hogere irrandiancemap instellingen?
probeer nog bij je stoelen van die steunviltjes er onder te zetten, om ze af te maken. dergelijke stoelen rusten uiteindelijk toch maar op 4 steunpunten.quote:OzBoz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:46:
Het was een tijdje stil rondom mijn gefreubel in SketchUp. Had ook nog wat andere dingen lopen maar ben afgelopen week bezig geweest met mijn verwarming. Die zijn lelijk maar goed, bepalen wel redelijk hoe het er verder uit ziet. Dus vond dat ze erin moesten.
[...]
^Nog een bovenaanzichtje van het gefreubel van me
HyperTrophy wijzigde dit bericht 13-01-2008 23:21 (87%)
Reg. datum: 13 januari 2008
Reg. datum: 13 januari 2008
Menesis,quote:Menesis schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:52:
hogere irrandiancemap instellingen?
Bedankt.. !
(rendertijden worden wel erg lang nu trouwens hehe, maar ben erg blij dat ik weet waar het aan ligt!)
ik weet niet of je second bounce aan hebt, maar als je daar quasi monte carlo (of hoe heet t ookalweer) aan hebt kun je de depth daarvan op 1 zetten ipv 3 ofzo. Scheelt enorm in rendertijd en maakt weinig uit voor jou scene.
Menesis wijzigde dit bericht 14-01-2008 00:29 (6%)
Die zal ik er nog even onder zetten. maar irritant genoeg, de RL steuntjes zijn plastic driehoek-achtige dingen die klemmen om de stangen. Echt een -kut- systeem. a) het krast b) doordat ze niet rondom zitten schuif je`één keer met de stoel em ze zitten er gedraaid op. Ik heb er nu via een toffe knoop rode veters omheen gebonden. Krast niet maar wrijft wel de polish van het parket.quote:HyperTrophy schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:20:
probeer nog bij je stoelen van die steunviltjes er onder te zetten, om ze af te maken. dergelijke stoelen rusten uiteindelijk toch maar op 4 steunpunten.
Maar ik zal ze er ff omheen fixen
Vandaag weer een leuke opdracht gehad voor een vak (Vormgeving & Mens - Product Relaties). Geweldig vak, geweldige docent! Deze keer moesten we een mens - mens, mens - machine of mens - game interface maken. Ik heb me even lekker uitgeleefd met 3Dsmax en zie hier het resultaat:

Het idee erachter? Mensen zitten vaak met ideeën in hun hoofd die ze niet aan anderen kunnen tonen. Doormiddel van dit ding kun je al je hersenspinsels op een beeldscherm tonen om anderen duidelijk te maken wat je bedoelt. Tevens kun je 's nachts al je ideeën opslaan op een HD recorder of iets dergelijks

Het idee erachter? Mensen zitten vaak met ideeën in hun hoofd die ze niet aan anderen kunnen tonen. Doormiddel van dit ding kun je al je hersenspinsels op een beeldscherm tonen om anderen duidelijk te maken wat je bedoelt. Tevens kun je 's nachts al je ideeën opslaan op een HD recorder of iets dergelijks
Acer Aspire 5650 (2x 1.66GHz, 2048MB DDR2, Geforce Go 7600, 100GB) Acer AL2016Ws, WD Passport 120GB, 2x Maxtor 200GB
Ziet er zeer mooi gedaan, maar nou vraag ik me af waar je zoiets aansluitquote:DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 01:03:
Vandaag weer een leuke opdracht gehad voor een vak (Vormgeving & Mens - Product Relaties). Geweldig vak, geweldige docent! Deze keer moesten we een mens - mens, mens - machine of mens - game interface maken. Ik heb me even lekker uitgeleefd met 3Dsmax en zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Ah.. het ziet er niet als een ding die ik graag op mijn hoofd wil hebben..quote:DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 01:03:
[afbeelding]
Website
lordpalf of the flapdrols
Met n bepaalde fettish kan je m ook ergens anders voor gebruiken 
quote:Guillome schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:22:
Met n bepaalde fettish kan je m ook ergens anders voor gebruiken
offtopic:
alert alert, we hebben een hentai-fan
alert alert, we hebben een hentai-fan
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Gingy van Shek wat nagemaakt (meer gebaseerd, enkele verschillen) met Blender.

Klik voor HD.
Ik vind de scene nog wat te leeg, maar daar zal ik wel eens iets op bedenken...

Klik voor HD.
Ik vind de scene nog wat te leeg, maar daar zal ik wel eens iets op bedenken...
@thomasyola:
Misschien heuveltjes maken ipv een plat landschap? Apart particle system eroverheen voor wat strategisch geplaatste (lees: willekeurig) bloemetjes? Meer kleuren(verloop) in de lucht?
Misschien heuveltjes maken ipv een plat landschap? Apart particle system eroverheen voor wat strategisch geplaatste (lees: willekeurig) bloemetjes? Meer kleuren(verloop) in de lucht?
Stukfruit wijzigde dit bericht 15-01-2008 16:57 (48%)
@Stukfruit: Heb jij een voordeel van Particle system tov Scatter?
Je kunt de bloemetjes desgewenst weg laten waaien in een twister bijv. als je met PFlow werkt 
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com
Niet echt, maar aangezien deze meneer van de afbeelding hierboven ook al Blender gebruikt willen de mogelijke opties wel eens verschillen met die van Maxquote:Guillome schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:12:
@Stukfruit: Heb jij een voordeel van Particle system tov Scatter?
Je zou in Blender ook nog eventueel dupliverts, faces of groups kunnen gebruiken.
Die stekkertjes zijn zooo 2000. ;-)quote:DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 01:03:
[afbeelding]
Leuk idee voor de rest.
Haha, jah, de modernere stekkertjes waren net ff iets te gecompliceerd om te maken. Heb het geheel in 2,5 uur gemaakt en geprint. Enne, mensen hierboven, hij is om in je nek of op je hoofd in te pluggen, niet op / in andere lichaamsdelen 
Acer Aspire 5650 (2x 1.66GHz, 2048MB DDR2, Geforce Go 7600, 100GB) Acer AL2016Ws, WD Passport 120GB, 2x Maxtor 200GB

Nog een rendertje Sketchup+Vray. Sketchup zuigt in organische modellen (of het is in ieder geval akelig veel werk) dus de zwart witte stoel die hier de woonkamer opfleurt heb ik als 3DS en DXF model gekregen van het design-merk wat hem maakt. Lief
Ik zag op het internet een model van zo'n...... hoe heet het.... Dat inspireerde me om dit te maken.

Wat een slap gezever
Ik ken ze nog als 'rainbow spring' maar dan hadden ze wel alle kleuren van de regenboog.. de jouwe is meer.. euh.. 'red spring'? 
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Tweak for Speed
Hehe. Laat het maar een red spring dan....
Wat een slap gezever
Dit topic is gesloten. ![]()