Gisteren eerst nog even EM in geweest, maar op Gilrain is EM niet echt spannend op het moment, niks anders als een beetje grams camping, er zijn ook maar slechts een handjevol creeps echt actief geloof ik.
Na een half uurtje toch maar weer met andere dingen bezig gegaan, en daarna weer een rift run gedaan.
Ditmaal met wat meer ervaren spelers (behalve ik dus nog

), en dat was goed te merken.
De weg naar Barz ging zonder een death, dus so far so good.
De 1e poging bij Barz ging erg goed, tot de 3e wave met adds. De ministrels krijgen ineens dikke klappen, waardoor ze niet lekker meer kunnen healen. Er kon nog wel het 1 en ander gerest worden, maar helaas niet snel genoeg om de rest in leven te houden om de overgebleven adds te killen.
En Barz had nog maar 40k op de teller
De 2e poging liep al een stuk lekkerder, tot het einde van de 2e wave. Daar hadden we al een death, en een losrennende slavemaster. Hadden we dat eindelijk onder controle, klapt mijn internet eruit. (lekker, de eerste keer in 2 jaar dat ik DSL problemen heb, krijg ik ze tijden een Rift run).
Na mn router gerest te hebben, ik weer snel inloggen, en ik kom middenin de 3e wave terecht.
Erg veel chaos, en ministrels die klappen krijgen. (niet gek als er ineens een guard wegvalt)
Opeens krijgt de tank die Barz bezig houd dikke klappen, en kan niet gehealt worden.
Tank dood, en Barz los, dat is niet leuk als je al druk bezig bent met de 3e wave.
Had wel snel de aggro van de ministrel af, maar met nog 4 andere adds die rondrennen, is het lastig om de ministrels vrij te houden, en niet snel erna lagen we met zn allen weer plat.
Blijf het nog wel lastig vinden om de ministrels vrij te houden van mobs, vooral met die grote waves zoals bij barz, is het slecht te zien door wie de ministrels aangevallen worden. (en met mijn gear/virtues nog lang niet op pijl heb ik ook vaak meer dan 2 hits nodig om aggro te pakken)