Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Jorgasme schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:
Het Legioen van Eriador (LvE). Zit daar iemand van GoT daar? Ik vind het maar aparte lui en als ik soms in /say iets in het nederlands zeg, krijg ik geen reactie, of een grote bek. Plus vind ik het vreemd dat je als kinship adverteert met +180 members naar meer. Bij +180 members is natuurlijk maar de vraag of de helft daarvan geen lvl 1 alts of mules zijn. Daarbij gaat het mij om de kwaliteit en niet om de kwantiteit van een kin.

In sommige kins van zo n grootte is iedereen zo anoniem, waarbij er nauwelijks events als een raid plaatsvind. Maargoed, wellicht geldt dit niet voor LvE.
Helemaal mee eens hoor. Voor zover ik weet accepteren ze iedereen, zolang ze maar nederlands praten. Dat bevalt me niet aan een kinship. Ik wil met mensen spelen, niet met member #185.
quote:
Jorgasme schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:In tegenstelling tot Muer ben ik helemaal niet zo meer bezig met raiden. Eerlijk gezegd komt dat omdat ze laatste tijd niet meer vrijdag/zaterdag vallen, maar op zondag/maandag. Mij komt dat veel slechter uit, dus houd ik het nu op Uru/CD en Book runs. Compact, easy en gezellig. Ik mis de grote gem rolls wel heel erg.
Je bent welkom als je een keer mee wil hoor :D

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 06 oktober 2005

Welcome to the darkside })

Reaver met charge is echt erg leuk om te spelen, het mooiste is om midden in een freep raid een target uit te schakelen en dan levend weg te komen omdat iedereen focust op die grote groep creeps een eindje verderop :P

Ben nu bezig om een warleader naar rank 5 te brengen zodat ik een tweede shout krijg. Vond een WL eerst niet zo interresant, toch maar 1 je gestart om dat stones te kunnen farmen in DoF. Toch erg leuk om een WL te spelen, andere creeps in leven houden geeft meer voldoening dan ik eerst dacht. Denk dat 1vs1 een WL na rank 5 bijna onverslaanbaar is. Met de juite traits kan ik in de DoF zelfs de Elite Masters solo aan voor de mooie blauwe stones (duurt wel even, maar het lukt wel)
quote:
Tank-a-Holic schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:52:
[...]

Hmm kom toch al dicht bij rank 6 met mijn reaver... ! Ettermoors is zoveel beter als creep zijnde :), geen repair bills, geen campers, geen starhuggers. Gewoon echte taktieken en stategieen. En als reaver zijnde gewoon.....kamikaziiii !!! Ben al meerdere malen met charge langs een freep raid ( die weer eens stond te slapen/campen bij TR ) voorbijgerend, zo richting de CG, altijd lachen. Speel mijn creep nu ook steeds vaker dan mijn freep. De creep community is naar mijn mening zoveel beter.
8) ~Boszzah~

Shuttle st20g5

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
Jorgasme schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:06:
[...]

dank je wel man, hier kan ik wat mee :) :)
Die dingen kan je beter farmen in Agamaur en zo'n ruïne tussen Weathertop en Amon Ros. Altijd een stuk of 2-3 nodes die je lekker kan farmen. (moet je natuurlijk wel scholar zijn :P)

!Beginning
Reg. datum: 28 maart 2000

quote:
Rfce schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:51:
Je bedoelt de faded sindarin passages en torn craftsman's diarys. AH is een mooie maar dure plek uiteraard.

De passages droppen bij de dourhands in het noorden vd North Downs, de undead in het westen van de fields of fornost, en volgensmij ook bij wat goblins in het zuiden van Evendim. De droprate is vrij laag, meeste suc6 had ik bij de undead.

De diary's droppen voornamelijk bij die trollen in harloeg, LoneLands. Soms droppen ze ook bij bovengenoemde dourhands en undead.
Toevallig was ik van de week de deeds in de North Downs aan het doen en kwam ik een paar van die Faded Sindarin pages tegen. Ik had overgens het meeste geluk bij de dourhands.

Van alle professions valt Scholar mij het meeste tegen. Deze pages zijn nergens te vinden en kosten een vermogen op de AH. Ik kan maar een recipe vinden met 'juicy blackberries' waarmee ik ook de expert tier kan levelen.
Bug? Feature!

Dye heeft mijn scholar GM laten halen hoor :)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

!Beginning

quote:
MueR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:45:
Dye heeft mijn scholar GM laten halen hoor :)
Welke dye? Ik kan namelijk geen andere recipes vinden op de AH. Die juicy blackberries zijn ook nauwlijks te krijgen. (Het gaat om de expert tier)
Bug? Feature!

Juicy Blackberries kan je farmen. Het is een drop van blackberry fields (Master tier Farmer), net als Blackberry Honey (MD reputation voor cook).

Mijn LM/Scholar heeft enkele uren op de farm doorgebracht met het farmen van Blackberries en Green Onions (Onion Skins, Dark Green Dye, Artisan)

MueR wijzigde dit bericht 18-03-2008 17:01 (33%)

!Beginning

quote:
MueR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:00:
Juicy Blackberries kan je farmen. Het is een drop van blackberry fields (Master tier Farmer), net als Blackberry Honey (MD reputation voor cook).

Mijn LM/Scholar heeft enkele uren op de farm doorgebracht met het farmen van Blackberries en Green Onions (Onion Skins, Dark Green Dye, Artisan)
Ik heb mijzelf tot artisan master farmer weten te krijgen om 'straw' voor mijn weaponsmith te maken. Dit heeft tot gevolg gehad dat ik een week niet heb kunnen spreken wegens een aanval van acute hersendoodheid.

Farmen doe ik nog wel, maar dan 1-2 veldjes voor mijn cook.

Ik ga proberen om navy dye te krijgen en dan met woad plants te levelen... :) Die kom ik ten minste nog tegen als ik gewoon aan het rondwandelen ben...
Bug? Feature!

Ach joh, tijdens het farmen heb ik iig een mooie startpost in elkaar kunnen draaien :D

!Beginning

quote:
MueR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:18:
Ach joh, tijdens het farmen heb ik iig een mooie startpost in elkaar kunnen draaien :D
Haha, hij is wel mooi geworden! :) Is farmen toch nog ergens nuttig voor...

Ik heb gisteren het navy dye recipe gekocht (en 6 faded sindarin pages voor 10s! :P ). Dan kan ik ook woad planten gebruiken om te lvlen.
Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

Ik vind het toch nuttiger om scrolls te maken ipv dyes. Deze kunnen goed gebruikt worden als battle of wardening scroll, of als crafting scroll.

Wat betreft de weaponsmith, waar gebruik je het stro dan voor? Voor de hunter-traps? Dan moet je toch ook nog woodworker materiaal verkrijgen of mis ik iets. Anders ga ik ook eens flink wat stro maken met de farmer, ik moet de weaponsmith nl ook nog flink opkrikken.

Gisteren btw Thieftakers Bane gedaan in Evdendim... hebben ze de quest makkelijker gemaakt? Het was echt een eitje. We hadden ons opgedeeld in 3 groepjes, 1 hunter+tank in het zuidelijke kampje, 1 hunter (me) + tank in het noordelijk kampje en de minstrel met en captain in het midden.
Op een gegeven moment stond ik alleen in het bovenste kampje, geen probleem die elites vielen om alsof het nix was. Wat ik me dan af vraag is of ze bijv. Tomb of Elendin ook makkelijker hebben gemaakt (en dan heb ik het over die turtle).

Rfce wijzigde dit bericht 19-03-2008 10:32 (39%)

euh...ja

!Beginning

quote:
Rfce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:
Ik vind het toch nuttiger om scrolls te maken ipv dyes. Deze kunnen goed gebruikt worden als battle of wardening scroll, of als crafting scroll.

Wat betreft de weaponsmith, waar gebruik je het stro dan voor? Voor de hunter-traps? Dan moet je toch ook nog woodworker materiaal verkrijgen of mis ik iets. Anders ga ik ook eens flink wat stro maken met de farmer, ik moet de weaponsmith nl ook nog flink opkrikken.
Deze is het geloof ik: http://lorebook.lotro.com/wiki/Recipe:Cunning_Lure_Trap De short black ash shaft en de long black ash shaft kan je kopen van de vendor.

Die werd gebruikt om Weaponsmith te levelen. Echter krijg je er nog maar 2 punten voor en het straw kost nogal veel tijd om te maken. (Als je gecritte Winterbarley maakt, dan heb je volgens mij rond de 40% kans dat er een straw dropt.) De shafts kosten ongeveer 12s per trap in totaal.
Nu ook CCNA!

quote:
Rfce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:

sinds book 12 heb je dubbel zoveel stro nodig, en krijg je nog maar 2 punten per gecraft item.

dat betekend dus 1 craftpunt per strotje, en dus behoorlijk pittig als je nog een hoop punten nodig hebt (zoals ik helaas :( ), en daarnaast het je ook nog eens een hoop NPC items nodig.

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Certified nutcase

Ik kan momenteel helaas gewoon echt niet spelen.. :S Ik kan het spel starten, maar binnen een minuut valt mijn monitor uit sinds ik een Geforce 9600 GT SSC heb. Ik heb verschillende dingen geprobeerd en mijn haar valt bijna uit van ergernis, alleen bij LOTRO is dit een probleem namelijk en dat is nu net hetgeen ik het liefste speel.

Kan zijn dat het mijn voeding is die het niet trekt (400 Watt) maar aangezien ik al meer berichten heb gezien dat het beeld op zwart slaat van mensen met een geforce 9600 GT, ook met veel meer Watt power supplies, is dat niet mijn eerste gedachte. Aan oververhitting heb ik ook gedacht, Rivatuner dat eens laten bijhouden, maar boven de 52 graden komt mijn gpu nooit.

Nu ga ik sowieso binnenkort eens kijken naar een zwaardere voeding en wat meer koeling, maar toch...dat zou het dus niet moeten zijn.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:33:
Ik kan momenteel helaas gewoon echt niet spelen.. :S Ik kan het spel starten, maar binnen een minuut valt mijn monitor uit sinds ik een Geforce 9600 GT SSC heb. Ik heb verschillende dingen geprobeerd en mijn haar valt bijna uit van ergernis, alleen bij LOTRO is dit een probleem namelijk en dat is nu net hetgeen ik het liefste speel.

Kan zijn dat het mijn voeding is die het niet trekt (400 Watt) maar aangezien ik al meer berichten heb gezien dat het beeld op zwart slaat van mensen met een geforce 9600 GT, ook met veel meer Watt power supplies, is dat niet mijn eerste gedachte. Aan oververhitting heb ik ook gedacht, Rivatuner dat eens laten bijhouden, maar boven de 52 graden komt mijn gpu nooit.

Nu ga ik sowieso binnenkort eens kijken naar een zwaardere voeding en wat meer koeling, maar toch...dat zou het dus niet moeten zijn.
Wat bedoel je precies met: valt mijn monitor uit? Gaat de pc rebooten, of is het echt alleen de monitor die uitslaat? Dit laatste lijkt mij niet...

Om zeker te zijn dat het geen oververhitting is, zet je kast open, zet er een tafelventilator voor, en kijk of het dan beter gaat. Zo nee, dan is het vrijwel zeker geen oververhitting.

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
Rfce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:Gisteren btw Thieftakers Bane gedaan in Evdendim... hebben ze de quest makkelijker gemaakt? Het was echt een eitje. We hadden ons opgedeeld in 3 groepjes, 1 hunter+tank in het zuidelijke kampje, 1 hunter (me) + tank in het noordelijk kampje en de minstrel met en captain in het midden.
Op een gegeven moment stond ik alleen in het bovenste kampje, geen probleem die elites vielen om alsof het nix was. Wat ik me dan af vraag is of ze bijv. Tomb of Elendin ook makkelijker hebben gemaakt (en dan heb ik het over die turtle).
Arghh, die quest, al meermaals geprobeerd - een hele tijd geleden - steeds de tanden erop stukgebeten... De questlevel is/was onderschat.

Bug? Feature!

Gisteren mijn warg deed in Angmar afgerond *O* Nu alleen de Circle of Despair en mn laatste 80 trolen in de Misty Mountains nog even doen, dan heb ik mijn traits gemaxed.

Gisteren heb ik ook een hunter in mijn kin meegesleept naar omgeving Garth Forthnir. Hij zat al weken op 49, was al naar de rift geweest enzo.. Dus we hebben even wat questjes gedaan daar, hij 50 :)
Mijn horror begon toen ik hem inspectte, hij droeg nog de armour uit de trollshaws! Dat wordt iets nieuws maken. Hij had huiden liggen, dus ik kreeg een stapel huiden en 4 Turtle Claws van hem. Licht twijfelend gooit hij er ook 2 beryl shards bij, met de melding "kijk maar wat er van komt", en 100 mathoms als bedankje voor het craften _O_

Ik begon de components te maken, 4 crits. Ik had echt zoiets van wtf, nu mis ik de rest. En inderdaad, de helm (normal) ging mis. Weg claw. Nou ja, dan maar een single use armour. Crit! Woei! Dan maar single use shoulders... Crit! Woei! De rest van zn armour ook gecrit zonder missers.

2 crits achter elkaar, dat is lekker. Nou dacht ik, laat ik een beryl shard verspillen aan een miscrit. Maar schijnbaar vond de server dat ze mij nu vaak genoeg hadden uitgelachen met missers, dus ook de derde single use critte!

Anyhow, vanavond Thrang en Rog doodmaken. Kzoek alleen nog een Captain. Jorgasme, interesse? ;)

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Ik heb vanav cursus van mn werk, dus dat wordt niks. Maar bedankt voor het vragen Muer!

Gisteravond eigenlijk 4 uur lang niks gedaan online. Klein goblin fire pot questje in MM en 2 uur lang een LM uit onze kin geholpen. Ook vanwege het feit dat hij ons met zijn GRD lvl 50 altijd helpt.

beetje gecraft maar niets opgeschoten.

Ik heb een beetje zuur gevoel bij het craften de laatste tijd. Ik heb 5 miscrits op de Exquisite radiant cloak en 5 miscrits op de Ornate Black Ash Hammer gehad. Ik voel me gebruikt, vies, ik wil douchen en huilen op de badkamervloer...

Jorgasme wijzigde dit bericht 19-03-2008 13:09 (73%)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

@9600 GT verhaal.
Wat vreemd, welke andere games kun je wel spelen dan? Laat mbv RivaTuner eens je Fan op de GPU 100% draaien, dan weet je snel of het een koelingsprobleem is. Kun je wel weer terug komen op de desktop of crashed de PC? Daarnaast welke drivers gebruik je?? Ik had ter test bijv. vorige maand de laatste beta drivers van Guru3D gedownload icm mijn 8800GT, na 5 min. CRASH... reboot, na 5 min weer CRASH in LOTRO. Daarop de driver geïnstalleerd en de laatste nieuwe bij NVidia gedownload -> geen probz meer.

Weaponsmith stro verhaal:
Nou ja dat kost in verhouding qua punten wel erg veen tijd met dat stro. Ik ga wel ore minen met mijn main.

euh...ja

Certified nutcase

Ik speel onder andere Guitar Hero 3 probleemloos, Dungeons & Dragons Online is ook probleemloos, zie bij die laatste wel af en toe een fps-drop voorkomen, maar hij crasht niet.

Wat er gebeurd is het volgende. Ik log in, zolang ik in het options scherm of dergelijke schermen zit..niks aan de hand. Ga ik echter verder dan kom ik in Middle Earth terecht waar het verder niet uitmaakt wat ik doe, maar na niet al te lange tijd gaat het beeld op zwart en verliest mijn monitor simpelweg het signaal, alt-tab werkt niet, ctrl-alt-del doet niks en het enige wat eigenlijk werkt is een reboot van de pc. (Bij vergelijkbare problemen waar ik over heb gelezen start de pc na een tijdje zelf opnieuw op, daar wacht ik persoonlijk liever niet op)

Ik heb eerst de drivers gebruikt zoals die op de bijgeleverde CD stonden, dat duurde in eerste instantie redelijk lang voor het verkeerd ging, maar uiteindelijk toch een zwart scherm. Daarna de officiele drivers van de Nvidea site gedownload...zelfde laken een pak...alleen ging het nu al wat sneller mis.

Nu inmiddels ook de Forceware drivers geprobeerd (van Guru3D) afkomstig, en weer hetzelfde.

Ik heb Rivatuner geprobeerd in te stellen voor 100% van de fan, maar ik kan die setting niet wijzigen...geen idee waarom niet eigenlijk (RivaTuner 2.08)

Persoonlijk begin ik meer en meer te denken dat mijn probleem te maken heeft met de voeding..dat op de een of andere manier LOTRO meer van de voeding vraagt dan andere games, waardoor de videokaart geen power meer krijgt en dus zichzelf uitzet. Maar dat blijft speculeren tot ik er een zwaardere voeding in zet.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Hang je scherm aan een andere pc waar Lotro ook op draait.

Bug? Feature!

Schaamteloze backtrack van mn Tweakblog:
quote:
Al enige tijd maak ik deel uit van de Raids'R'Us raid alliance.Met deze groep heb ik mijn eerste Rift ervaring op de Laurelin server opgedaan, welke vooral de eerste keren erg productief was.

Lees verder »
Lezen dus! Commentaar mag :P

Certified nutcase

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:52:
Hang je scherm aan een andere pc waar Lotro ook op draait.
Dan moet ik wel een andere PC hebben waar LOTRO ook op draait.. ;) Ik heb er maar 1...maar het zit niet in mijn monitor, maar absoluut in de videokaart. Toen ik nog met mijn 8600 GT draaide ging het namelijk wel goed...alleen ben ik over de performance van die kaart niet tevreden... ;)

Ik kan natuurlijk tijdelijk teruggaan naar mijn oude kaart, maar dat vind ik eigenlijk gewoon geen optie...daarvoor koop ik natuurlijk geen nieuwe.. ;)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Je had je kaart ook meeten terug kunnen brengen :P

Certified nutcase

quote:
MueR schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:08:
Schaamteloze backtrack van mn Tweakblog:

[...]

Lezen dus! Commentaar mag :P
quote:
Op naar Zurm dan maar. Deze baas is vergelijkbaar aan Barz, dus behoefde weinig uitleg. Na het opruimen van het losse puin wat er rond liep, ging ook Barz snel ten onder.
Zurm ging ten onder dus.. ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: