Het grote KPN Digitenne topic deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 79 80 81 82 last
Nieuw TopicReg. datum: 17 december 2006
Met stuk doel ik op het feit dat er iets mis is met het stekkertje van de antenne die in de decoder gaat, als je er even aan draait brand het lampje op de antenne weer en is het beeld goed maar een minuut of wat later is er weer geen of blokjes beeld en is het lampje uit.
Enfin, dat bij twee verschillende decoders en antennes dus ik wil nu een andere antenne kopen en wel eentje voor binnen en niet voor buiten dus de standaard buiten-antenne die ze bij de Primafoon hebben is geen optie.
Kan iemand mij er wellicht eentje aanraden die ik kan aansluiten op de Samsung decoder?
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 12-03-2007 21:06 (39%)
Denk dat dit komt doordat het een maandelijkse automatische incasso word ofzo.quote:W3ird_N3rd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:02:
Dat het reggen niet anoniem is lijkt me logisch, maar kan je beeld krijgen zonder die gegevens door te geven? Dat het dan na 1 of 2 weken wegvalt kan ik begrijpen, maar kan dit?
Grappig, legitimatie.. Had ik niet nodig voor Canal Digitaal.
Ik heb er verder niet naar gevraagd, maar bij mijn weten kan het niet anoniem voor een paar weekjes.
Ik denk dat de enige optie is om een abbo af te nemen, en deze binnen een maand op te zeggen.
Of je koopt een kaart + CAM gebruikt die, en stuurt die na een paar weken naar mij op (en ik reg 'm op mijn naam). Ben je alleen de verzendkosten naar mij kwijt.
Ik wil over een tijdje toch een kaartje + CAM voor de FireDTV
Gratis een maand lang proberen.
Overstappen van de kabel naar digitale televisie. Dat wilt u wellicht eerst proberen. Dat kan, gratis en een maand lang.
Bent u na die maand tevreden? U houdt het pakket, krijgt de ¤ 89,95 retour (na retournering voucher) en betaalt de eenmalige aansluitkosten à ¤ 29,95.
Vervolgens betaalt u ¤ 9,95 /mnd voor het abonnement
Niet tevreden? U stuurt het pakket zonder kosten retour, u krijgt de ¤ 89,95 retour en betaalt géén aansluitkosten.
...nu is nu ...en nu alweer voorbij... rimave.nl.
You took the bishop when the king was standing right in front of you.
Bij Canal Digitaal is het namelijk zo dat je op een knopje op de website drukt en het werkt, en dan moet je op tijd een formulier opsturen. Bij TV home werkt een smartcard gewoon direct en verloopt na 2 weken (tenzij je hem regt). Bij KPN dus niet?
Zelfs buiten gezet! Ook helemaal niets..
Het hoogste is 21% maar dan sta ik met mn armen in de lucht... waar kan het aan liggen?
Heb alle elektrische apparaten al uitgezet behalve mn tv natuurlijk...please help!
Snappie wijzigde dit bericht 12-03-2007 23:02 (6%)
Boys laat je horen! Voor Ajax Amsterdam! Wij zijn de beste van heel Nederland! Altijd de eerste, kampioenen en door niemand te verslaan!
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 12-03-2007 23:11 (18%)
Boys laat je horen! Voor Ajax Amsterdam! Wij zijn de beste van heel Nederland! Altijd de eerste, kampioenen en door niemand te verslaan!
Reg. datum: 04 september 2006
Zo kan je via de tuner van de derde tv de vierde unieke zenders geven.
Kan handig zijn als tv 4 in de slaapkamer van je zoontje van 6 staat en je wilt toch controleren wat hij ziet....
Dat zal je leren om afval in het vervolg te scheidenquote:tanteprutje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:44:
[...]
Ze zetten er helaas niet bij dat die smartcard verstopt zit in de zijkant van de KPN doos (die in mijn geval dezelfde avond nog meeging met het vuil)
Ook helemaal niets. Ik heb dat ding al, buiten, op de vensterbank, bij mijn tv, op de grond, op de dakkappel en in alle hoeken gezet, maar er komt gewoon niets uit.quote:Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:39:
En wat als je 'm op de grond zet ipv zo hoog mogelijk ?
Als ik die antenne in m'n handen hou dan heb ik het meeste bereik op ongeveer 1.40m, maar das nog nauwelijks.
Snap er niets van dat op de overige twee etages het bereik goed is. Er moet haast wel wat storen lijkt me.
Aan de andere kant, op het dakterras heb ik alsnog geen bereik.
Ha ik heb er hier ook al 3 kapotte gehad. Ik zoek eigenlijk ook naar een betere, is die tuner met harde schijf beter dan de standaard tuner? Want het beeld stottert ook vaak bij mij (Amsterdam)quote:Pindasaus schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:02:
Voor de tweede keer is er hier nu een digitenne antenne stuk gegaan, het betreft de antennes die gratis bij de Samsung KPN decoder kwamen.
Met stuk doel ik op het feit dat er iets mis is met het stekkertje van de antenne die in de decoder gaat, als je er even aan draait brand het lampje op de antenne weer en is het beeld goed maar een minuut of wat later is er weer geen of blokjes beeld en is het lampje uit.
Enfin, dat bij twee verschillende decoders en antennes dus ik wil nu een andere antenne kopen en wel eentje voor binnen en niet voor buiten dus de standaard buiten-antenne die ze bij de Primafoon hebben is geen optie.
Kan iemand mij er wellicht eentje aanraden die ik kan aansluiten op de Samsung decoder?
Die zender is één kilowatt.. That is some kind of explanationquote:Snappie schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:16:
Sorry. Ik woon in Almere...oftwel..vlakbij de mast zou ik zo zeggen.
Bel KPN eens en vraag hoe het de bedoeling is dat je dat ding ontvangt.
Ik heb trouwens nog geen abonnement, maar heb een tuner geleend van een collega. Om even te testen dus. Zucht..onvoorstelbaar vaag weer.
[specs] E6600 @ 3,2 Ghz, 2 x 1 GB (PC6400), 7900GTO @ 700/1500 [Gameservers]
Op dit moment maakt het niet uit waar ik em neer zet..ik heb 99% ontvangst. En het groene lampje brand opeens..
Nu maar ff kijken of ie dit vol blijft houden.
Groen? Ik dacht dat die van mij geel was. Dan heb jij nog een oude antenne als ik me niet vergis, die presteren slechter.quote:Snappie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:04:
ok,dit is vaag..
Op dit moment maakt het niet uit waar ik em neer zet..ik heb 99% ontvangst. En het groene lampje brand opeens..
Nu maar ff kijken of ie dit vol blijft houden.
Dat het lampje eerst niet aanging geeft een kabelbreuk of defecte ontvanger aan. Volgens mij was hier nog iemand met die problemen.
En 1kW is niet zo heel veel, in Rotterdam b.v. heb je 10kW, in Goes 10kW, in Breda straks 20kW. Dus 1kW is niet zoveel.
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 13-03-2007 18:28 (14%)
Ja hij is groen. Denk dat ik al weet waar het aan lag.quote:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:27:
[...]
Groen? Ik dacht dat die van mij geel was. Dan heb jij nog een oude antenne als ik me niet vergis, die presteren slechter.
Dat het lampje eerst niet aanging geeft een kabelbreuk of defecte ontvanger aan. Volgens mij was hier nog iemand met die problemen.
En 1kW is niet zo heel veel, in Rotterdam b.v. heb je 10kW, in Goes 10kW, in Breda straks 20kW. Dus 1kW is niet zoveel.
De antenne kabel lag onder de tuner. Tussen de DVD-recorder en de tuner in. Misschien heeft dat het verstoord.
Wat is trouwens mooier -> Tuner met SCART of met een coax aansluiten?
Snappie wijzigde dit bericht 13-03-2007 19:09 (5%)
Maar dan zou hij toch wel die 20kW van Lelystad moeten kunnen ontvangen, of is dat te ver ?quote:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:27:
[...]
Groen? Ik dacht dat die van mij geel was. Dan heb jij nog een oude antenne als ik me niet vergis, die presteren slechter.
RGB scart.quote:Snappie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:09:
[...]
Ja hij is groen. Denk dat ik al weet waar het aan lag.
De antenne kabel lag onder de tuner. Tussen de DVD-recorder en de tuner in. Misschien heeft dat het verstoord.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
SCART sowieso omdat het minder ruis heeft. Maar ook omdat coax anamorph breedbeeld niet aankan en dat dus letterboxed moet worden - funest als je een breedbeeld TV hebt.quote:Snappie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:09:
Kilometer of 25 zo te zien. Dat lukt niet meer met een binnenantenne ergens op de BG lukraak neergekwakt. Voor een raam, wat hoger, gericht op Lelystad, niet teveel obstakels lukt dat wel.quote:Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:06:
[...]
Maar dan zou hij toch wel die 20kW van Lelystad moeten kunnen ontvangen, of is dat te ver ?
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 13-03-2007 20:42 (36%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 79 80 81 82 last
Dit topic is gesloten.