Dat soort mensen kunnen zich ook in de materie gaan verdiepen, en als ze dat niet willen kunnen ze prima op andere fora zoals beginnersweb terecht. Als GoT nu de enige bron van computerkennis in de wereld was...quote:thewizard2006 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:47:
---> zegt hij tegen de AH cassiere, loodgieter, stratenlegger (niets mis met het beroep maar totaal geen affiniteit met pc's, afgezien van hobby misschien. Ik denk dat je hiermee het punt bevestigd wat ik duidelijk probeer te maken. Het is gewoon te vaag en er zijn teveel opties. Vandaar dat een topic afgestemd op die persoon superhandig is.
Als je dit moeilijk vindt, moet je je erin gaan verdiepen, want het IS niet moeilijk. Iedereen kan prijzen naast elkaar leggen en balkjes met scores vergelijken.quote:--> Dat jij dat kan, harstikke goed. Dat de standaard internetter dit moeilijk vind (al die onbekende hardware, termen, cijfertjes, meetprogramma's etc) komt niet bij je op geloof ik. Niet iedereen heeft van tomshardware of info.hardware gehoord. En geloof mij, in google wat intypen kan behoorlijk lastig zijn als je niet weet waar je naar moet zoeken
Op GoT heb je gewoon een bepaalde basis nodig. Dit staat ook in de eerste zin van de registratievoorwaarden:
Men hoeft zich er wmb echt niet in te verdiepen, maar dat houdt dus ook in dat GoT niet echt een geschikt forum is voor dit soort mensen.quote:Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan.
Mocht je niet weten waar te beginnen als beginnend computeraar, kun je altijd naar Beginnersweb gaan.