Wat gebruik je als SMTP? Je eigen domein?quote:
Kan zijn dat je bij gprs, de smtp server van je telco provider moet gebruiken
en bij WIFI je ISP smtp server.
Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM
GoT Index » Apple Talk » [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Wat gebruik je als SMTP? Je eigen domein?quote:nelisb schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:44:
email ervaring met email?
ik kan via gprs en wifi wel ontvangen maar geen mail versturen.
ik heb een eigen domeinnaam met daaraan een email account.
wie o wie weet raad?
Hoedje wijzigde dit bericht 21-03-2008 15:28 (85%)
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Harem ©2004
Het is in principe een software issue. maar ik verwacht eigenlijk niet dat Apple dit zomaar zal gaan toevoegen. Er is bijv. ook nog niets over bekend gemaakt als evt. onderdeel van de 2.0 software.quote:Harem.nl schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:02:
Ik twijfel toch nog steeds zeer of ik er eentje laat meenemen uit de VS. Mijn grootste struikelblok is toch echt dat er geen bestandsoverdracht mogelijk is dmv bluetooth. Mocht de software geupdate worden is het dan eventueel wel mogelijk of is het echt een hardware issue?
Bodies, rest and motion fighting night and day. Well it's kill or be killed and one day we'll get the best of them...
Nobody seems to care, nobody ever learns.
Services installeren, bij Settings kan je dataverbruik zien.quote:Puck schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:17:
Is er eigenlijk een manier om GRPS gebruik een beetje in de gaten te houden? Dat ik het snel kan activeren als de iPhone data wil ontvangen/verzenden. Ik heb (nog) geen Web & Walk dus wil het beheersbaar gebruiken.
De data roaming setting zorgt ervoor dat je kunt voorkomen dat er een dataverbinding wordt gemaakt als je in het buitenland via een "vreemd" netwerk verbinding hebt.quote:Puck schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:00:
Settings van EDGE of van Services? Ik gebruikte voor het aan en uitschakelen van EDGE al de BossPrefs app. Ik vraag me ook af hoe de "Data Roaming" setting van invloed is op GPRS. Kan iemand me dit vertellen?
Inderdaad, Apple wil die iPhone het liefst zo closed mogelijk houden, vandaar dat alles verplicht via iTunes moet, en dat je er alleen bestanden op krijgt die iTunes goed keurt (dat er alternatieven zijn weet ik, en dat het gehackt is ookquote:Hoedje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:30:
[...]
Het is in principe een software issue. maar ik verwacht eigenlijk niet dat Apple dit zomaar zal gaan toevoegen. Er is bijv. ook nog niets over bekend gemaakt als evt. onderdeel van de 2.0 software.
Een bluetooth connectie met iTunes zou dan een gulden middenweg zijn.quote:Muthas schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:13:
[...]
Inderdaad, Apple wil die iPhone het liefst zo closed mogelijk houden, vandaar dat alles verplicht via iTunes moet, en dat je er alleen bestanden op krijgt die iTunes goed keurt (dat er alternatieven zijn weet ik, en dat het gehackt is ook). Vandaar dat bluetooth bestandsoverdracht heel onwaarschijnlijk is.
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Bodies, rest and motion fighting night and day. Well it's kill or be killed and one day we'll get the best of them...
Nobody seems to care, nobody ever learns.
Harem ©2004
Wifi is ook een goeie, ik dacht zelf eerder aan bluetooth omdat dat meer voor Peer 2 Peer gemaakt is.quote:Hoedje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:35:
Gezien de focus van Apple op wifi en de hogere bandbreedte van wifi lijkt me een synchronisatie mogelijkheid via wifi eigenlijk logischer dan via bluetooth. Dat zou dan immers ook voor de iPod touch en evt. toekomstige iPod modellen met wifi gebruikt kunnen worden. Op zich heeft Apple nu al zoiets met de Apple TV. Maar de tijd zal het leren
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Apple lost dat opzich wel goed op, met die activerings code voor de Apple TV. Zou ook perfect werken bij de iPhone.quote:Geqxon schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:46:
[...]
Wifi is ook een goeie, ik dacht zelf eerder aan bluetooth omdat dat meer voor Peer 2 Peer gemaakt is.
Syncen via WiFi kon eerst ook met Windows Mobile 5, maar dat is er om veiligheidsredenen uit gehaald. Op zich wel een goede, want wat als een andere computer in het netwerk zich voor doet als mijn Macbook?
Verder zou je op deze manier ook de iPhone kunnen intergreren met een AppleTV. Draadloos vanaf je iPhone content naar de AppleTV streamen.
Een foto sturen of ontvangen via bluetooth kan moet toch wel kunnen? Dat doen mijn vrienden en ik nog al veel.quote:Muthas schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:13:
[...]
Inderdaad, Apple wil die iPhone het liefst zo closed mogelijk houden, vandaar dat alles verplicht via iTunes moet, en dat je er alleen bestanden op krijgt die iTunes goed keurt (dat er alternatieven zijn weet ik, en dat het gehackt is ook). Vandaar dat bluetooth bestandsoverdracht heel onwaarschijnlijk is.
12" PowerBook / 13" MacBook black / 20" Cinema Display / 3.5" iPod Touch / last.fm
Gelukt probleem verholpen, vriendelijk bedankt.quote:Muthas schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:52:
Kijk in [iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties, en daar even zoeken naar YouTube GPRS fix
racoon wijzigde dit bericht 21-03-2008 19:05 (15%)
FireStarter wijzigde dit bericht 21-03-2008 20:08 (41%)
hai2u
Uuh, ik weet niet hoe ze er in komen, maar gewoon Contact verwijderen werkt niet? Of zijn ze bij bestaande contacten geplaatst? Dan moet je Wijzigen drukken en dan de delete knopjes voor de mailadressen.quote:racoon schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:33:
in de contacten staan een hoop e-mail adressen , deze heb ik er zelf niet ingezet , hoe krijg ik deze er uit?
XBL/PSN: Freeply
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Talk » [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea