[3d] post je 3d stuff maar weer - part 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iemand even een handje??

Pagina 40 van de Nissan-tutorial. Ik snap niet hoe/wat ze met de eerste twee regels bedoelen: "Then we make a copy of it, attach them, weld the vertices in the middle and then we add the solidify modifier to add thickness to the part. Solidify is a plug-in for previous MAX versions, in MAX 6 it's called "Shell". :?

De voorgaande stap was: extrude all outer edges of the detached object. Daarna heb ik een copt gemaakt van het object en dat sluit mooi aan om een bumper te maken. Daarna zit ik dus vast op attach en weld?? Wat moet ik waaraan attachen?

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2004 14:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Scipionyx schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:45:
[...]

Als toevoeging: Dit kan makkelijk door op het plusje te klikken. Zie afbeelding:

als picserver het s doet
[afbeelding]

:P
Ah, dank je, die kende ik nog niet! Dit gaat me zeker een heleboel tijd schelen en mijn workflow flink verbeteren. Ik voorspel zeker 21,7% tijdswinst!

;)

(sorrie, ben ik sarcastisch? ik kende hem in elk geval echt nog niet :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Oogst op 18-12-2004 14:49 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik zie de aanleiding tot je sarcastische reactie niet helemaal, maar mooi dat je er wat aan hebt :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Nou, ik vind het een functie met zo'n miniscule toegevoegde waarde, dat ik het gewoon wel grappig vind dat ie er uberhaupt is en dat ie hier genoemd wordt. Verder niks bijzonders, ik vind het gewoon grappig. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Miniscule toegevoegde waarde? Ik vind het een zeer goede functie :) Ik mis het nu wel in andere programmas hoor, dus ik vind het meer dan een miniscule functie

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Sard0niX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:37:
HEEEEL de dag bezig geweest met dat kantoortje die ik hier gisteren ook heb gepost (http://www.xs4all.nl/~coady/kamertje2.jpg Slaat 3dsmax vast als ik op ctrl+s druk om t voor de zoveelste keer even op te slaan. en nu is heel dat bestand kapot :(
kutzooi
Er is een tool binnen 3ds max die je kan toewijzen aan een knop op je toolbar. Incremental save. Die slaat je bestand op in steeds een opvolgend nummer. 001.max 002.max etc

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

MAX3400 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:29:
Iemand even een handje??

Pagina 40 van de Nissan-tutorial. Ik snap niet hoe/wat ze met de eerste twee regels bedoelen: "Then we make a copy of it, attach them, weld the vertices in the middle and then we add the solidify modifier to add thickness to the part. Solidify is a plug-in for previous MAX versions, in MAX 6 it's called "Shell". :?

De voorgaande stap was: extrude all outer edges of the detached object. Daarna heb ik een copt gemaakt van het object en dat sluit mooi aan om een bumper te maken. Daarna zit ik dus vast op attach en weld?? Wat moet ik waaraan attachen?
Ik ken de tutorial niet, maar bedoelen ze niet gewoon dat je het object moet dupliceren, -1 scalen en dan aan elkaar welden, zodat je het gehele object krijgt? Ik neem dus aan dat je met 1 helft werkt en dat je zo de andere helft er aan "plakt"

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MayaFreak schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:44:
[...]

Ik ken de tutorial niet, maar bedoelen ze niet gewoon dat je het object moet dupliceren, -1 scalen en dan aan elkaar welden, zodat je het gehele object krijgt? Ik neem dus aan dat je met 1 helft werkt en dat je zo de andere helft er aan "plakt"
|:( |:( En ik maar lopen spelen met de edges, terwijl ze het hele element bedoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

whoppa k ben aan zun lichaam begonnen
Nog erg wip, en hijs nog te gespiert dus er moet nog veel aan gebeuren, maar k wou um toch ffe posten. Als je iets fouts ziet ofzo zeg ut dan ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/62J10D5YJUW6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Anoniem: 80198 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:37:
whoppa k ben aan zun lichaam begonnen
Nog erg wip, en hijs nog te gespiert dus er moet nog veel aan gebeuren, maar k wou um toch ffe posten. Als je iets fouts ziet ofzo zeg ut dan ;)

[afbeelding]
plaatje doet het niet
Edit: hij doet het weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 18-12-2004 20:40 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
HawVer schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:50:
[...]

Er is een tool binnen 3ds max die je kan toewijzen aan een knop op je toolbar. Incremental save. Die slaat je bestand op in steeds een opvolgend nummer. 001.max 002.max etc
Kijk, dat is dan al weer een stuk interessanter! Een klein beetje rondkijken levert ook al meteen op dat je er inderdaad een sneltoets aan toe kan wijzen en dat is gruwelijk handig. Meteen ff gedaan. :)

Hij is dus in elk geval te vinden onder customize>>customize user interface>>keyboard>>save incremental (+).

[ Voor 11% gewijzigd door Oogst op 18-12-2004 20:56 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Update:

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/a3wip/wip12.jpg

nog te doen:
-Voorruittenwisser
-Wielen
-Interieur

Ramen zijn dus tijdelijk verduisterd, zodra er een interieur is dan maak ik ze gewoon doorzichtig.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Chester schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:17:
Update:

[afbeelding]

nog te doen:
-Voorruittenwisser
-Wielen
-Interieur

Ramen zijn dus tijdelijk verduisterd, zodra er een interieur is dan maak ik ze gewoon doorzichtig.
Ziet er goed uit; alleen boven het rechter-achterlicht, lijkt er een vertex verkeerd te staan waardoor de carrosserie naar buiten uitsteekt. Of is dat perspectief??

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/Nissan/front2.jpg
Hier even mijn tweede WIP; zoals altijd; C&C welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Heeft iemmand hier ervaring met de swift 3d plugin voor max zodat je in .swf files kan renderen? ik wil in flash gaan proberen om een shooter te maken en kan dus geen enorme files sizes gebruiken en alles met de hand tekenen en animeren kost enorm veel tijd. Kan dat met swift 3d? en hoe zit het met de kwaliteit blijft die gewoon hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 16:21

Spikey

Making the web accessible!

MAX3400 schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:33:
[...]

Ziet er goed uit; alleen boven het rechter-achterlicht, lijkt er een vertex verkeerd te staan waardoor de carrosserie naar buiten uitsteekt. Of is dat perspectief??

[afbeelding]
Hier even mijn tweede WIP; zoals altijd; C&C welkom...
Ik had hetzelfde idee bij dat achterlicht, maar aan de andere kant kan het ook een beetje vage reflectie zijn.

Bumper looks nice daarom.. gaat de goeie kant op!
Ik ga maandag beginnen.. kan haast niet wachten, maar eerst wat sociaals doen :D

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spikey schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:57:
[...]

Ik had hetzelfde idee bij dat achterlicht, maar aan de andere kant kan het ook een beetje vage reflectie zijn.
Ow, doe ff wat aan je environment-map; op de rechter-dakstijl lijkt het alsof het metaal verwrongen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

updatje

nog uber wip

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/374KSSE4538N

hevig commentaar a.u.b want ut ziet er nog niet uit :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

MAX3400 : ik neem aan dat je Chester bedoelt? :)

D-Tox:

- Hij heeft een moedervlekje op z'n lies?
- verder vind ik 'm wel ok eigenlijk, proporties kloppen ook wel. Armen zijn iig lang genoeg.
Waarom zou je er meer detail instoppen als ie toch kleren aankrijgt?
Tenzij ie naakt in die schoenen gaat lopen natuurlijk ;)

misschien andere renderhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Spikey schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:28:
D-Tox:

Strak truitje ofzo :D :D
Volgens mij kunnen de onderbenen (Hoe heet dat, schenen ofzo?) Wat langer :) Of de knie naar boven, lijkt niet te kloppen zo,
Kan ook aan Features liggen hoor :Y)

Hihi, wat heb jij toch met die handen :P * Anoniem: 115073 probeerd handen in zelfde houding te krijgen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 19-12-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spikey schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:28:
MAX3400 : ik neem aan dat je Chester bedoelt? :)

D-Tox:

- Hij heeft een moedervlekje op z'n lies?
- verder vind ik 'm wel ok eigenlijk, proporties kloppen ook wel. Armen zijn iig lang genoeg.
Tenzij ie naakt in die schoenen gaat lopen natuurlijk ;)

misschien andere renderhoek?
dat is geen moedervlek :P . Iets heelmafs in max wat ik nog nooit gehad heb eigenlijk. Alles is goed, meshsmooth helpt um daar een beetje naar de klote op de een of andere manier. Terwijl het niet aan mijn wire kan leggen zeg maar....

En hij krijgt een redelijk strak truitje ja, maar dat is niet het enige. Ik wil het gewoon es een keer allemaal goed doen eigelijnlijk, ook al krijg je deze dingen toch neit meer te zien... :)

(dit is geen render, maar een viewport printscreen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:58:
[...]

Strak truitje ofzo :D :D
Volgens mij kunnen de onderbenen (Hoe heet dat, schenen ofzo?) Wat langer :) Of de knie naar boven, lijkt niet te kloppen zo,
Kan ook aan Features liggen hoor :Y)

Hihi, wat heb jij toch met die handen :P * Anoniem: 115073 probeerd handen in zelfde houding te krijgen :P
jdat d8 ik dus ook. Maar ik heb al een stukje boven de plaats waar dat ie op mijn reference zit geschoven.. dus als ik hem nou nog verder nou boven zou duwen, dan schijnt ut toch echt neit meer kloppen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:33
Ja.. kloppen die benen wel?

Anders even naar Da Vinci's 5 tekening kijken..

Moet een phi (1.68) verhouding in zitten.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-07 21:44
Tering
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdam/murcielago_0.jpg

Wat vetttttttttttttttt

Pf hoeveel tijd gaat er nou zitten in zo een model? en hoeveel jaar ben je bezig om de nodige skillz te bouwen om zo een model te kunnen bouwen? En is dit moois allemaal ook toegankelijk voor non-tekenaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Aakab schreef op zondag 19 december 2004 @ 11:28:
Tering
[afbeelding]

Wat vetttttttttttttttt

Pf hoeveel tijd gaat er nou zitten in zo een model? en hoeveel jaar ben je bezig om de nodige skillz te bouwen om zo een model te kunnen bouwen? En is dit moois allemaal ook toegankelijk voor non-tekenaars?
Als je een klein beetje ruimtelijk inzicht hebt en wat uithoudingsvermogen (lees: trial and error incassering), dan kan je redelijk snel zoiets in elkaar zetten... Zoek anders een paar pagina's terug en download die PDF voor die Nissan. Lees en zie; stap voor stap om te leren.

* MAX3400 moet een paar Max-saves terug; teveel dingetjes weggegooid.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update van ut lichaam....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/W7H2FL7165KT

70% ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Oogst schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:54:
[...]

Kijk, dat is dan al weer een stuk interessanter! Een klein beetje rondkijken levert ook al meteen op dat je er inderdaad een sneltoets aan toe kan wijzen en dat is gruwelijk handig. Meteen ff gedaan. :)

Hij is dus in elk geval te vinden onder customize>>customize user interface>>keyboard>>save incremental (+).
Ah, dank je, die kende ik nog niet! Dit gaat me zeker een heleboel tijd schelen en mijn workflow flink verbeteren. Ik voorspel zeker 21,7% tijdswinst!

(sorrie, ben ik sarcastisch? ik kende hem in elk geval echt nog niet :) )

:P

En nee, je bent niet sarcastish. You're welcome! ;)
Anoniem: 93354 schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:57:
Heeft iemmand hier ervaring met de swift 3d plugin voor max zodat je in .swf files kan renderen? ik wil in flash gaan proberen om een shooter te maken en kan dus geen enorme files sizes gebruiken en alles met de hand tekenen en animeren kost enorm veel tijd. Kan dat met swift 3d? en hoe zit het met de kwaliteit blijft die gewoon hetzelfde?
Heb er wel s mee gewerkt ja. Had toen een simpele kamer gemaakt waarin de camera heen en weer ging. Dit heb ik ge-exporteerd naar .3ds en ge-importeerd in swift3d. (De animatie wordt dus ook meegenomen.) Daarna wat gespeeld met de kleuren, schaduwen e.d. (erg handig) en dan weer ge-exporteerd naar FlashMX (volgens mij had je daar een plugin voor nodig: om bestanden uit swift3d in flash te krijgen).
Kan niet veel zeggen over filesize. Nooit naar gekeken :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Updateje...

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/Nissan/front3.jpg
Voorlopig unsmoothed...

Trouwens, kan iemand me uitleggen waarom ik Solidify/Shell zou gebruiken, als ik net van een object de outer edges heb ge-extrude met 5 en base 0?

[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91469

Aakab schreef op zondag 19 december 2004 @ 11:28:
Tering
[afbeelding]

Wat vetttttttttttttttt

ghihi, *trots*
gewoon veel oefenen ;)
model is gedaan met poly-modelling btw (zoals bij de Fiat 500 tutorial)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

comments gewenst, ik moet weten wat ik allemaal nog moet veranderen. Ik zie het zelf niet echt meer..

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3W2ACC183TH5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122079

Hier een wipje van een auto die ik nu aan 't maken ben.
Het moest een mustang worden maar nu is 't meer een soort van mix tussen een mustang en een limo :P
Ben net begonnen met 3ds max dus brand maar los met commentaar :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thetester/wipjes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met kleurtjes... Als ik geen comments krijg ga ik ervan uit dat niemand iets op te merken heeft, zo wel hoor ik het graag..

Dan gaat ik morgen verder met kleertjes...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/R5ENY743BY74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Weer een updateje...

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/Nissan/front4.jpg
Voorlopig unsmoothed...

Het glass is gedeeltelijke doorzichtig, dus je ziet inderdaad lijnen erdoorheen.

Iemand C&C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

gespierd baasje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 122079 schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:29:
Hier een wipje van een auto die ik nu aan 't maken ben.
Het moest een mustang worden maar nu is 't meer een soort van mix tussen een mustang en een limo :P
Ben net begonnen met 3ds max dus brand maar los met commentaar :)

[afbeelding]
Net begonnen?? :X Errug netjes dan... Zo te zien moet ik nog veel leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:57:
[...]

Net begonnen?? :X Errug netjes dan... Zo te zien moet ik nog veel leren...
na ik denk dat als je ook zon render kan maken dat die van jouw er meteen 1000 keer beter uitziet ;) . Het rendersysteem, belichting en materiaal maken een enorm verschil. Ik zou zeggen render hem een keer met brazil carpaint, and see what happens. Want je auto ziet er gwooon ok uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 80198 schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:07:
[...]

na ik denk dat als je ook zon render kan maken dat die van jouw er meteen 1000 keer beter uitziet ;) . Het rendersysteem, belichting en materiaal maken een enorm verschil. Ik zou zeggen render hem een keer met brazil carpaint, and see what happens. Want je auto ziet er gwooon ok uit hoor.
Brazil?? Ik gebruik op dit moment alleen de gratis versie van VRay en een tutorial van Danielbuck.net over car-paints...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:11:
[...]

Brazil?? Ik gebruik op dit moment alleen de gratis versie van VRay en een tutorial van Danielbuck.net over car-paints...
met v-ray moet je ook mooie renders kunnen maken. Paar tut's volgen. Moet een enorm verschil zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Wat je wel niet kan met een box met bevel en extrude en een paar lampjes en een plane :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/bevelbox1.jpg
klikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ik wis niks anders om de regel vol te maken :P
effe een tussendoortje van een paar minuten (De hummer licht even stil ik game de laatste tijd meer)

[ Voor 21% gewijzigd door Rynji op 19-12-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T!m0n schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:12:
Wat je wel niet kan met een box met bevel en extrude en een paar lampjes en een plane :P
[afbeelding]
klikbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ik wis niks anders om de regel vol te maken :P
effe een tussendoortje van een paar minuten (De hummer licht even stil ik game de laatste tijd meer)
mja niet zoveel zo te zien..... ;) tenminste met bevel en extruden kan je toch wel wat interresantere dingen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91469

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdam/mat_test.jpg

material test
weet iemand hoe ik die glow onder de linker sphere intenser kan krijgen ? (note: is een Brazil utility material, non-aangepast)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 91469 op 19-12-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76253

oi

ben al een lange poos bezig met 3d
op mn eigen geleerd en eiglik niet tevreden van mn kunnen
(vooral op vlak van autos en body's)

°1
maar dit is toch al deftig
Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/lens/3d/djroomoverview.jpg
filmpje @ http://users.edpnet.be/lens/3d/

iedereen ziet wel de lijnen die de bricks vormen (muur) (vooral als je de picture verkleind)
hoe kan ik dit eruitkrijgen?

°2
Wanneer je een sphere convert naar een editable poly en dan met extrude eropklooit da krijg ik bijna nooit meer een mooie smooth, hoe komt dit?
(moet ik dan altijd edit mesh gebruiken?)

Greetz

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 76253 op 19-12-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 16:48

Sharky

Skamn Dippy!

Anoniem: 76253 schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:16:
oi

ben al een lange poos bezig met 3d
op mn eigen geleerd en eiglik niet tevreden van mn kunnen
(vooral op vlak van autos en body's)

maar dit is toch al deftig
[afbeelding]
filmpje @ http://users.edpnet.be/lens/3d/

iedereen ziet wel de lijnen die de bricks vormen (muur) (vooral als je de picture verkleind)
hoe kan ik dit eruitkrijgen?

Greetz
moiré :)

kun je er uit krijgen door voor dat materiaal supersampling aan te zetten (kan rendertijd soms vergroten) of door een ander filter te gebruiken in het Render Dialog.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Laatste updateje...

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/Nissan/front5.jpg
Voorlopig unsmoothed...

Ik heb voorlopig even genoeg van deze auto modellen. Zoals ook in de tutorial staat: vanwege het aantal rondingen is deze een stuk moeilijker dan een auto met veel rechte lijnen. En daar hebben ze gelijk in. :X

Oftewel, om mijn 1337-modelling-skills verder te ontwikkelen, ga ik een nieuw project beginnen met een eenvoudiger auto... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5270

Kben gister ook maar weer met een auto begonnen. :) En zover ben ik nu:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/g.port/Ferrari02.jpg

Kwou een goeie lak erop hebben dus ik heb Brazil ged/l en erop gezet maar ik kan niet groter renderen dan 512x368 ? Is dat gewoon omdat het freeware is of is het één of andere fout?

En kan iemand me wat tips geven over een goeie lak?

BVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Dit is al wel hééél vaak gevraagt hoor...

Met een originele Brazil kun je ook hogere resolutie renderen, maar de trial/gratis/freeware/whutever kan inderdaad niet hoger.
Verder moet je hier maar even kijken voor een brazil autolakje...

[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 19-12-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan wel maar vroeger heb ik Brazil ook gehad en toen kon ik wel alle rezo's kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Anoniem: 5270 schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:58:
Dat kan wel maar vroeger heb ik Brazil ook gehad en toen kon ik wel alle rezo's kiezen. :)
Ah ok :)
Kan nu dus ook, maar dan moet je er geld voor op tafel leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neejoh schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:11:
[...]

Ah ok :)
Kan nu dus ook, maar dan moet je er geld voor op tafel leggen
of de juiste sites kennen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb die tut gedaan maar ik krijg zoals gewoonlijk weer iets anders. :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/g.port/Ferrari03.jpg

|:(

Wat zou ik fout gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Anoniem: 5270 schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:53:

[afbeelding]

huh? ziet er toch goed uit... niet?

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 5270 schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:53:

[afbeelding]

Waarschijnlijk heb je een smooth eroverheen gegooid, en nu krijg je op sommig plekken (zoals vooraan bij je klep) een flinke inkeping naar de volgende (de bumper). Gebruik Smoothing Groups.

* MAX3400 is dus begonnen aan iets strakkers; een Lamborghini Gallardo... >:)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Heb wat kleine aanpassingen gemaakt aan een eerdere composite die ik had gemaakt met mijn fiat punto. de auto was nogal groot voor de weg eerst. ik hoop dat ik dat nu een beetje beter heb aangepast. er is verder niet veel verandert maar het leek me toch leuk em nog eens te delen.

Afbeeldingslocatie: http://resein.phpwebhosting.com/elmar/misc/compo_final.jpg

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Vanavond zin om eens te beginnen aan de nieuwe Nissan 350 Z. Nog nooit auto's gedaan in Max (5) Dus hoopvol begonnen.

Nu kom ik er alleen achter dat als ik mijn blueprint in het diffuse slot gooi en dan de material apply op een van de faces, top bijv. Hij er een kleuter tekening van maakt. Er blijft echt niets over van de kwaliteit van het plaatje. Ik dacht dat het mischien nog aan het bestands formaat kon liggen dus ik heb bmp en tif geprobeerd.

Hier 2 plaatjes om te verduidelijken wat ik bedoel.

BP in photoshop :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/photo.jpg

In Max op een van de faces :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/max.jpg

Iemand die me advies kan geven over hoe dit te verhelpen.

Heb het ook via de geposte tutorial geprobeerd (http://www.il.fontys.nl/~mehorny/bptut/) zelfde resultaat helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 20-12-2004 02:37 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

CRiMiNaL schreef op maandag 20 december 2004 @ 02:31:
Vanavond zin om eens te beginnen aan de nieuwe Nissan 350 Z. Nog nooit auto's gedaan in Max (5) Dus hoopvol begonnen.

Nu kom ik er alleen achter dat als ik mijn blueprint in het diffuse slot gooi en dan de material apply op een van de faces, top bijv. Hij er een kleuter tekening van maakt. Er blijft echt niets over van de kwaliteit van het plaatje. Ik dacht dat het mischien nog aan het bestands formaat kon liggen dus ik heb bmp en tif geprobeerd.

BP in photoshop :
[afbeelding]

[afbeelding]

Heb het ook via de geposte tutorial geprobeerd (http://www.il.fontys.nl/~mehorny/bptut/) zelfde resultaat helaas.
Maak de plane, waar je blueprint aan wordt toegewezen even groot of 2x zo groot is als je blueprint (bijvoorbeeld: plaatje is 600x400, maak dan een plane van 600x400 of 1200x800). En ik gebruik bijvoorbeeld JPG-bestanden (uitgeknipt enzo in Photoshop) met maximale file-size om zo min mogelijk detail te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
CRiMiNaL schreef op maandag 20 december 2004 @ 02:31:

BP in photoshop :
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is al vaker langsgekomen, dus misschien handig voor in de startpost:

ga naar Customize > Preferences > viewports tabblad, en daar onderaan op 'configure driver'.
In de onderste helf van dit schermpje vink je vervolgens beide 'match bitmap as close as possible' aan.
Het kan zijn dat je nu de viewports moet refreshen of de textures even opnieuw moet laden, maar als het goed is ziet de boel er dan een stuk beter uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
dimane schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:24:
hoi designers

ik heb ff een vraagje:

ik heb een website gemaakt voor een bedrijf alleen nu wil ik het logo van het bedrijf in 3D hebben is hier een makkelijk pakket voor waar ik dit mee kan maken ?
ik heb totaal geen verstand van 3d MAX of andere 3D progs
of wie zich aangesproken voelt om dit logo voor mij te maken :D zou heel gaaf zijn :D

het gaat om het volgende logo:

[afbeelding]
iemand nog gekeken of hij/zij dit logo in 3D kan maken :*) ik heb niet echt verstand van 3d max enz.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Linkje doet het niet meer, maar als ik het me niet verkeerd herinner is ie wel na te maken in 3d.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
ow bij mij doet die link het wel hoor

Afbeeldingslocatie: http://www.sitesled.com/members/dimane/Opstart%20scherm%20lan.jpg

kan iemand dit voor mij doen dit namake in 3d ik kan dit namelijk niet. of mag ik dit niet vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Eigenlijk niet nee. ;)

Wat je zou kunnen doen is óf klooien met Photoshop (zijn genoeg tutorials over het nabootsen van 3D in PS) óf je typt de text over in Max en extrude de letters en de bijbehorende blokjes. :)
Anoniem: 76253 schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:16:

°2
Wanneer je een sphere convert naar een editable poly en dan met extrude eropklooit da krijg ik bijna nooit meer een mooie smooth, hoe komt dit?
(moet ik dan altijd edit mesh gebruiken?)

Greetz
1) Je kunt "autosmooth" aanzetten
2) Je kunt MeshSmooth toepassen (niet als modifier, maar in je edit-poly menu zeg maar)
3) Je kunt MeshSmooth als modifier toepassen :P
4) Je kunt Smooth als modifier toepassen
5) Zie bovenstaande punten

En nee, je hoeft niet altijd edit mesh te gebruiken..? Dat heeft niet zoveel te maken met het smoothen van objecten (toch?)

[ Voor 62% gewijzigd door Scipionyx op 20-12-2004 09:51 ]

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ElmarNieser schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:44:
Heb wat kleine aanpassingen gemaakt aan een eerdere composite die ik had gemaakt met mijn fiat punto. de auto was nogal groot voor de weg eerst. ik hoop dat ik dat nu een beetje beter heb aangepast. er is verder niet veel verandert maar het leek me toch leuk em nog eens te delen.

[afbeelding]
Tja, ik weet het niet, ondanks dat je compositie er zeer goed uitziet. Ten eerste vind ik de band te breed want (maar dat is niet zo heel goed te zien) is 'ie even breed als de middenstrepen. Verder is de auto nog steeds te groot voor de weg. Een Punto is ongeveer 1.66m breed, een buitenweg (70km/h en harder) minimaal 2.50m en als ik zo kijk is de Punto een procentje of 5 te breed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

dimane schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:25:
ow bij mij doet die link het wel hoor
De afbeelding staat waarschijnlijk nog in je cache..

* Anoniem: 105830 ziet em dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-07 15:54

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Oogst en iedereen: je kunt ergens (ik geloof in preferences) instellen dat als je je werk opslaat, max automatisch Incremental Save gebruikt. Dan maakt ie gewoon een nieuwe file als je Ctrl+S doet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23
update enzo :)

bandjes zijn nu af, heb ook de ondergrond wat verbetered, en er wat zand op gelegd, en pionnen neergezet :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/williamgeuze/charger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:37:
update enzo :)

bandjes zijn nu af, heb ook de ondergrond wat verbetered, en er wat zand op gelegd, en pionnen neergezet :)
[afbeelding]
het lijkt nou net een miniatuur auto. Ik zou die steentjes kleiner maken, of iets ernaast zetten om de maat aan te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ben het wel met je eens, maar denk dat de voeten van de pionnen daar ook wat aan bijdragen, die zijn nogal dik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

max3400 : hmm die blueprint @ onnavanbraam klopt van geen kanten? heb je die gewoon her en der wat opgerekt ofzo? (binnenspiegel die niet klopt, buitenspiegels ongelijk etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 31-05 12:14

BdR

TV is gooder then books

Anoniem: 80198 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 10:18:
met shag
[afbeelding]

ga je voor fotorealistisch neem shag. Anders kun je met planes zoals je ziet met planes ook genoeg uitvoeren. Ik bedoel als ik zoiets zou kunnen maken zou ik uber tevreden zijn.... :Y)
deze zit in "The Uncanny Valley" :o levensecht, maar toch net niet genoeg, waardoor het juist eng wordt :P

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spikey schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:28:
max3400 : hmm die blueprint @ onnavanbraam klopt van geen kanten? heb je die gewoon her en der wat opgerekt ofzo? (binnenspiegel die niet klopt, buitenspiegels ongelijk etc..
Weet ff niet over welke blueprint je het hebt, maar ik vergelijk meestal 3 sites en download de beste:

www.suurland.com
www.onnovanbraam.com
www.smcars.net

De laatste site heeft me nu voorzien van een zeer nette Gallardo-print. Ik moet zeggen; vaak zijn alleen de top en side view dezelfde afmeting. De voor- en achterkant kan een paar pixels schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

MAX3400 schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:36:
[...]

Weet ff niet over welke blueprint je het hebt, maar ik vergelijk meestal 3 sites en download de beste:
...
De laatste site heeft me nu voorzien van een zeer nette Gallardo-print. Ik moet zeggen; vaak zijn alleen de top en side view dezelfde afmeting. De voor- en achterkant kan een paar pixels schelen.
Ik bedoelde de 300zx prints.. ik zal die andere 2 eens bekijken en dan zien we wel weer :) thnx iig voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spikey schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:48:
[...]

Ik bedoelde de 300zx prints.. ik zal die andere 2 eens bekijken en dan zien we wel weer :) thnx iig voor de info
Ow, dat had ik redelijk opgelost... Netjes uitknippen in Photoshop, 4x vergroten, dan planes maken ter grootte van die nieuwe plaatjes en dan modelleren. Ik kwam uit op planes van tegen de 2000 lengte; da's lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:26:
[...]

Waarschijnlijk heb je een smooth eroverheen gegooid, en nu krijg je op sommig plekken (zoals vooraan bij je klep) een flinke inkeping naar de volgende (de bumper). Gebruik Smoothing Groups.
Nee het gaat om de material... Er zit zo'n vage witte gloed overheen. :S Tis iets met Raytrace wat er fout is denk ik.

En die kier in de bumper hoort zo want ik heb gewoon de ene kant gemirrored naar de andere kant en nog niet geweld, datk omt wel als die af is. :)

@ Schuey: Kan je die auto niet een andere kleur maken zo zie ik de details niet echt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122079

Iemand een idee hoe ik een beetje mooie geanimeerde bliksem/electriciteit kan maken?
Heb al naar tutorials gezocht maar het enige wat ik vind is een plugin waar je voor moet betalen :(
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122079 schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:56:
Iemand een idee hoe ik een beetje mooie geanimeerde bliksem/electriciteit kan maken?
Heb al naar tutorials gezocht maar het enige wat ik vind is een plugin waar je voor moet betalen :(
Alvast bedankt :)
het beste is denk ik om iets met particles te gaan klooien, kan er ook helemaal naast zitten. Of renderable lijntjes met grow die aan en uit gaat, maar dan is ut wel een beetje matigjes.. Het beste is toch echt een plugin ervoor...

update,

Ik ben bezig met zijn broek

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5IVUZXC8878P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

Anoniem: 80198 schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:26:
[...]
update,

Ik ben bezig met zijn broek

[afbeelding]
De lusjes voor de riem zitten links gezien nogal raar naar achteren.
zo te zien issie ook helemaal klaar voor de winter trouwens, met die beenwarmers :D
j/k vind het aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant ken ik niemand die z'n broekspijpen zover omslaat ;)

max3400 : care 2 share your prints? :D

[ Voor 5% gewijzigd door Spikey op 20-12-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spikey schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:41:
[...]

De lusjes voor de riem zitten links gezien nogal raar naar achteren.
zo te zien issie ook helemaal klaar voor de winter trouwens, met die beenwarmers :D
j/k vind het aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant ken ik niemand die z'n broekspijpen zover omslaat ;)

max3400 : care 2 share your prints? :D
Het is ook een beetje een fantasie character he. De meeste dingen die in 3d worden gemaakt zie ik ook niet op straat lopen :P . Maar ik vind ut wel styling...

kun je mischien beter uitleggen wat er raar is aan die riem lusjes, ken ik het verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 5270 schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:06:
[...]

Nee het gaat om de material... Er zit zo'n vage witte gloed overheen. :S Tis iets met Raytrace wat er fout is denk ik.

En die kier in de bumper hoort zo want ik heb gewoon de ene kant gemirrored naar de andere kant en nog niet geweld, datk omt wel als die af is. :)

@ Schuey: Kan je die auto niet een andere kleur maken zo zie ik de details niet echt goed. :)
zal hem volgende keer eens in het rood renderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spikey schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:41:
[...]max3400 : care 2 share your prints? :D
Ja en nee... Mail me op nfsu2-got@highwaydevil.nl en dan mail ik de print wel terug. Tis wel 1.7Mb aan JPG, dus geen gratis Hotmail, want dan krijg ik het weer terug (met je 2Mb opslag).

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

MAX3400 schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:18:
[...]

Ja en nee... Mail me op nfsu2-got <At> highwaydevil.nl en dan mail ik de print wel terug.
Pas ff op met je mailadres, er zijn een paar spambots die je rauw lusten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 115073 schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:27:
[...]

Pas ff op met je mailadres, er zijn een paar spambots die je rauw lusten ;)
JOEPIE!! Gelukkig is het een alias; 2 seconden werk en er komt noooit meer wat aan... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

d-tox :
Het lusje zit volgens mij nogal raar naar binnen/achter. weet niet precies hoe ik het uit zou moeten leggen eigenlijk. Het gaat iig om het volgende lipje

(schaamteloos knip-edit-plakwerk)
Afbeeldingslocatie: http://www.jezusfreakz.demon.nl/pics/broek.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spikey schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:41:
d-tox :
Het lusje zit volgens mij nogal raar naar binnen/achter. weet niet precies hoe ik het uit zou moeten leggen eigenlijk. Het gaat iig om het volgende lipje

(schaamteloos knip-edit-plakwerk)
[afbeelding]
dat zit denk ik toch echt goed hoor. Alleen dat lustje bij zun kont moet ik nog wel ffe verbeteren

update

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/82E4935L8D3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

Ik ben van plan om het capitol na te maken, het zal wel niet 1...2...3.. af zijn maar is wel een leuk projectje om aan te werken denk ik.
ben maar met het oudste deel begonnen, lekker wat referenties over te vinden.
C&C welkom.
beide plaatjes zijn klikbaar!!
Afbeeldingslocatie: http://www.cwnet.nl/~koen/capitol/capitol001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cwnet.nl/~koen/capitol/capitol002.jpg
en dit moet ie dus worden (voor het geval je het effe niet meer wist)
Afbeeldingslocatie: http://www.bc.edu/bc_org/avp/cas/fnart/fa267/19th/capitol.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 20-12-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 80198 schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:19:
[...]

dat zit denk ik toch echt goed hoor. Alleen dat lustje bij zun kont moet ik nog wel ffe verbeteren

update

[afbeelding]
Broek knelt wel erg veel bij zn ballen :X

En een miniscuul updatje van mij (grill wat minder rood gemaakt, kentteken wat aangepast, mislichten verduister en de gaten tussen de deuren kleiner gemaakt.)

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/a3wip/wip13m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

DocB schreef op maandag 20 december 2004 @ 08:06:
[...]

Dit is al vaker langsgekomen, dus misschien handig voor in de startpost:

ga naar Customize > Preferences > viewports tabblad, en daar onderaan op 'configure driver'.
In de onderste helf van dit schermpje vink je vervolgens beide 'match bitmap as close as possible' aan.
Het kan zijn dat je nu de viewports moet refreshen of de textures even opnieuw moet laden, maar als het goed is ziet de boel er dan een stuk beter uit...
Bedankt, kon gelijk aan de slag vandaag

Erg vroege WIP :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/alpharender.jpg

Motorkap 2 verschillende planes gemaakt omdat ik waarschijnlijk ook nog de motor wil gaan modellen ergens in de toekomst. En dan de motorkap op zo'n NFS-U manier open wil laten gaan ;) C&C zijn welkom ..

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Chester schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:23:
[...]

En een miniscuul updatje van mij (grill wat minder rood gemaakt, kentteken wat aangepast, mislichten verduister en de gaten tussen de deuren kleiner gemaakt.)

[afbeelding]
Naad bij de motorkap lijkt aan de zijkant(en?) wel erg diep/wijd. Maar voorin bij de grill lijkt ie weer aan de grill vast te zitten?
Zie ook hier: http://www.audiworld.com/news/03/a3/a3001b.jpg

* Scipionyx krijgt zin om zijn 355-project op te pakken...

[ Voor 47% gewijzigd door Scipionyx op 20-12-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-06 12:22
Chester schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:23:
[...]

[afbeelding]
Vond dit topic via Active topics, ff doorgelezen, ziet er allemaal goed uit!
Audi ziet er zeker ook vet uit! Alleen is het lettertype van een Duits kenteken niet hetzelfde als dat jij gebruikt. Volgens mij heb je nou Courier gebruikt, terwijl een Duits kenteken schreefloze letters gebruikt, ff een voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.js-johnson.com/Germany/German_car_tag.jpg

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaTr1x schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:58:
[...]

Audi ziet er zeker ook vet uit! Alleen is het lettertype van een Duits kenteken niet hetzelfde als dat jij gebruikt. Volgens mij heb je nou Courier gebruikt, terwijl een Duits kenteken schreefloze letters gebruikt, ff een voorbeeldje:
[afbeelding]
Ghehehehehe 8) die duitsers ook, maarja waarschijnlijk snappen ze niet eens wat ut betekent aangezien ze zelf nooit de moeite doen om een andere taal te leren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Kwist niet welke lettertype het was, dus heb ik de gene genomen die ik er het meest op vond lijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

zoals bekend heb ik erg weinig tijd om te modeleren... maar ik stuitte net op Silo
want een BRILJANTE tool is dat zeg !!!!!

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
6K schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:20:
zoals bekend heb ik erg weinig tijd om te modeleren... maar ik stuitte net op Silo
want een BRILJANTE tool is dat zeg !!!!!
Nice... Kun je ook vertellen waarom?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

hehehe in het kader van mijn opmerking dat ik weinig tijd heb...
dat progje is RETE snel
als ik subdivide naar vergelijkbaar met meshooth 3 iteration (3dmax) is ie nog steeds RETEsnel in modeleren en ik edit gewoon op het gesmoothe model, geen cage eromheen.

Echt wel zo snel en lekker modellen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Als je snel wilt poly-modellen en alles in 1 pakket wilt hebben, kan je ook Softimage eens uitproberen. Ik prefereer het over Silo iig :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

:( :(

Ik word een beetje moedeloos. Of ik nou van te voren tel hoeveel edges mijn box nodig heeft, ik eindig constant met rare dingen in mijn test-render.

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/Gallardo/faulty1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/Gallardo/faulty2.jpg

Is er iemand zo onwijs vriendelijk om naar mijn mesh te kijken wat er nou niet goed zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Laatst online: 22:32
MAX3400 schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:52:

Ik word een beetje moedeloos. Of ik nou van te voren tel hoeveel edges mijn box nodig heeft, ik eindig constant met rare dingen in mijn test-render.

[afbeelding]
[afbeelding]

Is er iemand zo onwijs vriendelijk om naar mijn mesh te kijken wat er nou niet goed zit??

S eigelijk niks mis mee, maar da punt waar het op fout gaat is die poly die je onder bij je voor raam hebt, als je die een stukje naar boven gooit is ie wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

[afbeelding]
Dit is het font dus. Helaas wel $29.95 :'(
robin222 schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:04:
[...]

S eigelijk niks mis mee, maar da punt waar het op fout gaat is die poly die je onder bij je voor raam hebt, als je die een stukje naar boven gooit is ie wel mooi.
Ik krijg het niet voor elkaar. 8)7 En daar baal ik redelijk van... Misschien maar gewoon een paar dagen niet naar kijken ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Als je nu ff zegt welke versie volgende keer... (Max 7 dus..)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Laatst online: 22:32
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/29540XepVRadw.JPG

ff die omlijnde poly stukje naar boven gooien tot boven die andere lijn, en dan is ie weer goed

[ Voor 5% gewijzigd door FreezingPixels op 20-12-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik ben nu bezig met nog een tussendoortje namelijk allemaal even grote boxen met daarop de log's enzow van mijn spellen laat na school wel ff render zien
Edit hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/spelboxen2.jpg
Klikbaar

[ Voor 27% gewijzigd door Rynji op 21-12-2004 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9R86N969YI9K
*ik moet mezelf echt in bedwang houden om nog niet te beginnnen aan zun kop :X *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Anoniem: 80198 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:34:
update

[afbeelding]
*ik moet mezelf echt in bedwang houden om nog niet te beginnnen aan zun kop :X *
hoeft ook niet ik vind dat z'n hoofd er goed uitziet zo 8)7 ziet er al goed uit verder
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.