Hoofdcategorieën
Topicacties

[Feedback] CSL FAQ / Beleid

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
rolverwildering
Reg. datum: 21 juli 2004

vooruit denkend naar de volgende BBG : is het basis systeem niet in mATX aan te bieden?
Een simpel basissysteem in een kleinere verpakking. En dan kan er een strik om voor Sinterklaas...

gewaarwordingshorizon

Acties: [view][quote]

Door: Terw_Dan
Moderator PMG/OM/Reviewer
Knuffelkubus O+

quote:
beascob schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:58:
vooruit denkend naar de volgende BBG : is het basis systeem niet in mATX aan te bieden?
Een simpel basissysteem in een kleinere verpakking. En dan kan er een strik om voor Sinterklaas...
Zonder er verder inhoudelijk op in te gaan, ATX of µATX is zo'n klein verschil. Vrijwel iedere retailplank die je in ATX kan krijgen heeft wel een µATX-broertje met (nagenoeg) dezelfde specs. En kasten, tja, veel kasten hebben ook een µATX in het assortiment zitten.

Dus een BBG met een keertje een µATX is best leuk, maar mocht die er niet direct zijn dan heb je met een BBG toch genoeg houvast om een µATX samen te stellen.

Atomen bestaan uit ruimteschepen
3DFX Voodoo 5 te koop

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
RoD schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 00:36:
Ik vraag toch maar weer eens aandacht voor Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14
Niemand leest de topicstart + waarschuwing lijkt het wel.. het overgrote deel van de posts is van een GoT-onwaardig niveau.
Als het topic niet dichtgesmeten wordt, lijkt mij in ieder geval dat het topic anders opgezet moet worden. Het lijkt wel een beetje een "smijt-hier-je-systeem-neer-en-wacht-op-advies-topic"..
Even een schopje voor dit onderwerp. Ik vroeg me af wat de CSL-mods hierop te zeggen hadden.

Shifting gears

Ik heb de eerste keer dat het upgradetopic ter sprake kwam gedacht over een upgrade howto. Hier heb ik verschillende opzetjes van gemaakt maar steeds bleek dat het erg lastig was om een effectieve howto te schrijven. Er zijn een paar zaken die voor de Tweaker vrij eenvoudig zijn, die zien meteen wat er geupgraded moet worden aan een systeem om het apparaat voor doeleind x weer up to date te maken. Die hebben geen howto nodig :).
Voor de non-Tweaker (die hier eigenlijk niet thuishoort) is dit lastiger en het is erg lastig om voor die doelgroep een howto te schrijven. De howto zal langdradig worden en eigenlijk ver onder het niveau zitten dat wij hier op GoT hanteren.

Wat mij betreft gaat het upgradetopic simpelweg op slot, wel zou het wenselijk zijn om iets in de FAQ toe te wijzen aan upgraden. De vraag is enkel, wat en hoe?

Profiel | http://thandor.net
I'm talking 'bout the world lighting up shining blast white and then nothing. You have been warned.

Reg. datum: 21 augustus 2004

Ik wil graag nog eens melden dat ik mij eerder erger aan copy-paste (als dat al gedaan wordt) van Notebook X en Notebook Y dan aan een tweaker die zijn eigen onderdelen uitzoekt, raad en daad vraagt.
Helemaal als je ziet hoe ontzettend saai notebookvragen zijn. Wat heeft het nu voor zin om te vragen naar een desktopreplacement van ¤1500,- als je dit ook in de pricewatch of google kunt vinden.
Juist specifieke vragen over pc-onderdelen leren mij meer. Maar aangezien het niet de bedoeling is dat tweakers een fijne gemeenschap blijft in plaats van een pronkplaatsje voor mensen die willen laten zien hoe ontzettend lekker veel ze weten zal dit wel niet terugkomen.

Ik bedoel, wie herkent dit soort topics niet:

--- Ben op zoek naar een laptop voor school.
--- Budget is 600-700 euro.
--- Wie heeft er goede ervaringen met dit merk? Moet ik dan de dure of de minder dure nemen.
--- Ik ga er alleen een beetje word en internet op doen.
--- blabla...

Slaapverwekkend tegenwoordig, die CSL.

is Engelandvaarder!
Reg. datum: 14 oktober 2006

quote:
Zanthr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:25:
Ik wil graag nog eens melden dat ik mij eerder erger aan copy-paste (als dat al gedaan wordt) van Notebook X en Notebook Y dan aan een tweaker die zijn eigen onderdelen uitzoekt, raad en daad vraagt.
Helemaal als je ziet hoe ontzettend saai notebookvragen zijn. Wat heeft het nu voor zin om te vragen naar een desktopreplacement van ¤1500,- als je dit ook in de pricewatch of google kunt vinden.
Juist specifieke vragen over pc-onderdelen leren mij meer. Maar aangezien het niet de bedoeling is dat tweakers een fijne gemeenschap blijft in plaats van een pronkplaatsje voor mensen die willen laten zien hoe ontzettend lekker veel ze weten zal dit wel niet terugkomen.

Ik bedoel, wie herkent dit soort topics niet:

--- Ben op zoek naar een laptop voor school.
--- Budget is 600-700 euro.
--- Wie heeft er goede ervaringen met dit merk? Moet ik dan de dure of de minder dure nemen.
--- Ik ga er alleen een beetje word en internet op doen.
--- blabla...

Slaapverwekkend tegenwoordig, die CSL.
Gewoon Topicreport doen en melden. Ze zijn niet toegestaan, en worden normaal ook gesloten

Gewoon alle laptops verbieden en alleen maar desktop pc's toestaan :)

Even serieus, ik vind dat de meeste topics over laptops alléén interessant zijn voor eigenaars van dezelfde laptops.

is Engelandvaarder!

quote:
Thandor schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:55:
Wat mij betreft gaat het upgradetopic simpelweg op slot, wel zou het wenselijk zijn om iets in de FAQ toe te wijzen aan upgraden. De vraag is enkel, wat en hoe?
Een echte howto is toch niet nodig? Net als met taxaties, gewoon verwijzen naar de eerdere upgrade-topics, en ze direct op slot gooien. Van de laatste weken in het huidige upgradetopic zijn er maar een paar echte vragen geweest, en de rest meestal luie "wat moet ik kopen" requests.

Wat mij betreft mag het dus ook op slot. :)

is Engelandvaarder!

quote:
Zanthr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:47:
Gewoon alle laptops verbieden en alleen maar desktop pc's toestaan :)

Even serieus, ik vind dat de meeste topics over laptops alléén interessant zijn voor eigenaars van dezelfde laptops.
Die laptoptopics zijn nog best wel nuttig. Ik heb mijn MSI Megabook s271 gekocht na het lezen van de s2xx topics, en dat zal voor meer mensen gelden. Er is een verschil tussen ervaringentopics, en de luie requests van mensen die een laptop willen kopen zonder zich erin te verdiepen. De eerste categorie heeft nog nut, de tweede is GoT onwaardig.

quote:
gambieter schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Een echte howto is toch niet nodig? Net als met taxaties, gewoon verwijzen naar de eerdere upgrade-topics, en ze direct op slot gooien. Van de laatste weken in het huidige upgradetopic zijn er maar een paar echte vragen geweest, en de rest meestal luie "wat moet ik kopen" requests.

Wat mij betreft mag het dus ook op slot. :)
Inderdaad. Misschien nog een kort lijstje met "puntjes van aandacht". Natuurlijk budget, maar ook het bepalen van de bottleneck en de upgradability van je hardware en de toekomstperspectieven.

Reg. datum: 04 mei 2007

quote:
gambieter schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
[...]

Die laptoptopics zijn nog best wel nuttig. Ik heb mijn MSI Megabook s271 gekocht na het lezen van de s2xx topics, en dat zal voor meer mensen gelden. Er is een verschil tussen ervaringentopics, en de luie requests van mensen die een laptop willen kopen zonder zich erin te verdiepen. De eerste categorie heeft nog nut, de tweede is GoT onwaardig.
En hoe bepaal je dan wat wel GoT waardig is of niet?

Een beginnende tweaker die graag meningen wil hebben over zijn keuzes of ervaren tweakers die eindeloos "ouwehoeren" over een compleet systeem of laptop waarvan je eigenlijk zelf moet kunnen weten of deze bij je past of niet. ( dit wordt immers verwacht van het "Tweaker Niveau" )

Ik vind het nogal omslachtig dat mensen zich zo achterlijk druk en boos kunnen maken omdat iemand er niet zo goed als jij in ben, als je er druk over maakt kijk er dan niet naar.
Het beste is nog om net zoals het upgrade topic deze mensen één topic of sub-fora te geven, zo veroorzaken ze geen "overlast" aan de geirriteerde mensen en vervuilen ze niet GoT met eideloze topics.

Maar dan heb ik het natuurlijk wel over beginnende tweakers die netjes hebben door gelezen en daarop gewoon inzicht willen hebben van iemand met een grotere kennis over zaken. Een stukje socialiteit en elkaar als tweakers helpen is van mij geen kwaad bewust.

Waar maak je de scheiding tussen "Goede" en "Slechte" topics of posts? Als er een duidelijke ingave is van de poster en dat hij duidelijk al zijn keuzes en gedachtes goed verklaart en ook verklaart waarom of waarvoor hij iets wil doen, dan is er toch niets mis om hem / haar een zet in de goede richting te geven? Ik ben er dan voor om de "beginnende tweaker" daarom ook een eigen topic te geven of eigen sub-fora, hiermee doen ze mensen niet lastig, halen ze niet het "niveau imago" omlaag in desbetreffende sub-fora en kweek je ook nog eens nieuwe hardware fanaten die ook zijn bijdrage aan tweakers zult leveren.

is Engelandvaarder!

quote:
SniperFox schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:23:
[...]
Het beste is nog om net zoals het upgrade topic deze mensen één topic of sub-fora te geven, zo veroorzaken ze geen "overlast" aan de geirriteerde mensen en vervuilen ze niet GoT met eideloze topics.
Voor beginnende tweakers zijn er ook andere forums (computeridee forum, beginnersweb). GoT is bedoeld voor een wat hoger niveau, en topics van het type "welke moet ik kopen" tonen gebrek aan inzet. Ga eerst zoeken. De lat ligt hoog, zodat alleen mensen die voldoende inzet tonen of hebben getoond hier komen.
quote:
Maar dan heb ik het natuurlijk wel over beginnende tweakers die netjes hebben door gelezen en daarop gewoon inzicht willen hebben van iemand met een grotere kennis over zaken. Een stukje socialiteit en elkaar als tweakers helpen is van mij geen kwaad bewust.
Er is geen enkele noodzaak om iedereen op GoT te hebben. Een professionele voetbalclub hoeft ook geen faciliteiten voor minder begaafde/getrainde spelers te hebben.
quote:
Waar maak je de scheiding tussen "Goede" en "Slechte" topics of posts? Als er een duidelijke ingave is van de poster en dat hij duidelijk al zijn keuzes en gedachtes goed verklaart en ook verklaart waarom of waarvoor hij iets wil doen, dan is er toch niets mis om hem / haar een zet in de goede richting te geven? Ik ben er dan voor om de "beginnende tweaker" daarom ook een eigen topic te geven of eigen sub-fora, hiermee doen ze mensen niet lastig, halen ze niet het "niveau imago" omlaag in desbetreffende sub-fora en kweek je ook nog eens nieuwe hardware fanaten die ook zijn bijdrage aan tweakers zult leveren.
De meeste van die boodschappenlijstjesposters dragen niets bij, die komen hun advies halen en blijven daarna weg.

En voor je denkt dat dit arrogantie is: ik help ook mensen op het computeridee forum. Maar GoT is een aantrekkelijk forum door het hogere niveau, en dat moeten we zo zien te houden. Lees svp dit topic helemaal door, want de meeste van je punten zijn allang behandeld.

gambieter wijzigde dit bericht 10-10-2007 16:34 (6%)

Reg. datum: 04 oktober 2006

Ik erger mij eerder aan die domme replies van 'ZIE FAQ CLS NIEUWE BELEID BLABLA' en verder alleen maar zegt 'dit is tweakers onwaardig'. Zelf bepalen wat 'tweakers onwaardig' is, terwijl jezelf niet eens de faq's leest. Als je geen mod ben hoef je ook niet zo te gaan gedragen vind ik zelf. En ja, af en toe zijn sommige topics té dom voor woorden. Dan mag je het best zeggen, maar niet in zoveel mogelijk topics please.
quote:
Reageren in topics die niet conform de eisen zijn

Het kan voorkomen dat iemand een topic opent terwijl deze volgens de regels hierboven eigenlijk niet geplaatst had mogen worden. In dat geval is het wenselijk om simpelweg niet te reageren, maar een topic report aan te maken. Dan kunnen wij direct zien dat er iets loos is met het topic.
Bron: CSL Beleid

En gambieter, hoe weet jij dat men advies komt halen en daarna weg gaat? Om simpelweg een slot op een topic te zetten, haken ze idd af. Ik begon ook eerst advies vragen, daarna werd het pas interresanter om topics te lezen en mee te praten.

BoyzNDaHood wijzigde dit bericht 10-10-2007 17:48 (13%)

is Engelandvaarder!

quote:
BoyzNDaHood schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:41:
Ik erger mij eerder aan die domme replies van 'ZIE FAQ CLS NIEUWE BELEID BLABLA' en verder alleen maar zegt 'dit is tweakers onwaardig'. Zelf bepalen wat 'tweakers onwaardig' is, terwijl jezelf niet eens de faq's leest. Als je geen mod ben hoef je ook niet zo te gaan gedragen vind ik zelf. En ja, af en toe zijn sommige topics té dom voor woorden. Dan mag je het best zeggen, maar niet in zoveel mogelijk topics please.
Geloof me, er zijn nog zat topics van dat niveau waar ik me wel inhou en alleen een TR maak. Want je onderschat duidelijk hoeveel van die boodschappenlijstjes er langs komen, zonder enige inzet. En door die mensen advies te geven houd je die topics in stand.
quote:
En gambieter, hoe weet jij dat men advies komt halen en daarna weg gaat? Om simpelweg een slot op een topic te zetten, haken ze idd af. Ik begon ook eerst advies vragen, daarna werd het pas interresanter om topics te lezen en mee te praten.
Kijk maar eens bij de TS'en van die topics. Meestal 1-5 posts, of al 2-3 jaar niet meer geweest en ze komen weer eens shoppen. Moet je voor die enkeling die wel gaat bijdragen al die zwakke topics toestaan? De reputatie van GoT is juist gebaseerd op het feit dat men hier hoge eisen stelt (op CID waarschuwden ze er zelfs voor), en dat is imo goed.

Help iemand en hij krijgt zijn zin zonder iets te leren. Help iemand door deze te dwingen zijn niveau te verhogen via zelf aan de slag gaan, en hij leert iets.

Voor de gein heb ik even op andere forums gekeken zoals die van computeridee. Het zou toch treurig voor me zijn als ik daar mijn nieuwe pc wilde laten checken...

Reg. datum: 28 september 2000

quote:
Zanthr schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:57:
Voor de gein heb ik even op andere forums gekeken zoals die van computeridee. Het zou toch treurig voor me zijn als ik daar mijn nieuwe pc wilde laten checken...
Want daar zitten geen mensen die kennis van zaken zouden kunnen hebben? Als je echt zo arrogant bent kan je natuurlijk prima terecht op het forum van een online shop - die hebben baat bij dat soort vragen, ze helpen je en verkopen wat.

Edit: om toch constructief en pro-GOT te blijven, persoonlijk vind ik alle topics de moeite waard zolang iemand maar duidelijk gepaste moeite heeft gedaan om tot een conclusie te komen. Een beginnende Tweaker is ook een Tweaker, en ooit waren we allemaal beginners :+

CSL zou de enigzins onzekere beginnende Tweaker (dus niet beginnende computer gebruiker) prima moeten kunnen helpen, en niet uitgaan van de mening van een aantal die-hard Tweakers. Je kan ook gewoon een topic niet aanklikken natuurlijk, voor een doorgewinterde internet gebruiker toch zeker geen moeite ;)

Blue-eagle wijzigde dit bericht 17-10-2007 17:14 (36%)

is Engelandvaarder!

quote:
Blue-eagle schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:10:
[...]
Edit: om toch constructief en pro-GOT te blijven, persoonlijk vind ik alle topics de moeite waard zolang iemand maar duidelijk gepaste moeite heeft gedaan om tot een conclusie te komen. Een beginnende Tweaker is ook een Tweaker, en ooit waren we allemaal beginners :+
Wat is gepaste moeite? Even een Q6600, Asus P5K en GEIL RAM bij elkaar zoeken (zomaar wat componenten)? Die boodschappenlijstjes zijn nu eenmaal weinig moeite, en daar hebben we de BBGs voor.
quote:
CSL zou de enigzins onzekere beginnende Tweaker (dus niet beginnende computer gebruiker) prima moeten kunnen helpen, en niet uitgaan van de mening van een aantal die-hard Tweakers. Je kan ook gewoon een topic niet aanklikken natuurlijk, voor een doorgewinterde internet gebruiker toch zeker geen moeite ;)
De reputatie van GoT als een van de betere computerfora (the best natuurlijk ;) ) komt door het hoge niveau van de techtopics. Dat moet je niet ongedaan gaan maken door newbietopics van matige kwaliteit en inzet te gaan toelaten :) . De boodschappenlijstjes zijn allemaal onnodig als je benchmarks, reviews en QVL-lijsten zelf opzoekt.

gambieter wijzigde dit bericht 17-10-2007 17:36 (6%)

Reg. datum: 08 mei 2002

quote:
gambieter schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:35:
[...]

De boodschappenlijstjes zijn allemaal onnodig als je benchmarks, reviews en QVL-lijsten zelf opzoekt.
Waar en niet waar. Zo kocht ik op basis van reviews een Asus A8R-MVP, wat volgens vele sites een prima moederbord was. Om er later via de forums (en late reviews) achter te komen dat dit bord nogal wat kuren vertoont. Waar ik zelf dus ook last van had :X

Kuren, die vaak pas later aan het licht komen; ruim na de eerste reviews. Daarom kan je ook op reviews alleen niet blindvaren; ervaringen topics zijn minstens zo belangrijk zoniet belangrijker.
Dat is ook wat ik te weinig zie, ook op GOT. Ervaringen, postieve en negatieve. Ze zijn er wel, maar je moet er vaak goed naar zoeken. Een beknopt overzicht van zo'n produkt, incl. de sterke en zwakke punten zou het een stuk overzichtelijker op maken. Dit gebeurt deels al, maar naar mijn smaak nog te weinig en meestal zie je dat alleen bij de meest populaire produkten.

Misschien is het een idee, om een soort "format" voor dit soort topics in het leven te roepen. Zoals bijv. bij moederborden; een overzicht van de plus en minpunten en dingen waar je rekening mee moet houden. Iets, waar de gebruikers zelf hun bijdrage kunnen leveren.

Nu heb ik een Asus A8N SLI Premium, waar vele goede dingen over geschreven zijn. Maar nergens lees ik dat het bios 50 seconden nodig heeft om voorbij de POST te komen :X
Wat ik persoonlijk een behoorlijk minpunt vind. Dit, terwijl de SIL-sata controller gewoon disabled is en de chipset RAID ook uit is. Dit soort info vind ik te weinig terug in de startpost van zo'n ervaringen topic; je moet er vaak gericht naar zoeken en dat is jammer.

ps: Leuk voorbeeld is het topic "Asus P5WD2 series ervaringen".

De inleiding is redelijk, maar de echte feiten waar je naar zoekt staan er niet. die komen pas in de posts daarna. Je bent dus wel verplicht om alle pagina's na te pluizen om werkelijk alle in's en out's te weten te komen. Wat ik hier mis is een bijgewerkte start-post, met die cruciale info. Dat is waar ik op doel, de info is er wel maar je moet het altijd bij elkaar sprokkelen. Mijn inziens een punt wat voor verbetering vatbaat is.

[OC-775]Gigabyte P35 Series - Deel 3 is dan een goed voorbeeld; dat zou je vaker willen zien. Helaas vind je dit niet waar je het zou verwachten, het is een moederbord en je mag het toch verwachten in Moederborde, Processors en Geheugen. Maar nee, het is overklok-vriendelijk moederbord (moet je ook maar weten) en dus staat het in Tweaking, Cooling.....

Alle moederbord ervaringen zouden eigenlijk in hetzelfde forum thuishoren, niet versnippert zoals nu gebeurt. Dan zie je snel genoeg of een moederbord OC waardig is of niet.

Madrox wijzigde dit bericht 20-10-2007 00:26 (22%)

AMD Opteron @4GHZ(11*fsb*fud) / Dual-Armor(teflon) / Dual-Mouse(lh/rh)

Door: Terw_Dan
Moderator PMG/OM/Reviewer
Knuffelkubus O+

quote:
Madrox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:06:
[...]

Misschien is het een idee, om een soort "format" voor dit soort topics in het leven te roepen. Zoals bijv. bij moederborden; een overzicht van de plus en minpunten en dingen waar je rekening mee moet houden. Iets, waar de gebruikers zelf hun bijdrage kunnen leveren.
Wat jij bedoelt is dus gewoon de http://tweakers.net/productreview/manager productreviews.

Terw_Dan wijzigde dit bericht 20-10-2007 00:26 (46%)

Atomen bestaan uit ruimteschepen
3DFX Voodoo 5 te koop

quote:
Nee, da's gewoon een mini-review geschreven door 1 persoon. En dan meerdere onder elkaar. Leuk, maar niet wat ik bedoel. Het forum is juist bedoelt om ervaringen uit te wisselen. Daar kan je die "single user" ervaringen samenbundelen in een mooie startpost. Dat Gigabyte P35 topic is precies zoals ik dat bedoel.

quote:
Madrox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:29:
[...]

Nee, da's gewoon een mini-review geschreven door 1 persoon. En dan meerdere onder elkaar. Leuk, maar niet wat ik bedoel. Het forum is juist bedoelt om ervaringen uit te wisselen. Daar kan je die "single user" ervaringen samenbundelen in een mooie startpost. Dat Gigabyte P35 topic is precies zoals ik dat bedoel.
Dat hebben we al, maar dat hoort niet in CSL. Moederborden horen in PMG, tesamen met geheugen en processoren. Daar moet je dan ook je ervaringen weghalen, hier gaat het alleen om het samenstellen van de systemen (BBG's) kant en klare pc's (van bijvoorbeeld de Lidl) en laptops.

quote:
RoD schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

Dat hebben we al, maar dat hoort niet in CSL. Moederborden horen in PMG, tesamen met geheugen en processoren. Daar moet je dan ook je ervaringen weghalen, hier gaat het alleen om het samenstellen van de systemen (BBG's) kant en klare pc's (van bijvoorbeeld de Lidl) en laptops.
Dat bedoel ik dus, dat Gigabyte P35 topic staat NIET in de PMG, waar wel in het Tweaking forum.

Ik zie het. Maar wat heeft dit met CSL te maken? Lijkt me iets wat je aan de modjes van PMG/TCA moet vragen.

is Engelandvaarder!

quote:
Madrox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:16:
[...]
Dat bedoel ik dus, dat Gigabyte P35 topic staat NIET in de PMG, waar wel in het Tweaking forum.
Inderdaad irrelevant voor CSL. En wil je dat voor elk moederbord gaan hebben, en voor elke combinatie van hardware? Pfff.

quote:
gambieter schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:04:
[...]

Inderdaad irrelevant voor CSL. En wil je dat voor elk moederbord gaan hebben, en voor elke combinatie van hardware? Pfff.
Ja, het is idd offtopic gegaan, excuus hiervoor. Nee, maar bijv. voor een moederbord serie. Over combinaties heb ik het niet gehad. Maar neem bijv. enkele notebook ervaringen hier, de startpost lijkt soms meer op een produkt advertentie dan een tweakerwaardige inleiding.

We dwaalden af toen iemand begon over reviews, wat op zich leuke info is maar zeker niet altijd zaligmakend. De info die je wel verder helpt, vind je hier wel, maar helaas vaak niet in de startpost maar ergens tussen die twintig+ pagina's.

Madrox wijzigde dit bericht 20-10-2007 20:56 (18%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: