Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het standaard pakket duurt max. 2 uur (in de regel binnen een kwartier) nadat de KPN medewerker die achter het 0900 zit het zenderpakket geactiveerd heeft.Mars18 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:04:
Ik kan echt niet wachten tot het bezorgd word. maar ben toch erg benieuwd naar die 50 euro korting, maarja
als ik het aansluit hoelang zou die activatie van voetbal duren, of is dat gelijk er bij omdat ik het gelijk heb aangevraagd met het pakket zelf
Ik heb de foyer van 89,95, opgestuurd eind juli, nog steeds niet op mijn rekening staan. maar er is ook nog steeds niks van mijn rekening afgeschreven. Waarschijnlijk gaat dit net zo met die 50 euro Feyenoord korting, die krijg je vanzelf wel een keer terug.
Verrassend kreeg ik gisteren een gratis tvgids in de bus omdat ik Digitenne heb (volgens de brief die erbij zat). Leuk, nou heb ik er 2...
2,00 m. + begane grond
ow oke, als ik het pakket ontvang moet je dus gaan bellen om het te laten activeren ?giant2000 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:16:
[...]
Het standaard pakket duurt max. 2 uur (in de regel binnen een kwartier) nadat de KPN medewerker die achter het 0900 zit het zenderpakket geactiveerd heeft.
Ik heb de foyer van 89,95, opgestuurd eind juli, nog steeds niet op mijn rekening staan. maar er is ook nog steeds niks van mijn rekening afgeschreven. Waarschijnlijk gaat dit net zo met die 50 euro Feyenoord korting, die krijg je vanzelf wel een keer terug.
Verrassend kreeg ik gisteren een gratis tvgids in de bus omdat ik Digitenne heb (volgens de brief die erbij zat). Leuk, nou heb ik er 2...
dan vraag ik of ze voetbal ook gelijk kunnen doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bij een gewoon pakket gaat het zo dat je eerst met het 0800 nummer de Smartcard kan activeren, daarna bel je het 0900 nummer en krijg je iemand van de KPN aan de lijn die jouw abonnement koppelt aan het nummer van je smartcard.Mars18 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
ow oke, als ik het pakket ontvang moet je dus gaan bellen om het te laten activeren ?
dan vraag ik of ze voetbal ook gelijk kunnen doen
2,00 m. + begane grond
Aan welke uitgever verkoopt KPN de adressen nu weer door?giant2000 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:16:
lol die epg is zo vaak leegbabbaloerie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:07:
Digitenne heeft toch EPG? Wat voor nut heeft een tv-gids dan nog?

naja vooral dan heel laat savonds
overdag is het meestal wel ok
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Anoniem: 231199
het aan/uit zetten en geluid harder/zachter doen moet ik met de gewone doen, erg vervelend.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 231199 op 29-08-2007 19:19 ]
Harder/zachter kan op (bijna?) alle Digitenne-tuners.Anoniem: 231199 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:15:
zijn er niet al te dure afstandsbedieningen waarmee je Digitenne en de tv kan besturen?
het aan/uit zetten en geluid harder/zachter doen moet ik met de gewone doen, erg vervelend.
Wat voor TV en wat voor tuner heb je?
mijn tv is een redelijk onbekend merk maar wel gekocht bij een normale winkel. (budget tv dus)
opzich kan ik hem inderdaad harder en zachter zetten maar met de digitenne afstandsbediening kan hij alleen helemaal uit, en slechts 10% harder dan al al staat.
mijn tv is een redelijk onbekend merk maar wel gekocht bij een normale winkel. (budget tv dus)
opzich kan ik hem inderdaad harder en zachter zetten maar met de digitenne afstandsbediening kan hij alleen helemaal uit, en slechts 10% harder dan hij al staat.
en het liefst wil ik gewoon 1 afstandsbediening.
Er zijn vele goede opties voor universele afstandsbedieningen.Anoniem: 231199 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:15:
zijn er niet al te dure afstandsbedieningen waarmee je Digitenne en de tv kan besturen?
Philips heeft een mooie range, leuke heb je voor rond de 40 euro en de echt handige rond de 80 en de averdreven maar ultieme rond de 500
Ook logitech heeft een goed collectie, met de zelfde prijs range.
Een leuk alternatief zijn de remotes van Marmitex lekker goedkoop met veel functionaliteit, dan heb je voor 40 euro een apperaat met touchscreen en ondersteuning voor RF signalen naast IR, maar wel wat weinig knoppen totaal.
Dat heb ik ook... en mijn TV is nog wel een Samsung (Digitenne tuner ook). Wat ik heb gedaan is mijn TV best hard zetten met de bijbehorende afstandbedieding, en dan via de Digitenne tuner hem hard en zacht zetten... De tuner zend gewoon zacht uit. Ik gebruik de afstandbediening van de TV alleen nog maar om hem uit en aan te zetten. Is niet ideaal, maar zo vaak zet ik hem toch niet aan of uit op een dag.Anoniem: 231199 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:34:
ik ben nu even niet thuis dus dat ik kan ik niet zien.
opzich kan ik hem inderdaad harder en zachter zetten maar met de digitenne afstandsbediening kan hij alleen helemaal uit, en slechts 10% harder dan hij al staat.
en het liefst wil ik gewoon 1 afstandsbediening.
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
Vroegâh moest je van je luie reet afkomen om de TV aan te zetten.inVision schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:39:
Is niet ideaal,
Vroegâh hoefde je helemaal niet te zappen
Verstuurd vanaf mijn Computer®
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026
(Ik zie dat ding net in een krantje van bcc staan en dat lijkt me wel wat)
Ik zou alleen graag willen weten of dat ding een beetje met linux wil werken, maar kan er verder niet veel over vinden.
Hij staat wel op de kpn website, maar daar staat natuurlijk niet bij welke chipset er in zit. Alleen dat hij werkt onder XP, XP MCE en Vista.
[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 29-08-2007 21:15 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hier is een (incompleet) overzicht van DVB-T devices die onder Linux werken: http://linuxtv.org/wiki/index.php/DVB-T_Devices .
Zie: Het grote Anysee E30 Plus ism. Digitenne topicu_nix_we_all schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:11:
Heeft iemand al ervaring met de usb digitenne ontvanger ?
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026
(Ik zie dat ding net in een krantje van bcc staan en dat lijkt me wel wat)
Ik zou alleen graag willen weten of dat ding een beetje met linux wil werken, maar kan er verder niet veel over vinden.
Hij staat wel op de kpn website, maar daar staat natuurlijk niet bij welke chipset er in zit. Alleen dat hij werkt onder XP, XP MCE en Vista.
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.
EPG is leuk bedacht maar ik gebruik het zelden of nooit (leeg/instabiel/onoverzichtelijk/omslachtig). Een naslagwerk (of is het een voorslagwerk) is voor de echte tv kijker geen overbodige luxe. Wat ik wel handig vind is de onderinformatie bij het zappen in combinatie met de i toets.babbaloerie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:07:
Digitenne heeft toch EPG? Wat voor nut heeft een tv-gids dan nog?
2,00 m. + begane grond
En voetbal op 1 en hetzelfde kanaalW3ird_N3rd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:06:
[...]
Vroegâh moest je van je luie reet afkomen om de TV aan te zetten.
Vroegâh hoefde je helemaal niet te zappen.
En iedereen had hetzelfde gezien (dat wíj gevoel
En de basis zin was: "wat is er op het ándere net?"
En voor een goede film ging je voor ƒ1,50 naar de bioscoop.
Dat waren tijden...
2,00 m. + begane grond
Hee, thanks ! Die had ik nog niet gevonden.
Nog even verder gezocht, maar blijkbaar nog helemaal geen ondersteuning voor linux. Helaas.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
b.v. type ontvanger..?
Er is weinig keuze wat dat betreft, op http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026 vind je alle modellen. Mocht je een ander DVB-T ontvanger kopen (niet bij KPN), let er dan op dat er een CONAX smartcard in kan mocht je meer willen ontvangen dan NED1, 2 en 3.dCY schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:06:
Ik wil binnenkort ook digitenne gaan gebruiken.. zijn er dingen waar ik moet voor opletten.
b.v. type ontvanger..?
2,00 m. + begane grond
Een Technotrend T-1500 of KNC1 TV-Station DVB-T met CI en Conax module zou wel werken onder Linux. Werkt alleen niet met een laptop natuurlijk..u_nix_we_all schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:25:
[...]
Hee, thanks ! Die had ik nog niet gevonden.
Nog even verder gezocht, maar blijkbaar nog helemaal geen ondersteuning voor linux. Helaas.
I know, maar ik wil het juist voor de laptopW3ird_N3rd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:12:
[...]
Een Technotrend T-1500 of KNC1 TV-Station DVB-T met CI en Conax module zou wel werken onder Linux. Werkt alleen niet met een laptop natuurlijk..
Nu zag ik in Het grote Anysee E30 Plus ism. Digitenne topic ook een referentie naar een losse conax module (phoenix o.i.d) maar daar moet ik nog even naar zoeken, misschien kan ik daarmee iets. (i.c.m. een "standaard" dvb-t usb stick)
Schaadt het niet, dan baat het niet
Dit topic is gesloten.