![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
![]() | ![]() | ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 91% gewijzigd door HyperTrophy op 22-11-2004 19:28 ]
net_graph 1Tuk schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:30:
wat moet je in je consol typen om fps zichtbaar te maken?
Dat kan zeker wel, ik had ook flikkerende textures als ik het geheugen van mijn 6800le te ver opvoer. Ieder spel gebruik andere technieken en belast een videokaart anders, het kan zijn dat HL2 het enige spel is waar dit bij voor komt. Oorzaak kan liggen in een probleem met koeling van de videokaart of een te zwakker voeding.HyperTrophy schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:25:
Zo dit gaat echt rap, mn vraag is gewoon in 2 tellen van de pagina verdwenen
vraag : of er al een oplossing is gevonden voor de flikkerende textures die na ff spelen verschijnen. dr werd gesproken over Artifacts, maar vind dit zeer onwaarschijnlijk, omdat ik met doom3 of Farcry geen last heb van dit soort ongein.
ik draai momenteel :
winXP Pro SP2
Celeron 2,4ghz
1ghz mem 2700
Radeon 9800 Pro 128mb
Ati Catalyst 4.12 Beta
Alsof dat nog niet 100x gezegd is in het vorige topic...Tuk schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:30:
wat moet je in je consol typen om fps zichtbaar te maken?
[ Voor 32% gewijzigd door Wildfire op 22-11-2004 19:35 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 6% gewijzigd door -Skyhawk- op 22-11-2004 19:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door melly op 22-11-2004 19:41 ]
Ik heb precies hetzelfde probleem en ik heb ook een 9800pro. Zit er soms erg vreemd uit. Hij is trouwens niet overgeklokt. Ik heb alleen bijna geen airflow in mijn kast,mischien dat het toch de hitte is.HyperTrophy schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:25:
Zo dit gaat echt rap, mn vraag is gewoon in 2 tellen van de pagina verdwenen
vraag : of er al een oplossing is gevonden voor de flikkerende textures die na ff spelen verschijnen. dr werd gesproken over Artifacts, maar vind dit zeer onwaarschijnlijk, omdat ik met doom3 of Farcry geen last heb van dit soort ongein.
ik draai momenteel :
winXP Pro SP2
Celeron 2,4ghz
1ghz mem 2700
Radeon 9800 Pro 128mb
Ati Catalyst 4.12 Beta
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik vind het juist wel interessant om te horen wat men als plus èn minpunten ervaart aan HL2. Sowieso vind ik een onderbouwde mening interessanter dan roepen dat je het super de super vindt.Anoniem: 104748 schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:41:
Wat een hoop gezeur zeg. Dit is een top game, als je het er niet mee eens ben dan kan het haast niet anders dat je of geen shooter fan bent, of een doom3,farcry kwijler bent ...
[ Voor 41% gewijzigd door JJ Le Funk op 22-11-2004 19:45 . Reden: quote mismatch ]
~
TMAXTINT
Anoniem: 72628
Anoniem: 105997
er zijn 15 chapters met 1 aftiteling dus eigenlijk 14. bij welke je bent kun je simpel zien door op new game te drukkenErikRo schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:35:
Even een kort vraagje:
Er zijn in totaal 17 chapters. Waar kun je nou zien in welk chapter je al zit?
Niet bij savegames, niet in je console.
Ik zit nu bij d1_canals_05 en ik hoop dat ik nog in chapter 1 zit
Wss gaat het om DX9 only levels, en aangezien de nvidia kaarten HL2 in DX8.1 spelen, zijn die levels enkel te spelen op ATI kaarten. (tenzij je DX9 aanzet, maar dan loopt het voor geen meter)melly schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:48:
Hey!!!...lees ik dit goed??
Komen er extra levels uit voor ATI kaart users only?
extra levels zijn leuk..maar ATI only?...hmmm..
http://www.steampowered.c...ad.php?s=&threadid=184079
Anoniem: 105997 schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:46:
kun je eigenlijk met je gravity gun uiteindelijk mensen op pakken. Ben net uit ravenshol (of zo iets) hoe irri was dat
Nope, hoeft niks meer te validaten (althans niet dat ik zie/merk).Marruk schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:44:
Hebben jullie ook steeds dat steam de files moet validaten elke keer als ik het spel opstart? Ik word hier een beetje schijt van namelijk om iedere keer 8 minuten te moeten wachten voordat het opstart.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik neem aan dat als je een GF6800 (DX9 gewoon) hebt je die extra wel levels wel kan doenHacku schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:50:
[...]
Wss gaat het om DX9 only levels, en aangezien de nvidia kaarten HL2 in DX8.1 spelen, zijn die levels enkel te spelen op ATI kaarten. (tenzij je DX9 aanzet, maar dan loopt het voor geen meter)
oeps
tijd voor verandering.
www.maartenlangelo.nl
Heb het al voor elkaar om mijzelf te lanceren door op me buggy te gaan staan, die oppakken terwijl je springt enzoMaarten L schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:24:
Die mod/code waarmee je de gravity gun beetje "tuned" werkt echt flex, je moet alleen niet je eigen auto oppakken of auto's van de enemy (die gebruikt worden in het spel voor schieten op U enz) want dan lagt ie bij mij compleet de game uit?!
301SQN
[ Voor 3% gewijzigd door pim op 22-11-2004 20:37 ]
Huh? ik kan MIJN buggy, waarin ik rijd zeg maar niet oppakken?! Dan lagt het hele spel dood.GeforceDDQ schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:31:
[...]
Heb het al voor elkaar om mijzelf te lanceren door op me buggy te gaan staan, die oppakken terwijl je springt enzo
www.maartenlangelo.nl
Wat denk je dat bij mij gebeurde nog lang voordat ik de grond raakMaarten L schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:36:
[...]
Huh? ik kan MIJN buggy, waarin ik rijd zeg maar niet oppakken?! Dan lagt het hele spel dood.Vlieg ik eruit etc.... Kan wel wrakken van auto's oppakken.. Anyone else same problem? Misschien is het heeeeeel erg snel tijd voor een patch ofzo van valve..
[ Voor 4% gewijzigd door GeforceDDQ op 22-11-2004 20:38 ]
301SQN
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ja, maar ik kan niet eens iets naar me toe halen vanaf laten we zeggen 10 meter. Als het dan naar me toe vliegt/zweeft/whatevah, dan lagt het spel eruit. Lees hij vliegt naar me toe me 0.0001 fps ofzo en dus crashed de game eruit..GeforceDDQ schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:37:
[...]
Wat denk je dat bij mij gebeurde nog lang voordat ik de grond raakIk ga omhoog, crash
www.maartenlangelo.nl
[ Voor 15% gewijzigd door Giel op 22-11-2004 20:49 ]
Anoniem: 25156
het origineel kopen.Anoniem: 25156 schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:52:
Als ik opnieuw het spel laat zien de tegenstanders en andere figuren uit de wereld mij niet lopen. Iemand hier iets voor?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Geen last van na een minuuut kan ik meestal al spelen.Marruk schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:44:
Hebben jullie ook steeds dat steam de files moet validaten elke keer als ik het spel opstart? Ik word hier een beetje schijt van namelijk om iedere keer 8 minuten te moeten wachten voordat het opstart.
[ Voor 44% gewijzigd door mydogisgone op 22-11-2004 21:02 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Is dat een grap??? Na new game begin je toch opnieuw nadat hij eerst al je save games verwijderd. Als dat zo is dan is het geen leuke grapunex schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:46:
[...]
er zijn 15 chapters met 1 aftiteling dus eigenlijk 14. bij welke je bent kun je simpel zien door op new game te drukken
ik voel me lekkaah !!!
NadenkenLyP0 schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:03:
mensen hepl me plz , ik zit vast in dat level met 3 generatoren of zoiets , in de bibliotheek , daar kom je in een kamer meet ong 6 van zown turrets op t plafond , die zijn allemaal kapot maar ik kom de kamer niet uit , wat moer ik doen ??
Je kunt ,nadat je wat chapters hebt uitgespeeld, of het spel, bij New Game kiezen in welke Chapter je begint, zo kun je dus ook zien in welke Chapter je je op dat moment bevindt, gewoon een kwestie van op ''New Game'' klikken.ErikRo schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:59:
[...]
Is dat een grap??? Na new game begin je toch opnieuw nadat hij eerst al je save games verwijderd. Als dat zo is dan is het geen leuke grap
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 22-11-2004 21:11 ]
volgens mij loop jij door die lasers heen want ik heb die 6 turretes in één keer nooit gehadLyP0 schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:03:
mensen hepl me plz , ik zit vast in dat level met 3 generatoren of zoiets , in de bibliotheek , daar kom je in een kamer meet ong 6 van zown turrets op t plafond , die zijn allemaal kapot maar ik kom de kamer niet uit , wat moer ik doen ??
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Anoniem: 104748
Tuurlijk, het zal alleen niet zo soepel lopen als op een ATI kaart, daarom spreekt m'n van "ATI only".LiToKi schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:16:
[...]
Ik neem aan dat als je een GF6800 (DX9 gewoon) hebt je die extra wel levels wel kan doen.
Misschien is het alleen voor iedereen die een ATI-coupon heeft gebruikt om het spel via Steam te downloaden?Hacku schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:27:
[...]
Tuurlijk, het zal alleen niet zo soepel lopen als op een ATI kaart, daarom spreekt m'n van "ATI only".
Geruchten zeggen trouwens dat alleen mensen met een ATI kaart die levels via steam kunnen downloaden. (dunno goe dat gaat, wss checkt steam welke grafische kaart je hebt zitten ofzo)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
LyP0 schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:03:
Anoniem: 97470
Er is alleen CSS als mp dus ik snap je niet echt, dat krijg je namelijk bij elke HL2 versie.kevinp schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:41:
Hoe kan je de boxes in de winkel eigenlijk herkennen. Ik wil namelijk niet met de bronze versie terugkomen zonder mp.
Anoniem: 72628
hoe maak je die video ?
Met '"Fraps'', maar als je de ''Topic Search'' gebruikt, zul je hier op GoT vele Topics tegenkomen wat betreft het maken van In-Game movies
[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 22-11-2004 21:56 ]
Er is nog een veiligere methode, dan spring je aan het begin van die buis er al op!
[ Voor 24% gewijzigd door LyP0 op 22-11-2004 22:40 ]
ik voel me lekkaah !!!
OK, dan heb ik me zwaar vergist, bedankt voor deze supertipYonix schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:10:
[...]
Je kunt ,nadat je wat chapters hebt uitgespeeld, of het spel, bij New Game kiezen in welke Chapter je begint, zo kun je dus ook zien in welke Chapter je je op dat moment bevindt, gewoon een kwestie van op ''New Game'' klikken.
Ben je toch nog wat onzeker, maak dan eerst een backup van je saved games
_@/'
Tja, het einde is niet voor niets wazig, want men wil natuurlijk dat men HL3 straks weer gaat kopen. HL1 daar was het einde ook wazig.LyP0 schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:29:
ben nu verder , zit nu in het eind level maar ik faal de hele tijd , wat moet ik daar in godsnaam doen ?? help plz
oja dat met die buizen heb ik zelf net al uitgevonden maar toch bedankt
laat maar , is al gelukt,
btw damn wat een wazig einde, snapt iemand daar iets van ?? uitleg plz ?
_@/'
Dat heet een open einde, dan kunnen ze HL3 beter laten overlopen in HL2BMRS schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:54:
[...]
Tja, het einde is niet voor niets wazig, want men wil natuurlijk dat men HL3 straks weer gaat kopen. HL1 daar was het einde ook wazig.
Waarbij je vrolijk door de rode lichtjes stamptEpitome schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:04:
[...]
Er is nog een veiligere methode, dan spring je aan het begin van die buis er al op!
301SQN
Dat zal best, dat verwacht ik eigenlijk ook.Anoniem: 26986 schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:14:
Ik vond het einde ook maar poep....
er komt vast wel een exp...
[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 22-11-2004 23:43 ]
Anoniem: 103735
Dit is tot op zekere hoogte waar, je kunt namelijk wel gewoon op elk moment saven (alleen geen naam geven, maar je hebt een screenshotje erbij), en je kunt natuurlijk elk level apart starten, dus je kunt overal alsnog relatief snel komen.Anoniem: 103735 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:19:
Ik vind ook jammer dat er geen overzichtelijk savegame systeem is (zoals doom3 is al goed genoeg) Dat je gewoon een naam aan een savegame kunt geven en die ook allemaal ziet staan - reden - als er dan iemand langskomt en je wil even een stel gave momenten laten zien dan je allerlei save's kan laden.
bijv Facehugger Pet ofzo dat stukje met die "tamme" facehugger die in de ventilatieroosters kruipt wat dus echt een leuk stukje is maar dus niet meer is te laden.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Anoniem: 32767
[ Voor 32% gewijzigd door CRAM op 23-11-2004 01:44 ]
Anoniem: 103735
Maar na een aantal saves verdwijnt de eerste weer of heb ik dat verkeerd gezien?Splash schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:30:
[...]
Dit is tot op zekere hoogte waar, je kunt namelijk wel gewoon op elk moment saven (alleen geen naam geven, maar je hebt een screenshotje erbij), en je kunt natuurlijk elk level apart starten, dus je kunt overal alsnog relatief snel komen.
Anoniem: 21905
Als je op new game drukt kun je gewoon iedere chapter vanaf het begin spelen. dus opzich niet zo'n groot probleem lijkt me?Anoniem: 103735 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 02:03:
[...]
Maar na een aantal saves verdwijnt de eerste weer of heb ik dat verkeerd gezien?
Toch vind ik het raar, "ATI Only" terwijl de 6800 (en de 6600) serie van nVidia ook alles van DX9 ondersteunen. Ok, misschien iets langzamer, maar zoveel zou het toch niet mogen uitmaken?Hacku schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:27:
[...]
Tuurlijk, het zal alleen niet zo soepel lopen als op een ATI kaart, daarom spreekt m'n van "ATI only".
Geruchten zeggen trouwens dat alleen mensen met een ATI kaart die levels via steam kunnen downloaden. (dunno goe dat gaat, wss checkt steam welke grafische kaart je hebt zitten ofzo)
nog maar een keer....BMRS schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:53:
Misschien kan iemand nieuwe pics posten van de wapens?
[ Voor 14% gewijzigd door Steephh op 23-11-2004 07:41 ]
_@/'
die blauwe grav gun ook nietBMRS schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 07:40:
[...]
nog maar een keer....
bv. de crossbow die staat er niet eens fatsoenlijk in...
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Anoniem: 93564
MWAD schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:56:
ik zitnu ook een beetje vast , niet met een soort "puzzle" maar maar gewoon in 1 kamer , ik wordt dan belaagd door allemaal combines , die wel de kamer in kunnen maar ik niet eruit en ik heb geloof ik 3 turrets tot mijn beschikking
ik heb al veel mogelijkheden geprobeert , maar ze gaan elke keer kapot en ikke dood ...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 23-11-2004 09:05 ]
[ Voor 3% gewijzigd door max op 23-11-2004 09:08 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Voor jou ja, maar ik ben blijkbaar te langzaam gewest en moetdat alles in 10 sec doen, niet te doen dusSpeedpete schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:37:
spoiler:Jammer dat het einde zo makkelijk was. Kwestie van naar boven klimmen, gunships uit de lucht knallen, teleport kapot knallen en klaar... heel wat makkelijker dan Nihilanth destijds was.
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Anoniem: 93564 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:59:
[...]
spoiler:Daar heb ik ook heel lang over gedaan dat stuk. Ik ging heel laf in 1 hokje zitten. Als je naar de 3 turrets kijkt zit dat hokje aan de linker kant. Ga daar inzitten wanneer je de 3 turrets geplaats hebt ( als je de turrets niet plaatst komen ze ook niet ). Pak je je shotgun en ga in ut hokje zitten en wacht laf af. Je hoeft ze niet allemaal dood te schieten. Alyx komt vanzelf, en dan staan er nog 2-3 combine soldiers ofzo.
Je kan ook heel creatief zijn door een bunker te maken
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Een open eind is toch ook in de stijl van HL1? Ik had het wel jammer gevonden als we na HL2 nooit meer iets van de Freeman zouden vernemen.DeepSeven schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:42:
... 5 jaar aan een game werken en dan zo'n open einde moet niet kunnen vindt ik.
~
Twhomp schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:22:
[...]
spoiler:Whahahaha, dat deed ik ook: was drie keer doodgegaan (die etters duwen je turrets gewoon om). Toen ben ik met mijn shotgun gebukt in 1 z'on turret-hokje gaan zitten. Wat ik ook gedaan had was de turrets oppakken en weer in het hokje neerzetten. Iedereen die die gang binnenliep werd afgeslacht
En af en toe naar die oplaadpunten sprinten na elke wave
Laf, maar het werkte goed!
Doom 3 ben ik minstens 20 uur mee bezig geweest.CRAM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 01:40:
Wat is snel uitspelen? Ik heb net gerekend en heb er 14 uur overgedaan. Ik vind dat best netjes voor een single player van tegenwoordig. Want hoe beter de game grafisch, hoe meer het ten koste gaat van de spelduur. Dan is 14 uur wel acceptabel.
Max Payne 2 bijvoorbeeld was 6 en een half uur...dat is gewoon slecht.
Een voorbeeld van een lange game was NOLF (1) al was dat wel in een ander tijdperk. 30 uur zou kunnen...weet het niet precies meer.
ps: 14 uur is wel inclusief elk gangetje en hoekje.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2004 09:47 ]
En dat is vind ik hoe je het spel moet spelen. Rushen vanhet ene level naar het andere neemt gewoon alle dipegang weg. En het blind rond rennen met een gun is veel minder spannend dan "SWAT-like" elke kamer clearen en behoedzaam je een weg banen door de aliens.CRAM schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 01:40:
Wat is snel uitspelen? Ik heb net gerekend en heb er 14 uur overgedaan. Ik vind dat best netjes voor een single player van tegenwoordig. Want hoe beter de game grafisch, hoe meer het ten koste gaat van de spelduur. Dan is 14 uur wel acceptabel.
Max Payne 2 bijvoorbeeld was 6 en een half uur...dat is gewoon slecht.
Een voorbeeld van een lange game was NOLF (1) al was dat wel in een ander tijdperk. 30 uur zou kunnen...weet het niet precies meer.
ps: 14 uur is wel inclusief elk gangetje en hoekje.
Met monster.Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:46:
[...]
Doom 3 ben ik minstens 20 uur mee bezig geweest.
Ben nog niet zo heel ver met HL2, maar tot nu toe ben ik er meer van onder de indruk dan van D3
[ Voor 27% gewijzigd door max op 23-11-2004 09:55 ]
No one lives foreverPin0 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:56:
@Cram NOLF 1 ?
No One Lives Forever 1 (deel 2 heb je ook)Pin0 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:56:
@Cram NOLF 1 ?
[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 23-11-2004 09:58 ]
Fire_escape schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:32:
Heeft iemand trouwens:
spoiler:G-Man zien lopen in dat level Canals wanneer je langs die gevallen moet die aan het plafond hangen en hun tong uitsteken?
Hij loopt over een railing van midden-boven naar linksboven en daarna verdwijnt ie achter een container.
(Naar mijn weten): Alleen de Bronze versie is in de winkel te koop. HL2 + CS:S dus, meer niet.Notna schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:57: Zijn er nu in de winkel verschiilende versies te krijgen zoals in de TS staatOf geld dit alleen als je het via Steam preload
[ Voor 18% gewijzigd door Twhomp op 23-11-2004 10:00 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
[ Voor 33% gewijzigd door Galahad|IA op 23-11-2004 10:07 ]
Anoniem: 93564
Twhomp schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:22:
[...]
spoiler:Whahahaha, dat deed ik ook: was drie keer doodgegaan (die etters duwen je turrets gewoon om). Toen ben ik met mijn shotgun gebukt in 1 z'on turret-hokje gaan zitten. Wat ik ook gedaan had was de turrets oppakken en weer in het hokje neerzetten. Iedereen die die gang binnenliep werd afgeslacht
En af en toe naar die oplaadpunten sprinten na elke wave
Laf, maar het werkte goed!
Anoniem: 127797
Ik had daar nog 4 leden maarja blijf achter haar staan, lui op afstand houden. Zelf ging ik niet dood. Dat mokkel welGalahad schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:02:
Ok, ik heb even hulp nodig bij het volgende:
spoiler:Ik zit nu in volgens mij het eennalaatste hoofdstuk en kom maar niet verder bij het volgende. Ik kom bij een pleintje waar die meid een generator moet disablen, terwijl ik haar moet verdedigen terwijl er combine soldaten van 2 kanten komen. Op het laast moet ik nog met mijn gravity gun op die generator schieten. Dit haal ik net, maar dan wordt ik doodgeschoten door de vele soldiers. Hoe kom ik hier verder, wat is een goede plan van aanpak? Aan mijn 2 squad members heb ik in ieder geval niks.
Anoniem: 45916
koop hem, is al zovaak gezegd...Anoniem: 45916 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:15:
heeft iemand een save game van dat je voor het eerst eli vance ontmoet? (Black Mesa East) ik stap in de lift maar ik ga maar niet naar beneden
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Save > reload werkt.Anoniem: 45916 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:15:
heeft iemand een save game van dat je voor het eerst eli vance ontmoet? (Black Mesa East) ik stap in de lift maar ik ga maar niet naar beneden
[ Voor 14% gewijzigd door max op 23-11-2004 10:26 ]
Anoniem: 41820
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 23-11-2004 10:30 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
je bent goed in gamen of je kan er geen snars van...Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:29:
Bij de eerste geruchten van het spel werd gezegd dat het 40 uur gameplay zou hebben. Later werd gezegd 20 uur.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq