* Kaj. post ook maar weer eens...
Een
tijdje geleden berichtte ik over m'n nieuwe DVD-speler. Uitstekend ding; erg blij mee, maar er miste toch iets...
Dit:
In combinatie met dit:
Hierop geschroefd:
En hierop aangesloten vanuit:
de HDD geeft 23:31 aan, wat klopt, aangezien het een Japans apparaat betreft en ik te lui ben om de tijd te veranderen/op te zoeken hoe je dat verandert. Hij geeft dus de Japanse tijd weer.
Naar:
Levert ongeveer zulke plaatjes op:
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. (PAL-uitgave van A-Film)
En de oude Xbox snapt ook 720p, en is aangesloten via component.
Yup, ik ben sinds een tijdje de trotse eigenaar van een
Uitstekende koop; had ik veel eerder moeten doen.

Hij is stil, HD-ready, 5 kilo zwaar en geeft een kickass beeld in eco-mode, ook als er omgevingslicht is.
Ook had ik het destijds over deze versterker (onderin de DDR-PC, erboven een 100v voeding voor de HDD-recorder)
Welnu, ik heb de indeling ook wat aangepast; ik heb nu een hele wand met software, front L/R, de centerspeaker en de subwoofers (onderin beeld), allemaal in een nieuwe kast.
Het zijn 4ohm baskastjes voor in de auto, in serie geschakeld aan de ILP, welke ondersteuning in het laag geven aan de Motional Feedback luidsprekers, en dat doen ze verbazingwekkend goed, eigenlijk.

Ze zien er alleen niet uit (al zie je dat niet in het donker), dus er komt nog een licht stukje doek voor die vakken, zodra ik de laatste planken op hun plek heb. Met de nieuwe kast kan ik eindelijk ook weer al m'n software kwijt zonder dubbele rijen op de planken; eens zien hoelang dat zo blijft.
Plannen; een LCD of plasma van een goede meter doorsnee in de nis hangen waar nu in geprojecteerd wordt, de center eronder hangen en een projectiescherm net voor de kast monteren. Echter zijn die plannen niet iets wat ik op korte termijn uit zal voeren; ik ben op dit moment zat tevreden met de huidige opstelling, en aangezien ik geen TV-ontvangst meer heb, mis ik die TV ook niet echt, behalve om even snel wat te bekijken of om het videoprogramma van Anime 200X op harddisk te zetten.
Op dit moment ben ik wel een andere center aan het uitproberen; de Eltax is net ff wat te duidelijk te plaatsen.