“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Mooie set, alleen een beetje jammer van de kabelspaghetti.Anoniem: 208789 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:13:
XBOX 360
Macbook aangesloten via SPDIF
Marantz SR5001
B&W 685 fronts
B&W 684 Rears
Spectral BS-70 Rear stands
B&W HTM 62 center
samsung LE26R51B lcd tv

1. Tapijtje.

2. Tweemaal speakerstands.
3. Grotere tv.

Dit is de foto die al reeds gepasseerd is en die ergens getrokken was op een zonnige dag:
De foto's die ik daarnet getrokken heb toen ik terug dacht aan de belofte die ik hier gemaakt heb een maandje terug:
Een volledig overzicht van de woonkamer. Net de belichting is nog niet volledig af. De lampen staan op budget.
De andere kant van de kamer, een stereoketen (Sony DHC-EX770MD) gewoon om wat radio of cd te spelen wanneer er bezoek is, of tijdens het koken ofzo... De Alien is een cd-rek is dient als breking van het strak geheel in de woonkamer. Heeft ook een emotionele waarde voor mij, anders had die hier nooit gestaan denk ik.
En terug aan de overkant van de kamer...
De voorkant, je ziet enkel het scherm en de speakers.
Al de toestellen zit in de kast:
Pioneer BDP-LX70 (Blu-ray speler)
Pioneer DVR-645HX (DVR:HDD recorder)
subwoofer
en sinds kort staat hier een van m'n playstations (ik heb er ook nog 1 in de auto en 1 op de speelkamer)
Al de infraroodsignalen gaan via de plasma via SR naar de andere toestellen, een typisch pioneer systeem, je hebt enkel een koptelefoondraadje nodig.
En nog een overzicht met de tv aan, spelende van de blu-ray. Ook om even aan te tonen dat pioneer plasma's totaal niet onderhevig zijn aan kijkhoeken.
Kerel ..... wat heb jij een goede smaak zegB-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
Het is een tijdje geleden, maar op verzoek van 2 personen, dan toch even nieuwe foto's getrokken van mijn setup:
Dit is de foto die al reeds gepasseerd is en die ergens getrokken was op een zonnige dag:
[afbeelding]
De foto's die ik daarnet getrokken heb toen ik terug dacht aan de belofte die ik hier gemaakt heb een maandje terug:
[afbeelding]
Een volledig overzicht van de woonkamer. Net de belichting is nog niet volledig af. De lampen staan op budget.
[afbeelding]
De andere kant van de kamer, een stereoketen (Sony DHC-EX770MD) gewoon om wat radio of cd te spelen wanneer er bezoek is, of tijdens het koken ofzo... De Alien is een cd-rek is dient als breking van het strak geheel in de woonkamer. Heeft ook een emotionele waarde voor mij, anders had die hier nooit gestaan denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
subwoofer
en sinds kort staat hier een van m'n playstations (ik heb er ook nog 1 in de auto en 1 op de speelkamer)
Al de infraroodsignalen gaan via de plasma via SR naar de andere toestellen, een typisch pioneer systeem, je hebt enkel een koptelefoondraadje nodig.
[afbeelding]
En nog een overzicht met de tv aan, spelende van de blu-ray. Ook om even aan te tonen dat pioneer plasma's totaal niet onderhevig zijn aan kijkhoeken.

[Voor 9% gewijzigd door RoaDHouse op 30-10-2007 00:36]
WAUW!!!!!B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
Het is een tijdje geleden, maar op verzoek van 2 personen, dan toch even nieuwe foto's getrokken van mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
subwoofer
[afbeelding]
Dit is echt COMPLEET mijn smaak!!! Alles (behalve die alien *sorry*) klopt!!!!
Complimenten!!!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Meesterlijk...... echt waar!B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
subwoofer
[afbeelding]
Anoniem: 192323
Als jij wat spullen uit je kamer mist, ik heb ze niet.B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
subwoofer
[afbeelding]

Zeer mooi en strak!! Jaloezie aanwezig.
Alleen zorgt die subwoofer in die kast niet dat alles mee gaat trillen? Lijkt mij raar een subwoofer in een kast.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Lijkt op een Pioneer Plasma, type kan ik niet goed zien. Maar zijn schitterende tv's. Ook hier qua inrichting mijn complimenten voor de persoon. Erg mooi en sfeervol.rGz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:55:
héél erg mooi. Complimenten!
Zijn die tegels van natuursteen? En wat voor TV is dat?
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Sweetness, vooral die rode/bordeaux kleurige muur maakt het af. Echt heel erg mooi.B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
subwoofer
[afbeelding]

Anoniem: 123813
tuurlijk mag je een speaker wel in een kast plaatsen. Vooral een center lijkt mij juist het meest logische om in een kast te plaatsen. Zo staat het bij mijn pa ook thuis.Anoniem: 208789 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:50:
[...]
ja maar een speaker mag je niet in een kast plaatsen en als ik hem in de kast zet zit hij niet bepaald op oorhoogte wat wel moet dus, dan gaat je akoestiek eraan. Daarom wil ik de tv ophangen aan een tv stand die je op de grond zet, deze ga ik mischien maken maar mijn huidige tv is 12 kg maar wil een grotere dus moet even kijken hoeveel hij moet kunnen dragen.
Tsja ik eigenlijk ook maar iedereen zijn smaak heAnoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:31:
Ik vind 't maar een onsympathieke, onpersoonlijke, kale en aftandse inrichting als je het mij vraagt

(En gelukkig maar dat niet iedereen van hetzelfde houdt...)
[Voor 115% gewijzigd door MrBaaco op 30-10-2007 12:44]
Greetz MrBaaco

[Voor 92% gewijzigd door XelleratioN op 30-10-2007 12:46]
Anoniem: 223149

Erg mooi interieur

Die zijn wel vetjes! Wat kosten die?Anoniem: 88261 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:33:
zit er nou eens een 5.1 set in!!! zo'n inrichting schreeuwt om deze boxen
[afbeelding]
de hele Canton vento serie is trouwens prachtig!
http://www.canton.de/de-serie-vento.htm
is dat ik nog even moet sparen....

Ideeën? Iemand?
Anoniem: 157535
wauw fantastisch ingericht zegB-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:

is het trouwens niet tijd voor een nieuw deel ?
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 157535 op 30-10-2007 16:11]
Persoonlijk vind ik het ook niks, net een Ikea showroom.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 180791
Hepta Spring, via marktplaats ofzo. Erg mooie, slanke zuilen. Verkrijgbaar in bijna alle kleuren.Anoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:19:
Aha... is net even wat te gortigIk heb nog twee frontspeakers nodig. Budget zal zo'n €300 zijn
Ideeën? Iemand?
Heb ze zelf ook aan een NAD 705 stereoversterker en goede kabels. Erg lekker en helder geluid!
Ok dank jeAnoniem: 180791 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:04:
[...]
Hepta Spring, via marktplaats ofzo. Erg mooie, slanke zuilen. Verkrijgbaar in bijna alle kleuren.
Heb ze zelf ook aan een NAD 705 stereoversterker en goede kabels. Erg lekker en helder geluid!

Dat blijft verbazend lang zo, aangezien alles heel rap opgeruimt en gekuist is. Als je niets uit de hand laat lopen, is het altijd op hooguit een kwartier proper.
Het verbaasde me zelf, maar de kast is blijkbaar zo degelijk dat die niets meetrilt, het is ook massief hout en geen spaanderplaat. Zelfs met de deur dicht klinkt het nog steeds verbazend goed, dat zal ook gedeeltelijk te maken hebben met het feit dat er een uitboring van 8cm aan de achterkant zit voor de kabels.Anoniem: 192323 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:09:
[...]
Alleen zorgt die subwoofer in die kast niet dat alles mee gaat trillen? Lijkt mij raar een subwoofer in een kast.
Neen, alles behalve, deze hebben we gekocht van de lokale "tegel-boer": die hadden een actie op deze tegels voor 29,95€/m² incl. btw. Het zijn desalnietemin degelijke stenen, maar het zijn geen natuurstenen.rGz schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:55:
Zijn die tegels van natuursteen? En wat voor TV is dat?
De tv is een Pioneer PDP-436XDE (6e generatie 43" plasma).
...en het is al zeker geen Italiaanse natuursteen. Wel leuk dat sommige mensen dat denken :-)Anoniem: 223149 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:42:
@ B-Bob: Is die grijze tegel Italiaanse natuursteen? Wij hebben juist dezelfde liggen thuis![]()
Erg mooi interieur
Ik heb al lang overwogen om surround aan te schafen, maar ik ben een beetje te perfectionistisch: de achterste luidsprekers zouden te dicht bij de zetel staan, de luidsprekers zouden het geheel breken (ik zoek nog steeds degelijk uitziende speakers), maar ze moeten dan ook goed klinken. En met goed bedoel ik: als ik een CD speel met percusie, viool of wat dan ook, wil ik de indruk krijgen dat die vlak naast me speelt.Anoniem: 88261 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:33:
zit er nou eens een 5.1 set in!!! zo'n inrichting schreeuwt om deze boxen
[afbeelding]
De EX reeks van pioneer klinkt fantastisch (ik kreeg echt een traan in mijn ogen toen ik ze bezig hoorde), maar een beetje collosaal, om over de prijs nog maar te zwijgen: http://www.pioneer.eu/eur...99/161/S-1EX-W/index.html
Breesnewworld - reeks "Innova" http://www.breesnewworld.nl/product.php?id=248&lang=NLAnoniem: 77252 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:58:
Waar kom je meubels (tv meubel en dressoir) vandaan als ik vragen mag B-Bob?
Hahaha, die staan normaal op de eettafel maar die was nu ff gedekt voor het etenSillymidget schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
Wat een rare plaatsing van een vaas en kaarsen.
Ik zou dat echt minimaal 1 keer per week omver lopen als het daar stond

Desktop: Ryzen 7 5800X / 32GB / RTX 3080 / Dell UP2715K 5K || Woonkamer: iMac Retina 27” 5K mid 2017 || HTPC: Core i7 3770 / 8GB || Macbook Pro Retina 15,4" mid 2015 || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Is dit een Lack kast van Ikea?Anoniem: 208789 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:13:
[afbeelding]
Dit is mijn bescheiden setup, er is al veel werk gebeurd maar moet ook nog veel gebeuren
het bestaat uit
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 48051
Ik had eerst het center kanaal uit staan en zodoende ging dat geluid over L + R. En dat klonk dus echt niet verkeerd... dit vind ik nog wat "vreemder" klinken

Maar nou had ik even een algemene vraag. In hoeverre is het van belang dat je center speaker in of uit fase staat..
Dat doe ik ook zeker nietAnoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:36:
Vooral ik vind niet weglaten bij dit soort replies..

Anyway, moet hij lekker zelf weten. Het is iig één van de betere inrichtingen de ik hier gezien heb. Eindelijk eens niet een inrichting waar voor 15.000,- aan apparatuur staat en voor 5000,- aan inrichting uit de jaren 80. Dat moet ik hem als compliment geven

Blijven altijd keuzes die mensen zelf maken.
Nee joh, tuurlijk moet je je niet schuldig voelen. Dat kun je hier nou eenmaal verwachten: kritische reacties.B-BOB schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:27:
Vreemd, ik had helemaal zulke reacties niet verwacht, maar bedankt alleszins, ik voel me nu zelfs een beetje schuldig, het was niet mijn bedoeling om te pochen...
Het is toch niet erg om een mening te geven? Je had ook alleen je set kunnen posten ipv je hele kamer. Jij durft je huiskamer tenminste te posten. De meesten doen dat hier niet eens.
Lolz... was ook meer bedoeld als toevoeging aan mijn eigen replyAnoniem: 123813 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
Dat doe ik ook zeker nietHet is ook puur persoonlijk.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Anoniem: 208789
Tuurlijk iedereen mag doen waar hij zelf zin in heeft maar ik bedoel alleen dat het niet bevorderlijk voor de acoustiek, je ziet in de B&W boekjes toch ook geen speaker in een kast staan, ik wil er alles uithalen wat er uit te halen valt dit gaan ten koste van de "handige"indeling van mijn slaapkamer of de looks door een speaker te verstoppenAnoniem: 123813 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:31:
[...]
tuurlijk mag je een speaker wel in een kast plaatsen. Vooral een center lijkt mij juist het meest logische om in een kast te plaatsen. Zo staat het bij mijn pa ook thuis.
Anoniem: 191333
Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe die meubels precies in elkaar zitten? ik vind het namelijk erg mooi dat er geen handvaten op de deurtjes zitten enzo.B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
Lopen die deurtjes op een rail ofzo? Zitten er in het midden laadjes?
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.