Probeer de speaker aansluitingen eens op de andere 2 aansluitingen
Ik ga er van uit dat je single wired aangesloten hebt en dus de vergulde koppelplaatjes gebruikt.
Als je nu wel de goede bas hebt en bijv nu minder hoge tonen is het contact van het doorverbind gedeeldte niet optimaal.
Heb je al een keer de speakers omgedraaid? dus L en R als het dan al uitmaakt dan is het je kabel en of contact met receiver/versterker.
Ik ga er van uit dat je single wired aangesloten hebt en dus de vergulde koppelplaatjes gebruikt.
Als je nu wel de goede bas hebt en bijv nu minder hoge tonen is het contact van het doorverbind gedeeldte niet optimaal.
Heb je al een keer de speakers omgedraaid? dus L en R als het dan al uitmaakt dan is het je kabel en of contact met receiver/versterker.
Tessiebessie schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:35:
Kan iemand mij helpen?...
Ik heb van B&W de CM serie. 2x een CM7. Nu klinkt 1 van die speakers een beetje zachter. Niet een klein beetje maar best veel eigenlijks en dan voornamelijk de bas. Nu staat de achterkant van de speaker wel richting een open ruimte en de andere niet, maar als ik kijk naar de uitslag van de conus dan komt die ook niet overeen. Heb ik hem misschien opgeblazen?
Ik zal nog even testen door hem ergens anders op te stellen en dan kijken of het nog steeds zo klinkt, maar dan nog de uitslag van de conus is ook anders.
Iemand enig idee?
bedankt