Daar is dit topic niet voor bedoeld.Annihilism schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:28:
[...]
Ik ben van plan om hem te verkopen, hij staat op dit moment ook op marktplaats.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 16:49 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Daar is dit topic niet voor bedoeld.Annihilism schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:28:
[...]
Ik ben van plan om hem te verkopen, hij staat op dit moment ook op marktplaats.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 16:49 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Avvd op 10-05-2007 23:33 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 00:01 ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
maar als je met een beetje zoeken een Ferrari kan vinden die uiteindelijk misschien zelfs minder kost (2e hands) en toch dezelfde levensverwachting heeft als de Toyota en meer uitbreidingsopties heeft dan weet ik niet of de Z-5500 nog wel zo'n goeie koop isVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:44:
[...]
Akkoord, ze hebben misschien een vergelijkingspunt, met hun dure B&W sets, die waarschijnlijk ook zoveel keer beter zijn, maar je kan geen Toyota met een Ferrari vergelijken natuurlijk.
Toyota rijdt ook goed.
ik weet niet of je het door hebt, maar ik ben het volledig met je eens. 780 is relevant, 140 per kanaal is relevant. dat iemand anders deze specificaties dan oplichterij vindt, probeer ik dus te ontkrachten, en geef hem de uitleg dat de specificatie heel juist is.raphidae schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:59:
[...]
Lees zelf nou eens wat je schrijft. Er zijn 7 eenrichtingswegen die 140 auto's per uur per stuk kunnen verwerken. Dat is een totaal van 980 auto's per uur.
Of bedoel je een hoofdweg die zich splitst in 7 wegen? Dan is het nutteloos om de capaciteit van dit wegennet te specificeren als 7 x 140 auto's per uur, want je weet iid niet waar iedereen heen gaat.
Het is ook nutteloos om de capaciteit als 780 auto's per uur te specificeren, want je weet niet of die niet toevallig allemaal naar dezelfde bestemming willen.
Het enige wat je kan doen is op basis van aannames specificeren.
Hoeveel auto's per uur komen er aan op de gezamelijke bestemmingen als je aanneemt dat ze allemaal naar 1 bestemming willen? 140
Hoeveel auto's per uur komen er aan op de gezamelijke bestemmingen als je aanneemt dat het wegennet maximaal belast wordt? 780
Hoeveel auto's per uur komen er aan op de gezamelijke bestemmingen als je aanneemt dat er precies even veel naar elke bestemming gaan en hypothetisch stelt dat de hoofdweg niet 780 auto's per uur maar meer auto's kan verwerken dan de gezamelijke eenrichtingswegen? 7x140=980
De eerste twee zijn van belang als je de realistische capaciteit wilt weten, de derde alleen als je overweegt de hoofdweg te verbreden.
[ Voor 15% gewijzigd door MandaloR op 11-05-2007 23:57 ]
jB
Verwijderd
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 11:35 ]
Met dat budget (ik neem aan stereo?) zou ik eens gaan kijken naar de Klipsch RF-82. Als je ze hoort ben je verkochtMandaloR schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:46:
Zo eindelijk fase 1 van mijn hi-fi upgrade afgerond.
Afgelopen dinsdag een Densen B-110 gekocht. Voor E900,- van marktplaats weten te krijgen
Ze vervangt mijn Kenwood KR-A3080 reciever.
Densen op zijn plek:
[afbeelding]
close-up:
[afbeelding]
Op naar fase 2; nieuwe bijpassende speakers, die mijn 2 Mission 702e's gaan vervangen![]()
Zodra ik nieuwe heb volgen er uiteraard meer plaatjes![]()
(Suggesties voor merk speakers om te gaan beluisteren zijn overigens welkom. Budget zal rond de 800-1000 euro's liggen.)
Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2
[ Voor 12% gewijzigd door pinodambini op 12-05-2007 10:15 ]
jB
Uh het budget was 1000 euro he....geen 6000 dollarpinodambini schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:13:
Zou eerder voor speakers van Von Schweikert gaan bijvoorbeeld de VR-2, heb nog nooit zoiets moois gehoord voor het geld!
http://www.vonschweikert.com/
Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2
[ Voor 3% gewijzigd door Wormaap op 12-05-2007 17:43 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Wat vind jij betaalbaar?Wormaap schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:41:
Waar kan ik eigenlijk een béétje betaalbaar een leuk HiFi-rek scoren?
Ik ben op zoek naar iets in de richting als dat van Blueone, dus glazen platen met geborsteld stalen poten. Mag overigens wel'n stuk kleiner, mijn Rega Apollo, Rega Mira en Diyeden *dinges* DAC nemen niet zó veel ruimte in beslag(vergeet ik bijna m'n draaitafel!)
Ik ga namelijk binnenkort mijn kamer betrekken, en daar vind ik het wél belangrijk dat alles een beetje leuk uitziet (al zal de opstelling wat betreft de speakers nog steeds zwaar suboptimaal blijven)
Verwijderd
met een beetje inspanning kun je zelf ook de mooiste dingen ontwerpen die perfect op jouw apparatuur zijn afgesteldWormaap schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:41:
Waar kan ik eigenlijk een béétje betaalbaar een leuk HiFi-rek scoren?
Ik ben op zoek naar iets in de richting als dat van Blueone, dus glazen platen met geborsteld stalen poten. Mag overigens wel'n stuk kleiner, mijn Rega Apollo, Rega Mira en Diyeden *dinges* DAC nemen niet zó veel ruimte in beslag(vergeet ik bijna m'n draaitafel!)
Ik ga namelijk binnenkort mijn kamer betrekken, en daar vind ik het wél belangrijk dat alles een beetje leuk uitziet (al zal de opstelling wat betreft de speakers nog steeds zwaar suboptimaal blijven)
Hier stond een dode link.
!!!!!ARGH!!!!!Gurbe de n00b schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:17:
De B&W CM7 is een grote vooruitgang op de creative.
Zelf vind ik het uiterlijk van de B&W CM7 echt prachtig:
Life is not about specs, it is about joy!
Wat is dat voor merk/type rek waar je DVD-speler op staat??? Ziet er lekker strak & basic uit!Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:57:
Hier dan ook foto's van mijn home cinema!
== Setup ==
DVD-speler: Pioneer DV-454
CM7: 800 euro per stukRed Boll schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:22:
[...]
!!!!!ARGH!!!!!Die is *MOOI*
Euh... Wat kost dat eigenlijk en zijn er ook bijpassende satelieten e.d. ???
Heb je die ook vergeleken gehad met de 600 en 700 series?SymenGT schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:39:
[...]
CM7: 800 euro per stuk
CM1 (boekenplank model): 400 euro per stuk
CMC (center): 800 euro per stuk]
Samen dus 3200 euro.
Echt een gigantisch vette set speakers.
Ho even ik ben niet de koper voor deze set he, was het maar zowols schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:35:
[...]
Heb je die ook vergeleken gehad met de 600 en 700 series?
vreemd inderdaad, misschien zit er zo'n rand om de driver die naar binnen steekt ipv buiten, ik weet niet hoe je dat noemtbartvl schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:23:
WTF hebben ze met de ophanging van de middelste driver gedaan???
Mijn excuses. Misschien iets te rap geweest, maar je leek hier bijzonder goed over geinformeerd te zijn.SymenGT schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:42:
[...]
Ho even ik ben niet de koper voor deze set he, was het maar zo. Nee ik ga nog even een tijdje sparen voor deze of een andere set.
Ik zou ze dan op een Denon 2307 aan willen sluiten sluiten. Maar een digi cam gaat even voor op dit moment.
De zelfde vraag; heb je de CM serie ook vergeleken gehad met de 600 en 700 serie?Tessiebessie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:26:
Zo, helemaal nieuw ik hier, maar ik hoop nog even mee te kunnen.
Tja, het plezier in luisteren naar muziek en dan ook nog het waarderen van goede installaties moet groeien. Dat is bij mij de laatste tijd erg snel gegaan. Was ik nog geen 4 maanden geleden nog driftig op zoek welk setje boxen ik voor mijn pc wilde hebben (is de Gigaworks S750 geworden), ben ik nu alweer op zoek naar iets mooiers, groters en vooral erg veel beter.
Ik heb hier veel gelezen, ook ben ik naar verscheidene hifi winkels geweest eeeeennnn ik heb wat besteld:
- Denon avr-4306 zilver
- 2x B&W CM7 in Wengé
Dit is uiteraard de basis, de rest komt vanzelf nog wel (als ik weer geld heb).
Als jullie meer info willen hebben, of nog foto's van mijn Creative opstelling, dan hoor ik dat graag.
Verwijderd
Om en nabij de 100 euro (rekbaar als ik iets héél moois zie
[ Voor 8% gewijzigd door Wormaap op 13-05-2007 23:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Wormaap op 13-05-2007 23:21 ]
Verwijderd
Dat is de Support Watch muurbeugel voor audio/video componenten.Red Boll schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:26:
[...]
Wat is dat voor merk/type rek waar je DVD-speler op staat??? Ziet er lekker strak & basic uit!
Die pootjes voor dat ikea kastje, kun je die er zo bij kopen of is dat eigenlijk gewoon los spul?MandaloR schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:14:
Zo ik heb ze vandaag opgehaald![]()
totaal (matched pair):
[afbeelding]
(let niet op de draden van mijn laptop en de GH controller)
solo:
[afbeelding]
close:
[afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb niet naar merken of series gekeken, gewoon geluisterd, daarna prijs. De CM serie klonk gewoon zo goed voor die prijs.wols schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:35:
[...]
Heb je die ook vergeleken gehad met de 600 en 700 series?
Wat grappig, ik heb ook die IKEA Lack tafeltjes gebruikt op een soorgelijke manier om een stereo-meubel te makenVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:18:
- PS3
- Kenwood reciever
- Oppo 971H
- Yamada divx player (wordt niet meer gebruikt)
[afbeelding]
Het scherm, is een verduisterd rolgordijn met plakvelours voor de maskering.
De speakerkabels zijn geen hi-end kabels, maar tot de aanstaande verhuizing goed genoeg voor ons.
Achter het scherm hangen verduisterde gordijen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
goedkoop / stevig en ziet er voor mij goed uitConZito schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:15:
[...]
Wat grappig, ik heb ook die IKEA Lack tafeltjes gebruikt op een soorgelijke manier om een stereo-meubel te maken
[ Voor 83% gewijzigd door JvS op 18-05-2007 10:40 ]
Dat vind ik nou ookVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:46:
[...]
goedkoop / stevig en ziet er voor mij goed uit
Dat is los spul, bij onze Ikea (Haarlem) staan ze in het zelfsbedieningsmagazijn allemaal verschillende maten.beschuitfluiter schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:35:
[...]
Die pootjes voor dat ikea kastje, kun je die er zo bij kopen of is dat eigenlijk gewoon los spul?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[ Voor 85% gewijzigd door JvS op 18-05-2007 10:40 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dank!!! Je hebt me verder op weg geholpen!!! Was al langer op zoek naar zoiets...Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:45:
[...]A/V Ophang beugels | Video/DVD | Support Watch muurbeugel voor audio/video componenten a € 35,50 (rechtsbovenin).
Dit is nu een lekker strak meubel (kom deze steeds vaker tegen op internet...)MandaloR schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:14:
totaal (matched pair):
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door BNX op 14-05-2007 21:21 ]
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Mijn kast loopt nog wel ongeveer 30cm door achter mijn linker speaker en ik heb er ook een tussen schot uit moeten halen, omdat anders mijn versterker er met geen mogelijkheid in pastBNX schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:15:
[...]
Dit is nu een lekker strak meubel (kom deze steeds vaker tegen op internet...)
Mooie verbetering op je oude situatieVandaag ook zelf een nieuw meubel op de kop weten te tikken.
Een originele Jan des Bouvrie (massaproductie, dat wel) meubel...
Precies in het zwart houtfineer als de Mordaunt Short 908's,
de voetjes eronder vallen weg in de schaduw, alleen maakt de flits ze zichtbaar,
1e foto geeft meer de realiteit weer :-)
"de lege plek wacht op de woensdag te worden afgeleverde Pana 42PV70,
twijfel nog over ophangen aan de muur of staan te laten, er moet wel nog
een Mordaunt-Short 905 centerspeaker bovenop het meubel komen"![]()
***VOORHEEN***
[afbeelding]
***NU***
[afbeelding]
[afbeelding]
jB
[ Voor 16% gewijzigd door BNX op 14-05-2007 22:10 ]
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
brak is een understatement!BNX schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:09:
[...]
*****excuses voor de brakke fotosoep*****
[afbeelding]
jB
[ Voor 90% gewijzigd door JvS op 18-05-2007 10:41 ]
pv70?BNX schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:09:
Nu een sneak mét een Panasonic plasma (was het maar woensdag 17:00)
*****excuses voor de brakke fotosoep*****
[afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 89% gewijzigd door JvS op 18-05-2007 10:41 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Wat is dat 120-Tape2 apparaat? (die onder je laptop in de kast staat. Ziet er wel strak uit.MandaloR schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:14:
totaal (matched pair):
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door GGS_206 op 15-05-2007 12:42 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
mijne is ook zo goed als onderweg
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 3% gewijzigd door Mosez op 15-05-2007 16:15 ]
Mooi zitten? Barcelona chair!
Dit is een post/show je HTT topic, niet een topic waar je allerhande 'Wat moet ik kopen?' vragen kunt stellen. De topicwaarschuwing is hier ook vrij duidelijk over. Daarenboven moet je speakers beluisteren, niet ongezien kopen. En afgaan op de input van anderen is ook tamelijk loos; jij kan iets prima vinden klinken terwijl een ander dat niet vindt.iop tha man schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:32:
ok dan, zal er op letten thx voor info, is het een goede combo met de HK132 ? Iemand misschiene rvaring hiermee gezien veel users hier ook HK hebben?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Cool...zie er interessant uit. Waar heb je deze besteld? Ik twijfel zelf tussen blueray en hd-dvd. Heb namelijk zelf een full HD Sharp LCD aangeschaftMosez schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:13:
Afgelopen week mijn Toshiba HD-DVD speler geinstalleerd, super apparaat! 'k-Zal dit weekend wat plaatjes knipsen.
[afbeelding]
Goede deal gevonden op Amazon.com ($519, inclusief shipping). Dat hielp mij over de brug; de blue-ray prijzen vind ik nog te hoog nu de formaten-strijd nog in volle gang is. Bovendien lijken de 2e generatie HD-DVD spelers een meer volwassen product te zijn dan de huidige generatie BR spelers (lees: minder problemen).AleSyS schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:24:
[...]
Cool...zie er interessant uit. Waar heb je deze besteld? Ik twijfel zelf tussen blueray en hd-dvd. Heb namelijk zelf een full HD Sharp LCD aangeschaft
het was ook niet bedoeld als een wat moet ik kopen vraag, maar meer als: is het een goede combo met mijn reciever, gezien ze die niet in alle zaken hebben staan. Heeft HK genoeg power voor bv. die boxen. en gezien hier veel mensen met ervaring met beide componenten komen, is er misschien ook wel één bij met ervaring met misschien wel beide componenten.Abbadon schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:47:
[...]
Dit is een post/show je HTT topic, niet een topic waar je allerhande 'Wat moet ik kopen?' vragen kunt stellen. De topicwaarschuwing is hier ook vrij duidelijk over. Daarenboven moet je speakers beluisteren, niet ongezien kopen. En afgaan op de input van anderen is ook tamelijk loos; jij kan iets prima vinden klinken terwijl een ander dat niet vindt.
[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 18-05-2007 10:42 ]
Hoe bevalt die oppo 971H? ik zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:18:
- PS3
- Kenwood reciever
- Oppo 971H
- Yamada divx player (wordt niet meer gebruikt)
[afbeelding]
Het scherm, is een verduisterd rolgordijn met plakvelours voor de maskering.
De speakerkabels zijn geen hi-end kabels, maar tot de aanstaande verhuizing goed genoeg voor ons.
Achter het scherm hangen verduisterde gordijen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik neem aan dat je NTSC bedoeltMosez schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:55:
Mind you: ik woon in de VS en dit is dan ook de NTFS versie.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
of je kan de oude wat goedkoper krijgen, heb laatst nog wat korting gekregen op de oude serieCycloneX schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:08:
[...]
B&W komt deze maand met de 4de generatie 600 serie wellicht idee om die in de gaten te houden kijk maar
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Juiste aanname. Weet niet precies waar dat nu weer vandaan kwam.
Oke vet, ja daar keek ik dus ook voor maar bleken allemaal demo modellen te zijn.enriqueeeee schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:25:
[...]
of je kan de oude wat goedkoper krijgen, heb laatst nog wat korting gekregen op de oude serie
Verwijderd
Wat voor een werkgever heb jij dan?Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:20:
Hey jongens. Bij deze wilde ik even "patsen" met mijn set. Receiver en DVD speler gekregenvan mn werkgever! en de Elac's voor een vriendschappelijke prijs later overgenomen. Zie deze link:
http://my.hifi.nl/index.php?user=4499
[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 16-05-2007 19:46 ]
Mooie set hoor, Elac is een goed en mooi merk.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:20:
Hey jongens. Bij deze wilde ik even "patsen" met mijn set. Receiver en DVD speler gekregenvan mn werkgever! en de Elac's voor een vriendschappelijke prijs later overgenomen. Zie deze link:
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 21:31 ]
Verwijderd
Je drukt je amp wel vaak aan en uit he?Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:24:
[afbeelding]
DVD
HK DVD 506 Limited Edition
Receiver
HK AVR 505 Limited Edition
Is geen superopstelling maar voor mij goed genoeg.
Verwijderd
Je moet toch wel iets aan de opstelling kunnen doen? center in het midden moet toch lukken of niet? mooie spullenVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:20:
[ Voor 5% gewijzigd door Trasos op 17-05-2007 00:15 ]
Verwijderd
Heb hier wel een liggen die analoge 5.1 DD uitgang heeft. Echter geen Yamaha maar Kruidvat merk.Trasos schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:34:
Misschien een beetje off-topic, maarre worden er nog van die DVD-spelers a la Yamada DV-6600 gemaakt? Het gaat mij eigenlijk om de 5.1 analoge uitgang functionaliteit dan de mogelijkheid om DivXjes en dergelijke af te spelen. Kort gezegd dus, worden er überhaupt nog goedkope dvd-speler gemaakt met 5.1 analoge uitgangen? Als het ff kan met zowel DD als DTS...
Hij had het ook over "Yamada", niet "Yamaha".Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 03:02:
[...]
Heb hier wel een liggen die analoge 5.1 DD uitgang heeft. Echter geen Yamaha maar Kruidvat merk.
Verwijderd
Ja, iedere avond (met m'n groten teen) Gebruik hem ook altijd als ik TV kijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:04:
[...]
Je drukt je amp wel vaak aan en uit he?Mooie set hoor niks mis mee!
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 08:27:
[...]
Ja, iedere avond (met m'n groten teen) Gebruik hem ook altijd als ik TV kijk.
Yuk, die zijn er qua looks niet op vooruit gegaan. Beetje heel erg mislukt retro ontwerp.B&W komt deze maand met de 4de generatie 600 serie wellicht idee om die in de gaten te houden kijk maar
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Ja ik heb weinig ruimte. En wilde laatst wel een mooi meubeltje maken van MDF maar voor dat jaar dat ik nog thuis woon he... Center staat nu netjes in een doos voor als ik hem nodig heb tzt.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:09:
[...]
Je moet toch wel iets aan de opstelling kunnen doen? center in het midden moet toch lukken of niet? mooie spullen
[ Voor 83% gewijzigd door JvS op 18-05-2007 10:42 ]
Kijk hier eens rond:
It’s only my subjective evaluation based on a quick half hour demo but I though the Arcam Solo sounded better than a CD73 / A65 plus but definitely not as good as the CD73 A80.
[ Voor 27% gewijzigd door Exirion op 17-05-2007 14:17 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Erg goed, hij scaled SD materiaal op naar 720p of 1080p en dat ziet er beter uit dan een dvd op normale weergave. Dat was ook een van de redenen dat ik de Oppo aangeschaft heb.Hoodlum77 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:43:
[...]
Hoe bevalt die oppo 971H? ik zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen.
Ik heb even de Oppo DV-981HD gehad (HDMI only) en die beviel op zich prima, maar voegde helaas weinig toe aan de uitstekende deintelacer en scaler in mijn Pioneer PDP-4360HD plasma.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:01:
[...]
Erg goed, hij scaled SD materiaal op naar 720p of 1080p en dat ziet er beter uit dan een dvd op normale weergave. Dat was ook een van de redenen dat ik de Oppo aangeschaft heb.
howly f*ck...'t lijkt wel of er een gat in die tafel zit...Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:53:
Aangezien er het hele weekend al geen foto's waren gepost heb ik net even m'n Beolink 7000 opgepoetst om er vervolgens nog een mooie foto van te maken![]()
[afbeelding]
jB
Werkt dat een beetje fijn zo'n touch sensitive afstanbediening. De GSM van mn vriendin (Samsung E900) heeft ook dergelijke toetsen en dat vind ik uitermate onhandig en vervelend... Steeds per ongeluk op verkeerde knoppen drukken..Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:53:
Aangezien er het hele weekend al geen foto's waren gepost heb ik net even m'n Beolink 7000 opgepoetst om er vervolgens een mooie foto van te maken![]()
[afbeelding]
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
WOW! Kost zoiets?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:53:
Aangezien er het hele weekend al geen foto's waren gepost heb ik net even m'n Beolink 7000 opgepoetst om er vervolgens een mooie foto van te maken![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Schrik niet, ik heb er via de dealer 475,- euro voor betaald, maar dit was met garantie en een nieuwe accu. Via marktplaats zijn ze ook wel te krijgen voor rond de 350,- euro, maar dan moet je je afvragen of er niks vervangen moet worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 20:51 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq