Helemaal mee eens hoor. Voor zover ik weet accepteren ze iedereen, zolang ze maar nederlands praten. Dat bevalt me niet aan een kinship. Ik wil met mensen spelen, niet met member #185.quote:Jorgasme schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:
Het Legioen van Eriador (LvE). Zit daar iemand van GoT daar? Ik vind het maar aparte lui en als ik soms in /say iets in het nederlands zeg, krijg ik geen reactie, of een grote bek. Plus vind ik het vreemd dat je als kinship adverteert met +180 members naar meer. Bij +180 members is natuurlijk maar de vraag of de helft daarvan geen lvl 1 alts of mules zijn. Daarbij gaat het mij om de kwaliteit en niet om de kwantiteit van een kin.
In sommige kins van zo n grootte is iedereen zo anoniem, waarbij er nauwelijks events als een raid plaatsvind. Maargoed, wellicht geldt dit niet voor LvE.
Je bent welkom als je een keer mee wil hoorquote:Jorgasme schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:In tegenstelling tot Muer ben ik helemaal niet zo meer bezig met raiden. Eerlijk gezegd komt dat omdat ze laatste tijd niet meer vrijdag/zaterdag vallen, maar op zondag/maandag. Mij komt dat veel slechter uit, dus houd ik het nu op Uru/CD en Book runs. Compact, easy en gezellig. Ik mis de grote gem rolls wel heel erg.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog