Het grote KPN Digitenne topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 181.338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Ik kan echt niet wachten tot het bezorgd word. maar ben toch erg benieuwd naar die 50 euro korting, maarja

als ik het aansluit hoelang zou die activatie van voetbal duren, of is dat gelijk er bij omdat ik het gelijk heb aangevraagd met het pakket zelf

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04-2023
Mars18 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:04:
Ik kan echt niet wachten tot het bezorgd word. maar ben toch erg benieuwd naar die 50 euro korting, maarja

als ik het aansluit hoelang zou die activatie van voetbal duren, of is dat gelijk er bij omdat ik het gelijk heb aangevraagd met het pakket zelf
Het standaard pakket duurt max. 2 uur (in de regel binnen een kwartier) nadat de KPN medewerker die achter het 0900 zit het zenderpakket geactiveerd heeft.
Ik heb de foyer van 89,95, opgestuurd eind juli, nog steeds niet op mijn rekening staan. maar er is ook nog steeds niks van mijn rekening afgeschreven. Waarschijnlijk gaat dit net zo met die 50 euro Feyenoord korting, die krijg je vanzelf wel een keer terug.

Verrassend kreeg ik gisteren een gratis tvgids in de bus omdat ik Digitenne heb (volgens de brief die erbij zat). Leuk, nou heb ik er 2...

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 19-06 10:07
giant2000 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

Het standaard pakket duurt max. 2 uur (in de regel binnen een kwartier) nadat de KPN medewerker die achter het 0900 zit het zenderpakket geactiveerd heeft.
Ik heb de foyer van 89,95, opgestuurd eind juli, nog steeds niet op mijn rekening staan. maar er is ook nog steeds niks van mijn rekening afgeschreven. Waarschijnlijk gaat dit net zo met die 50 euro Feyenoord korting, die krijg je vanzelf wel een keer terug.

Verrassend kreeg ik gisteren een gratis tvgids in de bus omdat ik Digitenne heb (volgens de brief die erbij zat). Leuk, nou heb ik er 2...
ow oke, als ik het pakket ontvang moet je dus gaan bellen om het te laten activeren ?
dan vraag ik of ze voetbal ook gelijk kunnen doen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Mars18 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

ow oke, als ik het pakket ontvang moet je dus gaan bellen om het te laten activeren ?
dan vraag ik of ze voetbal ook gelijk kunnen doen
Bij een gewoon pakket gaat het zo dat je eerst met het 0800 nummer de Smartcard kan activeren, daarna bel je het 0900 nummer en krijg je iemand van de KPN aan de lijn die jouw abonnement koppelt aan het nummer van je smartcard.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
giant2000 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:16:
Aan welke uitgever verkoopt KPN de adressen nu weer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Digitenne heeft toch EPG? Wat voor nut heeft een tv-gids dan nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

babbaloerie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:07:
lol die epg is zo vaak leeg 8)7
naja vooral dan heel laat savonds
overdag is het meestal wel ok

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231199

zijn er niet al te dure afstandsbedieningen waarmee je Digitenne en de tv kan besturen?
het aan/uit zetten en geluid harder/zachter doen moet ik met de gewone doen, erg vervelend.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 231199 op 29-08-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 231199 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:15:
zijn er niet al te dure afstandsbedieningen waarmee je Digitenne en de tv kan besturen?
het aan/uit zetten en geluid harder/zachter doen moet ik met de gewone doen, erg vervelend.
Harder/zachter kan op (bijna?) alle Digitenne-tuners.
Wat voor TV en wat voor tuner heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben nu even niet thuis dus dat ik kan ik niet zien.
mijn tv is een redelijk onbekend merk maar wel gekocht bij een normale winkel. (budget tv dus)
opzich kan ik hem inderdaad harder en zachter zetten maar met de digitenne afstandsbediening kan hij alleen helemaal uit, en slechts 10% harder dan al al staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn tv is een redelijk onbekend merk maar wel gekocht bij een normale winkel. (budget tv dus)
opzich kan ik hem inderdaad harder en zachter zetten maar met de digitenne afstandsbediening kan hij alleen helemaal uit, en slechts 10% harder dan hij al staat.

en het liefst wil ik gewoon 1 afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
  • Laatst online: 22:01
Anoniem: 231199 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:15:
Er zijn vele goede opties voor universele afstandsbedieningen.
Philips heeft een mooie range, leuke heb je voor rond de 40 euro en de echt handige rond de 80 en de averdreven maar ultieme rond de 500 ;)
Ook logitech heeft een goed collectie, met de zelfde prijs range.
Een leuk alternatief zijn de remotes van Marmitex lekker goedkoop met veel functionaliteit, dan heb je voor 40 euro een apperaat met touchscreen en ondersteuning voor RF signalen naast IR, maar wel wat weinig knoppen totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 20:29

MavhRik

Marcel

Anoniem: 231199 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:34:
opzich kan ik hem inderdaad harder en zachter zetten maar met de digitenne afstandsbediening kan hij alleen helemaal uit, en slechts 10% harder dan hij al staat.

en het liefst wil ik gewoon 1 afstandsbediening.
Dat heb ik ook... en mijn TV is nog wel een Samsung (Digitenne tuner ook). Wat ik heb gedaan is mijn TV best hard zetten met de bijbehorende afstandbedieding, en dan via de Digitenne tuner hem hard en zacht zetten... De tuner zend gewoon zacht uit. Ik gebruik de afstandbediening van de TV alleen nog maar om hem uit en aan te zetten. Is niet ideaal, maar zo vaak zet ik hem toch niet aan of uit op een dag.

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Vroegâh moest je van je luie reet afkomen om de TV aan te zetten. :+
Vroegâh hoefde je helemaal niet te zappen :+.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heeft iemand al ervaring met de usb digitenne ontvanger ?
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026
(Ik zie dat ding net in een krantje van bcc staan en dat lijkt me wel wat)

Ik zou alleen graag willen weten of dat ding een beetje met linux wil werken, maar kan er verder niet veel over vinden.
Hij staat wel op de kpn website, maar daar staat natuurlijk niet bij welke chipset er in zit. Alleen dat hij werkt onder XP, XP MCE en Vista.

[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 29-08-2007 21:15 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik denk het niet.

Hier is een (incompleet) overzicht van DVB-T devices die onder Linux werken: http://linuxtv.org/wiki/index.php/DVB-T_Devices .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
  • Laatst online: 23-06 20:29

MavhRik

Marcel

u_nix_we_all schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:11:
Heeft iemand al ervaring met de usb digitenne ontvanger ?
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026
(Ik zie dat ding net in een krantje van bcc staan en dat lijkt me wel wat)

Ik zou alleen graag willen weten of dat ding een beetje met linux wil werken, maar kan er verder niet veel over vinden.
Hij staat wel op de kpn website, maar daar staat natuurlijk niet bij welke chipset er in zit. Alleen dat hij werkt onder XP, XP MCE en Vista.
Zie: Het grote Anysee E30 Plus ism. Digitenne topic

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• giant2000
babbaloerie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:07:
EPG is leuk bedacht maar ik gebruik het zelden of nooit (leeg/instabiel/onoverzichtelijk/omslachtig). Een naslagwerk (of is het een voorslagwerk) is voor de echte tv kijker geen overbodige luxe. Wat ik wel handig vind is de onderinformatie bij het zappen in combinatie met de i toets.

2,00 m. + begane grond

• giant2000
W3ird_N3rd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:06:
[...]

Vroegâh moest je van je luie reet afkomen om de TV aan te zetten. :+
Vroegâh hoefde je helemaal niet te zappen :+.
En voetbal op 1 en hetzelfde kanaal
En iedereen had hetzelfde gezien (dat wíj gevoel :'( )
En de basis zin was: "wat is er op het ándere net?"
En voor een goede film ging je voor ƒ1,50 naar de bioscoop.
Dat waren tijden...

2,00 m. + begane grond

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hee, thanks ! Die had ik nog niet gevonden.
Nog even verder gezocht, maar blijkbaar nog helemaal geen ondersteuning voor linux. Helaas.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik wil binnenkort ook digitenne gaan gebruiken.. zijn er dingen waar ik moet voor opletten.
b.v. type ontvanger..?

• giant2000
dCY schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:06:
Ik wil binnenkort ook digitenne gaan gebruiken.. zijn er dingen waar ik moet voor opletten.
b.v. type ontvanger..?
Er is weinig keuze wat dat betreft, op http://www.kpn.com/kpn/show/id=1754026 vind je alle modellen. Mocht je een ander DVB-T ontvanger kopen (niet bij KPN), let er dan op dat er een CONAX smartcard in kan mocht je meer willen ontvangen dan NED1, 2 en 3.

2,00 m. + begane grond

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

u_nix_we_all schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:25:
[...]

Hee, thanks ! Die had ik nog niet gevonden.
Nog even verder gezocht, maar blijkbaar nog helemaal geen ondersteuning voor linux. Helaas.
Een Technotrend T-1500 of KNC1 TV-Station DVB-T met CI en Conax module zou wel werken onder Linux. Werkt alleen niet met een laptop natuurlijk..

• u_nix_we_all
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

Een Technotrend T-1500 of KNC1 TV-Station DVB-T met CI en Conax module zou wel werken onder Linux. Werkt alleen niet met een laptop natuurlijk..
I know, maar ik wil het juist voor de laptop :(

Nu zag ik in Het grote Anysee E30 Plus ism. Digitenne topic ook een referentie naar een losse conax module (phoenix o.i.d) maar daar moet ik nog even naar zoeken, misschien kan ik daarmee iets. (i.c.m. een "standaard" dvb-t usb stick)

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 02:19
Verder in deel 4?

Schaadt het niet, dan baat het niet

Anoniem: 159816

We gaan verder in deeltje 4 :)
Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.