'k zal eens effe op cgtalk gaan rondneuzen. btw: 't is deze keer niet met brazil ('t moet net iets sneller gaan voor de deadlineOogst schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:46:
[...]
Apart renderen schiet je weinig mee op. Het tracen van het geraakte object moet toch bij allebei, dus dat is in 1 keer klaar en voor de rest is al snel 90% of meer van je rendertijd de schaduwberekening. Schaduwen apart renderen schiet je dus amper wat mee op. Voor de rest: ik heb nog nooit met passes daadwerkelijk gewerkt, dus hoe je dat in de praktijk in Brazil het handigst kunt doen, dat weet ik niet.
Anoniem: 80198
euhhh zoals ut er staat...XLerator schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:34:
[...]
Euh wat bedoel je nou? Ik volg het niet meer
Dat snápte ik dus niet zoals je kon lezen. Maargoed, als je het niet opnieuw wilt uitleggen dan niet
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Het is in elk geval een zeer warrig stukje, ik heb het met verbazing gelezen en geconcludeerd dat je vast wel iets zinnigs bedoelde, maar wat werd me niet duidelijk.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
hehe oogst, wel eens gekeken op www.mijnsite.nl?
Anoniem: 91469
fucking hell Firefox flipt helemaal omdat een java application niet supported is. fix die pagina's
dat is de DROOGSTE reactie aller tijdenOogst schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:37:
[...]
Het is in elk geval een zeer warrig stukje, ik heb het met verbazing gelezen en geconcludeerd dat je vast wel iets zinnigs bedoelde, maar wat werd me niet duidelijk.
ghehe, niet meteen zo defensief meneerskeXLerator schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:29:
Dat snápte ik dus niet zoals je kon lezen. Maargoed, als je het niet opnieuw wilt uitleggen dan niet
Zo beoeind is ut allemaal niet hoor...
Hmm.. juist ja.. En waar baseer je dat op?als de (meeste) tweakers niet veel polys zien, denken veel meteen dat dat fout is ofzo
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
D-Tox, je doet wel erg arrogant, bah
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
[rml][ 3d] Post je 3d stuff maar weer - part 26[/rml] wiew.. volgende topic. Kunnen we daar verder gaan. 
Dus als we hier niet meer in reageren.. features
Dan zakt ie vanzelf weg..
Dus als we hier niet meer in reageren.. features
[ Voor 27% gewijzigd door HawVer op 10-01-2005 21:13 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Dit topic is gesloten.