sinds ik lvl50 ben, en een beetje gear begin te krijgen, ga ik ook steeds vaker met de kin mee de instances in.
Eerst al een paar keer de run gedaan in CD, om voor een aantal kinmates de slime te halen.
Ging allemaal erg lekker, bij de eerste run moesten we zelfs nog de key halen, dus daar hebben we wel even over gedaan!
Gelukkig dropte er een hele leuke 2H axe, die ik nu graag gebruik bij het solo'en en in EM
Afgelopen weekend moest het er echt van komen, we zouden rift induiken.
We hadden een redelijke RAID bij elkaar, ongeveer 80% kinmembers, alleen wel een stuk of 3/4 groentjes. (waaronder ik

)
In het begin nog wel even wat gestuntel, wat een aantal wipes met zich meebracht. (met slechts 1 ervaren tank (van de 3 tanks) is het nog best pittig om de healers vrij te houden)
Onderweg naar barz(?) ging het steeds beter, en ook steeds vlotter zonder fouten.
1e poging Barz ging ongelovelijk fout, een nieuwe tank kreeg de taak om barz bezig te houden, maar wist dus nog niet af van die fatale aanval van hem 'i gnaw your bones' (ofzo), en legde dus snel het loodje.
Toen was zijn ministrel natuurlijk direct aan de beurt, en zorgt voor wat chaos in de groep.
Natuurlijk gebeurde alles net voor de 1e wave, dus we hadden het lekker druk, en kregen het niet voor elkaar om die te clearen. dus dat was wipe1.
2e poging ging al een stuk beter, de ervaren tank nam barz op zich, en hield deze lekker bezig.
1e wave met adds werden netjes afgewerkt, totdat de 2e wave werd losgelaten.
Helaas alle mobs in exploit mode, dus we konden ze niet aanvallen, maar af en toe kwam er wel even 1 tijdelijk los.
Erg irritant dus, en ondertussen maar doorgegaan met barz aanpakken.
uiteindelijk kwam toch de 3e wave ook los, en blijkbaar door alle actie, kwamen de overgebleven adds van de 2e wave ook nog eens los!
Veel klappen kunnen incaseren, maar we kregen het niet voor elkaar om alles naar de vlakte te werken.
3e poging ging ook niet lekker, de tank had geen lekkere aggro op barz, waardoor deze de groep insprinte tijdens de 1e wave, en dan ook nog eens die vervelende aanval losgooide.
daarna toch maar opgegeven, veel gear was al behoorlijk aan het stukgaan, veel hadden ook een 600s+ repairbill
Al met al toch een aardige eerste poging rift voor mij, en ik kijk al uit naar de volgende