Tijd voor de nieuwe foto's van mijn HT / mediazolder! (Ik zag net dat ik al eens eerder foto's had geplaatst, maar dat is alweer in nummer 23 geweest! Sindsdien is er heel veel veranderd....)
Hier zien we, van boven naar beneden:
Marantz DV4400 dvd speler met now playing: Masters of Horror deel 6
PS1, topless PS2
Sanyo PLV Z5 HD ready LCD projector, Dreamcast
Xbox en Xbox 360
Gamecube en wat controllers
Nintendo 64
HIer een overzichtsfoto van de rest van de apparatuur. Met onder andere een Musical Fidelity X-LPS en een Musical Fidelity X-10D, beiden momenteel niet aangesloten maar zonde om uit het zicht te plaatsen. Verder nog mijn gehele verzameling LP's. Nog geen 100 stuks, en wat er is, stelt ook nog eens niet veel voor. Ik hou het over het algemeen bij cd's
Sony TAE9000ES en TAN9000ES, voor- en eindversterker, 5.1 maar ik doe het met 4.0. Een sub is op deze kleine zolder niet nodig, aangezien mijn speakers echt meer dan voldoende bas produceren. En een center zou ik kunnen aansluiten, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Dat moet dan wel een Elac zijn die bij de speakers past... Mijn surround speakers zijn momenteel een setje B&W DM100 van de rommelmarkt (12,50). Ik denk dat ik deze op termijn wel ga vervangen maar vooralsnog vind ik het eigenlijk wel best zo..
Marantz CD6000OSE cd speler met een Van Medevoort 222 dac. De cd speler klinkt zonder die dac erg vlak maar mét... Ondanks dat het een ouwetje is wil ik deze dac nooit meer kwijt, sterker nog ik wil er nog een, voor in de woonkamer!
Project Debut II draaitafel en Marantz tuner, ook uit de 6000 serie. Voor de luie zaterdag en zondag met radio 2.
Afstandbedieningen en controllers.
De luie stoel met geïmproviseerd voetenbankje (hadden ze bij de Gamma niet... moet ik dus weer voor naar de Ikea.)
Frontspeakers, Elac 213.4pi. Dit was voor mij het koopje van het jaar 2006. Ik kocht ze samen met 14(!) meter Van den Hul cs122 speakerkabel afgemaakt met WBT en Sharkwire pluggen, voor een bedrag dat lager was dan de waarde van de kabel op zich! En dan te bedenken dat ik toen ik ze ging ophalen niet eens wist dat de kabel erbij zat. Die werd achteloos in de auto gegooid van 'hier dit hoort er ook nog bij'. Pas thuis zag ik wat voor kabel het was. Wat een deal! Ja, de speakers zijn wit, dat is niet geheel naar mijn smaak. Maar ze klinken fenomenaal, en dat mag ook wel gezien de toenmalige nieuwprijs van 3500 gulden per stuk..
Ook zien we hier een laken. Dit doet dienst als projectiescherm tot ik later deze week mijn Kingpin scherm van 1,50 meter breed ga ophalen. Op een laken geprojecteerd ziet het er een beetje uit alsof er een dikke laag stof op het scherm zit, maar het is even niet anders.
Achter het laken bevinden zich overigens nog enkele rekken met boeken en PS1, DC en PC games, en staat er ook nog een ouwe 20 inch crt monitor die nog opgeruimd moet worden.
Van links naar rechts: een kast vol DVD's; een kast vol games voor PS2, Xbox, Xbox360 en Gamecube; een kast vol met nog wat DVD,s en boxsets, wat pc games, en 15 jaargangen Homestudio die ik ruilde voor een flesje rood, op dezelfde dag dat ik mijn Elacs ophaalde. Wat een dag was dat.

In deze kast ook nog een serie Final Fantasy games voor PS1, een originele Game and Watch van Super Mario en op en voor de kasten nog wat rommel die nog opgeruimd moet worden.
De laatste! Drie kasten vol met cd's, rechts daarvan (en ook erbovenop) een paar honderd VHS banden, meest ex-rental dus veel voor weinig. Verder zien we een originele authentieke Gameboy met een paar games, en wat willekeurige dingetjes.
En dit staat er in de woonkamer:
Meridian 508 cd speler en AVM Competition Amp (in bling uitvoering!)
Vincent buizenhoofdtelefoonversterker (in combinatie met een Sennheiser HD 600 hoofdtelefoon)
De luidsprekers van Reference 3A (Master 5 oftewel de Aura), en de tv van merk hokkitokki, die zeer binnenkort vervangen wordt door een bescheiden 32 inch lcd van Samsung of zo. Deze laatste foto is van een paar maanden terug, toen de inhoud van het meubel nog anders was. Ik had toen nog een Audiolab 8000c voorversterker en een Rotel eindbak, de Xbox stond nog in de woonkamer etc.
Commentaar?