Mezelf even quoten, het houdt helaas alweer op. Planet contract is sinds vrijdag weer verlengt met 1 jaar. Nou, wellicht volgend jaar weer eensquote:
* Kaap *zucht* en zou graag per maand opzeggen ingevoerd zien
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
[Nieuw Topic]Mezelf even quoten, het houdt helaas alweer op. Planet contract is sinds vrijdag weer verlengt met 1 jaar. Nou, wellicht volgend jaar weer eensquote:Kaap schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:41:
Getipt door een vriend van me die ook Telfort heeft aangevraagd ben ik eens gaan onderzoeken. Ik zit al sinds 2005 bij Planet met een 3Mbit abbo voor 35,-.
De Telfort site geeft aan dat ik het maximaal haalbare eruit moet krijgen.
Die TU delft link zegt het volgende:
[...]
Lekker actuele site dus...ik zou dat toch niet als relevante database willen gebruiken in de TS.
BBnet check:
[...]
Volgens de grafiekjes zit ik dus goed en zou die 950 meter er best nog 250 meter maast mogen zitten. Nou twijfel ik wel over iets. Deze flat is best al oud, jaren 60 gebouwd, dus de lijnen zullen niet meer je van het zijn. Is er een manier om uit de gegevens van mijn huidige modem enigzins iets zinnigs te kunnen zeggen over de kwaliteit van het signaal
Ik had al gelezen dat een Speedtouch 716v5 gewoon gebruikt kan worden maar dat deze dan wel lager intrained, is dat echt zo of fabel
Dat per maand opzeggen heb je bij de meeste abonnementen van nu wel, alleen bij oude abonnementen waarbij dat nog niet in de algemene voorwaarden stond blijft dus het per jaar verlengen actief omdat dat in je contract staatquote:Kaap schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:35:
[...]
Mezelf even quoten, het houdt helaas alweer op. Planet contract is sinds vrijdag weer verlengt met 1 jaar. Nou, wellicht volgend jaar weer eens
* Kaap *zucht* en zou graag per maand opzeggen ingevoerd zien
Behalve Tele2 dan die mensen nog steeds voor 2 jaar vangt.quote:trolleystad schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:41:
[...]
Dat per maand opzeggen heb je bij de meeste abonnementen van nu wel, alleen bij oude abonnementen waarbij dat nog niet in de algemene voorwaarden stond blijft dus het per jaar verlengen actief omdat dat in je contract staat
Dit zijn de lastigere situaties met ADSL sinds KPN telefonie niet meer nodig is perse.quote:Just D schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:14:
Hoi,
Ik heb ook een vraagje:
Vanaf januari ga ik samenwonen op de tweede verdieping van een groot pand, de bewoonster van de eerste verdieping heeft nu al een internetaansluiting maar ik weet alleen niet welke. Ik denk niet dat het Telfort is. De huisnummers voor alle verdiepingen zijn echter allemaal nr. 26! Is het mogelijk om Telfort (alleen internet) aan te sluiten terwijl de eerste verdieping al een andere internetaansluiting heeft???
Mijn dank is groot!
bjck wijzigde dit bericht 04-11-2007 12:25 (7%)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Wat een geweldig snel antwoord!quote:bjck schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:20:
[...]
Dat hangt er heel erg vanaf of elke verdieping ook afzonderlijk een KPN aansluiting (lijn) heeft en ook zo bij KPN staat geadministreerd. Kan zijn dat alleen nummer 26 een aansluitpunt heeft en dat je daarop moet aanvragen. Dan is het hopen dat daarop meerdere lijnen zitten zodat je naast de huidige internet verbinding er nog een kan aanleggen.
Dan zal je zelf intern een lijn vanaf dat aansluitpunt naar je verdieping moeten (laten) aanleggen nog.
Je allerlaatste redmiddel, dat gaat zeker werken, is om eerst op de etage een KPN telefonie abonnement aan te vragen. Die moet KPN aanleggen omdat ze een lever verplichting hebben en dan vraag je nadat dat is aangelegd daarop ADSL aan van Telfort. Enige nadeel is dat je dan ¤47.50 aansluitkosten en 12x ¤9.67 moet betalen aan KPN voor dat abonnement
Kan je er gewoon achter hangen ja, gewoon in plaats van je huidige modem. Aangenomen wel dat de splitter juist is geplaatst en juist is aangesloten natuurlijk nu alquote:rabor schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:37:
Vraagje:
M'n moeder wil ook overstappen van XS4all & die heeft een splitter hangen uit 1999 (Alcatel 1000 ADSL LP). Nu is volgens mij een splitter gewoon een splitter & kan ze de Zyxel modem er direct achter hangen, of zie ik hier iets over het hoofd?
bjck wijzigde dit bericht 04-11-2007 15:43 (14%)
Naar dit soort duidelijke meldingen ben ik op zoek naar en ik wil je hartelijk danken om dit te plaatsen.quote:[BoSS] schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:10:
Na bijna een week Telfort Internet te hebben gebruikt (en inmiddels ook te zijn verhuisd naar mijn nieuwe woning en ik het dus wat intensiever gebruik) ben ik nog steeds erg positief. Nog geen echo's of andere hinderlijke geluiden op de lijn gehad, internet is even snel als ik gewend was bij TweakDSL (lage latency en goede peerings blijkbaar). En dat voor ¤ 29,90
De huidige modem/router hangt 2 verdiepingen hoger dus dat zal niet gaan.. maar werkt verder perfect. Hoef ik dus 'alleen' maar het adsl-kabeltje wat naar boven gaat te vervangen voor een cat.5/6quote:bjck schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:43:
[...]
Kan je er gewoon achter hangen ja, gewoon in plaats van je huidige modem. Aangenomen wel dat de splitter juist is geplaatst en juist is aangesloten natuurlijk nu al
Dat snap ik. Maar waarom zeggen ze dan dat het helemaal niet beschikbaar is?quote:bjck schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:38:
[...]
Door die lijnlengte zal niemand je een indicatie van 20Mb geven natuurlijk.
Als je met die 'andere site' BBNed bedoeld, dan betekent dat BBNed er ADSL2+ aanbiedt, maar dat hoeft niet zo te zijn voor het KPN netwerk.quote:barzi schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:47:
[...]
Dat snap ik. Maar waarom zeggen ze dan dat het helemaal niet beschikbaar is?
Ik snap wel dat ze niet kunnen zeggen, deze snelheid haalt u ongeveer. Maar toch wel of het beschikbaar is of niet? Er staat immers op die andere site dat het wel beschikbaar is.
Wat mij door iemand van KPN is verteld is dat de oude splitters niet gemaakt zijn voor die hoge snelheden.quote:rabor schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:37:
Vraagje:
M'n moeder wil ook overstappen van XS4all & die heeft een splitter hangen uit 1999 (Alcatel 1000 ADSL LP). Nu is volgens mij een splitter gewoon een splitter & kan ze de Zyxel modem er direct achter hangen, of zie ik hier iets over het hoofd?
one man,.. one soul,.. one hart,.. no mercy,.. one vision - inVision
Klopt, die splitter kan je beter vervangen...quote:inVision schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:58:
[...]
Wat mij door iemand van KPN is verteld is dat de oude splitters niet gemaakt zijn voor die hoge snelheden.
Hardstyle Movements
Wat ik mij nu toch afvraag, als je van Internetplusbellen afkom (oftewel geen analoge lijn meer heb) dan heb je toch verder helemaal geen splitter meer nodig? Of zie ik dit verkeerd?quote:Totaalgeflipt schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:28:
[...]
Klopt, die splitter kan je beter vervangen...
dat zie je goedquote:rens100 schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:43:
[...]
Wat ik mij nu toch afvraag, als je van Internetplusbellen afkom (oftewel geen analoge lijn meer heb) dan heb je toch verder helemaal geen splitter meer nodig? Of zie ik dit verkeerd?
Je kunt later alsnog gewoon Terfort telefonie er bij nemen voor dezelfde prijs (¤ 9,95).quote:Flyingotter schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:15:
Is het een probleem als ik eerst mijn @home kabel-abbo inwissel voor Telfort internet á 19,95. Hierna- na bv. 3 maanden pas Telfort telefonie neem. Of zou de totaalprijs dan veel duurder worden? m.a.w. ik wil eerst de kat uit de boom kijken voor ik mijn dure maar uitstekende KPN telefoon opzeg!
quote:Voor Telfort vast bellen heb je géén KPN-abonnement nodig. Telfort vast bellen is alléén mogelijk in combinatie met een Telfort internetabonnement. Je kunt vast bellen tegelijkertijd met je Telfort internetabonnement bestellen. Ook kun je Telfort vast bellen later bijbestellen.
Q00101100 wijzigde dit bericht 04-11-2007 17:58 (4%)
Reden: link toegevoegd
www.pessimal.nl | Intel Core 2 Duo E6600 @ 3,3 GHz | GigaByte GA-965P-DS3 3.3 | 2x 1024MB MDI DDR2-800 | XTX nVidia Geforce 8800 GTS 320MB | LC Power 6550 | Cooler Master Ammo 533 | Samsung 205BW | Logitech G5 / G15
Geeft Telfort aan dat het niet beschikbaar is? Helemaal niet beschikbaar dus je kan niet bestellen? Dat zou ik de helpdesk even melden, dat zou niet mogelijk moeten zijn of je zit echt heel afgelegen en te ver van de centrale af.quote:barzi schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:47:
[...]
Dat snap ik. Maar waarom zeggen ze dan dat het helemaal niet beschikbaar is?
Ik snap wel dat ze niet kunnen zeggen, deze snelheid haalt u ongeveer. Maar toch wel of het beschikbaar is of niet? Er staat immers op die andere site dat het wel beschikbaar is.
Kan iemand met een bestaande verbinding van Telfort misschien hier iets over zeggen ??quote:ThunderRobert schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:59:
Het draaien van een server is toegestaan.
Over een vaste Hostname wist men niet veel veel te vertellen. Dit i.v.m met het instellen dan de DNS tabel van het Domein op de hostname i.p.v IP-adres.
Ga er maar vanuit dat grote consumenten ISP's (behalve XS4all) je geen keuze geven in de hostname of DNS naam bij een IP adres.quote:timsollet schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:05:
[...]
Kan iemand met een bestaande verbinding van Telfort misschien hier iets over zeggen ??
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
Klopt het dat er een splitter in het doe-het-zelf pakket zit?quote:Totaalgeflipt schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:28:
[...]
Klopt, die splitter kan je beter vervangen...
zit er niet inquote:rabor schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:28:
[...]
Klopt het dat er een splitter in het doe-het-zelf pakket zit?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95 - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius