Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 27! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 85.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 157535

Wicked-Game schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:35:
[...]

Oei die zin lijkt idd niet inverband met verhaal te lopen. Doelde meer dat de set in zijn geheel beter zal klinken in een huiskamer. Een stroomstekker heeft er niet mee te maken of dat nu in een huiskamer ligt.
ow ok dan had ik het idd verkeerd begrepe

off-topic:

mijn 1e duizendste post 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:20
Na een tijdje niet actief te zijn geweest toch maar m'n nieuwe setje showen :*)

Na een zoektoch naar een setje dat er mooi uitzag en goed geluid gaf ben ik terecht gekomen bij Micromega. Kon voor een mooie prijs een demo setje krijgen, die 10 uur gespeeld heeft.

Ik ben nu in bezit van een Micromega A80 geïntegreerde versterker, i.c.m. een Micromega CD132 cd speler. Het is een demosetje, maar heb 'm met twee jaar garantie gekregen. Maar goed ook, want bij thuiskomst bleek de cd speler niet goed te werken. Wanneer ik een cd erin doe, schiet 'ie op standby en wanneer je naar een volgend nummer skipt, doet 'ie hetzelfde. Gisteren contact opgenomen en ik kan a.s. dinsdag een hele nieuwe CD speler halen! Goede service tot nu toe dus :)

Die keren dat de cd speler wel werkte, heb ik wel volop genoten van het goede geluid! Zoveel meer detail dan voorheen. Wat ook opvalt is de laagweergave bij lage volumes. Echt weer een niveau hoger dan mijn vorige Harman/Kardon set. Als speakers heb ik KEF's Q55.

Genoeg getypt, tijd voor plaatjes ;-)

http://img412.imageshack.us/img412/5926/p1000493we3.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/8648/p1000503hi1.jpg
http://img400.imageshack.us/img400/7586/p1000506xf0.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/7329/p1000510mq0.jpg

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Dat spul heb ik nog nooit gezien, ziet er wel tof uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyz
Is ook niet echt bekend in Nederland, zijn maar een paar dealers die het verkopen. Het is een Frans mertk dat bekend is geworden door hun goede cd spelers.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maakten zij niet altijd high-end varanten van Philips apparatuur? Zoiets herinner ik me in elk geval wel (een micromega DVD speler, was de enige in 1998 die 'goed' zou zijn).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 14829

Wicked-Game schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:09:
Ondertussen begint het nu te kriebelen, en wil ik naast mijn surround een dedicated stereo gaan neerzetten.
Heel verhaal weggeknipt, maar waarom een dedicated stereo setup ernaast terwijl Marantz ook surround setups maakt(e) die 't in stereo ook uitstekend doen?
Ik ben al jaren lang heel erg tevreden met m'n AV9000 / MM9000 combinatie, en ben best veeleisend wat audio betreft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyz
JvS schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:53:
Maakten zij niet altijd high-end varanten van Philips apparatuur? Zoiets herinner ik me in elk geval wel (een micromega DVD speler, was de enige in 1998 die 'goed' zou zijn).
Hmmm, niet dat ik weet. Ik weet wel dat er bekende componenten inzitten. In mijn cd speler zit bijvoorbeeld een lade van Sony.

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35

silitek

Tubes Only

tommyz schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:04:
[...]

Hmmm, niet dat ik weet. Ik weet wel dat er bekende componenten inzitten. In mijn cd speler zit bijvoorbeeld een lade van Sony.
Mooi spul..lijkt een beetje op Exposure .... :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyz
Lijkt er wel wat op, alleen is Micromega wat minder duur :)

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:28
Zozo hier ben ik ook al een tijdje niet meer geweest.
Ik zal jullie eens even een pimp setje laten zien. :> Let wel op dit is echt voor gebruik als ik thuis ben en zin heb om een filmpje te kijken.
Nouja minder gelul, meer pics toch?

http://img502.imageshack.us/img502/7430/afbeelding118ip9.th.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/3189/afbeelding119dz1.th.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/2862/afbeelding120ni9.th.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/9813/afbeelding121go5.th.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/6341/afbeelding124dw7.th.jpg

Zo nou dat is dus mijn setje voor een studentje niet verkeerd vind ik dan zelf :) .
Spec:

-loewe vitros breedbeeldje.
-Sony home cinema setje (Voldoet voor de films)
-Sony verterkertje met bose speakertjes (Voldoet voor mij voor de muziek)
-Ht pctje + flaptoppie.
-Chill bank (Erg belangrijk!)
-Het hok waar het allemaal instaat.

Nouja ik hoop dat jullie het een beetje mooi vinden. :D

[Voor 10% gewijzigd door Dark Master op 22-07-2007 19:22]

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Iemand ervaring met deze http://www.visonik.nl/nl/evo7.php speakers?...Kan zo'n setje voor een redelijke prijs overnemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 17:48
Gisteren langs de Ikea geweest voor een tv meubel. Pffft, slecht idee om daar de zaterdag voor te kiezen :X Maar nu kan ik m'n center ook weer gebruiken plus dat m'n vriendin het zo ook mooier vindt staan :) Wel een pokkewerk om de kabels op het spul aan te sluiten.

http://crew.tweakers.net/Abbadon/pics/frieldicht.jpg

http://crew.tweakers.net/Abbadon/pics/frielopen.jpg

Ik houd voorlopig wel de warmte van de receiver in de gaten want er is niet zo vreselijk veel 'ademhalingsruimte'. Maar de kast staat open wanneer ik een film zie of muziek luister dus ik denk dat het wel losloopt, temeer de 3805 ook niet zó vreselijk warm wordt.

De center staat niet perfect recht onder de tv maar ik vind het prima klinken zo (alsof ik volledig recht voor de tv zit). Na een poosje zonder center merk je dat het toch écht wel iets toevoegt aan een film, hoe goed je fronts ook plaatst.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:35:
Gisteren langs de Ikea geweest voor een tv meubel. Pffft, slecht idee om daar de zaterdag voor te kiezen :X Maar nu kan ik m'n center ook weer gebruiken plus dat m'n vriendin het zo ook mooier vindt staan :) Wel een pokkewerk om de kabels op het spul aan te sluiten.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik houd voorlopig wel de warmte van de receiver in de gaten want er is niet zo vreselijk veel 'ademhalingsruimte'. Maar de kast staat open wanneer ik een film zie of muziek luister dus ik denk dat het wel losloopt, temeer de 3805 ook niet zó vreselijk warm wordt.

De center staat niet perfect recht onder de tv maar ik vind het prima klinken zo (alsof ik volledig recht voor de tv zit). Na een poosje zonder center merk je dat het toch écht wel iets toevoegt aan een film, hoe goed je fronts ook plaatst.
Strak design ;) ....Kastje ken ik wel. Persoonlijk vind ik zulke dichte kasten een risico..
Maar zoals je zegt: 3805 worden niet warm. Hou het in de gaten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 21:14
Deftig hoor :) http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is het niks om een armatuur achter je tv te hebben ipv ernaast?, je hebt er een mooie muur voor.

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abbadon
tommyz schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:15:
Lijkt er wel wat op, alleen is Micromega wat minder duur :)
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Net eens de Micromega site bezocht, ziet er allemaal leuk uit. Volgens mij is het nogal down to eart spul want de binnenkant ziet er ook uit alsof elk overbodig onderdeel weggelaten is en de instap cd speler heet op een briljante manier gewoon 'CD' en de dvd speler 'DVD' :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abbadon
Fietsbel schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:47:
[...]

Is het niks om een armatuur achter je tv te hebben ipv ernaast?, je hebt er een mooie muur voor.
Nou, de lamp staat weer op de grond (vrouwelijke inbreng :+ ). Maar iets met een lichtje er achter lijkt me wel wat, heb het hier vaker gezien en dat zag er op de foto's wel sfeervol uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyz
Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:49:
[...]

Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Net eens de Micromega site bezocht, ziet er allemaal leuk uit. Volgens mij is het nogal down to eart spul want de binnenkant ziet er ook uit alsof elk overbodig onderdeel weggelaten is en de instap cd speler heet op een briljante manier gewoon 'CD' en de dvd speler 'DVD' :D
Klopt, het is vrij simpel spul allemaal, maar wel met goede componenten. Luxe zaken als toon- en balansregeling zitten er ook niet op. Ik was wel blij dat ik nog een afstandsbediening erbij kreeg, is normaal een optie :)

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 21:35

Exirion

Gadgetfetisjist

tommyz schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:30:
Luxe zaken als toon- en balansregeling zitten er ook niet op.
Toonregeling is geen luxe hoor. Het wordt vaak juist bij de betere apparatuur weggelaten omdat een tweetal filters/mixers in de signaalweg een boel kan verpesten. Veel meer dan de duurste kabels kunnen goedmaken enzo :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tommyz
Exirion schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:50:
[...]

Toonregeling is geen luxe hoor. Het wordt vaak juist bij de betere apparatuur weggelaten omdat een tweetal filters/mixers in de signaalweg een boel kan verpesten. Veel meer dan de duurste kabels kunnen goedmaken enzo :+
Weet ik ook wel, maar doelde er meer op dat je voor dat soort dingen ook betaald, terwijl 't vrij weinig/geen meerwaarde biedt :)

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:47
Abbadon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:35:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zeer mooi geheel !!! .... erg strak , mag ik vragen wat het meubel kost van ikea ? en zijn er ook andere kleuren beschikbaar ?
Aangezien ik binnenkort een plasma ga aanschaffen ( pana 4270pv ) is dit meubel exact wat ik zoek.

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
ziet er strak uit abbadon!, persoonlijk zou ik de tv ophangen en de center eronder leggen.

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• RoaDHouse
RoaDHouse schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:41:
[...]

Zeer mooi geheel !!! .... erg strak.
Aangezien ik binnenkort een plasma ga aanschaffen ( pana 4270pv ) is dit meubel exact wat ik zoek.

• RoaDHouse
Sorry .... was even te vrolijk .... daardoor te snel gereageerd :P ... het meubel staat al op de site van ikea.

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

duncanvdlinden schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:28:
ziet er strak uit abbadon!, persoonlijk zou ik de tv ophangen en de center eronder leggen.
Yep, B&W center moet ademen, zou ik zeker op de kast leggen, en TV ophangen.

Is het verder niet een idee met een HF -> Infrarood repeater the werken? De Logitech 890 universele remote doet dat bijvoorbeeld. Kunnen de deurtjes mooi dicht blijven tijdens het kijken.

Eventuele warmte problemen kun je oplossen door flink wat sleuven te zagen of ronde gaten te boren in de bodem van de kast, en in de achterwand als die er al niet in zitten. Convectie doet de rest.

Mooi zitten? Barcelona chair!

Anoniem: 185891

Tijd voor de nieuwe foto's van mijn HT / mediazolder! (Ik zag net dat ik al eens eerder foto's had geplaatst, maar dat is alweer in nummer 23 geweest! Sindsdien is er heel veel veranderd....)

Hier zien we, van boven naar beneden:
Marantz DV4400 dvd speler met now playing: Masters of Horror deel 6
PS1, topless PS2
Sanyo PLV Z5 HD ready LCD projector, Dreamcast
Xbox en Xbox 360
Gamecube en wat controllers
Nintendo 64

HIer een overzichtsfoto van de rest van de apparatuur. Met onder andere een Musical Fidelity X-LPS en een Musical Fidelity X-10D, beiden momenteel niet aangesloten maar zonde om uit het zicht te plaatsen. Verder nog mijn gehele verzameling LP's. Nog geen 100 stuks, en wat er is, stelt ook nog eens niet veel voor. Ik hou het over het algemeen bij cd's ;)

Sony TAE9000ES en TAN9000ES, voor- en eindversterker, 5.1 maar ik doe het met 4.0. Een sub is op deze kleine zolder niet nodig, aangezien mijn speakers echt meer dan voldoende bas produceren. En een center zou ik kunnen aansluiten, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Dat moet dan wel een Elac zijn die bij de speakers past... Mijn surround speakers zijn momenteel een setje B&W DM100 van de rommelmarkt (12,50). Ik denk dat ik deze op termijn wel ga vervangen maar vooralsnog vind ik het eigenlijk wel best zo..

Marantz CD6000OSE cd speler met een Van Medevoort 222 dac. De cd speler klinkt zonder die dac erg vlak maar mét... Ondanks dat het een ouwetje is wil ik deze dac nooit meer kwijt, sterker nog ik wil er nog een, voor in de woonkamer!

Project Debut II draaitafel en Marantz tuner, ook uit de 6000 serie. Voor de luie zaterdag en zondag met radio 2.

Afstandbedieningen en controllers.

De luie stoel met geïmproviseerd voetenbankje (hadden ze bij de Gamma niet... moet ik dus weer voor naar de Ikea.)

Frontspeakers, Elac 213.4pi. Dit was voor mij het koopje van het jaar 2006. Ik kocht ze samen met 14(!) meter Van den Hul cs122 speakerkabel afgemaakt met WBT en Sharkwire pluggen, voor een bedrag dat lager was dan de waarde van de kabel op zich! En dan te bedenken dat ik toen ik ze ging ophalen niet eens wist dat de kabel erbij zat. Die werd achteloos in de auto gegooid van 'hier dit hoort er ook nog bij'. Pas thuis zag ik wat voor kabel het was. Wat een deal! Ja, de speakers zijn wit, dat is niet geheel naar mijn smaak. Maar ze klinken fenomenaal, en dat mag ook wel gezien de toenmalige nieuwprijs van 3500 gulden per stuk..
Ook zien we hier een laken. Dit doet dienst als projectiescherm tot ik later deze week mijn Kingpin scherm van 1,50 meter breed ga ophalen. Op een laken geprojecteerd ziet het er een beetje uit alsof er een dikke laag stof op het scherm zit, maar het is even niet anders.
Achter het laken bevinden zich overigens nog enkele rekken met boeken en PS1, DC en PC games, en staat er ook nog een ouwe 20 inch crt monitor die nog opgeruimd moet worden.

Van links naar rechts: een kast vol DVD's; een kast vol games voor PS2, Xbox, Xbox360 en Gamecube; een kast vol met nog wat DVD,s en boxsets, wat pc games, en 15 jaargangen Homestudio die ik ruilde voor een flesje rood, op dezelfde dag dat ik mijn Elacs ophaalde. Wat een dag was dat. :) In deze kast ook nog een serie Final Fantasy games voor PS1, een originele Game and Watch van Super Mario en op en voor de kasten nog wat rommel die nog opgeruimd moet worden.

De laatste! Drie kasten vol met cd's, rechts daarvan (en ook erbovenop) een paar honderd VHS banden, meest ex-rental dus veel voor weinig. Verder zien we een originele authentieke Gameboy met een paar games, en wat willekeurige dingetjes.

En dit staat er in de woonkamer:

Meridian 508 cd speler en AVM Competition Amp (in bling uitvoering!)

Vincent buizenhoofdtelefoonversterker (in combinatie met een Sennheiser HD 600 hoofdtelefoon)

De luidsprekers van Reference 3A (Master 5 oftewel de Aura), en de tv van merk hokkitokki, die zeer binnenkort vervangen wordt door een bescheiden 32 inch lcd van Samsung of zo. Deze laatste foto is van een paar maanden terug, toen de inhoud van het meubel nog anders was. Ik had toen nog een Audiolab 8000c voorversterker en een Rotel eindbak, de Xbox stond nog in de woonkamer etc.

Commentaar? :)

• deBennie
  • Laatst online: 18:58
Kijkt dat niet ruk, zo'n scherm met vouwen? ;)

Mijn set (die overigens te koop staat):

http://fotos.marktplaats.nl/kopen/a/91/z.9de8c7008d95b630bbe1f9a251709f2e.jpg

Een beauty van een cd16. Verkoperd chassis, dubbele dac7, metalen cdm4 loopwerk. Mooi gedetailleerd klankbeeld. :*)

deBennie schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:15:
[...]

Kijkt dat niet ruk, zo'n scherm met vouwen? ;)
Het lijkt werkelijk helemaal nergens op. Maar daarom komt er ook een echt scherm. :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Wauw, wat een verzameling! Woon je nou bij je ouders? Of kal ik raas?

Bij de Ikea hebben ze trouwens ook een rolgordijn met een acryllaag, voor maar €21,- misschien is dat ook een aardige tussenoplossing? Zoiets wil ik namelijk wel gaan doen (okee, eerst een beamer aanschaffen, maar toch)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Anoniem: 224904

JTB81 schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:17:
[...]

Dank je, maar dat is lastig, is namelijk van de muis en als die strak is dan heb je zo verschrikkelijk weinig bewegingsruimte.
draadloos

TroonStaal schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:18:
Wauw, wat een verzameling! Woon je nou bij je ouders? Of kal ik raas?

Bij de Ikea hebben ze trouwens ook een rolgordijn met een acryllaag, voor maar €21,- misschien is dat ook een aardige tussenoplossing? Zoiets wil ik namelijk wel gaan doen (okee, eerst een beamer aanschaffen, maar toch)
Nope, dit is de zolder van mijn eigen (huur)huis.

Een tussenoplossing is niet meer nodig, vandaag komt mijn schermpje!

• deBennie
JvS schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:53:
Klopt, de dvd960. Uiterlijk heeft die dvdspeler van Philips veel weg van het micromega spul. Technisch was het een hoogstaand product, alleen denk niet dat het het niveau van de micromega haalde.

Er staat er nu nog 1 op ebay...

http://i2.ebayimg.com/07/i/000/97/d8/d27d_3.JPG
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...dexURL=0#ebayphotohosting

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:25
Anoniem: 14829 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:58:
[...]
Heel verhaal weggeknipt, maar waarom een dedicated stereo setup ernaast terwijl Marantz ook surround setups maakt(e) die 't in stereo ook uitstekend doen?
Ik ben al jaren lang heel erg tevreden met m'n AV9000 / MM9000 combinatie, en ben best veeleisend wat audio betreft.
Klopt Marantz maakt best goede componenten die beide kunnen. Maar qua stereo wil ik een stap hoger gaan dan Marantz gaat. Zat te denken aan een setup van Primare, al een paar keer beluisterd en kon me heel erg bekoren. Tevens is ook Parasound wel een setup die ik wil beluisteren.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:39

dollyking

duck tape

Bij het leegmaken van mijn camera kwam ik ook een foto tegen van mijn home cinema, nog niet helemaal af.

-Het kastje eronder krijgt nog een nieuw doek, (is nu nog iets te doorzichtig)
-Spotjes worden verwijderd

Ik moet mijn systeem specs hier nog even bewerken, maar achter het doek (onderaan) staat een volledige stille htpc bedoeld om 1080p te kunnen weergeven op een 42 tatung emgi
ook staan hier de speakers van de tv, en de overige gebruikelijke elektronica.

Het toetsenbordje is een Logitech Dinovo Edge. een heerlijke ram-plank.
Als de tv uit is, verdwijnt die achter de paneel gordijntjes. in de verticale zuil onder de televisie, lopen uiteraard de kabels, maar zit ook de center speaker van het 7.1 setje (achter doek) en alle IR oogjes

Ik telde, dat er laatst 26 kabeltjes door heen liepen! incl de verlichting achter de tv (Dioder van Ikea)

Binnenkort meer technische details.

[Voor 1% gewijzigd door dollyking op 23-07-2007 11:39. Reden: plaatje werkt niet]

• Anoniem: 222644
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wormaap schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:23:
Schaamteloze crosspost uit het pats met je nieuwe shizzle-topic :P

[afbeelding]

Nieuwe TV, Panasonic TX-32LE7F
Staat nu nog bij m'n ouders, maar vanavond gaat'ie mee naar mijn kamer, ik hoop dat ik daar nog wat fotootjes kan maken :)

Dan komt ook meteen de rest van m'n set nog eens in beeld :P
Zit jij tijdens de spannendste, gekste race van het jaar gewoon een beetje foto's te maken? ;)

Anoniem: 185891 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:16:
[...]

Het lijkt werkelijk helemaal nergens op. Maar daarom komt er ook een echt scherm. :)
En dat is er! Ik ga het hopelijk vanavond nog ophangen en anders morgen, en dan volgen er uiteraard meer pics. :)

Anoniem: 189262

duncanvdlinden schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:28:
Mijn idee ook...

• tommyz
deBennie schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:36:
[...]

Klopt, de dvd960. Uiterlijk heeft die dvdspeler van Philips veel weg van het micromega spul. Technisch was het een hoogstaand product, alleen denk niet dat het het niveau van de micromega haalde.

Er staat er nu nog 1 op ebay...

[afbeelding]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...dexURL=0#ebayphotohosting
Jammer dat 'ie tweedehands nog zo duur is, anders was 'ie wel leuk voor erbij geweest :)

Flickr

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:17

Wormaap

Moderator Foto & Video
Anoniem: 222644 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:16:
[...]

Zit jij tijdens de spannendste, gekste race van het jaar gewoon een beetje foto's te maken? ;)
Door de lens kan ik ook de race zien :P

Overigens nog steeds geen kans gehad om wat mooie fotootjes te schieten van m'n setup nu'ie op m'n kamer hangt :(
Dat hoop ik toch écht binnenkort eens te kunnen gaan doen, want het ziet er nu best leuk uit (en Gears of War op mijn setup is echt bruut! :D)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wanneer komt een PS3? Want dat lijkt nog wel te missen in je collectie.

PSN: Shiver23

Anoniem: 101556

Hoi

Volgens mij wordt het tijd voor deel 28 :*) :*) :*)

Maar voor dat gebeurd nog ff snel een plaatje van me setje plaatsen :9 :9

http://img367.imageshack.us/img367/7396/audiofreaks2ha9.jpg

Mvg L.E

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 101556 op 24-07-2007 01:31]

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:26
Anoniem: 101556 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:27:
Hoi

[afbeelding]

Mvg L.E
Geen last van galm? Zou je kunnen specificeren wat voor speelgoed je daar allemaal hebt staan?

Shiver23 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 00:43:
[...]

Wanneer komt een PS3? Want dat lijkt nog wel te missen in je collectie.
Die komt! Ik weet nog niet precies wanneer maar die komt zeer zeker. Ik ben bijna over de streep nu er dat voordeel pakket is.

Anoniem: 101556 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:27:
Hoi

[afbeelding]

Mvg L.E
Zijn dat wel audiofiel verantwoorde planten?

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 15:42
Anoniem: 185891 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:06:
[...]

Zijn dat wel audiofiel verantwoorde planten?
Zijn dat wel planten :)

Tierelier

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Dat zijn wilgentakken, je kan ze ook bij Ikea halen :)

Trouwens, staat die apparatuur niet gevaarlijk dicht bij de verwarming?

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• deBennie
tommyz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:59:
[...]

Jammer dat 'ie tweedehands nog zo duur is, anders was 'ie wel leuk voor erbij geweest :)
Die speler die je daar ziet heb ik voor 50 euro via marktplaats gekocht. Verkocht aan die knakker voor 150 B) Hij vraagt er ietsie meer voor (hij vroeg een paar maanden terug nog 225 euro). Ach ja, je kunt het proberen, maar je komt ze wel goedkoper tegen.

Overigens gisteren een dac960 gekocht, samen met m'n cdd882 een leuk setje. Vooral de technische opbouw van de dac960 is erg mooi (bv 3 trafo's, tda1541 s1).
De dac960 is tweelingbroertje van de marantz cda94 B)

Klik voor een vergroting

http://xs217.xs.to/xs217/07301/dac960-2.jpg.xs.jpg http://xs217.xs.to/xs217/07301/dac960-1.jpg.xs.jpg

Brochure: http://www.mfbfreaks.nl/folders/1988/1/index.html

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 10:57

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zou zeggen, op naar deel 28. Wie zich geroepen voelt mag een nieuw topic openen!

Post hier foto's en specs van je home cinema! (deel 28) :D

[Voor 27% gewijzigd door voodooless op 24-07-2007 10:29]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

<b><font color=red>Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt</font></b>.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.

<font color=blue>** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.

Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.</font>

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee