Reg. datum: 16 maart 2007
een halve kilometer, ik zweer het je..quote:
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home cinema! (deel 28)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]een halve kilometer, ik zweer het je..quote:MrBaaco schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:08:
Ik wilde ook al vragen hoe groot die speakers zijn? Ze lijken wel 2 meter :-)
Hahaha, precies het zelfde schoot me te binnenquote:lennartcornelis schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:24:
[...]
een halve kilometer, ik zweer het je..

http://www.ebayzo.nl - X360 Live Gamertag: Ebayzo360
quote:Abbadon schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:09:
[...]
Potdorie, dat lijkt wel een 20" tv'tje naast die enorme speakers. Hoe hoog zijn die Missions wel?
quote:MrBaaco schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:08:
Ik wilde ook al vragen hoe groot die speakers zijn? Ze lijken wel 2 meter :-)
quote:Mabili schreef op zondag 29 juli 2007 @ 01:28:
Ik gok 1400mm of te wel 1,4 meter
Wat zoek werk leverde het volgende op wat wel leuk is om te lezen.
I recently purchased these speakers from a private dealer, and boy was I shocked when they arrived...the size od these things are immense (1400mm)
Its a shame these things are soo big, and yes, they do need a large room to operate, but I dont regret buying them. I hate having to shove them into my small room, crushing the sound a bit, but its not such a problem with Home Cinema sound, its more the music that needs the big room.
Je heb dus hele mooie boxen waar dus als het goed is zeer goed geluid uit komt
Volgens de gegevens van Mission:quote:PHiXioN schreef op zondag 29 juli 2007 @ 01:33:
Je buren zijn vast geschrokken toen ze je die Missions mee naar binnen zagen nemen, hahaha. Ze zijn wel heel groot naar mijn smaak, maar als jij dat geen probleem vind en ze goed klinken, waarom niet?
JWR wijzigde dit bericht 29-07-2007 01:53 (46%)
"Het belangrijkste bij het casemodden is DE HELM..."
Workstation Kofferbak Server
Mooie set hoor. Luxman klinkt mij onbekend in de oren, is dat vergelijkbaar met Denon/Marantz etc? Lijkt me welquote:Ebayzo schreef op zondag 29 juli 2007 @ 01:45:
Mijn updated setje (alweer oud deze foto):
[afbeelding]
Receiver: Luxman LR-7500
Speakers: 2 x Kef Q7
DVD speler: Xbox360 in combinatie met de HD-DVD speler
TV: Samsung 32" LE32S81B LCD
In principe blij met dit setje, alleen mis ik misschien toch nog wat bas effecten. Ik heb aan een vriend gevraagd of hij voor mij een subwoofer wil bouwen dus ben benieuwd wat hij voor me kan doen. Rear speakers en een center laat ik voorlopig nog even voor wat het is, films komen op mijn slaapkamertje zo ook goed genoeg over.
Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT | 160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5
Meubel is lekker basic. Het is van Ikea, de uhmm Lack serie. ¤49 maar. En hij is nog vrij diep ook dus ruimte zat. Alleen paste de receiver er net niet in dus daar heb ik de pootjes onderuit moeten schroeven. Krassen ftw... dus dat is wel een aandachtspuntje misschien.quote:FunkXual schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:12:
[...]
Mooie set hoor. Luxman klinkt mij onbekend in de oren, is dat vergelijkbaar met Denon/Marantz etc? Lijkt me wel![]()
Een vraagje: welk meubel is dat? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw meubel en die ziet er wel mooi en 'groot genoeg' uit. Ik moet ong. dezelfde apparatuur kwijt als op de foto. Dus plek zat wat dat betreft of niet? Bevalt de meubel?
http://www.ebayzo.nl - X360 Live Gamertag: Ebayzo360
deBennie wijzigde dit bericht 12-08-2007 23:01 (75%)
Nou nou, DAT dan weer niet hahaha, maar ik vind het ook mooi hoor... Het oogt ms lomp, maar ik vind het zeker niet misstaan! Alleen je tv op je center? Kun je je tv niet ophangen o.i.d.??quote:JWR schreef op zondag 29 juli 2007 @ 01:46:
[...]
[knip]
De Speakers zijn gewoon lomp groot, dat is gewoon zo!
Maar ik heb ze nu echt al een poos, maar als je ze beuisterd! ik zweer het: een klein stijfje!
Greetz MrBaaco | My HT | Canon Digital Ixus 400 | Xbox LE

Possible wijzigde dit bericht 29-07-2007 18:54 (3%)
You never believed in The One. I still don't. I Believe in GoT
Toevallig de JBL CST55?quote:Possible schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:52:
Bij de mediamarkt had ik JBL Speakers gezien van 300,- per stuk. Kwa design zagen deze er super uit.. (zwart en glanzend, een beetje samsung tv achtige look) Weet iemand toevallig welke speakers dit zijn? Ik heb op internet gezocht en kon helaas niks vinden hierover.
[afbeelding]
Juist dit waren ze! Zijn deze een beetje goed kwa geluid ? Ik heb er amper verstand van namelijk...quote:
Ga eens lekker een luistersessie aan en..smaak is objectief. Persoonlijk vind ik zulke smalle design speakers erg slecht in prestatie. Als je 300 p.p kunt uitgeven en dat maal 4 kocht ik heel wat andersquote:Possible schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:06:
[...]
Juist dit waren ze! Zijn deze een beetje goed kwa geluid ? Ik heb er amper verstand van namelijk...
En stel dat ik ze koop, moet ik dan meteen 4 speakers kopen? 2 Front en 2 Rear? of raden jullie me ''kleinere'' speakers aan voor Rear, met de zelfde soort design.
silitek wijzigde dit bericht 29-07-2007 19:21 (4%)
Tubes....It's what make music music!
Juist maar dat is het probleem... Ik heb enorm weinig verstand van speakers. Tuurlijk kan ik wel luistersessies gaan doen maar design is voor mij ook een punt. En tot nu toe ben ik alleen deze speakers tegengekomen die er goed uitzagen. Maar ik zal a.s week eens even naar de mediamarkt toe en deze speakers gaan beluisteren. Zal altijd nog beter klinken dan het logitech setje wat ik nu hebquote:silitek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:17:
[...]
Ga eens lekker een luistersessie aan en..smaak is objectief. Persoonlijk vind ik zulke smalle design speakers erg slecht in prestatie. Als je 300 p.p kunt uitgeven en dat maal 4 kocht ik heel wat anders
Dat kan prima. Ik heb mijn speakerset destijds ook in delen gekocht (eerst de fronts, later de center, nog later de rears en als laatste de sub). Kijk even hoe lang die serie al op de markt is, vaak vernieuwen ze het pas na een aantal jaren (en dan nog is er vast nog wel ergens wat te krijgen).quote:Possible schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:52:
En dan nog een tweede vraag: Ik wil een 5.1 set creeren in me huiskamer. Nu is mijn budget nog niet echt groot om meteen 5 speakers, een subwoofer, en een versterker te kopen. Is het verstandig om alles in DELEN te kopenMijn vriendin vind het prima zolang het design allemaal hetzelde is, en niet dat we straks 5 verschillende soorten boxen in huis hebben staan.
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Oke maar kan ik bijvb die JBL speakers (zie hieboven) ook gebruiken als REAR speakers ? of ik heb daar weer andere voor nodig.quote:Abbadon schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:49:
[...]
Dat kan prima. Ik heb mijn speakerset destijds ook in delen gekocht (eerst de fronts, later de center, nog later de rears en als laatste de sub). Kijk even hoe lang die serie al op de markt is, vaak vernieuwen ze het pas na een aantal jaren (en dan nog is er vast nog wel ergens wat te krijgen).
Kan best hoor, je kunt in principe elke speaker op elk kanaal gebruiken, technisch gezien. Als je het beste uit je systeem wil halen zorg je ervoor dat de speakers van gelijkwaardige kwaliteit zijn, of liefst allemaal gelijk of uit dezelfde serie. Ik gebruik momenteel als fronts een set Elacs met een toenmalige nieuwwaarde van FL3500,00 per stuk en als surrounds een set B&W DM100 van de rommelmarkt voor ¤12,50 de twee. Een center heb ik niet. Waarmee ik maar wil zeggen dat het in principe niet uitmaakt wat je waar neerzet. Tuurlijk wil ik Elacs als surround speakers, maar dat komt wel. Alles op zijn tijd.quote:Possible schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:12:
[...]
Oke maar kan ik bijvb die JBL speakers (zie hieboven) ook gebruiken als REAR speakers ? of ik heb daar weer andere voor nodig.
Misschien is Mordaunt-Short wel iets voor jou.. mooi design, goedkoop (900 euro voor 5.1) en toch een leuk geluid.quote:Possible schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:52:
Ook ik wil beginnen met het sparen van een home cinema set. Momenteel heb ik logitech speakers en dat kan natuurlijk altijd beter (zie foto). Maar nu heb ik de volgende vraag:
Bij de mediamarkt had ik JBL Speakers gezien van 300,- per stuk. Kwa design zagen deze er super uit.. (zwart en glanzend, een beetje samsung tv achtige look) Weet iemand toevallig welke speakers dit zijn? Ik heb op internet gezocht en kon helaas niks vinden hierover.
En dan nog een tweede vraag: Ik wil een 5.1 set creeren in me huiskamer. Nu is mijn budget nog niet echt groot om meteen 5 speakers, een subwoofer, en een versterker te kopen. Is het verstandig om alles in DELEN te kopenMijn vriendin vind het prima zolang het design allemaal hetzelde is, en niet dat we straks 5 verschillende soorten boxen in huis hebben staan.
Gigabyte GA-8I915P Duo Pro | P4 530 @ 3,6Ghz (watercooled) | 2x1GB G-Skill 6400 | XFX 8600GT | Samsung SP1614N | Antec NeoHE 550 | 2 x Coolermaster Wavemaster Black | X-530 | M$ Ergonomic 4000 | M$ Wheel Mouse optical
Er werd al gesuggereerd speakers omdraaien, maar je kunt beter je kabel omdraaien denkik. Je verhaal klinkt naar een speaker die uit fase staat, dus bij je speakerkabel de min op de plus en anders om... Succesquote:Tessiebessie schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:35:
Kan iemand mij helpen?...
Ik heb van B&W de CM serie. 2x een CM7. Nu klinkt 1 van die speakers een beetje zachter. Niet een klein beetje maar best veel eigenlijks en dan voornamelijk de bas. Nu staat de achterkant van de speaker wel richting een open ruimte en de andere niet, maar als ik kijk naar de uitslag van de conus dan komt die ook niet overeen. Heb ik hem misschien opgeblazen?
Ik zal nog even testen door hem ergens anders op te stellen en dan kijken of het nog steeds zo klinkt, maar dan nog de uitslag van de conus is ook anders.
Iemand enig idee?
bedankt
Yamaha RX-V757 & CDX-596, Denon DVD1920, Marantz MA-500 & MordauntShort 906, 905c, 904.
welk scherm is dat rikkienator?quote:
Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home cinema! (deel 28)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos