[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.615 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Baalt iedereen nu van het einde ?
Ik bedoel het verhaal zegt nu niks...
Zal er binnenkort (2 a3 maanden) een vervolg komen
om het verhaal beter uit te werken?

Beetje jammer nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

SPOILER TAGS BITTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
R2D3 schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:47:
Baalt iedereen nu van het einde ?
Ik bedoel het verhaal zegt nu niks...
Zal er binnenkort (2 a3 maanden) een vervolg komen
om het verhaal beter uit te werken?

Beetje jammer nu...
Er komt een HL3, die met het verhaal zal verder gaan ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heef iemand al een oplossing voor dat turret probleem?

spoiler:
Ik zit daar dus ook vast. Turrets alledrie neegezet, ik wacht, ze roept af en toe dat er meer komen maar ik zie er uiteindelijk maar eentje (die ik neer knal). Dan zegt ze dat ze mijn kant op komt, maar gebeurd niks. Waarschijnlijk omdat die mannetjes niet komen. Wat kan ik nog doen? Heb al een eerdere game geload en weer naar dat stuk toegewerkt, maar niks help. AI is enabled als je je dat afvraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
-edit- Ben er al uit :)

[ Voor 96% gewijzigd door Neobender op 21-11-2004 20:27 . Reden: opgelost! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 20:31
nog maar een x, ;t gaat ook zo snel hiero

kzit vast

spoiler:
Je hebt een tijd gereden met dat karretje, dan kom je helemaal op het einde zowat, dan zeggen ze dat ik m'n buggy in de garage moet zetten want ze zijn mij aan het zoeken. Paar van die dropships gekomen, ventjes afgeknalt, dan met die rpg die andere helikopter afgeknalt, kom ik daar beneden in die vuurtoren, zegt dat gastje, come on freeman, let's go to the secret passage, before another dropship comes. Vervolgens blijft ie daar een beetje staan, hij doet helemaal niks. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
warchaser schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:28:
nog maar een x, ;t gaat ook zo snel hiero

kzit vast

spoiler:
Je hebt een tijd gereden met dat karretje, dan kom je helemaal op het einde zowat, dan zeggen ze dat ik m'n buggy in de garage moet zetten want ze zijn mij aan het zoeken. Paar van die dropships gekomen, ventjes afgeknalt, dan met die rpg die andere helikopter afgeknalt, kom ik daar beneden in die vuurtoren, zegt dat gastje, come on freeman, let's go to the secret passage, before another dropship comes. Vervolgens blijft ie daar een beetje staan, hij doet helemaal niks. :S
spoiler:
Probeer ai_disable
Anders sv_cheats 1
en dan noclip dan loop je gewoon zelf ff door de muur tot
je bij de clip komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb die backup van steam ff geprobeerd, nu heb ik 1 exe file van 2,55GB, klopt dat? M'n steam folder is nl 4,26GB.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hummm...
ik kom nu erg vaak van die rotbollen tegen.
Afbeeldingslocatie: http://got.korthuis.com/bol.jpg
heeft er iemand tips hoe je deze het beste uit kan schakelen?
je kan er wel een eind van weglopen/rijden (dan stoppen ze met volgen), maar dat is soms geen optie....

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 12:08
Maestro.mosjuh schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:36:
hummm...
[afbeelding]
je kan er wel een eind van weglopen/rijden (dan stoppen ze met volgen), maar dat is soms geen optie....
Ik schiet/schoot ze altijd met m'n gravity gun de zee in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
nou precies zoals jij het doet, oppakken met je gravity gun en dan in de zee schieten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
hummm...
[afbeelding]
Opnemen met de gravity gun & in zee schieten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Kan iemand mij helpen?

spoiler:
Ik ben in het level waar je voor het eerst die vliegende cirkelzaagjes tegenkomt (ondergrondse ruimte in Canals), en nu lijkt het er op dat de enige uitweg een smal luchtkanaal in het plafond is. Moet ik hier nu vaten gaan stapelen om er uit te komen of is het iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121315

Ik baal niet van het einde. Ik vond het einde best goed. Ik zal inhoudelijk niets zeggen, maar ik vond het beslist geen teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Zo ''Follow Freeman'' is cool!!!

spoiler:
Ben nu net van het dak af, van het ''Nexus'' building als ik me niet vergis, en ben nu bezig met het uitschakelen van ''Striders'' alleen wil het niet zo lukken :p zit steeds met een Ammo tekort (Rockets), en als ik ze bij de ingang van het gebouw wil halen schiet één van de ''Striders'' mij wel kapot :) Maar ze hebben hun Secondary Fire nog niet gebruikt en die wil ik toch wel even zien :9

[ Voor 14% gewijzigd door Yonix op 21-11-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:51
ik zit dus ff vast!! Wie o wie kan mij helpen?

spoiler:
Ik heb op mijn hovercraft net die wasmachien naar beneden geflikkert en over dat gedoe heen gesprongen. Dan kom ik bij een hek die dat vrouwtje voor me open doet, en dan mag ik mijn hovercraft daar neerzetten. Verder staat die vent en de Vortigaunt alien er, maar ik kom daar dus niet verder. Die ene draai hendel zit ook vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ahh, help zit vast!
spoiler:
Ik zit nu vast bij een klein stukje haven ofzo:

http://www.visualweb.nl/d1_canals_120000.jpg

Ik probeer aldoor al mijn 'buggy' te lanceren in die buis rechts (met de voet ben ik er wel al helemala doorheen gelopen) maar het is alsof ik tegen een soort muur aan ga, ik kom er iig absoluut niet door met mijn waterding!

Anyway, hoe moet ik verder :S ?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ty r2d3!!!!! het heeft geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Yonix schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:56:
Zo ''Follow Freeman'' is cool!!!

spoiler:
Ben nu net van het dak af, van het ''Nexus'' building als ik me niet vergis, en ben nu bezig met het uitschakelen van ''Striders'' alleen wil het niet zo lukken :p zit steeds met een Ammo tekort (Rockets), en als ik ze bij de ingang van het gebouw wil halen schiet één van de ''Striders'' mij wel kapot :) Maar ze hebben hun Secondary Fire nog niet gebruikt en die wil ik toch wel even zien :9
Zoek zoek, er liggen genoeg rockets hoor :)
Enne, hun secondary fire wil je niet zien >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
FLeSH schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:58:
Ahh, help zit vast!
spoiler:
Ik zit nu vast bij een klein stukje haven ofzo:

http://www.visualweb.nl/d1_canals_120000.jpg

Ik probeer aldoor al mijn 'buggy' te lanceren in die buis rechts (met de voet ben ik er wel al helemala doorheen gelopen) maar het is alsof ik tegen een soort muur aan ga, ik kom er iig absoluut niet door met mijn waterding!

Anyway, hoe moet ik verder :S ?
spoiler:
Ga rechtdoor, achter dat schip moet je te voet achter die houten palen, en wat dozen/vaten wegdoen die de ingang van de container versperren, en dan kan je de container invaren, en de rest zie je wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 21-11-2004 21:02 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
spoiler:
Flesh, gewoon naar het einde.. daar zie je een gat.. daardoor heen en dan iets kapot knallen.. dan kan je derdoor met je hover.

shit weer te laat! :P

[ Voor 9% gewijzigd door warchaser op 21-11-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 21:41

beany

Meeheheheheh

hmmm, uitgespeeld. Leuk, erg leuk... maar de 'puzzels' hadden best wat moeilijker mogen zijn. Het ligt nu allemaal wel erg voor de hand wat er moet gebeuren. Er zit een goeie physics engine in, maar word niet ten volle benut om de speler daarmee oplossingen te laten verzinnen. Gemiste kans imho.

Ook had ik iets meer verhaal verwacht. Voor mijn gevoel zat er totaal geen diepgang in. Ja, het is een shooter... maar ze creeeren heel erg het idee dat er diepgang in zou zitten, maar die is er dan niet. Jammer

Ik kijk heel erg uit naar de mods die zullen verschijnen. Boobytraps zetten, in gebouwen die je moet verdedigen barricade's opzetten etc etc... de source engine met zijn physics lijkt me een rijke toevoeging aan het FPS genre :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

ty allebei, zie et :D
echt grof spel trouwens... :)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Trivian schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:53:
[...]

Ik zit hier nu ook vast :D
Bij mij komen ze dus wel en dat heb ik geweten ik heb dit stuk nu al een paar keer gedaan maar ik ga steeds dood :(
gewoon in de console typen : Status
kijken hoe de map heet, en dan type je :map "de naam van die map intypen maar de cijfer 7 naar 8 veranderen, noclip helpt niet, omdat dat wijf met je mee moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

beany schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:02:
Ik kijk heel erg uit naar de mods die zullen verschijnen. Boobytraps zetten, in gebouwen die je moet verdedigen barricade's opzetten etc etc... de source engine met zijn physics lijkt me een rijke toevoeging aan het FPS genre :)
Ik dus ook.... Een vette MP WWII shooter ofzo. Ik ben dan ook benieuwd wat de eerste mod zal zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zow, net uitgespeeld, wat een geweldig spel was dat zeg, jammer dat het zo kort was. ik denk dat ik mezelf maar eens wat cheats ga vinden en dan de game nog eens doen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

Tis dat ik niet kan modden, anders had ik virtuele scrapheap challange gemaakt. 2 teams die van een hoop junk een brug moeten bouwen of een zo hoog mogelijke toren in 5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114862

hummm...
[afbeelding]
je kan ze ook tegen een muurtje laten rollen, en dan een nate gooien, dan schieten ze de lucht in en ontploffen ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Nu zit ik ergens waar de hele tijd zo'n helicopter boven me vliegt (en schiet). En ik heb nog maar 1 health. Wat te doen? Hij knalt me METEEN 100% dood als ik me laat zien. En de laatste savegame was heel lang geleden... Wat zouden jullie doen? Zijn er al cheats? Ik moet toch echt langs die heli..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
jagermeister1 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:07:
[...]

Ik dus ook.... Een vette MP WWII shooter ofzo. Ik ben dan ook benieuwd wat de eerste mod zal zijn.
Eerste mod is cs source ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

R2D3 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:15:
[...]

Eerste mod is cs source ;)
Ghehe.. je hebt gelijk, maar dat is niet mijn type MP game. Ik bedoel eigenlijk meer iets ala Battlefield of Call of Duty ofzo.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
atmoz schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:15:
Nu zit ik ergens waar de hele tijd zo'n helicopter boven me vliegt (en schiet). En ik heb nog maar 1 health. Wat te doen? Hij knalt me METEEN 100% dood als ik me laat zien. En de laatste savegame was heel lang geleden... Wat zouden jullie doen? Zijn er al cheats? Ik moet toch echt langs die heli..
Is er geen autosave in de buurt ? ;)
jagermeister1 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:17:
[...]
Ghehe.. je hebt gelijk, maar dat is niet mijn type MP game. Ik bedoel eigenlijk meer iets ala Battlefield of Call of Duty ofzo.
Zoek eens naar DoD (Day of Defeat) ;) De Source versie wel te verstaan ;)

[ Voor 28% gewijzigd door GeforceDDQ op 21-11-2004 21:18 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
atmoz schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:15:
spoiler:
Tuurlijk zijn er cheats ;) in de console sv_cheats 1 en dan god :) daarna wel weer uitzetten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo,

ik zit weer eens vast,
Diverse outposts die mij een kopje kleiner willen maken, water achter me met piranhas ofzo :)

Zou iemand mij een tip kunnen geven welke kant ik op moet?
(zie onderstaande link voor wat meer info, want een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
http://home.casema.nl/kaasjes45/d2_coast_120000.jpg)

edit:
ben er al door :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 114862 op 21-11-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:25

XyS

0.o.O

Anoniem: 114862 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:13:
[...]

je kan ze ook tegen een muurtje laten rollen, en dan een nate gooien, dan schieten ze de lucht in en ontploffen ze :)
of je pakt je gravgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ontploffen is mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 114862 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:19:
hallo,

ik zit weer eens vast,
Diverse outposts die mij een kopje kleiner willen maken, water achter me met piranhas ofzo :)

Zou iemand mij een tip kunnen geven welke kant ik op moet?
(zie onderstaande link voor wat meer info, want een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
http://home.casema.nl/kaasjes45/d2_coast_120000.jpg)

edit:
ben er al door :)
Naast die rots links van je crosshair zit een pad. Ga terug via de water/strand lijn en storm dat pad op :)

Edit: Ook goed :+

Ik had het eens een keerjte voor elkaar om met 13 HP onder die eerste te gaan zitten :D Als je dan wegliep begonnen ze weer op je te knallen :P

[ Voor 13% gewijzigd door GeforceDDQ op 21-11-2004 21:25 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05 16:51
zijn er al mods?
ik had een hl2dm mod gezien maar dat schijnt nogal behelpen te zijn.. heeft er iemand een server draaien daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 02:25

XyS

0.o.O

khoop egt dat er een coop mode komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

CommanderKeen schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:30:
zijn er al mods?
ik had een hl2dm mod gezien maar dat schijnt nogal behelpen te zijn.. heeft er iemand een server draaien daarvan?
Er kunnen nog geen mods zijn .... want de SDK is nog niet uit. Das nu al 3 x voorbij gekomen. 't is jammer van valve .. maar tot die tijd kunnen de mod makers ook weinig beginnen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Hhhmz, ik zit op een rare plaats vast in black mesa west. Volgens mij is er een foutje in het spel, maar misschien dat ik iets gemist heb.

spoiler:
In het allerbegin word je door in zo'n ruimte gescant (door rook en lasers). Daarna moet je een vrouwtje volgen naar de lift. Zij laat vervolgens die lift komen. Wat moet ik dan doen? Gewoon in de lift stappen en die gaat automatisch omlaag, of hoor ik op de 2 rode knoppen in de lift te drukken? Ik heb daar alles geprobeerd, maar niets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 19:26

m0nk

16-09-2003 15.15

zo net uigespeeld...
spoiler:
Einde was op zich best goed, leent zich perfect voor Deel 3 :D
Jammer dat je niet weet wat er met Alyx gaat gebeuren :'(

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
sewer schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:51:
Hhhmz, ik zit op een rare plaats vast in black mesa west. Volgens mij is er een foutje in het spel, maar misschien dat ik iets gemist heb.

spoiler:
In het allerbegin word je door in zo'n ruimte gescant (door rook en lasers). Daarna moet je een vrouwtje volgen naar de lift. Zij laat vervolgens die lift komen. Wat moet ik dan doen? Gewoon in de lift stappen en die gaat automatisch omlaag, of hoor ik op de 2 rode knoppen in de lift te drukken? Ik heb daar alles geprobeerd, maar niets werkt.
spoiler:
Gewoon in de lift, die vrouwtje drukt op de knop.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
CRiMiNaL schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:47:
[...]

Er kunnen nog geen mods zijn .... want de SDK is nog niet uit. Das nu al 3 x voorbij gekomen. 't is jammer van valve .. maar tot die tijd kunnen de mod makers ook weinig beginnen.
Maar ik kan Source SDK wel pre-loaden, en uitgaande van deze screen die ik heb gemaakt dus ook gebruiken? Of is dit niet de goede SDK?

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/SDK.bmp

Edit: Net geprobeerd en Source SDK doet het wel degelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Model.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/SDK2.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 21-11-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Chester schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:53:
[...]

spoiler:
Gewoon in de lift, die vrouwtje drukt op de knop.
Ik denk hij een illigale versie heeft. Kijk maar eens rond op nforce ofzo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door niels88 op 21-11-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

CRiMiNaL schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:47:
[...]

Errrr, SDK is voor mij allang uit, ik ben er zelf mee aan de gang geweest, en nee ik heb geen illigale versie....

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Anoniem: 26271 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:10:
Tis dat ik niet kan modden, anders had ik virtuele scrapheap challange gemaakt. 2 teams die van een hoop junk een brug moeten bouwen of een zo hoog mogelijke toren in 5 min.
Lijkt me kinda zwaar. In de beta stapelde ik alle objecten op die ik kon vinden en dat was al moordend voor men framerate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

CommanderKeen schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:30:
zijn er al mods?
OP HL Fallout forum zijn er al een paar bezig met een ECHTE DM mod, paar screens hebben ze ook al:

http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=22068

Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:51
Kom ff niet verder. is nog vrij in het begin dus help me please.

spoiler:
Er wordt hier gezegd dat ik mijn hovercraft kan neerzetten, en dat er zo een combine ons op komt halen ofzo? alleen gebeurt weinig hier? en die draaiknop draait ook niet?
Wat moet ik hier doen, plaatje hieronder geeft aan waar het is!
Link: http://www.matts-portal.nl/fotos/d1_canals.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Anoniem: 77587 schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:15:
[...]

OP HL Fallout forum zijn er al een paar bezig met een ECHTE DM mod, paar screens hebben ze ook al:

http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=22068

Ziet er goed uit :)
Inderdaad, ben benieuwd of het ook wat is, maar uitgaande van de screens wordt het een leuke mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Is er eigenlijk ook een free mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Yonix schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:56:
[...]

Maar ik kan Source SDK wel pre-loaden, en uitgaande van deze screen die ik heb gemaakt dus ook gebruiken? Of is dit niet de goede SDK?

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
Het belangrijkste missen we nog: de Mod source code ;) (en evt. sample maps).
Als die er is dan kan het echte modden beginnen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 19:43

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

mr_density schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:16:
Kom ff niet verder. is nog vrij in het begin dus help me please.

spoiler:
Er wordt hier gezegd dat ik mijn hovercraft kan neerzetten, en dat er zo een combine ons op komt halen ofzo? alleen gebeurt weinig hier? en die draaiknop draait ook niet?
Wat moet ik hier doen, plaatje hieronder geeft aan waar het is!
Link: http://www.matts-portal.nl/fotos/d1_canals.jpg
spoiler:
Als et goed is zou een van die mensen je mee naar binnen moeten nemen om je een kaart te laten zien, ondertussen fixt die alien een gun op je airboat. Daarna kan je weer verder (hun doen het hek open).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:04
Ok het zal wel aan mij liggen maar ik ben met Alyx bij de lift en ze blijft er alleen maar voor staan. Is er nou nog iets speciaals wat ik moet doen? Kheb ook alle knoppen etc gedrukt, alle andere posts (voor zover mogelijk) doorgelezen en de search gebruikt. Spoiler iemand?

http://www.carpenter.nl/d1_trainstation_040000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-06 10:08

bennierex

Pilot_Z

Jerry schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:23:
[...]

Het belangrijkste missen we nog: de Mod source code ;) (en evt. sample maps).
Als die er is dan kan het echte modden beginnen :).
Idd, de huidige SDK is niet volledig en je kunt (officieel) enkel nog maar maps maken voor CS: Source. De volledige SDK moet "very soon" uit komen en dan kan de menigte echt beginnen met mappen en modden voor HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ik las net dat er in de aanvulling van Doom 3 hoogstwaarschijnlijk ook een soort gravity gun gaat komen: "The Grabber", ben benieuwd of ID die aan de praat gaat krijgen :Y)

link

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
bennierex schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:36:
[...]

Idd, de huidige SDK is niet volledig en je kunt (officieel) enkel nog maar maps maken voor CS: Source. De volledige SDK moet "very soon" uit komen en dan kan de menigte echt beginnen met mappen en modden voor HL2.
Ah zo, dan had ik het verkeerd begrepen mijn fout O-)
Balkz schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:36:
ik las net dat er in de aanvulling van Doom 3 hoogstwaarschijnlijk ook een soort gravity gun gaat komen: "The Grabber", ben benieuwd of ID die aan de praat gaat krijgen :Y)

link
Is ook niet echt origineel van ID Software, maarja als je wanhopig bent (of de concurentie nu eenmaal te groot is) ga je dit soort dingen doen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Yonix op 21-11-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 19:42
Anoniem: 116912 schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:55:
Ik ben er mee gestopt, het level na gevangenis is totaal onspeelbaar. Ik haal op de meeste stukken net 20fps, dat komt waarschijnlijk door dat de cpu nu ook je teammates moet besturen. Dat is voor een amd 2400+ niet te doen.

Beetje vreemd wel, half life zou toch op een medium systeem goed functioneren?

amd 2400+ (2ghz)
512mb ram
9700 non pro

:'(
Dan heb je echt iets verkeerd staan oid , ik heb een 2400+ in samenwerking met een 9700 Pro , en bij mij fietst ie erdoorheen alsof het niets is @ high detail met 6xAA (16x AF is net ff iets teveel van het goeie , lol) :)

Denk een drivertje mischien, of iets anders.

Mijn specs :

2400+
1024 MB Ram
9700 Pro

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 21-11-2004 22:54 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
is er al iets bekend om het bekende "flikkerende Textures" probleem op te lossen? Gebruik de ATI catalyst 4.12 beta, onder XP SP2,
Intel cel. 2,4
1ghz mem
9800 pro 128mb

[ Voor 5% gewijzigd door HyperTrophy op 21-11-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Visgek24 schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:53:
[...]

Dan heb je echt iets verkeerd staan oid , ik heb een 2400+ in samenwerking met een 9700 Pro , en bij mij fietst ie erdoorheen alsof het niets is @ high detail met 6xAA (16x AF is net ff iets teveel van het goeie , lol) :)

Denk een drivertje mischien, of iets anders.

Mijn specs :

2400+
1024 MB Ram
9700 Pro
Ik heb hier ook een 2400+ met 512 ddr en 6800GT en soms haal ik fps drops to 12 fps :/ Het spel hangt ook voortdurend omdat er precies nog tijdens het spelen stukken moeten ingeladen worden. Ook het sound stottert voortdurend bijna (Valve is hier mee bezig dacht ik).

Ik heb al vanalles geprobeert, maar ik denk dat het een bug in de engine is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
-ETz-Memphis Z schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:03:
[...]

Ik heb hier ook een 2400+ met 512 ddr en 6800GT en soms haal ik fps drops to 12 fps :/ Het spel hangt ook voortdurend omdat er precies nog tijdens het spelen stukken moeten ingeladen worden. Ook het sound stottert voortdurend bijna (Valve is hier mee bezig dacht ik).

Ik heb al vanalles geprobeert, maar ik denk dat het een bug in de engine is ofzo...
Ik denk dat het eerder komt omdat jullie allebei 512 MB geheugen hebben. games van nu hebben gewoon meer nodig, en zo ook HL2. Farcry en Doom 3 horen daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:25
Balkz schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:36:

link
Lijkt me toch sterk, doomIII heeft niet de geweldige physics hiervoor die half life2 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 17:29

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Visgek24 schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:07:
[...]

Ik denk dat het eerder komt omdat jullie allebei 512 MB geheugen hebben. games van nu hebben gewoon meer nodig, en zo ook HL2. Farcry en Doom 3 horen daar ook bij.
Lijkt me sterk hoor, Far Cry en Doom3 lopen hier meer dan naar behoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
-ETz-Memphis Z schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:13:
[...]

Lijkt me sterk hoor, Far Cry en Doom3 lopen hier meer dan naar behoren...
De ene game zal er wat meer van profiteren als de andere, maar neem van me aan dat games met 1 GB echt wel een stuk beter lopen hoor :)

Zoals met Farcry , ik kon met 512 MB geheugen op medium details spelen, en dat ging (vooral als je nieuwe ruimtes inging) af en toe wel schokken.. met 1 GB geheugen erin kan ik @ high details spelen, en daar hapert ie dan dus nooit meer :) zegt genoeg lijkt me.

Maar nogmaals, het hoeft niet perse aan die 512 te liggen. het kan ook een driver issue zijn.

Welke drivers voor een Nvidia kaart het beste zijn weet ik niet , keb al jaren geen Nvidia meer :)

Voor mijn kaart gebruik ik Catalyst 4.12 beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:25
Volgens mij hoort die gewoon goed te draaien hoor met 512ddr, hij draait er hier iig ook goed op... Hoewel, met alles op zijn hoogst weet ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-06 07:09

Erw

jammer dat je met de gravitie gun geen lijken kan oppicken ;-)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carpenter schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:35:
Ok het zal wel aan mij liggen maar ik ben met Alyx bij de lift en ze blijft er alleen maar voor staan. Is er nou nog iets speciaals wat ik moet doen? Kheb ook alle knoppen etc gedrukt, alle andere posts (voor zover mogelijk) doorgelezen en de search gebruikt. Spoiler iemand?

http://www.carpenter.nl/d1_trainstation_040000.jpg
zij moet er ook in gaan, en dan drukt ze op de knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Laatst online: 17:04
Anoniem: 114862 schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:20:
[...]

zij moet er ook in gaan, en dan drukt ze op de knop
Dat doet ze dus niet :? |:(
Nou dan begin ik wel weer overnieuw ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 08-06 12:10

Leejow(saait)

Blater

Yonix schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:56:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
Niet de complete SDK, dus ook sourcecode. Hier zit alleen Hammer en een modelviewer bij, maar bij hammer kan je ook nog maar alleen voor CS:S maps maken en maar deels voor HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21
Erw schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:18:
jammer dat je met de gravitie gun geen lijken kan oppicken ;-)
spoiler:
Nog even door spelen, komt wel.
Meer zeg ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Zo.. uitgespeeld, en eigenlijk snap ik niet waarom die vragen er allemaal staan, zo ontzettend moeilijk is het spel nu ook niet moet ik zeggen. Negatieve punten vond ik toch wel "loading" .. dat gebeurt echt veel te vaak, maar wat nog irritanter is, is dat je net na je loading punt een moment hebt dat je aangevallen wordt, automatisch ga je iets achteruit en hoppa... "loading" .. argh.. dat was echt super irritant. Ook miste ik eigenlijk een sniper rifle, ik wilde ook wel sniperen.

Verder hadden de textures en bijv. vuur en vlammen op bepaalde plaatsen imo veel beter gekunt , en heb ik toch regelmatig een level opnieuw moeten laden omdat ik vastzat tussen blokken beton, of takken.

Dan het grootste minpunt imo, de ontzettend slechte AI van je teammates, ze staan continue in de weg, lopen lekker dom langs actieve turrets, en als je een grenade voor je voeten krijgt staan ze te blocken. Ik had eigenlijk verwacht dat die 6 jaar ontwikkeling ook in co-op AI was gaan zitten.

Dat laatste level is echt subliem, dat je die overzichten krijgt en het bouwen .. ik keek me ogen wel uit, de gameplay in dat level deed me echter een beetje afgeraffeld aan, beetje simpeltjes. Ook jammer is dat de stad zo ontzettend low detail is als je naarbuiten kijkt. Maar het leukste level vond ik toch wel die enalaatste in de stad, lekker veel actie, leuke urban sfeer en natuurlijk de striders.

Al met al een 8,5 waard, maar een 10 of een 9 .. daarvoor zaten er teveel zaken in die me het speelplezier wegnamen op bepaalde momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

hummm...
[afbeelding]
ik flikker die dingen altijd het water in :p.... oppakken en wegsmijten :p
maar die andere tip werkt ook wel denk ik...

en nog een tip[je] voor iedereen die vast blijft zitten omdat die karakters [doctoren en alyx] niet bewegen....

KOOP GVD HET HELE SPEL, DIT IS OMDAT JE DE WAREZVERSIE HEBT...!!!
O-)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

iemand zin om te multiplayer te spelen? ik kan helaas geen game starten ivm vuurmuur etc.

maar hier staan wat tips:
http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=22190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Carpenter schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:28:
[...]

Dat doet ze dus niet :? |:(
Nou dan begin ik wel weer overnieuw ofzo.
Even save en reload does the trick. Ik had het hier ook. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
SCIxX schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:08:
[...]

Lijkt me toch sterk, doomIII heeft niet de geweldige physics hiervoor die half life2 heeft.
Doom 3 en Half-Life 2 hebben allebei een aardig geavanceerde physics engine (alleen maakt de originele D3 hier niet echt gebruik van), dus het is zeer zeker wel mogelijk, maar het neemt natuurlijk niet weg dat het nog best een aardige klus zal worden om het ding ook echt nuttig te maken...

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 21:56
djmantri schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:42:
en nog een tip[je] voor iedereen die vast blijft zitten omdat die karakters [doctoren en alyx] niet bewegen....

KOOP GVD HET HELE SPEL, DIT IS OMDAT JE DE WAREZVERSIE HEBT...!!!
Misschien een toevoeging voor de ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48770

Ik heb HL2 gekocht en wil um net voor de 5x ofzo opstarten, begint steam opeens met validating steam files :? hij is ongeveer 10 min bezig voordat ie 1 file heeft gechecked ( naar mijn mening tegen kopieren). allemaal leuk en aardig maar als ik iets legaal koop wil ik niet elke 5e x dat ik het wil spelen 10 min moeten w88 totdat ik kan beginnen :/ nog iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:35
Ben bijna uit
spoiler:
Nova Prospect
, maar wat een sfeer daar zeg! Ongelooflijk, wat ze met belichting hebben gedaan, echt gaaf.

Edit: sorry, 't is laat...

[ Voor 12% gewijzigd door pnieuwla op 22-11-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:33

Pater

Terry Tate

Zoooo... Na het downloaden van de illegale versie deze week, heb ik besloten dit spel te kopen. Dit spel is het waard. Ik voelde me gewoon schuldig om het níét gekocht te hebben, mijn geweten is nu gesust. :)

Ik ben zwaar onder de indruk van de graphics. Heerlijk om te schieten en dan de flatliners van je overleden slachtoffers te horen. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Pater op 22-11-2004 01:11 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
WAT een vette game _/-\o_

Ik krapte wel even achter mijn oren toen ik de Video instellingen zag staan, maar sommige gamers hier hebben/hadden het lekker draaien met een DX8.1 kaartje dus ik dacht aghh valt reuze mee :9

Maar toen ik het spel eenmaal speelde had ik wel zoiets van "HOLA :o ", dat mijn Ti4200 dit allemaal nog op het beeldscherm kan toveren.

Voor diegene die nog een vergelijking nodig hebben oid:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/x86-based/GoT/hl2_tn.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/x86-based/GoT/hl2_2_tn.jpg
1. klik voor grotere versie.
2. jpg compressie blijft leuk 8)7 -ingame ziet het er beter uit.

1280x1024 @ medium - shader en shadow @ high

AMD Athlon 2600+
512DDR PC2700
Asus A7N8X Dlx
Asus V9280S (Ti4200 @ 275/600)

offtopic:
weltrusten :z

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-06 19:21
x86-based schreef op maandag 22 november 2004 @ 01:11:
WAT een vette game _/-\o_

Ik krapte wel even achter mijn oren toen ik de Video instellingen zag staan, maar sommige gamers hier hebben/hadden het lekker draaien met een DX8.1 kaartje dus ik dacht aghh valt reuze mee :9

Maar toen ik het spel eenmaal speelde had ik wel zoiets van "HOLA :o ", dat mijn Ti4200 dit allemaal nog op het beeldscherm kan toveren.

Voor diegene die nog een vergelijking nodig hebben oid:

[afbeelding][afbeelding]
1. klik voor grotere versie.
2. jpg compressie blijft leuk 8)7 -ingame ziet het er beter uit.

1280x1024 @ medium - shader en shadow @ high

AMD Athlon 2600+
512DDR PC2700
Asus A7N8X Dlx
Asus V9280S (Ti4200 @ 275/600)

offtopic:
weltrusten :z
Probeer eens shadows low, Quincunx antialisiasing (via driver), AFx2 en textures op high. Loopt even goed en ik vind het er beter uitzien. Zie ook screenshots verderop in dit topic.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 04-06 20:06

H3llSiNG

Meh.

Hmm, na het toch een lange tijd vol gehouden te hebben zit ik nu vast in Nova Prospekt.. kan het nergens vinden..

spoiler:
Nadat ik binnen ben gekomen in het gebouw kom ik er niet meer verder, alle sentri-guns zijn al kapot en loop maar wat rond..zou het echt niet weten.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik zit na twee uurtjes spelen zo tegen het einde van Route Canal denk ik. Erg mooi spel tot nu toe. Grafisch een waardig spel, en de physics engine is ook top.

Ik vind het jammer dat je niet in water kan kijken. Het is net een spiegel, jammer. Verder beetje knullig dat je voorwerpen die je vast hebt niet kan roteren.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Laatst online: 14-05-2024
silentsnow schreef op maandag 22 november 2004 @ 04:46:

Ik vind het jammer dat je niet in water kan kijken. Het is net een spiegel, jammer. .
kan je instellen bij options- video-advanced-waterdetail
wandt ik kan er wel doorheen kijken of het legt aan je videokaart

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:08

dbzfan

Nee.

dbzfan schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:29:
Ehm ik zit vast :D Gelukkig pas na een paar uur spelen. Namelijk hier :

http://members.home.nl/stijn.teh.man/vast.JPG

Ik kan wel naar de overkant komen via die sluis aan de linkerkant van m'n scherm(die sluis moet ik door) maar aan de overkant kan ik niks doen. Er is alleen een lege kamer, en rechts kan ik niet naar boven, dan loop ik tegen een onzichtbare muur aan :/
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

spoiler:
Als ik me niet vergis moet je hier met je airboard via een hek wat half in het water ligt tegen de kant opvaren en dan aan de andere kant er weer af.

Ik ben zelf gloof ik nooit aan de overkant geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 22-11-2004 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 19:43

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

spoiler:
Zoals Blackspot ook al zei: via het hek (dat in deze screen aan je voeten ligt) de kade op en dan aan et einde er weer vanaf (vanaf je huidige positie gezien rechts). Ik ben ook nie aan de overkant geweest. Het deurtje aan de kant waar je nu staat kan je wel in, maar daar ligt alleen wat supply's.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 14124 schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:32:
Zo.. uitgespeeld, en eigenlijk snap ik niet waarom die vragen er allemaal staan, zo ontzettend moeilijk is het spel nu ook niet moet ik zeggen. Negatieve punten vond ik toch wel "loading" .. dat gebeurt echt veel te vaak, maar wat nog irritanter is, is dat je net na je loading punt een moment hebt dat je aangevallen wordt, automatisch ga je iets achteruit en hoppa... "loading" .. argh.. dat was echt super irritant. Ook miste ik eigenlijk een sniper rifle, ik wilde ook wel sniperen.

Dan het grootste minpunt imo, de ontzettend slechte AI van je teammates, ze staan continue in de weg, lopen lekker dom langs actieve turrets, en als je een grenade voor je voeten krijgt staan ze te blocken. Ik had eigenlijk verwacht dat die 6 jaar ontwikkeling ook in co-op AI was gaan zitten.
Ik ben het volledig met je eens.
Het vele loaden was er teveel aan, zeker als je eens per ongelijk achteruit liep.

En de AI van je teammates is idd slecht.
Bv in dat level waar je die 3 generators in dat groot gebouw moet uitschakelen, heb je binnenin kleine gangen, en daar liepen ze me constant voor de voeten.

Een ander "ding" dat me erg op viel zijn de (niet overdreven, maar toch veel) clipping bugs. Bv armen van doden door een gesloten deur, de poten van ant lions die door het hout (bv een bootje) doorkwamen, enzo ...

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Hallo,
Ik heb dus ook zo'n couponnetje en heb nu dat serienummer ingevuld,heb tevens een icoontje op mijn desktop staan van half-life 2 en een icoontje van steam onder in mijn taakbalk.
Als ik met rechts klik op het icoontje van steam ga ik naar play games en dan naar half life 2 vervolgens klik ik daar rechts op en kies ik voor install game ? toch ?

vervolgens krijg ik te zien hoeveel disk space het spel nodig heeft en hoeveel er beschikbaar is als ik dan op ok druk krijg ik echt steeds de melding dat het te druk is en dat ik over een par minuten weer moet proberen.

Mijn vraag is doe ik wel de procedure goed ?? of moet het op een andere manier ?
En kan het kloppen dat het al dagen niet lukt om te connecten ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13571

Ik heb de game nu uitgespeeld en tijdens het spelen dit topic gemeden. Maar nu valt me op dat bijna alle mensen die vast zitten gewoon niet goed opletten wat er gezegd wordt in de game. Want alles wordt verteld wat je moet doen... Maar dat zal wel aan mij liggen!

Ik had de game in 2 dagen uitgespeeld op normal. Echt mooiste en leukste single player game sinds Half Life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

Anoniem: 13571 schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:40:
Ik heb de game nu uitgespeeld en tijdens het spelen dit topic gemeden. Maar nu valt me op dat bijna alle mensen die vast zitten gewoon niet goed opletten wat er gezegd wordt in de game. Want alles wordt verteld wat je moet doen... Maar dat zal wel aan mij liggen!

Ik had de game in 2 dagen uitgespeeld op normal. Echt mooiste en leukste single player game sinds Half Life!
Dacht dat ik een van de weinigen was die het zo snel deed (niet stoer bedoelt ofzow) maar het duurde mij te kort , ik weet nog wel hoelang ik er bij hl1 achterzat puuu... Ben nu btw bezig met nfsuII ff uitspelen :P

En ja je hebt gelijk overal waar je heen moet is duidelijk op een paar puntjes na maarja.. ff puzzelen maakt het spel ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik heb hem vanmorgen gekocht en meteen geinstalleerd 8)
Wat een VETTTTTTTTTTT spel _/-\o_ , de graphics zijn perfect en het draait rete stabiel op mijn stysteem.

Maar heb wel het volgende probleem: standaard staat ie op 1024x960 en alles HIGH detail, ik heb ANTI ALIASING op 2X staan en die andere op TRILINAIR, hiermee haal ik rond de 90 a 100 FPS en met action rond de 50 a 60.

Wanneer ik de resolutie op 1280 x 1024 nogwat zet en op APPLY klik, krijg ik een zwart beeld en komt er een melding van mijn monitor zelf, iets met 75HZ wordt er ondersteunt ofzo. Ik kan niets anders doen dan terug te gaan naar windows met alt tab. Als ik de spel opstart en hij komt bij het beginscherm dan doet hij dit weer.
Ik moest dus HL2 weer helemaal opnieuw installeren en gewoon op 1024 x 960 laten draaien. :? Ik heb een Philips 107T4 monitor

Pentium 4 2.4B@2.6 533FSB
2X 512 MB PC2100 geheugen
Asus P4B533 AGP4X
160 GB Maxtor 8MB buffer
300W Aopen voeding
Windows XP Professional SP2
Philips 107T4 Monitor
XFX 6800LE 16xp en 5xV gewoon op stock speeds

[ Voor 3% gewijzigd door lazrambo op 22-11-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

lazrambo schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:35:
Ik heb hem vanmorgen gekocht en meteen geinstalleerd 8)
Wat een VETTTTTTTTTTT spel _/-\o_ , de graphics zijn perfect en het draait rete stabiel op mijn stysteem.

Maar heb wel het volgende probleem: standaard staat ie op 1024x960 en alles HIGH detail, ik heb ANTI ALIASING op 2X staan en die andere op TRILINAIR, hiermee haal ik rond de 90 a 100 FPS en met action rond de 50 a 60.

Wanneer ik de resolutie op 1280 x 1024 nogwat zet en op APPLY klik, krijg ik een zwart beeld en komt er een melding van mijn monitor zelf, iets met 75HZ wordt er ondersteunt ofzo. Ik kan niets anders doen dan terug te gaan naar windows met alt tab. Als ik de spel opstart en hij komt bij het beginscherm dan doet hij dit weer.
Ik moest dus HL2 weer helemaal opnieuw installeren en gewoon op 1024 x 960 laten draaien. :? Ik heb een Philips 107T4 monitor

Pentium 4 2.4B@2.6 533FSB
2X 512 MB PC2100 geheugen
Asus P4B533 AGP4X
160 GB Maxtor 8MB buffer
300W Aopen voeding
Windows XP Professional SP2
Philips 107T4 Monitor
Wat voor videokaart heb je?
Is 1024x960 een standaard resolutie?
Misschien kun je je vraag beter hier stellen:
HL2 diverse errors*

:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Anoniem: 14124 schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:32:
Zo.. uitgespeeld, en eigenlijk snap ik niet waarom die vragen er allemaal staan, zo ontzettend moeilijk is het spel nu ook niet moet ik zeggen.
Mwah, ik zie genoeg vragen voorbij komen die te maken hebben met 'bugs' in het spel. Zoals via een scheve manier op een schans komen en dan terecht afvragen waarom je niet van de schans kan springen. Zomaar een voorbeeld ;)
Negatieve punten vond ik toch wel "loading" .. dat gebeurt echt veel te vaak, maar wat nog irritanter is, is dat je net na je loading punt een moment hebt dat je aangevallen wordt, automatisch ga je iets achteruit en hoppa... "loading" .. argh.. dat was echt super irritant.
Niet gehad gelukkig, maar dat kan idd behoorlijk irritant zijn. Gelukkig wordt de laadtijd dan wel een stuk korter, tenminste, dat had ik.
Ook miste ik eigenlijk een sniper rifle, ik wilde ook wel sniperen.
Crossbow? Perfect sniper ding. Geen rifle, maar wel sniper :)
Verder hadden de textures en bijv. vuur en vlammen op bepaalde plaatsen imo veel beter gekunt , en heb ik toch regelmatig een level opnieuw moeten laden omdat ik vastzat tussen blokken beton, of takken.
Echt nooit gehad
Helemaal mee eens. Mannetjes zijn zo dom als het maar zijn kan.

Zou iemand mij een plezier kunnen doen met een save game net na
spoiler:
het gevecht waar je de turrets moet neer zetten en al die mannetjes moet afslaan. Dit wil gewoon niet werken bij mij (mannetjes komen niet) en wil graag verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54

Polycom

Poes van goud

zo zijn er nog een paar dingen 'jammer' zoals gordon freeman meneer de anti held... als ze in deel 3 nou een stem geven en het verhaal meer naar voren halen dan in deel 2 ben ik al een stuk blijer.

Als ik eerlijk moet zijn, deel 1 maakte t.d.t een stukje meer indruk op mijn dan deze half life.. maarja misschien kwam het ook omdat ik toen nog nooit een screenshot had gezien van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-06 19:21
Probeer eens een turret op te pakken, dat aktiveerde bij mij de boel

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Schaapje_BlaaT schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:51:
Probeer eens een turret op te pakken, dat aktiveerde bij mij de boel
Al gedaan. Opgepakt, meerdere plekken neergezet en af en toe weer opgepakt en neergezet toen er niks gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ik moet zeggen dat het een amusant weekend voor me was met spelen, maar ik had het het geld niet waard gevonden.

(Ik douw er maar spoilertags omheen just in case, geen zin om na m'n rant nog dingen te gaan lopen editten.)
spoiler:
-Buiten de Gravity Gun een beeeetje weinig echt leuke innovatieve en krachtige wapens, ik schoot gemiddeld een halve clip van de machinegun leeg op het HOOFD van een ventje voordat hij neerging, of 1 a 2 shotgun blasts. Ook herinner ik me 8 shells per reload in HL1, nu zijn t er 6 en het doet de effectiviteit van de shotgun imo verminderen. Aamde andere kant heb ik nooit lang zonder ammo gezeten wat heel erg neerkwam op lineair ventjes raggen... had van Half-Life ietsje emer verwacht

-Wat is het verhaal nu eigenlijk? Ik kan een redelijke guestimate maken nav alles wat ik heb meegemaakt, maar het is me nooit goed verteld. Hoe komen de Vortigaunts ineens zo betrokken? Hoe komt die ene vent ineens zo als leider naar voren? Zijn die Combine nu aliens of halve humans? Waarom BEN je uberhaupt in City 17, ingehuurd door die rebellen of gestuurd door G-man als een favor voor iemand of zo (je leert op het einde hoe je normaliter "te werk" wordt gesteld.)

-Was dit niet een beeeetje wtf nu al einde? Ik krijg echt het gevoel dat de HL3 in die 6 jaar ook maar gemaakt hebben en over 2 maandjes uit gaan geven oid. Bovendien, wat gebeurt er nou met Alyx? :( Gaat ze dood in die explosie? :(

-Sowieso vond ik het kort. Ik herinner me echt dat ik Half-Life 1 zat te spelen en dacht "Jeeezus ben ik nou nog niet klaar?". Hier was het toch een stukje sneller...

-6 jaar eraan werken en dan zulke teammate AI? Ik wou dat je die lui zelfd dood kon knallen. Moet ik granaatjes gaan gooien en van die kleine kuthoekjes om guns uit te schakelen, loop je terug uit de line of fire, gaan ze gezellig in de weg staan. Ik ben in het level waarin je het gebouw bestormd geloof ik 15 keer dood gegaan, 12 keer daarvan was het door teammates die in de weg stonden. Gruuwwwwelijk irritant.

Kort gezegd, ik vond het een aardige game, maar niet echt hype-waardig (zijn ze bijna nooit overigens). Er zaten zeker leuke truukjes en gimmicks in, maar ik ben blij dat ik voor die 12 uur speeltijd geen 50 euro neergelegd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Heel soms (om de 5 minuten) hangt het spel eventjes vast (laden?). Voor de rest loopt het perect.

Dit is mijn systeem:

-AMD XP 1800+
-512 MB DDR 266Mhz
-MSI K7TPro-266-RAID
-MSI GF6800 128 MB
-60 GB western digital HD (waar HL2 opstaat, rest doet er niet toe)

Waaraan zou dat "probleem" kunnen liggen?
Te trage CPU? Of moet ik gewoon de details wat lager zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:53

Remi

Moo!

Check je console eens na zo'n moment, staat er dan ook autosave?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *