Reg. datum: 21 mei 2006

Studenten-kamer cinema opstelling
Aangesloten op mijn pc
mooncat wijzigde dit bericht 26-04-2007 00:08 (11%)
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Mooie set man! Heb je de CM1 als surround, of speel je nu in stereo?quote:Darki3 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:04:
Mijn nieuwe aanwinst
TV: Philips 37pf9731
2x B&W CM7
1x Rotel RSX-1057
[afbeelding]
[afbeelding]
Grab shell dude!
Thanx voor de tip (en de ervolgende discussiequote:qinq schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:33:
[...]
Als ik jou was zou ik verder kijken dan kef. Voor dat geld is echt iets mooiers te halen. Ook in het geval dat je kef speakers neemt kun je mischien beter doorkijken voor een andere subwoofer. Denk aan rel ofso.![]()
Voor de rest erg mooie set-up. Ik denk alleen dat die kef iq's tegen gaan vallen in vergelijking met je huidige fronts.
Obi wijzigde dit bericht 26-04-2007 14:15 (5%)
De kef's zien er inderdaad goed uit, maar voor dat geld hebben ze vast wel iets mooiers staan. Ik raad je aan te gaan luisteren en je vooral niet blind te staren op die iq's. Vergeet niet om ook even naar wat klipsch speakers te luisteren.quote:Obi schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:11:
[...]
Thanx voor de tip (en de ervolgende discussie)
Ik heb nu de Kef's in m'n hoofd zitten omdat ik altijd fan ben geweest van KEF, en omdat ik de serie er zeer uitnodigend uit vind zien (niet alleen qua uiterlijk, ook reviews).
Ik ben niet heel erg van het wikken en wegen en langdurige luistersessies, ik ga waarschijnlijk met een zak met geld naar de RAF en rij dan met leuk speelgoed terug.. Met als insteek de setup die ik aangaf. Suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom, al weet ik niet of dit de topic daarvoor is..
Klipisch is ook een erg standaard merk.. Als je hem iets wil aanraden, raad dan aan om hem te laten luisteren naar minder bekende merken. Bij de raf hebben ze vast wel wat leuks staan (monitor audio fanquote:qinq schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:09:
[...]
De kef's zien er inderdaad goed uit, maar voor dat geld hebben ze vast wel iets mooiers staan. Ik raad je aan te gaan luisteren en je vooral niet blind te staren op die iq's. Vergeet niet om ook even naar wat klipsch speakers te luisteren.
Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL
Alsof Monitor Audio GEEN standaard merk isquote:hitman333 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:12:
[...]
Klipisch is ook een erg standaard merk.. Als je hem iets wil aanraden, raad dan aan om hem te laten luisteren naar minder bekende merken. Bij de raf hebben ze vast wel wat leuks staan (monitor audio fan) maar je moet denk ik maar een middagje uit trekken om te gaan luisteren. Heb je daar de tijd voor?
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Ik heb niet de CM1's. Deze gaan er wel een keer komen dit jaar. Dus voorlopig draai ik stereo.quote:Mooie set man! Heb je de CM1 als surround, of speel je nu in stereo?
Ben heel benieuwd naar hoe de nieuwe CM serie zich tot de 6xx en 7xx serie verhoudt, moet ze toch eens gaan beluisteren.
oi :P
Een vriend van mij heeft de center er ook bij, als surround draait hij met de FPM2, ook erg gelikt en goed voor de WAF, klinkt schitterendquote:Darki3 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:42:
[...]
Ik heb niet de CM1's. Deze gaan er wel een keer komen dit jaar. Dus voorlopig draai ik stereo.
The bigger the miracle the smaller the audience

Haol un tit oet!
Inderdaad! Helemaal gelijk, maar daar voor mot je wel luisteren naar andere merken dan allen kef ofzo.quote:cyberjobe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:26:
[...]
Alsof Monitor Audio GEEN standaard merk isLaat hem dan eens naar Totem (model 1)/Castle (je kan ze aan een zacht prijsje komen ivm failisement) luisteren. Kortom: ik geef geen ene donder om of het een 'standaard' merk is. Het gaat erom dat ze mooi intergreren in zijn set en of hij het mooi vindt klinken.
Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL
Impressive. Maar wat gebeurt er als je er een dvd bij koopt ?quote:
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Mooie set! Maar zie ik nou dat je een nieuwe CD speler hebt gekocht, terwijl je mijn SACD speler morgen ontvangt?quote:riesjdabietsj schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:19:
Het SR14 beestje is het geld meer dan waard... gewoon "genieten"
De andere upgrades kwamen respectievelijk gisteren en vanochtend binnen;
[afbeelding]
De 360 op de beamer ziet er mooier uit als dat ik in eerste instantie zou denken, en ik heb al mijn media weer onder controle
De 7700 nog niet echt kunnen testen, maar een cd'tje speelt die beter af als mijn "oude" panasonic dvd speler en denon cd speler..
Niets te klagen dus, nu nog goed testen!
Uhhhhhhhhhquote:Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:34:
[...]
Impressive. Maar wat gebeurt er als je er een dvd bij koopt ?
Het ging me niet om het gelijk te krijgen (het is wel leuk om te krijgen)quote:hitman333 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:31:
[...]
Inderdaad! Helemaal gelijk, maar daar voor mot je wel luisteren naar andere merken dan allen kef ofzo.
Ik weet dat Monitor Audio ook een redelijk standaart merk is, maar als je naar de raf gaat (waar ze dat verkopen) luister dan ook even naar Monitor Audio. Heerlijk geluid vind ik
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam
E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate
ik doe alles vanaf mn bed, en heb mn toetsenbord gewoon op schoot en dan mn muis ligt naast me op mn matras, daar zou je dus eventueel een soort plankje voor kunnen maken dat dat ook op je bank kan(maar miss heb je dat niet eens nodig) ik zou niet te ingewikkeld gaan denken want dat is vaak niet practischquote:dafz0r schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:28:
Zijn der hier HT'ers die wat fotos hebben liggen van oplossingen om lekker in de sofa te kunnen muis & keyboarden?
Kheb echt geen idee hoe ik der moet aan beginnen dus wat ideetjes stelen lijkt me leuk
Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2, Nikon D40 + 18-55 Nikkor kitlens
Dat zal dan een retourtje IKEA worden aan de kasten te zienquote:
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
De IKEA heeft die kasten niet meer. Alleen nog in Singapore ofzo.....quote:The Eagle schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:50:
[...]
Dat zal dan een retourtje IKEA worden aan de kasten te zien
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Gewoon niet aan beginnen. Ik blijf me er over verbazen dat dit voor veel mensen een ideaal lijkt te zijn, maar het is een ramp. Je kunt beter op een bureaustoel bij de computer gaan zitten; een stuk handiger en gezonder voor je lijf. Onderuit hangen kun je beter bewaren voor muziek luisteren en TV kijken.quote:dafz0r schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:28:
Zijn der hier HT'ers die wat fotos hebben liggen van oplossingen om lekker in de sofa te kunnen muis & keyboarden?
Kheb echt geen idee hoe ik der moet aan beginnen dus wat ideetjes stelen lijkt me leuk
och tegen die tijd (nog 2 planken) dan kan ik eventueel mooie planken hangen aan die wand, maar het probleem blijft, en er is altijd nog stoppen met uitbreiden (afkickenquote:zimbab schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:53:
[...]
De IKEA heeft die kasten niet meer. Alleen nog in Singapore ofzo.....
Ik heb er zelf ook twee, maar de tweede heb ik via Marktplaats moeten kopen.
Ooit wil ik een aparte ruimte in m'n huis. Een videotheek. En een bibliotheek ernaast, als ik toch bezig benquote:rikkienator schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:14:
[...]
och tegen die tijd (nog 2 planken) dan kan ik eventueel mooie planken hangen aan die wand, maar het probleem blijft, en er is altijd nog stoppen met uitbreiden (afkicken)
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Monitor Audio zo de lucht inprijzen, en zelf toch met Mordaunt-Short spelen.quote:hitman333 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:31:
[...]
Ik weet dat Monitor Audio ook een redelijk standaart merk is, maar als je naar de raf gaat (waar ze dat verkopen) luister dan ook even naar Monitor Audio. Heerlijk geluid vind ik
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Erg mooie setup hoor, mooi gedaan. Heb je nog plannen de projector te upgraden? Daar valt bij jou echt nog heel veel te winnen.quote:rikkienator schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:07:
[...]
Ze worden onderschat denk ik, erg snelle muziekale sub, heb de pro 50 nog nooit gehoord. toch zal deze niet lang blijven, ik wil graag een grotere, wat voor iets weet ik nog niet
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus