Na een tijdje meelezen in dit topic, plaats ik dan ook wat pics van mijn home cinema

TV + Infinity center speaker

Sony QS receiver + HTPC (die vingerafdrukken vallen me door die fotoflits voor het eerst op

)

Klipsch subwoofert verstopt tussen de 2 banken in de hoek.

JBL achterspeakertjes en in de vensterbank zie je nog het MS media center keyboard.

De zithoek
TV:
Philips 28 pw 8807
• 70 cm Real Flat BlackLine-S beeldbuis (16:9 formaat).
• 100 Hz Digital Scan met Digital Natural Motion.
• Wide Screen plus.
• Active Control.
• Digital Crystal Clear.
• Easy Tune (ACI).
• NexTView. Elektronische Programma Gids (EPG).
• TXT dual screen.
• Easy Link/NexTView Link.
• Multi systeem: PAL, SECAM en via scart NTSC.
• Teletekst met 1200 pagina's geheugen, level 2.5.
• 100 Voorkeurzenders.
• Grafische menubesturing met cursor control.
• Stereoversterker van 60 watt.
• Dolby Virtual Surround
Was 4 jaar geleden een top tv voor 950 euro

Ik ben nu aan het kijken voor een plasma die ik begin 2008 wil gaan aanschaffen... ik zit te denken aan een 42 of 50 inch.
Receiver: Sony STR-db780 QS
5.1 Dolby Digital & DTS versterker uit de Quality Standard lijn van Sony, van 2002. Bevalt nog steeds prima, heb geen reden deze te vervangen voorlopig.
Zuilen: Eltax Concepts 400
Geen high-end, maar prima prijs prestatie. Voldoet prima voor mijn doeleinden, films en af en toe een mp3tje.
HTPC
Zelf samengestelde HTPC, de behuizing was het duurste van alle onderdelen hahaha

Ahanix behuizing met geborsteld metaal en LCD, AMD64 3200+, 1.5 GB DDR1 dual channel, Ati X300 en Seagate 500 GB harddisk. Prima dingetje voor Xvid en DVD's, draait op WindowsXP Media Center Edition 2005. Aangesloten via S-video, en met
video mode ingesteld (zie drivers) geeft het een behoorlijk strak beeld bij Xvid en DVD. Wordt misschien geupgrade als ik er HD content mee ga afspelen.
Subwoofer: Klipsch KSW-10
Actieve sub met
10" down-firing driver 
Heb deze een paar maanden geleden gekocht met een aanbieding voor 200 euro.. Ik zag dat dit model bij introductie (2001) voor 1200 piekjes over de toonbank ging... Mooi koopje geweest dus!
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB