quote:
De manier waarop jij die gebruiker op z'n nummer zet is imho geenzins vriendelijk van toon, en daarnaast stel je dat zelf ook al. Ik zie het als een regelrechte flame tegen topicstarter, en gezien het grote aantal mensen wat me er op irc ook nog eens op wees heb ik besloten om dat even te benadrukken.
Dat topicstarter fout zit kan je prima met een topicreport melden, die zijn speciaal voor dat soort dingen bedoeld. Dat hoeft niet in het topic, dat zal alleen maar tot gevolg hebben dat er een nutteloze subdiscussie over ontstaat.
Ik vind het heel fair van F_J_K dat hij topicstarter nog een kans gegeven heeft, dat zou ik zelf ook gedaan hebben, alleen was na de volgende reply van topicstarter de grens bereikt. In Policy mbt replies in 'slechte' topics hebben we redelijk duidelijk uiteengezet wat we wel en niet willen zien in topics waarvan de kwaliteit discutabel is.
Overigens komt daar nog bij dat dit in Software Algemeen speelde. Dit topic is enkel bedoeld om Windows Operating Systems te bespreken
sanfranjake wijzigde dit bericht 30-10-2005 13:58 (6%)
Per 1 augustus moet ik weg uit mijn huis in Amsterdam. Weet jij misschien (tijdelijke) woonruimte te huur tot ongeveer 800 euro per maand in de buurt? Mail me dan, held!
Windows Server 2008