Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Certified nutcase

Gisteren maar eens getest of het iets uit zou maken als ik mijn 9600 GT SSC zou downclocken...eerst van 740 naar 730, geen verschil...naar 700...ik kon al iets langer online blijven..

Na wat research zag ik dat de originele clocksnelheid van de 9600 GT 650 Mhz is, dus naar 650 gezet en waarempel...ik kan online blijven en dat gaat enigszins ok...framerate dropt regelmatig, maar hij blijft stabiel...

Uiteraard ga ik hem niet op 650 laten staan, daar koop ik geen SSC versie voor natuurlijk. Toch lijkt dit te bevestigen dat het stroomverbruik teveel is voor mijn 400 Watt powersupply. (die ook al niet echt top is ofzo) Kan me namelijk best voorstellen dat die kaart op 740 Mhz, meer stroom vreet dan dat hij doet op 650 Mhz...ik wil het echter nog even afwachten, als het goed is komen er maandag nieuwe drivers. Eerst eens zien of dat wat helpt, zo niet dan kan ik altijd nog eens kijken of er een nieuwe power supply gaat komen.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 06 augustus 2002

Wel een lvl 41, maar gisteren voor het eerst in een kip veranderd.
Lachen, ziet er totaal niet uit.
En een wolf om zeep helpen gaat ook niet echt.
Heb nu zo'n quest gekregen dat ik overal kippen tot rust moet brengen.

En even een ander vraagje.
Door omstandigheden heb ik enkele weken niet kunnen spelen en gisteren zag ik dus dat er een spring festival is. Ik heb dat questje van die Bullboarer gedaan en ook die vent met die bloemen in Bree, maar zijn er nog meer spring quests? Zo ja, waar?

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
Rappel schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:12:
Codemasters FTW !

Na 2 maanden en 20 dagen hebben ze eindelijk mijn character transfer gecomplete _/-\o_

wooooooooooooooooooooo
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of verdrietig voor je moet zijn omdat het zo ZIEKELIJK lang heeft geduurd.

Maar ik ben iig blij voor je dat je je character weer terug hebt. ;-)

Heel erg helaas ga ik een pauze van 2 maanden nemen. Studie is eigenlijk gewoon te druk, en ik heb sinds kort een vriendin wat het ook niet rustiger maakt. Ik gamede nu op het laatst eigenlijk alleen snachts van 0100 tot 0300 1 a 2 dagen, en soms een zaterdagmiddagje. Dus dat was ook gewoon niet echt de moeite waard.
Maar ik vermoed dat ik als mn collegejaar is afgelopen, ik er echt wel weer bij ben. Heb iig nu al weer zin om verder te spelen. =D

Gister ook nog ff het spel aan mn vriendin geleerd, en ze vond het zowaar leuk! =D Ze heeft met plezier de hele intro van de elven doorlopen zonder enige problemen (goed, nu hielp ik wel, maartoch :P ). En ze had geen enkele problemen met de besturing enzo, en dat vond ik wel redelijk knap, aangezien ze totaal 0,0 ervaring verder heeft met games. O+
Ze snapt nu iig wat ik er zo leuk aan vind om te spelen, alleen gaat ze het zelf niet spelen. Maar dat is toch een aardig resultaat vind ik. :)

Ik ben overigens nog wel (ja, vlak voor mn abbo ophoud) met een burglar als alt begonnen, en ik vind dat ook wel ontzettend leuk. Lvl 21 nu inmiddels. Ik mis wel een beetje het zelf kunnen healen, en het altijd welkom zijn in een FS van een minstrel, maar het sneaken en op lvl 21 250 damage doen is ook wel ontzettend cool. :)

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
vage schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:43:
En ja een HNT is wel vet, niet zo veelzjdig als een BRG maar die getalletjes boven de mobs zijn zo leuk hoog :)
Wij zijn ook niet veelzijdig. Wij hebben een ego groter dan de Balrog, trekken veel te veel agro en hebben de DPS om onze woorden kracht bij te zetten :D

Overigens heb ik het 2e deel van mn Rift run weer opgekrabbeld op mn TweakBlog.

*O* *O* Rappel is terug *O* *O*

MueR wijzigde dit bericht 21-03-2008 11:29 (3%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Relaxion LuxeLAN
Reg. datum: 01 september 1999

quote:
Ltje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:42:
Gister ook nog ff het spel aan mn vriendin geleerd, en ze vond het zowaar leuk! =D Ze heeft met plezier de hele intro van de elven doorlopen zonder enige problemen (goed, nu hielp ik wel, maartoch :P ). En ze had geen enkele problemen met de besturing enzo, en dat vond ik wel redelijk knap, aangezien ze totaal 0,0 ervaring verder heeft met games. O+
Ze snapt nu iig wat ik er zo leuk aan vind om te spelen, alleen gaat ze het zelf niet spelen. Maar dat is toch een aardig resultaat vind ik. :)
Hmm goed idee :P De mijne klaagt ook wel eens dat ik teveel speel.

Zit trouwens op SnowBourne bij de Dutch Dunedain kinship met een lvl31 hobbit guardian (Berilas). Heb ook nog een lvl 31 man champion maar daar speel ik niet echt meer mee (EdwinB).

EdwinB wijzigde dit bericht 21-03-2008 11:47 (12%)

Bug? Feature!

Goh, dat die naam nog niet is aangepast door een GM .. Op Laurelin zou je waarschijnlijk een rename krijgen voor je champion :P

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 17 april 2006

Ik heb eens naar book 13 gekeken (echt ownage trouwens), maar worden deze en daaropvolgende boeken betaald? Zoiets staat me bij... en zo ja, voor hoeveel ongeveer?

Certified nutcase

Nee, er komt jaarlijks 1 grotere update uit, dat is een betaalde expansion, de overige "book-updates" zijn gratis updates en komen gemiddeld zo eens in de drie maanden.

Wat de betaalde expansion gaat kosten is nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik weet wel dat ik hem hoe dan ook ga aanschaffen.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Bug? Feature!

Ik wel in ieder geval. Ik schat dat hij rond de 30 euro gaat komen.

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Betaalde X-pack gaat tussen de 20 en 30 euro kosten. (kan de bron niet vinden.. maar heb het gelezen in een interview)

Bug? Feature!

Zeau.. Gisteren weer de eerste 3 bazen in de Rift omver geblazen. Dit keer zelfs zonder wipes op de bosses :D

Reg. datum: 11 juni 2001

Ik heb al eens eerder naar dit spel gekeken en ben nu ook de demo aan het downloaden.
Maar is het goed mogelijk en is het dan ook leuk om het spel puur in je eentje te spelen? Of heb je echt een clan nodig wil je fatsoenlijk kunnen spelen?
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
MueR schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Zeau.. Gisteren weer de eerste 3 bazen in de Rift omver geblazen. Dit keer zelfs zonder wipes op de bosses :D
grats :)

ik heb nu ook een paar keer de rift gedaan maar viel zowat in slaap :) ik ben een hardcore raider geweest in WoW als ik dat vergelijk dan is de rift imo veels te makkelijk..

voor de mensen op snowbourn....zijn op deze server ook nog zoiets als hardcore raiding guilds? (lvl 50 alleen die zeer regelmatig raiden)

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
MADG0BLIN schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:56:
Ik heb al eens eerder naar dit spel gekeken en ben nu ook de demo aan het downloaden.
Maar is het goed mogelijk en is het dan ook leuk om het spel puur in je eentje te spelen? Of heb je echt een clan nodig wil je fatsoenlijk kunnen spelen?
nee je heb geen kinship nodig ikzelf heb mijn minstrell zowat geleveled op solo quest een veel pickup groups al is een kinship wel zo gezellig :D

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

quote:
MADG0BLIN schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:56:
Zonder Clan gaat maar is veel voordeliger. Anderen maken spullen voor je enz. Maar je hebt wel absoluut fellowships nodig om dit spel door te komen; er zijn quests die je echt niet in je uppie kunt spelen.

Brig. General

quote:
MueR schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Donderdag hebben we boss 1 tot en met thrang gedaan met een stuk of 3 mensen die voor het eerst mee gingen en ook wij zijn er zonder wipes doorheen gekomen. De laatste tijd hebben we het vaak met maar 1 tank gedaan (we kunnen soms 2 groepen tegelijk sturen) maar dit keer was ik niet alleen en dat is toch wel even wat fijner af en toe.

Door een verandering in ons DKP systeem mag je niet meer sparen voor bijv. de shoulders die bij de balrog droppen. In plaats daarvan moet je eerst items 1 t/m 4 hebben voordat je voor de helm (bij thrang) en daarna de shoulders mag gaan. Wel balen want de chest is voor guardians niet zo heel goed. Gelukkig sta ik na deze avond nog steeds bovenaan dus na de volgende reset zou ik als het goed is de helm moeten kunnen scoren :)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Bug? Feature!

Tja, de wipes liggen niet aan de tanks of minstrels. Meer de rest die niet goed beseffen wat ze doen. Vooral mensen die geen raid assist target gebruiken. Gisteren had ik zelfs een captain die tot drie keer toe verteld moest worden dat ik het gebruiken van die "en nu allemaal buigen" rotzooi niet op prijs stel. Raiden is een serieuze buisness, daar moet je ook (zeker als first timer) serieus mee bezig zijn.

quote:
tntkiller schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:58:
[...]

nee je heb geen kinship nodig ikzelf heb mijn minstrell zowat geleveled op solo quest een veel pickup groups al is een kinship wel zo gezellig :D
Ik ben maar eens met de trial begonnen, maar tot nu toe wil het wel aardig. Heb nog geen dingen gehad waarvoor ik een kinship nodig heb.
Zit nu op level 7, bijna 8.
Another Day Another Chapter

Het spel ziet er netjes uit, maar ik vind het niet zo heel spectaculair. De geluiden zijn een beetje saai (mijn mening). En maandkosten :'( Te duur voor het spel zelf (vind ik).

quote:
Chainebuster schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:15:
Het spel ziet er netjes uit, maar ik vind het niet zo heel spectaculair. De geluiden zijn een beetje saai (mijn mening). En maandkosten :'( Te duur voor het spel zelf (vind ik).
Persoonlijke meningen
Heb zelf een lifetime membership en dat is heerlijk.
Muziek ingame is juist heerlijk, maar als starter heb je daar nog te weinig van gehoord.

quote:
maartend schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:45:
[...]

Persoonlijke meningen
Heb zelf een lifetime membership en dat is heerlijk.
Muziek ingame is juist heerlijk, maar als starter heb je daar nog te weinig van gehoord.
Want de filmpjes die ik op youtube er van gezien heb, hoor je echt de zwaard geluiden en niet echt veel van spectaculaire skill geluiden ofso. En wat houd een lifetime membership in dan? _O- .

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

^^ Je basseerd je mening op wat youtube filmpjes??
Sorry hoor maar dan kun je echt geen mening vormen.
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent _O_

euh...ja

quote:
Rfce schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:18:
^^ Je basseerd je mening op wat youtube filmpjes??
Sorry hoor maar dan kun je echt geen mening vormen.
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent _O_
En dat kost? Staat namelijk niet in de startpost jammer genoeg.

Begin het telkens leuker te vinden, zit nu op level 9 alweer, gaat vrij rap moet ik zeggen.

quote:
MADG0BLIN schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:41:
[...]

En dat kost? Staat namelijk niet in de startpost jammer genoeg.

Begin het telkens leuker te vinden, zit nu op level 9 alweer, gaat vrij rap moet ik zeggen.
Ergens tussen de 150-200 euro.
Wet ik niet meer precies.
Ik heb er toen 150 voor betaald, was dat was omdat ik ook een beta tester was.

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
EdwinB schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:44:
[...]

Hmm goed idee :P De mijne klaagt ook wel eens dat ik teveel speel.

Zit trouwens op SnowBourne bij de Dutch Dunedain kinship met een lvl31 hobbit guardian (Berilas). Heb ook nog een lvl 31 man champion maar daar speel ik niet echt meer mee (EdwinB).
Leuk nog iemand op Snowbourne speel daar ook als Achi lvl 50 GRD, Speel veel met Jiomer en Darkz (Ook DD) in de ettenmoors. Zelf ben ik main tank bij United Kingdoms.

/tell als je eens hulp nodig hebt :+

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: