen omdat ik er op rekende dat 'ie niet gelijk om z'n fellows zou gaan roepen. Het gevecht duurde toch wel even maar ik kreeg 'm niet verder dan halverwege z'n morale. Natuurlijk kon ik op disapear drukken en veilig wegkomen maar in zo'n situatie misgun ik iemand z'n renown niet, dus deed ik disapear en double/pounce om daarna het onderspit te delven. Verdiend is verdiend.
Later probeerde ik dezelfde burg in een raid alsnog te verschalken, het is me nog niet gelukt maar krijgen zal ik 'm :P

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Baby, Vissie, Gamepie

Ondertussen is mijn Captain lvl 22 geworden (sig nog aanpassen zie ik 8) en is hij in een heavy armor (crafted leggings, helmet, chest, …) gehesen. Meer armor, lekkere bufs. Toch slaag ik er omzeggens niet in om pakweg solo een groep van meer dan 1-2 mob(s) van gelijke level aan te vallen, zonder erg gehavend of dood uit de strijd te komen. In party gaat het moeiteloos en kan je een erg belangrijke bijdrage leveren, ook al is er geen minstrel bij.

Valt dus niet mee als je een guard gewoon bent.

Welke tips heb je naar armor attributes plusjes (fate, agi, will, might), wapens (1H/2H), shield, spells en skills. Gebruik nu een 1H + shield. En een lvl 20 banner die might en power bijgeeft. Of komen er later skills bij die je makkelijker laten solo'en.

EVE-Online (Miss Taheira), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin)

It's me, Mario!

Gister trouwens nog Scy, de eerste Rank 4 Defiler van de EU servers, gekilled. Hij had 0 deaths en rond de 600 kills. Totdat ik een ranger rollde. :+ Die gozer was zo pissed. :P

Maargoed, toen ik hem vertelde dat ik het was kon die er wel om lachen, want hij gaat toch wel een keer dood. :)

too old to die young

Volgens mij telt een kill van een troll/ranger niet, net zo min als van een npc, je ranking heeft er iig niet onder te lijden.

Ik heb het niet zo op die ~lamerangers die er zo vaak op Eldar te vinden zijn en niets anders doe dan de combats verkloten door doelloos creeps te targetten. Meestal negeren we zo'n lamstraal en soms, als blijkt dat het niet alleen een ~lameranger is maar ook nog een bange scheitert, en als de situatie de ruimte geeft, dan pletten we 'm keer op keer.

Rangers en trolls moeten zich bezig houden met keep-taking of steun bieden als er een te groot onbalans is.
't Is best wel lame om door een nutteloze ~lameranger van 90% morale berooft te worden en dat er dan een leecher met de kb aan de wandel gaat.

~lamerangers (en dan bedoel ik dus degenen die lame spelen) kunnen er op rekenen dat ze wat extra aandacht krijgen op het moment dat ze weer met hun normale freep EM inkomen. Dat weten ze echt wel en die 'helden' zie je dan ook zelden terugkomen na hun ~rangersessie.

Het zijn niet alleen ~lamerangers maar net zo goed ~lametrolls die zo nu en dan he tspel komen bederven.
Gisteren ook zo'n 'heldhaftige' troll: We waren Toll-bridge aan het verdedigen tegen een veel te grote overmacht. Freeps durven meestal niet zo door te douwen als het er op aankomt dus viel het een beetje stil. Komt er een ~droll die na wat klappen gaat staan schuilen en vraagt of wij het soms zo leuk vinden om dood te gaan :? :? Ik was met m'n Defiler en zijn morale was amper onder de helft gekomen tijdens de gevechten.
Gelukkig waren de freeps net zo bang voor de 'schuilende' (nee een troll achter een boompje zie je niet _O- ) ~droll als de ~droll voor hun |:(

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Mijn captain (level 30 momenteel) wandelt rond met een 2h weapon en improved banner of hope. Ik persoonlijk ben richting Might/Will/Fate aan het kijken, aangezien captains wel erg power-hungry zijn.

It's me, Mario!

quote:
botoo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:40:
Volgens mij telt een kill van een troll/ranger niet, net zo min als van een npc, je ranking heeft er iig niet onder te lijden.
Die gozer liep heel de tijd te roepen: "Yay! Still no deaths even after 600+ kills". En aangezien hij nederlander is en ook nog eens in dezelfde stad woont als mij, wat erg toevallig is, ging ik maar eens mijn laatste tokens erdoorheen helpen.

Verder heb ik alleen wat rank7-8 creeps lopen vervelen, omdat ze allemaal wisten wie het wel moest zijn. :P

Maar ik begrijp je verhaal wel, vaak zijn het noobs die rangers/trolls in gaan zetten terwijl het net zo lekker gaat met raids vs raids. :'(

too old to die young

Opscheppen met 600+ kills 0 deaths is idd niet bijzonder slim en dan kan/mag/moet je wel een tegenreactie verwachten :)
Overigens is 600 vs 0 imho een duidelijk signaal van leechen :r

It's me, Mario!

quote:
botoo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:09:
Opscheppen met 600+ kills 0 deaths is idd niet bijzonder slim en dan kan/mag/moet je wel een tegenreactie verwachten :)
Overigens is 600 vs 0 imho een duidelijk signaal van leechen :r
Nee hoor, ik heb de laatste 3-4 dagen met hem gegrouped en hij speelt toch aardig aggresief, hij is dan ook de eerste die rank4 was en 7.5K morale haalde. Maar er zijn ook erg veel defilers die alleen leechen en melee doen. 8)7

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws